Connect with us

AUDIENȚE TV

Happy Hour, Stirile ProTv de la ora 19.00 si “Romanii au talent” au fost programele vedeta ale zilei de vineri

Avatar

Published

on

Aproape 2 milioane si jumatate de romani erau cu ochii pe Catalin Maruta sii invitatii sai, la ora 18.40, cind emisiunea “Happy Hour” inregistra 12,7 puncte de rating si 25,9% cota de piata.

De altfel, emisiunea “Happy Hour” de vineri, 15 februarie in care au fost prezentate imagini cu Mariana Buica, cea mai grasa femeie din Romania care traieste cel mai important moment al vietii ei, operatia de micsorare a stomacului, dar si imaginile cu tripletii Nicoletei Luciu pe care Catalin Maruta i-a regasit mai galagiosi ca niciodata a fost lider de audient ape toate targeturile. Asa se face ca audienta medie inregistrata la nivelul publicului commercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani a fost de 8,5 puncte de rating si 26,4% cota de piata, in timp ce Antena 1 a inregistrat doar 5,3 puncte de rating si 16,6% cota de piata.

La nivelul intregii tari, “Happy Hour” a avut o audienta medie de 9,4 puncte de rating si 21,0% cota de piata, fiind urmarita de aproape 2 milioane de romani pe tot parcursul ei, urmata de Antena 1 cu 8,3 puncte de rating si 18,6% cota de piata.

Si la nivelul intregului public din mediul urban, “Happy Hour” ramine lider de audienta cu 8,5 puncte de rating si 21,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistreaza 7,1 puncte de rating si 18,0% cota de piata.

 

         Stirile ProTV de la ora 19.00 au fost urmarite de peste 3 milioane de telespectatori in minutul de aur de la 19.11, cind audienta atinsa a fost de 16,8 puncte de rating.

Stirile ProTv de la ora 19.00 de vineri, 15 februarie, prezentate de Andreea Esca u fost lider de audiena detasat pe toate targeturile. Asa se face ca audienta medie inregistrata (intre 18.58-19.48) la nivelul publicului commercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani a fost de 13,2 puncte de rating si 33,5% cota de piata, in timp ce Antena 1 a inregistrat doar 5,7 puncte de rating si 14,6% cota de piata.

La nivelul intregii tari, Stirile ProTv de la ora 19.00 au avut o audienta medie de 15,0 puncte de rating si 27,9% cota de piata, fiind urmarita de aproape 3 milioane de romani pe tot parcursul ei, urmata de Antena 1 cu 8,1 puncte de rating si 15,0% cota de piata.

Si la nivelul intregului public din mediul urban, Stirile ProTV de la ora 19.00 ramin  lider de audienta cu 13,5 puncte de rating si 28,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistreaza 7,7 puncte de rating si 16,0% cota de piata.

 “Romanii au talent” au avut cel mai bun inceput de sezon de pina acum inregistrind audiente ametitoare chiar de la prima editie a celui de-al treilea sezon cind peste 6 milioane si jumatate de romani au urmarit vineri seara “Romanii au talent” la, ProTV.

Pe 15 februarie, super-show-ul care a revolutionat televiziunea si cifrele de audienta a revenit cu o prima editia de senzatie, marca “Romanii au talent” al celui de-al 3-lea sezon, obtinind audiente ametitoare pe toate targeturile de public.

In minutul de maxima audienta inregistrat la 21.41, peste 6 milioane si jumatate de romani ii urmareau pe eroii de la ProTv, iar emisiunea inregistra 34,9 puncte de rating si 57,6% cota de piata.

Programul “Romanii au talent” difuzat de ProTv vineri seara practice  nu a avut concurent, fiind lider de audienta detasat la nivelul tuturor categoriilor de public. Asa se face ca audienta medie inregistrata de emisiunea “Romanii au talent” intre orele 20.30-23.04 a fost pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani de 26,5 puncte de rating si 51,7% cota de piata, de peste 7 ori mai mare fata de cea a Antenei 1 care a inregistrat doar 3,6  puncte de rating si  7,0%  cota de piata.

“Romanii au talent” a inregistrat la nivelul intregii tari o audienta medie de  27,9 puncte de rating si o cota de piata de 47,8 procente, fiind urmarita in medie de aproape 5 milioane si jumatate de romani. Antena 1 s-a clasat abia pe locul al 3-lea, dupa Acasa, inregistrind o audienta de 8 ori mai mica fata de ProTV:3,3 puncte de rating si 5,6% cota de piata.

Audienta de 8 ori mai mare fata de urmatoarea clasata a inregistrat “Romanii au talent” de la ProTv si pe intreg publicul din mediul urban. Asa se face ca audienta medie obtinuta de programul vedeta de la ProTv a fost de 25,1puncte de rating si 45,1% cota de piata, iar cea a Antenei 1 a fost doar de 3,4 puncte de rating si 6,1% cota de piata.

 

Comentarii

comments

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Aproape 3 milioane de telespectatori au urmărit aseară Survivor România

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

            Ediție plină de adrenalină aseară, la „Survivor România”. Războinicii și Faimoșii au luptat pe traseul spectaculos din Republica Dominicană, cu forțe proaspete, deoarece patru noi concurente au intrat în joc, spre bucuria celor două echipe. Punctul decisiv în lupta pentru recompensă a fost adjudecat de echipa albastră la ștafetă, unde Sindy și Starlin care s-au confruntat pe Elena Marin și Jador.

 

 

Miza a fost una râvnită de ambele echipe, șansa de a ieși din câmp pentru a savura un hamburger într-un peisaj de vis. Extrem de dezamăgiți au fost Faimoșii pentru că au pierdut recompensa, iar Jador s-a simțit responsabil pentru eșec. “Sunt un ratat. Aș fi schimbat traseul. Nu-mi găsesc scuze. Și cu piciorele rupte bat toate mascotele de aici”, a declarat Jador.

 

Patru noi concurente au intrat în competiția Survivor România 2021, spre bucuria celorlalţi care au declarat că aveau nevoie de forțe proaspete pe trasee. Raluca Dumitru și Irisha s-au alăturat Faimoşilor, care le-au primit cu brațele deschise. „E solicitant, e diferit, dar nimeni nu a fost perfect de la început. Ne mai dați o șansă și o să ne descurcăm”, a spus Irisha la sfârșitul jocului de recompensă.

 

Irisha (Irina Ceban) este o artista din Republica Moldova, stabilită în România din 2014, atunci când a devenit model Fashion TV. A absolvit Academia de Muzică, Teatru și Arte Plastice din Chișinău și a activat ca model. S-a lansat și în muzică, primul sau single fiind “Fosta ta”, piesă interpretată alături de Uddi în vara anului 2017. Telespectatorii au cunoscut-o și în calitate de concurentă în celebrul show “Bravo, ai stil!”.

 

„E greu și din față televizorului, dar aici e mai greu. (…) Nu-mi place să pierd…”, a spus și Raluca Dumitru. Raluca este antreprenor, vlogger și o prezența cunoscută în spațiul monden românesc. A avut numeroase apariții TV, chipul ei este cunoscut publicului din numeroasele reclame sau videoclipuri realizate de-a lungul timpului.

 

Cele două concurente care s-au alăturat echipei Războinicilor, Vera Miron și Maria Chițu, au avut norocul de partea lor pe primul traseu, reușind să aducă puncte importante în economia jocului. Vera este originară din Brașov, are 34 de ani și este antrenor fitness. Tânăra este cunoscută în mediul artistic din România că fiind „antrenoarea vedetelor”. Maria are 20 de ani și este pasionată de dansurile latino pe care le practică de la vârstă de 15 ani. Toate cele patru concurente își doresc să dovedească faptul că merită să fie într-o asemenea competiție, să își învingă orice teamă și să își depășească limitele.

„Survivor România”, pe primul loc în audiențe, pe toate targeturile

 

Ediția  „Survivor România” a plasat Kanal D pe primul loc pe toate targeturile. Show-ul a ținut în fața micilor ecrane aproape trei milioane de telespectatori (2.792.000 de telespectatori) în minutul de aur, înregistrat la 23:04. 2.058.000 de telespectatori au urmărit, în medie, în fiecare minut al difuzării emisiunii, confruntările dintre Războinici și Faimoși, dar și pe cele din interiorul echipelor.

 

„Survivor România” a înregistrat aseară 11,7% Rating și 26,0% Share, pe targetul Național, 8,8% Rating și 25,8% Share, pe targetul Comercial, și 9,6% Rating și 22,4% cota de piață la orașe.

 

Continuă bătălia Faimoşilor și Războinicilor în peisajul exotic din Republica Dominicană. Nu pierdeți jocul de imunitate din această seară, dar și modul în care se conturează dinamica celor două echipe în vederea viitoarelor consilii.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Românii s-au binedispus cu Las Fierbinți! Serialul, lider de audiență!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

            Românii nu ratează porția de comedie din Las Fierbinți, iar serialul continuă să conducă audiențele în fiecare săptămână. Aseară, telespectatorii au urmărit cu entuziasm noi aventuri și glume spumoase ale personajelor simpatice din celebrul sat.

 

 

Las Fierbinți a fost lider de audiență și a înregistrat 11.9 puncte de rating și 27.7% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 9.0 puncte de rating și 21.1% share. În același timp, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban, show-ul a înregistrat 9.1 puncte de rating și 25.4% share, iar televiziunea de pe poziția a doua înregistra 8.1 puncte de rating și 22.7 share.

 

Simpaticii fierbințeni își duc viața în ritmul haios care i-a consacrat și care binedispune milioane de telespectatori, de ani de zile. În episodul de aseară ne-am amuzat din nou alături de ei și am urmărit cum Brânzoi a decis să lase munca deoparte și să plece în vacanță.

 

„Și-a dat și el seama că viața asta nu e făcută numai din muncă. De câte ori te caută omul, tu ești ba la cosit, ba la udat, ba la prășit. Balamuc scrie pe tine, bă Brânzoi, dacă nu te relaxezi!”, a spus Ardiles.

 

Săptămâna viitoare personajele din Las Fierbinți ne așteaptă cu alte situații și glume care ne fac să râdem cu gura până la urechi. Urmăriți serialul în fiecare marți și joi, de la ora 20:30, la PRO TV.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Cea de-a opta ediție iUmor, lider de audiență

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

Cea de-a opta ediţie a celui mai nou sezon iUmor, difuzată miercuri seara, între orele 20.29 – 22.47, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicul comercial din mediul urban.

 

 

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 7 puncte de rating și 19.8% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat PRO TV cu o medie de 6.8 puncte de rating şi 19.3% cotă de piaţă. În minutul de aur, 21.52, aproape 1.7 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1.

 

Totodată, serialul ”iMai Mult Umor”, difuzat în intervalul 22.48 – 23.05, a fost în topul preferințelor la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu o audiență medie de 6 puncte de rating și 20.5% cotă de piață.

 

Cel de-al zecelea sezon iUmor, continuă în fiecare miercuri, de la ora 20.30, la Antena 1, și se anunță cu totul neașteptat. De la concurenți, la invitați și momente speciale, jurații, dar și cei de acasă, vor avea de descoperit surprize la tot pasul. Delia, Cheloo și Mihai Bendeac vor juriza momentele pregătite de concurenți din toate colțurile lumii. Fiecare dintre cei trei jurați își exprimă opţiunea prin „Thumbs Up” pentru „DA” şi „Thumbs Down” pentru „NU”, iar dacă obține minimum două voturi favorabile, un concurent merge mai departe în show.

 

Mai mult, actorul Vlad Drăgulin va avea grijă să nu rateze niciun moment important din culise. Serialul ”iMai Mult Umor”, al cărui protagonist este, va însoți fiecare ediție de audiții din cel de-al zecelea sezon iUmor și va fi difuzat săptămânal, pe site-ul a1.ro. ”iMai Mult Umor” este povestea nevăzută din spatele produsului finit ”iUmor”, este spectacolul din spatele spectacolului”, a spus Vlad Drăgulin. Actorul va urmări tot ce se întâmplă în culisele emisiunii iUmor prin ochii personajului Niros, un producător perfecționist, și nu se va teme să pună toate întrebările incomode, atât persoanelor din echipă, cât și juraților sau concurenților.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național
Perioada 7 aprilie 2021

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, pe primul loc in Prime Time, in primele trei luni ale lui 2021, cu o cota de piata de 20% pe National

Kanal D, pe primul loc in Prime Time, in primele trei luni ale lui 2021, cu o cota de piata de 20% pe targetul National;
Crestere semnificativa fata de anul precedent – 33% Share

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

In primele trei luni ale anului 2021, Kanal D s-a plasat pe primul loc in topul audientelor, cu o cota de piata impresionanta, in Prime Time (20:00 –24:00), la nivelul publicului National, cat si pe All Urban.

 

Pe Targetul National, Kanal a fost pe primul loc in topul televiziunilor cu 8,8% Rating si 20,0% Share, inregistrand o crestere a cotei de piata de 33% fata de anul precendent (15,0% cota de piata in 2020).  Si la orase Kanal D s-a pozitionat pe primul loc, in perioada ianuarie – martie 2021, cu 7,2% Rating si  17,1% Share, cu o crestere a cotei de piata de 38% fata de acelasi interval in 2020 (12,4% Share).

 

Show-uri precum reality-ul revolutionar „Survivor Romania”, emisiunea de interviuri „40 de intrebari cu Denise Rifai”, reality-show-ul „Trairi alaturi de Andreea Mantea”,  serialele turcesti „Hercai” si „La rascruce” sau filmul de duminica au fost alegerile telespectatorilor in fata micului ecran, seara de seara, la Kanal D, in primele trei luni ale anului in curs.

 

**Cifre comparative 2020-2021

**Sursa: Kantar Media Romania

 

National
Units >> 20:00-24:00
  Jan-Mar 2020 Jan-Mar 2021 Growth
Channels Rtg% Shr% Rtg% Shr% Rtg% Shr%
Kanal D 6,4 15,0 8,8 20,0 37% 33%
Pro TV 8,0 18,7 7,8 17,8 -2% -5%
Antena 1 5,5 12,8 5,5 12,5 0% -3%

All Urban

Units >> 20:00-24:00
  Jan-Mar 2020 Jan-Mar 2021 Growth
Channels Rtg% Shr% Rtg% Shr% Rtg% Shr%
Kanal D 5,1 12,4 7,2 17,1 40% 38%
Pro TV 7,6 18,3 7,2 17,0 -5% -7%
Antena 1 4,9 11,9 5,1 12,2 4% 3%

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

Cei cinci lei din Imperiul Leilor au investit aproape o jumătate de milion de euro! Show-ul a fost lider de audiență.

Avatar

Published

on

Miercuri seară, cei cinci lei din Imperiul Leilor au investit aproape o jumătate de milion de euro! Show-ul a fost lider de audiență.

Seara s-a încheiat cu succes pentru mulți antreprenori care au venit ieri în Imperiul Leilor. Cei cinci investitori au oferit aproape o jumătate de milion de euro finanțare pentru business-uri diverse și au aprins speranța în viețile multor oameni de afaceri la început de drum. Emisiunea a fost lider de audiență.

 

Show-ul Imperiul Leilor a fost lider de audiență miercuri seară și a întregistrat 9 puncte de rating și 20.6% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce Antena 1 avea 7.3 puncte de rating și 16.8% cotă de piață. În ceea ce privește publicul cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV și-a menținut poziția de lider, iar în intervalul 20:29 – 22:27 a înregistrat 7.2 puncte de audiență și 20.3% share.

 

Oana Moșanu și Aurelien Marie au fost primii concurenți care au intrat aseară în Imperiu și i-au convins pe lei să scoată bani din buzunar. Cei doi le-au prezentat investitorilor ideea lor de food truck cu brânză Raclette și vin franțuzesc. Mohammad Murad va fi partenerul lor, acesta le-a oferit 100.000 de euro pentru 20% din afacere.

 

Extrem de emoționat, Alin Dumitrescu a adus în Imperiul Leilor mobilierul lui de poveste, cu linii curbe, în culori vii, pe care-l creează de la zero. Chiar dacă întâlnirea cu leii nu a fost ușoară, aceștia s-au luptat pentru el și produsele lui, iar într-un final, Dan Șucu și-a adjudecat afacerea pentru 100.000 de euro, în schimbul a 40%.

 

Mohammad Murad a mai investit aseară și în produse de tradiție: țesturi pentru pâine, prezentate de George Dumitru și Daniel Popa. Pentru 40% din ideea lor, leul a oferit o finanțare de 100.000 de euro.

 

Teodora Nemeș și echipa CyclinGo i-au impresionat pe investitori cu inovația lor: un sistem de semnalizare pentru bicicliști, care ar putea salva de la accident mii de oameni. Talentul lor și dăruirea cu care și-au creionat ideea, l-au făcut pe Dan Șucu să investească 40.000 de euro pentru 20%, așa cum tinerii au cerut.

 

Laura Grama și Ciprian Velea au plecat acasă cu 120.000 de euro finanțare în business-ul lor cu mobilier pentru animalele de companie. Cei doi au venit în Imperiu însoțiți de Bossulică, motanul care le ”conduce” afacerea. Dan Șucu și Bogdan Micu au văzut potențial în propunerea lor și le-au oferit banii în schimbul a 30% din business.

 

O nouă ediție Imperiul Leilor este miercuri, de la ora 20:30, la PRO TV.

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end