Connect with us

ALL MEDIA

Grupul Lowe lansează programul de internship inLowe, în parteneriat cu SNSPA

Avatar

Published

on

Grupul Lowe lansează în parteneriat cu SNSPA, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice – Secţia Publicitate, un program de intenship prin care îşi propune să le ofere celor mai creativi şi entuziaşti studenţi şi masteranzi, stagii de practică în creaţie, digital şi media.

Compania continuă astfel tradiţia oferirii anuale de internshipuri iniţiată în 2008 prin lansarea Internship 360. Programul a avut ca scop oferirea de stagii de practică, pe o perioadă determinată, în fiecare din agenţiile din grup, astfel încât tinerii să îşi formeze o imagine completă asupra procesului integrat de comunicare.

„Continuăm în 2011 prin aprofundarea acestui proiect la nivel motivaţional, oferind studenţilor ocazia unui internship în cadrul specializării pe care ei şi-au ales-o deja în facultate. Beneficiul acestui tip de proiect este mutual, iar la final industria de publicitate este cea care va avea de câştigat, având disponibili absolvenţi mai bine pregătiţi.”, spune Giana Pantiru, Group HR Director Lowe.

Într-o primă etapă, 8 tineri vor fi selectaţi şi vor avea posibilitatea să lucreze pe o perioadă de până la 3 luni într-una dintre agenţiile Lowe&Partners, Initiative, Brand Connection şi HyperActive. La finalul internshipului inLowe, cei mai talentaţi studenţi se vor putea alătura echipelor din grupul Lowe.

„Unul din obiectivele cele mai importante ale facultăţii noastre este acela de a pune în contact tinerii studenţi cu practicienii din industria de comunicare. Parteneriatul cu un grup de comunicare precum Lowe reprezintă încă un pas către un obiectiv şi mai mare: armonizarea ofertei educaţionale a facultăţii noastre cu necesarul de forţă de muncă al industriei. Acest parteneriat reprezintă o oportunitate importantă pentru orice student pasionat de comunicare.

Oportunitatea de a învăţa prin experienţă directă de la profesionişti. Oportunitatea de a acumula experienţă, dar mai ales o oportunitate de a intra într-o industrie încă ‘rezervată’.”, spune Dan Petre, Conf. Universitar Dr. şi coordonator al Catedrei de Publicitate din cadrul Facultăţii de Comunicare şi Relatii Publice, SNSPA.

Selecţia se va face în două etape. Într-o primă fază, tinerii vor fi provocaţi să răspundă unui brief pe una dintre specializările internshipului, fiind selectaţi de către profesori din facultate, pe baza unor criterii prestabilite. Cei care vor merge în etapa a doua îşi vor susţine campania în faţa reprezentanţilor agenţiilor din grupul Lowe implicate în acest proiect, cei care vor face şi selecţia finală.

GolinHarris, agenţia de PR a Lowe, desfăşoară în paralel un alt proiect, Bursele GolinHarris, în parteneriat cu Universitatea Bucureşti, Facultatea de Litere, specializarea Comunicare şi Relaţii Publice. Agenţia oferă anual celor mai merituoşi 5 studenţi câte o bursă care constă într-un internship remunerat în agenţie. Prima generaţie de bursieri a absolvit internshipul la sfârşitul lunii septembrie 2011.

Comentarii

ALL MEDIA

Ce trebuie să iei în calcul atunci când alegi piesele auto de la centre de dezmembrări

Avatar

Published

on

În ultima vreme, centrele de dezmembrări au luat amploare și continuă să crească în popularitate. Explicația este evidentă și ține de preferința pentru mașini second hand importate masiv din Europa. România a fost campioană la acest capitol, multă vreme și nici acum nu se poate spune că lucrurile stau diferit.

Din pură nevoie de a găsi o soluție echilibrată în ceea ce privește întreținerea mașinii, piesele la mâna a doua sunt o recomandare. Nu orice tip de piesă desigur. Consumabilele, spre exemplu, nu sunt nicicând indicate a fi cumpărate la mâna a doua. Însă aripi, faruri, radiatoare, pompe de injecție, chiulasă, electromotoare sau alternatoare sunt oricând de preferat a fi cumpărate din centre de dezmembrări.

Diferența? De la astfel de centre de dezmembrari Craiova sau  din orice alt oraș achizițiile pot fi mai avantajoase din punct de vedere financiar. Vorbim despre o diferență de cele mai multe ori chiar și de jumătate de preț față de costurile cu piesele noi. Așadar, un major avantaj este legat de posibilitatea de a controla costurile, astfel încât să fie evitate achizițiile destul de costisitoare.

Ce trebuie să știți despre piesele cumpărate de la dezmembrări

Contrar unor prejudecăți sau contrar practicilor unor centre ce lucrează la nivel de amator, există și opțiunea de a primi garanție și de a avea parte de piese verificate. Iată ce trebuie să știți despre piese auto achiziționate din centre de dezmembrări precum Wolcar spre exemplu:

Garanția

Desigur, unele centre de acest gen nu își permit să ofere garanție pentru produsele comercializate. Aici este de altfel și ruleta rusească în cazul acestei metode de achiziție a unor piese auto. Nu însă și când vine vorba de Wolcar. Pentru ceea ce cumpăraţi de aici aveţi garanție asigurată de 3 luni.

Retur și verificare de piese

În ceea ce privește compatibilitatea pieselor aveţi un filtru activ în cadrul paginii Wolcar. Alegerea corespunzătoare va ține cont de modelul mașinii, anul fabricației de asemenea. O paletă largă de opțiuni regăsiţi aici: piese pentru Audi, Ford, Volkswagen, Skoda și multe altele. Privind tipologia pieselor vorbim despre elemente de caroserie, climatizare, electrice, de interior, pentru motor sau elemente de transmisie.

Oricare ar fi alegerea, stocul disponibil este notat online. Înainte de a fi livrată o piesă aceasta va fi verificată pe bancul de lucru. De asemenea, la Wolcar aveți și garanția a ceea ce cumpărați. În cazul în care intervine decizia de a face un retur, banii vor fi returnați integral. Detalii regăsiți și în cadrul paginii oficiale.

 

Cine este Wolcar

Centrul fizic este în localitatea Malu Mare, Craiova, județul Dolj. Dar cei interesați de achiziția unor piese de aici trebuie să știe că este posibilă orice comandă, cu livrare oriunde în țară. Pentru cei care pot ridica produsul de la centru lor, aici vor regăsi și un service autorizat, cu o lungă listă de servicii: începând cu partea de diagnoză computerizată și până la înlocuire de piese.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Kanal D, premiu pentru “Excellence in Media Sales”

Avatar

Published

on

Kanal D a primit aseara premiul pentru “Excellence in Media Sales”, in cadrul evenimentului “Most Admired Business Women Awards 2020”, organizat de Business Arena Magazine. Distinctia a fost oferita Stefaniei Mitrache, Digital&TV Sales Director Kanal D, pentru succesul profesional, aptitudinile manageriale si determinare in atragerea celor mai bune rezultate intr-un segment de piata foarte competitiv.

Printre invitatii la prestigiosul eveniment s-a aflat si Cosmin Cernat, vedeta Kanal D.

“Sunt foarte mandra ca am primit aceasta recunoastere, este meritul intregii echipe Kanal D, careia tin sa ii multumesc pe aceasta cale. Sunt convinsa ca impreuna vom reusi sa aducem, in continuare, cele mai bune solutii pentru clientii si partenerii nostri. Kanal D este un jucator important pe piata media din Romania, care se remarca prin rezultate spectaculoase inregistrate si printr-o crestere constanta, de la an la an”, a spus Stefania Mitrache, Digital&TV Sales Director Kanal D.

Kanal D este unul dintre cei mai performanti jucatori pe piata media din Romania; statia si-a consolidat pozitia in top trei televiziuni din Romania prin intermediul unei strategii de comunicare foarte bine articulate a valorilor bradului si a continutului emisiunilor difuzate.

In 2019, Kanal D se plasa pe primul loc la nivel National, in Day Time, in intervalul 11:00 -15:00, inregistrand o cota de piata de 15,1%. De asemenea, suprematia la nivel National, in Day Time, a continuat si in 2020, de luni pana vineri, in acelasi interval orar, statia acumuland o cota de piata de 16,5%.

Comentarii

Continue Reading

Radio

Ramon Cotizo și Nono Semen preiau ștafeta matinalului Digi FM de vacanță

Avatar

Published

on

            Ramon Cotizo și Nono Semen sunt „Regii dimineților de vacanță” și preiau ștafeta matinalului Digi FM, în luna august. În fiecare dimineață, de luni până vineri, de la ora 7:00 la 10:00, cei doi aduc energie și voie bună ascultătorilor Digi FM.

 

„Eu vara nu dorm ! Pe bune. Mă ține căldura treaz. Colegii mei s-au bucurat la auzul veștii și mi-au spus că eu sunt alesul pentru matinalul Digi FM de vacanță. Ce nu știau ei este că eu vara nu dorm – noaptea…  Așa că, după ce am tras bățul scurt (mai scurt decât Ciuclaru), vă aștept în fiecare dimineață de la ora 7:00 să ne trezim împreună sau mă treziți și pe mine. Nu o să fiu singur. Cel mai bun amic și coleg al meu, Nono, o să se alăture acestei nebunii de-o vară.

 

            „Cum suntem două firi puse pe glume, cred că o să ne descurcăm onorabil. Colegii ne strigă deja Regii dimineților şugubețe. Bețescurte, clar. Dar ne bucurăm. Ne bucurăm pentru că o să fim cu voi, pentru că dimineața bună se face cu un zâmbet, o glumă, o voce prietenoasă, alături de ascultătorii Digi FM, la prima cafea a zilei, în drum spre job sau în concediu, a spus Ramon Cotizo, completat de Nono Semen: „Fie că ești în vacanță sau la job, la Digi FM vei simți un vibe bun alături de doi oameni sinceri, deschiși și bucuroși că pot să-ți fie aproape.”

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0