Connect with us

ALL MEDIA

Grupul Lowe lansează programul de internship inLowe, în parteneriat cu SNSPA

Published

on

 

Grupul Lowe lansează în parteneriat cu SNSPA, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice – Secţia Publicitate, un program de intenship prin care îşi propune să le ofere celor mai creativi şi entuziaşti studenţi şi masteranzi, stagii de practică în creaţie, digital şi media.

Compania continuă astfel tradiţia oferirii anuale de internshipuri iniţiată în 2008 prin lansarea Internship 360. Programul a avut ca scop oferirea de stagii de practică, pe o perioadă determinată, în fiecare din agenţiile din grup, astfel încât tinerii să îşi formeze o imagine completă asupra procesului integrat de comunicare.

„Continuăm în 2011 prin aprofundarea acestui proiect la nivel motivaţional, oferind studenţilor ocazia unui internship în cadrul specializării pe care ei şi-au ales-o deja în facultate. Beneficiul acestui tip de proiect este mutual, iar la final industria de publicitate este cea care va avea de câştigat, având disponibili absolvenţi mai bine pregătiţi.”, spune Giana Pantiru, Group HR Director Lowe.

Într-o primă etapă, 8 tineri vor fi selectaţi şi vor avea posibilitatea să lucreze pe o perioadă de până la 3 luni într-una dintre agenţiile Lowe&Partners, Initiative, Brand Connection şi HyperActive. La finalul internshipului inLowe, cei mai talentaţi studenţi se vor putea alătura echipelor din grupul Lowe.

„Unul din obiectivele cele mai importante ale facultăţii noastre este acela de a pune în contact tinerii studenţi cu practicienii din industria de comunicare. Parteneriatul cu un grup de comunicare precum Lowe reprezintă încă un pas către un obiectiv şi mai mare: armonizarea ofertei educaţionale a facultăţii noastre cu necesarul de forţă de muncă al industriei. Acest parteneriat reprezintă o oportunitate importantă pentru orice student pasionat de comunicare.

Oportunitatea de a învăţa prin experienţă directă de la profesionişti. Oportunitatea de a acumula experienţă, dar mai ales o oportunitate de a intra într-o industrie încă ‘rezervată’.”, spune Dan Petre, Conf. Universitar Dr. şi coordonator al Catedrei de Publicitate din cadrul Facultăţii de Comunicare şi Relatii Publice, SNSPA.

Selecţia se va face în două etape. Într-o primă fază, tinerii vor fi provocaţi să răspundă unui brief pe una dintre specializările internshipului, fiind selectaţi de către profesori din facultate, pe baza unor criterii prestabilite. Cei care vor merge în etapa a doua îşi vor susţine campania în faţa reprezentanţilor agenţiilor din grupul Lowe implicate în acest proiect, cei care vor face şi selecţia finală.

GolinHarris, agenţia de PR a Lowe, desfăşoară în paralel un alt proiect, Bursele GolinHarris, în parteneriat cu Universitatea Bucureşti, Facultatea de Litere, specializarea Comunicare şi Relaţii Publice. Agenţia oferă anual celor mai merituoşi 5 studenţi câte o bursă care constă într-un internship remunerat în agenţie. Prima generaţie de bursieri a absolvit internshipul la sfârşitul lunii septembrie 2011.

Lasa un comentariu aici!

ALL MEDIA

Jurnalistul Costi Mocanu paraseste PRO TV dupa mai bine de 25 de ani de activitate

Published

on

 

Jurnalistul Costi Mocanu părăseşte Pro TV după mai bine de 25 de ani, timp în care a fost, printre altele, reporter sportiv, dar şi şef al postului de televiziune. Informaţia a fost făcută publică de Cătălin Tolontan, scrie Ziarul Adevarul

Costi Mocanu, prezentator Ninja Warrior România, explică de ce nu a ex… Unul dintre cei mai vechi oameni din Pro TV, alintat „Moşu’“, Costi Mocanu (49 de ani) părăseşte televiziunea la care s-a angajat încă de pe vremea în care se numea Canal 31, potrivit tolo.ro.    Din 1 aprilie 2019, Costi Mocanu părăseşte postul de televiziune unde s-a consacrat ca reporter sportiv, comentator de meciuri, şef al departamentului Sport şi, în ultimii ani ai lui Adrian Sârbu în CME, şef al canalului Pro TV.

De asemenea, anul trecut, Costi Mocanu a prezentat, alături de actriţa Raluca Aprodu şi jurnalistul Daniel Niţoiu, emisiunea „Ninja Warrior România“.   Potrivit sursei citate, în ultimii ani, Costi Mocanu a fost în discuţii cu mai multe televiziunii, însă nu este cunoscut dacă se va îndrepta tot către televiziune.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Andi, uluit de un concurent de la Românii au talent: ”E deasupra competiției. Este de neoprit!”

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Cea de-a șasea ediție Românii au talent va fi presărată cu surprize pentru Andi Moisescu. Juratul și-a sărbătorit ziua de naștere la filmări, alături de colegi iar aceștia l-au surprins pe durata întregii zile cu diverse cadouri care i-au adus zâmbetul pe buze și l-au uimit. Cea mai mare bucurie însă i-a adus-o lui Andi un concurent a cărui reprezentație l-a fascinat. ”E deasupra competiției. Este de neoprit.”, spune Andi, iar Pavel continuă: ”Acestea sunt nișe momente istorice, nu ai cum să nu le filmezi.”.

Tot mâine, Pavel și Smiley au propriul lor moment pe scena talentului, iar Florin, încântat de prestația unui concurent și inspirat de bucuria acestuia, o invită pe Andra la dans. Publicul va fi în picioare și va trăi alături de ei energia dată de participant.

Un număr de o dificultate greu de imaginat și extrem de spectaculos îi fascinează pe jurați, care rămân uluiți de complexitatea momentului și de expresivitatea celor care îl prezintă.”Pentru că și noi suntem în lumea circului, cum a spus mai tânărul meu coleg, eu fiind leul bătrân… După micul nostru căluț, poneiul nostru din această seară, să vorbească îmblânzitoarea de Măruți. Este singura titulară din lume care are un număr foarte bine pus la punct și încărcat de suspans… de Măruți.”, spune cu zâmbetul pe buze Florin Călinescu.

Vinerea aceasta, de la 20:30, concurenți cu aptitudini uimitoare vin să cucerească juriul și publicul în cea de-a șasea ediție a sezonului #9suprem Românii au talent.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

De Martisor, Kanal D implineste 12 ani! Vedetele statiei celebreaza aniversarea!

Published

on

 

Astazi, 1 martie, Kanal D sarbatoreste 12 ani de existenta pe piata media din Romania, mai mult de un deceniu in care statia a inregistrat o crestere spectaculoasa si s-a impus ca un adevarat trendsetter in peisajul mediatic din Romania.

Formate fenomen revolutionare precum „Exatlon”, „Bravo, ai stil!”,  serialele turcesti, abordarea inovativa a Stirilor au facut din Kanal D un model pentru competitorii sai si au creat alternative interesante si relevante de consum pentru categorii diverse de telespectatori.  Kanal D a generat continut remarcabil de-a lungul anilor, consolidandu-si pozitia de jucator important in top trei televiziuni generaliste din Romania.

Toate acestea sunt rezultatele unei strategii sustinute si inspirate, clasand statia, in 2018,  pe locul doi la nivelul publicului National, cu 14,9% cota de piata, si All Urban, cu 12,6% cota de piata, in Prime Time (20:00 – 24:00), conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.  Cresterea Kanal D in 2018 a fost una semnificativa, in raport cu statiile din top trei televiziuni din Romania. La nivelul publicului Comercial, in Prime Time (20:00 – 24:00), statia a inregistrat o crestere de 20% a cotei de piata, raportat la 2017.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending