Connect with us

ALL MEDIA

Granini asaza Bucurestiul pe harta mondiala a iubirii

Avatar

Published

on

Incepand cu aceasta luna, Granini ii ofera Bucurestiului locul binemeritat pe harta mondiala a iubirii. Unul dintre podurile Parcului Herastrau din Capitala a devenit, de curand, gazda renumitelor lacate ale iubirii.

Daca fructele au gasit deja cel putin 1000 de feluri de a iubi, indragostitii de ce nu s-ar bucura de un nou mod de a-si declara dragostea? Acesta a fost si motivul pentru care, la inceputul acestei luni, Granini si Publicis Romania au inaugurat Podul Iubirii in Parcul Herastrau, unde sunt expuse 1000 de lacate, simboluri ale iubirii fanilor brand-ului.

Lansata pe pagina de Facebook Granini, initiativa s-a concretizat intr-un pod decorat cu lacate personalizate cu initialele participantilor.

“Traditia lacatelor iubirii este renumita in intreaga lume, iar Bucurestiul merita sa fie pe harta indragostitilor lumii. Si cine ar fi fost mai potrivit sa sustina o astfel de campanie daca nu brand-ul cu 1000 de feluri de-a iubi? Este un proiect frumos, la care au participat foarte multi dintre fanii nostri indragostiti”, afirma Georgiana Vasile, Brand Manager, Granini.

Aplicatia de pe Facebook a urmarit constructia virtuala a Podului Iubirii si decorarea acestuia cu lacatele indragostitilor. Participantii si-au ales un lacat pe care l-au personalizat cu numele lor si al jumatatii lor si pe care, ulterior, l-au asezat pe Podul virtual al Iubirii. Dupa inscrierea in aplicatie a primilor 1000 de participanti, Granini a replicat in realitate podul virtual, pe care stau toate cele 1000 de lacate ale indragostitilor, alcatuind cuvantul “IUBESC”. Podul Iubirii se va afla in Parcul Herastrau din Bucuresti pana pe 10 septembrie.

Primii 1000 de participanti la aplicatie primesc acasa cheitele lacatelor, o cartolina cu povestea acestei traditii si produse Granini.

Aflat in parcul Herastrau, in zona ce leaga Debarcaderul de Insula Trandafirilor, Podul Iubirii va gazdui in fiecare weekend activari–surpriza.

Podul Iubirii este un proiect neintruziv asupra structurii podului, greutatea lacatelor fiind calculata astfel incat podul si balustradele sa o suporte fara niciun risc. Proiectul beneficiaza de comunicare online, direct mailing si activari speciale.

Din partea Granini, au participat: Georgiana Vasile – Granini Brand Manager, Raluca Frumușelu – Media & Digital Coordinator, Georgiana Ionescu – Brand PR Coordinator, Gabriel Dumitru – BTL Manager.

Din partea Publicis Romania: Alex Deaconu – Art Director, George Lupeanu – Copywriter, Luiza Vrinceanu – Senior Account Manager, Bogdan Voina – Account Manager & Producer, Alina Tanase – Senior Digital Account Manager, Mina Ionescu – Jr Digital Account Executive, Elis Iaia – Digital Senior Creative Planner, Ciprian Frunzeanu – Digital Art Director, Cosmin Anghel – Jr. Copywriter, Tiberiu Bucovei – Project Manager , Constantin Bunica – PHP Developer.

Marca Granini se afla din anul 2006 in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod (URBB).

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la contact(a)radardemedia.ro

Comentarii

ALL MEDIA

Vedete internaționale Eurovision Song Contest pe scena Finalei Naționale din 1 martie

Avatar

Published

on

Loreen, Ulrikke şi Sandro, pe scena show-ului de la Sala Sporturilor din Buzău

Duminică, 1 martie, Televiziunea Română a pregătit fanilor Eurovision un mărţişor special: prezenţa în spectacol a uneia dintre cele mai iubite câştigătoare ale concursului Eurovision Song Contest, Loreen, precum şi a doi dintre concurenţii ediţiei din acest an – Ulrikke Brandstorp, reprezentanta Norvegiei şi Sandro, din partea Ciprului.

LOREEN, vedetă de talie internaţională, este cea mai cunoscută câştigătoare a concursului Eurovision din ultimii 10 ani. Artista a lansat pe scena concursului cea mai descărcată melodie din istoria acestui prestigios concurs, “Euphoria”.

Având origini suedeze şi marocane, interpreta şi compozitoarea Loreen a devenit star internaţional în 2012, atunci când a câştigat Eurovision Song Contest cu hit-ul „Euphoria”, ajuns în fruntea clasamentelor din 21 de ţări. Albumul său de debut, „Heal” (2012),  a ajuns în topurile din multe state europene. În 2017, Loreen a lansat cel de-al doilea album, „Ride”, prin care artista îşi dezvăluie o altă latură muzicală, invitând publicul să o însoţească în călătoria sa către libertatea creativă. Loreen a continuat cu o muzică de tip soul nomad, graţie înclinației sale către pop-ul alternativ. Construind punţi între diferite culturi, credinţe, cauze şi tradiţii, fiecare capitol al muzicii sale de până acum a ţintit punerea în valoare a cauzelor în care artista crede cu tărie.

În 2020, interpreta din Stockholm se întoarce la inspiraţia pe care i-o oferă originile sale berbere. În traducere literală, Imazighen, cum îşi spun locuitorii Africii de Nord, înseamnă „oameni liberi”. Având moştenirea bogatei culturi berbere și, totodată, crescută fiind în Suedia şi recunoscută la nivel mondial prin muzica sa, Loreen promovează cu succes valorile de suflet ale poporului său.

Sunt atât de fericită să revin în frumoasa Românie! Îmi face mare plăcere să ştiu că reprezentanta din acest an a României se numără printre fanii mei. Îi doresc succes în urmatoarele etape ale concursului! Ne vedem la Buzău pe 1 martie!” declară Loreen

Duminică seara, în premieră, Roxen se va întâlni la Buzău si cu doi dintre artiştii cu care va concura pe 12 mai, în prima semifinală de la Rotterdam.  Este voba despre Ulrikke Brandstorp şi Sandro.

Ulrikke Brandstorp, în vârstă de 24 ani, vine din Sarpsborg, Norvegia și este câştigătoarea din acest an a Melodi Grand Prix  – Selecţia Naţională Eurovision din ţara sa, cu balada “Attention”. Ea este şi autoarea acestei piese pe care a scris-o în colaborare cu Kjetil Morland (câştigătorul  MGP din 2015) şi Christian Ingebrigtsen (membru al formaţiei A1).

În 2018, Ulrikke a obţinut locul 2 în concursul TV “Stjernekamp”, ceea ce a dus la alegerea ei ulterioară în alte show-uri Tv . Ulrikke este un nume cunoscut în rândul fanilor Melodi Grand Prix şi Eurovision Song Contest încă din 2017, când a participat la Selecţia Naţională, ajungând până în finala acesteia cu piesa „Places”.

În plus, din toamna anului trecut până în luna martie a acestui an, Ulrikke poate fi urmărită în reprezentaţiile Teatrului Folketeateret din Oslo, unde joacă rolul lui Liesl, unul dintre rolurile principale din musicalul „Sunetul Muzicii”.

Despre prezenţa sa la Finala Națională pentru Eurovision 2020, Ulrikke mărturiseşte: “Sunt extrem de emoţionată şi onorată de invitaţia de a vizita România şi de a lua parte la spectacolul Televiziunii Române de duminică. Sunt îndrăgostită de fanii Eurovision din România, care m-au sprijinit atât de mult în ultimele luni. Va fi pentru prima dată când ajung în România, aşa că de-abia aştept să văd această ţară şi să mă întâlnesc cu fanii de aici!”

Sandro, reprezentantul Ciprului pe scena de la Rotterdam, s-a născut în urmă cu 24 de ani în Germania, ţară în care locuieşte și în prezent. Pe numele său Alessandro H. Ruetten, artistul are descendenţă americană şi greacă. Aceasta este si motivul pentru care,  în decembrie 2019, a fost selectat intern de televiziunea publică din Cipru pentru a reprezenta această ţară. În luna mai, la Rotterdam, Sandro va interpreta pentru Cipru piesa „Running”,  compusă de australianul Alfie Arcuri, interpretul australian care a castigat Premiul SRTv – SRR la editia din 2019 a Festivalului International Cerbul de Aur.

Încă de când avea 4 ani, Sandro a început să cânte (voce şi percutie). Bucurandu-se de sustinerea familiei sale , de la varsta de 8 ani a inceput sa cânte si la chitară, apoi, de la 19 ani, la pian. Când avea 15 ani, a înfiinţat prima sa trupă, apoi a început să scrie şi să îşi producă singur piesele muzicale, de regulă rock şi pop. Dincolo de talentul său ca instrumentist, Sandro are atât o voce deosebită, cât şi abilitatea de a transmite publicului emoţiile şi mesajul piesei.

Din 2014, Sandro a ales să urmeze o carieră solo cu piese pop, R&B şi trap-soul şi a început să compună muzică „autentică, adevărată, care să atingă sufletul oamenilor”.

Debutul lui Sandro la televiziune a avut loc în 2018, când a participat la show-ul „Vocea Germaniei” reuşind, la audiţiile „în orb”, să întoarcă toate cele 4 fotolii ale juraţilor. Câteva luni mai târziu, în 2019, lui Sandro i s-a propus să reprezinte Statele Unite la festivalul “New Wave”, cel mai prestigios eveniment al cântecului internaţional  din Rusia, transmis în direct de principalul canal al Televiziunii Publice din această ţară.

Prezenţa sa ca finalist la acest mare eveniment a reprezentat lansarea carierei de artist pe plan  internaţional atât ca interpret, cât şi ca producător şi compozitor.  „Buna România, eu sunt Sandro şi mă bucur să fiu alături de voi în Finala Naţională din 1 martie. Cipru soseste la Buzău, de-abia aştept să ne întâlnim acolo. Mulţumesc şi ne revedem curând!”, declară artistul.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Cineplexx România își întărește echipa cu un nou     

Avatar

Published

on

Lanțul de cinematografe austriac Cineplexx care a pătruns pe piața din România în vara anului trecut odată cu preluarea cinematografului din Băneasa Shopping City, anunță că Raluca Moroianu se alătură echipei începând de luna aceasta din poziția de Head of Marketing, Communication and Sales.

Raluca Moroianu are o experiență de peste 20 de ani în marketing, industria cinematografică, media și advertising. Prin activitatea sa, aceasta a demonstrat în repetate rânduri că deține calități excepționale ca manager și strateg, cu o capacitate analitică și perspectivă de ansamblu. Colaborarea cu Cineplexx reprezintă pasul firesc în evoluția profesională a Ralucăi, unde va activa din postura exploatantului.

Harry Antonopoulos, Managing Director al Cineplexx România si Grecia declară: „Ca să susținem planurile de expansiune și să ne întărim poziția, am realizat împreună cu membrii Board-ului Cineplexx că avem nevoie de profesioniști cu experiență relevantă în domeniu care să cunoască specificul pieței locale, să înțeleagă principiul nostru de funcționare și să aibă o viziune integrată în găsirea celor mai bune soluții. Raluca Moroianu se potrivește perfect cu profilul nostru și suntem încântați că face parte din echipă.”

În cadrul Cineplexx, Raluca va coordona întreaga activitate de marketing și comunicare la nivel național, dar și departamentul de vânzări al companiei.

„Sunt onorată să mă alătur familiei Cineplexx, atât pentru că mă integrez într-o echipă de profesioniști, cât și pentru oportunitatea de a mă dezvolta odată cu extinderea lanțului de cinematografe în România. De asemenea, am fost impresionată de standardele tehnologice extrem de ridicate folosite în Austria și Regiunea S-E Europeană care justifică, desigur, poziția de lider a exploatantului în țara de proveniență.”, relatează Raluca Moroianu.

Lider de piață în Austria, Cineplexx este una dintre cele mai importante rețele de cinematografe din Europa Centrală și de Est, cu o experiență în domeniu de peste 50 de ani. Compania deține în prezent peste 60 de cinematografe în 12 țări: Austria, Slovenia, Croația, Bosnia și Herțegovina, Serbia, Muntenegru, Kosovo, Albania, Macedonia, Grecia, Italia și România, având planuri de expansiune și în alte tari.  În doar opt luni de la intrarea pe piața românească, Cineplexx deține deja trei cinematografe – în Băneasa Shopping City, Centrul Comercial Auchan Titan – respectiv IRIS Titan și Satu Mare, iar în următoarele șase săptamâni va deschide alte două noi locații la Sibiu și Târgu Mureș, dovadă a angajamentului de a investi masiv în industria locală de cinema.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

AUDIENTE TV: Românii au talent, LOCUL 1. Lansarea sezonului 10, lider absolut de audiență!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Telespectatorii au trăit emoția primelor două golden buzz-uri din acest sezon

 Prima seară a noului sezon a adus pe scenă momente unice, iar jurații au fost cuceriți de talentul incredibil al participanților, care a stârnit reacții diverse: ”A fost ca un vis frumos”, i-a spus Andi Moisescu unei concurente. Cei patru jurați, alături de Smiley și Pavel Bartoș, au fost surprinși de talentul celor care au urcat pe scenă, au aplaudat și s-au implicat în momentele pregătite de concurenți.

 

Seara a fost întregită de 2 golden buzz-uri: Gennady Tkachenko-Papizh, imitator de sunete,  l-a făcut pe Smiley să spună: ”Ne-a uimit, vine din altă lume”, așa că el și Pavel Bartoș au decis să-l trimită direct în semifinale. Cu o poveste emoționantă de viață, Erno Varga, tânărul de 31 ani din Oradea care lucrează ca spălător de vase, l-a făcut pe Andi Moisescu să-și ofere primul golden buzz pentru vocea sa. ”Muzica m-a salvat, m-a făcut să stau drept”, a spus concurentul care a început să cânte în corul bisericii, iar acum a făcut pasul spre a fi cunoscut de întreaga lume.

 

Prima ediție a fost de #un10perfect! Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, obținând cifre de aproape 3 ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 13.3 puncte de rating și 41.7% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut numai 4.6 puncte de rating și 14.5% share.

 

Peste 2.6 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:10, peste 3.4 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Concurenții care au impresionat juriul și au primit din partea acestora 3 sau 4 DA sunt: Patrizio Ratto, Nadia și Cătălin Rădulescu, The Gummi Guru – George Faining, Mihaela Spinache, Hell Riders, Vlad Ciobanu, Horia Bucur, Wes P, Anamaria Bozga, Kiriku Brothers, Silviu Carabă, Kseniya Simonova și Ștefan Nistor.

Spectacolul continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu noi momente pline de suspans, emoție și bucurie.

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0