Connect with us

Evenimente

Green Monarchy – Eglantina – O lume pentru o seara

Published

on

Pe data de 23 octombrie, de la ora 19:00, Casa Carol 53 va găzdui Green Monarchy- Eglantina, un eveniment artistic cu impact social. Fata cu sânge verde îşi lansează noua colecţie de tablouri într-un stil atipic, într-o locaţie inedită, printr-un mix de arte ce susţine aceeaşi idee: Supraomul.

13 tablouri pe două niveluri şi două stiluri diferite: unul futurist şi celălalt, retro-elegant. Aroma vinurilor alese de la Crama Cepari se va îmbina cu recitalurile de pian, iar cocktailurile cu sânge
verde realizate special de Laboratorul de Cocktailuri, vor introduce invitaţii într-o atmosferă
unică în care eleganţa este sinonimul deserturilor marca Tort Design. Jocurile teatrale, dansul
contemporan şi remixurile unor piese celebre se mulează perfect pe arhitectura Casei Carol,
alcătuind un eveniment complex şi complet în care arta depăşeşte graniţe şi pune o clădire de
patrimoniu într-o nouă lumină.

„Eu nu-s bărbat şi nici femeie
Nici om, doar Creator de lumi…”

Cu fiecare expoziţie, Eglantina construieşte o altă lume. Dincolo de cuvinte, Green Monarchy este o lume pentru o seară.

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Cel mai aşteptat eveniment de modă al verii: Summer Fashion Gala 2021 la Veranda Mall

Published

on

Industria creativă are un motiv de bucurie. Într-o perioadă în care multe industrii încă sunt afectate de pandemie, Summer Fashion Gala face un pas spre normalitate și anunță următoarea destinație: Veranda Mall.

Pe 23 Iunie 2021, începând cu ora 19:00, Veranda Mall devine gazda Summer Fashion Gala, printr-o gală de modă ce sărbătoreşte vara în toată splendoarea ei și unde vom admira colecţiile cu tematica cruise ale unora dintre cele mai sonore nume românești, dar și branduri internaționale: Anna Roman Brand, AMSaragia, Aleha Toncea, Atelier Bolero, Atmosphere Fashion, LC Waikiki, Mexton, Studio Cabal, Ylla by Nicole Cherry.

Summer Fashion Gala 2021 este cea de-a şașea ediție a celui mai atipic eveniment de modă din Bucureşti, ce face parte din conceptul All Seasons Fashion Gala și reprezintă un cumul de evenimente de modă multibrand, organizate de fiecare dată în locații surprinzătoare.

Deoarece sănătatea este o prioritate pentru noi toți, iar întregul eveniment Summer Fashion Gala este organizat conform regulilor stabilite de autorități în vederea combaterii pandemiei de COVID-19, toți participanții la eveniment vor avea în vedere una dintre măsurile următoare: să facă dovada vaccinării anti-COVID 19, prezentând adeverința de vaccinare în momentul accesului la eveniment sau să prezinte un test RT PCR, cu rezultat negativ, făcut cu cel mult 72 de ore înainte de eveniment sau să prezinte o adeverință din care să rezulte că se află în perioada cuprinsă între a 15-a și a 90-a zi, ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2. Persoanele care nu îndeplinesc aceste condiţii, trebuie să fie dispuse să fie testate gratuit pe loc, de către personal medical autorizat al M Hospital, în momentul accesului la eveniment.  

Mai multe detalii despre măsurile de siguranță în vigoare gășiți pe link-ul evenimentului, site și paginile de socializare ale Manifesto Events&PR Agency.

Acestea vor fi actualizate constant astfel încât să vă bucurați de această ediție Summer Fashion Gala 2021 în cele mai sigure condiții.

___________________

Un proiect: Manifesto Events&PR Agency, în colaborare cu Alin Gălățescu

Eveniment organizat cu sprijinul Veranda Mall

 

Prezentat de: Cosmina Păsărin

Parteneri creativi: Mirela Vescan & Laurent Tourette

Susținut de: Legacy Med, EVSKY Show, Aqua Carpatica, Domeniile Samburesti, M Hospital, Beauty One, Paese, Elgon, House of Beauty Clinic, JONA, Cutia Zambetelor, My Gheisha, Fit4You, Fit4You Delivery, Vitamin Aqua

Partener media: Radio Impuls

Transmis live pe kfetele.ro

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Evenimente

Cristian Onețiu, prima dată pe scena TEDxCluj, în ediția aniversară de 10 ani

Published

on

Antreprenorul, business mentorul și autorul cărții Start în antreprenoriat, Cristian Onețiu va participa pentru prima dată ca speaker invitat la seria de conferințe TEDxCluj, în ediția specială 10 ani Together, care va avea loc pe 12 iunie 2021 la BT Arena.

 

 

Evenimentul va aduce în fața publicului, în sală, dar și online, peste 25 de invitați de renume pe scena TEDxCluj, în această ediție aniversară a 10 ani. Un bun prilej pentru Cristian Onețiu de a trece în revistă, în cadrul unui discurs presărat cu mult umor, informații esențiale desprinse din profunzimea propriei întâlniri cu eșecul falimentului, dar și cu gestionarea succesului. Pe scurt, spune chiar el, cum și ce să faci să eșuezi pentru a învăța să ai succes.

 

Când mă gândeam mai puțin la experiențe noi sau inedite, mai ales în zona mentoring-ului sau cea a public speaking-ului, iată, am primit o invitație care vine și cu o premieră pentru mine: un discurs la seria de conferințe TEDxCluj, într-un moment aniversar a 10 ani de povești inspiraționale pentru noi toți. Așa că, lăsându-mă și eu inspirat de acest moment de retrospectivă, de filmul How to Loose a Guy in 10 days și, evident din fapte reale, voi susține un discurs intitulat Cum să pierzi un antreprenor în 10 ani. Care va conține 10 pași foarte interesanți pentru un om de afaceri de (in)succes. Nu sunt pași din cărți sau din cursuri de antreprenoriat, sunt cei pe care i-am făcut chiar eu și care m-au făcut să eșuez de 4 ori în primii 5 ani ca să învăț apoi în restul de 10 și să ajung la succesul, prosperitatea și independența financiară de astăzi. Vă dezvălui acum doar câteva cuvinte sau sintagme cheie ale discuției, precum pasiune, fii primul!, delegare, scalare, cel mai bun – și vă spun doar atât: doar par pozitive, depinde de context”, spune co-fondatorul Life Care, astăzi cea mai mare companie de vânzări directe fondată local, din România și din sud-estul Europei, pe piața de produse bio, naturale și vegane.

 

TED este o marcă a conferințelor în care invitații împărtășesc informații din domeniile de care sunt pasionați. TED își definește misiunea ca „idei care merită să fie răspândite”. TEDx Cluj a organizat în 10 ani peste 35 de evenimente având invitați 230 de speakeri naționali și internaționali și peste 10.000 de participanți.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Evenimente

Noaptea Muzeelor revine în spațiul fizic!

Published

on

            Sâmbătă, 12 iunie, Noaptea Muzeelor colecționează pentru public sute de evenimente unice, derulate în aproximativ 190 spații culturale din 73 localități din toată România.

 

 

Cu un program extins chiar și până dimineața, muzeele de stat și private, galeriile de artă și toate celelalte entități culturale participante definesc Noaptea Muzeelor 2021 ca pe un eveniment al inovației culturale și al curiozității, accesibil tuturor categoriilor de public.

 

Pe 12 iunie, marile orașe au pregătit zeci de de intervenții muzeale și artistice cu care publicul poate interacționa, de la expoziții și tururi ghidate, până la concerte, spectacole, lecturi, proiecții, festivaluri, expuneri de realitate virtuală și instalații de artă. Acestora li se adaugă evenimente multiple organizate de instituții de cultură din orășelele, comunele și satele României, precum cele din Bran, Brad, Călugăreni de Mureș, Ciucea, Colți, Comana, Feldioara, Mircești, Potlogi, Ruginoasa, Rupea, Ștefănești de Botoșani, Tămășeni, Todirești, etc.

