Connect with us

Evenimente

The Grand Avenue s-a transformat, pentru o zi, în Italian Lifestyle Avenue

Published

on

 

Sute de persoane au fost prezente, ieri, la sărbătoarea italiană din cadrul galeriei comerciale The Grand Avenue, care s-a metamorfozat, pentru o seară, într-un peisaj autentic peninsular, cu măslini, palmieri și leandri.

Printre invitați s-au aflat persoane publice, oameni de afaceri din comunitatea italiană, clienți și parteneri ai The Grand, precum și oficiali ai Italiei în țara noastră: Excelența Sa, domnul ambasador Marco Giungi, precum și reprezentanții Consulatului General al Italiei în România.

 

Italian Lifestyle Night a fost un itinerariu presărat cu cele mai incitante destinații care au legătură cu arta și cultura italiană: Dolce & Gabbana, Roberto Cavalli, Valentino, Ermanno Scervino, Diesel, Pasquale Bruni by Orologeria Galt, El Unico, Trussardi, Avant Premiere, alături de magazinele multimarcă Casa Frumoasă, Sartoria 07 sau Kultho.

Invitații s-au bucurat de muzică italiană autentică și s-au delectat cu preparatele realizate de Cucina, binecunoscutul restaurant situat la etajul clădirii. Maserati și Alfa Romeo au completat tabloul autentic, alături de un prosecco bar și limonadă realizată exact cum numai italienii știu să o facă, servite la umbra arbuștilor mediteraneeni, furnizați de Reluca Import Plante.

 

De asemenea, toate magazinele care promovează branduri italiene au avut un program special pentru cei invitați, tocmai pentru a-i transpune pe aceștia în lumea boemă și originală a culturii italiene, acolo unde dragostea pentru frumos este ridicată la rang de artă în orice domeniu care poartă cu mândrie titulatura de “Made in Italy”.

“Made in Italy” este unul dintre cele mai puternice branduri de țară din lume, cu o istorie care începe la începutul anilor ’80 si care face referire la cele patru industrii tradiționale pe care s-a bazat dezvoltarea Italiei, grupate sub denumirea generică de “Cei Patru A”: Abbigliamento (branduri de fashion), Agroalimentare (branduri alimentare), Arredamento (branduri din zona de mobilier si design interior) și Automobili (industria constructoare de mașini și ambarcațiuni).

 

THE GRAND AVENUE – THE EXCLUSIVE EXPERIENCE 

 

The Grand Avenue înseamnă, în primul rând, o experiență unică, singura de acest fel din România, similară cu cea din marile capitale europene ale modei, așa cum întâlnim la Paris, Milano sau New York. 

Astăzi, The Grand Avenue este cea mai importantă galerie comercială de lux din România, locul în care cele mai renumite branduri care activează pe piața locală se întrec în a oferi clienților cele mai recente colecții, precum și ediții exclusiviste și produse aflate în serii limitate.

 

The Grand Avenue este parte a complexului The Grand, care reunește cea mai puternică comunitate de business din România, oferindu-le clienților și partenerilor servicii exclusiviste prin intermediul unei clădiri cu adevărat polivalente: servicii hoteliere de 5* stele prin intermediul JW Marriott Grand Hotel, spații de birouri premium în The Grand Offices, zone de relaxare și entertainment prin intermediul World Class și Grand Casino, precum și cea mai cosmopolită zonă de restaurante și cafenele din oraș, toate sub același acoperiș. THE GRAND – A CITY WITHIN A CITY.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

PANDORA Reflexions Party a marcat începutul unei noi ere a stilului

Published

on

 

Inovație, încredere, experiențe și exuberanță – acestea au fost cuvintele cheie ale petrecerii PANDORA Reflexions, trendsetter-ul toamnei.

Lansarea noii colecții a reunit la Gargantua KSLF peste 200  de invitați – celebrități, jurnaliști, designeri, stiliști și influențatori ai momentului. Decorul minimalist, dar strălucitor și tematica oglinzilor au creat o atmosferă magică, amintind de metropolele modei și îndemnându-i pe toți cei prezenți să-și reflecte personalitatea liber, în moduri nelimitate și neținând cont de bariere.

 

Artistul Andrei Leonte și o parte din Play Orchestra au interpretat cele mai cool piese ale sezonului, transformând petrecerea într-una cu adevărat de neuitat! Prietenii brandului PANDORA s-au bucurat de atmosfera fantastică și au probat bijuteriile noii Colecții Reflexions, au socializat și au testat cateringul rafinat marca Gargantua.

Printre personalitățile publice care au aflat în premieră detalii despre noua colecție, s-au numărat Andreea Berecleanu, Anca Sînă Serea, Sandra Izbașa, Carmen Brumă, Alexia Țalavutis, Adina Halas, Majda, Doinița Oancea, Ana Maria Brânză, Loredana Dinu, Lavinia Ioana, Andra Gogan, Răzvan Gogan, Maria Radu, Diana Bart, Livia Graur, Laura Gruia, Cristina Șișcanu, Sasha Borona, Diana Enciu, Alina Tanasă, Ștefan Lungu, Anca Ciota, Andreea Perju, Alice Cavaleru, Vladimir Drăghia, Simona Țăranu, Camelia Bălțoi, Mihaela Cozmolici, Bianca Ioniță, Oana Mareș, Eda Marcus, Irina Mohora, Teodora Antonescu, Monica Iagăr, Georgiana Ilieș, Catinca Roman, Maria Andreea, Andreea Remețan, Maria Radu, Eli Roman, Iuliana Pepene, Alin Gălățescu, Ramona Solomon, Cristina Zaharia, Cristina Mihaela Dorobanțu, Iulia Verdeș, Geanina Ilieș, Kinga Varga, Oana Coșbuc, Oana Mareș, Ramona Olaru și mulți alții.

 

PANDORA Reflexions țese o nouă poveste cu metale prețioase strălucitoare: radiantul PANDORA Shine, arămiul PANDORA Rose și sclipitorul argint 925 sunt atent meșteșugite sub forma unei brățări împletite flexibile și netede. Oglindind feminitatea modernă, design-ul ușor de personalizat aduce oricărei ținute un farmec elegant datorită talismanelor de tip clips, care se potrivesc perfect cu noua brățară. Un indiciu îl găsești chiar în nume. Un X pentru eXpresie, eXuberanță, eXperiențe și eXcepțional. Un X care intensifică orice efect. Tu decizi ce înseamnă acest X, pentru că este stilul tău unic. Este un nou mod de a reflecta cine ești tu cu adevărat!

 

#PANDORAReflexions

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

AGERPRES a prezentat la Roma expoziția de fotografie România: Evoluție și filmul „Marea Unire – România, la 100 de ani”

Published

on

Foto Credit: AGERPRES
 

Agenția Națională de Presă AGERPRES a prezentat, la Roma, expoziția de fotografie România: Evoluție și documentarul video „Marea Unire – România, la 100 de ani”,în cadrul Festivalului Internațional PROPATRIA – Tinere Talente Românești, ce a avut loc joi, 18 octombrie 2018.

Evenimentul a avut loc la Accademia di Romania in Roma și a fost organizat de Asociația culturală româno-italiană Propatria, în colaborare cu Ambasada României în Italia, cu susținerea Ministerului pentru Românii de Pretutindeni și a Institutului Cultural Român.

Expoziția AGERPRES a fost apreciată de numeroși participanți, români și italieni. Cei prezenți au primit albumul fotografic realizat de Agenție, o ediție specială pentru Centenarul Marii Uniri, care conține 100 de imagini din România, grupate în trei capitole: Arhivă, Revoluție, Evoluție.

În cadrul evenimentului au fost prezenți: prof. univ. dr. Rudolf Dinu, directorul Academiei României din Roma, conf. dr. Oana BoșcaMălin, director adjunct al Academiei României din Roma, domnul Paul Fontaine, directorul Academiei Belgiei din Roma, profesori de limbă și cultură română, membri ai asociațiilor românești în Italia.

Ne bucură să colaborăm de atâția ani cu AGERPRES și suntem onorați să prezentăm documentarul  în cadrul festivalului. O lecție de istorie atât pentru publicul român,  cât și pentru publicul italian. Marea Unire – România la 100 de ani – documentarul AGERPRES, te face să trăiești istoria unui întreg popor, prin poveștile de viață ale urmașilor celor care au realizat acest act memorabil”, a declarat Mioara Moraru, președintele Asociației culturale româno-italiene Propatria.

Despre filmul „Marea Unire – România, la 100 de ani”

Documentarul „Marea Unire – România, la 100 de ani” este o invitaţie la o călătorie emoţionantă şi captivantă, trăită şi nu doar povestită de oameni pentru care România înseamnă şi o colecţie de momente istorice importante în naşterea acestui stat. Practic, AGERPRES a mers pe urmele celor care au înfăptuit Unirea: în Basarabia, Bucovina de Nord şi Transilvania, iar urmaşii celor care au pus umărul la reîntregirea ţării deschid culisele celui mai important moment istoric. Prin vocea celor care povestesc, descoperim că suntem o naţiune fără graniţe. România, la 100 de ani aduce cu sine o istorie care continuă să se scrie.

 

Despre expoziția România: Evoluție

Expoziția de fotografie, numită România: Evoluție, cuprinde imagini ce fac parte din arhiva AGERPRES, care reflectă viața cultural-artistică, politică și sportivă a țării, dar și câteva fotografii din arhiva Associated Press. Expoziția cuprinde și cele mai bune fotografii realizate în ultimul timp de către fotoreporterii AGERPRES, care ilustrează evoluția României. Totodată, AGERPRES a realizat și un album cu același nume, o ediție specială pentru Centenarul Marii Uniri, care conține 100 de fotografii din România, grupate în trei capitole: Arhivă, Revoluție, Evoluție.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Horia Brenciu va străbate peste 4500 de kilometri în timpul turneului național

Published

on

 

25 de ani de la prima apariție TV, 15 ani de când este alături de HB Orchestra și 10 ani de la primul album, asta sărbătorește anul acesta Horia Brenciu!

Exuberant din fire, artistul marchează acest moment cu un turneu național la finalul căruia va străbate 4500 de kilometri și va susține 14 concerte în tot atâtea orașe. Turneul, care va începe pe 2 noiembrie la Timișoara și se va încheia pe 28 noiembrie la Oradea, le va da șansa fanilor lui Horia Brenciu să-l vadă făcând show alături de Jeremy Ragsdale, câștigător X Factor, și fetele de la 3 O’Clock. Nu vor lipsi însă nici invitații surpriză, diferiți de la un oraș la celălalt.

 

PAGINA DE VOTARE: FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2018

„Acum 25 de ani, norocul îmi surâdea și deveneam primul prezentator din epoca modernă a televiziunii. După un sfert de veac, simt că parcă încep un nou drum, cu și mai multă energie, iar asta se datorează oamenilor. Fie că mă cunosc de la Robingo, de acum 25 de ani, sau de la X Factor, din zilele noastre, ei mi-au fost mereu alături, cu un sfat, cu o dojană, cu o super critică. Beneficiez de cel mai complex public din lume. La început, primeam scrisori. Acum, internetul e la putere și accesul e mult mai direct cu toți fanii mei, dar nimic nu poate înlocui spectacolul live, interacțiunea dintre noi, zâmbetele pe care le prind din sala de concert și muzica asta care ne unește pe toți. La 100 de ani de România, aniversez și eu sfertul meu românesc, cu prietenii mei dragi din țară. Abia aștept”, declară Horia Brenciu.

Deși în programul turneului sunt cuprinse nu mai puțin de 15 orașe, Horia recunoaște că și-ar fi dorit să fie și mai multe. „Destinul a ales, noi ne-am conformat. Dacă ar fi fost după noi, am fi mers în fiecare oraș din țară, dar programul lunii noiembrie nu e de partea noastră. Confruntările de la X Factor, repetițiile pentru concertele de la Sala Palatului, de pe 7, 8 și 9 decembrie, precum și alte concerte contractate ne-au redus numărul orașelor la 15”, a povestit artistul.

În total, 25 de persoane apropiate artistului vor fi implicate în bunul mers al spectacolelor și al producției. „Mergem ca o gașcă care vrea să întâlnească cealaltă gașcă, mult mai mare și mai simpatică, gașca de spectatori”, spune încântat Horia.

Datele și orașele în care poate fi văzut Horia Brenciu în timpul turneului aniversar sunt următoarele:

 

2 noiembrie – Timișoara

5 noiembrie – Iași

6 noiembrie – Botoșani

7 noiembrie – Piatra Neamț

8 noiembrie – Bacău

12 noiembrie – Alexandria

13 noiembrie – Ploiești

15 noiembrie – Galați

16 noiembrie – Constanța

19 noiembrie – Drobeta Turnu Severin

20 noiembrie – Sibiu

21 noiembrie – Pitești

26 noiembrie – Brașov

27 noiembrie – Arad

28 noiembrie – Oradea

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending