Connect with us

ALL MEDIA

IAA România a premiat super eroii comunicării! Vezi lista câștigătorilor

Avatar

Published

on

În prezența Boardului Mondial al IAA, ieri, 25 Februarie 2014, a avut loc cea de-a VI-a ediție a Galei Premiilor de Excelență IAA România.

Pe scena Ateneului Român au fost acordate 18 premii, recompensând excelența în diverse domenii de activitate din marketing și comunicare.

Peste 500 de persoane, profesioniști din comunicare și publicitate, jurnaliști și prieteni ai industriei au participat la cea de-a VI-a ediție a Premiilor de Excelență IAA.

Pe lângă trofeele acordate în categoriile cunoscute: Clienți, Agenții și Mass Media, Boardul IAA România a acordat anul acesta și Premiul de Excelență pentru Educație în Marketing și Comunicare Afroditei Blasius și lui Sorin Psatta pentru performanța deosebită în educarea tinerei generații de aspiranți din industrie, dar și pentru creșterea și formarea multor profesioniști în domeniu.

De asemenea, Sorin Psatta a fost desemnat “Personalitatea anului in Marcomm”, prin votul celor prezenți la Gală, care au ales dintre câștigătorii categoriilor Clienți, Agenții, Mass Media, Excelență pentru educație în marketing și comunicare, Excelență pentru tânăra speranță a anului.

O singură excepție a marcat șirul de premii de excelență. Dat fiind climatul nefavorabil creat de OUG 25/2013, Boardul IAA România a decis să nu acorde “Premiul de Excelență pentru Operațiuni de media”, din categoria Agenții.

Pe de altă parte, prin faptul ca acest premiu nu a fost decernat, Boardul IAA a dorit să evidențieze faptul că toți cei ce au reușit să continue, în pofida efectelor ordonanței, merită un premiu de excelență, în egală măsură și că industria are nevoie de un mediu puternic prin care să se poată dezvolta și să producă excelență.

Momentul culminant al serii a fost acordarea Premiilor Speciale de Excelență IAA – pentru 20 de ani de contribuție la dezvoltarea industriei și a asociației, în sine. Mihai Vârtosu fiind recompensat pentru contribuția semnificativă adusă la dezvoltarea industriei în România.

 

Laureații Galei Premiilor de Excelență IAA 2014

Clienți

Excelență în Marketing General: Mihai Bodeanu – Dacia Renault

Comunicarea brandului Dacia în România a generat creșterea vânzărilor într-o piață aflată în scădere continuă. Standardele profesionale și personale ale lui Mihai Bodeanu și-au pus amprenta asupra strategiei de comunicare a brandului.

 

Excelență în Marketing Specializat:

Cristina Micu – ING Bank 

Pentru targetarea excelentă a comunicării și găsirea limbajului de banking adresat tinerei generații.

 

Excelență în Relații Publice:

Claudiu Pândaru și Lucian Mândruță – Gândul

Pentru curajul de a răspunde presei britanice cu o campanie cu umor. Pentru viteza de reacție cu care au aprobat campania și pentru modul în care aceasta a fost susţinută. Campania Gândul a beneficiat de 1 milion de Euro în free PR ș a generat o creștere a readershipului Gândul cu 30%.

 

Excelență în Responsabilitate Socială:

Lidia Solomon – Vodafone

Pentru implicarea unui brand internațional în proiecte din România, cu impact profund în comunitățile locale.

 

Agenții

Excelență în Creație:

Mihai Gongu – GMP

Pentru că a reușit cu o idee simplă, executată rapid, să aducă României, prin campania Gândul, un beneficiu de imagine cum nu au reușit multe campanii de advertising.

 

Excelență în Relații Publice:

Monica Jitariuc – The Practice

Pentru premiile primite de agenție la Sabre Awards și pentru titlul de Eastern Europe Consultancy of the Year. Pentru conturarea unui brand personal coerent și pentru generozitatea prezentărilor sale din conferințele de specialitate.

 

Excelență în Managementul Comunicării:

Lorand Balint – Leo Burnett

Pentru că a dovedit că din București se poate juca cu succes un rol de leadership pe conturi globale de publicitate, pentru inovațiile aduse la nivel de structura și organizare a agenției de publicitate.

 

Mass Media

Excelență în Informare și Educare TV:

Andi Moisescu – Apropo TV

Pentru încăpățânarea de a sta aproape de industrie și de a dezvolta un proiect de comunicare altfel, la fel de relevant și de profesionist în fiecare ediție.

Moise Guran – TVR

Prin calităţile excelente de comunicator a devenit reperul informației corecte și de bună calitate în România.

 

Excelență în Informare și Educare non TV:

Petre Barbu – Forbes

Pentru “Primul an de publicitate”, despre aventuroasele și frumoasele începuturi ale industriei de comunicare și publicitate în România.

 

Excelență în Entertainment TV:

Smiley și Pavel Bartoș – ProTV

Pentru tonusul ridicat și pentru atitudinea pozitivă cu care ne distrează, pentru glumele de bun simț și pentru consecvență.

 

Excelență în Entertainment Non TV:

Echipa Times New Roman

Pentru că reușesc să ne facă să zâmbim din nimic, pentru felul relaxat în care se joacă cu brandurile și pentru spiritul de auto ironie.

 

Excelență pentru Educație în Marketing și Comunicare

Afrodita Blasius – Bridge Communication

Pentru contribuția la ceea ce este astăzi şcoala IAA, pentru că a format generații întregi de cursanți, pentru felul în care, prin exemplul personal de verticalitate și integritate contribuie la imaginea unei industrii întregi.

Sorin Psatta – BBDO

Pentru dăruirea cu care, de 20 de ani, împletește cariera de profesor cu munca de agenție, pentru că duce în școli tot ce e mai nou in industrie și pentru numărul mare de profesioniști de comunicare la formarea cărora a contribuit.

 

Premiul de Excelență pentru Tânăra Speranță a Anului – acordat de filiala IAA Young Professionals

Ioana Filip – McCann

Pentru numeroasele distincții primite în 2013.

Personalitatea Anului în Marcomm

Sorin Psatta – BBDO

 

Distincție acordată în urma votului celor prezenția la Gala Premiilor de Excelență IAA 2014

Premiile  Speciale de Excelenta Pentru 20 de ani IAA

Clienți:

Hans Dewaele – Procter&Gamble (în numele echipei de directori de marketing a companiei)

Pentru constanța și consecvența în construcția brandurilor P&G, pentru înaltele standarde profesionale și etice promovate și pentru modul în care aceste branduri au stat aproape de români în ultimii 20 de ani.

Agenții:

Adrian Boțan – McCann

Pentru consecvența de care dă dovadă în a demonstra că publicitatea din România e creativă și merită premiată. Pentru nenumăratele campanii care au depășit granițele ca notorietate și pentru cele mai multe premii de creație din palmares.

Media:

Adrian Sârbu

Pentru vizionarismul și leadershipul cu care a construit cel mai complet și mai profesionist trust de media din România, pentru voința de a fi mereu inovator și pentru sutele de profesioniști pe care i-a format și inspirat în ultimii 20 de ani.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

DIGI 24: Generația WhatsApp față în față cu Revoluția de la ‘89

Avatar

Published

on

În curând, se vor împlini 30 de ani de la Revoluția din 1989. Unii dintre noi au trăit acest eveniment, în stradă, alții l-au urmărit cu sufletul la gură la TV și au întâmpinat cu speranțe noua epocă, cea a libertății și democrației. Mulți ne raportăm la acest eveniment istoric cu emoții care amestecă revolta, speranța, teama, mândria, curajul. Dar cum se raportează la Revoluția din ’89 cei care nu au trăit în comunism, născuți în era internetului, a platformelor de socializare și a gadget-urilor?

                                                 Campania Digi241989. Anul care a schimbat lumea” pune “generația WhatsApp” față în față cu istoria recentă într-o serie de evenimente care debutează, astăzi, 19 noiembrie 2019, ora 11:30, la Liceul Teoretic Național și va ajunge, până în 6 decembrie 2019, în alte trei colegii bucureștene, respectiv Spiru Haret, Gheorghe Lazăr și Cantemir Vodă.

Prima întâlnire va prezenta elevilor reportajul Digi24 dedicat implicării Reginei Mamă Elena în salvarea orfanilor evrei în al doilea război mondial și modului în care propaganda comunistă a ascuns implicarea Reginei. Temele următoarelor evenimente sunt arhitectura în comunism, 23 august, fosta zi națională și Propaganda și cenzura comunistă și presiunea regimului politic asupra vieții private.      Întâlnirile cu elevii includ proiecții ale reportajelor din campania Digi241989. Anul care a schimbat lumea” și discuții cu realizatoarea campaniei Elena Tănase (Vijulie) și invitații ei, protagoniști ai reportajelor din campanie. Elena Tănase a explicat de ce este important acest demers:

“Dacă ştii istorie, se cheamă că ştii cine eşti, că ai rădăcini, că ştii să identifici ce e bine şi ce e rău pentru tine şi cei dragi ai tăi. Din nefericire, din cauza dictaturii comuniste, românii au ajuns să creadă că sunt corupţi şi/sau ineficienţi şi că în România lucrurile nu au cum să se schimbe din cauza unor traume sau chiar caracteristici istorice profunde. Nimic mai fals. Românii nu sunt nici mai buni, nici mai răi decât alte naţiuni. Dar comunismul a rupt complet România de statele occidentale pe care le luase drept model, a zdrobit osatura socială firească şi a generalizat sărăcia. Comparaţia firească cu ţări precum Spania, Franţa sau Marea Britanie e mereu în dezavantajul traiului în România, cei mai mulţi dintre noi uitând că nivelul lui scăzut are cauze teribile. Nici la 30 de ani de la Revoluţie, politicile publice nu au reuşit să recupereze terenul pierdut şi să vindece traumele. Aici intervine informaţia de factură istorică. Exemplele de curaj ale celor care s-au opus abuzurilor din vremea comunismului sunt o sursă de inspiraţie contra greutăţilor prezentului. Dacă mulţi dintre bunicii şi părinţii noştri au reuşit să-şi păstreze mintea limpede şi comportamentul nealterat de agresivitate şi corupţie, noi ar trebui să reuşim în orice proiect profesionist şi făcut cu gânduri bune. Noi suntem liberi şi nu riscăm nimic”, a declarat jurnalista care în ultimii patru ani s-a dedicat proiectelor Digi24 de istorie recentă.

Elena Tănase, realizatoarea campaniilor Digi24 “1990 – Anul 0, era noastră”, “Coroana de Oţel”, “100 de ani de comunism” și “O sută de ani de viitor”, va încheia proiectul dedicat căderii comunismului în Europa cu un documentar de lung metraj despre Revoluţia de la 1989, care va fi difuzat în luna decembrie.

Despre Digi24

Televiziunea Digi24 și platforma online digi24.ro, poziționate de publicul român, pentru al doilea an consecutiv, în top 3 cele mai credibile surse de informare* din România, fac parte din divizia de media a grupului Digi | RCS & RDS.                                                                                                                                          Grupul Digi mai deține primul post TV Ultra HD din România, Digi 4K, televiziunile Digi Sport 1, 2, 3 și 4, postul de filme (pay-tv) Film Now, televiziunile Digi World, Digi Life și Digi Animal World, televiziunile de muzică UTV, Music Channel, Hit Music și posturile de radio Pro FM, Digi FM, Dance FM și Chill FM.

*Reuters Institute Digital News Media Report 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Genti de laptop de la Zevo – ce le defineste ca fiind calitative?

Avatar

Published

on

Un alt gadget indispendabil din randul telefoanelor si al tabletelor este laptop-ul. El poate face mai multe lucruri decat cele doua la un loc, asa ca necesita o marja de protectie corespunzatoare. Precum telefoanele si tabletele dispun de huse de protectie, asa si laptourile isi cer dreptul la ele, mai ales atunci cand sunt transportate.

Totusi, alegerea gentii perfecte pentru laptop nu este una usoara. Avand in vedere multitudinea modelelor disponibile pe piata, alegerea devine vizibil mai grea. In acest sens, Zevo este magazinul pe care tot mai multe persoane il aleg atunci cand vine vorba de achizitonarea unei genti perfecte pentru laptop. In cele ce urmeaza se vor enunta x criterii care indica perfectiunea si calitatea gentilor de laptop de la Zevo.

  1. Dimeniunea gentii

Gentile pentru laptop-uri nu au aceeasi dimeniune deoarece nici modele brandurilor specializate nu produc laptop-urile de o dimensiune standard. De exemplu, notebook-urile au diagonala ecranului intre 11 si 18 inch – deci au nevoie de o geanta speciala.

Gama de genti de laptop de la Zevo este un vasta – cuprinde genti de diferite dimensiuni, create pentru a se plia pe dimeniunile fiecarui model disponibil pe piata la ora actuala.

  1. Stilul gentii

O atentie aparte se pune si pe stilul gentii, pe maniera in care se prezinta. Se recomanda ca alegerea sa se faca in functie de culorile preferate, atunci cand calitatea este deja inclusa in pretul achizitiei, deci nu se afla sub semnul incertitudinii. Aspectul este cel care dicteaza achizitia de cele mai multe ori, iar Zevo este locul perfect in care se pot face cumparaturi in functie de aspect, dupa cum s-a mai spus, calitatea este deja inclusa.

  1. Materialul din care sunt confectionate

Avand in vedere ca laptop-urile sunt gadgeturi de valoare, cu un pret nu tocmai mic, se recomanda sa fie transportate cu grija. Un stimul al duratei lor de viata este si materialul din care este confectionata geanta de protectie, folosita optim si pentru transport.

Pielea naturala se dovedeste a fi un material perfect si pentru confectionarea acestor tipuri de genti. Rezistenta si aspectul sunt criterii ce o propulseaza pe culmile elegantei si rezistentei. O geanta pentru laptop din piele naturala este una sub semnul careia se situeaza siguranta gadgetului.

  1. Numarul buzunarelor disponibile

Pe langa spatiul dedicat laptop-ului, o geanta de protectie trebuie sa aiba si alte asemenea compartimente pentru accesoriile gadgetului. Incarcatorul, castile, cablurile externe de conectare sunt doar cateva dintre accesoriile ce se regasesc mereu in geanta. Cele de la Zevo, de exemplu, au numeroase compartimente ce prezinta siguranta si datorita modului  in care se inchid.

Extra: ce mai furnizeaza Zevo pentru cei interesati?

Din ce s-a discutat pana acum, se pare ca Zevo este doar un magazin ce vinde genti pentru laptop, insa lucrurile nu sunt tocmai asa.

Zevo si-a castigat un loc fruntas pe piata din Romania prin  intermediul gentilor din piele naturala pe care le pune la dispozitia celor interesati. Deviza brand-ului romanesc Zevo si maniera in care sunt create este factorul declansator al trendului Zevo – Pentru ca o femeie nu are niciodata prea multe genti.

Toamna a venit, ca de fiecare data, cu noi propuneri din moda, iar magazinul Zevo s-a conformat cu acest lucru. Astfel, atat doamnele, cat si domnii, pot face achizitii avand siguranta ca acestea se preteaza intocmai pe noile recomandari din lumea modei.

Publicul feminin – incantat de gentile din piele

Femeile sunt cele care cauta mereu orgininalitatea si bunul gust in genti. Totodata, cele care se respecta vor cauta intotdeauna calitatea produsului, ignorand total pretul. O geanta de calitate, din piele naturala, este cea prin intermediul careia se pot crea amintiri de durata. Mai exact, ele sunt imune la trecerea timpului, deci sunt un accesoriu perfect in multe iintre evenimentele importante ce au loc de-a lungul vietii.

Nu in ultimul rand, varietatea modelelor disponibile in magazinul mentionat mai sus are un scop bine definit – satisfacerea si celor mai pretentioase si exigente gusturi.

Zevo, brand consacrat pe piata din Romania, are atat un magazin online – zevo.ro, cat si un showroom in Bucuresti la adresa Calea Dorobantilor 55 – 57, sector 1.  Cele interesate si cei interesati il pot vizita , pentru a se convinge cu ochii lor de calitatea aparte a gentilor, aflate intr-un raport optim cu pretul achizitiei.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Interpreta Viorellya lansează piesa „Sunt bolnavă de iubire”

Robert Mutes

Published

on

Viorellya este o personalitate care reprezintă arta muzicală în Republica Moldova și recent, România. A făcut școală muzicală, studiind pianul și canto. Pe parcursul activității sale artistice a înregistrat primul ei single intitulat: „Dezvăluie-mi Universul”, urmat cu un success de peste 50 de materiale jurnalistice în presa din Republica Moldova, România, Lituania, Statele Unite, Ucraina, colaborări cu companii ca Orange, Smart System.

„Sunt bolnavă de iubire” – Este o producție video realizată cu interpreta Viorellya în Republica Moldova, r-ul Dubăsari, s. Molovata nouă. E un clip abstract, în care suferinta cauzată de dragoste e arătată într-un mod mai straniu, 4 femei care și-au găsit liniștea sufletească într-un spital în care eroina clipului nu e decât o fantomă care nu știe cine ea, cine sunt oamenii din jur și ce căuta ea aici, e clar un lucru că durerea pentru fiecare e diferită, cineva își găsește liniște în mâncare, cineva se închide în sine ca într-o închisoare, altcineva își ascunde fața și se îmbracă mai diferit și acea călugăriță care are o dragoste tainică față de lucrurile pământesti, deși unica dragoste a ei trebuia să fie credința, Viorellya e fantoma, fantoma care a reușit să se transforme din prizonieră a propriei dureri în cea care se eliberează de tot si parcurge acest coridor roșu și se transformă în cea care tratează suferinta ca o etapă care trebuie trecută.

Citește și „Vocile s-au auzit în toată România! Aseară, a treia ediție de knockout-uri Vocea României a fost lider de audiență!”.

Foto: PR / Video: YouTube

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: