Connect with us

ALL MEDIA

Granini asaza Bucurestiul pe harta mondiala a iubirii

Published

on

 

Incepand cu aceasta luna, Granini ii ofera Bucurestiului locul binemeritat pe harta mondiala a iubirii. Unul dintre podurile Parcului Herastrau din Capitala a devenit, de curand, gazda renumitelor lacate ale iubirii.

Daca fructele au gasit deja cel putin 1000 de feluri de a iubi, indragostitii de ce nu s-ar bucura de un nou mod de a-si declara dragostea? Acesta a fost si motivul pentru care, la inceputul acestei luni, Granini si Publicis Romania au inaugurat Podul Iubirii in Parcul Herastrau, unde sunt expuse 1000 de lacate, simboluri ale iubirii fanilor brand-ului.

Lansata pe pagina de Facebook Granini, initiativa s-a concretizat intr-un pod decorat cu lacate personalizate cu initialele participantilor.

“Traditia lacatelor iubirii este renumita in intreaga lume, iar Bucurestiul merita sa fie pe harta indragostitilor lumii. Si cine ar fi fost mai potrivit sa sustina o astfel de campanie daca nu brand-ul cu 1000 de feluri de-a iubi? Este un proiect frumos, la care au participat foarte multi dintre fanii nostri indragostiti”, afirma Georgiana Vasile, Brand Manager, Granini.

Aplicatia de pe Facebook a urmarit constructia virtuala a Podului Iubirii si decorarea acestuia cu lacatele indragostitilor. Participantii si-au ales un lacat pe care l-au personalizat cu numele lor si al jumatatii lor si pe care, ulterior, l-au asezat pe Podul virtual al Iubirii. Dupa inscrierea in aplicatie a primilor 1000 de participanti, Granini a replicat in realitate podul virtual, pe care stau toate cele 1000 de lacate ale indragostitilor, alcatuind cuvantul “IUBESC”. Podul Iubirii se va afla in Parcul Herastrau din Bucuresti pana pe 10 septembrie.

Primii 1000 de participanti la aplicatie primesc acasa cheitele lacatelor, o cartolina cu povestea acestei traditii si produse Granini.

Aflat in parcul Herastrau, in zona ce leaga Debarcaderul de Insula Trandafirilor, Podul Iubirii va gazdui in fiecare weekend activari–surpriza.

Podul Iubirii este un proiect neintruziv asupra structurii podului, greutatea lacatelor fiind calculata astfel incat podul si balustradele sa o suporte fara niciun risc. Proiectul beneficiaza de comunicare online, direct mailing si activari speciale.

Din partea Granini, au participat: Georgiana Vasile – Granini Brand Manager, Raluca Frumușelu – Media & Digital Coordinator, Georgiana Ionescu – Brand PR Coordinator, Gabriel Dumitru – BTL Manager.

Din partea Publicis Romania: Alex Deaconu – Art Director, George Lupeanu – Copywriter, Luiza Vrinceanu – Senior Account Manager, Bogdan Voina – Account Manager & Producer, Alina Tanase – Senior Digital Account Manager, Mina Ionescu – Jr Digital Account Executive, Elis Iaia – Digital Senior Creative Planner, Ciprian Frunzeanu – Digital Art Director, Cosmin Anghel – Jr. Copywriter, Tiberiu Bucovei – Project Manager , Constantin Bunica – PHP Developer.

Marca Granini se afla din anul 2006 in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod (URBB).

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la contact(a)radardemedia.ro

Lasa un comentariu aici!

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ascuta Radio Impuls si castiga, pe loc, 100 de Euro!

Published

on

 

Radio Impuls iti lanseaza cea mai tare provocare! Cu un singur SMS poti castiga, instant, 100 de Euro! Tot ceea ce trebuie sa faca ascultatorii Radio Impuls pentru a intra in joc si in posesia sumei de 100 de Euro este sa trimita un SMS cu textul „Ascult Radio Impuls”, la numarul 1831, SMS cu tarif normal, valabil in toate  retelele de telefonie mobila.

Cand vor fi sunati de DJ-ii Radio Impuls, participantii la concurs trebuie sa dea un singur raspuns: „Ascult Radio Impuls!”, pentru a castiga suma de 100 de Euro.

Regulamentul concursului poate fi consultat pe site-ul oficial al postului de Radio, la sectiunea Regulamente:  https://radioimpuls.ro/regulamente/ .

               Radio Impuls s-a alaturat  Kanal D Romania, odata cu intrarea in portofoliul Dogan Media International.  Radio Impuls reprezinta o puternica retea cu acoperire in orase importante, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova. Statia  difuzeaza hituri contemporane, intr-o grila de programe fresh, cu importanta componenta de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

DJ-ii Radio Impuls asigura zilnic doza de energie si optimism in emisiunile statiei: „Uzina de Dume” (prezentata de Stefan si Mishu), “Morning Latte” (Alexandra Enasoaie), “Muzica ce-ti place” (Cosmin Dimancescu), “Bara la Bara” (Mihai Hînda) si „Party Zone” (Even Steven).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Jurnalistul Cosmin Stan a revenit la Stirile PRO TV

Published

on

 

STIRI PE SCURT: Cosmin Stan (41 de ani) a revenit la postul Pro TV după zece ani, timp în care a trecut pe la mai multe posturi de ştiri, anunta Ziarul Adevarul.

În ultimul an, Cosmin Stan a prezentat, alături de Octavia Geamănu, Observatorul de Weekend, de la Antena 1. Înainte, el a lipsit timp de patru ani de pe micile ecrane, iar anterior a trecut pe la Realitatea TV, Digi24 şi Prima TV. 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending