Pentru a deveni brand relevant pe piață, o afacere are nevoie de o identitate solidă, creionată strategic, pentru a atrage și a vinde. În multe cazuri, felul în care te prezinți cântărește în egală măsură cu ce ai de oferit, ceea ce înseamnă că aceeași atenție pe care o aloci produselor sau serviciilor trebuie să se reflecte și asupra imaginii de brand. Află secretele din spatele unui brand de succes și care sunt motivele pentru care este nevoie să îmbini brandingul personal cu cel corporate pentru a obține o entitate pe care publicul o apreciază.
Fă cunoscută povestea din spatele afacerii tale
În momentul în care îți prezinți afacerea pentru prima dată, asigură-te că faci cunoscut și modul în care a luat naștere, provocările prin care a trecut, dar și factorii care au contribuit decisiv la rezultatul final. Oamenii sunt atrași de povești încă din primele luni de viață, lucru care nu se schimbă nici la vârsta adultă, acum importantă fiind prezentarea poveștii și lecțiile pe care le ascunde. Un traseu inspirațional, real și onest, cu care se identifică persoanele cărora te adresezi te poate ajuta să consolidezi o comunitate de clienți fideli atrași în mare măsură de valorile pe care le proclamă brandul.
Transformă managerul în ambasador de brand
Umanizarea brandului este esențială dacă îți dorești să te diferențiezi de zecile de concurenți din nișa în care activezi. În momentul în care o afacere este asociată cu o față, cu o experiență de viață sau cu un exemplu de succes, este mai ușor să câștigi încrederea și simpatia publicului. Crearea unei relații personale între companie și publicul său poate fi asul din mânecă pe care să îl folosești pentru a crește rapid și sigur. Felul în care gândești, cum te comporți, ce pasiuni și interese ai, după ce valori și principii trăiești, toate acestea vor fi folosite drept indicatori pe baza căruia publicul își consolidează percepția și atitudinea față de brandul tău.
Pune accent pe comunicarea cu publicul țintă
O imagine puternică trebuie întreținută prin toate mijloacele pe care le ai la dispoziție, ceea ce înseamnă că trebuie să începi să folosești toate canalele de comunicare în avantajul tău. O comunitate trebuie întreținută pentru a acționa după cum îți dorești ceea ce înseamnă că pe lângă produsele și serviciile pe care le oferi ca răspuns la nevoile publicului tău, trebuie să fii prezent cu răspunsuri la întrebările pe care le au, să acționezi în conformitate cu sfaturile lor și să te asigur că se simt ascultați și înțeleși ca să continue să îți fie fideli.
Anticipează comportamentele potențialilor tăi clienți
Pentru a atrage și convinge persoanele care fac parte din publicul tău țintă trebuie să începi să gândești ca ele. Ce preferințe au, ce valori împărtășesc, care sunt detaliile care contează cel mai mult pentru ele, ce caută la un brand din nișa ta, ce detalii i-ar încânta în relația cu acesta? Răspunsurile la astfel de întrebări te vor ajuta să înțelegi mai bine cum ar trebui să acționezi pentru a te asigura că le oferi celor care te aleg o experiență la nivelul așteptărilor.
Colaborează cu o agenție de branding
Crearea unei mărci personale este un proces amplu și complex care necesită mult efort creativ în vederea obținerii rezultatelor dorite. Pentru a te asigura că ai bifat toate detaliile și că imaginea creată poate fi susținută pe termen lung, poți apela la ajutor din partea unei agenții specializate în servicii de branding personal. În acest mod delegi întreaga responsabilitate unor specialiști care vor acționa în conformitate cu valorile și principiile pe care le susții pentru a te ajuta să creezi un brand puternic și longeviv.
Devii punct de reper în nișa în care activezi dacă apelezi la ajutor din partea echipei Tudor Communications pentru consolidarea brandului personal!