Connect with us

AUDIENȚE TV

HISTORY, locul 1 pe nişa de documentare

Avatar

Published

on

razboiul depozitelor

HISTORY®, principalul canal TV din portofoliul liderului de piaţă în distribuţia canalelor de entertainment, A+E Networks® UK, un joint venture între A+E Networks® şi BSkyB, 

Topul a fost realizat printre locuitorii mediului urban, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, conform datelor furnizate de ARMA (Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor) [Sursă: ARMA/TechEdge YTD 2013, perioada februarie -17 aprilie, pe toată durata zilei].

HISTORY a aderat la ARMA în februarie 2013 şi, începând cu această lună, a lansat un feed de transmisie localizat, putând astfel asigura grile de programe, promo-uri şi campanii de marketing personalizate pentru România.

Ca urmare a unei evoluţii foarte bune a ratingului canalului HISTORY şi a investiţiilor recente din România, cu scopul de a localiza transmisia, A+E Networks UK îşi lansează acum serviciul de vânzare a spaţiului publicitar în România.

Tom Davidson, Managing Director, A+E Networks UK, declară: “Suntem încântaţi să fim canalul numărul 1 în segmentul pe care activăm, în acest moment. HISTORY este distribuit în România încă din 2008 şi ne-am concentrat permanent pe consolidarea prezenţei noastre aici. Următorul pas din strategia noastră de business îl reprezintă creşterea vânzărilor de publicitate prin investiţii în conţinut şi în campanii de marketing memorabile.”

Potrivit datelor oferite de ARMA, peste 500.000 de telespectatori unici pe zi urmăresc HISTORY România (18-49 urban). Publicul urban este reprezentat cu precădere de bărbaţi (peste 60% din audienţă) şi persoane cu vârsta cuprinsă între 16 şi 54 de ani (peste 80%).

Justin Stephenson, Director, Ad Sales, A+E Networks UK, adaugă: “Piaţa din România este una dintre pieţele noastre cheie din Europa. Ratingul înregistrat de HISTORY până acum contribuie la dezvoltarea de noi oportunităţi, determină noi investiţii pe partea de marketing şi sporeşte interacţiunea cu comunitatea locală prin social media. Odată cu lansarea feed-ului nostru separat pentru HISTORY în România, putem acum localiza promo-urile şi publicitatea. Mai mult, avem posibilitatea de a oferi pe viitor conţinut local, creat conform dorinţelor telespectatorilor români.”

În martie, HISTORY a lansat prima sa campanie de marketing, “HISTORY te scoate din rutină”, ce a inclus expunere pe TV, radio şi presă, alături de o serie de autobuze personalizate care au circulat prin capitală. Noua campanie a avut ca focus cele cinci emisiuni din timpul săptămânii, care încep de la 21.00 şi s-au dovedit a fi printre cele mai populare din grila postului: “Aşii amanetului” (“Pawn Stars”), “Războiul depozitului” (“Storage Wars”), “Extratereştri antici” (“Ancient Aliens”), “Colecţia de la Count’s Kustoms” (“Counting Cars”) şi “Aşii amanetului din Louisiana” (“Cajun Pawn Stars”).

Performanţele înregistrate de HISTORY în România reflectă succesul obţinut la nivel mondial. HISTORY ajunge la 550 de milioane de telespectatori în fiecare semestru, în mai mult de 150 de ţări, cu conţinut tradus în peste 38 de limbi. HISTORY a avut parte de cinci ani de o creştere de două cifre, cu un procentaj uimitor de 168% în ţările din afara SUA în 2012. HISTORY este canalul de entertainment tematic numărul 1 sau 2 în top, în toate teritoriile mari din întreaga lume.

În România, Tematic Cable asigură distribuția pentru cablu si satelit a HISTORY, iar vânzarea de publicitate pe piața locală se realizează prin intermediul agenţiei Cable Direct. HISTORY este disponibil în ofertele Digi, Romtelecom (DTH), UPC şi iNES IPTV.

Comentarii

AUDIENȚE TV

Bella Santiago vine la Chefi la cuțite. Ediţia de ieri a fost lider absolut de audiență

Avatar

Published

on

            Marți seara, Chefi la cuțite a fost din nou pe locul 1 în topul preferințelor telespectatorilor. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 9.2 puncte de rating și o cotă de piață de 26.2%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 8 puncte de rating și 22.8% cotă de piață.

 

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban, cu o medie de 8.3 puncte de rating şi 19.5 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7 puncte de rating și 16.3 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 7.9 puncte de rating și o cotă de piață de 18.8 de procente, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 7.6 puncte de rating și 17.9 procente cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 22.13, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din ţară urmăreau momentele din cadrul degustărilor pe nevăzute de la Chefi la cuțite.

Bella Santiago, câștigătoarea X Factor, vine în această seară la Chefi la cuțite. Originară din Filipine, artista va găti un preparat care să îi amintească lui chef Sorin Bontea de aventurile sale în Asia Express. Bella a venit în România în urmă cu 4 ani, timp în care s-a căsătorit, a câștigat X Factor şi show-ul „Te cunosc de Undeva!”, dar a intrat și în lumea gastronomică, deschizându-și un restaurant cu specific filipinez.

 

Tot în ediția de azi, ultima ediție a degustărilor pe nevăzute, chefii vor avea partea de o întâlnire deosebită. Mariea Crîșmaru este singura femeie din lume care a făcut înconjurul lumii pe jos. Conform Guiness Book, cea mai lungă călătorie pe jos făcută vreodată de o femeie îi aparține ei. 3 ani și jumătate, 120 de țări și 7 continente. Poveștile ei incredibile pot fi ascultate în această seară, de la 20.30, la Antena 1.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite a fost lider de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

             Luni seara a fost incontestabil seara Chefilor la cuțite. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 9.3 puncte de rating și o cotă de piață de 25.7%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7.7 puncte de rating și 21.4% cotă de piață.

 

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 8.6 puncte de rating şi 19.7 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, Kanal D, a obținut 6.7 puncte de rating și 15.2 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România, cu o medie de 8.4 puncte de rating și o cotă de piață de 19.3 de procente, în timp ce Kanal D, clasat pe locul al doilea, a obținut 6.7 puncte de rating și 15.3 procente cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.10, aproape 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din ţară urmăreau momentele din cadrul degustărilor pe nevăzute de la Chefi la cuțite.

Luni seara chefii au fost cuceriți de o adevărată prințesă. Anastasia are 6 ani, iar prezența ei în platoul Chefi la cuțite i-a lăsat pe Scărlătescu, Dumitrescu și Bontea fără cuvinte. Ochii micuţei, dezinvoltura și răspunsurile pentru orice întrebare au făcut deliciul telespectatorilor. Actrița Adriana Trandafir a adus în fața chefilor nu doar o delicioasă ciorbă de lobodă, ci și o provocare. Aceștia au avut de reprodus o piesă din BD la munte și la mare, devenind din jurați, cei jurizați.

În această seară are loc penultima ediție a degustărilor pe nevăzute, iar chef Scărlătescu este cel care va decide cine merită amuleta. În platoul emisiunii își va face apariția o veche cunoștință, Răzvan Babană. De data aceasta vine în postura de susținător al unei bune prietene, de meserie cofetar. Babană a fost atât de încântat de experiența lui la Chefi la cuțite, încât i-a determinat și pe alții să o încerce.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 26 octombrie 2020

 

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Te cunosc de undeva!, lider detaşat de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

            Distracţie la cote înalte, aşa poate fi descrisă cea de-a şaptea gală a celui de-al 15-lea sezon Te cunosc de undeva!, câștigată aseară de Adriana Trandafir şi Romică Ţociu cu o excelentă transformare în Azucar Moreno. Telespectatorii au urmărit în număr foarte mare provocările Ruletei, emisiunea impunându-se ca lider de audiență pe toate segmentele de public şi totodată, înregistrând cifre record pentru acest sezon.

 

Așadar, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost aseară, în intervalul de difuzare al emisiunii Te cunosc de undeva! (20:00 – 23:06), lider detaşat de audienţă, înregistrând cifre record pentru acest sezon, respectiv 7.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 24.4 %, în timp ce următorul clasat, PRO TV, obţinea 6 puncte de rating și 18.9 % cota de piață.

Şi la nivelul publicului urban, producţia Antenei 1 a înregistrat un record de audienţă – 9.8 puncte de rating şi 24.1 % cota de piaţă, în timp ce principalul competitor, PRO TV, înregistra 5.7 puncte de rating şi 14.1 % cota de piaţă. Şi la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 9.3 puncte de rating și 22.1 % cota de piață, urmată de PRO TV cu 5.6 puncte de rating şi 13.4 % cota de piaţă.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane peste 2 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:40. Antena 1 a fost ieri lider de piaţă şi la nivel Prime-Time, pe toate categoriile de public, dar şi la nivelul întregii zile, atât pe publicul urban, cât şi pe cel naţional.

Concurenții celui de-al 15-lea sezon al show-ului „Te cunosc de undeva!”, jurizat de Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show), și-au pregătit şi de această dată cu multă atenţie transformările.

Cea de-a şaptea gală a fost deschisă de cuplul Adriana Trandafir şi Romică Ţociu cu fetele de la Azucar Moreno, o transformare energică, pe placul juraţilor. Tot debordant de energie a fost şi momentul Cătălinei Grama – Jojo, cu transformarea ei în Anda Călugăreanu, în vreme ce Toto a mai bifat un travesti, Tita Bărbulescu.

În continuare, Tavi Clonda i-a uimit pe toţi cu energia lui, cu un heavy metal de la Metallica, în vreme ce Liviu şi Andrei au avut mari bătăi de cap cu personajele lor, o albaneză senzuală şi un rapper franco-algerian, Dhurata Dora & Soolking. Misiunea Addei a fost foarte grea de această dată, artista transformându-se în Dida Drăgan, în vreme ce lui AMI ruleta i-a adus un personaj basarabean – Misha Miller. Monica şi Marcel au încheiat gala cu o transformare în Diana Matei şi Aurelian Temişan.

În urma votului, s-a decis că cel mai reuşit moment a fost cel al cuplului Adriana Trandafir şi Romică Ţociu, care şi-au adjudecat premiul celei de-a şaptea gale. Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 11 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a opta gală a celui de-al 15-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 24 octombrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending