Connect with us

BAZAR

H&M te îndeamnă să aduci hainele folosite pentru a fi transformate în noi produse

Avatar

Published

on

H&M lansează campania globală “Bring IT” pentru încurajarea colectării hainelor nefolosite.

H&M a lansat prima inițiativă globală Garment Collecting în anul 2013 și, până în prezent, peste 40.000 de tone de textile au fost astfel strânse. Cantitatea colectată în această perioadă este echivalentul a peste 190 milioane de tricouri.

Vizitatorii și clienții care doresc să contribuie la iniţiativa Garment Collecting pot aduce începând din această săptămână și pe tot parcursul anului, în oricare dintre magazinele H&M, orice tip de haine și textile care nu le mai sunt folositoare, indiferent de brandul producător sau condiţia lor.

Până în anul 2020, H&M își propune să colecteze anual 25.000 tone de textile. În România, cei care optează să își aducă hainele uzate în magazinele H&M, primesc pentru fiecare pungă depusă în urnele special amenajate, câte un voucher de reducere pentru sesiunile următoare de cumpărături.

Pentru a readuce în prim plan această inițiativă anuală, H&M lansează în data de 26 ianuarie un nou film de promovare – Bring IT – regizat de americanca Chrystal Moselle, cunoscută la nivel mondial pentru documentarele și scurt metrajele sale. Filmul ilustrează atât importanţa, cât și etapele procesului de colectare a hainelor, ca și parcursul lor post-colectare și modul în care acestea primesc o nouă viață. Pe lângă îndemnul de a aduce hainele nedorite, filmul este construit în jurul mesajului că viața textilelor poate fi prelungită și mai departe de o singură utilizare.

bring-it-2

În anul 2014, H&M a lansat colecția “Close the Loop”, realizată din fibre textile reciclate pentru a marca închiderea cercului modei. Anul acesta, colecţia “Close the Loop” aduce în prim plan două produse, realizate în întregime din denim reciclat. Produsele vor fi disponibile d in săptămâna 30 ianuarie – 5 februarie.

Parte a angajamentului de a oferi modă și calitate la cel mai bun preţ, într-un mod sustenabil, ambiția H&M este de a inspira o schimbare a modului în care moda este făcută și percepută în prezent.

Închiderea cercului modei este un angajament central pe care H&M și l-a asumat pentru croirea unui viitor sustenabil al industriei. Scopul este de a trece textilele printr-un proces complet de utilizare, astfel încât hainele care nu mai sunt utilizate sau dorite să fie transformate în noi produse și fibre textile, toate contribuind și la reducerea utilizării resurselor naturale angrenate în aceste procese.

Urmăriţi aici noul film al campaniei “Bring IT”: https://youtu.be/7i4JSzB8VlU

Pentru mai multe informații despre programul Garment Collecting și colecția “Close de Loop”, puteți accesa http://about.hm.com/en/sustainability/get-involved/recycle-your-clothes.html

the-garment-collecting-box

Comentarii

Sport

Dinamo Bucuresti a invins-o pe FCSB cu scorul final de 2-1

Redactia Radar de Media

Published

on

Dinamo Bucuresti a reusit performanta sa o invinga pe rivala eterna FCSB cu scorul de 2-1.

Suporterii echipelor de fotbal FCSB şi Dinamo au provocat mai multe incidente înaintea şi după începerea derby-ului care se dispută duminică seară pe Arena Naţională din Capitală în cadrul etapei a 25-a a Ligii I. 

Cu cinci minute înainte de fluierul de start al întâlnirii, dinspre galeria grupării roş-albastre, care este formată din aproximativ 7.000 de suporteri, au fost aruncate mai multe petarde şi fumigene în direcţia fanilor dinamovişti de la Tribuna a II-a, dar şi în terenul de joc. În acel moment, un grup de aproximativ 100 de suporteri dinamovişti au reuşit să spargă cordonul de securitate al stewarzilor şi s-au îndreptat spre peluza galeriei adverse. Au intervenit însă câteva zeci de jandarmi, oprind violenţele şi restabilind ordinea, relatează Agerpres.

Pentru a nu se repeta incidentele, între Peluza a II-a ocupată de fanii FCSB şi Tribuna a II-a au fost formate două cordoane de jandarmi.

