Connect with us

Campanie TV

”Greu de respirat. Problema rămâne în aer”, un nou proiect editorial realizat de jurnaliștii Digi24

Avatar

Published

on

Foto Credit: DIGI
  • Conform unul studiu al Observatorului Român de Sănătate, 23.000 de oameni mor anual în tara noastră din cauza bolilor cauzate de poluare
  • Bucureștiul se află în topul celor mai poluate orașe din țară
  • Comisia Europeană obligă România să ia măsuri pentru reducerea poluării

 

Digi24 lansează un nou proiect editorial – Greu de respirat. Problema rămâne în aer. Începând cu data de 20 februarie, în fiecare joi, timp de cinci săptămâni, în jurnalele Digi24, vor fi difuzate reportaje care vor răspunde la două întrebări esențiale: de ce a devenit atât de greu să respirăm aer curat și ce fac oficialii care ar trebui să nu mai lase problema în aer.

Problema aerului poluat este atât de gravă încât Comisia Europeană obligă ţara noastră să ia măsuri urgente pentru reducerea poluării. Statisticile confirmă faptul că aerul din marile oraşe e aducător de boli, tot mai multe şi mai grave, iar capitala României se află în vârful acestui „top”. Aceleași studii arată că 23.000 de români mor anual din cauza bolilor cauzate de poluare. Tot mai des mergem pe stradă și simțim nevoia să ne ținem respirația, praful înnegrește mașinile, geamurile locuințelor, hainele și, în final, plămânii, iată câteva semnale ce conduc la concluzia că respirăm un fel de otravă. Nu ştim câtă, pentru că măsurătorile sunt atât de inexacte încât nu au fost desluşite nici la nivel înalt.

„Acest proiect este, mai degrabă, o campanie de conștientizare, care lipsește cu desăvârșire în România. Știm că avem o problemă cu poluarea, dar nu știm de ce, cum ne afectează și ce putem face pentru a ne proteja. Autoritățile s-au întrecut în declarații și cifre de-a lungul timpului și ne-au făcut să uităm un lucru esențial: când respirăm aer poluat, organismul nostru are de suferit. Veți vedea în campanie mărturii ale unor oameni care au ajuns dependenți de medicamente din cauza poluării și care fug din București ori de câte ori au ocazia, pentru a putea respira normal”, spune jurnalista Digi24, Teodora Iacob, promotorul acestei campanii.

 

Comentarii

comments

Redactor-sef | dorin.huntai@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

“SĂ CREȘTI MARE!” – Campania de Crăciun a Știrilor Kanal D, în colaborare cu Asociația “Protagoniști în Educație”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Începând de astazi, 21 decembrie, Știrile Kanal D începe Campania “SĂ CREȘTI MARE!”, în colaborare cu Asociația “Protagoniști în Educație”. În cadrul principalului buletin informativ al Știrilor Kanal D, ora 19:00, de luni până joi, vom urmări reportaje emoționante realizate în mijlocul unor familii greu încercate, fiecare dintre acestea având mare nevoie de ajutor.

 

 

De Crăciun, Știrile Kanal D, împreună cu Asociația “Protagoniști în Educație” fac din urare o misiune de onoare și oferă copiilor care nu pot privi prea departe, curajul de a-și imagina viitorul pentru că, mai importante decât darurile care te cheamă să copilărești sunt darurile care te ajută să crești! Urmărește Știrile Kanal D, de la ora 19:00, și află cum poți și tu să ajuți un copil vulnerabil să rămână conectat la educație!

 

Asociația „Protagoniști în Educație” a fost înființată în anul 1996 de către voluntari italieni și români, cu sprijinul organizației italiene AVSI. De-a lungul anilor, asociația a implementat programe pentru a promova binele comun, venind în sprijinul celor mai vulnerabile grupuri sociale.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Campanie TV

În anul în care românii au demonstrat că sunt #deneoprit, campania Ajut eu revine la Antena 1

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

              Proiectul ambiţios Ajut eu revine la Antena 1 într-o perioadă în care oamenii au demonstrat că împreună sunt #deneoprit. După ce anul trecut, platforma www.ajuteu.ro a adus oameni cu dorinţe sau nevoi alături de semeni ai lor care le pot îndeplini şi, astfel, mii de visuri au devenit realitate, a venit din nou vremea ca românii să spună “Ajut eu!”.

 

Anul acesta, începând din 29 noiembrie, dată la care Antena 1 aniversează 27 de ani de existenţă pe piaţa media, românii de pretutindeni au din nou posibilitatea să schimbe destine şi să trăiască emoţia binelui. După mii şi mii de dorinţe împlinite cu ajutorul celor generoşi, a venit din nou vremea ca noi visuri să prindă aripi cu ajutorul românilor din toate colţurile lumii, în cadrul galei Ajut eu.

 

Începând din 29 noiembrie, spectacolul este #deneoprit, în trei zile de sărbătoare, la Antena 1. Astfel, la zi aniversară, încă de la primele ore ale dimineţii, în cadrul Observatorului dimineţii și de la ora 10, într-o ediţie de sărbătoare a emisiunii Neatza cu Răzvan şi Dani, telespectatorii vor putea cunoaşte unele dintre cele mai emoţionante dorinţe înscrise pe platforma Ajut Eu şi vor avea ocazia să simtă din nou emoţia binelui făcut. De la ora 14:00, într-o ediţie specială Acces Direct, Mirela Vaida va face cunoscute noi povești impresionante de viață și destine aflate la răscruce de drumuri care au nevoie să întâlnească un român inimos ce va spune: ”Ajut eu!”.

 

Cele mai îndrăgite vedete ale momentului le vor fi alături pe tot parcursul zilei, urmând ca după-amiaza şi seara dorinţele să prindă viaţă într-o gală maraton Ajut eu, un regal de divertisment marca Antena 1, din care nu vor lipsi momentele speciale Chefi la cuţite, Te cunosc de undeva! şi iUmor.

 

Pe 30 noiembrie, de Sfântul Andrei, românii vor marca alături de Antena 1 ”Ziua superstiţiilor”. Ediţiile speciale de sărbătoare Observator, Neatza cu Răzvan şi Dani, Mireasa şi Acces Direct vor scoate la iveală toate vedetele care cred în spirite, farmece, deochi sau care se închid în casă într-o zi de 13, în vreme ce seara Chefii vor ascuți cuțitele pentru a crea un adevărat spectacol în farfurii.

 

Sărbătoarea #deneoprit continuă marţi, 1 decembrie, cu o zi specială dedicată roast-ului. Vedetele vor ieşi la joc şi vor aduce în faţa publicului nume sonore din istoria românească de la primele ore ale dimineţii şi până seara, când telespectatorii se vor putea delecta cu un Roast Istoric iUmor. Într-o ediție cu totul specială atât pentru jurați, cât și pentru cei de acasă, Delia, Cheloo și Mihai Bendeac vor fi luați la ”roast” de cei mai mari domnitori, scriitori sau artiști din istoria României.   

 

Sărbătoare #deneoprit, spectacol #deneoprit, emoţie #deneoprit şi români #deneoprit, acestea sunt coordonatele sub care telespectatorii vor petrece timp de trei zile alături de vedetele Antena 1. Petrecem împreună o zi importantă din istoria României și dăruim aniversarea de 27 de ani de Antena 1 tuturor românilor care își doresc să trăiască emoția binelui.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Campanie TV

ZU TV a lansat campania „Wheels! Streets! Go!”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

            Începând din această săptămână, ZU TV scoate la rampă sporturile urbane în cadrul campaniei „Wheels! Streets! Go!” şi lansează un concurs cu premii foarte atractive. Campania se adresează practicanţilor de sporturi urbane, de la iubitorii de role, la skateboard, trotinetă sau BMX, iar vârsta minimă de participare este de 10 ani.

 

Pentru a se înscrie, participanţii trebuie să încarce pe pagina de concurs https://wheels-streets-go.myzutv.ro/ un video în care îşi prezintă trick-urile  şi să acumuleze cât mai multe voturi. Cei care votează, intră şi ei în cursa pentru un premiu special. Perioada de desfăşurare, premiile oferite, dar şi întregul regulament al campaniei pot fi consultate aici: https://wheels-streets-go.myzutv.ro/

 

În faza de start a campaniei, pe pagina de concurs pot fi urmărite videoclipuri model cu trick-uri si interviuri realizate cu practicanţi pasionaţi de sporturi urbane cunoscuţi: Marius Constantin – skateboard, Pavel Trifan – role,  Mihalcea Alexandru “AYU” – role, Stanciu David – BMX, Cojocariu Florinel “FLO” – BMX.

Încã de când s-a lansat, ZU TV a adus o nouã dimensiune platformei ZU care cuprinde radio, online, evenimente, oferindu-le românilor o experienţă completă, trăită pe o platformă multimedia 360.

Brandul ZU s-a impus în ultimii ani ca principalul motor de promovare al artiştilor tineri şi a muzicii bune, reuşind să strângă un număr record de public la evenimentele sale şi milioane de fani pe platformele sociale.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending