Spread the love

A fost la Palazzo Francesco Turati, o capodoperă neorinistică făcută de contemplul omonim în 1873 și 1876, stadiul evenimentului «Săptămâna Fashionului GX» Milano dedicată modei, organizată și construită de Gentiana Dervisi, președintele Asociației Promoției Sociale „Showteam „, care a avut loc sâmbătă 26 februarie 2022. O alegere non-aleatorie a considerat perioada întunecată pentru majoritatea sectoarelor profesionale, penalizată de pandemia în desfășurare. Cu un mesaj de speranță, organizatorul, a susținut câteva fundații legate de filosofia neorinistică, crezând în valoarea necondiționată a persoanei umane și rolul omului înțeles ca o forță creativă pe Pământ, în călătoria predominantă spre declarația bolilor Idei de renaștere. O după-amiază dedicată modei arată, în care hainele ambalate de mâinile calificate ale designerilor erau pe scenă, a cărei credință a fost legată de fabricarea fructelor gustului estetic în legătură strânsă cu noile tehnologii de realizare a artizanilor. Capete create din excelența italiană și europeană capabilă să creeze o rochie, pornind de la arta concepției vizuale, desen, pentru ao concepe prin adaptarea metodologiilor capabile să mențină tradiția, farmecul și tehnologia. Toate acestea au fost traduse în singura speranță astăzi la inimă pentru toți: renașterea. „Astăzi a fost răscumpărarea modei. Am intenționat să concepem un eveniment la nivel înalt care lucrează zi și noapte fără oprire de luni, pentru a oferi designeri excelenți care au participat, șansa de a-și face creațiile să iubească publicul, împărtășindu-le în cele mai potrivite maniere și noi, ca a Echipa, am vrut să implicăm pe cei care s-au căsătorit cu ideea renăscută împreună „, spune Gentiana Dervishi, o inimă de batere a unei zile care va rămâne în memoria unuia dintre sectoarele care identifică gustul estetic al țării noastre. Oaspeții din Marele ocazii Consola de Investiție din Albania, Dr. Anila Pojani, împreună cu o delegație instituțională, modelul naționalității românești, Carmina Cotfas, un finalist în Miss Univers, reprezentând țara sa, Maria Laura De Vitis, oaspete special pe care a mers Brandul Ssassy, ​​Franklin Santana, modelul și actorul Venezuelean, oferind o carieră lungă de modă pentru Marea Modă Mondială. El a urmat, de asemenea, Giada Farano, dansator de la nivel național afirmat în programele de televiziune de stat și naționale. Actorul Alberto Petrolini, de asemenea, în cameră, un caracter foarte apropiat pe coridoarele cinematografiei italiene. Pentru a finaliza jurnaliștii din industrie. El a condus evenimentul Blogger și Comunicator Alessio Marrari, care au pictat prin darul descrierii care o deosebește, colecțiile serii, menționând istoria profesională a fiecărui stilist. Pentru a purta hainele minunate de excelență creativă, băieții foarte pregătiți de la modelul GX, dar, pentru ocazie, s-au alăturat, de asemenea, modele din întreaga Italia și din țări străine și plăci importante, cum ar fi Parisul. Pe podiumul hainei de teatru de modă, o școală de milaneză specializată în croitorul italian italian italian. Milanezi de naștere și de vocație, dar de inspirație parizienă, colectează moștenirea hautului francez, cu o atenție constantă la cele mai actuale tendințe care urmăresc să formeze artizani finalizați, conform marii tradiții de croitorie italiană. Într-o locație primitoare și dinamică, un laborator real, precum și oferind sfaturi și pentru a crea piese unice, salută studenții săi, studenții de costume viitoare, designerii, modelatorii și couturierii, însoțesc pas cu pas de-a lungul întregului curs de formare, printr-un curs exclusiv Metoda Teoretic-practică, care combină o bază teoretică solidă o atenție continuă la ambalaj și rafinăriile luate în detaliu minim. Abordarea culturii de modă artizanală și valoarea sa către generațiile noi. Rezultatul vizează difuzarea unei culturi a măiestriei de calitate, la îmbunătățirea teritoriului milanez în specificitatea capitalului de modă și la crearea de oportunități de lucru. Teatrul de modă are, de asemenea, un birou foarte prestigios în Indonezia, un loc unde sunt prezenți studenți de cel mai mare nivel de sartorial. Astfel se naște o colaborare spontană cu APS Showteam care se confruntă cu ceva tangibil față de calitatea absolută a alegerilor artistice și tehnice. Vativi pentru crearea de țesuturi pentru piesele unice ale colecției sale. Un mod flexibil și confortabil în care designul, meșteșugurile și inovația interacționează cu combinația potrivită a esteticii și făcută în calitatea Italiei. Numeroase inițiative implicate în marca deeași, printre acestea, crearea rochiei pentru mezosoprano anastasia Boldlareva. Colecțiile sale sunt expuse în Atelierul de modă în spațiul următor din Desenzano del Garda. Maria Giovanna Costa este un brand care dorește să sărbătorească făcut din Sicilia în întreaga lume, deoarece pentru designer, pământul său, reprezintă „insula minunilor”. Rachele Bucciero, designerul Molise. A urmat școala de artă, o adresă de designer de modă în orașul său natal, continuând studiile sale la Institutul Burgo Fashion din Pescara, unde a absolvit calificarea unui model de modă înaltă / croitorestre, cu rezultate excelente. De aici începe visul unei vieți sau dorința de a crea un brand care îi aduce numele, dar, mai presus de toate, șansa de a îmbrăca femeile din întreaga lume. Logo-ul mărcii sale descrie o scrisoare K și o scrisoare și că în greacă indică numărul 25, pentru tine la inima ta este semnificativă. Această lucrare excită, mai ales când un client apreciază creațiile sale. Pur și simplu dragoste pentru modă. Numele colecției este Mercury Look 22/23. Tema colecției este inspirația pentru aspectul cel mai excentric al lui Freddie Mercury. Antonio Oliver Brazilian, născut la Rio Grande do Norte, și-a început cursul de formare în Superior de Propaganda și Școala de Marketing din Rio de Janeiro, apoi a continuat, după transferul său către Milano, în prestigioasa școală de modă „Burgo”. În timpul carierei sale lungi, a făcut diverse spectacole de modă din Brazilia și Italia, care s-au făcut cunoscuți și apreciați talentul creativ necontestat pentru lucrători. Din 1992 locuiește permanent în Milano, unde a fondat brandul Antonio Oliver Packaging dedicat modului înalt, cu sediul în Via Giuseppe Piazzi, 1 – Milano. Antonio Oliver a fost întotdeauna sensibil la cauzele sociale pentru care sa dedicat în mai multe rânduri și a ajutat diverse instituții prin împrumutând talentul său de a promova evenimente de modă pentru scopuri benefice: în Brazilia, munca sa a fost pusă la slujba diferitelor evenimente de modă în Sprijinul instituțiilor importante care se ocupă de toți copiii precum Colibri, orfelinatul slujitorilor Mariei, Larv și „Copiii de Street”. Ino din cele mai relevante proiecte de modă a fost „Tribute către Maria Callas”, o combinație de modă și solidaritate care de ani de zile a avut loc la Milano, la Palazzo Cusani, un loc în care sunt îndeplinite persoanele de prestigiu ale companiei Milanese, sensibilizate de către stilistul pentru a satisface scopurile benefice promovate de același artist. Câștigător al celei de-a zecea ediții a „darului omenirii, în sprijinul stilistului deja menționat, un personal foarte calificat, dedicat machiajului și al perucatului, format de profesioniști excelenți carate, condus de ADA Guma, acesta din urmă stil de păr foarte important și face -Up artist de VIP-uri naționale și internaționale de divertisment și TV.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.