Connect with us

Televiziune

Houston, avem o problemă! Paramount Channel aniversează 20 de ani de la lansarea filmului Apollo 13

Avatar

Published

on

La aproape 20 de ani de la lansare, Apollo 13, regizat de Ron Howard, rămâne în continuare unul dintre cele mai apreciate filme de aventură. Producția s-a bucurat de succes în rândul publicului și criticii deopotrivă, fiind nominalizată, printre altele, la 9 premii Oscar (a câștigat Premiul pentru Cel mai bun montaj și Cel mai bun sunet).

Paramount Channel oferă telespectatorilor români șansa de a (re)vedea aclamatul film al lui Ron Howard luni, 20 aprilie, ora 12:10.

Filmul este bazat pe povestea dramatică a misiunii Apollo 13, inițiată acum 45 de ani. Astronauții Jim Lovell (Tom Hanks), Fred Haise (Bill Paxton) și Jack Swigert (Kevin Bacon) pornesc în cea de-a cincea misiune pe Lună, după ce comandantul inițial se retrage. Totul merge conform planului până la mijlocul misiunii, când unul dintre rezervoarele navei explodează, punând în pericol viața echipajului.

Misiunea lui Apollo 13 din aprilie 1970 rămâne una dintre cele mai dramatice evenimente din istoria zborului spațial iar filmul este considerat unul dintre cele mai fidele reproduceri ale misiunii de atunci.

“Apollo 13 surprinde cu o acuratețe extraordinară detalii ale misiunii de atunci și sunt convins că, în multe feluri, realizează un portret mult mai fidel al explorării spațiului decât Gravity”, declara regizorul Alfonso Cuarón (Gravity).

Apollo 13 a fost inclus într-un top al celor mai bune 10 filme care au explorat spațiul, realizat de Time Magazine. Jurnalistul Gary Susman afirmă că “cea mai mare realizare a lui Howard este aceea că a reușit să creeze suspans pentru un eveniment al cărui final este cunoscut de toți”.

Potrivit unui clasament realizat de American Film Institute al celor mai celebre 100 de replici din filme, în care s-a ținut cont de voturile a peste 1500 de cineaști, Apollo 13 figurează cu “Houston, avem o problemă”. O altă replică emblematică este și “Eșecul nu este o opțiune”

Foto credit: Paramount Channel

Comentarii

Emisiuni

Mircea Bravo la „Reţeaua de idoli”: „La început făceam farse, acum suntem la nivelul următor”

Avatar

Published

on

            Irina Păcurariu continuă seria interviurilor marca „Reţeaua de idoli”, la TVR 2. Luni, 26 octombrie, de la ora 21:00 (în reluare duminica, de la ora 18:00), aveți întâlnire cu Mircea Bravo. Cu peste 2,7 milioane de urmăritori pe Facebook și aproape 900 de mii de abonați pe canalul de Youtube, Mircea Bravo este în prezent unul dintre cei mai de succes vloggeri români.

 

Pe numele său real Mircea Popa, tânărul comediant din Cluj, în vârstă de 30 de ani, a urmat cursurile Facultăţii de Drept din Cluj, însă a renunţat la o carieră în avocatură pentru a se dedica unui hobby care i-a adus notorietatea. „Rudele de la Beclean mă caută pe net, un unchi voia să fiu avocat, o mătușă doctor, dar eu am jucat toate rolurile pe net, pe tata chiar am vrut să îl pun la monitorizarea presei, oricum căuta pe Google orice apărea cu mine”, spune Mircea Bravo.

Trăim din ce în ce mai mult în online, cu ochii în ecrane, mai mult decât în legătură cu lumea din jur. Rețelele de socializare ne ocupă mai mult timp decât credem, spun specialiştii, care confirmă și că Facebook rămâne în continuare în topul preferinţelor, cu aproape 10 milioane de utilizatori activi. Românii petrec în medie două ore pe zi pe internet, în special pe reţelele de socializare, cărora le alocă cel puțin 30 de minute. Cei care au ajuns să-și transforme activitatea din online într-un job, admit că acum petrec mai mult timp pe internet decât în viața reală. Internetul nu este, însă, doar o formă de divertisment și de informare, ci şi o sursă de venit.

„El a impresionat în cei șase ani de când este în mijlocul atenției cu farse filmate pe stradă, ajungând să producă reclame pentru branduri renumite. Succesul se datorează și îndrăgitei sale bunici, Lenuța din Chinteni, care este personaj principal în multe filmulețe. În mai 2019, bunica devenea celebră într-un clip prin care Mircea Bravo îi îndemna pe oameni să meargă la vot, pentru alegerile europarlamentare. Cunoscut în general pentru clipurile umoristice, care strâng milioane de vizualizări, Mircea Bravo se implică deseori în campanii de conștientizare civică”, spune Irina Păcurariu.

„Irina Păcurariu: Cine-i Mircea devenit Bravo ? Că erai Popa… Mircea Bravo: Cu Bravo atrag aprecierile. Sunt un tip care acum 5 ani, cu un coleg care venea din televiziune, am zis să facem ce ne place, că o să fie tare online-ul. La început făceam farse, acum suntem la nivelul următor…”, spune vloggerul la „Rețeaua de idoli”.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Vulpoiul s-a demascat aseară la Masked Singer România, el fiind artistul Costi Ioniță

Avatar

Published

on

            Aseară, cinci măști au avut ultima șansă de a cuceri telespectatorii și de a primi un loc în marea finală Masked Singer România. În urma voturilor, Corbul, Leoaica, Panda și Căpcăunul se vor lupta săptămâna viitoare pentru titlul de cea mai iubită mască. Vulpoiul a părăsit competiția: Costi Ioniță fiind cel care s-a ascuns în acest costum. Semifinala Masked Singer România a fost lider de audiență!

Publicul a decis aseară că Vulpoiul este cel care trebuie să iasă din emisiune și spre surprinderea tuturor, sub masca acestuia s-a aflat Costi Ioniță. Artist și producător muzical, Costi a cunoscut succesul internațional și a fost nominalizat la Premiile Grammy, videoclipurile lui au strâns peste 300 de milioane de vizualizări de la începutul anului până în prezent.

Imediat după demascare, acesta a declarat: „Nu e simplu, serios, să stai cu câteva kilograme pe tine. Plus că te încălzești și mai trebuie să și cânți, să mai și dansezi, să mai și faci parte din show, vine și coregraful cu stânga-dreapta, sus-jos, trebuie să le ții minte pe toate. Este într-adevăr o experiență frumoasă, și pentru un artist care vrea să aibă ceva în palmares, eu zic că emisiunea asta își spune cuvântul clar în cariera lui”.

Vineri seară, PRO TV a fost lider de audiență, în intervalul orar 20.28 – 22.28, și a înregistrat 6.5 puncte de rating și 20.9% cotă de piață în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban.

Săptămâna următoare, Corbul, Leoaica, Panda și Căpcăunul au pregătit momente speciale, coregrafii spectaculoase și decoruri care vor surprinde. Totul pentru a pune mâna pe marele trofeu Masked Singer România, dar și pe titlul de cea mai iubită mască a acestui sezon. Marea Demascare este vineri, de la ora 20:30, la PRO TV.

Nu rataţi Marea demascare! Finala Masked Singer România

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Kalon Rae și Iulian Canaf au intrat direct în grupa Deliei la X Factor

Avatar

Published

on

Delia a dat lovitura, seara trecută, la X Factor, când și-a adăugat în echipa sa două nume colosale! Dacă unul dintre bărbați vine tocmai de la Londra, pe cel de-al doilea l-a găsit la Iași și este o cunoștință mai veche a Loredanei.

 

Italian, stabilit în Londra și atras de România, Kalon Rae este un muzician experimentat și conștient că de câte ori urcă pe o scenă atrage atenția chiar înainte să înceapă să cânte. „Vreau să cuceresc lumea, iar X Factor este un nou pas! Mereu îmi spun „Fii tu, găsește ce e special la tine, iar oamenii te vor iubi! Nu toți, dar nici nu te poți aștepta la asta!”, mărturisește Kalon. Tânărul cântăreț și compozitor, care în ultimii ani a mai cântat în România, se laudă cu o bogată experiență muzicală, mai ales că în 2012 a fost director muzical la ceremonia de închidere a Olimpiadei de la Londra și a lucrat cu nume mari ale industriei precum George Michael sau Coldplay.

 

Doar mai mult dans a lipsit pentru ca Delia să fie complet cucerită de Kalon, dar problema a fost imediat rezolvată: „Aș învăța și balet pentru tine!”, i-a promis Kalon juratei care l-a trimis direct în Bootcamp, în echipa sa.

La fel s-a întâmplat şi cu Iulian Canaf, un concurent care o cunoştea pe cealaltă jurată X Factor, Loredana. „Am venit doar să cânt blues și să mă simt bine. Am venit să te revăd, Loredana, și să cânt o piesă de blues, că nu știu altceva”, a mărturisit Canaf pe scenă, cu modestia care îl caracterizează. Când a început însă să cânte, cuvintele nu și-au mai avut rostul! „Are factorul X, bubuie pasiunea în el”, a exclamat Florin Ristei, iar voturile juraților i-au asigurat lui Canaf un loc în Bootcamp.

Dacă până acum jurații aflau abia la finalul audițiilor ce grupă le va fi repartizată, în cel de-al nouălea sezon X Factor, difuzat în fiecare vineri, de la ora 20.30, la Antena 1, Loredana, Delia, Ștefan Bănică și Florin Ristei au fost anunțați încă de la început mentorul cărei grupe vor fi, ceea ce îi va face să ia decizii mult mai strategice.

 

Așadar, în noul sezon X Factor, Loredana va fi mentorul grupei de băieți sub 24 de ani, Florin Ristei a primit Grupurile, Ștefan Bănică va căuta factorul X în rândul fetelor de sub 24 de ani, în timp ce Delia crede că are categoria câștigătoare: Mixt este grupul pentru concurenți de peste 24 de ani, iar până acum jurata X Factor a câștigat în ambele cazuri când a mai fost mentorul lor, în 2013, alături de Florin Ristei, iar în 2018 împreună cu Bella Santiago.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending