Connect with us

DIGITAL

În 2021 peste 4 milioane roboți vor lucra cot la cot cu oamenii

Published

on

 

Peste doar câțiva ani ‚inteligenţa artificială’ va fi un subiect lipsit de senzațional, căci binomul om-mașină va fi cea mai lucrativă formă de colaborare, întâlnită la tot pasul.

Astăzi, un exemplu de succes pe piața românească este compania UiPath care a dezvoltat alături de Google o soluție bazată pe inteligență artificială: Contact Center AI poate înlocui sistemul telefonic de preluare și redirecționare a apelurilor clienților către operatorii corespunzători problemelor semnalate.

Artificial Intelligence (AI) înseamnă abilitatea unei maşini de a efectua funcții cognitive pe care, până mai ieri, le asociam strict minții umane: percepția, raționamentul, învățarea, interactivitatea, rezolvarea problemelor și creativitatea. Scopul AI este de a face computerele la fel sau poate chiar mai deștepte decât oamenii. Astfel că deep learning-ul, care se bazează pe tehnici de învățare digitală (care imită creierului uman în procesarea datelor și luarea deciziilor), câștigă tot mai mult teren, fiind un un must-have și în advertising.

Perfectând constant tehnologia, inteligența superinteligentă poate contribui la eradicarea bolilor și războaielor însă puțin probabil să fie capabilă să înțeleagă, accepte și exprime emoțiile umane. Și de aici factorul de risc existent…Însă un lucru este cert: inteligența umană a creat-o pe cea artificială. Dar urmează și întrebarea: „Ce fel de inteligență va crea inteligența artificială?” Momentan hai să ne bucurăm de dictonul latin „Carpe diem”… căci nu peste mult timp vom afla răspunsul.

Iulian Ghişoiu, General Manager TargetWeb – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Inteligența artificiala a devenit parte din viața noastră, a tuturor, fie că vrem, fie că nu vrem. Mulți dintre noi avem un ‚asistent personal’ în mașină, în telefon sau acasă, iar tendința este de perfecționare a mașinăriilor pentru a ne face viața mai ușoară prin intermediul Inteligenței Artificiale. Până în 2022 peste 50 % dintre căutările pe mobile la nivel mondial vor fi realizate prin căutare vocală, care este o formă de Inteligență Artificială. Deja generațiile tinere folosesc frecvent această tehnologie. Adaptarea business-urilor online pentru aceste schimbări este vitală pentru că am trecut din epoca mobile-first direct în epoca AI-first.”

Cristian Ignat, Chief Canopyst Canopy – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Cred că în următorii 2-3 ani orice companie va avea un asistent digital care să ajute cu task-urile simple, repetitive. Acești asistenți digitali, numiți și roboți software, cresc entuziasmul și productivitatea colegilor deoarece se vor putea concentra pe analiza și interpretarea datelor, strategie, creativitate, relația cu clienții. Imaginează-ți că de mâine muți către acești roboți toate task-urile plictisitoare și care nu aduc valoare unei persoane (deoarece de multe ori e doar copy / paste, mutat date dintr-o parte în alta). Acești roboți pot ajuta în marketing, contabilitate, financiar precum și în alte domenii în care avem task-uri de rutină.”

 

Raluca Ghilea, CEO & Fondator Perceptum – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Marketingul este cea mai eficientă formă de brand empowerment și implică ideea de evoluție continuă și adaptare. Brandul nu poate fi smuls din context, iar contextul e întotdeauna al consumatorului. Ce ne spune prezentul? Că inovația tehnologică devine parte integrantă din stilul nostru de viață. Generația Y, milenialii și generația Z, post-milenialii, cei pentru care inteligența artificială e un partener important în dezvoltarea personală, sunt consumatorii ideali, atâta timp cât îi cunoști cu adevărat: au entuziasm, deschidere către nou, dorința de a împărtăși experiențe, apartenența la comunitate. Pentru ei s-au născut conceptele de Intelligent Marketing și Marketing Intelligence. Rețeta e simplă: ultra tehnologizare + ultra personalizare. Modul de preparare, însă, e extrem de complex și cere ingredientul secret: emoția care generează, dincolo de entuziasm, atașamentul față de brand.”

 

Alexandru Jijian, SAP Customer Experience Solution Engineering, SAP Central and Eastern Europe – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „După 15 ani de proiecte digitale, atât cu clienți foarte mari cât și cu start-up-uri, atât în România cât și în alte părți ale regiunii, văd acum mai mult ca oricând, mai ales că suntem înainte de îmbarcare pe valul inovativ AI, că oamenii rămân și vor rămâne mult timp, esențiali în strategia noastră de a oferi servicii customer-centric, omni-channel. Cheia succesului este în a menține echilibrul între viziune, strategie și agilitate în execuţie… într-o piață care află că vrea ceva nou aproape în fiecare zi.” 

 

Ioana Frincu, Chief Operations Officer la Under Development Office – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Lucrând încă din facultate în domeniul Big Data și Machine Learning în cadrul a 2 companii am văzut o trecere naturală către Blockchain, lucru care a dus la următorul nivel dragostea pe care o am pentru date și felul în care acestea evoluează. Cred că așa am găsit și cel mai bun loc în care să evoluez și să ajut companii să își construiască concepte și soluții folosind informațiile pe care le au, împreună cu tehnologii inovative.”

Conferinţa „Marketing în Direct”, ajunsă la ediţia a 10a, dezbate tema “Inteligenţa Artificială în Marketing” pe 27 Sept, la Clubul Diplomatic Bucureşti, prin vocile specialiştilor: Alexandru Jijian (SAP Customer Experience Solution Engineering, SAP Central and Eastern Europe), Andreea Moisa (Managing Director & Fondator Beans United), Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Doina Vîlceanu (Business Development Manager Content Speed), Dragoş Smeu (General Manager și Trainer Mavericks), Horia Neagu (Owner & Digital Marketing Consultant Napoleon.Digital), Ioana Frîncu (Chief Operations Officer Under Development Office), Iulian Ghişoiu (General Manager TargetWeb), Oana Raluca Ghilea (Co-Owner Perceptum), Patricia Bertea (Managing Partner & Co-fondator Brandweb şi CozoApp), Mihai Vînătoru (Managing Partner & Head of SEO @ DWF).

Moderator este jurnalistul şi trainerul Luana Ibacka. Iar invitații speciali ai cocktail-ului, care închide ediția, sunt cântăreața Jezebel si pianistul Alexandru Burca.

Parteneri: Profi, Seroussi, SAP Romania, Brandweb, Trendy Sound, Sanovita, Meantime, Benvenuti, Solina, Angels Distributions, Green Sugar, Heidi Chocolate, Boromir, Aqua Carpatica, Domeniile Samburesti, Pegas, Piramida, Nissa, Diamond by Adesgo, Flormar, Touch Antibacterial, SANA, Zarea, RoStar, Papioane.ro, Sprinter Promotion, ProfiPrint, ListaFirme.ro, ClausWeb, Nikon, SEOMark, Marveii888, Claus Web, Marketing Romania, Millenium Tour, Giotto, Agerpres, Romania Libera, Capital, Forbes, Revista BIZ, NewsWeek, Sapte Seri, Curierul National, Rol.ro, ManagerExpress.ro, Ziare.com, Business24.ro, Finzoom.ro, RadardeMedia.ro, Imedia, Eva.ro, Cariereonline.ro, National FM, JurnaluldeAfaceri.ro, Portal Management, PRCafe, Chic-Elite.ro, PRWave, Mediawrite, BlitzTV, ARIES, Contentpedia, TechCafe, CalendarEvenimente.ro, SmartFinancial.ro, Romania Pozitiva, OrdineaZilei.ro, Rabbit Media.

Mai multe detalii pe www.marketingindirect.ro

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Tehnologie

HTC dezvaluie noul smart hub mobil 5G inovator

Published

on

 

Astăzi, HTC® a dezvăluit noul Hub HTC 5G, un hub mobil inteligent 5G dedicat, primul de acest tip, care impune vitezele rapide ale viitorului. Conceput pentru a fi ușor de utilizat atât la birou, cât și acasă, acest dispozitiv versatil permite o redare video 4K fluidă, jocuri cu latență redusă și funcții hotspot mobile 5G pentru până la 20 de utilizatori. Hub-ul HTC 5G va fi furnizat de operatori din întreaga lume, inclusiv Sprint, Telstra și operatorii europeni recent adăugați: EE (UK), Three UK, Deutsche Telekom (Germania), Sunrise (Elveția) și Elisa (Finlanda).

 

Hub-ul HTC 5G le permite clienților să utilizeze 5G pe mai multe dispozitive când se află în mișcare, la serviciu sau acasă, pentru conectivitate rapidă, partajare de conținut, divertisment și multe altele. Un ecran tactil HD de 5 inci permite o utilizare ușoară și imagini de înaltă calitate, iar autonomia mare îl transformă într-un tovarăș de călătorie care utilizează viteze 5G mult mai rapide decât rețelele 4G LTE. Acest produs se află, de asemenea, în prim-planul tehnologiei VR bazate pe cloud. În viitor, utilizatorii vor putea reda conținut VR din cloud într-un headset VIVE Focus prin Hub-ul HTC 5G fără computer sau cabluri inutile, pentru o experiență VR mobilă, de ultimă generație, în timp real.

 

„HTC se mândrește cu faptul că aduce pe piață primul hub inteligent mobil 5G din lume”, a declarat Cher Wang, președinte și director executiv, HTC. „Credem că 5G va revoluționa VR și AR, iar noul Hub HTC 5G va furniza fără probleme lărgimea de bandă 5G necesară pentru dispozitivele noastre, continuând să ne propulseze viziunea asupra Vive Reality, un mediu nelimitat și captivant, în care experiența umană va fi în centrul atenției”.

 

În calitate de centru media, Hub-ul HTC 5G utilizează viteze 5G de generație următoare pentru a reda videoclipuri 4K către un al doilea ecran și pentru a oferi un conținut clar și distinct. De asemenea, poate înlocui un router Wi-Fi și elimină cablurile inutile printr-o configurație de tip plug-and-play, ușor de utilizat. Funcțiile intuitive de comandă vocală și control facilitează gestionarea nevoilor de divertisment și productivitate. Pentru gaming, latență ultra-redusă și rezoluție 4K la 60fps (pe ecrane compatibile), Hub-ul HTC 5G este alimentat de Platforma Mobilă Qualcomm® Snapdragon™ 855 cu Modemul Snapdragon X50 5G și module de antenă cu transmițător RF integrat, elemente frontale RF (RFFE) și de antenă. Împreună cu Android™ 9 Pie, aceasta permite viteze de download fără precedent și putere pentru jocurile native pentru Android și PC suportate pe ecranul mare.

 

Hub-ul HTC 5G este conceput și pentru utilizare mobilă de mare viteză, potrivită mediilor de afaceri de ultimă generație. Acest produs suportă capabilitățile Wi-Fi puternice oferite pe Platforma Snapdragon 855, prin includerea cipset-ului Qualcomm® 60GHz Wi-Fi (bazat pe specificația 802.11ad) pentru viteze multi-gigabit și latențe echivalente cu cele prin cablu, precum și a cipset-ului Qualcomm® 2×2 Wi-Fi 6-ready pentru capacitate de generație următoare, eficiență și performanță la distanță. Cu o baterie de 7.660 mAh integrată, Hub-ul HTC 5G este gata să suporte o gamă largă de sarcini în mișcare. Companiile pot conecta în siguranță până la 20 de dispozitive pe o rețea criptată de mare viteză sau pot face o configurație pentru o rețea VPN corporativă. Odată cu dezvoltarea companiilor, rețeaua 5G este scalabilă și prin intermediul portului Gigabit Ethernet încorporat.

 

Susținători:

Sprint este încântată să fie operatorul wireless exclusiv pentru Hub-ul HTC 5G în Statele Unite”, a declarat Dr. John Saw, directorul departamentului de tehnologie al Sprint. „Acest dispozitiv va revoluționa locuința conectată, va îmbunătăți jocurile mobile și va abilita întreprinderile mici într-o manieră nouă și captivantă. Împreună cu HTC, suntem încântați să îmbunătățim dramatic modul în care clienții noștri lucrează, se joacă și rămân conectați la puterea și viteza 5G. “

 

Kevin Teoh, directorul pe segmentul consumatori al Telstra, a declarat: „Avem colaboratori de top în materie de servicii 5G și mobile de bandă largă pentru a le aduce clienților noștri dispozitive de generație următoare și pentru a sprijini dezvoltarea conectivității în viitor. Telstra este mândră să colaboreze cu HTC la lansarea primului smart hub mobil 5G din lume, care va fi primul dispozitiv mobil 5G din Australia.”

 

Marc Allera, director executiv, divizia consumatori, la BT: „Rețeaua noastră 5G le va oferi clienților EE conexiuni și mai rapide și mai fiabile, acolo unde au nevoie cel mai mult de acestea. Indiferent dacă se joacă online în mișcare, descarcă sau redau conținut 4K sau pur și simplu păstrează o conexiune rapidă în zonele cele mai aglomerate, cu noul Smart Hub Mobil HTG 5G, clienții EE își vor putea conecta oricare dintre dispozitivele Wi-Fi la rețeaua noastră 5G, pentru cea mai bună experiență conectată.”

 

Dave Dyson, director executiv al Three, a afirmat: „HTC este un deschizător de drumuri în materie de noi tehnologii. 5G va aduce posibilități inimaginabile de a conecta oamenii între ei, oamenii la lucruri și lucrurile între ele. Ca furnizor de conectivitate, suntem implicați în toate acestea, iar aducerea acestui hub 5G în Marea Britanie le va permite clienților noștri să profite la maximum de cea mai importantă rețea 5G oferită de noi, alături de toate capabilitățile acestui dispozitiv inovator.”

 

„Cu ajutorul Hub-ului HTC 5G, mulți consumatori se bucură pentru prima dată de experiențele transformatoare pe care capabilitățile 5G și Wi-Fi avansate le pot aduce în viața lor”, a declarat Durga Malladi, vicepreședinte senior și director general, 4G/5G al Qualcomm Technologies, Inc. „Colaborarea noastră de lungă durată cu HTC are un istoric dovedit în furnizarea de inovații mobile. Eforturile noastre au sprijinit furnizarea primului smartphone Android, am colaborat strâns pentru a accelera tranziția la 4G, iar acum inaugurăm era 5G cu unul dintre primele dispozitive mobile care beneficiază de capabilitățile 5G și Wi-Fi avansate ale Platformei Mobile Snapdragon 855.

 

Hub-ul HTC 5G va fi disponibil prin intermediul comercianților selectați începând cu trimestrul al II-lea al anului 2019. Pentru mai multe informații, vizitați website-ul Hub-ului HTC 5G.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Viitorul industriei de gaming – 5 trenduri pentru 2019

Published

on

 

Industria gaming-ului a crescut exponențial și datorită adopției pe scară largă a celor mai noi tehnologii, experiența utilizatorului a fost redefinită. În cadrul articolului de azi vorbim despre cele mai importante 5 trenduri pentru anul 2019 și ce înseamnă acestea pentru întreagă comunitate.

Aceste trenduri se aplică la absolut fiecare aspect al divertismentului online, inclusiv al jocurilor de cazinou, care vor suporta îmbunătățiri majore odată cu implementarea realității virtuale. Aveți șansa de a primi informații despre acel bonus cazino mult visat, chiar din confortul casei dumneavoastră, în timp ce o lume virtuală este proiectată în jurul dumneavoastră, pentru a vă crea o experiență unică.

 

Aveți șansa de a primi informații despre acel bonus de cazinou visat, chiar din confortul casei dvs., în timp ce o lume virtuală este proiectată în jurul dvs. pentru a crea o experiență unică.

Oculus Rift și Microsoft IllumniRoom sunt două concepte extraordinare, mai ales pentru că ochelarii de realitate virtuală revin la modă, dar și pentru că Microsoft a implementat proiecția digitală chiar în sufrageria dumneavoastră. Propria cameră vă va deveni un câmp de luptă sau pistă de curse. Jocul dumneavoastră nu va mai fi niciodată întrerupt, dar veți putea interacționa cu acesta prin intermediul altor ecrane și terminale și aici nu ne referim la joystick-uri, ci chiar și la telefonul mobil sau tabletă. Veți putea “muta” televizorul pe alte ecrane, lăsând jocul să se desfășoare fără interferențe. Dacă aveți nevoie să vă deplasați și trebuie să terminați nivelul, îl puteți lua direct pe telefon – fără a pierde absolut nimic. Din categoria acestora enumerăm Sony Cross-Play, SmartGlass sau Wii U.

Computerele modulare se vor bucura de o popularitate fără precendent, întrucât utilizatorii nu vor mai avea nevoie de cunostiinte avansate pentru a-și construi PC-ul mult visat. Razer și Origin PC au promovat carcase extrem de versatile, ce suportă module customizabile într-o varietate destul de generoasă: memorie Ram, plăci video, procesoare, plăci de bază. Produsul final este o cutie metalică de dimensiuni reduse, perfect portabila, ce poate avea o întreagă suita de roluri. Jocurile open-source vor avea de beneficiat atât din partea gamerilor, întrucât aceștia știu ce își doresc, cât și din partea celor care au abilitățile de a construit nivele și de a structură jocul așa cum și-l doresc. Yoyo Games și Flying Monkey sunt companii care pun la dispoziție kit-uri pentru realizarea jocurilor open source, având consumatorul în centrul atenției.

“Realitatea augmentată este noua realitate virtuala” – cel puțin așa spun experții în domeniu, care pot pune personaje desprinse din Jurassic Park sau The Walking Dead în lumea înconjurătoare, pentru a împinge limitele divertismentului. Gândiți-vă cum ar fi că în drum spre supermarketul pe care îl știți de 10 ani să vă întâlniți cu un Triceratops sau mai rau…un monstru desprins din filmele de groază. Ar fi extrem de .. fun! Dar gamerii de azi au și o latură nostalgică, așa că apar din nou în trend consolele antice și acele arcade-uri vechi care ne-au fermecat copilăria. Gândiți-vă că peste 40% dintre actuala generație de gameri are vârste cuprinse între 35 și 60 de ani – da, ați citit bine! Mulți dintre noi, sau ar trebui să zic cei mai norocoși, au crescut cu Duck Hunter și Super Mario, iar astăzi, în 2019, trebuie să recunoaștem că au fost cele mai frumoase clipe petrecute în față unui ecran. Nimeni nu i-a dat o șansa lui Luigi!

Jocurile de multiplayer au căpătat noi valențe, grație faptului că acum jucătorii pot colabora..dar în realitatea virtuală. Este cu siguranță cel mai amuzant lucru pe care l-ați văzut, dar pavează drumul către un nou trend. Telefoanele au devenit extrem de performante, perfect adevărat, dar apariția unor telefoane de gaming a revoluționat piața jocurilor pe mobil. Să luăm exemplul telefonului Honor Play, care personal mi se pare o bijuterie și un Moba de genul Mobile Legends și vă doresc succes în a vă mai găsi timp liber. Se observă încă un trend ce prinde amploare și anume faptul că jocurile pe mobil va ofera posibilitatea de a urmări streamerii preferați, de a participa la campionate Esports și de a promova canalul propriu în fața unei comunități de gameri! Viitorul industriei de gaming este plin de surprize!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Initiative este noua agenţie de media a brandului Fortuna Rendez-Vous

Published

on

 

Agenţia Initiative a fost desemnată să coordoneze campaniile media pentru Fortuna Rendez-Vous, brand produs de peste 25 de ani de producătorul local Cafea Fortuna, în urma câștigării unui pitch. Astfel, Initiative va dezvolta strategia de media și va gestiona implementarea tuturor campaniilor media pentru promovarea brandului Fortuna Rendez-Vous. Campaniile media se vor derula pe toate canalele (TV, print, OOH, radio, online).

„Din dorința continuă de a le oferi consumatorilor de toate vârstele și profesiile un binemeritat moment de relaxare, întotdeauna acordăm o atenție deosebită calității cafelei și venim constant cu noutăți. Astfel, aveam nevoie de un partener media alături de care să ne continuăm povestea cafelei începută în urmă cu peste 25 de ani. Datorită experienței și a soluțiilor propuse, avem încredere că prin colaborarea cu agenția Initiative ne vom atinge obiectivele propuse pentru 2019”, afirmă Cristi Scarlat, General Manager – Cafea Fortuna.

„Ne-am dorit foarte mult să câștigăm acest pitch și încă de la primirea briefului ne-am implicat 100% în dezvoltarea unei strategii care să rezoneze cu toate categoriile de consumatori. Suntem permanent pe fugă, avem nenumărate lucruri de rezolvat, iar 24 de ore nu par suficiente. De aceea, constant avem nevoie de surse de energie. Și, ce poate concura cu o călătorie a simțurilor prin lumea cafelei Fortuna, care ne ajută să ne revitalizăm și să ne continuăm proiectele? Ne bucură faptul că alături de Fortuna Rendez-Vous, vom duce mai departe povestea cafelei, printr-un mix de campanii adaptate fiecărui target”, adaugă Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative.

Echipa de comunicare & marketing a Fortuna Rendez-Vous este formată din: Cristi Scarlat – General Manager, Ana Moroianu – Marketing Specialist.

Echipa Initiative implicată în câștigarea pitch-ului și în campaniile pentru Cafea Fortuna: Alexandra Olteanu (Managing Director), Dana Marinescu (Client Service Director), Ruxandra Ștefan (Strategy & Planning Director), Anca Ionescu (Account Director), Ruxandra Stan (Market Intelligence Manager), Mirela Vasiloiu (Buying Director), Cosmin Oțel (Digital Strategy Director), Lavinia Mitran (Senior Digital Planner), Valentin Deleanu (Senior PPC Specialist), Alexandru Miu (Senior OOH Manager), Cătălina Ghiță (Media Buyer), Cristina Chinde (Research Manager).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending