Connect with us

Evenimente

Horia Brenciu, Aurelian Temișan, Cornel Ilie, Ciprian Teodorescu, Ernest Fazakas, Adrian Nour, în musicalul „Mamma Mia!”

Published

on

 

O mamă. O fiică în ajunul nunții. Trei posibili tați. Și un drum de neuitat către altar! Așa începe povestea unuia dintre cele îndrăgite musicaluri din toate timpurile, „Mamma Mia!”, care va fi realizat în premieră în România.

Primul musical de Broadway produs aici 100% independent va beneficia în distribuție de nume foarte îndrăgite din mediul artistic românesc. Cei trei „tați”, Sam Carmichael, Harry Bright și Bill Austin au parte de o întâlnire plină de neprevăzut, constatând cu surprindere că au aceeași destinație, o mică insulă grecească, unde vor împărți nu numai revederea cu iubirea lor din tinerețe, dar și un nou statut – acela de… posibil părinte pentru Sophie, tânăra care urmează să se căsătorească!

Fiecare dintre cele trei personaje este interpretat, în spectacolele din România care vor fi lansate începând cu data de 24 mai la Sala Palatului din București, în dublu sau chiar triplu rol.

Harry va fi interpretat de Horia Brenciu și de Ernest Fazakas.  Horia va fi, fără nicio umbră de îndoială, un Harry inelegalabil, mai ales că cei doi împărtășesc și aceleași inițiale.Voi juca unul dintre tații Sophiei, pe nume Harry Bright. Pe scurt, HB! Acest HB e un finanțist din Londra care, primind o invitație la o nuntă pe o insulă în Grecia, va trebui să cânte, să danseze, să joace, săși descopere tinerețea, copilul, vechea iubire și inevitabil, Grecia! Floare la ureche, nu-i așa?”, declară Horia. Ernest Fazakas care îl interpretează tot pe Harry spune că acest rol este continuarea aventurii sale în spectacolele de musical de calitate. „După rolul lui Henry Higgins, din My Fair Lady, în acest musical am să-l interpretez pe Harry Bright, unul dintre <tații> Sofiei. Sunt convins că va fi o partitură interesantă, într-un spectacol de excepție care va sensibiliza, amuza și încânta publicul. Același public, care la sfârșit va pleca cântând hiturile legendarei trupe ABBA”, declară Ernest, care semnează și traducerea pieselor ABBA. Aceasta a fost o adevărată provocare pentru el, „mai ales că piesele trebuie să păstreze senzatia că, deși în română, dau aceeași stare de bine ca muzica originală”, spune artistul, care dublează și desene animate și lucrează de mulți ani ca animator radio.

 

Personajul Sam va avea trei artiști care îi vor fi alături Donnei, în funcție de spectacol: Aurelian Temișan, Cornel Ilie și Ciprian Teodorescu. Deși Aurelian are deja experiență în spectacole tip musical, el jucând în trecut și în „Chicago”, artistul spune că „Mamma Mia!” este o noutate și o provocare pentru el. „Este un proiect de amploare, la care mulți visează, o lume foarte frumoasă, în care mă bucur să mă aflu”, adăugând că a mers la casting cu speranța că va fi unul dintre tați. Și s-a nimerit să devină chiar Sam, preferatul său. „Mi se pare că mă potrivesc cu acest personaj din toate punctele de vedere, și ca personalitate, caracter, dar și din perspectiva experienței de părinte”, declară Aurelian, încântat, așteptând cu nerăbdare să vadă toate elementele: costumele, scenografia și cum se creionează tot spectacolul în ansamblu. La care se adaugă „respectul pentru Măria Sa, Publicul, care ne calcă pragurile spectacolelor, cât și pentru legendara trupă ABBA, mă fac sa îmi doresc să dau maximum din tot ce am învățat până acum în acest domeniu”, adaugă Aurelian, care a crescut cu muzica și imaginea pozitivă a celor 4 membri ai trupei ABBA.

 

La rândul său, și Cornel Ilie care îl va întruchipa pe Sam, este entuziasmat de noul proiect. „Mi se pare interesant că, dintre toți potențialii tați din poveste, Sam chiar este și tată. Pe mine mă ajută foarte mult acest rol, este ca o călătorie în trecut și în viitor. În trecut, pentru că am crescut cu melodiile trupei ABBA și în viitor pentru că eu, ca tată de fată, pot să văd de pe acum cum va fi să ai o fiică de 21 de ani, și în pragul căsătoriei! Este și training și terapie 🙂”, spune Cornel, adăugând că „Mamma Mia!” este o experiență nouă, așteptată de mult timp. „Îmi plac foarte multe musicalurile și am încercat, de cât ori am fost plecat în străinătate, să văd și un astfel de spectacol. Mi-ar plăcea foarte mult să și scriu musical dar, până atunci, sunt bucuros să fac parte dintr-un proiect de o asemenea amploare. Este fascinant”, spune solistul trupei VUNK.

Și Ciprian s-a dovedit omul potrivit la locul potrivit, cu acest rol. „Având în vedere că musicalul, ca gen, este parte din visul meu și asta este ceea ce îmi doresc cel mai mult să fac, am îndrăznit foarte mult să sper că voi avea parte de experiențe în acest tip de spectacole. Această dorință s-a împlinit anul trecut, când am luat rolul principial într-un alt musical, dar cu siguranță s-a întregit când am aflat că voi juca în Mamma Mia!”, spune Ciprian, încântat și de personaj și de această perioadă în care a început să repete pentru rol. În plus, și el are foarte multe în comun cu Sam. „Avem o viață asemănătoare, și eu sunt arhitect, sunt și tată – am un băiețel de 9 ani”, precizează Ciprian, semifinalist în cel de-al doilea sezon al emisiunii „Vocea României”.

Adrian Nour, finalist al emisiunii „Vocea României”, este Bill, cel mai boem personaj dintre cei trei tați. „Sunt bucuros că fac parte din distribuția acestui musical. Am trecut de un casting nu foarte ușor și am primit rolul lui Bill Austin, unul din posibilii tați ai lui Sophie. Va fi cu siguranță un show grandios, cu o muzică frumoasă știută deja de toată lumea, cu mult umor și coregrafii spectaculoase. Era nevoie de un spectacol ca acesta la noi și sunt convins că va avea succesul pe care ni-l dorim cu toții”, spune Adrian.

 

În „Mamma Mia!”, musicalul care a cucerit întrega lume și care a fost urmărit de 60 de milioane de oameni din 50 de țări, personajele spun o frumoasă poveste despre iubire, relații, prietenie, pe versurile melodiilor trupei ABBA, care va impresiona și publicul român datorită distribuției și a  producției de amploare. Povestea solară şi amuzantă scrisă de Catherine Johnson este imaginată in paradisul unei insule grecesti.

Musicalul „Mamma Mia!” a fost lansat în 1999 la Londra, în West End și apoi în Statele Unite ale Americii, pe Broadway. Dramaturga Catherine Johnson și producătoarea Judy Craymer au creat acest spectacol inspirându-se din cântecele compuse de Benny Anderson și Bjorn Ulvaeus, foști membri ai formației ABBA. Titlul musicalului este hitul grupului din anul 1975, melodia „Mamma Mia”. Musicalul a întrecut producțiile originale pe Broadway, de la „The Sound of Music”, „The King and I” și până la „Damn yankees”, cu 1.500 de reprezentații. A devenit al 8-lea cel mai longeviv musical de pe Broadway și al 9-lea cel mai longeviv show din toate timpurile, cu 5.124 de reprezentații. În orice zi au loc cel puțin 7 show-uri „Mamma Mia!”, în jurul lumii.

Datorită succesului înregistrat, povestea a fost adaptată pentru marele ecran în 2008, cu actorii Meryl Streep, Amanda Seyfried, Pierce Brosnan, Colin Firth și Stellan Skarsgård în rolurile principale.

În România, musicalul „Mamma Mia!” va fi o co-producție sloveno-română, a companiei Prospot Doo împreună cu un grup de producători reuniți de către compania Atelier Promotion, în colaborare cu WonderTheatre. Biletele vor putea fi găsite pe netliberare.ro pentru clienții Telekom până pe 6 aprilie și din 7 aprilie pe mammamiathemusical.ro și pe iabilet.ro

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Primaria Sectorului 1: Bucharest Lady Qvintet, Steaua Di Vreari si Gica Coada, Nikos Papadopoulos, Elena Gheorghe

Published

on

 

Surprize pentru acest weekend pentru melomani si iubitorii unor artisti de soi! Soprana Arlinda Morava, in parteneriat cu Primaria sectorului 1 si Clubul Rotary Cismigiu va invita la “Noaptea Armaneasca”,sambata 19 octombrie de la ora 17.00   la Parcul ADP sector 1-Piata Presei.

In concert: Bucharest Lady Qvintet, Steaua Di Vreari si Gica Coada, Nikos Papadopoulos, Elena Gheorghe si multi altii!!! Un eveniment cu multe surprize pe care nu trebuie sa-l ratati asa ca trebuie sa fioti prezenti daca iubiti muzica Elenei Gheorghe sau a celorlati invitati!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Peek & Cloppenburg ajunge în inima Transilvaniei, Vivo! Cluj-Napoca

Published

on

 

Începând din 17 octombrie, Peek & Cloppenburg te așteaptă și în VIVO! Cluj-Napoca. Pregătește-te pentru o nouă experiență de shopping în peste 3.000 mp² ce acoperă peste 200 de branduri internaționale high-fashion, precum Calvin Klein, Armani Exchange, Hugo Boss, Guess, Nike, Tommy Hilfiger, Scotch & Soda, Ted Baker, Under Armour, Coccinelle, DKNY, Lacoste, Love Moschino, Adidas, FILA, Nike, Reebok, dar și mărci proprii, precum Jake’s ori REVIEW, ce își așteaptă cumpărătorii cu selecții iconice, potrivite fiecărui stil.

VIVO! Cluj-Napoca finalizează cu succes procesul de modernizare a 22.000 metri și oferă acum o experiență unică de shopping în regiune. Iar de pe 17 octombrie, locul în care clujenii îmbină shopping-ul cu timpul de calitate petrecut alături de prieteni și de familie este de acum mai bogat cu un magazin aflat în top-ul preferințelor pasionaților de modă – Peek & Cloppenburg.

4 zile de răsfăț la shopping!

Timp de 4 zile, de joi până duminică, clujenii sunt așteptați cu aranjamente florale spectaculoase să pășească pe covorul roșu, în noul magazin Peek & Cloppenburg. Întâmpinați cu șampanie, espresso și ciocolată, clienții sunt răsfățati cu give-away-uri de beauty, reduceri de 20%, exclusiv pe baza cardului Peek & Cloppenburg, iar doamnele se pot bucura de un refresh make-up înainte de poza la panou.

Ce te așteaptă în noul magazin Peek & Cloppenburg din Vivo! Cluj?

Creațiile celor mai populare case de modă și branduri high-fashion din noile colecții descriu sesiuni de cumpărături de neuitat. Trendurile de sezon sunt bine reprezentate prin colecțiile inspirate din eleganta modă retro. Anii ‘70 revin cu juxtapuneri sofisticate de catifea, reiat, jeans evazat ori în stil clopot, trenciuri lungi sau culottes. Anii ‘90 descriu un Grunge prețios, ce îmbină feminitatea cu accente pe talie, cu linii androgine şi umeri exagerați. Totul presărat cu stofe cadrilate, pattern-uri bogate, broderii fine din dantelă, în gama cromatică specifică de sezon, dominată de tonuri pământii și neutre, cu inserții de nuanțe neon, ce captează privirile.

 

Despre Peek & Cloppenburg:

 

Peek & Cloppenburg, retailerul independent din industria modei, este o companie de familie, lider de piață pe segmentul vestimentar superior cu 16.000 de asociați și cu peste 140 de magazine în 15 țări din Europa.

Peek & Cloppenburg oferă o gamă variată de produse pentru toate stilurile și preferințele, de la brand-uri internaționale până la mărcile proprii. Diversitatea colecțiilor acoperă orice nevoie vestimentară – de la stilul casual până la outfit-uri business, sau ținute de seară. Peek & Cloppenburg își selectează cu atenție produsele pentru a crea noi tendințe și pentru a le oferi clienților săi permanente surse de inspirație. Mai multe informații sunt disponibile pe https://www.peek-cloppenburg.com/ro.

 

Activările incluse în evenimentul de lansare se desfășoară în perioada 17 octombrie- 20 octombrie, între orele 10:00- 22:00, în magazinul Peek &Cloppenburg din Vivo! Cluj-Napoca, Strada Avram Iancu, Nr. 492-500, Florești

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

URBB a înregistrat o creștere în volum de două cifre pentru berile premium și superpremium din portofoliu

Published

on

 

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a înregistrat o rată de creștere în volum de 15% la nivelul întregului portofoliu de beri premium și superpremium, în perioada ianuarie – iunie 2019, comparativ cu aceeași perioadă din anul anterior. Cele mai mari creșteri în volum au fost înregistrate de brandurile din gama de specialități a URBB – Timeless Collection.

Rezultatele URBB din ultimii ani sunt consecința unei strategii pe termen lung a companiei, cât și a standardelor foarte ridicate după care ne ghidăm activitatea. Aceste rezultate ne reafirmă faptul că suntem o companie matură și că răspundem nevoilor consumatorilor din România cu produse de cea mai înaltă calitate, cu tradiție în piața de băuturi, care acoperă o gamă de gusturi tot mai rafinate și diverse, dar și preferințele variate în materie de brand”, a spus Kobi Dar, Președinte URBB.

Grupul Carlsberg a înregistrat o creștere a volumelor de bere la nivel mondial de 1,4% în primul semestru al acestui an, față de aceeași perioadă din anul anterior.

În 2019, URBB și-a extins portofoliul de bere prin lansarea a trei sortimente noi de bere, care vin ca răspuns la tendința de premiumizare observată în rândul consumatorilor: Weihenstephaner Vitus, care s-a alăturat portofoliului URBB de beri speciale din gama Timeless Collection deja binecunoscute românilor, Bucur – bere de bulevard, prima bere românească care completează portofoliul URBB de mărci de bere premium, și Carlsberg 0,0%, noua bere superpremium fără alcool din portofoliul URBB, cu un gust echilibrat de malț, ușor amărui, cu aromă distinctă și plăcută de hamei proaspăt și cu un conținut redus de calorii – 15kcal/100 ml.

# # #

Despre URBB

URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție Greenfield. URBB oferă consumatorilor produse de cea mai înaltă calitate, printr-un portofoliu format din mărci premium și superpremium, internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Carlsberg 0,0%, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner Hefe Weissbier, Weihenstephaner Vitus, Grimbergen Ambrée, Grimbergen Blanche, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur – bere de bulevard, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: