Connect with us

Life Style

Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi, invitaţi la gala aniversară Automobile Bavaria – 20 de ani (Galerie foto)

Avatar

Published

on

Luni, 29 septembrie 2014, Ateneul Român a găzduit peste 700 de invitaţi, reprezentanţi ai Casei Regale a României, ambasadori, personalităţi ale vieţii politice, culturale şi mediului de afaceri, jurnalişti, pasionaţi ai mărcii BMW, reunite pentru a sărbători prezenţa în România, timp de două decenii, a celei mai de succes mărci de automobile premium din lume.

Numeroase personalități din viața publică au fost prezente la eveniment printre care: Gică Hagi, Ilie Năstase, Emil Hurezeanu, Mircea Geoană, Andreea Raicu, Iulia Vântur, Pupa Pedrini, Nicolae Voiculeț, Amalia Năstase, Toni Grecu și multi altii.

Anul 1994 marchează începutul unei poveşti de succes în business-ul românesc, poveste scrisă alături de BMW de un român de origine germană, Michael Schmidt, întors acasă pentru a susţine dezvoltarea comunităţii din care făcea parte. Astfel, fondatorul Automobile Bavaria Group deschide primul birou BMW în România, cu 3 angajaţi şi 11 automobile vândute în anul respectiv. Printr-o asociere fericită de repere valorice comune, parteneriatul dintre BMW şi Automobile Bavaria a scris de-a lungul anilor pagini de istorie automobilistică în România. Reţeaua de dealeri creată cuprinde acum 11 locaţii (showroom-uri şi

service

 BMW) în diverse regiuni ale ţarii, singurul service Rolls-Royce pe o rază de 1000 de kilometri (localizat în Băneasa), o reprezentanţă şi trei service-uri MINI, o divizie BMW Motorrad, cinci dealeri BMW în Germania şi primul service BMW Advanced Body Repair inaugurat anul acesta in Otopeni.

În cadrul galei aniversare Automobile Bavaria – 20 de ani, publicul a asistat la un spectacol susţinut de Camerata Regală şi London Quartet, nu înainte de mesajele de întampinare primite din partea lui. Michael Schmidt, Preşedinte al Automobile Bavaria Group şi ale lui Andrea Castronovo, Președinte BMW Group Europa Centrală și de Sud-Est.

Un moment special a avut loc la lansarea modelului BMW i8 precedat de reprezentaţia maestrului naist Nicolae Voiculeţ, celebru pe mapamond pentru măiestria sa.

În contextul aniversării celor două decenii de activitate, Dr. Andrea Castronovo – Președinte BMW Group Europa Centrală și de Sud-Est a declarat: “Automobile Bavaria a avut mereu o preocupare constantă faţă de dezvoltarea reţelei proprii de dealership-uri BMW în România şi de aceea dorim să îi felicităm pentru investiţiile semnificative pe care grupul le-a făcut în principalele oraşe din ţară, din Constanţa până la Timişoara, contribuind astfel nu doar la dezvoltarea unui business sănătos ci şi la crearea de noi locuri de muncă şi la dezvoltarea economică autohtonă.

Pe lângă activităţile legate de mărcile BMW, BMW M, MINI, Rolls-Royce şi Motorrad, Automobile Bavaria se va extinde incluzând între mărcile pe care le comercializează şi gama BMW i. În curând Automobile Bavaria va deveni dealer şi service autorizat pentru automobilele BMW i. Bucureşti este cel de-al şaselea oraş din Uniunea Europeană, ca mărime, de aceea prezenţa BMW i în ţară o considerăm justificată. Aşadar privim către viitor cu încredere pentru o nouă poveste de succes a BMW în România”.

Michael Schmidt, preşedintele Automobile Bavaria Group a declarat: “În 1993 eram la părinții mei în Germania de Crăciun și m-am întâlnit cu un prieten care lucra la centrul de cercetare al BMW; acesta mi-a povestit despre intenția concernului de a lansa marca în România. La 1 aprilie am început activitatea de distribuție a BMW în România. Am pornit cu un birou  în singurul centru de afaceri din București și am vândut 11 mașini cu ajutorul a trei angajați. Astăzi, după 20 de ani, Grupul Automobile Bavaria are peste 600 de angajați și 15 dealeri în două țări. Faptul că am rămas în România și am investit aici în ultimii 20 ani, este o dovadă încrederii mele în această piață și în mărcile pe care le reprezentăm.”

În a doua parte a galei aniversare, Automobile Bavaria a pregătit o serie de surprize invitaţilor prin prezentarea în premieră a modelelor cu propulsie electrică BMW i3 şi BMW i8, a noului BMW Seria 2 Active Tourer – primul model BMW cu tracţiune faţă, precum şi a modelului Rolls-Royce Wraith.

BMW i8 – pentru prima dată în România

Automobile Bavaria a prezentat în premieră în Romania, noul BMW i8, unul dintre cele mai spectaculoase automobile create vreodată de BMW. Tehnologia inovatoare a şasiului garantează performanţe de maşină sport cu un consum conform ciclului UE de testare de numai 2,1 litri per 100 km. Pentru atingerea acestor performanţe, BMW i8 foloseşte un sistem de propulsie plug-in hybrid care dispune de două motoare electrice, un propulsor pe benzină de 1,5 litri şi 170 kW/231 CP şi două cutii de viteză pentru o acceleraţie 0 – 100 km/h de numai 4,4 secunde. Coordonat electronic, sistemul de propulsie poate asigura propulsia, tracţiunea faţă sau tracţiunea integrală, în funcţie de situaţie.

Noul BMW i8 se remarcă şi prin folosirea materialelor inovatoare. Asemeni BMW i3, se bazează pe o structură BMW LifeDrive, care combină un şasiu de aluminiu cu o caroserie realizată din fibră de carbon. Gama extinsă de materiale ultrauşoare, care include, de exemplu pentru lunetă, sticlă ranforsată chimic similară celei folosite la telefoanele mobile, asigură o masă totală de sub 1500 kg, remarcabilă pentru un automobil plug-in hybrid.

Victor Bogdan Gheorghita

https://www.facebook.com/AvvPhoto

https://www.facebook.com/AvvPhoto

https://www.facebook.com/AvvPhoto

Victor Bogdan Gheorghita Victor Bogdan Gheorghita

Foto: Victor Bogdan Gheorghita & https://www.facebook.com/AvvPhoto

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Comentarii

Life Style

Chef Florin Dumitrescu, la un pas să dea foc bucătăriei de acasă

Avatar

Published

on

Este unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați chefi de la noi și, după atâția ani de experiență și realizări în bucătărie, tot a a avut parte de o provocare neașteptată: chef Florin Dumitrescu a fost rugat de soția sa, Cristina, să pregătească varianta bio a rețetei Pomme Du Sima.

Însă nu oricum, ci fără zahăr alb, ingredientul de bază al caramelului sărat folosit din plin în această rețetă. Iar în încercarea de a testa mai multe variante de ingrediente cu care să obțină caramel bio, chef Florin a fost la un pas să dea foc bucătăriei de acasă.

Totul s-a întâmplat în episodul de debut al primului serial online în care cunoscutul bucătar și soția sa sunt protagoniști. „BIO cu tine”, noua campanie pentru promovarea unei alimentații responsabile lansate de Lidl, îi aduce pe Cristina și Florin împreună, pentru prima oară, în fața camerelor de filmat.

„Florin m-a cucerit la începutul relației noastre cu un desert pe care l-a numit Pomme du Sima, un desert cu mere, valuri de caramel sărat și frișcă. Iar acum i-am cerut să prepare varianta bio a desertului, să înlocuiască ingredientele și să nu folosească zahăr alb. Ce a urmat a fost de pomină, pentru că a testat mai multe ingrediente pentru a vedea care este cel mai potrivit pentru obținerea caramelului sărat și mai, mai că a dat foc bucătăriei noastre”, își amintește Cristina amuzată.

Ce are de spus chef-ul din familie? „Numai ea putea să-mi ceară asta! Mi-am zis, „dacă nu fac caramelul cu zahăr, cu ce să-l fac?”! Am luat la rând mai multe ingrediente și le-am testat, cu gândul că trebuie să obțin gustul acela deosebit și textura fină a caramelului sărat, mai ales că și fetele noastre aveau să guste din acest desert. A fost o nebunie, trebuie să vedeți asta!”

Concluzia la care a ajuns chef Dumitrescu și rezultatul provocării, aici:

https://surprize.lidl.ro/biocutine

 

Una dintre cele mai importante componente ale campaniei „BIO cu tine” este o serie de episoade online,  filmate chiar acasă la Florin și Cristina, ce va urmări, episod după episod, subiecte din viața lor de familie: de la grija cu care au început să aleagă ingredientele cu care gătesc pentru ei și fetițele lor, la importanța unei alimentații echilibrate, bazate pe produse ecologice. Atunci când iubești, fără să-ți dai seama, devii mai atent la o serie de lucruri care până atunci păreau nesemnificative. Aceasta este ideea de la care a pornit întreaga campanie Lidl.

Așadar, în noua campanie ai cărei vectori de imagine sunt Cristina și  Chef Florin Dumitrescu, produsele bio devin sinonime cu o declarație de iubire pentru cei dragi, iar incursiunea în casa familiei Dumitrescu, în bucătăria lor, în living sau la masă alături de fetițe este nu numai o ocazie de a-i vedea pe cei doi în ipostaze inedite și uneori amuzante, ci și de a afla rețete noi, realizate cu ingrediente de cea mai bună calitate.

 

Despre Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse la cel mai bun raport calitate-preț. În spatele operațiunilor din magazine, din centrele logistice și din sediile centrale stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central de la Neckarsulm.

În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajați, dintre care peste 7.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 260 de magazine și 5 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.

 

Comentarii

Continue Reading

Life Style

Diana Bianca lanseaza o noua emisiune pe wowbiz.ro: INTERVIU WOW

Avatar

Published

on

Dupa succesul pe care l-a avut cu emisiunea My Cliniq by Diana Bianca la postul Nova TV, incepand de astazi, 10.03.2020, Diana Bianca lanseaza un nou format de emisiune pe platforma online wowbiz.ro: Interviu WOW cu Diana Bianca. Aceasta se va difuza în fiecare marți de la ora 18.00

Emisiunea va fi saptamanala și va fi difuzată în prime time, fiind bazată pe cele mai interesante subiecte din showbiz și interviuri în exclusivitate cu vedetele din România, iar prima invitată va fi nimeni alta decât Daniela Gyorfi.

Diana Bianca este cunoscuta in lumea showbizului si a surprins de fiecare data prin bun gust, inteligenta si modestie, in ciuda aparentelor si opulentei sub care a fost prezentata de presa, datorita faptului ca la baza, Diana este un om de afaceri de success. Dupa aparitia la mai multe emisiuni tv, Diana Bianca si-a insusit titulatura de Barbie de Romania.

În noua emisiune pe care o prezint se spun povești sincere, se dezvăluie secrete, se revelează visuri, se recunosc fricile. Vă dau întâlnire în fiecare marți, la ora 18:00 pewww.wowbiz.ro, unde vom povesti, live, despre temele momentului, cu oamenii momentului. Pentru mine emisiunea ”Interviu WOW cu Diana Bianca” este în primul rând modalitatea prin care vreau sa aduc în față modelele demne de urmat ale generației noastre, nu pentru că acestea ar lipsi, ci pentru că de multe ori atenția noastră se duce spre glamour și senzațional, nu neapărat spre valori, proiecte constructive, inovație sau profunzime. Haideți să schimbăm asta împreună!” – a declarat în exclusivitate vedeta.

Întrebată cum a primit propunerea acestui nou proiect în viața sa, Diana Bianca ne-a dezvăluit: “Întotdeauna am fost atrasă de partea de TV și de ideea de a avea o voce în fața publicului. Mai mult, cred că am avut prilejul să cunosc oameni foarte interesanți, pe care vreau să îi aduc în fața publicului pentru a-și spune povestea. Cu multă bucurie am acceptat invitația celor de la Wow Biz de a face parte din echipa lor de oameni care au ceva de spus lumii! Formatul emisiunii este unul clasic, sub forma unui interviu, iar la final o rubrică ceva mai amuzantă sub forma celebrului joc: Adevăr sau provocare.”

Comentarii

Continue Reading

Life Style

Acum cu extensiile Zen poți avea un păr de invidiat

Avatar

Published

on

Este extrem de greu să obții un păr pe care să îl invidieze toată lumea, mai ales dacă volumul acetuia nu este moștenire de familie. Există foarte multe tratamente în acest sens, însă în afară de implant, nu știu ce ar putea ajuta! Sau poate că dețin secretul unui păr demn de invidiat? Când tratamentele nu sunt soluția, extensiile Zen sunt! Când nimic nu își mai face efectul și pur și simplu te-ai săturat de părul rar și lipsit de volum pe care îl ai, în acțiune intră extensiile Zen. Astfel, acum cu aceste extensii de par Zen poți avea un păr de invidiat! Rămâi cu mine pentru a afla despre ce este vorba și de ce sunt atât de populare extensiile Zen!

Stiliștii au descoperit extensiile Zen de foarte mult timp și de când au făcut-o, au dat vestea mai departe! Mizând pe calitate și dedicare pentru tot ceea ce înseamnă frumos, Zen a devenit unul dintre cele mai solicitate, cotate, dar și apreciate branduri de extensii păr. Acest lucru se datorează faptului că experții Zen, experți în domeniu, nu au luat în considerare părul sintetic, ci au mizat și mizează în continuare pe părul natural. Astfel, extensiile Zen sunt extensii din păr 100% natural, extensii de care nu a cum să nu te îndrăgostești odată ce ai luat decizia de a le aplica.

Popularitatea acestora a crescut și este în continuă creștere, motiv pentru care tot mai multe saloane mizează și uzează de extensiile Zen pentru a asigura clientelor cel mai bun serviciu, un păr de invidiat, dar și un look demn de apreciat. La noi în țară, nu este de mirare că brandul de extensii Zen nu mai are nevoie de nicio prezentare. A ajuns atât de cunoscut, încât dacă îmi comunici acum că ți-e străin, nici n-am să te cred.

Mai mult decât sigur, ai remarcat pe internet acele femei ale căror păr chiar este demn de invidiat. Majolritatea au, însă, extensii de păr aplicate. Și chiar nu ar trebui să te surprindă faptul că majoritatea extensiilor pe care le au sunt de la brandul de extensii Zen, care se ocupă de distribuirea acestora într-o sumedenie de saloare de înfrumusețare din România. Dacă și tu deții un salon și ești stilist, știi pe cine te poți baza, fără a mai căuta foarte mult, sau poate ai nevoie chiar si de accesorii extensii.

Aceeași premisă este valabilă și în cazul în care nu ești mulțumită de părul tău și mereu ai vrut mai mult de la el! Nu știu cum stau lucrurile în cazul tău, cert este faptul că și din curiozitate merită să încerci extensiile Zen pe care specialiștii ți le pun  la dispoziție.

Extensiile Zen sunt atât de în trend, încât orice altă recomandare aș avea, s-ar putea să o desconsideri. Mizează și tu pe extensiile din păr 100% natural sau chiar pe extensiile din păr virgin, care au fost concepute pe baza părului de la o singură persoană și nu au suferit nici măcar o modificare.

Cu sigranță te vei îndrăgosti și tu de extensiile Zen! Doar cu ajutorul acestora poți avea un păr demn de invidiat!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0