 

În București, 50 de muzee, galerii de artă, colecții, creativi, instituții publice de cultură și asociații, institute culturale, universități, coruri naționale, rezidențe, opere, festivaluri, expoziții surpriză, palate și case memoriale, biblioteci, cinema-uri, studiouri și cartiere creative sau artiști independenți ademenesc publicul la Noaptea Muzeelor. Pentru prima dată, cu ocazia Nopții Muzeelor, Primăria Municipiului București se deschide publicului larg, într-un eveniment care reunește două expoziții legate de istoricul clădirii Primăriei și al Bucureștiului, precum și la alte experiențe culturale. În Iași, Primăria dă o replică organizând trasee cu tramvaiele de epocă din colecție.

 

Ampla desfășurare de anul acesta – offline sau online – este disponibilă pentru consultare pe portalul Noaptea Muzeelorhttps://noapteamuzeelor.org/, precum și pe canalele media ale instituțiilor implicate.

 

Organizată anual de Rețeaua Națională a Muzeelor din România (RNMR) – membru al celei mai mari rețele pan-europene a muzeelor Network of European Museum Organisations (NEMO) – Noaptea Muzeelor se află la a XVII-a ediție. Și în țara noastră, evenimentul reprezintă un reper de interes major al publicului față de lumea muzeală și industriile culturale, dar și măsura impactului pe care operatorii culturali îl au în societate. Inițiat în urmă cu 17 ani de Ministerul Culturii și Comunicării din Franța, patronată în prezent de Consiliul Europei, de UNESCO și de Consiliul Internațional al Muzeelor, Noaptea Muzeelor este organizată anual pe plan european.

 

Toate evenimentele propuse în Noaptea Muzeelor se vor desfășura cu respectarea legislației în vigoare privind prevenirea COVID-19.

În anul 2020, în contextul pandemiei COVID-19, într-o perioadă extrem de dificilă la nivel mondial pentru sectorul cultural, peste 60 de muzee și operatori culturali din toată țara au sărbătorit Noaptea Muzeelor pe 14 noiembrie, prin evenimente culturale desfășurate în marea lor majoritate în mediul online.

 

Organizatori: Rețeaua Națională a Muzeelor din România, Noaptea Muzeelor

Partener media principal: Radio Guerrilla

Parteneri media: AGERPRES, Agenția de Carte, BD Historia, Bookhub, București FM, Bursa.ro, Catchy.ro, CAȚAVENCII, Comics Didactic, Fashion Premium Magazin, FEMEIA, IQool, I-tour, miscareaderezistenta.ro, Modernism.ro, MovieNews.ro, playU.ro, Radar de media, Radio Europa Liberă România, Radio România Cultural, RADOR, Revista Psychologies, Spotmedia.ro, Suplimentul de cultură, Uniunea Ziaristilor Români, Revista E-Zeppelin, Ziarul Metropolis, Zile și nopți

Grafică: Andrei Tache

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Evenimente

Steve Vai, celebrul chitarist american, confirmat la conferinta Mastering the Music Business din Bucuresti

Published

on

Veste bună pentru toți iubitorii de muzică și nu numai, Steve Vai, celebrul chitarist american și multiplu laureat Grammy, va participa la cea de-a șasea ediție a conferinței Mastering the Music Business, primul și cel mai mare eveniment profesional organizat în România pe teme de industrie muzicală, programat în perioada 31 august – 2 septembrie 2021.

Alături de acesta, la MMB vor fi prezenți numeroși speakeri români și internaționali, din industria muzicală și din industriile adiacente, atât din România, cât și din Franța, Marea Britanie, Olanda, Estonia, Belgia, Polonia sau Statele Unite ale Americii.

Dan Fințescu, moderator MMB și Programs Director la Kiss FM, a declarat că „sunt extrem de norocos că voi avea șansa să-l intervievez pe Steve Vai în cadrul conferinței.

Este un artist complet, cu o viziune asupra muzicii greu de clasificat, dar cu siguranță unică, și de la care avem multe de învățat. De la skillurile lui extraordinare de chitarist și tehnicile de învățare pe care le aplică, până la inovațiile sale celebre, cum ar fi chitarele Ibanez JEM și The Universe.

 

Participanții la conferință vor putea să-i adreseze întrebări artistului și sunt nerăbdător să văd ce subiecte se vor dezbate.”

Chitarist virtuos, compozitor vizionar și producător desăvârșit care sculptează sunetul muzical cu creativitate infinită și măiestrie tehnică, Steve Vai și-a uimit fanii de-a lungul anilor cu abilitățile sale excepționale de chitară și muzicalitate.

 

Vai a avut turnee în toată lumea ca artist solo, ca membru al G3, și alături de Frank Zappa, David lee Roth, Alcatrazz și Whitesnake.

Cu o discografie de peste 60 de albume, Steve Vai este câștigător a trei premii Grammy, având 10 nominalizări și o listă impresionantă de recunoașteri pentru cel mai bun chitarist, de la diverse publicații și organizații.

Interviul cu Steve Vai va avea loc în mediul online și va transmis, în direct, în sala de conferință.

 

Alături de acesta, vor participa, într-un format hibrid (cu prezență fizică sau online), zeci de speakeri români și internaționali din industria muzicală, din peste 20 de țări, care vor aborda teme de interes pentru actorii din industria muzicală: schimbările de paradigmă în industria muzicală românească și relația ei cu autoritățile din România, cum s-au adaptat artiștii la noua realitate, schimbările la nivel mondial în publishing și vânzările de cataloage mari, noile trenduri în genurile muzicale sau viitorul industriei muzicii live.

 

Cea de-a șasea ediție a conferinței MMB va avea loc în perioada 31 august – 2 septembrie, într-un format hibrid (online-offline), la Hotel Caro și Club Expirat.

Biletele care permit accesul la conferință s-au pus în vânzare pe Ove.ro: și pe iabilet.ro
Biletele cumpărate pentru ediția din 2020 vor garanta accesul la #MMB2021.

Comentarii

comments

Continue Reading

Evenimente

Tomorrowland pentru al doilea an consecutiv – on line – pierderi de miliarde de euro pentru cel mai mare festival de muzica electronica

Published

on

Tomorrowland a anunțat gama completă a festivalului virtual din acest an: Tomorrowland Around The World.

La începutul acestei luni, fondatorul festivalului Tomorrowland, Michiel Beers, a dezvăluit că un eveniment virtual va avea loc în această vară în 16 și 17 iulie, în timp ce festivalul pilot Tomorrowland din Boom, Belgia, va avea loc în două weekenduri din august și septembrie anul acesta.

 

Acum, a fost anunțată gama completă pentru Tomorrowland Around The World, cu peste 40 dj ce vor fi prezenti   pentru a participa la cele șase etape virtuale ale festivalului digital.

 

Pintre favoritii publicului  vor fi prezenti la pupitru cu butoane:   Armin van Buuren, Charlotte de Witte și Lost Frequencies, precum și Amelie Lens, Kölsch, Nicky Romero și Tales of Us care apar și în programul de weekend.

 

În altă parte, Claptone, Enrico Sangiuliano și Yves V se vor alătura Tomorrowland, plus Afrojack, Danny Avila și Mind Against. Peste 1 milion de oameni s-au conectat la primul festival virtual al Tomorrowland, care a avut loc în iulie anul trecut în locul evenimentului din viața reală.

 

Biletele sunt acum disponibile pe mâineland.com  cu un abonament festival de 20,00 euro, abonament festival + abonament la cerere 25,00 euro sau un abonament de acasă pentru 50,00 euro.

In Romania nu stim exct cum se vor desfasura evenimentele  de muzica electronica, avand in vedere ca autoritatile  se pregatesc sa intre in valul al  I V lea COVID 19.

 

Probabil  tot on line.  Vom trai si vom vedea.  Insa pana vom avea toate informatiile concrete si corecte navigare placuta  pe  site ul   www.radardemeda.ro   

Comentarii

comments

Continue Reading

Evenimente

Fusion Arts Fair 2021 – Palatul Noblesse devine un hot spot al artelor

Published

on

 Fusion Arts Agency by Noblesse Group organizează a 5-a ediție a evenimentului Fusion Arts Fair la Palatul Noblesse, în perioada 11-13 iunie.

Ajuns la cea de-a 5-a ediție, evenimentul Fusion Arts Fair își propune să reunească arta cu publicul său, pe parcursul a trei zile, 11-13 iunie, sub conceptul We ReCreate Our World Together. Evenimentul va avea loc la Palatul Noblesse, unde vor fi expuse lucrările a 50 de artiști contemporani, din domenii precum pictură, sculptură, fotografie, design de produs.

 

Participanții vor putea interacționa cu artiștii în cadrul unor serii de workshop-uri de pictură, artă decorativă, modelaj, origami, artă digitală. Programul include experiențe din diverse forme ale artei: show de stand-up comedy organizat în parteneriat cu The Fool, recital de pian și saxofon, proiecție de film și multe altele. Anul acesta, Fusion Arts Fair este eveniment satelit în cadrul Romanian Design Week, iar Palatul Noblesse face parte din circuitul Design Go.

Partenerii oficiali ai Fusion Arts Fair 2021 sunt Romanian Design Week, Mercedes Benz România, Radio Guerilla, Simbio pe roți, Vodka Absolut, Coffee Bike și Frizzante Van.

Programul complet poate fi accesat pe pagina de Facebook a evenimentului: https://www.facebook.com/events/169325948248361 , iar intrarea este liberă.

Fusion Arts este Agenția de Artă creată de Noblesse Group pentru a reuni artiștii a căror activitate se exprimă prin opere din vaste domenii, în stiluri și forme diverse. Toate aceste activități se regăsesc în cadrul agenției și sunt integrate cu profesionalism și pasiune de către echipa Noblesse, in diverse proiecte, de la design interior, arhitectură, la spectacole, târguri de artă, expoziții, evenimente speciale.

 

Agenția Fusion Arts by Noblesse Group organizeză evenimente dedicate artei și promovează opere autentice pentru publicul interesat de frumos, de unicitatea si ineditul pieselor create de artiști romani. Fie că vorbim despre integrarea în proiecte de design interior pentru case, apartamente, birouri sau proiecte de arhitectura, operele de artă oferă publicului autenticitate estetică și reprezintă investiții de valoare.

Echipa de designeri şi arhitecţi Noblesse Group răspunde cu profesionalism provocării de a oferi consultanţă şi de a-şi lăsa amprenta în cadrul proiectelor unde designul interior, arhitectura şi arta împart acelaşi teren. Astfel, arta poate schimba perspectiva unei amenajari interioare, sau poate oferi noi orizonturi iubitorilor de frumos. De aceea, echipa Noblesse Group integrează diferite forme de artă în proiectele pe care le concepe cu pasiune.

 

Despre Noblesse Group

Din 2007, brandul Noblesse Group aduce plus valoare în viața clienților, prin design interior, conceput cu pasiune si profesionalism. Echipa de arhitecți si designeri oferă servicii la cele mai înalte standarde, recunoscute atât pe piața autohtonă, cât și pe cea internațională.

Proiectele de design interior ale echipei Noblesse Group au primit, de-a lungul anilor, numeroase premii, precum Boutique Award, în cadrul „The Most Office” pentru proiectul birouri Noblesse Group. În 2019, Noblesse Group a fost desemnat “Best Interior Design Studio in Romania” în cadrul Architecture Awards, competiție organizată de Build Magazine, iar pentru rezultatele excepționale obținute în inovație prin design interior, Noblesse Group a primit Premiul pentru excelență în inovație in design interior”, în cadrul Designer Awards, organizat de publicația LUXlife MAGAZINE din Marea Britanie.

 

Membru al Asociației Internationale de Design Interior din Marea Britanie, Noblesse Group are o experiența vastă și un portofoliu generos cu proiecte diverse, în care se regăsesc restaurări ale clădirilor de patrimoniu, amenajări interioare hoteluri, restaurante, spații publice, apartamante, vile, sedii de companie si office-uri.

Sediul Noblesse Group este Palatul Noblesse, o adevarată bijuterie arhitecturală și culturală a Bucureștiului, datând din 1881 și construită de arhitectul Alexandru Săvulescu. După un proces complex de consolidare, restaurare cu mare responsabilitate a elementelor originale, amenajare interioară si exterioară, cladirea devine, începând cu 2015, ceea ce este astăzi: unul dintre cele mai importante centre de design si artă, evenimente și cultură din Europa.

Comentarii

comments

Continue Reading

PREMIILE RADAR DE MEDIA

MENIU

pentru sufletul tau

IN Trending