Connect with us

DIGITAL

Huawei lansează modelul Mate S: Un vârf de gamă care revoluționează tehnologia ecranului tactil

Published

on

 

Huawei a lansat astăzi la Berlin noul vârf de gamă al seriei de smartphone-uri Mate: Huawei Mate S.

Cu un design ergonomic, dar totodată rafinat, și tehnologii inovatoare, noul model livrează o experiență premium de utilizare a platformei Android, care depășește încă o dată asteptările industriei.

Scopul nostru, atunci când am conceput Huawei Mate S, a fost să dezvoltăm un smartphone care oferă o experiență personalizată, mai degrabă decât una previzibilă,” a declarat Richard Yu, CEO Huawei Consumer BG. “Huawei Mate S se bazează pe insight-uri pe care le-am strâns, legate de interacțiunea umană – în special faptul că atingerea este o acțiune naturală pe care o facem pentru a înțelege lumea. Huawei Mate S redefinește felul în care incorporăm technologia bazată pe atingere în smartphone-urile noastre, sfidând modalitatea convențională de control a ecranului tactil și prezentând o nouă imagine a interacțiunii om-mașină.” a completat acesta.

Frumusețea unei suprafețe curbate

Tehnologia de control al ecranului integrată în Huawei Mate S este completată de un design neconvențional care echilibrează perfect capabilitățile tehnice ale telefonului cu aspectul său uimitor.

Inspirat de revoluționarul model Huawei Mate 7, noul Huawei Mate S include un ecran 2.5D Gorilla Glass, de 5,5 inci și o grosime de doar 7,2 milimetri, cu margini laterale care au doar 2,65 milimetri. Datorită texturii ecranului AMOLED, Huawei Mate S se mândrește cu forme curbate perfecte.

Spatele arcuit al smartphone-ului Huawei Mate S integrează tehnologia de învelire nanometrică ce conectează natural antena telefonului și metalul, pentru o senzație plăcută la atingere.

Control revoluționar care redefinește experiența de utilizare

Atingerea stă la baza noului Huawei Mate S, creând o nouă experiență pentru utilizatori atunci când interacționează cu telefonul.  Atunci când vizualizează fotografii, acestea pot fi previzualizate sau mărite prin apăsarea ecranului cu un singur deget, simplificând modul în care se proceda în cazul unui telefon clasic. Huawei Mate S poate fi deasemenea folosit ca și o scală pentru a cântări obiecte.

Telefonul este echipat cu tehnologia Fingerprint 2.0, o versiune îmbunătățită a tehnologiei de deblocare integrate în modelul precedent Huawei Mate 7.

Fingerprint 2.0 mărește viteza de recunoaștere cu până la 100 %, având mai multe funcții pentru îmbunătățirea performanțelor pe parcursul utilizării. Mai mult, această tehnologie poate fi utilizată pentru a controla panoul de notificări, astfel că printr-un dublu click pot fi șterse notificările necitite, iar glisarea permite previzualizarea fotografiilor sau primirea apelurilor. Toate aceste opțiuni fac mai ușoară experiența de utilizare cu o singură mână a device-ului.

Tehnologiile Fingerprint 2.0 și Knuckle 2.0 integrată pentru prima oară în modelul Huawei P8 – simplifică felul în care utilizatorii trec de la o aplicație la alta sau realizează capturi de ecran. Datorită funcției Knuckle 2.0, utilizatorii pot desena forma literei “C” cu încheietura degetului pentru a activa camera foto, litera”M” pentru a asculta muzică sau litera “E” pentru a naviga pe Internet. De asemenea, utilizatorii pot selecta orice detaliu din cadrul unei imagini sau pot copia orice imagine selectând și decupând o anumită porțiune doar cu încheietura degetului.

O cameră foto proiectată atât pentru începători, cât și pentru profesioniști

Huawei Mate S este echipat cu o cameră foto care ia în considerare nevoile utilizatorilor în viața de zi cu zi: o cameră profesională și setări care incorporează contrastul, textura și tonalitatea distinctivă. Camera principală de 13 MP include un senzor RGBW, un stabilizator optic al imaginii, flash LED Dual color-temp, și unități independente ale procesorului de semnal al imaginii, care se combină pentru a captura imagini la o calitate mai bună mai rapid.

Huawei Mate S merge și mai departe, integrând o cameră secundară de 8MP, cu lumini frontale soft pentru a îmbunătăți fotografiile de tip selfie. Acest algoritm le permite utilizatorilor să surprindă cele mai clare și expresive imagini posibile.

Modul Camera Profesională permite setarea manulă a valorii ISO, a compensării expunerii, a timpului de expunere, a balansului de alb și a focalizării, si funcții precum realizarea de colaje sau focalizare asistată de flash.

Filtrul alb și negru oferă multiple nivele ale densității și permite ajustarea în timp real a intensității.

Tehnologii care se adaptează fiecărei situații

Huawei Mate S duce la următorul nivel funcțiile obișnuite de înregistrare prin integrarea a trei microfoane care suportă algoritmul Huawei de stabilire inteligentă a direcției. Astfel, algoritmul integrat în Huawei Mate S le permite celor trei microfoane să se concentreze pe sunetele care vin din direcția spre care este îndreptat telefonul, permițând astfel realizarea unor înregistrări clare, cu zgomote de fundal minime.

Pentru consumatorii mereu activi, Huawei Mate S suportă deasemenea și protocolul general de printare Mopria, care include 800 tipuri de printere de la 16 branduri.

Tot astăzi, Huawei a mai prezentat și noul său model Huawei G8, care este echipat cu un ecran FHD de 5,5 inci și o baterie de 3000mAh, compatibilă pentru realizarea fotografiilor în condiții de iluminare scăzută.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Industria de Publicitate

Marca Etică RAC, un pas important în autoreglementarea pieței de publicitate în România

Published

on

 

Consiliul Român pentru Publicitate lansează un nou proiect menit să ofere o garanție a onestității și transparenței în comunicarea comercială

Marca Etică RAC va intra în vigoare începând cu anul viitor și va putea fi accesată de orice brand care activează în România

În contextul aniversării a 20 de ani, organizația a făcut publice primele detalii cu privire la Marca Etică RAC, o viză care, odată folosită într-o comunicare comercială audiovizuală, atestă faptul că brandul realizează o comunicare etică din punctul de vedere al Codului de practică în comunicarea comercială RAC și respectă legislația CNA în vigoare.

De-a lungul celor 20 de ani, am fost foarte activi în peisajul comunicării comerciale și am reușit, prin autoreglementare, să încurajăm membrii RAC să comunice mai transparent, atât în beneficiul industriei de publicitate, cât și al consumatorilor. Anul acesta, facem un alt pas important în evoluția activității noastre. Au fost cazuri în care consumatorii au pus la îndoială veridicitatea unor campanii sau mesaje de promovare – uneori, în mod fondat. De aceea, ne-am propus ca, de acum înainte, să le arătăm că există un organism care veghează asupra onestității în publicitate. Totodată, aceasta va constitui un sprijin pentru brandurile care aleg să respecte normele autoreglementării, o cale de recunoaștere a meritelor unei comunicări etice și un instrument de creștere a încrederii publicului”, spune Laurențiu Gheorghiu, membru board RAC și inițiator al proiectului.

Cum funcționează Marca Etică RAC

Orice brand care activează în România va putea face, începând din 2020, o solicitare către RAC pentru a primi dreptul de a folosi Marca Etică. Solicitarea va fi analizată de Comitetul Etic, care va evalua întreaga comunicare a brandului din decursul ultimului an, atât în mediul online, cât și offline. Procesul durează aproximativ o lună, iar dacă se constată că nu au existat încălcări ale Codului  RAC, în anul anterior obținerii mărcii, brandul primește dreptul de a utiliza logo-ul Mărcii Etice. Utilizarea Mărcii Etice are valabilitate de un an. Marca Etică va fi retrasă imediat în cazul încălcării prevederilor Codului de practică în comunicarea comercială (Codul RAC), adoptat de Consiliul Român pentru Publicitate, măsura fiind însoțită de un anunț public.

Criteriile pe baza cărora este acordată Marca Etică vor fi publicate pe site-ul www.RAC.ro. Analiza pentru acordarea Mărcii Etice presupune și condiția ca brandul care solicită Marca să nu fi avut mai mult de două încălcări ale Codului sau ale legislației în domeniu, fiind monitorizate totodată modul și rapiditatea cu care a fost corectată comunicarea.

Marca Etică va intra în vigoare în 2020, iar înscrierile pentru branduri vor începe în primul trimestru al anului. RAC susține și lucrează alături de reprezentanți ai asociațiilor profesionale și experți în industria de publicitate, pentru ca mesajele campaniilor de promovare să ajungă la consumatori respectând o conduită publicitară onestă, transparentă și decentă, precum și bunele practici internaționale.

Consiliul Român pentru Publicitate sau Romanian Advertising Council (RAC) este o organizație profesională, non-guvernamentală, non profit și independentă, fondată în 1999. Activitatea de bază a Consiliului este autoreglementarea în publicitate. În prezent, Consiliul Român pentru Publicitate oferă și serviciul de copy advice.

Activitatea Consiliului Român pentru Publicitate se bazează pe Codul de Practică în Publicitate, elaborat de membrii săi. Codul reprezintă un set de reguli etice de respectat de către toți cei implicați în domeniul publicității și în orice formă de comunicare comercială. Scopul documentului este să sprijine dezvoltarea unui mediu de afaceri decent și onest în România prin oferirea unui ghid de formă și conținut pentru o informare corectă, cinstită și decentă față de consumator și industrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Noutăți Google în zona de securitate și protecție a datelor personale

Published

on

 

La începutul lunii octombrie, Google vine cu un update important al serviciilor de securitate și protecție a confidențialității. Ce aduce nou: Modul Icognito în Google Maps, Auto-delete pentru YouTube, un manager de parole îmbunătățit.

Icognito este una dintre cele mai populare măsuri de protejare a confidențialității online, încă de la lansarea Chrome în 2018. O astfel de funcție a fost introdusă în YouTube în prima parte a lui 2019, iar acum va fi disponibilă și pentru Google Maps.
Cum funcționează: când activezi modul Icognito în Maps, activitatea pe acel dispozitiv – precum locurile pe care le cauți – nu va fi salvată în contul de Google și nu va fi utilizată pentru personalizarea experienței pe Google Maps. Activarea modului Icognito se face din poza de profil și poate fi realizată oricând. Modul Icognito va fi introdus în săptămânile următoare pe dispozitivele cu Android, urmând apoi pentru iOS.

În luna mai a acestui an, Google anunța introducerea funcție de ștergere automată pentru Location History și activitatea pe internet și în aplicații. Aceasta includea lucrurile pe care le-ai căutat și paginile vizitate online, precum și comenzile vocale. Funcția auto-delete va fi de acum disponibilă și pentru istoricul YouTube. Funcția se poate seta pentru declanșare automată, la intervale de 3 sau 18 luni.

Mulți dintre noi avem multe conturi și este foarte dificil să ținem minte toate parolele acestora. Din acest motiv oamenii tind să mențină un obicei nesănătos și să folosească aceeași parolă pentru mai multe conturi. Un obicei periculos: dacă cineva fură parola odată, poate avea acces la mai multe servicii cu aceasta.

Pentru a rezolva aceasta situație, Google oferă de multă vreme un manager de parole, care salvează parolele diferitelor conturi asociate serviciilor online. Începând din această lună, managerul de parole vine cu o îmbunătățire majoră. Verificare parolei este un instrument nou, care îți verifică o parolă și îți spune dacă este puternică sau slabă, dacă este reutilizată sau dacă a fost expusă unei breșe de securitate care a afectat o terță parte.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Cum creezi o parolă puternică și sigură

Published

on

 

Siguranța pe internet este un subiect mai actual decât oricând. Probleme de securitate au avut în trecutul apropiat până și companii mari, globale, pe care le considerăm extrem de sigure pentru că reprezintă promotori ai tehnologiei de ultimă generație. În condițiile în care viața noastră personală și cea profesională sunt conectate la internet fie că vrem, fie că nu vrem, trebuie să ne preocupe extrem de mult gradul nostru de siguranță online.

 

Se spune că este mai simplu să acționezi cu prevenție decât să tratezi o problemă, iar acest lucru este valabil și pe internet. De fapt, dacă un cont al tău de email sau de pe o rețea de socializare este compromis, remedierea situație este foarte dificilă, chiar imposibilă, dacă nu folosești alte servicii de verificare și resetare a parolelor – alte conturi pe email sau număr de telefon mobil. În cazul conturilor de acces la websiteuri, servere, conturi de găzduire web, accesul în sine se poate reseta ușor, însă ceea ce trebuie să te ingrijoreze cel mai tare este faptul că date personale și profesionale pot ajunge la persoane cu intenții rele. Nici nu mai vorbim despre conturi de internet banking sau trading online, unde accesul unor persoane străine ți-ar putea cauza în mod direct pierderi de bani.

 

Tot mai multe servicii permit sau chiar te obligă să optezi pentru autentificare în mai mulți pași. Însă sistemul pe baze de parole este în continuare cel mai frecvent și este bine să creezi o parolă puternică și sigură. Cum se definește o astfel de parolă, ce înseamnă cu adevărat siguranța? O astfel de parolă este cea care are cel puțin 6 caractere, de preferat chiar de la 8 caractere în sus. În mod obligatoriu, trebuie să fie folosite atât litere mari și mici, cât și cifre și alte semne precum apostrog, punct, virgula, paranteze etc.

 

Dacă îți este greu să creezi o astfel de parolă, trebuie să știi că la o simplă căutare pe Google găsești website-uri ce îți pot genera astfel de parole la întâmplare. Utilizarea lor este gratuită în totalitate și poți chiar să alegi cum va fi construită parola, ce tipuri de elemente să includă, câte caractere să aibă. Parolele astfel oferite sunt generate random și trebuie salvate în siguranță (spre deosebire de un cod PIN, aceste parole sunt prea complicate să fie memorate). Ai grijă să salvezi parolele fără a avea în fișiere indicate toate datele de acces. De asemenea, nu ține toate parolele în același loc și evită să folosești aceeași parolă la mai multe conturi.

 

Ce parole trebuie evitate? În mod sigur trebuie să eviți parole banale precum “123456” sau “parola123” ori “password”. Nu folosi nici parole cu elemente dublate precum 1234 1234 sau cuvinte repetate. De asemenea, nu utiliza data de naștere, orașul în care locuiești sau în care te-ai născut, numele copiilor, pasiuni, vedete preferate sau alte date personale care pot fi accesate ușor sau intuite de cunoscuți ori pe baza unui comportament online predictibil. Evită cu totul cuvinte reale din dicționar și alege astfel de parole “complicate” unde literele, cifrele și simbolurile alternează fără un model logic.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: