Connect with us

Evenimente

Horia Brenciu, Aurelian Temișan, Cornel Ilie, Ciprian Teodorescu, Ernest Fazakas, Adrian Nour, în musicalul „Mamma Mia!”

Avatar

Published

on

O mamă. O fiică în ajunul nunții. Trei posibili tați. Și un drum de neuitat către altar! Așa începe povestea unuia dintre cele îndrăgite musicaluri din toate timpurile, „Mamma Mia!”, care va fi realizat în premieră în România.

Primul musical de Broadway produs aici 100% independent va beneficia în distribuție de nume foarte îndrăgite din mediul artistic românesc. Cei trei „tați”, Sam Carmichael, Harry Bright și Bill Austin au parte de o întâlnire plină de neprevăzut, constatând cu surprindere că au aceeași destinație, o mică insulă grecească, unde vor împărți nu numai revederea cu iubirea lor din tinerețe, dar și un nou statut – acela de… posibil părinte pentru Sophie, tânăra care urmează să se căsătorească!

Fiecare dintre cele trei personaje este interpretat, în spectacolele din România care vor fi lansate începând cu data de 24 mai la Sala Palatului din București, în dublu sau chiar triplu rol.

Harry va fi interpretat de Horia Brenciu și de Ernest Fazakas.  Horia va fi, fără nicio umbră de îndoială, un Harry inelegalabil, mai ales că cei doi împărtășesc și aceleași inițiale.Voi juca unul dintre tații Sophiei, pe nume Harry Bright. Pe scurt, HB! Acest HB e un finanțist din Londra care, primind o invitație la o nuntă pe o insulă în Grecia, va trebui să cânte, să danseze, să joace, săși descopere tinerețea, copilul, vechea iubire și inevitabil, Grecia! Floare la ureche, nu-i așa?”, declară Horia. Ernest Fazakas care îl interpretează tot pe Harry spune că acest rol este continuarea aventurii sale în spectacolele de musical de calitate. „După rolul lui Henry Higgins, din My Fair Lady, în acest musical am să-l interpretez pe Harry Bright, unul dintre <tații> Sofiei. Sunt convins că va fi o partitură interesantă, într-un spectacol de excepție care va sensibiliza, amuza și încânta publicul. Același public, care la sfârșit va pleca cântând hiturile legendarei trupe ABBA”, declară Ernest, care semnează și traducerea pieselor ABBA. Aceasta a fost o adevărată provocare pentru el, „mai ales că piesele trebuie să păstreze senzatia că, deși în română, dau aceeași stare de bine ca muzica originală”, spune artistul, care dublează și desene animate și lucrează de mulți ani ca animator radio.

 

Personajul Sam va avea trei artiști care îi vor fi alături Donnei, în funcție de spectacol: Aurelian Temișan, Cornel Ilie și Ciprian Teodorescu. Deși Aurelian are deja experiență în spectacole tip musical, el jucând în trecut și în „Chicago”, artistul spune că „Mamma Mia!” este o noutate și o provocare pentru el. „Este un proiect de amploare, la care mulți visează, o lume foarte frumoasă, în care mă bucur să mă aflu”, adăugând că a mers la casting cu speranța că va fi unul dintre tați. Și s-a nimerit să devină chiar Sam, preferatul său. „Mi se pare că mă potrivesc cu acest personaj din toate punctele de vedere, și ca personalitate, caracter, dar și din perspectiva experienței de părinte”, declară Aurelian, încântat, așteptând cu nerăbdare să vadă toate elementele: costumele, scenografia și cum se creionează tot spectacolul în ansamblu. La care se adaugă „respectul pentru Măria Sa, Publicul, care ne calcă pragurile spectacolelor, cât și pentru legendara trupă ABBA, mă fac sa îmi doresc să dau maximum din tot ce am învățat până acum în acest domeniu”, adaugă Aurelian, care a crescut cu muzica și imaginea pozitivă a celor 4 membri ai trupei ABBA.

 

La rândul său, și Cornel Ilie care îl va întruchipa pe Sam, este entuziasmat de noul proiect. „Mi se pare interesant că, dintre toți potențialii tați din poveste, Sam chiar este și tată. Pe mine mă ajută foarte mult acest rol, este ca o călătorie în trecut și în viitor. În trecut, pentru că am crescut cu melodiile trupei ABBA și în viitor pentru că eu, ca tată de fată, pot să văd de pe acum cum va fi să ai o fiică de 21 de ani, și în pragul căsătoriei! Este și training și terapie 🙂”, spune Cornel, adăugând că „Mamma Mia!” este o experiență nouă, așteptată de mult timp. „Îmi plac foarte multe musicalurile și am încercat, de cât ori am fost plecat în străinătate, să văd și un astfel de spectacol. Mi-ar plăcea foarte mult să și scriu musical dar, până atunci, sunt bucuros să fac parte dintr-un proiect de o asemenea amploare. Este fascinant”, spune solistul trupei VUNK.

Și Ciprian s-a dovedit omul potrivit la locul potrivit, cu acest rol. „Având în vedere că musicalul, ca gen, este parte din visul meu și asta este ceea ce îmi doresc cel mai mult să fac, am îndrăznit foarte mult să sper că voi avea parte de experiențe în acest tip de spectacole. Această dorință s-a împlinit anul trecut, când am luat rolul principial într-un alt musical, dar cu siguranță s-a întregit când am aflat că voi juca în Mamma Mia!”, spune Ciprian, încântat și de personaj și de această perioadă în care a început să repete pentru rol. În plus, și el are foarte multe în comun cu Sam. „Avem o viață asemănătoare, și eu sunt arhitect, sunt și tată – am un băiețel de 9 ani”, precizează Ciprian, semifinalist în cel de-al doilea sezon al emisiunii „Vocea României”.

Adrian Nour, finalist al emisiunii „Vocea României”, este Bill, cel mai boem personaj dintre cei trei tați. „Sunt bucuros că fac parte din distribuția acestui musical. Am trecut de un casting nu foarte ușor și am primit rolul lui Bill Austin, unul din posibilii tați ai lui Sophie. Va fi cu siguranță un show grandios, cu o muzică frumoasă știută deja de toată lumea, cu mult umor și coregrafii spectaculoase. Era nevoie de un spectacol ca acesta la noi și sunt convins că va avea succesul pe care ni-l dorim cu toții”, spune Adrian.

 

În „Mamma Mia!”, musicalul care a cucerit întrega lume și care a fost urmărit de 60 de milioane de oameni din 50 de țări, personajele spun o frumoasă poveste despre iubire, relații, prietenie, pe versurile melodiilor trupei ABBA, care va impresiona și publicul român datorită distribuției și a  producției de amploare. Povestea solară şi amuzantă scrisă de Catherine Johnson este imaginată in paradisul unei insule grecesti.

Musicalul „Mamma Mia!” a fost lansat în 1999 la Londra, în West End și apoi în Statele Unite ale Americii, pe Broadway. Dramaturga Catherine Johnson și producătoarea Judy Craymer au creat acest spectacol inspirându-se din cântecele compuse de Benny Anderson și Bjorn Ulvaeus, foști membri ai formației ABBA. Titlul musicalului este hitul grupului din anul 1975, melodia „Mamma Mia”. Musicalul a întrecut producțiile originale pe Broadway, de la „The Sound of Music”, „The King and I” și până la „Damn yankees”, cu 1.500 de reprezentații. A devenit al 8-lea cel mai longeviv musical de pe Broadway și al 9-lea cel mai longeviv show din toate timpurile, cu 5.124 de reprezentații. În orice zi au loc cel puțin 7 show-uri „Mamma Mia!”, în jurul lumii.

Datorită succesului înregistrat, povestea a fost adaptată pentru marele ecran în 2008, cu actorii Meryl Streep, Amanda Seyfried, Pierce Brosnan, Colin Firth și Stellan Skarsgård în rolurile principale.

În România, musicalul „Mamma Mia!” va fi o co-producție sloveno-română, a companiei Prospot Doo împreună cu un grup de producători reuniți de către compania Atelier Promotion, în colaborare cu WonderTheatre. Biletele vor putea fi găsite pe netliberare.ro pentru clienții Telekom până pe 6 aprilie și din 7 aprilie pe mammamiathemusical.ro și pe iabilet.ro

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Comentarii

Evenimente

S-a anulat Festivalul Internațional Cerbul de Aur 2020

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Consiliul de Administrație al Societății Române de Televiziune, organizator al evenimentului, a luat această decizie ținând cont de situația generată de pandemia COVID-19.

„Nu a fost o decizie luată cu ușurință, mai ales în contextul în care ediția din acest an ar fi fost una aniversară, a XX-a, și s-ar fi bucurat de o strălucire aparte. Însă, după discuții în cadrul TVR și cu partenerii locali, am ajuns la concluzia că nu ne dorim să facem compromisuri care să afecteze amploarea și imaginea evenimentului sau să genereze vreun risc la nivelul sănătății publice. Vom marca, însă, acest moment din istoria Cerbului de Aur cu un eveniment de televiziune care, pe de-o parte, să atragă atenția publicului asupra istoriei atât de bogate a festivalului și, pe de altă parte, să promoveze muzica românească de calitate.” – Doina Gradea, Președinte-Director General al TVR.

 

Hotărârea a fost luată și în contextul în care partenerii de tradiție ai Festivalului, autoritățile locale din Brașov, făcuseră publică intenția de a anula procedurile pentru organizarea unui număr de evenimente, printre care și Festivalul Cerbul de Aur.

 

„Am decis să nu organizăm ediţia din anul 2020 a Cerbului de Aur tocmai pentru a nu compromite sub nicio formă formatul clasic al acestui festival renumit în România, dar şi la nivel internaţional. Avem încredere că ediţia aniversară a Cerbului de Aur pe care ar fi trebuit s-o organizăm în acest an îşi va găsi locul binemeritat în agenda evenimentelor culturale pe care Braşovul le va găzdui în 2021” –  Adrian-Ioan Veştea, Preşedintele Consiliului Judeţean Braşov.

 

Festivalul Cerbul de Aur se adaugă, astfel, unei lungi liste de evenimente majore cu public care au fost anulate din cauza epidemiei cu noul coronavirus, la nivel internațional și în România.

 

”Dimensiunea internaţională a evenimentului, cu artişti, concurenţi şi juraţi care vin din întreaga lume nu poate fi asigurată în condiţii optime, iar complexitatea sa ar ridica o mulţime de probleme de logistică şi de siguranţă epidemiologică, în contextul pandemiei, care nu ne oferă niciun fel de certititudini pe termen scurt şi mediu. Ne dorim şi sperăm, însă, ca în 2021 să oferim braşovenilor şi întregului public din România cea de-a XX-a ediţie a Festivalului, cu o amploare şi o strălucire care să compenseze absenţa Cerbului din acest an.” – George Scripcaru, Primar Brașov

 

Cea de-a XX-a ediție a Festivalului Internațional Cerbul de Aur ar fi trebuit să aibă loc în perioada 20 – 23 august, în Piața Sfatului din Brașov.

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

UNFINISHED Festival se va desfășura în perioada 24-27 septembrie 2020

Avatar

Published

on

UNFINISHED Festival se va desfășura în perioada 24-27 septembrie 2020 ca un exercițiu al încrederii

 

  • Înscrierile pentru ediția de anul acesta vor fi deschise începând cu 26 mai
  • În perioada mai – septembrie 2020 va avea loc UNFINISHED Moments
  • Chiar dacă UNFINISHED se va desfășura offline sau online, siguranța participanților va fi pe primul loc

 

UNFINISHED, primul festival multidisciplinar din România, se va desfășura în perioada 24-27 septembrie 2020. #UNFINISHED20, evenimentul care adună o comunitate efervescentă de creatori și vizionari dornici să aducă schimbări fundamentale în jurul lor, se va desfășura pentru prima data sub înaltul patronaj al Parlamentului European. Patronajul este modul prin care Parlamentul European oferă suport moral și recunoaște la nivel european impactul pe care UNFINISHED îl are asupra comunității sale.

 

De la an de an, UNFINISHED încearcă să depășească barierele evenimentelor clasice și lansează conversații continue despre artă, tehnologie, creativitate, inovație și evoluție. UNFINISHED își propune să deschidă discuții și să construiască punți între oameni, generații și activități, iar focusul celei de-a cincea ediții este TRUST.

 

De asemenea, în perioada mai-septembrie 2020 se va desfășura UNFINISHED Moments. Acest proiect online este dedicat comunității UNFINISHED și aduce în fața tuturor o serie de momente live în avanpremiera ediției din toamnă. Prin interviuri, concerte live, workshop-uri sau discuții despre intimitate și artă, UNFINISHED Moments oferă un context important pentru o serie întreagă de UNFINISHED conversations.

 

“Poate mai mult ca niciodată suntem în căutarea unor lucruri care contează cu adevărat pentru noi, pentru familia noastră și pentru cei apropiati. De aceea, credem că încercările noastre de a construi o comunitate în ultimii 5 ani, pot fi mai vizibile în aceste momente.

Chiar dacă sunt zeci sau chiar sute de mii de voci în online, lucrurile care contează cu adevărat și pe care noi am pus accent încă de la început acum au un răsunet mai puternic.“ a adăugat Cristian Movilă, fondator UNFINISHED.

 

UNFINISHED a fost creat de Fundaţia Eidos ca o experienţă în continuă evoluţie. Ca în fiecare an, participarea la eveniment se va face în urma unui proces de selecție detaliat care va fi deschis timp de 4 luni, începând cu 26 mai 2020. Acest proces permite alegerea unei audienţe diverse, iar locurile sunt limitate la 2000 de participanţi.

 

A cincea ediție UNFINISHED va avea loc în perioada 24-27 septembrie 2020 și indiferent dacă evenimentul se va desfășura offline sau online, organizatorii vor face toate eforturile pentru a oferi în continuare comunității “the UNFINISHED experience”. Printre invitaţii ediţiilor anterioare s-au numărat co-fondatorul Pixar, Alvy Ray Smith, directorul artistic pentru linia masculină Louis Vuitton, Virgil Abloh, strategul digital din timpul administraţiei Obama, Duncan Wolfe, directorul de creaţie global Gap, Joel Evey, artiştii Tehching Hsieh & Alfredo Jaar, muzicianul Nicolas Jaar, creatorul rubricii Modern Love, de la New York Times, Daniel Jones, arhitectul Oana Stănescu, directorul de inovaţie Danone global Anne Thevenet Abitbol, poetă Aja Monet și Esther Perel, cel mai cunoscut psihoterapeut specialist în relaţii de cuplu şi autorul unui bestseller din topul New York Times.

 

Eveniment desfășurat sub înaltul patronaj al Parlamentului European.

 

Parteneri: E.ON, MNaR, Kaufland, DS Smith, Radio Guerrilla

 

Despre Fundația EIDOS

Fundația Eidos este o organizație non-profit cu sediul în București, România, având ca misiune susținerea și dezvoltarea durabilă a practicilor culturale inovatoare la nivel global și multidisciplinar. Eidos operează la intersecția dintre creativitate, tehnologie, filosofie și antreprenoriat, organizând evenimente, programe educaționale, cercetare experimentală și suport pentru producția proiectelor artistice. Misiunea noastră este să construim punți de comunicare între creatori și vizionari din România și din restul lumii ,și să le oferim o plajă emergentă de platforme ce facilitează schimbul de expertiză. Ne dorim să conectăm și să inspirăm, cu țelul de a aprofunda înțelegerea reciprocă asupra acestei comunități aflate în permanentă expansiune, și să ne dezvoltăm capacitatea de creștere, cu o conștiință globală comună: ca specie unică, printr-o esență autentică și, așa cum ar spune Aristotel, printr-un eidos colectiv. www.eidosfoundation.org

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

UNIVERSUM lansează Event Park Snagov, 6ha de spațiu verde pentru evenimente drive-in

Avatar

Published

on

Industria de evenimente din România este într-o continuă transformare datorită pandemiei de COVID-19, astfel că UNIVERSUM lansează conceptul Event Park, o serie de evenimente în aer liber, de tipul drive-in.

Pe 16 și 17 mai vor avea loc primele seri de cinema. Locația de la Lagoo Snagov mai poate acomoda și alte
tipuri de evenimente drive-in, precum: concerte, festivaluri, show-uri de stand-up comedy sau spectacole de teatru și orice tip de eveniment organizat outdoor.

Event Park a fost dezvoltat din dorința de a desfășura evenimente în condiții de maximă siguranță în
situația actuală. Toate evenimentele organizate în Event Park vor fi desfășurate doar drive-in. Iar la
anunțul autorităților privind relaxarea restricțiilor în acest sens spațiul se va transforma în spațiu verde
pentru evenimente cu zone și corturi de relaxare în natură pentru fiecare grup de participanți.

În cadrul primului eveniment vor rula două filme: de la orele 19:30 și de la orele 22:00, în locația de la
Lagoo Snagov. În spațiul verde dintre lacul și pădurea Snagov va fi montat un ecran led de mari dimensiuni (144mp) FULL HD cu rezoluție 4096 X 2304 pixeli, cu lungime de 16m și înălțime de 9m pentru vizionarea din autoturisme. Se vor pune la dispoziție, pentru început, 150 de locuri pentru autoturisme, sonorizarea va fi realizată printr-un sistem audio FM, care va permite redarea sunetului la boxele mașinilor sau alte dispozitive, tocmai pentru ca toți participanții să se bucure de o experiență la cele mai înalte standarde.

,,Încă de la începutul pandemiei, UNIVERSUM a transformat gradual fiecare concept al său, pentru că ne
am dorit să venim în sprijinul partenerilor noștri, dar și a celor care erau în căutare de soluții pentru
provocările cu care se confruntau. Așa a apărut și conceptul Event Park, a cărui misiune este să ajute la
restabilirea normalității și reîntoarcerea oamenilor în spații verzi pentru relaxare: dar în care oamenii
respectă regulile de distanțare socială, toate acestea în timp ce se bucură de activitățile cu care erau
obișnuiți până acum.

Ne vom asigura că toate măsurile de siguranță vor fi respectate pe tot parcursul evenimentelor. Ne dorim
ca toți cei prezenți să se simtă în siguranță pe toată durata evenimentelor noastre, în timp ce se bucură de câteva ore de relaxare în afara locuinței.

Toți cei prezenți la serile de cinema vor avea din partea noastră răcoritoare și popcorn, în plus cei care
doresc să servească prânzul sau cina, vor avea posibilitatea să-și comande online, iar aceasta va fi livrată în timpul filmului la geamul autoturismului.

Ne dorim ca aceste evenimente să facă parte din noua realitate cu care ne confruntăm cu toții, pentru că
avem nevoie ca o parte a vieții noastre să treacă dincolo de mediul virtual. Event Park face ca această
nouă realitate să fie accesibilă unui număr cât mai mare de oameni și în același timp într-un mediu natural, diferit de mediul urban.” declară Mihai Cima, Managing Partner, UNIVERSUM.

Biletele vor putea fi achiziționate în curând exclusiv online, accesând site-ul www.eventpark.ro. Mai multe detalii legate de organizarea evenimentelor vor fi publicate pe pagina de Facebook a Lagoo Snagov.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0