
HEINEKEN® CELEBREAZĂ comportamentul responsabil AL celor care au depășit provocările DIN TIMPUL CARANTINEI PRIN NOUA CAMPANIE „WE’LL MEET AGAIN”
-
Diseară, telespectatorii vor ajunge în Țara lui zece la Românii au talent!
-
Claudiu Dumitrache: „nu pot să fur valorile Bisericii și să mi le asum autonom”
-
Au fost desemnaţi finaliştii America Express! Ediţia de aseară, record de audiență
-
O războinică a părăsit competiția, chiar înainte ca Daniel Pavel să facă anunțul: ”Săptămâna viitoare este săptămâna Unificării”
Heineken® a lansat noua campanie globală „WE’LL MEET AGAIN’”, care celebrează răbdarea și creativitatea tuturor celor care s-au adaptat noului context generat de pandemie, dar și modurile inventive prin care oamenii au menținut atmosfera „ieșirilor în oraș”, din siguranța propriilor case.
Video-ul manifesto WE’LL MEET AGAIN, disponibil pe canalul oficial de YouTube, se lansează exact la un an de la campania Heineken® #SocialiseResponsibly, ODE TO CLOSE, prima dintr-o serie menită să sprijine consumatorii în timpul pandemiei.
Noua campanie prezintă diferitele moduri în care oamenii au transformat momentele banale, de zi cu zi, din carantină, în ceva neașteptat și distractiv – de la ținute elegante purtate în timp ce ducem gunoiul menajer până la transformarea acțiunii de a plimba câinele într-o adevărată petrecere. Conceptul creativ Heineken® recunoaște puterea consumatorilor care și-au folosit creativitatea pentru a-și păstra optimismul după mai bine de un an de pandemie și restricții.
Spotul TV a fost regizat de premiatul François Rousselet și filmat în Barcelona, Spania, respectând toate măsurile de siguranță în vigoare, consolidând, totodată, nevoia de inventivitate și ingeniozitate care stă la baza acestei campanii.
„Heineken® își propune să spună povești în care să se regăsească oameni din întreaga lume. Când am lansat ODE TO CLOSE în urmă cu mai bine de un an, planeta era în carantină și mesajul nostru se concentra pe siguranța clienților noștri – „Socializați în mod responsabil!”. Campania WE’LL MEET AGAIN explorează sentimentul colectiv al momentului, prezentând experiențe din viața reală în care se poate regăsi oricine și celebrează capacitatea de a depăși momentele dificile și imaginația printr-un mesaj clar, plin de speranță pentru viitor.”, a declarat Bram Westenbrink, Heineken® Global Senior Director.
La rândul său, regizorul François Rousselet a afirmat: „WE’LL MEET AGAIN a fost un proiect extraordinar. În ciuda tuturor restricțiilor, am realizat un film care aduce un omagiu ingeniozității oamenilor în timpul carantinei, care au făcut tot posibilul pentru a rămâne conectați unii cu ceilalți.”
Bruno Bertelli, Global CCO PublicisWW, CEO Publicis Italy, a precizat că „Deși carantina și redeschiderea orașelor au fost diferite în fiecare țară, ne-a legat dorința comună de a ne reconecta cu prietenii prin intermediul momentelor sociale, precum serile petrecute în oraș. Prin WE’LL MEET AGAIN, am creat o campanie care sărbătorește acest adevăr uman, evidențiind în același timp capacitatea de a rezista și spiritul pozitiv al oamenilor din întreaga lume, care nu renunță niciodată.”
WE’LL MEET AGAIN este cea mai recentă campanie pentru platforma #SocialiseResponsibly, care aduce în prim-plan nevoia de socializare într-un mod responsabil, în întreaga lume. Campania a fost lansată pe 19 Aprilie, atât în format digital, cât și pentru TV.
Despre HEINEKEN:
HEINEKEN este producătorul de bere cu cea mai mare prezență la nivel internațional din lume. Este cel mai important dezvoltator și comerciant de branduri premium de bere și cidru. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. Suntem angajați în procese de inovare, investiții de brand pe termen lung, acțiuni disciplinate de vânzare și gestionare concentrată a costurilor. Prin strategia „Brewing a Better World”, sustenabilitatea este parte a business-ului nostru.
HEINEKEN are o amprentă geografică echilibrată, deținând poziții de lider atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele în curs de dezvoltare. Avem peste 85.000 de angajați și operăm fabrici de bere, malterii, fabrici de cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări. Acțiunile Heineken N.V. și Heineken Holding N.V. sunt cotate la Bursa din Amsterdam. Prețurile pentru acțiuni obișnuite pot fi accesate pe Bloomberg, sub simbolurile HEIA NA si HEIO NA, și pe Reuters sub simbolurile HEIN.AS si HEIO.AS.. HEINEKEN are două programe sponsorizate de nivel 1 American Depositary Receipt (ADR): Heineken N.V. (OTCQX: HEINY) și Heineken Holding N.V. (OTCQX: HKHHY).
-
Vedete2 săptămâni ago
Ce bani au câștigat Faimoșii, în reality show-ul fenomen SURVIVIOR ROMÂNIA
-
Vedeteo săptămână ago
Scandal monstru la Survivor România! Doi concurenți s-au luat la bătaie pe insulă: „Ai venit să arunci cu noroi în toată lumea!”
-
Premieră TVo săptămână ago
Zece concurente vor intra în cea mai frumoasă competiţie a stilului, la Kanal D2
-
Reality Showo săptămână ago
SURVIVIOR ROMÂNIA. Faimoșii, în pragul disperări nu mai găsesc drumul spre victorie!
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Au început filmările pentru cel de-al 19-lea sezon Te cunosc de undeva!
-
Reality Showo săptămână ago
Cel mai scandalos concurent din tribul Faimoșilor a părăsit competiția. Dan Pavel: ”Suntem la jumătatea cursei pentru câștigarea marelui premiu”
-
Premieră TV2 săptămâni ago
Marea premieră a sezonului 11 Chefi la cuțite le aduce lui Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu adversari surpriză la lupta pentru amuletă
-
Reality Show2 săptămâni ago
Victorii pentru Războinici, lacrimi și conflicte pentru Faimoși, la Survivor: ”Indiferent de tensiuni, sunt și momente foarte frumoase”
-
Vedete2 zile ago
Mihai Zmărăndescu și Remus Boroiu de la Survivor România s-au luat la bătaie înainte de a participa la concurs
-
Reality Show2 zile ago
Șapte concurenți se află în pericol de eliminare la Survivor România! Diseară… ”urmează un moment epocal”
-
AUDIENȚE TVo săptămână ago
America Express, prima opțiune a telespectatorilor! Diseară, cea mai mare comoară aduce imunitatea! Finala se apropie!
-
Program TV3 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 06-12 martie 2023
-
AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
America Express își păstrează poziția de lider! Amuleta aduce adrenalină la maximum: sporturi extreme într-un peisaj spectaculos
-
Analize Audiente TV2 săptămâni ago
America Express, pe primul loc în topul audiențelor. Diseară se decid echipele care intră în etapa semifinală
-
Reality Show3 săptămâni ago
Astăzi, începe o nouă săptămână la Survivor România: ”Ați demonstrat că se poate face față cu zâmbetul pe buze”
-
Reality Show3 zile ago
Faimoșii au câștigat Jocul de Captivitate, însă au pierdut Imunitatea! Triburile continuă lupta, astăzi, de la PRO TV!