Connect with us
 

Ieri seară, „Ham talent” a fost lider de audiență atât în mediul urban, cât și la nivelul întregii țări.  

PUBLICUL URBAN

Astfel, în intervalul orar 20:29 – 23:06, atunci când a fost difuzat show-ul, Antena 1 a obținut, în medie, la nivelul publicului din mediul urban, un rating de 8,8 puncte și 16,8% cotă de piață, în timp ce ProTV, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 7,9 puncte de rating și 15,1 procente din cota de piață.

PUBLICUL NATIONAL

Clasamentul se menține în favoarea Antenei 1 și la nivelul întregii țări, unde a condus cu o medie de 7,9 puncte de rating și 15,8 procente din cota de piață. ProTV, clasat și de această dată pe locul al II-lea. În minutul de aur al ediției, 20:47, peste 2.000.000 de români erau cu ochii pe Antena 1 și urmăreau „Ham talent”.

PUBLICUL COMERCIAL 

La nivelul publicului comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, conform cifrelor furnizate de Kantar Media, Antena 1 s-a clsat pe locul secund, in timp ce PRO TV a fost lider de audienta, detalii aici! 

Sursa cifre: Kantar Media

Ce animale merg mai departe?

Diversitatea și prietenia au dat un nou spectacol duminică, în cea de-a patra ediție a show-ului, iar membrii juriului au asistat din nou la momente artistice emoționante, puse în scenă de animale, dar atent gândite și, mai ales, supervizate cu dragoste, de stăpânii lor. 

Antena 1

Lehel Paszka a uimit juriul cu abilitățile sale de a struni într-un platou de televiziune nu unul, ci doi cai. „Fără cai nu pot să-mi imaginez viața. În fiecare zi sunt lângă mine. Până la 22 de ani am făcut alte sporturi, am fost campion național la karate. Atunci am lăsat tot ce am făcut în spate și am cumpărat un cal”, a mărturisit concurentul. „Știu ce înseamnă să fii limitat de spațiul de aici, dar modul în care execuți și modul în care comunici cu caii mi se pare fantastic, bravo” i-a spus Mihai Petre.

„Este impresionant ce ai reușit să faci”, i-a mărturisit Beatrice Rancea, care înțelege perfect cât este de greu să stăpânești un animal în astfel de condiții, mai ales că și ea a încercat la un moment dat să introducă într-un spectacol al ei un cal. „Ți-o spun cu toată admirația, ai o comunicare cu ei pe care eu o invidiez. Ai tot respectul meu”, i-a transmis și Cocu.

Cristina Gîlcescu și câinele său, de rasă comună, au ales să cucerească juriul făcând puțină mișcare. Ei au făcut fitnes și, spre încântarea tuturor, Freddie a reușit să-și învingă emoțiile și să-și facă mândră stăpâna. „Ce numești tu fitnes eu numesc exerciții bine pregătite. Mi-a plăcut foarte mult felul în care se aliniază la picior. Am văzut ceva extrem de plăcut”, i-a încurajat Cocu.

Freddie s-a născut la ea în casă, dar a fost dat spre adopție, pentru că tânăra avea deja foarte mulți căței. Cu toate că stăpâna lui a vrut să îl lase în grija cuiva de încredere, în scurt timp a aflat că Freddie fusese scos în stradă de cea care ar fi trebuit să îl iubească. Cristina a căutat cățelul cu disperare și, spre norocul ei, l-a găsit, moment în care i-a promis că nu se vor mai despărți niciodată.

Ham Talent

Asociația „Prietenii animalelor” din Sighetu Marmației, înființată cu scopul de a găsi un cămin necuvântătoarelor abandonate, a fost reprezentată la „Ham talent” de Andreea și Petre, doi tineri care prețuiesc animalele mai mult decât orice. Andreea Miclean are acasă șapte căței, un iepuraș, o țestoasă, un dihor, un arici și doi motani. Acum ceva timp a salvat o iapă, rănită și bătrână, aflată în pragul epuizării. „Nu cred că pot să trec liniștită pe lângă un animal care are nevoie de ajutor. Nu cred că m-ar lăsa conștiința.

Cred că animalele fac lumea mai bună și dacă ele n-ar fi, am uita, probabil, să avem emoții”, a declarat emoționată Andreea Miclean. Membrii juriului i-au felicitat pentru tot ceea ce fac și le-au spus că exemplul lor este demn de urmat.

Tot aseară a fost prezentat și Max, un Terra Nova superb, care și-a ajutat stăpânul să depășească cu bine atacurile de panică pe care le avea. „De cum a intrat Max în viața mea am scăpat de boală. Cred că m-a vindecat blândețea lui”, a spus el. „De multe ori, oamenii salvează animalele, dar în cazul ăsta cățelul a salvat stăpânul”, a observat Pepe, emoționat.

Rita Pataki a reușit să ridice în picioare toți membrii juriului, care au aplaudat-o îndelung. Venită tocmai din Budapesta, Rita părea că are doi cățeluși teleghidați, atât de bine i-au ascultat indicațiile. „Se vede că lucrați în cunoștință de cauză, că înțelegeți câinele și că folosiți o metodă potriviă. De departe cel mai frumos număr, mulțumesc mult de tot”, a lăudat-o Gabriel Cocu. „E unul dintre cele mai frumoase lucruri pe care le-am văzut pe scena Ham talent”, i-a spus și Diana Munteanu, iar astfel s-au clasat cu cinci de „Da” în etapa următoare a emisiunii.

[nextpage title=”continuarea pe urmatoarea pagina!”]

Rita se ocupă, printre altele, și de copiii cu dizabilități fizice. Are trei câini, toți adoptați și s-a preocupat singură să-i dreseze. „Între un câine și stăpânul lui se poate crea o legătură foarte strânsă. Îmi face foarte mare plăcere să mă ocup de ei, îmi aduc o bucurie imensă și acum nici nu-mi pot imagina cum ar fi viața mea fără acești trei căini”, a declarat concurenta.

Luciana Manole coordonează echipa de terapie asistată de animale a Clubului câinilor utilitari. Gigica a fost găsită pe stradă, iar acum este un câine utilitar. „Pentru mine, ea este o eroină”, spune Luciana. „Gigicăi îi plac foarte mult copiii și ori de câte ori îi vede se înveselește. De fiecare dată când văd un copil care evoluează mă gândesc că am făcut un lucru bun”, mărturisește Luciana. „Vreau ca oamenii să știe că există câini de terapie, că e foarte bine pentru copii să crească alături de căței, sunt foarte multe studii care vorbesc despre beneficiile conviețuirii cu un câine”, menționează tânăra.

„Am rămas impresionat de ceea ce faceți”, le-a transmis Mihai Petre. „Am întâlnit încă o ființă nobilă. Nu e puțin să iei un cățel de pe stradă și să lucrezi cu el suficient de mult ca să-l faci un cățel de terapie asistată”, a precizat Cocu.

Constantin Crăciun și oaia Frumușica nu se mai dădeau duși de pe scena „Ham talent”. Constantin Crăciun a mizat pe costumația lui, accesorizată cu ciulini, pentru a arăta care este viața oilor, dar și condiția țăranului român. El vrea să înființeze un nou sport în România: corida… cu berbeci. Amuzați de inițiativa lui, trei membri ai juriului au decis că merită să meargă mai departe în etapa următoare a emisiunii.

Juriul HAM TALENT ANTENA 1

Juriul HAM TALENT
ANTENA 1

Varvara Cobozeva din Chișinău și stolul ei de porumbei superbi au oferit un moment diafan. „Eu m-am simțit exact ca-ntr-o poveste, felicitări”, a recunoscut Pepe. „Mi-a plăcut foarte mult momentul tău, a fost foarte romantic. Nu-mi amintesc să fi văzut un număr cu porumbei ca acesta, felicitări”, i-a transmis și Diana.

„Impactul vizual pe care reușești să-l creezi este foarte puternic. E impresionant totul. Mi-a plăcut și mie”, a recunoscut și Mihai Petre. „Așteptam un moment atât de frumos”, a spus și Beatrice Rancea.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending