Connect with us

Digital

Huawei marchează o nouă realizare: 10 milioane de unități Huawei P8lite livrate în întreaga lume

Avatar

Published

on

 

Huawei a livrat peste 10 milioane de smartphone-uri Huawei P8lite, la doar 9 luni de la lansarea modelului în Europa. În total, întreaga serie Huawei P8 a fost livrată cu succes către mai mult de 16 de milioane de utilizatori din întreaga lume, astfel că 60% din vânzările înregistrate provin de pe piețele globale.

Anul 2016 a început în forță pentru Huawei, compania înregistrând un nou record în materie de livrări de smartphone-uri: peste 12 milioane de unități livrate în luna ianuarie – ceea ce înseamnă o creștere cu 93% față de aceeași perioadă a anului precedent. Mai mult, luna ianuarie a fost a patra lună consecutivă în care Huawei a livrat peste 10 milioane de smartphone-uri. Datorită creșterii continue a notorietății brandului la nivel global, interesul consumatorilor pentru produsele Huawei crește deasemenea în mod semnificativ de la lună la lună.

Astfel, în anul 2015, compania Huawei a livrat 108 milioane de unități – o creștere cu 44% față de anul 2014, rezultat care consolidează poziția companiei în topul primelor trei brand-uri la nivel global.

Modelul Huawei P8lite este primul smartphone al producătorului chinez care înregistrează mai multe vânzări pe piețele globale decât în China. Compania își propune să ajungă la consumatorii din întreaga lume cu produse performante, dar totodată ușor de utilizat.

Adoptând design-ul elegant al seriei P, Huawei P8lite este realizat cu o atenție desăvârșită la detalii. Designul elegant este completat de specificațiile de top, precum procesorul Octa-core, camera foto principală de 13MP și tehnologia 4G integrate. Produsul păstrează un raport calitate-preț echilibrat pentru consumatori, care continuă să achiziționeze smartphone-ul într-un număr record.

În România, smartphone-ul este comercializat din luna iunie a anului 2015 și a înregistrat vânzări de peste 100.000 unități, situându-se în top 5 cele mai bine vândute telefoane din România. Modelul este disponibil atât în oferta operatorilor de telefonie mobilă, cât și în cea a celor mai importante magazine de tehnologie.

 

 

Comentarii

Tehnologie

Posibilitatea de a deveni un programator profesionist, oferită de FastTrackIT

Avatar

Published

on

Autoizolarea, cu toate că scopul său de bază este prevenirea răspândirii coronavirusului, poate lua locul timpului perfect pentru a învăța lucruri noi. Așa se face că tot mai mulți români încearcă să își schimbe domeniul de activitate acum, urmând cursuri diverse de calificare în mediul online.

Este și cazul celor ce își doresc o carieră de succes în domeniul IT. Fasttrackit este un pilon de bază la capitolul cursuri de IT online pentru toți cei aflați la început de drum. Profesionalismul lor, dar și diversitatea pachetelor de învățare pe care le pun la dispoziție, îi recomandă a fi cei de care românii ce își doresc o carieră în domeniul IT au nevoie.

Cursuri online LIVE acreditate

Nimeni nu poate risca atunci când vine vorba de visele sale. Pentru a păși cu dreptul pe drumul spre o viitoare carieră de succes, indiferent de domeniul din care aceasta face parte, persoana în cauză trebuie să se intereseze dacă toate cursurile pe care le va urma sunt acreditate.

În cazul în care acestea nu sunt acreditate, s-ar putea ca drumul spre o viitoare carieră să fie unul greu de parcurs, indiferent de pachetul de cunoștințe pe care cel ce a urmat cursurile în cauză le deține.

Cei de la FastTrackIT oferă cursuri de formare profesională în domeniul IT online LIVE. Acest lucru se întâmplă încă dinaintea instalării pandemiei, însă acum alternativa în cauză este mai sigură ca niciodată.

Cursurile puse la dispoziție de cei de la FastTrackIT

Experții din domeniul IT de la FastTrackIT pun la dispoziție pachete diverse de învățare. De exemplu, cei aflați la început de drum pot alege să urmeze un curs Java, Web Developer sau QA testare. Cât despre plată, aceasta se poate realiza online, în 7 rate lunare direct către FastTrackIT sau în 12 rate lunare prin StarBT.

Cei interesați regăsesc în cadrul site-ului oficial al echipei detalii ce privesc fiecare curs în parte. De exemplu, cursul JAVA STREAMED ce se desfășoară online poate fi urmat de către începători. Acesta cuprinde noțiuni OPP, noțiuni de introducere în JAVA, bazele de date relaționale. Trebuie amintit din nou că acest curs este acreditat, deci recomandat spre a fi urmat de tot cei care își doresc o carieră sigură în domeniul IT.

Informații de interes se regăsesc pe site și despre cursul de TESTARE RECORDED, curs complet de testare manuală și automată. Acesta este destinat, de asemenea, și celor ce nu au mai avut niciun contact cu acest domeniu. El cuprinde noțiuni introductive în Java și OPP, noțiuni de testare automată, dar și noțiuni de testare manuală Web.

Bineînțeles, cei ce își doresc cu adevărat o carieră în acest domeniu pot lua legătura cu această echipă de experți pentru și mai multe detalii, detalii extra față de cele regăsite pe site. Poate multora dintre cei interesați le va fi greu să înceapă de la zero o carieră în acest domeniu. Dacă au nevoie de o motivație, pot vizualiza filmulețele tip testimonial ale celor care au absolvit FastTrackIT.

Comentarii

Continue Reading

Industria de Publicitate

Şi brandurile au sentimente ! Despre emoţia în publicitate, marketing emoţional şi storytelling

Avatar

Published

on

            Procesul de branding a devenit deja o practică răspândită, atunci când un produs vrea să-şi facă loc pe piaţă. Competiţia acerbă şi evoluţia mijloacelor de comunicare au determinat schimbări ale tacticilor de promovare. Brandurile au înţeles că de multe ori calea către cumpărător nu trece întotdeauna prin raţiune, ci prin inimă, sentimente şi emoţii. Aşa au apărut ramuri precum marketingul emoţional sau conceptul de storytelling, adică integrarea poveştilor.

 

Specialiştii care studiază ramura psihologiei reclamei clasifică emoţiile în pozitive şi desigur, emoţii negative. În funcţie de context, o companie poate apela fie la prima categorie, fie la cea din urmă, pentru a-şi promova produsul. De menţionat este că un brand autentic oferă mai mult decât emoţii asociate momentului, ci adevărate sentimente faţă de acel produs care ne determină să-l achiziţionăm cu orice ocazie.

Un brand transmite informaţii şi bineînţeles emoţii, în mai multe moduri. De la reclamă, până la culoarea reprezentativă, totul face parte din procesul de branding. Succesul unui brand nu este determinat de culoarea pe care o are logo-ul, dar cu siguranţă este un detaliu care contribuie la conturarea imaginii în timp a mărcii. Adunate împreună, toate aceste detalii întăresc identitatea produsului. În continuare, avem un scurt ghid al culorilor şi al semnificaţiilor acestora, folosite în marketing:

  • Verdele duce cu gândul la natură, prospeţime, educaţie şi este preferat de cei din turism, resurse umane sau sănătate. (Animal Planet, Android, Starbucks, etc.)
  • Albastru, ales şi de Faceboook, inspiră credibilitate şi profesionalism.
  • Roşul este o culoare îndrăzneaţă, care transmite putere şi pasiune. Multe branduri de succes au optat pentru această nuanţă, iar câteva dintre acestea sunt Coca-Cola, Lego, Canon, Lay’s, Avis sau KFC.
  • Culoarea orange transmite o stare de bine, veselie şi prietenie. Avem aici Fanta, Mozilla Firefox, Amazon sau Nickelodeon.
  • Creativitatea şi inteligenţa sunt deseori asociate cu nuanţele de violet. Yahoo! sau Telekom fiind doar două exemple.
  • Non-culorile au şi ele farmecul lor, pot fi stabile, puternice, dar şi pure. Vezi Apple, Puma, Nike, Honda, Cartoon Network şi lista poate continua.
  • Există şi cazuri în care este preferată combinaţia mai multor culori. Diversitatea este pe placul celor de la Google, Windows, NBC sau eBay.

Vă mai amintiţi de Cosmote ? Actualul Telekom a lansat înainte de procesul de rebranding, una dintre cele mai emoţionante reclame. Spot-ul surprinde importanţa comunicării, în special a celei care uneşte generaţiile. Copilul devenit acum adult, îşi pierde răbdarea în faţa întrebărilor repetate ale tatălui bătrân şi bolnav, despre un fluture. Dar rememorarea unui episod similar din copilărie, atrage după sine regretul şi împăcarea. Filmuleţul lasă impresia urmăririi unui scurt metraj, unde beneficiarul ne este dezvăluit abia la final. Cosmote nu încearcă aici să vândă ceva în adevăratul sens al cuvântului, ci mai degrabă să crească gradul de awareness al clienţilor.

 

Practici înrudite: marketing şi branding emoţional

Apelul la emoţie nu este o idee tocmai nouă pentru publicitari, dar oferă cu siguranţă un avantaj competitiv în piaţă. Pentru mulţi practicieni, loialitatea consumatorilor înseamnă profit. Un branding bine realizat reuşeşte să treacă de la consumatori la oameni, de la produs la experienţă, de la onestitate la încredere, de la comunicare la dialog, de la identitate la personalitate şi tot aşa. Emoţia este cea care leagă consumatorul de un anumit produs.

Emoţiile puternice ne iau prin surprindere, dar ce este frumos se termină repede. Tocmai de aceea, emoţia trebuie dozată şi împărţită în mai multe stadii: trezirea interesului pentru produs, decizia de cumpărare, repetarea acţiunii, loializarea cumpărătorului, promovarea şi susţinerea produsului de către client însuşi. Există inclusiv clasamente ale diferitelor stări, unde primele locuri sunt ocupate de amuzament, interes, surprindere, fericire şi încântare. Reţelele de socializare au ştiut foarte bine cum să exploateze bucuria de a împărţi tot felul de experienţe cu ceilalţi oameni.

Samsung este un alt brand îndrăgit de milioane de utilizatori din întreaga lume. Chiar dacă acum sunt la modă versiunile cele mai recente, campania desfăşurată odată cu lansarea modelului Galaxy S3, a transformat un device, un obiect, într-o „persoană”. Această bucăţică de tehnologie te înţelege, împarte ceea ce este în inima ta, păstrează momente importante şi este creat special pentru oameni.

Cum sporeşte emoţia prin storytelling

Astăzi, a crea o reclamă poate fi considerată o adevărată artă. În locul unui îndemn clasic spre cumpărare, privitorul este purtat într-o altă lume, prin intermediul poveştilor. Conceptul are la bază o idee interesantă: „Spunerea poveştilor este o parte integrantă a ceea ce ne diferenţiază pe noi ca şi fiinţe umane.” Poveştile nu trebuie să fie reale pentru a ne impresiona, dar cu siguranţă se cere un scenariu bun şi personaje originale surprinse ca atare în timp, spaţiu şi acţiune. Dar această tehnică nu le rezolvă pe toate. Poveştile nu pot îndeplini toate obiectivele companiei. Ele trebuie să se îndepărteze pe cât se poate de clişee, iar fără o execuţie profesionistă, o idee bună se poate pierde. Însă tuturor ne plac poveştile, fie că suntem mici sau adulţi şi de multe ori povestea este cea care ne determină să alegem un anumit brand.

 

Comentarii

Continue Reading

Digital

Amazon, serviciile SEO si comertul electronic

Avatar

Published

on

Amazon, cea mai mare platforma de comert electronic din lume, valoreaza in prezent aproximativ un trilion de dolari. Fondatorul si detinatorul companiei de origine americana, Jeff Bezos, este considerat cel mai bogat om in viata si un model pentru cei interesati de afaceri online. 

 

Aceasta platforma, denumita sugestiv dupa cel mai mare ecosistem mondial, a castigat notorietate nu doar prin varietatea extraordinara a produselor oferite si activitati de promovare online „obisnuite”, ci si prin implementarea unor strategii specifice care tin de zona serviciilor SEO.

 

Spre exemplu, ranking-ul produselor afisate de Amazon, in urma unei cautari efectuate de catre utilizator pe platforma, se realizeaza in baza unor cuvinte cheie „exclusive”. Acestea sunt indexate numai de algoritmul A9 al platformei si nu pot fi afisate de niciun alt motor de cautare. Altfel spus, ele prezinta relevanta si sunt eficiente doar pentru cautarile efectuate pe Amazon.

 

De asemenea, review-urile „verificate” reprezinta un factor decisiv pentru rata de conversie. Aceste detalii de ,,bucatarie interna”, pe care le regasim sub o forma sau alta si in servicii SEO la scara mai mica, fac parte din procesul de optimizare SEO pe Amazon, care este un caz particular.

servicii SEO

Principiul fundamental, insa, este acelasi ca in cazul platformelor de e-commerce mai restranse sau al magazinelor online locale care apeleaza la o agentie de marketing digital pentru servicii SEO. Diferenta consta in faptul ca Amazon detine propriul algoritm specializat in optimizare si nu se raporteaza la Google.

 

Practic, fiind un gigant al comertului electronic, Amazon functioneaza ca un motor de cautare in sine. Rezultatele returnate au la baza cuvinte cheie ce indica produsul, categoria de produse sau brandul de care utilizatorul, potential cumparator, este interesat. Achizitia finala se realizeaza exclusiv prin intermediul platformei.

 

Autorul Scott Galloway, profesor de marketing la Universitatea din New York, Leonard N. Stern School of Business, afirma: „Fiind o companie virtuala, Amazon se poate extinde la sute de milioane de clienti si in toate domeniile de comert cu amanuntul, fara dificultatile clasice presupuse de construirea unor magazine reale din caramizi si mortar sau de angajarea a mii de oameni.”

 

Asadar, trebuie sa recunoastem: infiintarea platformei Amazon, in 1995, si dezvoltarea comertului electronic sunt strans corelate. Care este, insa, concluzia acestui preambul? Internetul este viitorul comertului, iar afacerile online pot sa aduca mai multi bani decat ne-am fi inchipuit vreodata. Dar, in conditiile competivitatii acerbe, ai nevoie si de servicii SEO pentru a reusi cu adevarat!

 

Indiferent ca vorbim de un retailer online gigantic la nivel mondial sau ne referim strict la un magazin virtual din Romania, fara marketing nu poti exista. Iar cu cat incluzi in planul tau de marketing digital si principii sau servicii SEO, cu atat mai bine!

 

Pe scurt, Search Engine Optimization sau optimizarea pentru motoarele de cautare este o tehnica de marketing online care urmareste promovarea organica, pe Internet, a magazinelor virtuale sau a paginilor web care isi prezinta serviciile.

 

In principiu, acest lucru se realizeaza prin optimizarea continutului site-urilor targetand anumite cuvinte cheie si expresii de cautare relevante pentru domeniul de activitate respectiv. Astfel, in urma unui search initiat de un potential client, Google va afisa oferta ta in prima pagina a rezultatelor sale. Cu cat vei obtine o pozitie mai fruntasa, cu atat vei avea mai multe sanse pentru incheierea unei tranzactii.

Din categoria de servicii SEO fac parte: research-ul de cuvinte cheie, auditul site-ului, optimizarea on-page si off-page, procesul de link-building, monitorizarea traficului organic etc.

 

Asadar, SEO se raporteaza la Google, cel mai mare motor de cautare din lume. Totodata, putem aprecia ca optimizarea SEO este „motorul” care pune in functiune comertul electronic, „in parametrii optimi” (pe cale organica). Comparatia e atat de pertinenta, incat gigantul american Amazon si-a creat propriile „reguli” in acest sens.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0