Connect with us

A-Z NEWS

ICEEfest 2014. Facebook: “Succesul nu este despre numărul de fani pe Facebook, ci despre numărul de persoane la care ajungi pe măsură ce creşti”

Published

on

Reclame

Prima zi de ICEEfest a fost una spectaculoasă: 54 de companii au avut prezentări, timp de 30 de ore, care vor putea fi urmărite online după încheierea conferinței, după cum a precizat Dragoş Stanca, organizatorul ICEEfest.

Redăm mai jos principalele declaraţii făcute de speaker în prezentările lor:

Constantine Kamaras de la IAB Europe a notat principalele tendințe în zona de marketing online: mutarea spre mobile, video și rich media:

Constantine Kamaras IAB Europe

“România este una dintre cele mai dinamice pieţe din Europa în domeniul digital. Este un exemplu pentru alte ţări din regiune, inclusiv pentru Grecia. Este important să avem exemple, unde job-urile şi calificările forţei de muncă susţin economia şi accelerează recuperarea economică în regiune. Cea mai mare provocare pentru publisheri este să coopereze, să lucreze unul cu altul şi să creeze alianţe. Folosim Facebook şi Twitter să ne promovăm contentul, să facem trafic, dar folosim reţelele de socializare şi ca o extensie pentru reclame. Sunt multe modalităţi de a monetiza, cred că piaţa va creşte foarte mult.”, scrie Ziarul Financiar.

O altă prezentare aşteptată a fost cea de la Facebook.

Sebastian Szmigielski, Agency Partner CEE, Facebook a afirmat:

“În România avem deja 7 milioane de oameni pe Facebook. Cel mai repede creşte piaţa de mobile. Facebook este cea mai mare platformă de reclamă din lume. Piaţa mobile devine din ce în ce mai mare.”

“Cei mai mari advertiseri sunt cel mai uşor de convins să îşi schimbe bugetele şi să înceapă să investească. În afacerile mici e cel mai greu să îi convingi să investească, pentru că trebuie să sunt singurii lor bani. Facebook investeşte mult în afacerile mici, pentru că trebuie să le demonstrăm că platforma chiar funcţionează.” 

Marcin Brus, head of CEE la Facebook, vorbește despre creativitate și brand building pe cea mai mare rețea de socializare din lume.

facebook- Marcin Brus

 “Pe Facebook trebuie să ai un conţinut creativ bun şi să ai grijă să ajungă la persoanele potrivite. Succesul nu este despre numărul de fani pe Facebook, ci despre numărul de persoane la care ajungi pe măsură ce creşti.

Trebuie să inspirăm cei mai mari investitori să continuă să se uite la implicare ca definiţie a succesului. Trebuie să vedem Facebook-ul ca o unealtă de consolidare a brandului

Un sfat pe care l-aş da: numărul de oameni la care ajung postările face diferenţa între eşec şi succes. Brandurile contează, pentru că sun parte din viaţa noastră. De aceea marketerii trebuie să acţioneze, să ia atitudine şi să investească în piaţa mobile şi în advertising digital.”, notează el.

Facebook crede că Newsfeed este cel mai important “ziar digital” pe care utilizatorii în folosesc în timpul zilei. Media generală pentru utilizatori este de 15 ori pe zi, dar unii folosesc Newsfeed și de 200 de ori pe zi. Facebook este acum principala platformă pentru ecommerce și include CRM automat.

Este platforma perfectă pentru brand building și este o unealtă pentru Reputation Management, puteți asculta opinia consumatorilor și le puteți răspunde astfel încât să rezolvați problemele favorabil, scrie computerblog.ro.

Facebook ICEEfest

Regulile Facebook:

încurajați creativitatea și nu vă zgârciți la bani;
fiți autentici în comunicare, nu poze cu pisici;
fără presiune pentru interac
țiuni – like, share sau click-uri;
publica
ți la momentul potrivit – studiați orele cu cele mai bune rezultate și postați exact când trebuie;
ascultați ceea ce spun consumatorii voștri;

Televiziunea rămâne în centrul comunicării, dar nu poate oferi targetarea și reach-ul masiv oferit de Facebook, spune oficialul companiei.

Josh Grau, Director of Brand Strategy, EMEA, TWITTER vorbește despre marketing live și mobiletelefonul mobil devine principalul ecran pe care consumatorul îl are în fața sa tot timpul:

Josh Grau Twitter

“Regiunea Europei Centrală şi de Est este foarte importantă pentru Twitter.  Voi vorbi despre viitorul digital marketing-ului, despre ideea de live marketing. Cererea de la utilizatori ca marketingul şi advertisingul este cheia succesului în afaceri. Twitter are posibilitatea să ofere acest lucru marketerilor din jurul lumii.

Credem că Twitter este o extensie a vocii unui brand. Este o şansă să amplifici conţinutul către un nou grup de clienţi. Credem că este cea mai eficientă platformă de marketing. Oamenii caută aceste oportunităţi live, iar Twitter le poate oferi. Ne aşteptăm la o creştere de utilizatori Twitter în perioada următoare.” 

Advertisement
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
A-Z NEWS21 de ore ago

Amenzi pe banda rulanta oferite de Consiliul Național al Audiovizualului 

Reality Show21 de ore ago

Omid Ghannadi despre familia pe care o va cunoaște diseară, la Visuri la cheie: „Pentru mine, acestă întâlnire a fost dureroasă!”

A-Z NEWSo zi ago

One Hundred Years of Solitude (Un Veac de Singurătate) are premiera pe 11 decembrie 2024 la Netflix

Businesso zi ago

Blindspot și POS Media România democratizează comunicarea brandurilor cu publicurile prin soluția completă de digital OOH în retail marketing

CNAo zi ago

Dezmințire – CNA nu a primit și nu a dezbătut nicio plângere referitoare la clubul de fotbal „FK Csikszereda Miercurea Ciuc”

A-Z NEWSo zi ago

Poate că ești deja fericit și nu știi, cartea cu o abordare inovatoare și profund realistă asupra dezvoltării personale

Serialeo zi ago

Vasile vrea să-l facă profesor pe Giani: ”Tu ești bun pe școala vieții! Cum de atâția ani n-ai murit de foame, mă? Îți spun sincer, e chiar o minune!”

AUDIENȚE TVo zi ago

AUDIENȚE TV Ei sunt primii concurenți care au ajuns în bucătăria MasterChef! Cel mai intens show de cooking a fost lider absolut de audiență!

ENTERTAINMENT2 zile ago

Guess Who – *exemplu, un nou videoclip

A-Z NEWS2 zile ago

RADOR Radio România a primit premiul Francofoniei pentru fact-checking

Monden2 zile ago

Cât au strâns la nuntă Monica Bîrlădeanu și Valeriu Gheorghiță. Câțiva invitați au chefuit pe gratis, au mâncat și au băut, dar au lăsat plicurile goale

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending