Connect with us
 

Concurenții s-au luptat aseară la Vocea României să le demonstreze antrenorilor că vor să meargă mai departe și că merită să rămână în competiția vocilor.

Telespectatorii au avut parte de emoție la cele mai înalte cote, dramatism, alegeri dure și salvări în ultimul moment.

Ce audienta a inregistrat show-ul?

Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 24:02, la nivel național, peste 1.4 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență, de la 21:26, cea mai bună competiție a vocilor a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 2 milioane de români.

Cea de-a doua ediție de dueluri a noului sezon Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 10.6 puncte de rating și 28.3% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, Antena 1 cu X Factor, care a obţinut 6.6 puncte de rating și 17.6% share.

Sursa cifre: Kantar Media

Concurenți determinați și voci la superlativ

Cea de-a doua etapă a duelurilor s-a încheiat aseară în lacrimi pentru unii concurenți, iar pentru alții cu bucurie și zâmbetul pe buze. Misiunea antrenorilor a fost dificilă și de data aceasta, deoarece ei au luat deciziile finale și i-au ales doar pe cei care au impresionat cu interpretările lor, dar și cu atitudinea de pe scenă.

Michel Kotcha și Ana Maria Ababei din #echipasmiley au format primul cuplu de dueliști care a urcat aseară pe scenă. Cei doi au cântat plini de bucurie și exuberanță melodia Master Blaster, iar vocile lor s-au completat perfect, reușind un duet memorabil. “A fost un moment extrem de reușit, ne-ați dat bucuria pe care o aduce piesa, ați cântat cu zâmbetul pe buze. Se vede că v-ați bucurat de momentul ăsta.”, le-a spus Smiley, care în final a fost nevoit să decidă: “Cu siguranță amândoi meritați să rămâneți mai departe în concurs, dar voi merge mai departe spre trofeul Vocea României cu Michel!”. Michel Kotcha își continuă drumul în competiție și este pregătit pentru semifinale.

Ana Maria Ababei si Michel Kotcha

Ana Maria Ababei si Michel Kotcha

Două voci extrem de puternice, Roxana Morar și Delia Pitu din #echipatudor au interpretat aseară melodia I can’t get no satisfaction. A fost un moment care a pus foarte bine în evidență vocile celor două concurente, dar care a stârnit și controverse în rândul antrenorilor. “Este o decizie foarte grea. Aș vrea să vă mulțumesc foarte mult pentru felul în care ați făcut acest moment. Am să merg mai departe cu Roxana!”, a fost decizia lui Tudor, care a păstrat-o pe Roxana Morar în echipa sa.

Delia Pitu si Roxana Morar

Delia Pitu si Roxana Morar

Delia și-a dorit foarte mult să rămână în competiție, și, cu lacrimi în ochi l-a convins pe Moga să o salveze, deoarece mai are multe de spus și arătat. “A fost o încercare de a aduce ceva nou la Vocea. Mă bucur și în continuare aș vrea să o aud pe Delia cântând.”, a spus Marius, în echipa căruia Delia Pitu va merge mai departe.

Tomi Weissbuch și Mădălina Rusu din #echipamoga au interpretat melodia You’re the one that I want și au transmis foarte multă energie și bucurie. Cei doi s-au potrivit perfect și l-au făcut pe antrenorul lor mândru de ei. „Sunt mândru de voi! Mi-a plăcut foarte tare, mi-a plăcut de voi! Bravo, sunteți foarte simpatici! O să merg mai departe cu Tomi!”, a spus Moga. Tomi Weissbuch continuă competiția și merge în semifinale.

Madalina Rusu si Tomi Weissbuch

Madalina Rusu si Tomi Weissbuch

#echipatudor a fost reprezentată aseară și de cuplul de dueliste Cristina Bălan și Paula Rotar. Cele două au cântat melodia Sober și au realizat un duet puternic, plin de atitudine, aplaudat îndelung. Tudor a fost încântat de performanța concurentelor și le-a spus la final: “A fost un moment foarte bun. A fost cel mai bun moment al vostru de când repetați, ceea ce mi se pare important. Nu e o decizie simplă și oricare ar fi ea, ați fost foarte aproape vocal una de alta. Am să merg mai departe cu Cristina.” Cu Cristina Bălan ne vom reîntâlni în etapa semifinalelor.

Cristina Balan si Paula Rotar

Cristina Balan si Paula Rotar

Nora Deneș și Alina Colțan din #echipasmiley au urcat hotărâte pe scenă și determinate să-și demonstreze calitățile vocale. Au cântat melodia Hound dog, iar timbrele lor, metalic și grav, s-au completat foarte bine și au creat un duet extrem de interesant. Smiley a fost impresionat de evoluția celor două, însă, în final a trebuit să decidă, așa că le-a transmis concurentelor: “Mi-a plăcut cum ați dat din coadă, mi-a plăcut cum ați dat din voci. Voi merge mai departe cu Nora!”. Nora Deneș continuă lupta în competiție.

Alina Coltan si Nora Denes

Alina Coltan si Nora Denes

Elvis Silitră și Florin Cruceru din #echipamoga au reușit o interpretare originală a melodiei Creep și o abordare pe măsură. Cei doi și-au demonstrat totodată și măiestria de a improviza. Chiar dacă momentul lor a fost comentat de către antrenori, Moga i-a felicitat pe Elvis și Florin: “Fiecare trebuie să-și arate atuurile, indiferent pe ce piesă cântă. Eu cred că v-a ieșit foarte bine. Au simțit toți piesa. Mi-a plăcut foarte mult. Bravo! O să merg mai departe cu Elvis!”. Elvis Silitră își continuă drumul la Vocea României.

Elvis Silitra si Florin Cruceru

Elvis Silitra si Florin Cruceru

[nextpage title=”DETALII PE URMATOAREA PAGINA!”]

Un moment special, care a primit aprecierea antrenorilor, a fost și cel creat de Gabriela Amzaru și Tonina Tarnosche din #echipaloredana. Ele au cântat melodia Next to me, au demonstrat că au două voci puternice și au făcut tot posibilul să impresioneze. “Aveți două voci foarte bune! Tonina, tu ești o fată extraordinar de sensibilă și mi-a plăcut că în seara asta ai reușit să-ți depășești starea ta introvertită. Pe când pe asta mică, trebuie s-o ții de hățuri. O să merg mai departe cu Gabriela!”, a spus Loredana în momentul deciziei. Gabriela Amzaru merge mai departe spre trofeul Vocea României.

Tonina Tarnosche si Gabriela Amzaru

Tonina Tarnosche si Gabriela Amzaru

Ovidiu Turcu și Cristina Lupu din #echipatudor au adus aseară pe scena vocilor un moment sensibil, dar în același timp comic. Ei au interpretat melodia Till we ain’t strangers anymore și au stârnit discuții între antrenori. Tudor nu a fost pe deplin mulțumit de evoluția lor și le-a spus: “Nu ați cântat la fel de bine ca la repetiții, dar nu pot să spun că este un duet care pe mine, personal, nu m-a emoționat. Va trebui să fac o alegere și am s-o fac. Am să merg mai departe cu Cristina!”. Cristina Lupu continuă lupta în competiție.

Ovidiu Turcu si Cristina Lupu

Ovidiu Turcu si Cristina Lupu

Mihai Rait și Biu Marquetti din #echipaloredana au cântat melodia That’s amore și i-au determinat pe Loredana și Smiley să danseze și să cânte. Duetul a fost unul plin de pasiune, interesant și bine armonizat, care i-a impresionat pe antrenori, dar mai ales pe Loredana, care în momentul deciziei a spus: ”Vreau să primiți cu zâmbetul pe buze alegerea mea. O fac pentru că îmi place să râd, îmi place să mă simt bine și cred că cu toții avem nevoie de bucurie și de această energie pozitivă pe care amândoi ați adus-o. Dar cred că o s-o păstreze în continuare Mișu!”. Mihai Rait merge mai departe în competiție.

Mihai Rait si Biu Marquetti

Mihai Rait si Biu Marquetti

Aseară, zece concurenți au reușit să-i convingă pe antrenori că merită să meargă mai departe spre marele trofeul și premiul de 100.000 de euro, iar pentru opt experiența Vocea României s-a încheiat.

Săptămâna viitoare, ultimele zece cupluri de dueliști vor urca pe scena vocilor și vor face tot posibilul să creeze momente memorabile, să-i impresioneze pe antrenori și să ajungă în etapa semifinalelor.

Cele mai importante momente din timpul emisiunii pot fi vizionate pe site-ul oficial al show-ului, vocearomaniei.protv.ro sau integral pe voyo.ro.

ECHIPA VOCEA ROMANIEI PRO TV

ECHIPA VOCEA ROMANIEI
PRO TV

Pentru experiența completă Vocea României, descărcați aplicația PRO TV, gratuit, din App Store și Google Play. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot afla noutăți despre antrenori, îi pot cunoaște mai bine pe concurenți și își pot alege favoriții la Vocea României.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. Bani pe net rapid!

    15 noiembrie 2015 at 23:19

    Bani pe net rapid! Sistemul care iti garanteaza rezultate a fost lansat! Vrei sa castigi bani pe net rapid? Incepe acum sa folosesti cel mai revolutionar program de lucru la domiciliu! Castiga bani pe net rapid! Simplu, eficient si fara obligatii! Numai dupa ce te hotarasti cu maxima seriozitate, cere mai multe detalii la adresa de email: ioanbadac1@yahoo.com

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending