vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăA-Z NEWSIAA SI UAPR | Cele mai importante asociatii profesionale din industria publicitatii...

    IAA SI UAPR | Cele mai importante asociatii profesionale din industria publicitatii propun Parlamentului modificarea OUG 25/2013!

    International Advertising Association (IAA Romania) și Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) au dat publicității o ”Scrisoare deschisă” prin care propun ca  beneficiarii finali ai publicității televizate să aibă posibilitatea de a achiziționa spatiu atât direct de la radiodifuzori cât și prin intermediari mandatați, în mod total transparent al prețurilor aplicate de către radiodifuzori.

    Amendamentul propus include și prevederea conform căreia „orice rabat sau avantaj tarifar, indiferent de natura acestuia, acordat de către radiodifuzor, trebuie să figureze pe factura emisă în numele fiecărui beneficiar final al publicității televizate și transferat integral în mod transparent direct acestuia, dacă cumpărarea se face prin intermediari (sau conform contractului dintre intermediari și beneficiarul final)”.

    Reprezentanții celor două asociații reprezentative pentru industria de marketing și publicitate din România precizează că, analizând prevederile OUG 25/2013 și evaluând posibilele consecințe, au constatat că aceasta aduce un plus de transparență financiară însă cu un cost de complexitate care poate genera blocaje majore atât în funcționarea pieței de publicitate cât și la nivelul întregii economii.

    „Propunerea de a amenda textul Ordonanței de urgență 25/2013 vine în completarea interesului companiilor care activează în industria de marketing și publicitate pentru o transparență maximă a procesului de achiziție de spațiu publicitar. Este o propunere pe care am dorit să o avansăm încă de la începutul demersului legislativ și pentru care am solicitat dezbatere publică înainte de adoptarea actului normativ”, a declarat Radu Florescu, președintele Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR).

    În opinia experților, adoptarea de către Parlament a amendamentului propus ar genera o transparență totală fiscală, o transparentizare a relațiilor comerciale împreună cu menținerea dreptului fiecărei companii de a-și alege liber partenerii contractuali. În plus, adoptarea amendamentului creează posibilitatea de creștere a încasărilor bugetare din taxe și impozite prin menținerea posibilității fiecărui jucător din piață de a face profit, în mod onest și transparent, într-o piață funcțională și aliniată principiilor economice corecte.

    Companiile ce operează în industria de marketing și publicitate, membri ai IAA România și UAPR, alături de membri AmCham sunt investitori importanți pentru economia României. Doar primii 20 de astfel de investitori au o cifră de afaceri cumulată de peste 6 miliarde de euro, sunt printre cei mai importanți angajatori ai României și cei mai importanți contributori la bugetul de stat și bugetul asigurărilor sociale.

    Redactia Radar de Media

    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

    Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente