Grupul Lowe lansează programul de internship inLowe, în parteneriat cu SNSPA

0
1118

Grupul Lowe lansează în parteneriat cu SNSPA, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice – Secţia Publicitate, un program de intenship prin care îşi propune să le ofere celor mai creativi şi entuziaşti studenţi şi masteranzi, stagii de practică în creaţie, digital şi media.

Compania continuă astfel tradiţia oferirii anuale de internshipuri iniţiată în 2008 prin lansarea Internship 360. Programul a avut ca scop oferirea de stagii de practică, pe o perioadă determinată, în fiecare din agenţiile din grup, astfel încât tinerii să îşi formeze o imagine completă asupra procesului integrat de comunicare.

„Continuăm în 2011 prin aprofundarea acestui proiect la nivel motivaţional, oferind studenţilor ocazia unui internship în cadrul specializării pe care ei şi-au ales-o deja în facultate. Beneficiul acestui tip de proiect este mutual, iar la final industria de publicitate este cea care va avea de câştigat, având disponibili absolvenţi mai bine pregătiţi.”, spune Giana Pantiru, Group HR Director Lowe.

Într-o primă etapă, 8 tineri vor fi selectaţi şi vor avea posibilitatea să lucreze pe o perioadă de până la 3 luni într-una dintre agenţiile Lowe&Partners, Initiative, Brand Connection şi HyperActive. La finalul internshipului inLowe, cei mai talentaţi studenţi se vor putea alătura echipelor din grupul Lowe.

„Unul din obiectivele cele mai importante ale facultăţii noastre este acela de a pune în contact tinerii studenţi cu practicienii din industria de comunicare. Parteneriatul cu un grup de comunicare precum Lowe reprezintă încă un pas către un obiectiv şi mai mare: armonizarea ofertei educaţionale a facultăţii noastre cu necesarul de forţă de muncă al industriei. Acest parteneriat reprezintă o oportunitate importantă pentru orice student pasionat de comunicare.

Oportunitatea de a învăţa prin experienţă directă de la profesionişti. Oportunitatea de a acumula experienţă, dar mai ales o oportunitate de a intra într-o industrie încă ‘rezervată’.”, spune Dan Petre, Conf. Universitar Dr. şi coordonator al Catedrei de Publicitate din cadrul Facultăţii de Comunicare şi Relatii Publice, SNSPA.

Selecţia se va face în două etape. Într-o primă fază, tinerii vor fi provocaţi să răspundă unui brief pe una dintre specializările internshipului, fiind selectaţi de către profesori din facultate, pe baza unor criterii prestabilite. Cei care vor merge în etapa a doua îşi vor susţine campania în faţa reprezentanţilor agenţiilor din grupul Lowe implicate în acest proiect, cei care vor face şi selecţia finală.

GolinHarris, agenţia de PR a Lowe, desfăşoară în paralel un alt proiect, Bursele GolinHarris, în parteneriat cu Universitatea Bucureşti, Facultatea de Litere, specializarea Comunicare şi Relaţii Publice. Agenţia oferă anual celor mai merituoşi 5 studenţi câte o bursă care constă într-un internship remunerat în agenţie. Prima generaţie de bursieri a absolvit internshipul la sfârşitul lunii septembrie 2011.

Comentarii