Connect with us

AUDIENȚE TV

HISTORY este televiziunea numărul 1 din România în categoria sa

Avatar

Published

on

HISTORY, principalul produs din portofoliul liderului de piaţă în distribuţia canalelor de entertainment, A+E Networks UK, este cea mai urmărită televiziune factuală de către adulţii din mediul urban, cu vârsta între 18 şi 49 de ani, din România.

HISTORY şi-a consolidat poziţia pe piaţa din România printr-o serie de emisiuni de tip franciză, foarte populare la nivel internaţional, precum “Aşii amanetului” şi “Colecţia de la Count’s Kustoms”. Ambele seriale au adunat un număr foarte mare de fani şi au atras un public mai tânăr pe HISTORY, generând o medie de vârstă a telespectatorilor de 38 de ani, cea mai scăzută medie dintre toate televiziunile factuale din România.

În octombrie 2013, HISTORY a difuzat şi mult aşteptata premieră a serialului “Vikingii”. Acesta a fost primul serial de tip dramă transmis de HISTORY, care a ajuns rapid numărul 1 în România. În cele opt săptămâni de difuzare, “Vikingii” a întrecut orice alt serial factual, depăşind media slotului cu un impresionant procent de 93%.

Despre succesul HISTORY în România, Tom Davidson, Managing Director A+E Networks UK, menţionează: “Suntem foarte mândri de creșterea televiziunii în România și rămânem dedicaţi obiectivului de a aduce telespectatorilor români portofoliul nostru complet de programe de înaltă calitate. În plus, investim continuu în această piaţă şi, ca urmare a succesului înregistrat anul trecut, plănuim să dezvoltăm şi mai mult investiţia din 2014.”

HISTORY a lansat un feed de transmisie localizat la începutul anului 2013, putând astfel asigura grile de programe personalizate pentru România. Televiziunea HISTORY este disponibilă prin Digi, Romtelecom (DTH), UPC, iNES IPTV şi Orange TV.

Statistici – rating:

In februarie 2013, HISTORY a aderat la ARMA.

Aşii amanetului

  • Premiera seriei 8 din Aşii amanetului a întrecut media de audienţă a slotului cu 73%.

  • Media de vârstă: 33 ani – în timp ce media de vârstă a canalului este de 38 de ani.

Colecţia de la Count’s Kustoms

  • Premiera celei de-a doua serii din Colecţia de la Count’s Kustoms a întrecut media de audienţă a slotului cu 74%.

Vikingii

  • Vikingii au înregistrat un rating de 0.42.

  • Premiera Vikingii a întrecut media de audienţă a slotului cu +93%.

  • 55% dintre telespectatori au reprezentat adulţi din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 ani.

Sursă: TechEdge / Urban / 18-49 ani / Februarie 2013 – Ianuarie 2014

Despre HISTORY:

HISTORY face istoria mult mai atractivă oferind o imagine proaspătă asupra trecutului nostru. Prin poveşti captivante, spuse dintr-o nouă perspectivă şi cu ajutorul unor reconstituiri uimitoare, programele sale de înaltă calitate dau viaţă istoriei. Serialele HISTORY provoacă zi de zi telespectatorii şi percepţiile acestora asupra istoriei din viaţa lor. Conţinutul HISTORY este inedit şi captivant, prezentând realitatea fascinantă a istoriei.

HISTORY®, televiziunea lansată pentru prima dată în Marea Britanie în noiembrie 1995, ajunge acum în peste 330 de milioane de locuinţe, din mai mult de 150 de ţări, cu conţinut tradus în peste 38 de limbi.

A+E Networks UK®, un joint venture între A+E Networks® şi BSkyB, este lider de piaţă având un portofoliu de televiziuni tematice cu conţinut de calitate precum HISTORY®, HISTORY®HD, Lifetime®, Crime & Investigation Network®, Crime & Investigation Network® HD, BIO® şi H2®. A+E Networks UK® s-a lansat în noiembrie 1995, activează în 76 de ţări, din UK, Scandinavia, Benelux, Europa Centrală şi de Est, Africa Sub-Sahariană şi Orientul Mijlociu şi ajunge în peste 85 de milioane de locuinţe, cu conţinut tradus în 17 limbi.

Pentru mai multe detalii, accesaţi site-ul local HISTORY, pagina de Facebook HISTORY România sau canalul local de YouTube.

Comentarii

Analize

Alex Velea și Mario Fresh continuă aventura Asia Express- Drumul Comorilor. Cea de-a patra ediţie a show-ului, lider de audienţã

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Alex Velea și Mario Fresh au trecut aseară prin cea mai grea încercare de până acum, la Asia Express – Drumul Comorilor.

În ritmul de ”totul sau nimic” al cursei pentru ultima șansă, cei doi prieteni s-au clasat pe ultimul loc, motiv pentru care soarta lor în acest show a stat doar în culoarea ancorei din cutia securizată: ”Să nu se gândească nimeni de acasă că nu am făcut tot din ceea ce puteam face, sau că nu suntem motivați, sau implicați. Ne-am dorit mereu să ajungem primii și să o facem într-un mod frumos”, a spus Alex Velea. Din fericire, ancora a fost verde, iar echipa va continua și în etapa următoare din Filipine: ”Destinul ne-a oferit o a doua șansă, sper să o fructificăm!”.

Cea de-a patra ediție premieră Asia Express – Drumul Comorilor s-a clasat din nou ca lider de piață. Cel mai dur reality-show a ținut în fața televizoarelor peste 1.8 milioane de telespectatori la nivel național, în minutul de maximă audiență de la 20:20. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 19:59 – 23:49, Asia Express a fost lider de piaţã la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani. Antena 1 a condus cu o medie de 8.8 puncte de rating și 26.4% cota de piață, fiind urmată de Pro TV cu 7.9 puncte de rating și 23.8 procente din cota de piață.

Prima etapă din Filipine a culminat marți seară cu punctul critic al acestei competiții, cursa pentru ultima șansă. Cele două cupluri de vedete ce au obținut imunitatea, Alex Abagiu și Radu şi Speak și Ștefania, și-au asigurat locul în joc, însă restul au așteptat cu mari emoții verdictul clasamentului, anunțat de Gina Pistol.

În ordinea sosirii la ultimul punct de control, cele două echipe ce s-au calificat automat în cursa pentru ultima șansă au fost Lia Bugnar și Maria Buză, alături de Alex Velea și Mario Fresh. Alina Ceușan și Carmen Grebenișan au obținut cele mai multe voturi din partea colegilor, motiv pentru care au intrat și ele în cursa ultimatum.

Patru misiuni și un trafic infernal într-o întrecere acerbă au pus la grea încercare voința, ambiția și atenția vedetelor: ”Sunt probe grele și atenția voastră s-ar putea să fie mai importantă decât puterea voastră fizică. Dacă le înțelegeți și le veți executa corect, veți avea un avantaj în cursă!, i-a sfătuit Gina Pistol la începutul zilei.

Având în vedere că toate indiciile către locațiile din cursă au stat ascunse pe fundul unor borcane cu murături locale, pe tot parcursul zilei concurenții au fost nevoiți să le mănânce pentru a obține informații importante: ”Acest laitmotiv al murăturii, ne-a terminat atât fizic, cât și psihic!”, a spus Lia Bugnar epuizată. Un examen în trei etape de apucături marinărești, o misiune fizică de îndemânare și rezolvarea unui mic puzzle din litere, un dans tradițional și o lecție de rapiditate ce a avut de-a face tot cu borcanele de murături, dar și abilitatea lor de a convinge localnicii să le mănânce, toate acestea au făcut parte din testul serii de marți. ”Am alergat încontinuu preț de câteva ore, am trecut prin toate, ne-am udat până la șosete. Cursa pentru ultima șansă este total altceva. Foarte diferită față de misiunile de zi cu zi. Și noi am crezut că alea sunt grele!, au fost de părere Alina și Carmen.

Ajunși pe ultimul loc, Alex Velea și Mario Fresh au fost salvați de ancora verde, motiv pentru care competiția va continua cu toate cele 9 echipe în joc. Duminică, luni și marți, de la 20:00, telespectatorii Antena 1 pot urmări prin ce provocări vor trece aceștia în cea de-a doua etapă din Filipine, doar la Asia Express- Drumul Comorilor.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 18 februarie 2020

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Asia Express- Drumul Comorilor, lider detașat de piață! Diseară, echipele se luptă în cursa pentru ultima șansă

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni seară, cursa de pe Drumul Comorilor a pus în joc o miză importantă, cea de-a doua imunitate a primei etape din Filipine.

Cea mai nebună cursă de la capătul pământului a împins spiritul echipelor într-o întrecere acerbă, însă un singur cuplu de vedete a reușit ca, la finalul zilei, să se bucure de cel mai mare avantaj: cazare, transport și mâncare, toate asigurate. Speak și Ștefania sunt cei care s-au clasat aseară pe primul loc, prin urmare, se pot bucura de garanția trecerii în următoarea etapă: ”Doamne, nu îmi vine să cred că am câștigat imunitatea fix de ziua mea! O să îmi aduc aminte vârsta de 33 de ani toată viața!, a spus Speak emoționat.

Tot aseară, proba pentru amuletă a provocat trei echipe într-un joc al dexterității. Sorin Bontea și Răzvan Fodor, Florin și Dan Ristei și Speak cu Ștefania s-au întrecut pentru 1000 de Euro și un avantaj în cursă. Concurenții au fost nevoiți să adune cât mai multe nuci de cocos din apă, iar verdictul final le-a surâs lui Sorin Bontea și Răzvan Fodor, ce au câștigat prima lor amuletă din competiție: ”De câteva zile muncim pentru asta!”.

Cea de-a treia ediție premieră Asia Express – Drumul Comorilor s-a clasat din nou ca lider de piață pe toate categoriile de public. Cel mai dur reality-show a ținut în fața televizoarelor aproape 2.200.000 de telespectatori la nivel național, în minutul de maximă audiență de la 21:45. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20:00 – 23:53, Asia Express a fost lider de piaţã la nivelul tututor categoriilor de public. Astfel, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a condus cu o medie de 9,2 puncte de rating și 28.6% cota de piață, fiind urmată de Pro TV cu 6.9 puncte de rating și 21,4 procente din cota de piață. Şi la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a condus detaşat topul audienţelor, întregistrând un rating mediu de 8 puncte şi 19.9% cota de piaţã, în vreme Pro TV înregistra atunci doar 5.9 puncte de rating şi 14,7 procente din cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească a treia ediție premierã Asia Express- Drumul Comorilor, astfel că emisiunea a fost lider de audiență cu o medie de 8.3 puncte de rating și 19.9 cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa pe poziţia secundã cu o medie de 5.9 puncte de rating și 14.2% cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public. Clasamentul s-a păstrat și la nivelul întregii zile, acolo unde Antena 1 a fost prima alegere a telespectatorilor pe toate categoriile de public.

În urma ediției de luni, Speak și Ștefania s-au clasat pe primul loc și au obținut cea de-a doua imunitate a etapei. La fel ca  Alex Abagiu și Radu vor beneficia de imunitate, cazare, transport, mâncare și certitudinea că pentru ei Asia Express continuă, căci nu pot fi nominalizați în cursa pentru ultima șansă. Celălalte șapte echipe sunt în pericol, iar diseară, de la 20:00, pe Antena 1, telespectatorii vor afla care sunt vedetele ce riscă eliminarea.

Conform regulamentului, ultimele două echipe care au ajuns luni seară la punctul de control se vor califica automat în cursa pentru ultima șansă, iar o a treia, nominalizată de toți cei aflați în joc, se va alătura în această cursă ultimatum: ”Azi este primul punct critic din Drumul Comorilor. Este ziua în care una din echipe poate să plece spre România. Și nu ne dorim să fim noi!”, spune Florin Ristei. Încep să apară strategiile și rivalitățile, iar a patra zi din Filipine se va revărsa cu multă emoție și tensiune: ”Pur și simplu îți vine să plângi. Aici sunt niște emoții total diferite față de tot ce ai trăit până acum!”, este de părere Adda.

Trei cupluri de vedete se vor aventura în această seară într-o cursă a tensiunii și a adrenalinei maxime, iar clasamentul final al ultimului punct de control va stabili care dintre cele trei echipe ar putea părăsi competiția. Culoarea ancorei din cutia securizată va decide soarta unui cuplu de vedete astfel: roșu implică eliminarea imediată, în vreme ce verdele îi ajută pe ultimii clasați să rămână în joc, însă cu un handicap pentru următoarea etapă.

Care sunt cele trei echipe care vor participa diseară în cursa pentru ultima șansă, prin ce provocări vor trece aceștia și ce culoare va avea ancora la finalul serii, telespectatorii Antena 1 pot vedea de la 20:00, într-o nouă ediție a celui mai dur reality show Asia Express- Drumul Comorilor.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 17 februarie 2020

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Asia Express- Drumul Comorilor, lider detașat pe toate categoriile de public

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Cea de-a doua ediție premieră a celui mai dur reality-show a continuat aseară cu o cursă plină de adrenalină, la Antena 1.

Cele nouă echipe de vedete care au acceptat provocarea Asia Express- Drumul Comorilor s-au luptat pentru prima imunitate a etapei, ce a fost câștigată de Alexandru Abagiu și prietenul său, Radu: ”Sper să câștigăm cât mai multe!. Cei doi vor avea ocazia să se relaxeze pentru restul primei etape și vor beneficia de transport, cazare, masă și suma de 100 de Euro.

Asia Express- Drumul Comorilor a fost lider detașat de piață și aseară și a ținut în fața televizoarelor aproape 1.850.000 de telespectatori la nivel național, în minutul de maximă audiență de la 20:23. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 19:59 – 23:55, Asia Express a fost lider de piaţã la nivelul tututor categoriilor de public. Astfel, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a condus cu o medie de 8 puncte de rating și 22.2% cota de piață, fiind urmată de Pro TV cu 5.8 puncte de rating și 16 procente din cota de piață.

Şi la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a condus detaşat topul audienţelor, întregistrând un rating mediu de 7.1 puncte şi 16.1% cota de piaţã, în vreme DigiSport 1 înregistra atunci doar 5.3 puncte de rating şi 12 procente din cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească a doua ediție premierã Asia Express- Drumul Comorilor, astfel că emisiunea a fost lider de audiență cu o medie de 7.1 puncte de rating și 15.3 cota de piață, în vreme ce Kanal D se clasa pe poziţia secundã cu o medie de 5.7 puncte de rating și 12.4% cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public.

Probele serii de duminică au fost foarte complexe și au testat dexteritatea, simțul artistic și rezistența fizică a concurenților, însă de departe cel mai epuizant moment pentru ei a fost drumul spre primul punct de control. Scările înguste și abrupte, urcate în grabă într-o căldură insuportabilă, i-au făcut pe mulți dintre ei să cedeze: ”A fost o cursă infernală până la Gina”, a spus Speak. Tot aseară, vedetele au învățat și coregrafii filipineze pe care au fost nevoiți să le execute fără cusur pentru a primi următorul indiciu și, în cele din urmă, au convins localnicii din Filipine să bea cu ei shot-uri de lambanog, băutură locală.

Ieri seară, acțiunea de pe Drumul Comorilor s-a oprit brusc, cu toate echipele în viteza cursei. Cei mai lenți pe traseu nu au îndeplinit încă nici ultima misiune, dar cei care au păstrat ritmul sunt în drum spre Villa Escudero. Traseul primei etape va continua și în seara aceasta, de la 20:00, cu o miză la fel de importantă: calificarea la jocul de amuletă și cea de-a doua imunitate. Una dintre cele mai mari plantații de cocos din Filipine va găzdui competiția pentru un avantaj în show și suma de 1000 de Euro, însă doar primele trei echipe care vor face față într-un test de memorie se vor califica. După ce vor face un tur ghidat al bisericii Escudero, vedetele vor fi puse la încercare de Gina Pistol, iar fiecare răspuns greșit nu va face decât să le micșoreze șansele de calificare la amuletă: ”Am zis că am venit aici pentru experiență, să ne distrăm, dar suntem disperați să ieșim mereu primii!, va mărturisi Sorin Bontea într-un moment plin de adrenalină.

Care vor fi cele trei cupluri care se vor lupta pentru avantaj, dar și cine va câștiga cea de-a doua imunitate a etapei, telespectatorii Antena 1 pot vedea diseară, de la 20:00, la Asia Express- Drumul Comorilor.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 16 februarie 2020

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0