Connect with us

DIGITAL

Huawei lansează modelul Mate S: Un vârf de gamă care revoluționează tehnologia ecranului tactil

Published

on

 

Huawei a lansat astăzi la Berlin noul vârf de gamă al seriei de smartphone-uri Mate: Huawei Mate S.

Cu un design ergonomic, dar totodată rafinat, și tehnologii inovatoare, noul model livrează o experiență premium de utilizare a platformei Android, care depășește încă o dată asteptările industriei.

Scopul nostru, atunci când am conceput Huawei Mate S, a fost să dezvoltăm un smartphone care oferă o experiență personalizată, mai degrabă decât una previzibilă,” a declarat Richard Yu, CEO Huawei Consumer BG. “Huawei Mate S se bazează pe insight-uri pe care le-am strâns, legate de interacțiunea umană – în special faptul că atingerea este o acțiune naturală pe care o facem pentru a înțelege lumea. Huawei Mate S redefinește felul în care incorporăm technologia bazată pe atingere în smartphone-urile noastre, sfidând modalitatea convențională de control a ecranului tactil și prezentând o nouă imagine a interacțiunii om-mașină.” a completat acesta.

Frumusețea unei suprafețe curbate

Tehnologia de control al ecranului integrată în Huawei Mate S este completată de un design neconvențional care echilibrează perfect capabilitățile tehnice ale telefonului cu aspectul său uimitor.

Inspirat de revoluționarul model Huawei Mate 7, noul Huawei Mate S include un ecran 2.5D Gorilla Glass, de 5,5 inci și o grosime de doar 7,2 milimetri, cu margini laterale care au doar 2,65 milimetri. Datorită texturii ecranului AMOLED, Huawei Mate S se mândrește cu forme curbate perfecte.

Spatele arcuit al smartphone-ului Huawei Mate S integrează tehnologia de învelire nanometrică ce conectează natural antena telefonului și metalul, pentru o senzație plăcută la atingere.

Control revoluționar care redefinește experiența de utilizare

Atingerea stă la baza noului Huawei Mate S, creând o nouă experiență pentru utilizatori atunci când interacționează cu telefonul.  Atunci când vizualizează fotografii, acestea pot fi previzualizate sau mărite prin apăsarea ecranului cu un singur deget, simplificând modul în care se proceda în cazul unui telefon clasic. Huawei Mate S poate fi deasemenea folosit ca și o scală pentru a cântări obiecte.

Telefonul este echipat cu tehnologia Fingerprint 2.0, o versiune îmbunătățită a tehnologiei de deblocare integrate în modelul precedent Huawei Mate 7.

Fingerprint 2.0 mărește viteza de recunoaștere cu până la 100 %, având mai multe funcții pentru îmbunătățirea performanțelor pe parcursul utilizării. Mai mult, această tehnologie poate fi utilizată pentru a controla panoul de notificări, astfel că printr-un dublu click pot fi șterse notificările necitite, iar glisarea permite previzualizarea fotografiilor sau primirea apelurilor. Toate aceste opțiuni fac mai ușoară experiența de utilizare cu o singură mână a device-ului.

Tehnologiile Fingerprint 2.0 și Knuckle 2.0 integrată pentru prima oară în modelul Huawei P8 – simplifică felul în care utilizatorii trec de la o aplicație la alta sau realizează capturi de ecran. Datorită funcției Knuckle 2.0, utilizatorii pot desena forma literei “C” cu încheietura degetului pentru a activa camera foto, litera”M” pentru a asculta muzică sau litera “E” pentru a naviga pe Internet. De asemenea, utilizatorii pot selecta orice detaliu din cadrul unei imagini sau pot copia orice imagine selectând și decupând o anumită porțiune doar cu încheietura degetului.

O cameră foto proiectată atât pentru începători, cât și pentru profesioniști

Huawei Mate S este echipat cu o cameră foto care ia în considerare nevoile utilizatorilor în viața de zi cu zi: o cameră profesională și setări care incorporează contrastul, textura și tonalitatea distinctivă. Camera principală de 13 MP include un senzor RGBW, un stabilizator optic al imaginii, flash LED Dual color-temp, și unități independente ale procesorului de semnal al imaginii, care se combină pentru a captura imagini la o calitate mai bună mai rapid.

Huawei Mate S merge și mai departe, integrând o cameră secundară de 8MP, cu lumini frontale soft pentru a îmbunătăți fotografiile de tip selfie. Acest algoritm le permite utilizatorilor să surprindă cele mai clare și expresive imagini posibile.

Modul Camera Profesională permite setarea manulă a valorii ISO, a compensării expunerii, a timpului de expunere, a balansului de alb și a focalizării, si funcții precum realizarea de colaje sau focalizare asistată de flash.

Filtrul alb și negru oferă multiple nivele ale densității și permite ajustarea în timp real a intensității.

Tehnologii care se adaptează fiecărei situații

Huawei Mate S duce la următorul nivel funcțiile obișnuite de înregistrare prin integrarea a trei microfoane care suportă algoritmul Huawei de stabilire inteligentă a direcției. Astfel, algoritmul integrat în Huawei Mate S le permite celor trei microfoane să se concentreze pe sunetele care vin din direcția spre care este îndreptat telefonul, permițând astfel realizarea unor înregistrări clare, cu zgomote de fundal minime.

Pentru consumatorii mereu activi, Huawei Mate S suportă deasemenea și protocolul general de printare Mopria, care include 800 tipuri de printere de la 16 branduri.

Tot astăzi, Huawei a mai prezentat și noul său model Huawei G8, care este echipat cu un ecran FHD de 5,5 inci și o baterie de 3000mAh, compatibilă pentru realizarea fotografiilor în condiții de iluminare scăzută.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Simona Simon – Group Creative Director la McCann PR – în juriul Cannes Lions 2019

Published

on

 

Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezintă România în juriul de Relații Publice al Cannes Lions 2019, urmând să evalueze lucrările ce se vor califica pe lista scurtă. McCann PR a fost desemnată cea mai performantă agenție de PR în cadrul premiilor BIZ PR Awards 2018, iar în 2017 a obținut titlul de „Agenția anului” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, câștigând totodată 20 de premii și cel mai mare număr de nominalizări din competiție.

Simona s-a alăturat echipei de creație a McCann PR în urmă cu trei ani și coordonează din perspectiva creativă conturile de FMCG & finance și retail, ale agenției, contribuind la dezvoltarea campaniilor de comunicare locală pentru clienți precum Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-cola Zero, Dorna, Fanta, Fuzetea, Sprite, Schweppes, Cappy, Coca-Cola Energy), Coca-Cola HBC, CCC Shoes, Ponderas.

“Este un adevarat privilegiu să fac parte din juriul unei competiții de o asemenea anvergură. Mă bucur mult că efortul, implicarea și rezultatele excelente obținute alături de echipa McCann PR, sunt recunoscute și prin această experiență. Sunt sigură că va fi o oportunitate extraordinară de dezvoltare profesională, dar și o ocazie inedită de a interacționa cu cei mai buni specialiști și de a evalua, la cele mai înalte standarde, campanii din toată lumea.”, a declarat Simona Simon, Group Creative Director.

Simona are o personalitate puternică și e un experimentalist prin definiție. A invățat să șofeze camioane la 18 ani, sare cu parașuta, trage cu arcul și o găsim adesea, la jocurile de airsoft, într-un scenariu MilSim (military simulation), echipată complet și cu arma în mână.

Intersecțiile cu domeniile care nu sunt feminine prin definiție i-au permis accesul la un alt mod de a gândi, evalua și aborda situațiile. Simona e pasionată de documentare, consumă research pe pâine și e motivată de acel “extra-mile”.

A absolvit Universitatea Națională de Arte București, iar primul contact cu festivalul Cannes Lions a fost prin intermediul The Alternative School for Creative Thinking. A urmat „Cursul pentru jurnaliști care transmit din zone de conflict”, organizat de Ministerul Apărării Naționale, unde s-a antrenat cu militari ai Forţelor pentru Operaţii Speciale, din cadrul Batalionului 610 Operații Speciale.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Servicii SEO de calitate în 2019, pentru o vizibilitate bună pe termen lung pe Google

Published

on

 

Nu este adevărat că SEO a murit, așa cum afirmă tenebros unii adversari ai optimizărilor pentru motoarele de căutare. Chiar dacă avem de-a face cu o scădere a calității în mai toate domeniile vieții noastre reale, pe internet lucrurile stau puțin diferit.

Și în 2019, nu poți ca să fii memorabil dacă nu aduci plusvaloare acelora ce ajung pe site-ul de firmă sau pe blogul tău.

 

O agenție SEO te poate ajuta cu servicii adaptate noilor cerințe de optimizare

 

Doar că regulile după care se face SEO (Search Engine Optimization) se modifică într-un ritm amețitor, de aceea, mai ales dacă vorbim despre o afacere online, nu poți ca să mai ajungi în top azi (și mai ales să rămâi acolo!) dacă nu apelezi la o agenție specializată, precum este, de exemplu,  Digital Metrics.

 

Chiar și în prezent, pentru ca Google, Bing sau alte motoare online să afle de existența ta și să te pună în fruntea căutărilor este nevoie ca să apelezi la oameni care chiar se pricep la optimizare web, deoarece ei:

  • analizează trendurile și găsesc cele mai relevante cuvinte-cheie pentru domeniul tău de activitate;
  • pot să insereze acei termeni în url-uri, titluri, subtitluri, descrierile fotografiilor postate, ca să nu mai vorbim de conținutul propriu-zis, pentru ca să ai relevanța visată în online.

 

Chiar dacă sub o nouă formă, pe baza unor algoritmi noi, dacă este făcut așa cum trebuie, un SEO de calitate, făcut după o strategie clară, nu „heirupistic”, poate să îți dea satisfacția de a-ți vedea site-ul și/sau blogul pe prima pagină de căutări. Iar acest lucru înseamnă automat un trafic mai mare, traficul conduce la lead-uri, iar acestea se pot transforma în clienți pe care urmează ca să-i fidelizezi prin secrete specifice, pe care tot specialiștii unei agenții  SEO bune le cunosc.

Dacă o să intri pe site-ul de prezentare Digital Metrics o să vezi acolo că promovarea online este un proces complex, ce include multiple acțiuni interconectate ce converg spre atingerea unor obiective bine stabilite și eșalonate în timp.

Căile de atingere ale acestora pot să fie diverse, dar în linii generale ele se păstrează, chiar dacă se mai ajustează pe parcurs în raport de elementele noi care apar.

Există instrumente specifice pentru atragerea unui număr mereu în creștere de vizitatori, pentru a-ți putea crește brandul de firmă sau brandul personal, iar pe cale de consecință, dacă ai răbdare, o să te bucuri de o victorie răsunătoare.

Optimizarea pentru motoarele de căutare este în prezent un război dur, unde doar cei mai pregătiți strategi pot învinge.

 

Optimizarea de calitate nu se poate face peste noapte!

 

Cert este că nu se pot vedea rezultate senzaționale peste noapte, dacă se dorește ca ele să dureze. O perioadă de circa 6 – 12 luni este una rezonabilă, dacă un client dacă cumpără un pachet de promovare SEO vrea să își atingă obiectivele scontate în online, să își învingă concurenții direcți.

Doar cu ajutorul unei firme specializate în SEO ai să îți poți eficientiza website-ul și/blogul, poți să ai parte de un conținut irezistibil pentru aceia care citesc postările de pe paginile tale din online, poți ca să îți construiești cu timpul o prezență virtuală magnetică care să dureze, nu să fie doar o apariție efemeră.

 

Dacă în urmă cu 2 – 3 ani circa 75% dintre internauți nu treceau de prima pagină a motoarelor de căutare, în prezent, din cauza telefoanelor mobile, care permit afișarea pe ecranele lor a unui număr și mai mic de rezultate decât se pot vedea pe un monitor de laptop, lupta pentru primele poziții (maxim 5) pe Google s-a acutizat și mai mult.

Dar apelând la o agenție bună din domeniu, precum este Digital Metrics poți câștiga acest război!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Published

on

 

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentiei, îmbinând o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand și customer experience. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The BridgeTM, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă. Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții nostri soluții creative earned-first, utilizând instrumente de customer experience (CX), fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Mă bucur că am oportunitatea de a mă alătura echipei de aur Golin. Sunt încântat să îmi folosesc energia și pasiunea creativă pentru clienții agenției, jucători de top în industriile lor, branduri și companii pentru care orice creativ din piață would really kill J. Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPRTM, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending