Connect with us

ALL MEDIA

IDEI | Cum sa te diferentiezi ca brand in Social Media?

Avatar

Published

on

Social media este singurul mediu in care nu este nevoie sa cheltuiesti mai mult decat concurentii tai pentru a fi mai vizibil, spun specialistii The Bridge™ GolinHarris Bucuresti. Echipa  The Bridge™ dezvaluie cateva dintre tacticile de comunicare online cu care lucreaza zi de zi, in gestionarea a peste 20 de conturi de Facebook ale unor mari branduri din Romania, din domenii ca FMCG, retail, auto, telecom, healthcare, financiar.

Ne-am gandit sa strangem intr-un loc toate aceste insight-uri, tocmai pentru ca acum, pentru fiecare brand in parte, e mai important decat oricand sa se diferentieze in comunicarea din Social Media. Este esential sa abordam diferit si creativ utilizatorii, pentru a-i pastra cu noi. Sfaturile noastre nu au pretentia ca sunt exhaustive, dar sunt cateva idei de la care plecam pentru a creste noi canale de comunicare si pentru a ne indrepta mai mult catre comunicarea creativa si personalizata”, spune Raluca Duta, Community Manager, GolinHarris.

Nu toti oamenii rezoneaza la imaginile cu pisici si nu toti se agita pe stilul Harlem Shake. De aceea, trebuie sa gasesti povestile cu care rezoneaza audienta ta si sa le spui bine. Una dintre reguli ar fi sa petreci doar 10% din timp creand continut, iar in rest sa te ocupi de interactiune, monitorizare si descoperirea de insight-uri despre audienta ta. Dincolo de obiectivele de comunicare, este fundamental ca brandurile sa respecte dreptul la intimitate al utilizatorilor”, spune Anca Bundaru, Digital Communication Manager, GolinHarris.

 

1.         Urmareste constant Twitter si Facebook, in special influencer-ii si oamenii din zona de interes pentru brandul tau.  Obisnuieste-te ca la fiecare final de zi sa tragi concluzii despre subiectul zilei pentru fiecare canal in parte; urmareste cum a actionat concurenta, pe cine a implicat in campanii. Astfel, vei avea constant o imagine foarte clara a ceea ce ai de facut si directia in care trebuie sa iti cresti brandul.

 

2.         Lanseaza o invitatie pentru un hangout Google cu lideri de opinie, jurnalisti, bloggeri, in locul unei conferinte de presa. Deja asistam la suprapunerea foarte multor evenimente, iar liderii de opinie prezenti online vor aprecia mai mult o astfel de abordare.

 

3.         Asuma-ti rolul de educare a pietei. Preia tu fraiele industriei tale si transmite catre consumatorii tai si catre piata informatii care vor ajuta la cresterea industriei, si implicit a brandului tau. Tine webinare pe canalele unde stii ca fanii tai vor reactiona pozitiv si vor interactiona cu tine.

 

4.         Lanseaza un e-book in care sa povestesti cu studii de caz ce anume ai invatat tu ca brand din utilizarea Social Media, ce functioneaza pentru fanii tai si cum ai reusit sa ii tii aproape. Nu te astepta sa primesti doar felicitari, si criticile sunt constructive, dar cu siguranta vei fi privit drept un brand inovator in Social Media, care a dorit sa prezinte public informatii care ii pot ajuta pe cei din jur.

 

5.         Ofera continutului de brand o forma vizuala. Incearca sa renunti la mult text si fa informatia interactiva, usor de share-uit si promovat pe toate canalele in care utilizatorii prefera continut vizual: Facebook, Pinterest, Instagram.

 

6.         Foloseste crowdsourcing-ul pentru a-ti imbunatati comunicarea. In acest caz este importanta flexibilitatea, deoarece consumatorii pot avea opinii diferite cu privire la brandul tau.

 

7.         Fa-ti un blog cu informații utile, despre serviciile pe care le oferi si despre cele conexe. In Romania, nisa de bloguri corporate cu infomatii utile este destul de putin populata. Priveste un astfel de blog ca pe un canal de socializare interna, unde angajatii pot posta articole legate de viata lor in afara biroului, cu tips&tricks despre locuri de petrecut vacanta, locuri de vizitat in weekenduri, noi hobby-uri si centre unde le poti practica etc. Recompenseaza-ti angajatii pentru aceasta munca colectiva, dar si cititorii pentru interesul acordat blogului tau.

 

8.         Optimizeaza-ti site-ul pentru mobile. Poti folosi un mobisite care are costuri mici sau, pentru o experienta memorabila, creeaza-ti un site pentru mobil cat mai user friendly si interactiv. Nu investi, totusi, decat daca site-ul tau este accesat macar de 30% dintre vizitatori.

 

9.         Utilizeaza un serviciu de monitorizare pentru presa online & social media. E cu atat mai bine cand acest serviciu e dublat de o echipa speciala, care sa identifice cele mai bune momente de comunicare cu fanii si influencer-ii online.

 

10.       Descopera subiecte & conversatii carora sa li te alaturi cu un continut remarcabil. O astfel de abordare ajuta orice brand sa-si construiasca reputatia si sa apara, ca urmare a acestor interactiuni, drept un brand cu expertiza in Social Media.

 

11.       Fii un trendwatcher. Urmareste noile tehnologii, aplica si testeaza cand ai ocazia.

 

12.       Include cuvinte cheie in continutul postat in Social Media, de la bloguri, postari pe Facebook, Twitter, Pinterest sau Google+. Cautarea poate fi un factor foarte important pentru consumatori, astfel incat acestia sa ajunga sa interactioneze cu continutul vostru. De exemplu, includeti hastag in tweets, cuvinte cheie in pagina de companie pe Linkedin, taguri si nume pe imagini, iar in cazul proiectelor care includ lideri de opinie, le puteti solicita acestora sa foloseasca anumite denumiri ale campaniei sau ale momentelor speciale de activare.

 

13.       Foloseste YouTube si incearca sa le oferi utilizatorilor experiente cat mai apropiate de brandul tau. Posteaza un filmulet cu o saritura cu parasuta daca brandul tau comunica energie, posteaza un set de replici haioase daca brandul tau exprima jovialitate, astfel incat utilizatorii sa rezoneze si mai mult cu manifestarile tale din social media.

 

14.       Indrazneste sa testezi canalele si locurile unde fanii tai sunt cei mai receptivi la mesajul tau. Nu te limita doar la Facebook. Trateaza fiecare canal targetat in functie de produsele pe care le promoveaza brandul tau. Daca lansezi un produs foarte stylish, Pinterest poate fi o alternativa mult mai buna decat Facebook.

 

15.       Genereaza continut unic pentru fiecare canal. Stim cu totii ca cel mai bun continut din punct de vedere al interactiunii sunt imaginile. Nu te multumi doar cu o baza de imagini pe care o tot folosesti pentru toate canalele online pe care comunici. Consumatorii de pe fiecare canal trebuie abordati diferit.

 

16.       Lucreaza constant, dar perseverant pe fiecare canal si pentru fiecare comunitate in parte. Bazeaza-te pe un canal de comunicare sau doua, in functie de bugetul de care dispui si creste-le pe celelalte cu continut unic.

 

17.       Gandeste pe termen lung, chiar daca iti doresti efecte imediate. Vei simti ca pe ceva firesc comunitatea din jurul brandului si te vei bucura de sustinere si feedback din partea unor oameni de calitate.

 

18.       Trezeste-ti la viata comunitatile – nu traim in perfect land si nicio comunitate nu este activata la potential maxim. Implica-i in activitati si arata-le ca iti pasa de parerea lor. Aplica chestionare de opinie, testeaza continut, afla ce si-ar dori.

 

19.       Strange-ti laolalta din cand in cand comunitatea online si offline, pentru ca e important si contactul direct. Organizeaza evenimente nisate pentru fiecare comunitate de fani pe care o are brandul tau in Social Media – un eveniment pentru parinti, un altul pentru tineri si tine-i aproape cu postari din timpul evenimentului, pentru ca ei sa simta puternic relatia voastra.

 

20.       Evalueaza permanent fiecare actiune pe care o intreprinzi online si offline (pentru comunitatea online) si afla ce trebuie sa faci mai bine la urmatoarea actiune.

Comentarii

Radio

PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO

Avatar

Published

on

            PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO ! Atitudinea OPEN, pe care echipa radioului a tradus-o mereu în distracție, curaj și prietenie autentică, are acum o nouă imagine. Procesul de rebranding reprezintă cel mai mare upgrade al radioului din ultimii 23 de ani.

 

Timp de 27 de ani, PROFM a marcat generații, a deschis inimi și poftă de libertate și a luat mereu distracția în serios. Iar azi, PROFM a decis să pună în lumină valorile care l-au consacrat, pentru a le putea integra într-o imagine nouă. Acum, când viitorul trebuie pregătit cu optimism, PROFM e mai deschis ca niciodată să ia în piept orice provocare. E creativ și plin de energie. E OPEN RADIO.

 

Totodată, acest rebranding este și o etapă esențială în angajamentul radioului de a fi alături de oameni deschişi, cu distracție și muzică bună, de toate tipurile. De a avea un impact pozitiv în fiecare zi. Noul radio are un nume îndrăzneț, scris dintr-o bucată: PROFM, așa cum vrea să fie, deschis la idei, provocări și trăiri noi, deschis să asculte, să încerce, să-și depășească limitele. PROFM înseamnă curaj și acceptare, nebunie și schimbare, evoluție și asumare, distracție și noutate, cele mai fresh hituri din zori până în noapte și o prietenie de durată cu oamenii.

 

Ca orice lucru care are curajul să fie upgradat, noul logo a luat naștere din vechia imagine. Păstrează esența și culorile deja consacrate, dar merge într-o zonă modernă, orientată spre viitor. Grafica lasă loc jocului și vine să susțină perfecțiunea prin imperfecțiune, ca un reminder că este necesar să fii OPEN, pentru a realiza că imperfecțiunea înseamnă, de fapt, oportunitate.

 

            „Acest rebranding e un nou capitol al dezvoltării radioului. Păstrează esența a ce suntem, a ce a fost PROFM dintotdeauna, dar e mai modern, mai OPEN la ce e nou, orientat către viitor. Noua arhitectură de brand traduce personalitatea radioului și sensul în care vrem să evoluăm. Suntem OPEN la tot ce e nou și provocator alături de ascultători. E vorba de dialog și puterea de a fi deschis.

 Învățăm zilnic unii de alții, ne distrăm împreună și ne binedispune aceeași muzică bună. Ne-am dat seama că relația pe care o avem cu aceștia și spiritul nostru, al întregii echipe, nu se mai regăseau în identitatea de brand veche. Iar 2020 a fost și este cel mai puternic imbold pentru schimbare și, totodată, cel mai bun exemplu că trebuie să fim OPEN cu toții”, anunță PROFM.

 

Campania de lansare a acestui rebranding este la fel de îndrăzneață și invită oamenii să aibă curaj să transforme un „nu” în „DE CE NU?”. E un reminder să nu-ți mai amâni planurile, să nu mai pui pe hold visurile, să nu lași îndoiala altora să stea în calea curajului.

 

Manifestul dă voce acestui îndemn prin intermediul unor vedete OPEN, care au pornit pe drum alături de PROFM. Sunt oameni care traduc filosofia PROFM prin tot ce fac. Oameni curajoși și pasionați, care au avut un vis pe care l-au transformat într-o mare realizare. Care nu s-au oprit la primul „de ce ?”, nici la al doilea sau la cel de-al 23-lea, ci au rămas deschiși în fața fiecărei noi provocări.

 

NOUL PROFM e aici:

Echipa PROFM OPEN RADIO mulțumește artiștilor și oamenilor care i-au fost alături în acest prim capitol: The Motans, Irina Rimes, Emil Rengle, Inna, Feli, Marius Manole, Cristiana Oprea, Delia, Andra și Eva Măruță, Smiley, Ana Maria Brânză Popescu și vocii care a dat glas și extra-emoție: Bruja.

Mulțumiri prietenilor de la Global Records, Hahaha Production, Cat Music, Mediapro Music, Andra Music, Delia, Seek Music, Roton Music și echipei care a zis „DE CE NU ?” din prima: agenția de creație ontheroof, casa de producție – POINTS Media și regizorul & DOP: Khaled Mokhtar.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Radio

Cosmin Cernat, în grila de toamnă Radio Impuls, cu un talk-show de duminică

Avatar

Published

on

            Grila de toamna Radio Impuls vine cu o surpriza uriasa pentru ascultatorii postului. Din 20 septembrie,  in fiecare duminica, de la ora 12:00, Cosmin Cernat va fi gazda emisiunii „Invitatul de 12”, un talk-show relaxat, dar si provocator, presarat cu umor si picanterii din lumea mereu surprinzatoare a showbiz-ului.

 

Cu o experienta uriasa in televiziune, unul dintre cei mai buni comentatori sportivi, intervievator redutabil si foarte apreciat de un public divers, Cosmin Cernat va pune o serie de intrebari invitatilor sai, menite sa dezvaluie personalitatea acestora,  sa scoata la lumina lucruri nespunse pana acum, dar si sa faca amiezile de duminica mai frumoase. Invitatii lui Cosmin Cernat vor fi personalitati marcante, voci cunoscute din playlist-ul Radio Impuls, celebritati din lumea muzicala si nu numai. Umor, inteligenta, povesti, toate acestea vor fi pe undele radio odata cu emisiunea „Invitatul de 12”, din 20 septembrie, in fiecare duminica, de la ora 12:00.

Toamna si-a intrat oficial in drepturi la Radio Impuls, emisiunile consacrate urmand sa faca deliciul ascultatorilor. Totul incepe cu o explozie de glume, informatii si muzica, dimineata, de la 7:00, ora de la care matinalii Radu Tibulca si Orlando Ivan dau „Scularea!” tuturor romanilor, in fiecare zi a saptamanii, de luni pana vineri. Dupa o vacanta bine-meritata, cei doi simpatici matinali sunt gata sa le ofere celor care ii asculta, doza uriasa de energie si buna dispozitie, astfel incat ziua sa inceapa in forta.

           Alexandra Enasoaie isi asteapta ascultatorii, de la ora 10:00, cu Morning Latte”, apoi Uzina de Dume” continua, de la 13:00,  cu doza de glume pe banda rulanta, oferite cu generozitate de Stefan Coroian si Mihai Nicoara.

 

De la ora 16:00, Mihai Hinda este „Bara la bara”, asa cum i-a obisnuit de atata timp pe fanii Radio Impuls. In fiecare seara, de la 19:00, DJ Even Steven da drumul distractiei la maximum, pregatind totul cum se cuvine pentru ceea ce urmeaza de la 22:00, emisiunea „Hit dupa Hit”, cu cea mai tare muzica.

 

In weekenduri, sambata si duminica, de la ora 8:00, Cosmin Dimancescu da tonul relaxarii cu „Hit Break”. In fiecare sambata, de la 12:00, la HOT40, Alin Scrob le ofera ascultatorilor Radio Impuls, un top al celor mai difuzate piese ale momentului, urmand ca emisiunea „Hit dupa Hit” sa tina mai departe ritmul muzicii bune, de la 15:00.

 

In fiecare duminica, de la ora 12:00, Cosmin Cernat se afla in dialog surprinzator cu „Invitatul de 12”, timp de o ora, urmand ca „Hit dupa Hit” sa isi tina fanii aproape de radio, cu cele mai bune piese ale momentului.

Radio Impuls ofera ascultatorilor un program de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic de continut fresh.  Statia s-a alaturat programului Kanal D in martie 2019, odata cu intrarea in Portofoliul Dogan Media International, si reprezinta o retea cu acoperire in cele mai importante orase ale tarii, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Brasov, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova.

 

Radio Impuls atrage tot mai multi ascultatori de la o zi la alta, semnificativa este cresterea cotei de piata inregistrate in Bucuresti. Reamintim ca studiul de audienta radio al valului al doilea 2020, desfasurat in perioada 27 aprilie – 16 august, a reconfirmat trendul ascendent Radio Impuls. Conform IMAS – Marketing si sondaje SA si Mercury Research S.R.L,  statia a inregistrat o crestere a cotei de piata de 167% in Bucuresti, fata de acelasi val din anul anterior. De asemenea, Radio Impuls a avut o crestere semnificativa de 67% in ceea ce priveste indicatorul Daily Reach %.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Marile premiere ale toamnei se văd gratuit pe AntenaPlay

Avatar

Published

on

            Marile premiere ale toamnei, lansate de Antena 1 în săptămâna 7 13 septembrie, pot fi urmărite gratuit, toată luna septembrie, pe platforma AntenaPlay, de oriunde, oricând şi de pe orice dispozitiv.

 

Primele trei ediţii Chefi la Cuţite, primul episod din ultimul sezon al serialului Sacrificiul, premiera celui de-al nouălea sezon iUmor, primele transformări din cel de-al 15-lea sezon Te cunosc de undeva!, dar şi premiera X Factor, cu noul juriu: Delia, Loredana, Ştefan Bănică Jr. şi Florin Ristei, toate pot fi vizionate gratuit pe AntenaPlay în luna septembrie.

În plus, telespectatorii iUmor au parte de şi mai mult umor, cu I (mai mult) Umor, un serial ce va însoţi săptămânal fiecare ediţie a emisiunii şi va putea fi vizionat online în fiecare luni, pe AntenaPlay. Tot în această toamnă, abonaţii AntenaPlay vor mai avea parte de o surpriză: Ilona Brezoianu îi va duce pe telespectatori în culisele X Factor cu eXtra Factor, un serial ce poate fi urmărit online, în fiecare duminică.

AntenaPlay oferă 10 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, emisiuni preferate în ediții integrale și știri de ultimă oră. Este disponibilă pe toate device-urile: smartphone, smart TV, PC, tabletă sau laptop. Este singurul loc în care se pot urmãri emisiunile produse de Antena TV Group în ediții integrale, din orice colţ al lumii şi de pe orice dispozitiv.

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0