Connect with us

Spectacole

Gucci Eyewear aniversează 1 an în România prin lansarea noii colecții de toamnă-iarnă ’18-‘19

Published

on

Reclame

Luxul și arta au fost elogiate la Palatul Cesianu-Racoviță, în cadrul evenimentului ce a sărbătorit 1 an de prezență în România și o nouă colecție de ochelari de soare și rame de vedere semnate de casa Gucci. Gazda evenimentului a fost K Optic, distribuitor exclusiv Gucci Eyewear, care i-a condus pe invitați într-o poveste spectaculoasă văzută prin ochelarii modei.

Invitații au descoperit viziunea unică a casei Gucci și au fost ghidați într-o incursiune a stilurilor clasice,  reinterpretate într-o versiune modernă.  Eclectic, dar mai presus de toate, mereu cu un pas în fața direcțiilor de stil sezoniere, casa Gucci restabilește regulile de lux în moda ochelarilor de soare și ramelor de vedere. Evenimentul a fost o demonstrație prin care ochelarii de soare devin accesoriul definitoriu al unei ținute fashion, iar ramele de vedere fac tranziția de la dispozitiv medical la bijuterie, ca element esențial în definirea stilului vestimentar.

Noua colecție de ochelari Gucci reconfigurează traseul modei pentru sezonul toamnă-iarnă, în care destinația finală este glamourul absolut. Fiecare model de ochelari se află la intersecția dintre artă și high fashion, transformând accesoriul într-o bijuterie.

K Optik este distribuitorul oficial în România al Kering Eyewear S.p.A., proprietarul brandurilor de ochelari de soare și rame de vedere Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen, Stella McCartney, Brioni, Christopher Kane, Tomas Maier, Boucheron, Pomellato, Puma (www.koptic.ro), case de modă care au fost, de asemenea, reprezentate în cadrul evenimentului prin cele 5000 de modele de ochelari de soare și rame de ochelari de vedere, pe care invitații le-au putut descoperi si proba.

Misiunea asumată de K Optic este de a participa activ la dezvoltarea segmentului de ochelari din gama luxury al pieţei de optică din România. Cu ocazia evenimentului, K Optic a vrut să creeze și o nouă experiență de fashion, prin care invitații să descopere cum ochelarii de soare sau ramele de vedere trebuie aliniate direcțiilor vestimentare. Ochelarii potriviți se aleg ca o bijuterie: trebuie să poți observa calitatea materialelor, ingeniozitatea designului și să fie nota finală a ținutei.

De-a lungul anului s-a creat o întreagă familie in jurul K Optic: Cătălin Botezatu, Raluca Bădulescu, Ilinca Vandici, Alina Eremia, Alina Ceușan, Ana Morodan s-au bucurat de modelele preferate ale celebrelor case, completându-și outfit-urile cu accesoriile – bijuterii distribuite de K Optic în România.

Colecțiile de ochelari exclusive din portofoliul K Optic sunt disponibile în peste 150 de magazine de optică certificate din România. Verifică lista magazinelor partenere, aici: https://www.koptic.ro/magazine-partenere precum si colectiile de ochelari aici: www.koptic.ro.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar7 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending