Connect with us

Digital

În 2021 peste 4 milioane roboți vor lucra cot la cot cu oamenii

Avatar

Published

on

Peste doar câțiva ani ‚inteligenţa artificială’ va fi un subiect lipsit de senzațional, căci binomul om-mașină va fi cea mai lucrativă formă de colaborare, întâlnită la tot pasul.

Astăzi, un exemplu de succes pe piața românească este compania UiPath care a dezvoltat alături de Google o soluție bazată pe inteligență artificială: Contact Center AI poate înlocui sistemul telefonic de preluare și redirecționare a apelurilor clienților către operatorii corespunzători problemelor semnalate.

Artificial Intelligence (AI) înseamnă abilitatea unei maşini de a efectua funcții cognitive pe care, până mai ieri, le asociam strict minții umane: percepția, raționamentul, învățarea, interactivitatea, rezolvarea problemelor și creativitatea. Scopul AI este de a face computerele la fel sau poate chiar mai deștepte decât oamenii. Astfel că deep learning-ul, care se bazează pe tehnici de învățare digitală (care imită creierului uman în procesarea datelor și luarea deciziilor), câștigă tot mai mult teren, fiind un un must-have și în advertising.

Perfectând constant tehnologia, inteligența superinteligentă poate contribui la eradicarea bolilor și războaielor însă puțin probabil să fie capabilă să înțeleagă, accepte și exprime emoțiile umane. Și de aici factorul de risc existent…Însă un lucru este cert: inteligența umană a creat-o pe cea artificială. Dar urmează și întrebarea: „Ce fel de inteligență va crea inteligența artificială?” Momentan hai să ne bucurăm de dictonul latin „Carpe diem”… căci nu peste mult timp vom afla răspunsul.

Iulian Ghişoiu, General Manager TargetWeb – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Inteligența artificiala a devenit parte din viața noastră, a tuturor, fie că vrem, fie că nu vrem. Mulți dintre noi avem un ‚asistent personal’ în mașină, în telefon sau acasă, iar tendința este de perfecționare a mașinăriilor pentru a ne face viața mai ușoară prin intermediul Inteligenței Artificiale. Până în 2022 peste 50 % dintre căutările pe mobile la nivel mondial vor fi realizate prin căutare vocală, care este o formă de Inteligență Artificială. Deja generațiile tinere folosesc frecvent această tehnologie. Adaptarea business-urilor online pentru aceste schimbări este vitală pentru că am trecut din epoca mobile-first direct în epoca AI-first.”

Cristian Ignat, Chief Canopyst Canopy – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Cred că în următorii 2-3 ani orice companie va avea un asistent digital care să ajute cu task-urile simple, repetitive. Acești asistenți digitali, numiți și roboți software, cresc entuziasmul și productivitatea colegilor deoarece se vor putea concentra pe analiza și interpretarea datelor, strategie, creativitate, relația cu clienții. Imaginează-ți că de mâine muți către acești roboți toate task-urile plictisitoare și care nu aduc valoare unei persoane (deoarece de multe ori e doar copy / paste, mutat date dintr-o parte în alta). Acești roboți pot ajuta în marketing, contabilitate, financiar precum și în alte domenii în care avem task-uri de rutină.”

 

Raluca Ghilea, CEO & Fondator Perceptum – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Marketingul este cea mai eficientă formă de brand empowerment și implică ideea de evoluție continuă și adaptare. Brandul nu poate fi smuls din context, iar contextul e întotdeauna al consumatorului. Ce ne spune prezentul? Că inovația tehnologică devine parte integrantă din stilul nostru de viață. Generația Y, milenialii și generația Z, post-milenialii, cei pentru care inteligența artificială e un partener important în dezvoltarea personală, sunt consumatorii ideali, atâta timp cât îi cunoști cu adevărat: au entuziasm, deschidere către nou, dorința de a împărtăși experiențe, apartenența la comunitate. Pentru ei s-au născut conceptele de Intelligent Marketing și Marketing Intelligence. Rețeta e simplă: ultra tehnologizare + ultra personalizare. Modul de preparare, însă, e extrem de complex și cere ingredientul secret: emoția care generează, dincolo de entuziasm, atașamentul față de brand.”

 

Alexandru Jijian, SAP Customer Experience Solution Engineering, SAP Central and Eastern Europe – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „După 15 ani de proiecte digitale, atât cu clienți foarte mari cât și cu start-up-uri, atât în România cât și în alte părți ale regiunii, văd acum mai mult ca oricând, mai ales că suntem înainte de îmbarcare pe valul inovativ AI, că oamenii rămân și vor rămâne mult timp, esențiali în strategia noastră de a oferi servicii customer-centric, omni-channel. Cheia succesului este în a menține echilibrul între viziune, strategie și agilitate în execuţie… într-o piață care află că vrea ceva nou aproape în fiecare zi.” 

 

Ioana Frincu, Chief Operations Officer la Under Development Office – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Lucrând încă din facultate în domeniul Big Data și Machine Learning în cadrul a 2 companii am văzut o trecere naturală către Blockchain, lucru care a dus la următorul nivel dragostea pe care o am pentru date și felul în care acestea evoluează. Cred că așa am găsit și cel mai bun loc în care să evoluez și să ajut companii să își construiască concepte și soluții folosind informațiile pe care le au, împreună cu tehnologii inovative.”

Conferinţa „Marketing în Direct”, ajunsă la ediţia a 10a, dezbate tema “Inteligenţa Artificială în Marketing” pe 27 Sept, la Clubul Diplomatic Bucureşti, prin vocile specialiştilor: Alexandru Jijian (SAP Customer Experience Solution Engineering, SAP Central and Eastern Europe), Andreea Moisa (Managing Director & Fondator Beans United), Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Doina Vîlceanu (Business Development Manager Content Speed), Dragoş Smeu (General Manager și Trainer Mavericks), Horia Neagu (Owner & Digital Marketing Consultant Napoleon.Digital), Ioana Frîncu (Chief Operations Officer Under Development Office), Iulian Ghişoiu (General Manager TargetWeb), Oana Raluca Ghilea (Co-Owner Perceptum), Patricia Bertea (Managing Partner & Co-fondator Brandweb şi CozoApp), Mihai Vînătoru (Managing Partner & Head of SEO @ DWF).

Moderator este jurnalistul şi trainerul Luana Ibacka. Iar invitații speciali ai cocktail-ului, care închide ediția, sunt cântăreața Jezebel si pianistul Alexandru Burca.

Parteneri: Profi, Seroussi, SAP Romania, Brandweb, Trendy Sound, Sanovita, Meantime, Benvenuti, Solina, Angels Distributions, Green Sugar, Heidi Chocolate, Boromir, Aqua Carpatica, Domeniile Samburesti, Pegas, Piramida, Nissa, Diamond by Adesgo, Flormar, Touch Antibacterial, SANA, Zarea, RoStar, Papioane.ro, Sprinter Promotion, ProfiPrint, ListaFirme.ro, ClausWeb, Nikon, SEOMark, Marveii888, Claus Web, Marketing Romania, Millenium Tour, Giotto, Agerpres, Romania Libera, Capital, Forbes, Revista BIZ, NewsWeek, Sapte Seri, Curierul National, Rol.ro, ManagerExpress.ro, Ziare.com, Business24.ro, Finzoom.ro, RadardeMedia.ro, Imedia, Eva.ro, Cariereonline.ro, National FM, JurnaluldeAfaceri.ro, Portal Management, PRCafe, Chic-Elite.ro, PRWave, Mediawrite, BlitzTV, ARIES, Contentpedia, TechCafe, CalendarEvenimente.ro, SmartFinancial.ro, Romania Pozitiva, OrdineaZilei.ro, Rabbit Media.

Mai multe detalii pe www.marketingindirect.ro

Comentarii

Business

AttoSoft sustine performanta si ofera soft pentru service-uri auto

AllProWeb.ro

Published

on

AttoSoft.ro

AttoSoft.ro este o companie a carei activitate are in prim plan evolutia clientilor sai si performanta business-urilor, oferind de la soft pentru service-uri auto, la programe de gestiune pentru retail, programe de salarizare bugetari si pana la software pentru invatamant.

Incepand cu anul 1995, compania ofera solutii software competitive, materializate in programe si servicii smart. In momentul in care echipa AttoSoft a inceput sa creeze software ERP, singurii competitori din tara erau firmele care traduceau si adaptau cerintelor antreprenoriale software-uri din tari precum Franta sau Italia. Azi, se poate vorbi despre ani de experienta, produse si servicii diferite, despre performanta.

Luand in considerare necesitatile antreprenorilor cu afaceri auto, AttoSoft.ro a creat aplicatii care sa raspunda pozitiv solicitarilor acestora. In mod cert, utilizarea unui program de gestiune piese auto este net superior oricarei alte abordari.

MyManager, primul soft romanesc pentru service-uri auto

La 5 ani de la infiintare, AttoSoft a lansat a doua generatie de software, profitand de experienta anterioara. Cu un concept nou in ceea ce priveste bazele de date si cu o interfata mult pe plus, aplicatiile create reusesc sa convinga peste 600 de antreprenori. MyManager, de exemplu, era in 2001 singura aplicatie romaneasca dedicata afacerilor cu piese auto, o aplicatie cu un succes notabil la Salonul Auto Bucuresti din acelasi an.

MyManager este in prezent aplicatia optim de utilizat de catre cei care se regasesc in urmatoarele situatii:

  • detin un service auto si pun accent pe calitatea serviciilor pe care le ofera;

  • pun accent pe productivitatea activitatilor si isi doresc sa gaseasca solutii pentru a inlocui intocmirea documentelor manual;

  • urmaresc sa identifice o sursa care sa ofere informatii corecte si relevante, in functie de care sa ia cele mai bune decizii.

Potrivit reprezentantilor AttoSoft, “Implementarea solutiei software MyManager® reprezinta serviciul prin care sistemul informatic este configurat pentru a elimina neajunsurile activitatii dumneavoastra (…) Rolul firmei noastre este de a realiza configurarile tehnice ale software-ului si ale hardware-ului, dar mai ales de a organiza procesele de analiza a activitatii, inventariere, modificare a procedurilor de lucru, instruire teoretica si practica a operatorilor etc.”

Avantajele utilizarii MyManager

MyManager ofera o serie de avantaje, indiferent de versiunea pe care proprietarul service-ului decide sa o achizitioneze. Cele mai importante, le includ pe urmatoarele:

  • optimizarea tuturor activitatilor desfasurate in service si programarea eficienta a clientilor, prin programarea posturilor de lucru;
  • obtinerea automata a documentelor de gestiune primara, in speta, devize (oferta, comanda, final de lucrari), procese verbale si note de comanda;
  • consultarea automata a stocurilor;
  • transmiterea comenzilor pentru piese auto catre furnizori;
  • receptia pieselor auto.

Toate aceste avantaje cumulate, au ca rezultat reducerea numarului de angajati, fluidizarea activitatilor si, in consecinta, performanta business-ului. Managementul operational va fi eficient si controlul sporit va permite o gandire strategica eficienta pentru viitor.

AttoSoft sustine dezvoltarea companiilor pe care le detin clientii, prin implementarea unor solutii inteligente care sustin calitatea si performanta. Nu exista business care sa nu functioneze optim atunci cand se fac eforturi, iar service-ul auto nu face abatere de la aceasta regula.

Continue Reading

Tehnologie

Oferte de calculatoare si inchirieri sisteme IT de nerefuzat

AllProWeb.ro

Published

on

Calculator-ieftin.ro

Magazinul online Calculator-ieftin.ro se adreseaza in aceeasi masura clientilor persoane fizice si persoane juridice cu oferte de calculatoare imposibil de trecut cu vederea. Din stocul magazinului online nu lipsesc laptopurile, monitoarele, imprimantele, multifunctionalele, copiatoarele, plotterele, sistemele POS, videoproiectoarele, serverele si retelistica si incarcatoare de diverse tipuri si conectica. De astfel, activitatea magazinului online este definita de vanzarea de produse IT si refurbished si asigurarea de servicii dedicate acestei nise.

Avantajele achizitiilor realizate in magazin sunt numeroase, insa accentul este pus pe calitatea produselor si a serviciilor.

Magazinul online are oferte la calculatoare

Diversitatea calculatoarelor expuse la vanzare determina in mod cert satisfactia clientilor care, indiferent de necesitati, vor putea gasi produsul dorit. Aceste calculatoare refurbished si SH sunt importate din Franta, Anglia, Germania si Olanda, facand parte din stocuri care nu au fost vandute sau au fost putin utilizate in companii mari.

Din magazin pot fi cumparate sisteme complete de calculatoare – desktop, monitor LCD/TFT, tastatura si mouse, inclusiv componente sau elemente de conectica. Calculatoarele sunt produse de branduri cunoscute, precum: HP, IBM, Lenovo, Sony, Dell, Toshiba, Acer, Asus, Packard Bell, Lexmark, Fujitsu Siemens, Belinea, Samsung, LG. Acestea pot fi configurate dupa cum isi doreste clientul, care poate sa aleaga intre Pentium 4, DualCore, Core2Duo sau Core2Quad.

Monitoarele aferente pot fi LCD sau TFT, iar dimensiunile se pot alege intre 15″, 17″, 19″ sau 23″. Pot fi normale sau wide. De asemenea, si monitoarele provin de la branduri foarte cunoscute, situate in topul industriei IT. Atat monitoarele, cat si calculatoarele sunt testate si aduse intr-o stare de functionare impecabila, daca este cazul, inainte de a fi incluse in oferta de vanzare. Livrarea calculatoarelor si monitoarelor comandate nu doar ca este rapida, ci este insotita de toate accesoriile necesare.

Magazinul online Calculator-Ieftin inchiriaza avantajos sisteme IT

Mangementul companiei care gestioneaza magazinul online vine in intampinarea clientilor sai persoane fizice cu o oferta de inchiriere care sa ii ajute sa evite pe cat se poate unele investitii mari. Este greu de crezut ca mai exista un IMM care sa functioneze eficient fara sa aiba la dispozitie imprimante, multifunctionale sau copiatoare. Aceste dispozitive au insa un cost si acesta nu este mic. Pentru a nu-si bloca resursele de capital antreprenorii pot decide sa inchirieze echipamentul necesar, motiv pentru care vor trebui sa faca un abonament.

O astfel de solutie ofera numeroase avantaje, inclusiv pentru faptul ca in contract se stipuleaza ca toate posibilele defectiuni ulterioare inchirierii intra in sarcina companiei IT care va trebui sa le rezolve.

Pretul unui abonament este accesibil, indiferent de tipul acestuia. In acest pret intra si transportul echipamentului acolo unde este solicitat (sediu sau punct de lucru), instalarea acestuia, instruirea angajatilor care il vor utiliza, suport tehnic si multe alte elemente in legatura cu care clientul va fi informat in cadrul discutiilor cu specialistii companiei IT.

Continue Reading

Digital

Adsem – pentru rezultate mai bune!

Avatar

Published

on

Cele mai bune rezultate in comertul online se obtin, doar daca proprietarii busines-urilor aplica tehnici de optimizare SEO sau campanii active pe diverse retele de socializare. Adsem este o agentie promovare online, foarte eficienta care adopta concepte noi de marketing, destinate sa aduca 100% succes in cadrul oricarei firme care apleaza la serviciile lor.

Metoda de promovare social media a devenit un  instrument comun, folosit in toata lumea, deoarece informatia pe internet circula rapid, mai ales daca este plasata in cadrul unei retele de socializare precum Facebook sau Instagram, unde publicul este receptiv la orice informatie postata.

De asemenea, unealta cea mai folosita in acest tip de marketing este procesul de optimizare SEO. SEO reprezinta strategiile sau procesul prin care websiteul sau anumite pagini devin vizibile gratuit in lista rezultatelor pe care le ofera motorul de cautare. SEO inseamna Optimizare pentru Motoarele de Cautare. Acronimul SEO provine din expresia Search Engine Optimization.

Avand in vedere ca acum Google este cel mai folosit motor de cautare, optimizarea pentru motoarele de cautare inseamna sa aplici tehnici si strategii, astfel incat website-ul tau sa fie listat in Google pe o pozitie cat mai buna. Pentru acest trafic nu trebuie sa platesti. Daca vrei sa atragi trafic pe website-ul tau, folosind tehnici de optimizare SEO, iti recomad aceasta firma specializata in optimizare SEO,  ce iti pot oferi sfaturi si solutii rapide si eficiente depre optimizarea website-ului.

Pentru asta, trebuie folosita o structura cat mai buna a cuvintelor cheie. Este bine sa se foloseasca cuvinte cheie in descriere, in numele domeniului, in blog, in titlurile paginilor, etc. Aceasta utilizare trebuie sa fie cat mai naturala posibil. Firma Adsem poate sa implementeze tehnici SEO, avand la dispozitie o echipa de specialisti care stiu cum sa procedeze in acest domeniu. Adsem ramane o investitie de viitor pentru toti cei care vor sa se remarce online!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0