Connect with us

AUDIENȚE TV

HISTORY este televiziunea numărul 1 din România în categoria sa

Avatar

Published

on

HISTORY, principalul produs din portofoliul liderului de piaţă în distribuţia canalelor de entertainment, A+E Networks UK, este cea mai urmărită televiziune factuală de către adulţii din mediul urban, cu vârsta între 18 şi 49 de ani, din România.

HISTORY şi-a consolidat poziţia pe piaţa din România printr-o serie de emisiuni de tip franciză, foarte populare la nivel internaţional, precum “Aşii amanetului” şi “Colecţia de la Count’s Kustoms”. Ambele seriale au adunat un număr foarte mare de fani şi au atras un public mai tânăr pe HISTORY, generând o medie de vârstă a telespectatorilor de 38 de ani, cea mai scăzută medie dintre toate televiziunile factuale din România.

În octombrie 2013, HISTORY a difuzat şi mult aşteptata premieră a serialului “Vikingii”. Acesta a fost primul serial de tip dramă transmis de HISTORY, care a ajuns rapid numărul 1 în România. În cele opt săptămâni de difuzare, “Vikingii” a întrecut orice alt serial factual, depăşind media slotului cu un impresionant procent de 93%.

Despre succesul HISTORY în România, Tom Davidson, Managing Director A+E Networks UK, menţionează: “Suntem foarte mândri de creșterea televiziunii în România și rămânem dedicaţi obiectivului de a aduce telespectatorilor români portofoliul nostru complet de programe de înaltă calitate. În plus, investim continuu în această piaţă şi, ca urmare a succesului înregistrat anul trecut, plănuim să dezvoltăm şi mai mult investiţia din 2014.”

HISTORY a lansat un feed de transmisie localizat la începutul anului 2013, putând astfel asigura grile de programe personalizate pentru România. Televiziunea HISTORY este disponibilă prin Digi, Romtelecom (DTH), UPC, iNES IPTV şi Orange TV.

Statistici – rating:

In februarie 2013, HISTORY a aderat la ARMA.

Aşii amanetului

  • Premiera seriei 8 din Aşii amanetului a întrecut media de audienţă a slotului cu 73%.

  • Media de vârstă: 33 ani – în timp ce media de vârstă a canalului este de 38 de ani.

Colecţia de la Count’s Kustoms

  • Premiera celei de-a doua serii din Colecţia de la Count’s Kustoms a întrecut media de audienţă a slotului cu 74%.

Vikingii

  • Vikingii au înregistrat un rating de 0.42.

  • Premiera Vikingii a întrecut media de audienţă a slotului cu +93%.

  • 55% dintre telespectatori au reprezentat adulţi din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 ani.

Sursă: TechEdge / Urban / 18-49 ani / Februarie 2013 – Ianuarie 2014

Despre HISTORY:

HISTORY face istoria mult mai atractivă oferind o imagine proaspătă asupra trecutului nostru. Prin poveşti captivante, spuse dintr-o nouă perspectivă şi cu ajutorul unor reconstituiri uimitoare, programele sale de înaltă calitate dau viaţă istoriei. Serialele HISTORY provoacă zi de zi telespectatorii şi percepţiile acestora asupra istoriei din viaţa lor. Conţinutul HISTORY este inedit şi captivant, prezentând realitatea fascinantă a istoriei.

HISTORY®, televiziunea lansată pentru prima dată în Marea Britanie în noiembrie 1995, ajunge acum în peste 330 de milioane de locuinţe, din mai mult de 150 de ţări, cu conţinut tradus în peste 38 de limbi.

A+E Networks UK®, un joint venture între A+E Networks® şi BSkyB, este lider de piaţă având un portofoliu de televiziuni tematice cu conţinut de calitate precum HISTORY®, HISTORY®HD, Lifetime®, Crime & Investigation Network®, Crime & Investigation Network® HD, BIO® şi H2®. A+E Networks UK® s-a lansat în noiembrie 1995, activează în 76 de ţări, din UK, Scandinavia, Benelux, Europa Centrală şi de Est, Africa Sub-Sahariană şi Orientul Mijlociu şi ajunge în peste 85 de milioane de locuinţe, cu conţinut tradus în 17 limbi.

Pentru mai multe detalii, accesaţi site-ul local HISTORY, pagina de Facebook HISTORY România sau canalul local de YouTube.

Comentarii

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Peste doua milioane de telespectatori cu ochii pe “Ma numesc Zuleyha”, la Kanal D

Avatar

Published

on

Serialul turcesc “Ma numesc Zuleyha” a plasat Kanal D pe primul loc in clasamentul audientelor, aseara, la nivelul publicului din intreaga tara si de la orase, conform cifrelor furnizate de Kantar Media Romania. Astfel, in intervalul difuzarii productiei (20:00-22:00), statia a inregistrat 10,0% Rating si 21,5% cota de piata, pe targetul National, si 8,2% Rating si 19,0% cota de piata, pe All Urban.

1 751.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, serialul, iar minutul de aur, inregistrat la 21:13, a tinut in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai serialului (2.059.000).

 

Incepand de saptamana viitoare serialul “Ma numesc Zuleyha” va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri de la ora 20:00. Modificarea in grila vine in contextul in care semifinalele “Survivor Romania” vor fi difuzate in acest weekend, sambata si duminica (23 mai, 24 mai),  urmand ca Finala “Survivor Romania” sa fie difuzata pe 30 mai. Astfel ca serile de luni si marti vor face loc serialului turcesc “Ma numesc Zuleyha” care a cucerit deja milioane de privitori.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,021,51751
 Pro TV7,516,21320
 Antena 17,315,71277
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV3,06,6535
20:00-22:00Antena 31,73,6295
 TVR 21,53,2264
 Prima TV0,91,9155
 TVR 10,81,8143
 National TV0,81,7137
 Happy Channel0,81,6132
     
     

 

 

     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,219,0785
 Antena 16,515,0622
 Pro TV6,214,2586
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,86,4265
20:00-22:00Antena 32,35,3217
 TVR 21,12,4101
 Prima TV0,92,187
 Happy Channel0,81,980
 B1TV0,81,979
 National TV0,71,770
     
     

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0