Imediat după începerea partidei, fanii dinamovişti de la Tribuna a II-a au răspuns cu aceeaşi monedă aruncând cu petarde spre galeria roş-albastră. Organizatorii i-au atenţionat pe suporteri de câteva ori la staţia de amplificare a Arenei Naţionale să nu mai folosească materiale pirotehnice. Ulterior, în minutul 25, organizatorii au avertizat fanii că meciul va fi oprit dacă vor mai fi aruncate petarde în suprafaţa de joc.

Eternul derby, numit și Marele derbyDerby-ul RomânieiUnicul derbyEl Clasico de RomâniaClasicul României sau Derby de România reprezintă fiecare meci de fotbal între rivalele FC Steaua Bucuresti și Dinamo București, cele mai titrate și mai populare echipe din România. Pe lângă fotbal, rivalitatea dintre cele două este prezentă și în alte sporturi, precum rugby, polo pe apă sau handbal. În perioada interbelică, „eternul derbi” se referea la meciurile dintre Venus București și Rapid București.

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

Visele devin realitate. Monica Pîrlea și Elisabeta Guzu, primele artiste confirmate la ediția din anul acesta!

Avatar

Published

on

Visele continuã sã devinã realit.ate – evenimentul artistic sighişorean de amploare a ajuns la ediţia a treia

Tanarul originar din Sighisoara, Codrut Marius Moldovan, care in decursul ultimilor ani s-a facut cunoscut la nivel national prin evenimentele caritabile si artistice de succes pe care le-a organizat, nu renunta in a crea lucruri frumoase in beneficiul artei si al publicului.

Evenimentul “Visele devin realitate” devenit deja o traditie in orasul natal al lui Codrut, Sighisoara, ajunge in acest an la editia a treia. Primele nume anuntate sunt Monica Pirlea si Elisabeta Guzu. De asemenea, organizatorul evenimentului pregateste o multime de surprize pentru spectatorii din Sighisoara.

Evenimentul va avea loc in data de 20  noiembrie, la Casa de Cultura din Sighisoara, iar in curand se vor anunta si urmatorii artisti care vor urca pe scena viselor.

Cu totii aveam vise si dorinte. Eu ma apropii cu fiecare pas pe care il fac de indeplinirea lor. “Visele devin Realitate” este un proiect la care am muncit nu doar cu fortele proprii, ci si cu sufletul. Orice cale incepe cu un pas. Am inceput sa imi croiesc calea in urma cu 10 ani. Acum, cand privesc in trecut, realizez cat de repede a trecut timpul si ma bucur ca am avut ocazia ca in acest timp sa intalnesc oameni de la care au avut ce invata, am legat prietenii, am invatat sa fiu puternic si sa fiu sigur ca indiferent cat de greu imi este, imi realizez visele! Prin acest eveniment, doresc sa transmit mai departe ideea ca, indiferent cat de greu ar fi, Visele devin Realitate! a declarat Codrut Moldovan, organizatorul evenimentului.

Comentarii

Continue Reading

Muzica

AVA si-a lansat de curand, noul single “So cold”

Avatar

Published

on

AVA lansează noul ei single “So Cold”, varianta în limba engleză a piesei “Tot mai Rece”, o melodie cu un mesaj puternic despre experiențele și rănile lăsate de dragoste și despre cum ne pot afecta.

 

“So Cold” este compusă de Salloum Damia, Acsinte Florin, Ava și Micu Dorian și este orchestrată de Acsinte Florin și Mihai Grecan.

AVA (Andreea Avarvari) este bine cunoscută publicului datorită participării ei la Vocea României în 2014, în urmă căreia a decis să se lanseze pe piață muzicală din România. AVA are o experiență de 8 ani ca și solistă și are colaborări cu artiști foarte cunoscuți precum: Loredana Groza, Cătălin Crișan, Delia, Andra, Feli, Damian Drăghici, Alex Velea, Antonia, Sișu, Puya , El Nino și alții. În ceea ce privește cariera solo, AVA este un artist independent, care își promovează piesele originale, dorindu-și să ajungă la inimile cât mai multor oameni prin mesajul ei, muzica.

 

Pe 4 iulie 2018, AVA și-a lansat primul single solo pe canalul ei YouTube, “Fluturi în stomac,” piesă care a fost scrisă de Feli. “Fluturi în stomac” a fost primită foarte bine de către publicului șicolaboratorii ei din industria muzicală românească. Recent, AVA a lansat primul EP, intitulat “27”, ce include 6 piese, precum: “Am vorbit cu inima”,Nu te cred”, “Divided Love ” So Cold, “Tot mai Rece” și “Fluturiîn stomac”.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0