

Digital
IAA România organizează a 4-a ediție a Zilei Publicității
Pe 17 aprilie 2018 IAA România vă invită să celebrăm împreună a 4-a ediție a Zilei Publicității, eveniment cu atat mai important cu cât întregul an se află sub auspicii aniversare: IAA România împlinește 25 de ani de activitate alături de industria de advertising.
Anul acesta Ziua Publicității pune în prim plan viitorul advertisingului la nivel mondial, dar și local, precum și cum ne putem adapta evoluției rapide a mediilor și formelor de comunicare pentru a schimba lumea prin creativitate.
Profesioniștii din marcom și tehnologie vor răspunde întrebărilor tinerilor la început de drum, dar mai ales vor vorbi despre viitorul industriei răspunzând următoarelor 3 mari teme, expuse în 3 paneluri de discuții moderate de Cabral Ibacka:
- “Predicții despre viitor: cum vor reuși brandurile să atragă consumatorii peste 5-10 ani?”
-
“Cum vor arăta specialiștii viitorului în marcom? Ce trebuie să știe și cum trebuie să acționeze?”
-
“Role models. Cum să ai impact din România la nivel global?”
Vom avea alături de noi atât specialiști din publicitate, cât și industrii adiancente ce contribuie tot mai mult la evoluția branșei, specialiști dintre care amintim: Bogdan Nițu – fondator WEBSTYLER, Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive, Adrian Batista – Creative Director Pro TV, Constantin Vica – lecor univ. dr. în filosofia și etica noilor tehnologii, Dragoș Stanca – fondator ICEEfest și managing partner ThinkDigital.
De asemenea, în cadrul acestei conferințe vom prezenta și concluziile studiului lansat de curând de IAA România împreună cu platforma babele.co, studiu pe care l-am propus membrilor noștri, dar și publicului larg, cu scopul de a ne dezvolta și de a crește împreună cu nevoile și cerințele industriei.
Vă invităm să-l completați și să participați la discuții accesând linkul: www.babele.co/#!/pro/iaa
“Ne dorim un viitor în care România să se afirme și să fie recunoscută ca un adevărat Global Creative Hub, iar întreaga activitate a IAA România se orientează în jurul acestei viziuni. Suntem în an aniversar – 25 de ani de la înființarea IAA România – ani dinamici, în care marcom-ul românesc s-a maturizat, a dovedit că are atât echilibru pentru a depăși crize semnificative, cât și forță creativă apreciată la nivel global. Este momentul perfect pentru a încuraja ecosistemul marcom-ului românesc să accelereze adopția inovației, să îmbrățișeze dezvoltarea viitoarelor talente și să îndrăznească, să aiba curajul de a ataca piețe noi. Astfel, Ziua Publicității și Gala Premiilor de Excelenta IAA vor alimenta cu inspirație și curaj oamenii industriei, vor pune în valoare modele puternice recunoscute deja la nivel internațional și vor provoca marcom-ul românesc să intre cu baterille încărcate în etapa “România = Global Creative Hub.” declară Maria Predoiu, președinte IAA România.
Ziua Publicității va avea loc pe 17 aprilie la Hotel Intercontinental, Sala Fortuna, etaj 21, începând cu ora 14. Accesul este liber, însă pentru că locurile sunt limitate, vă rugăm să vă înscrieți la adresa: ruxandra.radu@iaa.ro.
Comentarii
-
Grila de programe5 zile ago
TVR a pregătit programe speciale pentru duminică, 24 ianuarie, de Ziua Unirii
-
Emisiuni4 zile ago
Final de sezon „Politică și delicatețuri”: fermecat de invitata lui, Dinescu arde vinetele…
-
Emisiuni4 zile ago
Şi animalele au sentimente! Descoperă povestea impresionantă a ursoaicei Ina
-
Emisiuni4 zile ago
Codin Maticiuc la „Distracțiile lui Cazacu”: „Ideea cu băiatul de bani gata nu mă deranjează, dar nici nu-mi place.”
-
Muzica4 zile ago
Alexandra Ungureanu lansează piesa „Dacă n-am fi împreună”
-
AUDIENȚE TV3 zile ago
Survivor România, din nou lider de audienţă
-
Life Style4 zile ago
Începe ziua cu o cafea bună. Top 5 cele mai bune varietăţi de cafea
-
Reality Show4 zile ago
Razboinicii, victoriosi aseara, la “Survivor Romania”; Astazi, urmeaza batalia pentru Imunitate!