Connect with us

DIGITAL

ICEEFest 2016: Fondatorul trupei “Londonbeat” vine la Bucuresti să explice cum muzica te poate face mai eficient la birou

ICEEFest 2016: Daca citesti acest text in timp ce esti la birou, atunci fa o pauza mai lunga si parcurge-l pana la final.

E in beneficiul tau. Iar daca seful tau vede ca faci altceva decat job-ul obisnuit, spune-i ca e si in avantajul lui sa te lase sa termini articolul.

Published

on

Foto Credit: ThinkDigital
 

Daca citesti acest text in timp ce esti la birou, atunci fa o pauza mai lunga si parcurge-l pana la final.

E in beneficiul tau. Iar daca seful tau vede ca faci altceva decat job-ul obisnuit, spune-i ca e si in avantajul lui sa te lase sa termini articolul.

Asadar, sa-l cunoastem pe Will.

In ultimii 7 ani, Will Henshall si-a dedicat timpul gasirii celor mai bune solutii pentru a creste nivelul atentiei atunci cand studiezi, muncesti sau citesti. Totul prin muzica.

“Muzica potrivita, la locul potrivit, la timpul potrivit”, acestea sunt coordonatele pe care se bazeaza focusatwill.com.

O companie in care studierea activitatii creierului uman se combina cu ultimele tehnologii audio, pentru a oferi instrumentele necesare cresterii performantelor.

Will e unul dintre cei peste 100 de speakeri care vor veni săptămâna viitoare la ICEEfest – cel mai mare festival dedicat Internetului din regiune, care are loc la Bucuresti.

 

De ce asculti muzica gresita la birou.

Curiozitatea lui Will in ceea ce priveste pasiunea unora de a asculta muzica atunci cand citesc sta la baza conceputului focus@will.

Si-a folosit cunostintele muzicale si a apelat la neuro-specialisti pentru a vedea cat de eficient e sa asculti muzica atunci cand atentia ta e in principal acordata unui alt subiect.

“Muzica e construita pentru a atrage atentia partii constiente a creierului uman. De asta muzica pe care o ascultam zi de zi si ne place, trebuie evitata atunci cand muncim”,

Will Henshall

Da, fredonarea unei melodii sau bataia din picior a ritmului te scoate din zona de atentie sportita. Iar aici intervin specialistii de la focus@will, care au creat/ remixat o baza muzicala impresionanta, ce acopera nevoile mai multor tipologii umane.

Fie ca iti place stilul mai alert sau din contra vrei sa asculti ceva mai lejer, din punctul de vedere al lui Will, totul se rezuma la doua aspecte atunci cand vrei sa te focusezi mai bine: muzica fara voce si fara instrumente gen saxofon sau chitara electrica.

Toate astea activeaza zonele distractiei din creierul uman, ceea ce nu e tocmai in spiritul eficacitatii la birou 😉

 

Ponturi pentru a fi mai eficient la birou:

  • dupa maxim 90 de minute trebuie sa faci o scurta pauza
  • alegeti un scaun/ fotoliu confortabil
  • nu sta niciodata cu spatele la usa de la intrare
  • ignora retelele sociale
  • nu asculta niciodata muzica ta preferata

Aceste idei sunt extrase din discursul lui Will Henshall din cadrul TEDx Bruxelles.

 

Will din mileniul trecut.

Am vorbit despre experienta muzicala a lui Will dar nu am amintit nimic concret. Ei bine, Will Henshall este fondatorul trupei Londonbeat.

E destul de usor sa va amintiti genul pentru ca formatia a avut 2 hit-uri #1 in topul Billboard: “I’ve been Thinking About You” (1991)  si “Come Back” (1995).

Will Henshall vine la ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival -pentru a detalia multitudinea informatiilor care au pus bazele la focus@will.

Nu ratati discursul lui Will, pe 9 iunie, de la ora 12.30, pe Innovation Stage 1.

Biletele sunt disponibile pe site-ul oficial al festivalului.

 

Lasa un comentariu aici!

DIGITAL

Trei români au intrat în cea mai mare rețea de inovatori sociali din lume

Published

on

 
  • Paul Radu, Dorica Dan și Florin Stoican sunt primii români care au intrat în rețeaua de peste 3600 de Ashoka Fellows din 93 de țări.
  • Cei 3 români activează în jurnalism, sănătate și protecția mediului și vor fi susținuți financiar și non-financiar de către Ashoka pentru a-și implementa ideile de dezvoltare socio-economică.
  • Procesul de selecție a durat peste 14 luni, zeci de ore de interviuri și a inclus analiza Board-ului Global Ashoka, care i-a ales pe cei 3 inovatori sociali din România în august, la Washington, D.C.

 

Ashoka a anunțat primii trei români incluși în cea mai mare rețea globală de antreprenori sociali, care îi va susține să dezvolte soluțiile inovatoare în România și în întreaga lume.

 „Fiecare Ashoka Fellow ajută în medie 230.000 de oameni pe an la nivel global, iar Board-ul Ashoka a văzut în Paul, Dorica și Florin acest potențial de a transforma sisteme complexe în domeniile lor de activitate. Astăzi sărbătorim realizările unor oameni care au dat dovadă de creativitate, spirit antreprenorial și fibră etică pe măsura ideilor care revoluționează jurnalismul de investigație, serviciile adresate persoanelor cu boli rare și protecția mediului din România.” Corina Murafa, Country Director, Ashoka Romania.

 

Cine sunt cei trei români?

  1. Paul Radu este un pionier al jurnalismului de investigație la nivel internațional. A călătorit în întreaga lume pe urmele corupției și a crimei organizate, pregătind în același timp o comunitate descentralizată de peste 400 de jurnaliști. Din 2009, investigațiile realizate de organizație au condus, printre altele, la confiscarea de către guverne a unor bunuri în valoare totală de peste 5,7 miliarde dolari, lansarea a zeci de anchete penale, 147 de mandate de arestare aflate în derulare, 20 de demisii majore, inclusiv un președinte, un prim-ministru, directori executivi ai marilor corporații internaționale și peste 1.400 de închideri ale unor companii, inculpări și hotărâri judecătorești.

 

Crima organizată nu are inamic natural și atunci cei rămași să lupte cu ea sunt jurnaliștii de investigație. Poliția, serviciile secrete, toate instituțiile statelor care ar trebui să se ocupe de combaterea crimei organizate se opresc la granițele țării și din nou rețelele de jurnalism de investigație sunt singurele care pot sa investigheze peste frontiere și să urmărească banii acolo unde sunt ascunși ei de către criminali, politicieni corupți și alții”.  Paul Radu, Director Executiv, Organized Crime and Corruption Reporting (OCCRP) și Rise Project.

 

  1. Dorica Dan revoluționează domeniul bolilor rare, creând o formă de suport integrată pentru pacienții cu astfel de afecțiuni, îmbinând serviciile medicale cu cele sociale. Mai mult, a perfecționat rolul de manager de caz al asistenților sociali, rol ce are drept scop identificarea posibililor pacienți și orientarea acestora către serviciile și specialiștii de care au nevoie. Din aproximativ 1 milion de cetățeni români care pot suferi de boli rare, mai puțin de 1% sunt diagnosticați. În 2014, Dorica a reușit să convingă guvernul să înființeze un consiliu consultativ pentru bolile rare și să crească cu 46% bugetul național alocat acestora. Dorica este fondator și Președinte al Alianței Naționale pentru Boli Rare, membru al consiliului de conducere al celei mai mari organizații europene dedicate domeniului și consilier pentru diferite guverne din Europa.

 

”Reprezint cei peste 1 milion de pacienți cu boli rare din România. Cel mai important proiect al nostru de până acum este deschiderea la Zalău a centrului NoRo acreditat ca centru de expertiză pentru boli rare, membru în rețele europene de referință, singurul astfel de centru din Europa coordonat de o asociație de pacienți. Datorită luptei noastre au fost acreditate centre de expertiză în boli rare în România, dar este important ca acestea să colaboreze între ele și împreună să depună eforturi pentru a îmbunătăți rata de diagnosticare a pacienților cu boli rare.” Dorica Dan, Președinte, Centrul NoRo, Alianța Națională pentru Boli Rare, Asociația Prader Willi România.

 

  1. Florin Stoican capacitează o mișcare de cetățeni activi care creează sisteme funcționale în jurul ariilor protejate din România. A înființat cu succes Parcul Național Buila-Vânturarița și Parcul Natural Văcărești, ambele la inițiativă cetățenească, un efort în premieră în România. Mai mult, cu ajutorul comunității formate de el la Buila a creat un impact economic local de 30 milioane euro, protejând în același timp valorile culturale și naturale. Numărul de turiști din Buila a crescut în câțiva ani de la câteva sute la peste 25.000 pe an. Din Parcul Natural Văcărești, Florin vrea să facă principala atracție turistică a Bucureștiului, unde se vor amenaja spații pentru promovarea tuturor ariilor naturale protejate din România.

 

”Acum 15 ani am înființat primul parc național din România întemeiat de o organizație non-guvernamentală. Am realizat însă că nu se poate face conservarea naturii fără să ținem cont de comunitățile locale și ne-am transformat proiectul într-unul de dezvoltare a zonei Oltenia de sub munte. Am adus astfel 300.000 euro în comunitate care au adus valoare locală de zeci de milioane de euro. În Parcul Natural Văcărești am replicat proiectul și am înființat primul parc natural urban din România unde vrem sa dezvoltăm o ambasadă a ariilor protejate și un centru educațional național de mediu”. Florin Stoican, Președinte, Asociația Kogayon; Fondator, Parcul Național Văcărești și Parcul Naţional Buila-Vânturariţa.

 

În ce va consta sprijinul Ashoka

  • O bursă individuală în primii 3 ani de fellowship, adaptată în funcție de necesități pentru a le permite să se concentreze pe ideile de inovare socială;
  • Interacțiunea cu alți antreprenori sociali din rețeaua de peste 3.600 de Ashoka Fellows;
  • Accesul la oprtunități de dezvoltare adresate specific comunității de Ashoka Fellows (ex: Globalizer);
  • Accesul la oportunități de finanțare, parteneri și consultanți pro bono;
  • Fellowshipul Ashoka înseamnă comunitate și sprijin pe viață. Organizația se va asigura că fiecare fellow beneficiază de cea mai bună pregătire, coaching personalizat și consultanța de care are nevoie pentru a-și atinge potențialul soluțiilor și a rezolva în mod strategic provocările identificate.

Antreprenorii sociali sunt persoane cu soluții inovatoare și sistemice la cele mai mari provocări ale societății: sociale, culturale, economice sau de mediu. Ashoka este organizația care a pionierat conceptul, construind rețeaua de antreprenori sociali încă din 1980.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Marketing in direct: Inteligența artificială, preocuparea lumii moderne

Published

on

 

Recent s-a încheiat a 10a ediție a Conferinței „Marketing în Direct”, la care au participat 200 specialiști marcomm, eveniment care s-a bucurat de susținerea a 34 branduri și a 32 parteneri media. Tema dezbătută de cei 10 speakeri a fost „Inteligenţa Artificială în Marketing” iar impactul sistemelor inteligente asupra vieții noastre nu a fost contestat de nimeni.

În urmă cu câțiva ani inteligența artificială părea să fie doar un subiect necunoscut, desprins parcă din literatura științifico-fantastică: mașini care pot vorbi și realiza task-uri pe care doar oamenii le puteau îndeplini. Ba chiar au existat multe voci care susțineau că inteligența artificială nu ne poate înlocui, nu poate face predicții precise și nici nu ne oferă informații în timp real. Lucrurile au luat într-un timp foarte scurt întorsătura pe care o știm azi cu toții. Mai mult decât atât: am devenit ‚dependenţi’ de acești ‚roboti’, care, iată, ne fac viața mai ușoară.

 

Speakerii MID au dezvăluit lucruri incitante și nebănuite despre puterea inteligenței artificiale în mediul online:

 

Dragoş Smeu, General Manager şi Trainer Mavericks a atras atenția asupra faptului că avem la dispoziție o mulțime de date, însă încă nu știm ce să facem cu ele. Răspunsul lui? Să le analizăm la micro SCOP. Analiza e făcută de mașinile inteligente, însă oamenii sunt ‚scopul’ final. Și chiar dacă mașinile fac ceea ce le spunem, verificând și analizând volume uriașe de date, oamenii creează și văd scopul holistic al vieții.

 

Patricia Bertea, Managing Partner & Co-fondator Brandweb şi CozoApp a prezentat ‚Humanize’ – singurul centru de cercetare din țară pentru produse digitale care folosește eye tracking, acesta fiind instrumentul cu care măsurăm interesul și atenția consumatorilor. „Eye-tracking nu poate spune ce înțeleg consumatorii din ce percep vizual. Însă sistemul știe exact unde s-a uitat utilizatorul și cât timp a alocat pe o pagină web.”

 

Mihai Vînătoru, Managing Partner & Head of SEO @ DWF a vorbit despre vechiul și noul SEO în era inteligenței artificiale și pașii de urmat: ne asigurăm că site-ul corespunde recomandărilor Google, suntem atenți la conținut urcând materiale optimizate în funcție de interes și volume căutări și realizăm link-building cu precădere prin Native Advertising pentru creșterea autorității.

 

Cristian Ignat, Chief Canopyst Canopy a vorbit despre ‚robotul’ din agenție „Rosy nu poate fi numit un robot, ci mai degrabă un sistem care poate învăța rapid diverse task-uri, fără erori, fără să își ia zile libere sau să se îmbolnăvească. Face toate acele lucruri pe care oamenii le urăsc în fiecare zi la birou, însă fără să se plângă. Este cu noi pentru a ne îmbunătăți performanța.”

 

Andreea Moisă, Managing Director & Fondator Beans United  a vorbit despre trecerea de la marketingul automatizat la marketingul inteligent, despre cele 4 abordări actuale în email marketing, fluxurile de comunicare, generarea de limbaj natural de către AI. “Robotii ne vor ajuta să devenim mai umani. Inteligența artificială este la fel că internetul în ‘98.  Nu este perfectă dar impactul va fi major.”

 

Iulian Ghişoiu, General Manager TargetWeb „Până în 2022 peste 50% din numărul total de căutări pe mobile vor fi realizate prin căutare vocală. Viteza este cel mai important criteriu: 53% dintre vizitatori abandonează un site care se încărcă în mai mult de 3 secunde, deoarece oamenii vor să afle rapid răspunsuri la orice nelămuriri pe care le au în acel moment. Certificatul SSL este obligatoriu pentru site-urile care se respectă. Lungimea conținutului, snippeturile îmbunătățite și autoritatea sunt și ele criterii extrem de importante în SEO.

 

Alexandru Jijian, SAP Customer Experience Solution Engineering, SAP Central and Eastern Europe a explicat bazele termenilor Artificial Intelligence (AI), Machine Learning (ML) şi Deep Learning (DL), precum și strategia SAP pentru afacerile inteligente. Pentru Dept. Marketing a ști în ce direcție să investească, analizând predictiv beneficiile versus costuri (inclusiv în ceea ce privește sponsorizările) reprezintă un ajutor extraordinar.

 

Doina Vîlceanu, Business Development Manager Content Speed a prezentat schimbarea de paradigmă în marketing sumarizând în sales funnel noii pași, punctând eficient câteva concluzii verificate în numeroase campanii: „Profitul vine din retenție nu din achiziția constantă de noi clienți. Pentru că o creștere de 5% în Rata de Retenție poate genera o creștere de 30% a venitului. Nu te opri niciodată din optimizat! Îmbunătățește constant sursele de trafic și generează leaduri calificate. Calitate NU Volum!”

 

Ioana Frîncu, Chief Operations Officer la Under Development Office ne-a spus ce se ‚poartă’ azi în materie de criptare virtuală, direcția fiind în zona Blockchain. „O versiune electronică a numerarului ar permite ca plățile efectuate online să fie transmise direct, dintr-o parte în alta, fără a trece printr-o instituție financiară.”

 

Horia Neagu, Owner & Digital Marketing Consultant la Napoleon.Digital, l-a citat pe Asimov spunând că „Pentru prima dată în istorie, am construit mașinării care să ușureze munca nu doar a mușchilor, ci și a creierului.” A povestit despre ecosistemul Google, despre cum folosim telefonul mobil, cum sunt personalizate reclamele, modelele semnatice de interpretare a căutării și cum învață acesta limbile străine de la utilizatori, cum creează opere de artă, cum identifică chipuri, cum generează conținut și cum ne bate la jocuri. Și nici Facebook nu se lasă mai prejos: manipulează starea de spirit, înțelege textele și analizează hashtag-urile.

 

Prezentarile tuturor speakerilor pot fi descărcate integral de pe site-ul Conferinţei.

 

Partenerii fără de care acest eveniment nu ar fi fost posibil: Profi Rom, Seroussi, SAP România, Brandweb, Trendy Sound, Sanovita, Meantime, Benvenuti, Solina, Angels Distributions, Green Sugar, Heidi Chocolate, Boromir, Aqua Carpatica, Domeniile Sâmbureşti, Piramida, Nissa, Diamond by Adesgo, Flormar, Touch Antibacterial, SANA, Zarea, RoStar, Papioane.ro, Sprinter Promotion, ProfiPrint, ListaFirme.ro, ClausWeb, Nikon, SEOMark, Marveii888, Marketing România, Millenium Tour, Giotto, Agerpres, România Liberă, Capital, Forbes, Revista BIZ, NewsWeek, Şapte Seri, Curierul Naţional, Rol.ro, ManagerExpress.ro, Ziare.com, Business24.ro, Finzoom.ro, RadardeMedia.ro, Imedia, Eva.ro, Cariereonline.ro, Naţional FM, JurnaluldeAfaceri.ro, Portal Management, PRCafe, Chic-Elite.ro, PRWave, Mediawrite, BlitzTV, ARIES, Contentpedia, TechCafe, CalendarEvenimente.ro, SmartFinancial.ro, România Pozitivă, OrdineaZilei.ro, Rabbit Media.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Vodafone România lansează campania neconvențională de brand „Trăiește frumos, înainte de toate”

Published

on

 

Vodafone România lansează o nouă campanie de brand sub conceptul „Trăiește frumos, înainte de toate”, gândită să comunice într-o manieră creativă și neconvențională rolul pe care Vodafone și-l asumă în îmbunătățirea vieții clienților și pentru susținerea echilibrului în folosirea tehnologiei.

Abordarea campaniei ilustrează într-un mod creativ prezența pe piață și scopul Vodafone de a conecta oamenii, pentru un viitor mai bun. Filozofia de brand se traduce în activitatea și implicarea companiei în comunitate, prin asigurarea conectivității care le permite oamenilor să-și îmbunătățească și să-și ușureze viața. În același timp, brandul Vodafone îi încurajează să păstreze echilibrul și să rămână conectați cu lumea reală participând la activități dincolo de mediul online.

Campania este construită în jurul videoclipului interactiv, „Trăiește frumos“, interpretat de cunoscuta cântăreață Delia. Vodafone comunică astfel noua filozofie de brand într-un mod interactiv, cu ajutorul versurilor, ceea ce reprezintă o premieră în industrie.

Campania folosește noul videoclip pentru a-l transforma într-un produs cu un bogat conținut digital interactiv, integrat într-o platformă online dedicată. Vodafone România folosește astfel experiența deținută ca lider în tehnologie creând un instrument inovator ce ilustrează atenția acordată atât clienților, cât și abordării care pune viața pe primul loc. Toate scenele din videoclipul Deliei, care prezintă diverse secvențe inspirate din viață, sunt transpuse în scurte povești video. Acestea sunt încarcate pe platformă sub formă de serial, fiind adaptate pentru ca utilizatorii să le poată derula și pentru a explora noua experință interactivă pe durata melodiei. Seria de secvențe video are scopul de a susține conversația pe tema prezenței tehnologiei în viața oamenilor și de a inspira filozofia unei vieți echilibrate.

„Tehnologia este parte a experiențelor noastre de fiecare zi, oferindu-ne beneficii extraordinare, în primul rând prin faptul că ne ajută să fim conectați oriunde, oricând. Într-o lume în care avem tehnologia la îndemână, filozofia noastră de brand susține calitatea vieții care vine din echilibru, inclusiv în modul în care folosim tehnologia: este important mai întâi să mănânci, apoi să postezi, să dansezi, apoi să faci streaming video de la concert. Campania Vodafone, prin manifestul interactiv realizat sub formă de videoclip muzical, încurajează oamenii să pună viața pe primul loc, înainte de toate și să privească tehnologia ca pe un excelent suport pentru experiențele autentice pe care le trăiesc în realitate”, a declarat Laura Barbu, Brand and Marketing Communication Director, Vodafone România.

Videoclipul Deliei și conceptul platformei online folosesc o soluție tehnică inovatoare, pentru a ilustra diverse situații din viață. Videoclipul ilustrează o mișcare continuă sus-jos, purtându-i pe cei care îl urmăresc printr-o clădire de apartamente, în fiecare interior, unde pot vedea secvențe cu oameni care mimează versurile melodiei ca dialog purtat între ei. De asemenea, vizitatorii platformei online pot parcurge videoclipul urmărind poveștile pe parcursul melodiei.

Noua campanie de brand Vodafone este dezvoltată pe toate canalele de comunicare și în toate punctele de contact cu clientul, inclusiv în mediul digital, pe TV, radio, în publicațiile tipărite, cinema, și outdoor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending