A-Z NEWS
ICEEfest 2014. Facebook: “Succesul nu este despre numărul de fani pe Facebook, ci despre numărul de persoane la care ajungi pe măsură ce creşti”
Prima zi de ICEEfest a fost una spectaculoasă: 54 de companii au avut prezentări, timp de 30 de ore, care vor putea fi urmărite online după încheierea conferinței, după cum a precizat Dragoş Stanca, organizatorul ICEEfest.
Redăm mai jos principalele declaraţii făcute de speaker în prezentările lor:
Constantine Kamaras de la IAB Europe a notat principalele tendințe în zona de marketing online: mutarea spre mobile, video și rich media:
“România este una dintre cele mai dinamice pieţe din Europa în domeniul digital. Este un exemplu pentru alte ţări din regiune, inclusiv pentru Grecia. Este important să avem exemple, unde job-urile şi calificările forţei de muncă susţin economia şi accelerează recuperarea economică în regiune. Cea mai mare provocare pentru publisheri este să coopereze, să lucreze unul cu altul şi să creeze alianţe. Folosim Facebook şi Twitter să ne promovăm contentul, să facem trafic, dar folosim reţelele de socializare şi ca o extensie pentru reclame. Sunt multe modalităţi de a monetiza, cred că piaţa va creşte foarte mult.”, scrie Ziarul Financiar.
O altă prezentare aşteptată a fost cea de la Facebook.
Sebastian Szmigielski, Agency Partner CEE, Facebook a afirmat:
“În România avem deja 7 milioane de oameni pe Facebook. Cel mai repede creşte piaţa de mobile. Facebook este cea mai mare platformă de reclamă din lume. Piaţa mobile devine din ce în ce mai mare.”
“Cei mai mari advertiseri sunt cel mai uşor de convins să îşi schimbe bugetele şi să înceapă să investească. În afacerile mici e cel mai greu să îi convingi să investească, pentru că trebuie să sunt singurii lor bani. Facebook investeşte mult în afacerile mici, pentru că trebuie să le demonstrăm că platforma chiar funcţionează.”
Marcin Brus, head of CEE la Facebook, vorbește despre creativitate și brand building pe cea mai mare rețea de socializare din lume.
“Pe Facebook trebuie să ai un conţinut creativ bun şi să ai grijă să ajungă la persoanele potrivite. Succesul nu este despre numărul de fani pe Facebook, ci despre numărul de persoane la care ajungi pe măsură ce creşti.
Trebuie să inspirăm cei mai mari investitori să continuă să se uite la implicare ca definiţie a succesului. Trebuie să vedem Facebook-ul ca o unealtă de consolidare a brandului.
Un sfat pe care l-aş da: numărul de oameni la care ajung postările face diferenţa între eşec şi succes. Brandurile contează, pentru că sun parte din viaţa noastră. De aceea marketerii trebuie să acţioneze, să ia atitudine şi să investească în piaţa mobile şi în advertising digital.”, notează el.
Facebook crede că Newsfeed este cel mai important “ziar digital” pe care utilizatorii în folosesc în timpul zilei. Media generală pentru utilizatori este de 15 ori pe zi, dar unii folosesc Newsfeed și de 200 de ori pe zi. Facebook este acum principala platformă pentru ecommerce și include CRM automat.
Este platforma perfectă pentru brand building și este o unealtă pentru Reputation Management, puteți asculta opinia consumatorilor și le puteți răspunde astfel încât să rezolvați problemele favorabil, scrie computerblog.ro.
Regulile Facebook:
încurajați creativitatea și nu vă zgârciți la bani;
fiți autentici în comunicare, nu poze cu pisici;
fără presiune pentru interacțiuni – like, share sau click-uri;
publicați la momentul potrivit – studiați orele cu cele mai bune rezultate și postați exact când trebuie;
ascultați ceea ce spun consumatorii voștri;
Televiziunea rămâne în centrul comunicării, dar nu poate oferi targetarea și reach-ul masiv oferit de Facebook, spune oficialul companiei.
Josh Grau, Director of Brand Strategy, EMEA, TWITTER vorbește despre marketing live și mobile – telefonul mobil devine principalul ecran pe care consumatorul îl are în fața sa tot timpul:
“Regiunea Europei Centrală şi de Est este foarte importantă pentru Twitter. Voi vorbi despre viitorul digital marketing-ului, despre ideea de live marketing. Cererea de la utilizatori ca marketingul şi advertisingul este cheia succesului în afaceri. Twitter are posibilitatea să ofere acest lucru marketerilor din jurul lumii.
Credem că Twitter este o extensie a vocii unui brand. Este o şansă să amplifici conţinutul către un nou grup de clienţi. Credem că este cea mai eficientă platformă de marketing. Oamenii caută aceste oportunităţi live, iar Twitter le poate oferi. Ne aşteptăm la o creştere de utilizatori Twitter în perioada următoare.”
- PREMIILE RADAR DE MEDIA6 zile ago
VOTEAZĂ-ȚI FAVORIȚII. PREMIILE RADAR DE MEDIA, EDIȚIA A-XV-A 2024 – START VOT! TU ALEGI CÂȘTIGATORII!o
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV săptămâna 23 – 29 septembrie 2024
- TuVotezi2 săptămâni ago
SONDAJ NAȚIONAL – Care este cel mai frumos oraș din România
- Program TV2 săptămâni ago
Programul KANAL D pentru săptămâna 30 septembrie – 06 octombrie 2024
- Seriale6 zile ago
Dezvăluiri șocante în episodul din această seară al serialului „Inimă rebelă” de la Kanal D care a captivat inimile tuturor telespectatorilor de la primul episod !
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO CINEMA săptămâna 23 – 29 septembrie 2024
- Digital3 săptămâni ago
PROMOȚIE UNICĂ DE PE PIAȚĂ LA ADVERTORILE SEO – Tu alegi prețul pentru cantitatea dorită
- Program TVo săptămână ago
Programul ANTENA 1 săptămâna 04 – 10 octombrie 2024
- Grila de programeo săptămână ago
Noutățile lunii Octombrie 2024 la Disney Channel și Disney Jr.
- Emisiuni2 săptămâni ago
Un actor a câștigat primul mare premiu de 50.000 de lei la „The Floor”
- Serialeo săptămână ago
Viața pe muchie de cuțit, astăzi în „Inimă rebelă”, serialul difuzat, la Kanal D
- AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
MasterChef România, lider absolut de audiență! În această seară, un concurent primește șorțul de aur
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRIMA TV săptămâna 30 septembrie– 06 octombrie 2024
- Analize Audiente TV2 săptămâni ago
AUDIENȚE TV Cristian Ușurelu a primit aseară șorțul de aur! MasterChef România a fost, din nou, lider incontestabil de audiență!
- Program TV2 săptămâni ago
Programul ACASA TV săptămâna 23 – 29 septembrie 2024
- Program TV4 zile ago
Programul PRO TV săptămâna 07 – 13 octombrie 2024