HEINEKEN® CELEBREAZĂ comportamentul responsabil AL celor care au depășit  provocările DIN TIMPUL CARANTINEI PRIN NOUA CAMPANIE „WE’LL MEET AGAIN” - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Published

on

Heineken® a lansat noua campanie globală „WE’LL MEET AGAIN’”, care celebrează răbdarea și creativitatea tuturor celor care s-au adaptat noului context generat de pandemie, dar și modurile inventive prin care oamenii au menținut atmosfera „ieșirilor în oraș”, din siguranța propriilor case.

 

Video-ul manifesto WE’LL MEET AGAIN, disponibil pe canalul oficial de YouTube, se lansează exact la un an de la campania Heineken® #SocialiseResponsibly, ODE TO CLOSE, prima dintr-o serie menită să sprijine consumatorii în timpul pandemiei.

 

Noua campanie prezintă diferitele moduri în care oamenii au transformat momentele banale, de zi cu zi, din carantină, în ceva neașteptat și distractiv – de la ținute elegante purtate în timp ce ducem gunoiul menajer până la transformarea acțiunii de a plimba câinele într-o adevărată petrecere. Conceptul creativ Heineken® recunoaște puterea consumatorilor care și-au folosit creativitatea pentru a-și păstra optimismul după mai bine de un an de pandemie și restricții.

 

Spotul TV a fost regizat de premiatul François Rousselet și filmat în Barcelona, ​​Spania, respectând toate măsurile de siguranță în vigoare, consolidând, totodată, nevoia de inventivitate și ingeniozitate care stă la baza acestei campanii.

 

„Heineken® își propune să spună povești în care să se regăsească oameni din întreaga lume. Când am lansat ODE TO CLOSE în urmă cu mai bine de un an, planeta era în carantină și mesajul nostru se concentra pe siguranța clienților noștri – „Socializați în mod responsabil!”. Campania WE’LL MEET AGAIN explorează sentimentul colectiv al momentului, prezentând experiențe din viața reală în care se poate regăsi oricine și celebrează capacitatea de a depăși momentele dificile și imaginația printr-un mesaj clar, plin de speranță pentru viitor.”, a declarat Bram Westenbrink, Heineken® Global Senior Director.

 

La rândul său, regizorul François Rousselet a afirmat: „WE’LL MEET AGAIN a fost un proiect extraordinar. În ciuda tuturor restricțiilor, am realizat un film care aduce un omagiu ingeniozității oamenilor în timpul carantinei, care au făcut tot posibilul pentru a rămâne conectați unii cu ceilalți.”

 

Bruno Bertelli, Global CCO PublicisWW, CEO Publicis Italy, a precizat că „Deși carantina și redeschiderea orașelor au fost diferite în fiecare țară, ne-a legat dorința comună de a ne reconecta cu prietenii prin intermediul momentelor sociale, precum serile petrecute în oraș. Prin WE’LL MEET AGAIN, am creat o campanie care sărbătorește acest adevăr uman, evidențiind în același timp capacitatea de a rezista și spiritul pozitiv al oamenilor din întreaga lume, care nu renunță niciodată.”

 

WE’LL MEET AGAIN este cea mai recentă campanie pentru platforma #SocialiseResponsibly, care aduce în prim-plan nevoia de socializare într-un mod responsabil, în întreaga lume. Campania a fost lansată pe 19 Aprilie, atât în ​​format digital, cât și pentru TV.

 

 

Despre HEINEKEN:

HEINEKEN este producătorul de bere cu cea mai mare prezență la nivel internațional din lume. Este cel mai important dezvoltator și comerciant de branduri premium de bere și cidru. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. Suntem angajați în procese de inovare, investiții de brand pe termen lung, acțiuni disciplinate de vânzare și gestionare concentrată a costurilor. Prin strategia „Brewing a Better World”, sustenabilitatea este parte a business-ului nostru.

 

Advertisement

HEINEKEN are o amprentă geografică echilibrată, deținând poziții de lider atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele în curs de dezvoltare. Avem peste 85.000 de angajați și operăm fabrici de bere, malterii, fabrici de cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări. Acțiunile Heineken N.V. și Heineken Holding N.V. sunt cotate la Bursa din Amsterdam. Prețurile pentru acțiuni obișnuite pot fi accesate pe Bloomberg, sub simbolurile HEIA NA si HEIO NA, și pe Reuters sub simbolurile HEIN.AS si HEIO.AS.. HEINEKEN are două programe sponsorizate de nivel 1 American Depositary Receipt (ADR): Heineken N.V. (OTCQX: HEINY) și Heineken Holding N.V. (OTCQX: HKHHY).

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement
Vedete2 săptămâni ago

Ce bani au câștigat Faimoșii, în reality show-ul fenomen SURVIVIOR ROMÂNIA

Vedeteo săptămână ago

Scandal monstru la Survivor România! Doi concurenți s-au luat la bătaie pe insulă: „Ai venit să arunci cu noroi în toată lumea!”

Premieră TVo săptămână ago

Zece concurente vor intra în cea mai frumoasă competiţie a stilului, la Kanal D2

Reality Showo săptămână ago

SURVIVIOR ROMÂNIA. Faimoșii, în pragul disperări nu mai găsesc drumul spre victorie!

Premieră TV4 săptămâni ago

Serialul “Infidelul” se apropie de final! Apoi Kanal D va difuza primul serial dublat în limba română „Destăinuiri”

Reality Show3 săptămâni ago

VIDEO Ce concurent din tribul Războinicilor a părăsit competiția Survivor România!

Emisiuni2 săptămâni ago

Au început filmările pentru cel de-al 19-lea sezon Te cunosc de undeva!

Reality Showo săptămână ago

Cel mai scandalos concurent din tribul Faimoșilor a părăsit competiția. Dan Pavel: ”Suntem la jumătatea cursei pentru câștigarea marelui premiu

Premieră TV2 săptămâni ago

Marea premieră a sezonului 11 Chefi la cuțite le aduce lui Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu adversari surpriză la lupta pentru amuletă

AUDIENȚE TV4 săptămâni ago

Dragoș Bucur a apăsat butonul auriu: ”Acolo, pe cerc, strălucea”. Show-ul Românii au talent a fost lider absolut de audiență!

Reality Show2 săptămâni ago

Victorii pentru Războinici, lacrimi și conflicte pentru Faimoși, la Survivor: ”Indiferent de tensiuni, sunt și momente foarte frumoase

Facebook

Advertisement

IN Trending