Connect with us

DIGITAL

Graffiti PR intră în portofoliul de investiții al antreprenorului Cătălin Chiș

Published

on

 

 

Cătălin Chiș, antreprenorul clujean care deține grupul de companii Active Power Solutions, a preluat recent pachetul majoritar de acțiuni al Graffiti Public Relations, una dintre principalele agenții de consultanță în comunicare și relații publice din România. El deține astfel 86% din acțiunile companiei, pe care le-a achiziționat de la Graffiti Marketing and Multimedia Holding SA.

Afiliată exclusivă a rețelei globale Ketchum în România, Graffiti PR ocupă locul trei în topul de performanță al agențiilor din industrie, după cifra de afaceri, și deține multiple recunoașteri și premii pentru eficiența, inovația și creativitatea campaniilor derulate în fiecare an sub semnătura sa. Compania a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 2,64 milioane de euro și are în prezent o echipa de 33 de profesioniști în comunicare.

 

Cătălin Chiș, noul acționar majoritar al Graffiti PR, consideră că agenția completează actualul portofoliu de business al APS, orientat în special către telecomunicații și tehnologie: „În cei 15 ani de antreprenoriat, fie că am pornit construcții de la prima cărămidă, am susținut start-up-uri care făceau primii pași sau am investit în proiecte care aveau o bază solidă de funcționare, am considerat fiecare echipă care mi-a stat alături drept partener pentru creștere. Graffiti PR, cea mai recentă investiție din portofoliul meu, este o companie pe care am cunoscut-o în calitate de client și, alături de Grupul APS, vom dezvolta sinergiile necesare, astfel încât creșterea business-urilor să fie relevantă și cu valoare semnificativă pentru toți”.

Începând cu 2012, anul afilierii la rețeaua globală Ketchum, Graffiti PR a intrat într-un proces de dezvoltare continuă a produsului agenției, ajungând în prezent la verticalizarea unor competențe cu un puternic diferențiator în piață, printre care Brand Strategy, Sustenabilitate și CSR, Branded Entertainment și Advocacy.

„Principala expertiză a companiilor în care sunt implicat vizează zona de tehnologie și comunicații, fiind investiții cu viitor pe termen lung. În contextul în care generațiile se schimbă semnificativ, informațiile se transmit în noi coduri și limbaje, iar mediile sunt liberalizate și extrem de dinamice, comunicarea este, poate mai mult decât oricând, o artă, iar investiția într-o companie precum Graffiti PR aduce competențe care completează firesc zona de tehnologie”, explică antreprenorul Cătălin Chiș.

 

Produsul local de consultanță în comunicare va trebui să urmeze cât mai rapid dinamica globală și în special integrarea tehnologiei în produsul de comunicare. Prin această schimbare de acționariat vom avea acces mult mai rapid și mai facil la acest tip de resurse prin sinergiile pe care urmează să le creăm cu restul companiilor cu un ADN puternic tehnologic din Grupul APS. Creatorii de povești de la Graffiti PR vor avea suport continuu și asistență de la creatorii de soluții din IT&C. Sunt posibilități nelimitate la un click distanță. Îi mulțumesc lui Cătălin Chiș pentru încredere, clienților alături de care am crescut în ultimii ani și, nu în cele din urmă, zaggerilor din echipa Graffiti PR, pentru că au contribuit la crearea unui business atât de puternic și, iată, interesant pentru investitori. Echipa va rămâne în aceeași structură, iar viitorul Graffiti PR continuă în direcția stabilită – întărirea competențelor de consultanță, dezvoltarea competențelor verticale strategice pentru agenție și integrarea tehnologiei în produsul oferit, totul cu o viteză de răspuns cât mai crescută”, declară Bogdan Tomoiagă, Director Executiv al Graffiti PR.

 

Nora Marcovici, CEO al Grupului BBDO România, se așteaptă la consolidarea poziției ocupate în acest moment de Graffiti PR în industria de comunicare din România: “Graffiti PR a fost copilul teribil al grupului BBDO, făcându-și din inovație un mod de a fi. Mă bucur să văd, cinci ani mai târziu, o companie solidă de consultanță de business (nu doar de PR), o echipă extrem de capabilă, muncitoare și atașată de ce reprezintă Graffiti PR. Nu e o surpriză că business-ul a fost interesant pentru investitori. Sunt convinsă că apropierea de un grup de tehnologie va întări poziția Graffiti PR în piață.”

Începând cu 2012, Graffiti PR este agenția afiliată exclusiv în România a Ketchum, una dintre cele mai importante companii globale de comunicare.

 

”Ne bucurăm să avem un partener atât de puternic în România. Graffiti PR este de departe unul dintre cei mai inovatori afiliați ai Ketchum, iar integrarea componentei de tehnologie se potrivește perfect cu strategia Ketchum pe termen lung. Le dorim mult succes – pe care de altfel ne-au demonstrat deja că îl pot construi printr-o echipă solidă și un produs puternic”, declară Mark Hume, COO Ketchum Europe.

 

Actriţa din serialul turcesc Kosem, Anastasia Tsilimpiou va veni în România

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Tranziția dintre anotimpuri întâmpinată cu o doză bogată de energie – efectul Ginkgo Biloba și al ginsengului

Published

on

schimbare-anotimp
 

Recunoscut pentru efectele sale benefice deosebite, extractul obținut din arborele Ginkgo Biloba este mai ales o sursă bogată de energie, atât de necesară în perioada de tranziție vară – toamnă. Efectele pe care acesta le are asupra organismului uman sunt cu atât mai multe și mai deosebite, motiv pentru care oricine ar trebui să ia în considerare superalimentele ce au acest ingredient la bază.

În întâmpinarea celor care doresc să se simtă energici și mai ales să treacă de perioada de tranziție vară – toamnă fără a prinde microbul răcelii, fără a dezvolta anemii etc., vine Biosano. Linia de produse pe bază de Ginkgo Biloba pe care o propune este variată, iar beneficiile oferite organismului sunt esențiale și de avut în vedere.

Doza de energie optimă pentru organism în această toamnă

Din rândul tonicelor recunoscute pentru utilizarea frecventă în medicina chineză, ginsengul este cu siguranță unul care își merită popularitatea. Produsele puse la dispoziție pe Biosano.ro reprezentând ginseng sub diverse forme au proveniență în această plantă medicinală, recunoscută la nivel mondial pentru capacitatea de a stimula sistemul imunitar și mai ales pentru proprietățile sale energizante.

Este fără nici o îndoială o plantă cu o carte de vizită care prezintă interes pentru publicul larg astăzi și cu atât mai mult pentru cei care doresc să se simtă energici pe tot parcursul zilei. Iată care sunt câteva dintre beneficiile plantei, regăsite în gama de superalimente din magazinul menționat.

  • Puternic efect energizant

Astfel de superalimente pot fi consumate oricând și cu atât mai mult în astfel de perioade în care natura și corpul inclusiv trec prin schimbări mari. Apreciat pentru efectul energizant pe care îl are, ginsengul ajută la fortificarea sistemelor de meridiane principale din corp, care sunt responsabile de energia furnizată în decursul unei zile.

În acest sens cel asiatic este recomandarea specialiștilor Biosano, întrucât este ideal pentru efectul său stimulent puternic. Are o capacitate deosebită de a oferi impulsuri rapide de energie, activând totodată și funcțiile sistemului nervos central.

  • Susținător al unui sistem imunitar puternic

Întărirea sistemului imunitar trebuie realizată mai ales în cazul celor predispuși la îmbolnăvire, care trebuie să fie deosebit de atenți când temperaturile scad. Sunt o recomandare ceaiurile de ginseng, precum și extractele acestei plante pentru stimularea imunității, dar și pentru succesul cu care țin la distanță afecțiuni diverse.

  • Efect puternic adaptogen

Un superaliment recunoscut pentru proprietățile adaptogene pe care le prezintă este rădăcina de ginseng. Astfel de suplimente alimentare sunt recomandate pentru ajutorul pe care îl oferă corpului să reziste stresului – fizic sau mental, la care este supus.  Este de asemenea un protector important pentru organismul supus traumelor, oboselii, anxietății, aducând la nivel normal supra-activitatea, respectiv sub-activitatea glandelor și a organelor.

  • Efect afrodisiac

Proprietățile ginsengului pot aduce un ajutor însemnat în tratarea infertilității, precum și a impotenței, în cazul bărbaților.

  • Sprijin al memoriei

Datorită acțiunii benefice pe care extractul de Ginkgo Biloba îl are asupra sistemului circulator, superalimentul ajută și la desfășurarea optimă a proceselor cognitive. Sistemul circulator are o influență majoră asupra activității cerebrale. Despre extractul acestei plante se știe că a fost folosit ca tratament complementar pentru boli degenerative, Alzheimer și demența fiind doar două exemple în acest sens.

Și altele sunt beneficiile pe care le are consumul superalimentelor pe baza acestei plante: ajută la vindecarea unor afecțiuni de piele, combate depresia, prezintă efect antiasmatic, ameliorează dureri oculare diverse, reglează metabolismul etc.

Oricare ar fi produsele alese pentru consum, recomandarea specialiștilor Biosano este de a cere un consult medical înainte de a le administra. Pentru că are efecte notabile asupra sistemului circulator, este ideal a fi prudenți cei care iau medicație pentru diverse afecțiuni cardiovasculare.

Din lista de produse naturiste si superalimente de pe Biosano.ro, Ginkgo Biloba vine la pachet cu o multitudine de beneficii pentru sănătate. Fiecare trebuie să se orienteze în consumul acesteia după un plan de administrare corespunzător, în mod corect, pentru ca organismul să se bucure de toate acțiunile sale benefice.

Fiind o perioadă de tranziție, grija pentru sănătate trebuie să fie prioritară. Astfel de suplimente și produse pot aduce organismului sprijinul de care are nevoie pentru a se menține sănătos, dar și energic. De pe Biosano.ro pot fi comandate superalimentele dorite, la costuri echilibrate.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Cum faci diferența dintre un oțel inoxidabil de calitate și unul inferior?

Published

on

rigola dus
 

Din viața noastră nu lipsesc obiectele confecționate din diferite materiale sau aliaje. Intrăm în contact cu ele voluntar și chiar involuntar. Însă atunci când vine vorba de produse pe care le vom folosi doar noi, lucrurile se schimbă puțin.

Românii s-au obișnuit să aleagă calitatea înaintea prețului și a aspectului – lucru deloc greșit. Aici intervine o problemă – nu toate produsele care se doresc a fi achiziționate pot garanta calitatea doar prin caracteristicile indicate pe ambalaj. Oțelul inoxidabil intră în această categorie. De multe ori, calitatea lui se poate aprecia abia după o lungă utilizare.

Ce este mai exact oțelul inoxidabil

Oțelul este unul dintre cele mai importante și rezistente aliaje ale fierului, componente principale fiind carbonul și cromul în proporție de minimum 11%. Duritatea, elasticitatea, rezistența la acizi și coroziune se pot măsura în funcție de celelalte componente ale aliajului – titaniu, fosfor, nichel, siliciu, sulf, cobalt și așa mai departe.

În prezent se cunosc peste 200 de tipuri de oțeluri inoxidabile. Domeniile în care acest aliaj este folosit sunt diverse și cuprind industrii precum cea alimentara, chimică, medicală, navală, auto etc.

Cum testezi oțelul inoxidabil?

Povestea oțelului inoxidabil magnetic este la baza o teorie, teorie simplă și ușor de realizat de oricine acasă pentru a testa calitatea materialului. Mai pe scurt, cu ajutorul unui magnet, se poate dovedi dacă produsul este vitabil sau nu – conține sau nu crom și nichel. Cele 4 tipuri de structuri de bază ale inoxului inoxidabil sunt austenita, duplexul, ferita și martensita.

Diferența dintre oțel inoxidabil și inox

De multe ori lumea tinde să creadă că oțelul inoxidabil și inoxul sunt lucruri total diferite. Acest lucru este greșit. Inoxul este de fapt o gama variantă de oțeluri inoxidabile cu trăsături diferite și utilizări independente, variate.

De cele mai multe ori, inoxul este folosit pentru confecționarea produselor de bucătărie și cele pentru industria medicinei – au caracteristici de bază strict necesare în aceste domenii.

Rigolele și sifoanele – din oțel inoxidabil sau de calitate inferioară?

Baia și bucătăria sunt încăperile unei locuințe în care nu este loc de decizii neglijente. Având în vedere cât de des sunt folosite, pentru ca totul să se desfășoare așa cum trebuie, trebuie să fie compuse doar din materiale calitative.

Rigolele și sifoanele – nelispite din baie și bucătărie – se recomandă a fi din oțel inoxidabil. Schimbarea acestora nu este un proces ce trebuie repetat la un interval de timp, de aceea sunt recomandate cele din oțel inoxidabil.

Cei ce au nevoie de rigole cabine dus trebuie să cunoască proprietățile oțelului inoxidabil. Fiind cea care se ocupă de scurgerea apei din cădiță de dus, rigola din acest aliaj nu va căpăta miros neplăcut. Apa ce rămâne pe rigolă până aceasta se usucă, în cazul uneia necalitative, va împrăștia în baie un miros greu, înțepător.

Cele din oțel inoxidabil nu doar că nu emană un miros neplăcut, ci nu își schimbă nici culoarea în timp. Ele pot fi curățate cu diferite produse fără ca suprafața lor aderentă să își schimbe proprietățile. Nu în ultimul rând, procesul de curățare este unul ușor datorită suprafeței și formei netede pe care o prezintă.

Alte proprietăți țin de rezistența în timp. De exemplu, toate aceste rigole pentru cabine de dus sunt imune la totalitatea factorilor externi – rezistă la presiunea corpului uman, la temperaturile ridicate și sunt prietene cu soluțiile de curățare.

Pentru unele persoane, înfățișarea clasică a rigolelor poate fi deranjantă sau poate chiar să strice întreg aspectul băii. De aceea s-au creeat cele cu acoperire ceramică. Pe lângă design-ul atractiv prin care se prezintă, rigolele cu acoperire ceramică dau același randament pe care îl dau și cele clasice.

Sunt indicate a se folosi în baia ce adoptă un anumit design, tipar, mai ales atunci când nu există alte lucruri ce s-ar putea integra mai bine în context. Sunt confecționate într-o mare măsură din oțel inoxidabil, ceea ce diferă este acoperirea, din ceramică.

În aceeași ordine de idei, o rigolă de calitate este și cea care nu se înfundă. Cum o recunoști? Cea care nu se va înfundă este cea care poate scurge o cantitate mare de apă într-un timp foarte scurt.

Cei interesați de rigole sub certificarea calității, din oțel inoxidabil, pot accesa rigolesifoane.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Platforma AntenaPlay îşi simplificã experienţa de vizionare

Published

on

 

Platforma AntenaPlay, dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, se reinventeazã mereu  pentru abonaţii sãi şi aduce noi funcţii pentru o simplificare a experienţei de vizionare.

Cu peste 1,3 milioane de descãrcãri pe Smart TV,  Android şi  iOS, AntenaPlay a fãcut pasul recent şi cãtre dispozitivele Chromecast şi AirPlay.

“Noi updatãm constant AntenaPlay, iar ultimul refresh simplificã experiența de vizionare. Playerul permite skip de 10 secunde la un simplu tap şi pãstreazã watch time-ul vizionãrii precedente, la fel ca Netflix, spre exemplu. O altã funcție utilã, având în vedere volumul mare de materiale video, emisiuni sau seriale, este păstrarea unui listing din clipurile urmãrite dar nu pânã la capãt, astfel încât sã poţi relua vizionarea din punctul în care ai rãmas”, a declarat Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.

Platforma AntenaPlay oferă 9 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, fiind singurul loc în care se pot urmãri emisiunile integrale produse de Antena TV Group, din orice colţ al lumii şi de pe orice device.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: