Connect with us

Proiecte

HaHaHa Production și Hama îți transformă viața în muzică!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

“Visele devin realitate doar dacă îți dorești îndeajuns de tare, însă trebuie să și acționezi. Timp de 2 ani, împreună cu echipele de proiect, am investit multă muncă, pasiune și mult suflet. Totul ca să îți transformăm fiecare zi într-una mai bună!”Smiley.

 

Parteneriatul anului îți transformă viața în muzică!

Fie că ești acasă, la job, cu prietenii pe chill sau în vacanță, parteneriatul HaHaHa Production x Hama îți poate schimba mood-ul instant. Produsele noastre oferă oportunitatea tuturor oamenilor să transforme zilele mai puțin plăcute în zile frumoase și pline de vibe pozitiv. Iar zilele frumoase să le transforme în zile de povestit mai departe.

Pasiunea a creat produsele, iar dorința de a fi alături de tine le-a transformat în realitate. HaHaHa Production și Hama au creat proiectul din pasiunea comună pentru muzică. Atât din pasiunea pentru crearea ei, cât și din pasiunea pentru ascultarea ei.

Inginerii de sunet și designerii pasionați au lucrat împreună, timp de 2 ani, pentru a crea gama de accesorii. Aceasta este disponibilă în 3 variante. VIBE. FEEL. LIVE. #PlayMore
VIBE este pentru cei care sunt gata să își creeze cele mai cool amintiri. FEEL este pentru cei care trăiesc toate sentimentele la maxim și se simt liberi. LIVE este pentru cei care lasă totul deoparte și se bucură de moment.

Fiecare dintre mood-uri este exprimat în același set de produse: căști Bluetooth, rucsac, o boxă mare și o boxă mică, ambele portabile și un powerbank. Pentru a-ți face o imagine de ansamblu mai clară asupra fiecărui produs, poți da play video-ului cu Smiley.

Linia de accesorii HaHaHa Production x Hama este disponibilă atât online, pe site-ul www.hamaxhahahaproduction.ro, cât și offline, în toate magazinele Altex.

Project management & implementare:
Razvan Panait, Nagy Alexandru, Adelina Panait, Roland Impuscatu, Filip Maria, Catalina Savin

Grafica/ design:
Teodora Gavrilă, Vlad Bota, Bogdan Topîrceanu

Mulțumiri speciale pentru susținerea proiectului Danei Nastase (Hama), lui Andrei Tiberiu Maria (Smiley), HaHaHa Production și Irinei Voinea (IVY).

Mulțumiri întregii echipei Hama GmbH care ne-a asistat la fiecare pas în dezvoltarea și certificarea produselor noastre.

Comentarii

comments

Proiecte

Narada, amplă intervenție de sprijinire a educației online în județul Bacău

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Fabrica de PR

După ce a vizitat comunități din județele Brașov, Bistrița Nasăud, Neamț și Suceava, caravana Narada a ajuns la ultima destinație a turneului început săptămâna trecută: Bacău. Împreună cu partenerii săi, în cele opt comunități în care a ajuns, Narada a oferit dotarea materială necesară pentru educația digitală a elevilor din comunitățile vulnerabile și device-urile care pot reprezenta suportul pentru obținerea performanței școlare. Susținând pe de-o parte accesul tuturor copiilor la educația online, dar și încurajând performanța acolo unde sunt obținute rezultate impresionante, în ciuda dotării materiale precare, Narada sprijinită de partenerii ei a urmărit un singur obiectiv: aducerea educației în secolul 21.

 

 

NEW Publicam si scriem advertoriale pentru tine!

 

La Bacău a avut loc cea mai amplă intervenție de sprijinire a educației online desfășurată de Narada cu susținerea Dedeman. Compania a apelat la Narada, pentru că, în condițiile în care acesta a fost primul județ intrat în scenariul roșu, cu o proporție semnificativă de elevi provenind din medii defavorizate, o intervenție de urgență pentru susținerea educației online era mai mult decât necesară.

 

„Narada Box”, kit-ul de prim-ajutor educațional constând în smartphone-uri funcționale, laptopuri, tablete sau imprimante donate și recondiționate ulterior de voluntari Narada, au ajuns în zeci de comunități din țară. Grădinița „Dumbrava minunată” arondată Școlii Gimnaziale Octavian Voicu din Bacău este doar unul dintre acestea exemple.

Situată într-o zonă a Bacăului unde locuitorii au posibilități financiare reduse, ocolită de investitori mai bine de 10 ani, dotările Grădiniței „Dumbrava minunată” sunt ușor de observat pentru oricine îi trece pragul: mobilier uzat și tehnologie de învățământ mult rămasă în urmă. Singura resursă de care grădinița nu duce lipsă este cea umană. Educatoarea Adina Ivența a reușit să mobilizeze părinții talentați să decoreze pereții cu scene din povești, iar în perioada școlii online, cei 23 de copii din grupa pregătitoare au putut învăța după fișele realizate de educatoare și multiplicate la un xerox din oraș, cu bani din propriul salariu.

 

Visul educatoarei de a folosi tehnologie modernă în procesul de învățare a fost făcut cunoscut pe platforma de crowdfunding Narada.ro și tot prin intermediul ei s-a putut transforma în realitate. Printr-o sponsorizare Petrom, grădinița a fost dotată cu o tablă interactivă, laptop și imprimantă. Iar dacă bucuria copiilor la vederea „tablei magice” a fost exprimată zgomotos prin cântece și dansuri, nu mai puțin surprinși au fost când au primit de la reprezentanții stației locale Petrom 2 Milcov și jucării, dar și o boxă de la compania Tedro, pentru a pătrunde mai ușor în universul poveștilor.

Următorul popas al caravanei Narada și partenerilor săi a fost la Școala Gimnazială Ghiță Mocanu din Onești. „Vrem să strălucim asemeni steluțelor!” – astfel își prezenta profesoara Elena Negoiță proiectul înscris pe platforma de crowdfunding Narada.ro prin care își propunea dotarea cu device-urile necesare învățării online pentru toți cei 23 de copii ai clasei a III-a de care e responsabilă. Situația cu care s-au confruntat aceștia în perioada școlii online nu este mult diferită de cea a altor comunități în care a ajuns Narada în acest turneu: mulți frați care trebuie să împartă același dispozitiv de învățare, copii care nu dispun nici măcar de un telefon vechi ca suport pentru educația online, elevi cu motivație și putere de concentrare scăzută, cu fluctuații ale dispoziției din cauza izolării și a lipsei contactului cu școala și colegii.

 

Pe 11 februarie, când echipa Narada împreună cu reprezentanții stației locale Petrom 5 Onești au înmânat 23 de tablete clasei și un laptop învățătoarei, visul Elenei Negoiță a devenit o realitate concretă. Indiferent în ce scenariu ar intra școala în viitor, toți copiii vor putea fi prezenți la cursuri, dar și la orele de educație remedială, pentru a acoperi lacunele de informație cauzate de imposibilitatea frecventării școlii online.

 

Liceul Tehnologic Jacques M. Elias din comuna Sascut a fost ultima destinație a caravanei Narada și partenerilor săi. Aici, 25 de elevi au fost dotați cu dispozitive Oppo pentru învățarea online, un laptop și o tablă interactivă cu licență MozaBook, cu efortul a peste 60 de donatori, printre care se numără Petrom și IPSO Agricultura. Proiectul inițiat de profesoara Aurelia Dascălu pe Narada.ro a reușit să mobilizeze comunități și să stârnească un val de empatie cu dorința dascălului și a elevilor săi de a beneficia de tehnologie modernă pentru învățare.

Efortul nici unuia dintre donatori nu a fost trecut cu vederea, ci fiecăruia – chiar și celor anonimi – i s-a mulțumit prin bilețele lipite de tabla interactivă. Cei 25 de elevi au făcut chiar și o demonstrație a utilității dispozitivului în fața reprezentanților Petrom: cu ajutorul unei table interactive pot fi accesate manuale digitale, se pot studia schițe 3D, organiza competiții, jocuri și se poate învăța mai ușor pentru examenul de bacalaureat.

 

Investiția în calitatea învățământului este, de fapt, o investiție în calitatea pregătirii viitoarei forțe de muncă, cu beneficii directe pentru comunitate, a atras atenția reprezentantul stației Petrom 2 Milcov în discursul ținut în fața elevilor de la liceul din Sascut. Un laptop, un smartphone funcțional sau o tabletă dăruită prin intermediul unui program ca Narada Box pot reconecta un copil la educație, o investiție al cărei profit va fi întors comunității pe viitor. Astfel, o simplă donație poate face diferența.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Proiecte

670 de elevi, încurajați la performanță de Narada și partenerii ei!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Fabrica de PR

După popasuri în Brașov și Bistrița-Năsăud, expediția Narada și a partenerilor săi în 8 comunități din diferite județe ale țării a trecut munții spre zona Moldovei. Scopul turneului este să ajungă în zonele cele mai vulnerabile, acolo unde elevii au nevoie de tehnologie modernă fie pentru a urma cursurile online, fie pentru a crește calitatea învățământului. 

 

 

Primul popas al Narada și partenerilor ei în nordul Moldovei a fost la Suceava, la Școala Gimnazială Bucșoaia. Aici, în ultimii 3 ani, au învățat și o parte dintre elevii din Frasin, din cauza faptului că școala lor este în proces de reabilitare. Pentru ei situația s-a concretizat printr-o navetă zilnică dificilă și învățământ în două schimburi, într-un spațiu limitat. Aceste condiții însă nu au împiedicat performanța.

 

Prin intermediul Narada și cu sprijinul Petrom, profesorul și directorul școlii din Bucșoaia, Simona Covrig, a înființat un club de matematică modern la care sunt înscriși elevi din clasele a V-a și a VI-a și cu care dascălul lucrează în timpul liber. Scopul acestui club este unul ambițios: să transforme matematica într-o disciplină atractivă, pe care să o descopere cât mai mulți copii. Iar cum tehnologia modernă poate transforma cu ușurință această dorință într-o realitate concretă, stația locală Petrom, 11 Holda, i-a furnizat ieri, 10 februarie, directorului școlii ultimele materiale care vor transforma laboratorul de matematică într-un laborator al performanței: o tablă interactivă ultramodernă, un laptop nou, o imprimantă, jocuri pentru copii și un scanner care permite profesorului să transmită live întregii clase modul de operare al jocurilor, o măsură de siguranță necesară în condiții de pandemie. Astfel, profesorul mută piesele jocurilor după indicațiile elevilor, care pot urmări pe monitoare imaginile transmise prin intermediul acestui dispozitiv. Cursurile devin astfel interactive și mai atractive, iar copiii pot descoperi că pot învăța jucându-se.

Scopul proiectului este însă mai ambițios decât atât, vizând „încurajarea gândirii creative, creșterea capacității de a analiza situații problemă atât în cadrul orelor de matematică, cât și în situații obișnuite, stimularea curiozității copiilor precum și a bucuriei de a studia matematica”, după cum spune directorul școlii, Simona Covrig. Beneficiile unui învățământ modern se vor traduce însă și printr-o schimbare implicită a mentalității și rezultate mai bune la evaluarea națională.

 

Expediția Narada și a partenerilor săi a mers mai departe, spre Roman, județul Neamț și a ajuns la Liceul Tehnologic Vasile Sav, o instituție de învățământ cu un palmares impresionant: 5 premii la olimpiada națională pentru domeniul electric şi electronică, 19 premii la faza județeană, iar 24 de elevi au fost selectați în grupa de performanță pentru pregătirea din cadrul Centrului județean de excelență Neamț.

Pasionați de electronică şi robotică, cei 600 de elevi de la Vasile Sav reușesc să facă performanță ajutați de profesori cu metode inovative de predare, chiar dacă baza materială a școlii este depășită și insuficientă. Provenind din familii cu venituri modeste sau cu risc socio-economic, dar cu rezultate bune și foarte bune la învățătură, elevii Liceului Tehnologic Vasile Sav au constituit obiectivul proiectului inițiat de Narada și susținut de Petrom și IPSO Agricultura. Prin donațiile acestora, liceul va beneficia de un makerspace educațional pentru domeniul electronicii și roboticii, un spațiu care să faciliteze pregătirea la nivel de performanță a elevilor olimpici, dar totodată să stimuleze motivația pentru explorarea roboticii și electronicii la nivelul noilor tehnologii din domeniu.

 

Toți cei care vor să sprijine astfel de inițiative o pot face printr-o donație pe Narada.ro, prima platformă de crowdfunding pentru profesori din România.  

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Proiecte

Cum poate o tabletă dăruită să schimbe o viață ?

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Fabrica de PR

Mâini bătătorite și pline de praf, deprinse mai degrabă cu munca decât cu joaca, priviri care trădează oboseală, tristețe și griji prea mari pentru vârste atât de mici – impactul emoțional pe care-l are simpla privire a celor 42 de elevi din Școala Generală Cormaia din Sângeorz-Băi, Bistrița Năsăud este unul extrem de puternic. Sunt copii care provin, în general, din familii numeroase, cu situație materială precară, care locuiesc uneori în case fără curent electric și nici o facilitate care să amintească de secolul în care trăim, copii pentru care educația este un lux pe care abia și-l pot permite.

 

 

Această situație a fost mai mult decât evidentă în perioada cât școlile au funcționat online, dar este o realitate dureroasă chiar și după 8 februarie, când instituțiile de învățământ s-au redeschis, însă doar parțial, iar posibilitatea intrării în scenariul cursurilor online este oricând posibilă. Poate o tabletă dăruită să schimbe o viață, să încurajeze un copil să viseze, să evolueze, să descopere perspective noi ? În expediția sa în țară, Narada alături de Petrom au aflat ce impact are un astfel de gest asupra copiilor de la o școală din Sângeorz-Băi.

 

Educația digitală este greu de imaginat pentru multe dintre familiile cu numeroși copii de școală din Sângeorz-Băi. În perioada școlii online, după cum au mărturisit multe dintre acestea, au existat familii unde 7 copii au folosit, pe rând, un singur smartphone pentru a urma cursurile online. Iar pentru că situații de genul acesta nu constituie excepția, ci mai degrabă regula în comunități ca cea din Sângeorz, profesorii au trebuit să predea în două ture pe zi, dublându-și programul, astfel încât fiecare copil să poată participa la orele sale.

O elevă de la Școala Generală Cormaia povestește și ea ce a însemnat în realitate experiența școlii online: a primit o tabletă de la Ministerul Educației și Cercetării, a cărei folosire a împărțit-o cu toți cei opt frați ai săi. Iar o altă realitate, pe care o recunosc atât profesorii, cât și părinții este că în perioada școlii online copiii au lipsit sistematic de la ore ca să muncească la câmp, în gospodărie sau să-și îngrijească frații mai mici. Copilăria acestor micuți înseamnă mai degrabă responsabilități asumate prea devreme și multă muncă decât ani de joacă și de studiu, formare și evoluție pentru împlinirea unui vis.

 

Expediția Narada și a partenerilor ei în 8 comunități din diferite județe ale țării s-a oprit și la Școala Generală Cormaia din Sângeorz-Băi, Bistrița Năsăud. 42 de tablete au ajuns în mâinile acestor copii, într-o acțiune inițiată de Narada, cu sprijinul profesorilor școlii, Florin Hodoroga, Ana Maria Ureche și Daniela Niculai și finanțată integral de Petrom.

 

Pentru unii dintre copiii școlii Cormaia acesta a fost primul contact din viața lor cu un dispozitiv electronic, fie tabletă, fie laptop sau smartphone. Alții au recunoscut că la începutul pandemiei și debutul școlii online nu știau să tasteze pe display-ul unei tablete, să dea zoom sau să folosească aplicații. Tehnologia modernă de învățare, care ar putea transforma școala într-o aventură a cunoașterii a pătruns greu în comunitatea din Bistrița Năsăud, însă instinctiv copiii au înțeles că o simplă tabletă dăruită poate produce o schimbare în bine în viețile lor. Pentru o parte dintre elevii din Sângeorz-Băi, școala și-a deschis porțile și poate fi frecventată fizic. Însă lacunele din educație cauzate de lipsa dotării cu tehnologia necesară urmării școlii online sunt acum mai evidente ca oricând.

Situația concretă din Sângeorz-Băi demonstrează că pentru urmarea cursurilor remediale, dar și în situația când unele școli vor trece din nou în scenariul roșu, dotarea elevilor și a școlilor cu tehnologie modernă de învățare trebuie să devină o prioritate. Și un lucru la fel de important este faptul că accesul rapid la informație, conectivitatea și interactivitatea cursurilor susținute cu device-uri ale secolului 21 facilitează învățarea și creează posibilitatea deschiderii unor noi orizonturi pentru copiii din mediile vulnerabile. Este exemplul elevilor din Sângeorz-Băi care, după ce au primit tablete prin intermediul Narada și Petrom, și-au exprimat dorința de a învăța în viitor totul despre tehnologie și chiar de a deveni profesioniști în domeniul IT.

 

Expediția Narada și a partenerilor săi de a dota elevii și școlile cu device-uri moderne de învățare merge mai departe, spre nordul Moldovei. Iar cei care doresc să sprijine această inițiativă o pot face printr-o donație pe Narada.ro, prima platformă de crowdfunding pentru profesori din România.

 

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Proiecte

Narada: Tehnologia pentru educația online ajunge la copiii defavorizați din zona Brașovului

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Fabrica de PR

2021 începe în forță pentru Narada care, chiar la început de an a pornit într-o expediție în 8 comunități, din județe de pe tot cuprinsul țării pentru a dota copiii aflați în situații vulnerabile cu tehnologia necesară educației online.

 

 

În prima săptămână de la redeschiderea școlilor, când multe instituții de învățământ încă se află în scenariul galben sau roșu și un singur caz de Covid depistat într-o școală înseamnă revenirea la cursuri exclusiv online pentru următoarele două săptămâni, Narada își propune prin acest turneu să ofere elevilor defavorizați tehnologia necesară educației digitale. Reprezentanți din companiile partenere ale proiectelor Narada, Petrom și Globalworth Foundation, au fost alături de membrii organizației în efortul de a oferi copiilor defavorizați o șansă la educație. Primul popas al turneului, județul Brașov.

 

Centrul Educațional al Asociației Diaconia este frecventat de 54 de copii, iar pentru mulți dintre ei – care vin chiar zilnic, de la vârsta de 2 ani – acest loc înseamnă o mână întinsă, un confort pe care nu-l regăsesc acasă și totodată singura șansă reală la educație. Toți cei 54 de copii fac parte din familii numeroase, multe fără acces la electricitate, apă curentă și mai ales, fără un suport necesar educației. Înaintea perioadei pandemiei, copiii frecventau Centrul Educațional al Asociației Diaconia după școală. Aici primeau haine, facilități pentru igiena personală și ajutor la teme, în condițiile în care la ultima cercetare în zonă, Asociația Diaconia a constatat că cea mai mare parte a adulților responsabili de acești copii sunt analfabeți, așadar, fără posibilitatea de a le oferi sprijin educațional.

În perioada pandemiei, Asociația Diaconia a reprezentat pentru copiii care frecventau centrul educațional și singura modalitate de a putea urma școala online, deși dotările acesteia erau modeste.  În aceste condiții, Lucian Gog, cel care gestionează alături de alți pedagogi centrul Diaconia, a decis să comunice necesitățile acestor copii pe platforma Narada.ro și alături de Adrian Băcanu să demareze un proiect ambițios pentru a asigura tehnologia necesară învățării online pentru cei 54 de copii ai centrului.

 

Eforturile acestora, proiectul NaradaBox și grantul oferit de Petrom au făcut posibilă livrarea către Centrul Educațional al Asociației Diaconia a 8 laptop-uri noi și două recondiționate, eveniment la care au participat și reprezentanții stației Petrom 12 Griviței din Brașov. Cele 10 laptopuri care au ajuns de ieri în mâinile copiilor care frecventează centrul Diaconia, sunt promisiunea unui acces mai ușor la educație, prin intermediul Narada și al partenerilor săi.

 

Elena Pleșa, profesor în învățământul primar cu un palmares impresionant de proiecte desfășurate cu și pentru cei mici, a răspuns inițiativei Narada de a-și înscrie proiectul pe prima platformă de crowdfunding pentru profesori din România. Dascălul și-a înscris proiectul pe Narada.ro, făcând astfel cunoscut visul său și al elevilor ei de la Colegiul Aurel Vijoli, Făgăraș: o clasă dotată cu tehnologia secolului 21.

Meseria de dascăl este prin definiție o promisiune că vei încerca mereu să educi generații de copii, să scoți la iveală tot ce este bun și creativ din fiecare elev, să descoperi și să folosești fiecare aptitudine pentru a creiona un om de succes”, spune profesoara Elena Pleșa, care și-a dorit ca toți elevii din clasa ei, dar și alții din familii defavorizate, afectaţi de discriminare din cauza etniei, copii silitori și atașați de școală, dar fără suficient sprijin acasă, să poată porni într-o aventură a cunoașterii.

 

Șansele egale la educația online, indiferent de culoarea scenariului în care ar intra școlile din cauza pandemiei, dar și posibilitatea învățării interactive prin intermediul tehnologiei moderne sunt obiectivele profesoarei Elena Pleșa, aceasta pentru că o clasă a secolului 21 presupune integrarea mijloacelor tehnologice moderne în procesul de predare. „Sper să îi ajut să își găsească fiecare calea spre succes”, spune profesoara din Brașov, iar visul său este mai aproape de transpunerea în realitate prin intermediul Narada și al partenerilor săi. 3 videoproiectoare, o imprimantă, 20 de tablete, cărți și un laptop au ajuns ieri la Colegiul Aurel Vijoli, Făgăraș cu sprijinul Narada alături de care s-au aflat reprezentanții stației Petrom 11 Triaj.

 

Expediția inițiată de Narada merge mai departe, către Bistrița Năsăud, dar toți cei care conștientizează beneficiile unui sistem educațional modern în România sunt invitați să ia parte la această aventură. O simplă donație înseamnă deschiderea porților școlii pentru un copil care își dorește să meargă la cursuri, dar nu are posibilitatea, iar o tabletă, un smartphone sau un laptop dăruit este echivalent cu o invitație în universul cunoașterii, cu beneficii pentru întreaga societate.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Proiecte

Cantus Mundi lansează proiectul digital ȘCOALA DE MEDIU

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Pe 9 februarie 2021, Programul Național Cantus Mundi România lansează proiectul digital „Școala de mediu Cantus Mundi”, alături de Teodora Iacob – jurnalist, activist de mediu și fondatorul Asociației „Nature Talks”. Proiectul este dedicat comunității active de peste 60.000 de copii și tineri a Cantus Mundi, dar va fi accesibil tuturor celor interesați să se acomodeze cu informații generice despre mediu și ecologie.

 

 

OFERTA ADVERTORIALE PREMIUM PE RADAR DE MEDIA

 

Creat sub forma unui serial video de 10 episoade, proiectul va fi publicat săptămânal pe canalele de social media Cantus Mundi România și Nature Talks.

 

„Școala de mediu Cantus Mundi” se integrează într-un proiect mai amplu al Programului Cantus Mundi România de familiarizare a copiilor și tinerilor cu informații de bază despre ecologie și acțiunile concrete pe care le pot realiza în sprijinul naturii. Programul Național Cantus Mundi a adăugat acest subiect strategiei sale educaționale de mai bine de 5 ani, prin diferite acțiuni care au solidarizat în mod activ copiii și tinerii din comunitate, prin transmiterea unui mesaj important de respect și responsabilitate față de natură.

Un copil care trăiește cu respect și cunoaștere față de cultură și natură are practic baza necesară pentru o dezvoltare armonioasă a minții și sufletului. Mă bucur că există astfel de inițiative, precum cea a tinerilor de la Nature Talks. Mai ales după așa o perioadă lungă de izolare, copiii au nevoie de contact cu natura, care să fie făcut într-o manieră responsabilă și cu înțelegerea valorii inestimabile a acesteia în viața noastră” – a declarat Emil Pantelimon, managerul Corului Național de Cameră „Madrigal – Marin Constantin”.

 

„Școala de mediu Cantus Mundi” își propune să activeze, prin intermediul proiectului moderat de Teodora Iacob, atât propria comunitate a copiilor, tinerilor și profesorilor, cât și publicul larg, pe teme de conștientizare a necesității grijii față de natură, dar și prin evidențierea consecințele distructive ale propriilor noastre acțiuni asupra acesteia.

Cred că educația de mediu ar trebui făcută în fiecare școală din România. Dacă vrem să schimbăm modul în care oamenii se raportează la natură, trebuie să începem cu copiii. Să nu uităm că ei sunt cei mai afectați de anumite fenomene, cum este poluarea atmosferică, de exemplu. Potrivit Organizației Mondiale a Sănătății, 600.000 de copii mor în fiecare an, la nivel global, din cauza problemelor respiratorii acute cauzate de aerul poluat. Așa că cei mici trebuie să învețe cât mai repede cum funcționează mediul înconjurător, ce efecte au acțiunile lor asupra naturii și cum se pot proteja de „inamicii invizibili”. De aceea doresc să le prezint cât mai simplu, pe înțelesul lor, anumite noțiuni legate de mediu” – explică Teodora Iacob, fondator Asociația Nature Talks.

 

Seria va fi difuzată din 9 februarie 2021, săptămânal, și va conține și exemple practice, fiecare având un subiect legat de mediu și ecosistem, de la poluare la reciclare, de la risipa alimentară la cumpărăturile responsabile, de la amprenta de carbon la explicarea particulelor în suspensie sau a nocivității plasticului pentru mediul înconjurător. Organizatorii vor adăuga noilor teme abordate și o suită de exerciții și concursuri interactive, menite să aducă beneficii reale atât comunității de copii și tineri Cantus Mundi cât și manierei în care aceștia interacționează cu natura.

 

Parteneri: Asociația Nature Talks, Opera Comică pentru Copii

 

Programul Național Cantus Mundi (www.cantusmundi.ro) este cel mai mare program de integrare socială prin muzică din România, inițiat de reputatul dirijor Ion Marin și derulat cu implicarea membrilor Corului Național de Cameră „Madrigal – Marin Constantin”.

 

După 10 ani de activitate, Programul reunește sub umbrela sa peste 1.600 de coruri. Aproape 60.000 de copii și tineri, alături de dirijorii lor, participă la promovarea cântului coral pe întreg cuprinsul țării, depășind barierele legate de etnie, condiție socială și capacități fizice sau psihice, construind astfel nuclee culturale complexe, atât de necesare pentru revitalizarea societății noastre.

 

Asociația Nature Talks a fost fondată în septembrie 2020, cu scopul de a informa publicul despre problemele de mediu din România și de a găsi soluții concrete pentru protejarea naturii. Asociația își propune în primul rând să facă educație de mediu în țară: „Credem că doar atunci când înțelegem cum funcționează lucrurile din jurul nostru și ce impact avem asupra mediului, putem deveni cu adevărat responsabili.”

 

Primul proiect al Asociației Nature Talks este site-ul de știri www.naturetalks.ro, o platformă care publică zilnic informații relevante, interviuri cu invitaţi speciali și exemple de bune practici din alte state.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Proiecte

Șansa la educație online cu sprijinul Narada pentru 620.000 de elevi

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Zeci de comunități din toată țara au primit sprijin concret pentru demararea educației digitale, mii de profesori și-au făcut cunoscute necesitățile pe platformele online și pentru 620.000 de elevi accesul la învățământul digital a fost, în sfârșit, posibil – astfel arată în cifre anul 2020 pentru Narada, organizație care își propune ca digitalizarea învățământului românesc să devină o realitate în toate școlile din România.

 

 

OFERTA ADVERTORIALE PREMIUM PE RADAR DE MEDIA

 

Criza sanitară din 2020, care încă nu s-a încheiat, a funcționat ca un revelator al situației reale din învățământul românesc. Fără acces la tehnologie și internet, pentru sute de mii de copii din medii vulnerabile, porțile școlilor s-au închis pe durata pandemiei și, odată cu aceasta, drumul spre un viitor mai bun prin educație a ajuns în impas.

 

În anul care tocmai s-a încheiat, Narada s-a poziționat în epicentrul acestei situații, le-a oferit profesorilor posibilitatea să-și facă auzită vocea pe platformele sale și i-a strâns laolaltă, într-un efort comun, pe toți cei care conștientizează necesitatea digitalizării învățământului românesc de care vor beneficia în mod direct elevii și indirect, întreaga societate românească. Iar dacă la începutul lui 2020 Narada propunea un plan de intervenție rapidă în educație, finalul de an a arătat că, prin implicarea tuturor, lucrurile pot să se miște în direcția bună în învățământ.

20.000 de oameni de business din 11 companii implicați în digitalizarea educației prin intermediul Narada

Încă de la început, Narada și-a asumat rolul de a fi o punte de legătură între cei care pot ajuta și cei care au nevoie de ajutor. Cum pandemia a accelerat necesitatea de digitalizare a învățământului românesc, Narada a realizat în prima parte a anului trecut o mobilizare impresionantă a mediului de afaceri pentru a dota copiii din mediile vulnerabile cu tehnologia necesară învățării online. În doar două săptămâni, 20 000 de oameni de business din 11 companii s-au mobilizat pentru a ajuta 10.000 de copii să obțină „pașaportul” pentru educația digitală și totodată pentru un viitor mai bun, respectiv laptop-urile, tabletele sau smartphone-urile care i-au ajutat să revină la cursuri.

 

7779 de profesori și 620.000 de elevi au primit ajutor prin intermediul Narada

În 2020, 7779 profesori din toată țara și-au făcut cunoscute necesitățile pe platformele puse la dispoziție de Narada și pentru 620.000 de elevi porțile virtuale ale școlilor s-au redeschis. Voluntarii Narada au ajuns în 51 de comunități din 22 de județe, unde au livrat device-urile necesare învățării online, pentru ca aventura cunoașterii să meargă mai departe și pentru cei aproape 300.000 de copii fără acces la tehnologie.

 

În 2020, Narada și partenerii ei au provocat societatea să aibă o „Reacție pentru educație” și să se implice într-un plan de intervenție rapidă pentru redresarea situației din învățământ. „Narada Box”, kit-ul de prim-ajutor educațional, a făcut apel la spiritul empatic al comunităților, la dorința de a ajuta. Sute de persoane au donat tehnologie necesară învățării online – smartphone-uri funcționale, laptopuri sau tablete – iar cele care au avut nevoie de recondiționare au fost reparate de voluntari Narada, pentru a ajunge în mâinile copiilor din 9 comunități, care astfel s-au putut reconecta la educație. Iar lucrurile nu s-au oprit aici, pentru că la începutul acestui an proiectul Narada Box a prins viteză la propriu prin implicarea Bolt și Autonom.

(Citiţi continuarea în pag. 2)

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

Poziţia PDG TVR in legatura cu relatia TVR si EBU

Avatar

Published

on

Recenta dezbatere cu privire la situaţia actuală și viitorul TVR, inițiată de către domnul deputat Iulian Bulai, Președinte al Comisiei pentru cultură, arte și mijloace de informare din Camera Deputaților, s-a lansat într-un mod cu totul aparte. 

Dincolo de absența de la această primă etapă a dezbaterii a oricărei reprezentări din partea SRTv, faptul că nu s-a încercat niciun demers de consultare a European Broadcasting Union (EBU) nu poate decât să îmi stârnească uimirea. A nu implica cel mai important și reprezentativ organism european din domeniul Serviciilor Media Publice într-o dezbatere de acest gen ridică o multitudine de semne de întrebare.

Este surprinzător faptul că domnul deputat Bulai, Președinte al uneia dintre comisiile de specialitate din Parlamentul României, pare a nu fi familiar cu uriașa expertiză și importanta capacitate de suport cu care EBU poate contribui la un demers de o asemenea complexitate, cum este reconsiderarea misiunii și destinului televiziunii publice din România.

 

Desigur, actualul cadru legislativ trebuie analizat și revizuit, astfel încât să permită dezvoltarea și optima poziționare a TVR în peisajul media din România și din Europa. Acesta, însă, este atributul Parlamentului României, iar TVR nu poate – pentru moment – decât să funcționeze în deplinul respect al Legii 41/1994 și al tuturor celorlalte acte normative care guvernează activitatea sa.

 

Un mic fragment din Strategia EBU „Together” pentru perioada 2019 – 2021, precizează următoarele: „(…) independența este una dintre cele mai presante provocări pentru Serviciile Media Publice pe multe dintre piețele naționale. Lipsa acestei independențe, fie ea economică sau politică, influențează guvernanța membrilor noștri, ca și libertatea lor editorială. Acest lucru afectează nu doar capacitatea lor de a oferi servicii de calitate, dar distruge și încrederea publicului. Fără încredere, niciun serviciu public nu își poate îndeplini misiunea sau genera valoare. Tocmai de aceea, calitatea și adecvarea reglementărilor și politicilor specifice, ca și climatul politic care afectează Serviciile Media Publice, sunt cruciale. Membrii noștri sunt încurajați să își susțină cauza și să își facă auzit punctul de vedere.”

 

În spiritul celor de mai sus și ținând cont de vasta experiență a EBU cu privire la valorile, misiunea și legislația privitoare la Serviciile Media Publice, îmi exprim public speranța că domnul deputat Bulai va fi deschis atât unui dialog constructiv cu SRTv, cât și unei largi consultări cu experți recunoscuți la nivel național și european, așa cum este EBU, în ceea ce privește TVR și viitorul acesteia.

 

Doina Gradea

Preşedinte-Director General SRTv

Comentarii

comments

Continue Reading

Proiecte

Liderii industriei IT au strâns 40.000 euro pentru reconectarea la educație a 245 de elevi din comuna Curcani, Călărași

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

În lupta pentru digitalizarea învățământului din școlile românești, liderii industriei IT au făcut mutarea decisivă pe tabla de șah. La Chess4Education, turneu de șah online organizat de profesioniști din domeniul IT în beneficiul Narada și care a avut loc sâmbătă, 19 decembrie, au fost strânse fondurile necesare pentru reconectarea la educație a 245 de elevi. 

 

 

Impresionanta mobilizare a liderilor industriei IT a venit în sprijinul proiectului înscris de învățătoarea Flori Grozavu pe platforma de crowdfunding pentru educație Narada.ro, în cadrul campaniei „Expediție pe Vârful Stiloului”. Dascălul Flori Grozavu a fost „inima și sufletul” acestui proiect de succes, după cum spune George Buhnici. „Ne-am distrat, am donat, iar copiii din Curcani sunt adevărații câștigători ai turneului. Iată pentru cine ne-am luptat între alb și negru”, subliniază jurnalistul.

 

Între cei 95 de participanți la competiție s-au aflat Adrian Dragomir, CEO Termene.ro, Filip Maria, general manager HaHaHa Production, Matei Psatta – chief marketing officer TPS Engage, Andreea Popa, chief financial officer și Daniel Ilinca CEO Softbinator Technologies, Vasi Rădulescu, medic și autor ReadersDoGood, Alex Dona, cofondator DespreVin.ro, Alina Dobra, CEO Bunnyshell, Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

„Mi s-a părut fascinant că toată lumea care s-a implicat în acest turneu a zis da pe loc, instantaneu. Și în 3 săptămâni am reușit să facem totul”, spune Matei Pavel, antreprenor și „căpitanul de expediție” al proiectului înscris de învățătoarea Flori Grozavu pe platforma Narada.ro. „Flori e învățătoarea de la care a pornit totul, de la pasiunea ei pentru educație, pentru copii”, mai spune Matei Pavel. Iar dacă inițial proiectul „O școală pentru viitori eroi” viza dotarea cu device-urile necesare școlii online a doar 30 de copii, entuziasmul inițiatoarei și al căpitanului de expediție s-au dovedit contagioase. 175 de nume importante din industria IT și nu numai au ajutat la strângerea a 40.000 euro în doar 3 săptămâni, astfel încât până la urmă 245 de copii din școala din comuna Curcani vor intra în noul an cu dreptul. Această sumă s-a transformat deja în tablete și laptopuri care au ajuns la copii sau în sălile virtuale de clasă.

 

Fiecare zi trăită alături de Narada a fost încărcată de emoții pozitive. A fost o experiență fascinantă. Bucuria de pe chipurile copiilor odată cu aflarea veștii că vor primi tablete sau a celor care le-au primit deja zilele trecute nu se poate descrie în cuvinte. Recunoștință ?! Se va vedea în activitățile anului următor. Le mulțumim tuturor celor care au sprijinit accesul la educație al copiilor din Curcani!” spune învățătoarea Flori Grozavu.

Turneul de șah Chess4Education a beneficiat și de implicarea unui maestru al sportului, Adrian Stanca, arbitru de șah și organizator de competiții. „Este o onoare pentru mine să fiu aici, să iau parte la acest turneu, cu un vibe extraordinar de entuziasm și sinceritate. În plus, s-a strâns și o sumă fabuloasă”, observă arbitrul, care încă înainte de debutul turneului avea așteptări în ce privește nivelul de performanță: „Se va juca rapid, la nivel bun!

 

În cele 3 ore și jumătate ale turneului de șah transmis live pe Facebook și moderat de jurnalistul George Buhnici, fiecare participant a făcut mutări care contează nu doar pe tabla de șah, ci reprezintă în cel mai concret mod investiții în capitalul uman, una dintre cele mai importante resurse.

 

Inițiativa liderilor din domeniul IT, faptul că în doar 3 săptămâni au reușit să strângă 40.000 euro cu efortul minții și din dorința de a ajuta a adus un beneficiu concret elevilor școlii din Curcani – atât de necesarele tablete pentru a continua școala online. Însă, dincolo de aceasta, ajutorul lor vorbește despre necesitatea solidarității, mai ales în momentele dificile. Este ceea ce subliniază și Andra Munteanu, cofondator Narada: „În contextul unui an care nu a fost blând cu niciunul dintre noi, mi se pare impresionant cum un număr atât de mare de profesioniști din IT și nu numai s-au unit pentru această cauză comună, ca prin crowdfunding să strângă totalul necesar pentru a putea dota cu device-uri toți cei 245 de copii ai școlii din comuna Curcani.

Este un moment care demonstrează că solidaritatea umană este o trăsătură care ne ajută să depășim chiar și perioade extraordinar de grele și pe de altă parte, este o dovadă a faptului că pot exista rezultate prin intermediului crowdfundingului în România anului 2020, ceea ce ne face mai încrezători în ce se va întâmpla de acum înainte.

Le suntem recunoscători tuturor celor care au contribuit! Prima livrare de device-uri în Curcani s-a realizat deja, iar bucuria copiilor este nemărginită, la fel cum este și a noastră, la gândul că am contribuit la efectul pozitiv pe care îl va avea reconectarea lor la educație”.

Portofoliul Narada este deja unul impresionant până în acest moment: doar în primele două luni de închidere a școlilor în starea de urgență, Narada a reușit să conecteze la educație prin tehnologie 1.000 de copii din sate și comunități vulnerabile. Prin donarea tabletelor, laptopurilor, imprimantelor și telefoanelor prin intermediul Narada Edubox sute de copii au putut să participe la cursurile online, iar Expediția pe Vârful Stiloului a ajuns deja în 36 de comunități distincte pentru a asigura conectivitatea și o șansă corectă la educație pentru toți copiii. În total, până în acest moment, peste 4000 de elevi au fost reconectați la educație.

 

Turneul de șah online Chess4Education a demonstrat o dată în plus că solidaritatea, puterea celor mulți focalizată spre susținerea unor visuri frumoase și totodată firești, cum ar fi accesul la educație este o forță care schimbă lucrurile. La acest lucru ne îndeamnă să reflectăm și George Buhnici: „Gândiți-vă cum puteți fi și voi parte dintr-o astfel de poveste frumoasă, încercați să vă puneți în slujba binelui, alocați din timpul și din energia voastră pentru cei care nu au acces la lucruri atât de valoroase, precum este tehnologia”. Cei care doresc să sprijine proiectele în învățământ o pot face accesând platforma de crowdfunding Narada.ro.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Proiecte

Ciprian Borșan, co-founder & CEO @Harpoon Marketing: „Dezvoltarea afacerilor este direct impactată de nivelul educației dintr-o țară”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Criza sanitară pe care România o traversează alături de toate celelalte state ale lumii, a evidențiat nu doar carențele sistemului de sănătate de la noi, ci și ale celui educațional. Un studiu mult discutat al Băncii Mondiale indică faptul că un copil născut astăzi în România va atinge la maturitate doar 58% din potențialul său de productivitate, „vinovați” de această situație fiind factorii de educație, sănătate și cei economici. Iar situația este cu atât mai gravă cu cât poate afecta nu doar generația actuală, ci și cele ce vor urma după ea. În acest context, Narada a lansat campania „Expediție pe vârf de stilou” prin care se dorește acoperirea necesităților materiale pentru susținerea educației digitale din 30 de comunități distincte.

 

 

Ioana David, profesor în învățământul primar la Școala Gimnazială „Vasile Alecsandri” din Baia Mare, Maramureș și-a înscris proiectul pe platforma Narada: 23 de elevi din familii monoparentale sau dezorganizate, cu potențial financiar scăzut urmează să primească, prin implicarea activă a comunității și donații, device-urile necesare pentru a continua educația online. Eforturile Ioanei David sunt sprijinite de antreprenorul și liderul local Ciprian Borșan, „căpitanul” Expediției pe vârf de stilou din Baia Mare. Despre cum afectează lipsa accesului la educație mediul de business, ce efecte poate avea această situație pe termen lung, despre profitabilitatea investiției în capitalul uman și cum se poate realiza concret, ne vorbește în cele ce urmează Ciprian Borșan.

 

Cât contează implicarea mediului de business în susținerea proiectelor educaționale ?

Educația este esențială pentru dezvoltarea oricărei națiuni. Atingerea potențialului fiecărui individ dintr-o societate face ca respectiva țară să performeze, să inoveze, să se dezvolte sustenabil și să devină o casă reală pentru cetățenii ei. În România, provocările sociale și educaționale sunt semnificative. Dacă luăm în considerare faptul că 1 din 3 copii trăiesc sub pragul sărăciei și zeci de mii de elevi nu au acces la educație în aceste vremuri tulburi, înțelegem că ne confruntăm cu un potențial pierdut pentru toți acești copii, ce cu greu poate fi recuperat. O veritabilă tragedie națională!

Într-o societate cu multe fisuri și în care statul alocă mai puțin de 4% din PIB pentru educație, mediul de business, antreprenorii au obligația morală să intervină, să se implice activ în susținerea proiectelor de educație din România. Dezvoltarea afacerilor este direct impactată de nivelul educației dintr-o țară.

 

Cât de mare este procentul antreprenorilor care aleg să investească în învățământ ?

Nu cred că există statistici în acest sens, dar din ce observ în jurul meu, tot mai multe companii, tot mai mulți antreprenori își fac o prioritate de CSR din susținerea proiectelor educaționale. În schimb, mai avem drum de parcurs, pentru că în 2019 doar 20% dintre companii au direcționat 20% din impozitul pe profit către ONG-uri.

 

Care pot fi beneficiile investiției în educație, pe termen lung, pentru mediul de afaceri ?

Beneficiile sunt evidente și majore. Dacă ne uităm pe cifre, pe statistici la nivel global, observăm că în țările cu cele mai performante sisteme educaționale din lume găsim și cele mai dinamice și competitive ecosisteme de afaceri. Companiile din România au nevoie de angajați competenți, cu abilități necesare în această perioadă. Numai așa putem vedea tot mai multe companii românești în topurile europene și globale, cu expansiune regională sau mondială, jucători importanți în industriile lor. În același timp avem nevoie de creșterea spiritului antreprenorial, de creșterea numărului de firme, care să genereze locuri de muncă, un mediu competițional acerb și o dinamică necesară creșterii economiei locale.

 

În mod concret, credeți că o tabletă donată azi poate schimba viitorul nostru ca societate, de mâine ?

Absolut! Dacă nu intervenim prompt acum, efectele abandonului școlar din România și al irosirii potențialului a zeci de mii de copii vor cântări greu în viitorul nostru ca națiune și în calitatea vieții fiecărui român, peste 10 sau 20 de ani. Un studiu al Băncii Mondiale arată că un copil născut astăzi în România va pierde peste 40% din potențialul său ca adult. Asta se va reflecta în veniturile pe care le va putea obține, în calitatea vieții sale de adult. Prin urmare, cred cu tărie că trebuie să intervenim rapid și că donarea unei simple tablete care reconectează copilul la educație, poate să redea șansa la o viață decentă, cel puțin. Fiecare copil este important. Nimeni nu trebuie uitat sau lăsat în urmă. Copiii au niște drepturi fundamentale care acum le sunt încălcate.

De ce ați ales să susțineți proiectul Ioanei David ?

Pentru că este vorba despre elevi care provin din familii cu venituri reduse, care trăiesc în pragul sărăciei și care fac parte din comunitatea noastră, de aici, din Baia Mare. În plus, doamna învățătoare Ioana David este tipologia de dascăl care se dedică cu tot sufletul și cu toată pasiunea educației acestor copii. Sunt fondatorul Maramureș Business Club, membru în Romanian Business Leaders, două organizații antreprenoriale care se dedică în proiecte de susținere a educației românești. Și, totodată, personal rezonez mult cu aceste proiecte educaționale, sunt parte din misiunea mea personală ca antreprenor și lider în comunitate. Ce m-a bucurat a fost că am reușit în timp record, în doar 2 săptămâni, să colectăm 24 de tablete noi și peste 18000 lei, fonduri strânse din donații ce vor ajuta alți 10 elevi din Aninoasa, județul Hunedoara. Este o satisfacție majoră!

 

Dincolo de asigurarea necesităților concrete pentru accesul la educația digitală, profesoara Ioana David și antreprenorul și liderul local Ciprian Borșan atrag atenția asupra faptului că implicarea tuturor poate remodela nu doar viitorul acestor copii, ci al întregii societăți. „Mă consider un făuritor de oameni” spune profesoara Ioana David. „Gândul cu care îmi încep fiecare zi este acela că și eu contribui, prin munca mea, prin personalitățile micilor elevi pe care le modelez, la construirea viitorului”. 

 

Comunitatea Narada – voluntari, profesori, antreprenori sau lideri locali – a reușit să conecteze la educație prin tehnologie 1.000 de copii din sate și comunități vulnerabile în doar două luni, după închiderea școlilor în starea de urgență. Voluntarii Narada au ajuns în 8 județe din 18 localități diferite, asigurând copiilor fără acces la tehnologie device-uri și internet. Însă campaniile sale continuă. Sute de copii din 30 de comunități distincte urmează să fie sprijiniți, prin intermediul donațiilor, cu device-urile necesare accesului la învățământul digital. Cei care doresc să sprijine expediția profesoarei Ioana David susținută de antreprenorul Ciprian Borșan, o pot face accesând platforma Narada, unde se regăsesc toate detaliile.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Proiecte

One Rahmaninov – proiect exclusivist nou în portofoliul One United Properties

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Dezvoltatorul One United Properties anunță preluarea unuia dintre proiectele rezidențiale exclusiviste premium de pe piața imobiliară din București și rebrandingul acestuia sub numele One Rahmaninov. Complexul de apartamente super premium situat la marginea Parcului Verdi și lansat pe piață anul acesta ca Rahmaninov Residence, intră acum în portofoliul și managementul companiei One United Properties.

 

 

One Rahmaninov pune la dispoziție apartamente exclusiviste cu vedere spre Parcul Verdi, Lacul Floreasca și o panoramă deosebită, într-o zonă dezirabilă a Capitalei, cu acces rapid la numeroase facilități. Complexul este format din 86 de unități rezidențiale de lux, dintre care 50% au fost deja vândute. Restul procentului de apartamente disponibile va intra în managementul dezvoltatorului One United Properties și va beneficia de design și finisaje interioare de excepție realizate de compania de design interior Lemon Interior Design. Vânzarea celor 41 de apartamente și 2 penthouse-uri disponibile în acest moment, a căror valoare cumulată se ridică la aproximativ 50 de milioane de euro, se va realiza exclusiv prin intermediul companiei Skia Real Estate, o subsidiară a One United Properties.

 

„Compania noastră preia partea de management și vânzări pentru acest nou proiect rezidențial care, odată intrat în portofoliul One United Properties, se alătură proiectelor noastre super premium, situate în zone exclusiviste ale Bucureștiului, precum One Charles de Gaulle, One Verdi Park sau One Mircea Eliade. Vorbim de un complex rezidențial exclusivist, realizat după un concept în care ne regăsim și pentru care credem că putem aduce plus valoare prin experiența vastă a companiei noastre pe segmentul rezidențial high-end. În acest moment, One Rahmaninov mai are disponibile aproximativ jumătate din apartamentele cu 2, 3 și 4 camere, precum și 2 penthouse-uri și toate vor beneficia de un design contemporan elegant și spectaculos oferit de Lemon Interior Design”, spune Beatrice Dumitrașcu, VP Residential Division One United Properties.

 

One Rahmaninov se întinde pe o suprafață construită de 23.000 mp, dispusă pe P+8 etaje cu 3 scări de acces. Este singurul complex rezidențial din țară cu un lobby care se întinde pe o suprafață de 600 mp și 6 metri înălțime. Totodată, complexul beneficiază de un loc de joacă pentru copii, dar și de o parcare foarte generoasă, cu 200 de locuri de parcare pentru toate apartamentele.

 

Compania One United Properties, fondată de Victor Căpitanu și Andrei Diaconescu, preia acest nou proiect rezidențial de la omul de afaceri Dorin Mateiu, fostul proprietar al companiei Elit Cugir, una dintre cele mai importante companii de pe piața de produse din carne și mezeluri din România. După vânzarea afacerii către colosul american Smithfield Foods în anul 2018, Dorin Mateiu și-a reorientat investițiile spre domeniul imobiliar, în portofoliul lui aflându-se astăzi Rahmaninov Residence, sediul central First Bank din Piața Victoriei (fosta Piraeus Bank) și o serie de alte proprietăți rezidențiale și de birouri aflate în zone centrale ale Bucureștiului.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending