Connect with us

AUDIENȚE TV

Grupul PRO TV, lider de audiență în primele trei luni din 2020!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

În primul trimestru al anului 2020 (ianuarie – martie), PRO TV a fost lider de audiență atât la nivel de grup (PRO TV, PRO CINEMA, PRO 2, PRO GOLD, PRO X, PRO TV Internațional), cât și ca televiziune.

 

A fost un început de an în forță pentru grupul nostru și, chiar dacă nimeni nu anticipa cum o să evolueze situația la nivel global, sunt mândru de modul în care echipa PRO TV a reacționat, s-a adaptat și a performat! În luna martie, totul a început să se schimbe: de la modul în care lucrăm și trăim și până la ceea ce urmărim la televizor. În această perioadă, am pus un accent și mai mare pe știri și pe protejarea tuturor celor din echipa PRO TV, iar rezultatele vorbesc de la sine. Le mulțumesc tuturor colegilor mei și le mulțumesc partenerilor noștri de business, care s-au adaptat și ei rapid noului mediu și sunt sigur că o să #NeFacemBine!, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Românii au ales PRO TV atât pe timpul zilei, cât și în prime time!

 

În perioada ianuarie – martie 2020, telespectatorii au preferat programele pregătite de echipa de profesioniști PRO TV pe durata întregii zile și în prime time.

 

Grupul PRO TV a fost lider de audiență! Pe durata întregii zile, grupul PRO TV a obținut o medie de 4.4 puncte de rating și 26.3% share*, în timp ce cel mai apropiat competitor a avut 3.5 puncte de rating și 20.8% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 10.4 puncte de rating și 29.5% share, comparativ cu cel mai apropiat competitor, care a înregistrat o medie de 7.6 puncte de rating și 21.5% share.

 

În primul trimestru din 2020, canalul PRO TV a continuat să fie liderul televiziunilor din România. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.9 puncte de rating și 23.2% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.6 puncte de rating și 15.7% share. În prime time, PRO TV a condus topul cu o medie de 9.3 puncte de rating și 26.5% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut o medie de 6.1 puncte de rating și 17.4% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe TV în perioada ianuarie – martie 2020?

 

Programele PRO TV au fost preferate de telespectatori:

  • Cele mai urmărite știri: Știrile PRO TV
  • Cele mai urmărite programe din prime time: Românii au talent și Las Fierbinți
  • În top 30 cele mai urmărite filme difuzate în această perioadă în prime time, toate au fost la PRO TV

 

Românii aleg să se informeze de la Știrile PRO TV!

  • Știrile PRO TV de la ora 19:00 au fost, ca de obicei, lider de audiență, cu o medie de 10.0 puncte de rating și 30.5% share!
  • În contextul pandemiei COVID-19, românii au ales Știrile PRO TV! Edițiile speciale pregătite de echipa știrilor PRO TV au fost lider de audiență, cu o medie de 8.1 puncte de rating și 22.0% share, spre deosebire de televiziunea clasată pe locul secund, cu o medie de 6.0 puncte de rating și 16.5% share.

 

În prime time, românii au ales talentul și comedia!

  • Edițiile Românii au talent au obținut o medie de 14.6 puncte de rating și 42.6% share
  • Sezoanele 16 și 17 din serialul Las Fierbinți au adus zâmbete în casele telespectatorilor! Sezonul 16 a obținut o medie de 10.7 puncte de rating și 28.2% share, iar sezonul 17 a avut o medie de 12.3 puncte de rating și 29.3% share.

 

În top 30 filme difuzate în prime time în perioada ianuarie – martie 2020, toate au fost difuzate de PRO TV! Cel mai urmărit film a fost King Arthur: Legenda sabiei, difuzat pe 22 martie, și a obținut 12.8 puncte de rating și 27.1% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România programe de calitate, divertisment de top și știri obiective și bine documentate.

 

 

*Cifrele au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA. Cifrele de audiență sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. Au fost luate în considerare producțiile cu cel puțin 3 difuzări.

**Au fost luate în considerare doar primele difuzări ale producțiilor

Comentarii

AUDIENȚE TV

Digi24 și digi24.ro continuă să fie lideri de audiență și trafic

Avatar

Published

on

             Platforma media digi24.ro continuă să fie lider de trafic a șasea lună consecutiv, în categoria site-urilor de media din România, conform Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT). De asemenea, postul de știri Digi24 este în continuare pe primul loc în topul audiențelor, pe segmentul publicului comercial. Astfel, canalul TV continuă şi în iulie să fie pentru a treia lună consecutiv, lider de audiență, conform datelor Kantar Media.

 

În ultimele șase luni, Digi24.ro a reprezentat, lună de lună, principala platformă media de informare online din România, conform măsurătorilor BRAT. Astfel, în perioada februarie-iulie 2020, peste 11 milioane de vizitatori unici în medie, au accesat lunar atât site-ul, cât și aplicația Digi24.

Digi24 continuă pentru a treia lună consecutiv să fie lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) și pe locul patru în clasamentul general. În medie, peste 19.000 de telespectatori au urmărit emisiunile postului, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 0,46% și o cotă de piață de 3,4%. În perioada mai-iulie, românii au ales Digi24 pentru a se informa corect. În data de 4 mai, la Știrile Zilei de la ora 15:00, 82.000 de telespectatori se uitau la Digi24. Astfel a fost înregistrat un rating mediu de 1,96% și o cotă de piață de 11,5% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani).

 

Echipele Digi24 și digi24.ro îi asigură pe telespectatori și cititori că vor respecta în continuare misiunea deontologică de informare corectă și riguroasă și le mulțumeşte pentru fidelitatea și încrederea arătate !

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D îşi menţine poziţia de lider absolut de audienţă cu Ştirile Kanal D, de la ora 12:00

Avatar

Published

on

            Luni, 3 august, Kanal D a fost lider absolut de audienţă, cu Ştirile Kanal D de la ora 12:00, conform datelor furnizate de Kantar Media. Grupajul informativ de prânz Kanal D, prezentat de Ilinca Obadescu, s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, pe toate categoriile de public monitorizate.

 

Peste o jumătate de milion (526.000) de români au urmărit ieri, în medie, în fiecare minut al difuzării, informaţiile relatate în Ştirile Kanal D, de la ora 12:00. Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat staţiile concurente, înregistrând 3,0% rating şi 18,8% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 2,1% rating şi 14,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 1,7% rating şi 18,9% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

 

Minutul de aur, atins la 12:21, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, peste 608.000 de telespectatori din întreaga ţară.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.8526
 Romania TV2.214.1394
 Pro TV1.59.2258
STIRILE KANAL D 12:00Antena 11.49.0253
12:00-13:00Cartoon Network0.74.4123
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.114.1205
 Romania TV1.912.3178
 Antena 11.59.9144
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.7140
12:00-13:00Digi 240.95.884
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1.718.972
 Antena 11.213.150
 Digi 240.910.038
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.99.436
12:00-13:00Romania TV0.77.529
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ştirile Kanal D de la ora 12:00, lider absolut de audienţă

Avatar

Published

on

            Kanal D a fost lider incontestabil de audienţă cu Ştirile prânzului difuzate joi, 30 iulie. Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat celelalte staţii concurente, pe toate categoriile de public monitorizate, înregistrând aproape 30% cota de piaţă, pe targetul Comercial, de peste două ori mai mult faţă de următorul post TV clasat.

 

Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D s-a poziţionat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 2,0% rating şi 28,3% cota de piaţă, pe targetul Comercial, 3,0% rating şi 18,0% cota de piaţă, pe targetul Naţional, şi 2,2% rating şi 16,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban.

 

O medie de peste o jumătate de milion (536.000) de telespectatori din întreaga ţară, urmăreau ieri materialele prezentate în Ştirile Kanal D. Minutul de maximă audienţă, atins la 12:20, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, 595.000 de privitori.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.028.382
 Antena 10.811.333
 Romania TV0.57.321
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.57.121
12:00-13:00Antena 30.33.811
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
    
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.216.1210
 Romania TV1.611.8154
 Antena 11.39.3122
STIRILE KANAL D 12:00Antena 31.28.7113
12:00-13:00Pro TV1.18.3109
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.0536
 Romania TV2.212.9384
 Antena 12.011.8350
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.1270
12:00-13:00Antena 31.05.6168
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0