Connect with us

DIGITAL

În 2021 peste 4 milioane roboți vor lucra cot la cot cu oamenii

Published

on

 

Peste doar câțiva ani ‚inteligenţa artificială’ va fi un subiect lipsit de senzațional, căci binomul om-mașină va fi cea mai lucrativă formă de colaborare, întâlnită la tot pasul.

Astăzi, un exemplu de succes pe piața românească este compania UiPath care a dezvoltat alături de Google o soluție bazată pe inteligență artificială: Contact Center AI poate înlocui sistemul telefonic de preluare și redirecționare a apelurilor clienților către operatorii corespunzători problemelor semnalate.

Artificial Intelligence (AI) înseamnă abilitatea unei maşini de a efectua funcții cognitive pe care, până mai ieri, le asociam strict minții umane: percepția, raționamentul, învățarea, interactivitatea, rezolvarea problemelor și creativitatea. Scopul AI este de a face computerele la fel sau poate chiar mai deștepte decât oamenii. Astfel că deep learning-ul, care se bazează pe tehnici de învățare digitală (care imită creierului uman în procesarea datelor și luarea deciziilor), câștigă tot mai mult teren, fiind un un must-have și în advertising.

Perfectând constant tehnologia, inteligența superinteligentă poate contribui la eradicarea bolilor și războaielor însă puțin probabil să fie capabilă să înțeleagă, accepte și exprime emoțiile umane. Și de aici factorul de risc existent…Însă un lucru este cert: inteligența umană a creat-o pe cea artificială. Dar urmează și întrebarea: „Ce fel de inteligență va crea inteligența artificială?” Momentan hai să ne bucurăm de dictonul latin „Carpe diem”… căci nu peste mult timp vom afla răspunsul.

Iulian Ghişoiu, General Manager TargetWeb – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Inteligența artificiala a devenit parte din viața noastră, a tuturor, fie că vrem, fie că nu vrem. Mulți dintre noi avem un ‚asistent personal’ în mașină, în telefon sau acasă, iar tendința este de perfecționare a mașinăriilor pentru a ne face viața mai ușoară prin intermediul Inteligenței Artificiale. Până în 2022 peste 50 % dintre căutările pe mobile la nivel mondial vor fi realizate prin căutare vocală, care este o formă de Inteligență Artificială. Deja generațiile tinere folosesc frecvent această tehnologie. Adaptarea business-urilor online pentru aceste schimbări este vitală pentru că am trecut din epoca mobile-first direct în epoca AI-first.”

Cristian Ignat, Chief Canopyst Canopy – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Cred că în următorii 2-3 ani orice companie va avea un asistent digital care să ajute cu task-urile simple, repetitive. Acești asistenți digitali, numiți și roboți software, cresc entuziasmul și productivitatea colegilor deoarece se vor putea concentra pe analiza și interpretarea datelor, strategie, creativitate, relația cu clienții. Imaginează-ți că de mâine muți către acești roboți toate task-urile plictisitoare și care nu aduc valoare unei persoane (deoarece de multe ori e doar copy / paste, mutat date dintr-o parte în alta). Acești roboți pot ajuta în marketing, contabilitate, financiar precum și în alte domenii în care avem task-uri de rutină.”

 

Raluca Ghilea, CEO & Fondator Perceptum – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Marketingul este cea mai eficientă formă de brand empowerment și implică ideea de evoluție continuă și adaptare. Brandul nu poate fi smuls din context, iar contextul e întotdeauna al consumatorului. Ce ne spune prezentul? Că inovația tehnologică devine parte integrantă din stilul nostru de viață. Generația Y, milenialii și generația Z, post-milenialii, cei pentru care inteligența artificială e un partener important în dezvoltarea personală, sunt consumatorii ideali, atâta timp cât îi cunoști cu adevărat: au entuziasm, deschidere către nou, dorința de a împărtăși experiențe, apartenența la comunitate. Pentru ei s-au născut conceptele de Intelligent Marketing și Marketing Intelligence. Rețeta e simplă: ultra tehnologizare + ultra personalizare. Modul de preparare, însă, e extrem de complex și cere ingredientul secret: emoția care generează, dincolo de entuziasm, atașamentul față de brand.”

 

Alexandru Jijian, SAP Customer Experience Solution Engineering, SAP Central and Eastern Europe – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „După 15 ani de proiecte digitale, atât cu clienți foarte mari cât și cu start-up-uri, atât în România cât și în alte părți ale regiunii, văd acum mai mult ca oricând, mai ales că suntem înainte de îmbarcare pe valul inovativ AI, că oamenii rămân și vor rămâne mult timp, esențiali în strategia noastră de a oferi servicii customer-centric, omni-channel. Cheia succesului este în a menține echilibrul între viziune, strategie și agilitate în execuţie… într-o piață care află că vrea ceva nou aproape în fiecare zi.” 

 

Ioana Frincu, Chief Operations Officer la Under Development Office – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Lucrând încă din facultate în domeniul Big Data și Machine Learning în cadrul a 2 companii am văzut o trecere naturală către Blockchain, lucru care a dus la următorul nivel dragostea pe care o am pentru date și felul în care acestea evoluează. Cred că așa am găsit și cel mai bun loc în care să evoluez și să ajut companii să își construiască concepte și soluții folosind informațiile pe care le au, împreună cu tehnologii inovative.”

Conferinţa „Marketing în Direct”, ajunsă la ediţia a 10a, dezbate tema “Inteligenţa Artificială în Marketing” pe 27 Sept, la Clubul Diplomatic Bucureşti, prin vocile specialiştilor: Alexandru Jijian (SAP Customer Experience Solution Engineering, SAP Central and Eastern Europe), Andreea Moisa (Managing Director & Fondator Beans United), Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Doina Vîlceanu (Business Development Manager Content Speed), Dragoş Smeu (General Manager și Trainer Mavericks), Horia Neagu (Owner & Digital Marketing Consultant Napoleon.Digital), Ioana Frîncu (Chief Operations Officer Under Development Office), Iulian Ghişoiu (General Manager TargetWeb), Oana Raluca Ghilea (Co-Owner Perceptum), Patricia Bertea (Managing Partner & Co-fondator Brandweb şi CozoApp), Mihai Vînătoru (Managing Partner & Head of SEO @ DWF).

Moderator este jurnalistul şi trainerul Luana Ibacka. Iar invitații speciali ai cocktail-ului, care închide ediția, sunt cântăreața Jezebel si pianistul Alexandru Burca.

Parteneri: Profi, Seroussi, SAP Romania, Brandweb, Trendy Sound, Sanovita, Meantime, Benvenuti, Solina, Angels Distributions, Green Sugar, Heidi Chocolate, Boromir, Aqua Carpatica, Domeniile Samburesti, Pegas, Piramida, Nissa, Diamond by Adesgo, Flormar, Touch Antibacterial, SANA, Zarea, RoStar, Papioane.ro, Sprinter Promotion, ProfiPrint, ListaFirme.ro, ClausWeb, Nikon, SEOMark, Marveii888, Claus Web, Marketing Romania, Millenium Tour, Giotto, Agerpres, Romania Libera, Capital, Forbes, Revista BIZ, NewsWeek, Sapte Seri, Curierul National, Rol.ro, ManagerExpress.ro, Ziare.com, Business24.ro, Finzoom.ro, RadardeMedia.ro, Imedia, Eva.ro, Cariereonline.ro, National FM, JurnaluldeAfaceri.ro, Portal Management, PRCafe, Chic-Elite.ro, PRWave, Mediawrite, BlitzTV, ARIES, Contentpedia, TechCafe, CalendarEvenimente.ro, SmartFinancial.ro, Romania Pozitiva, OrdineaZilei.ro, Rabbit Media.

Mai multe detalii pe www.marketingindirect.ro

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Rețele de socializare

Ce presupune Social Media Marketing raportat la afacerea ta?

Published

on

 

Cand vorbim de marketing vorbim intotdeauna de segmente de piata, de potentiali clienti, de clienti fideli, de promotori ai brandului, etc.

Traseul pe care o persoana fizica sau juridica il parcurge din momentul in care nu s-a auzit niciodata de brandul sau, de produsele si serviciile sale, la momentul in care dispune de clienti fericiti, multumiti si care il recomanda este un drum destul de lung, cu multe etape.

Social Media Marketing (SMM) reprezinta utilizarea retelelor social media (Fcebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Reddit, etc), in primul rand ca brand, pentru a comunica si interactiona cu potentialii clienti – indiferent de scopul urmarit prin aceasta interactiune.

SMM este o metoda eficienta de marketing digital pe care o poti folosi cu succes pentru a creste vizibilitatea afacerii tale. Indiferent ce canale de comunicare in social media alegi, cel mai important este sa stabilesti o strategie – ce iti doresti sa obtii, cum faci sa obtii rezultatele de care ai nevoie. In acest sens, se recomanda sa apelezi la un expert in social media marketing si sa incepi sa o pui in aplicare. Rezultatele nu vor intarzia sa apara.

SMM este o metoda eficienta de marketing digital pe care o poti folosi cu succes pentru a creste vizibilitatea afacerii tale. Tot ceea ce ai de facut este sa ii determini pe oameni sa discute despre tine, produsul sau afacerea ta.

Contribuie la sporirea traficului pe site-ul tau si, astfel, la sporirea sanselor ca afacerea ta sa fie prezentata si unor categorii diferite de consumatori, catre care nu ti-ai indreptat atentia pana acum. Postarile in social media sunt o modalitate excelenta de a crea continut care sa atraga consumatorii catre site-ul tau. Sa ai un site in ziua de astazi este necesar, dar in niciun caz nu mai este suficient. Trebuie sa mentii viu interesul celor care te urmaresc prin postarile tale, ceea ce inseamna ca trebuie sa anticipezi intr-o oarecare masura dorintele acestora.

Marketing-ul in retelele sociale presupune sa folosesti postarile sub forma de text si/sau imagine pentru a atrage noi potentiali clienti, pentru a starni discutii si, in final, pentru a crea followeri pentru brandul tau. Acesta poate contribui la o clasare mai buna in motoarele de cautare dar acest lucru se intampla numai daca continutul pe care il postezi este de calitate, primeste multe aprecieri si este distribuit masiv. Folosirea unor cuvinte cheie potrivite si postarile care, intr-un cuvant, atrag atentia unor factori cheie in domeniu, ar putea de asemenea sa te ajute prin faptul ca s-ar putea oferi sa scrie articole despre tine si ar contribui la o crestere a vizibilitatii afacerii tale.

 

Retelele sociale sunt platforme de networking si comunicare

Abordarea fiecarui client in parte si rezolvarea problemelor pe care acestia le-ar putea ridica in cadrul acestor retele de socializare creeaza o oportunitate in plus de a interactiona direct cu consumatorul, de a-i oferi o solutie personalizata si de a demonstra interesul fata de client, lucruri pe care le face un Expert Social Media.

Cand interactionezi direct cu clientii in cadrul retelelor sociale, acestia devin mai loiali brandului pe care il reprezinti. Clientii loiali au tendinta de a cumpara mai multe produse apartinand brandului respectiv. De aceea ese necesar sa le aduci la cunostinta clientilor tai ultimele noutati, sa-i mentii viu interesul pentru produsele si serviciile tale si sa ii asiguri asistenta post-vanzare corespunzatoare, iar retelele sociale reprezinta cel mai potrivit mod de a realiza aceasta interactiune.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

McCann Worldgroup Romania desemnata AGENCY OF THE YEAR la Festivalul Golden Drum pentru a 5-a oara

Published

on

 

În premieră pentru Festivalul Golden Drum, rețeaua McCann Worldgroup și agenția McCann Worldgroup Romania au fost desemnate NETWORK OF THE YEAR și respectiv AGENCY OF THE YEAR, pentru a 5-a oară fiecare, record absolut în istoria festivalului.

Anterior, McCann Worldgroup Romania a caștigat titlul de AGENCY OF THE YEAR în 2006, 2007, 2011 si 2015 iar rețeaua McCann Worldgroup a caștigat distincția NETWORK OF THE YEAR în 2013, 2014, 2016 si 2017.

Campania Bihor Couture a adus agenției McCann Worldgroup Romania 2 Grand Prix-uri, premiul The Best of WHAT, dar și Golden Watch Award pentru directorii de creație Cătălin Dobre și Adrian Boțan.

Campaniile “Race a Nation” (Vodafone), “Real Life Tests” (Vodafone), “The Festival Bottle” (Coca-Cola Romania) și “Bihor Couture” (Beau Monde) au fost nominalizate de 14 ori și au câștigat 9 Gold & Silver Drums.

Rețeaua McCann Worldgroup a câștigat titlul de Network of the Year datorită rezultatelor extraordinare a 8 agenții din rețea: Cehia, Italia, România, Israel, Spania, Ucraina, Serbia si Polonia.

“Să câștigi e bine, însă să reușești să câștigi an de an, cu atât de multe agenții din rețea, este extraordinar. Este cea mai onestă apreciere a creativității și a muncii de calitate pe care o oferim clienților globali, regionali și locali. Ne mândrim cu asta!” declară John Wright, Regional Officer CEE.

“Sunt mândră de echipa agenției McCann Worldgroup Romania pentru valorile după care se conduce, pentru felul în care nevoile și business-ul clienților sunt analizate și adresate, pentru talentul oamenilor din agenție. Totul fără a compromite motivele pentru care facem ce facem: pasiunea și relevanța. Clienții noștri dragi împărtășesc aceste valori cu noi și este foarte ușor de văzut asta din rezultatele campaniilor noastre și a business-ului lor.

Felicitări! Este o adevarata onoare să aducem acasă acest titlu!” declară Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup Romania.

“Plecăm acasă cu titlul Network of the Year pentru al 3-lea an consecutiv și cu Agency of the Year pentru McCann Worldgroup Romania pentru a 5-a oară în istoria festivalului. Ne bucură toate premiile, dar ce ne încântă cel mai tare este faptul că nu vorbim de o campanie, de un an sau de un premiu. Vorbim de recunoașterea performanței an dupa an. Și asta vine dintr-o cultură creativă construită din ambiție, talent și multă muncă.

O cultură creativă pe care o împărțim cu clienții noștri, o cultură care ne permite și ne încurajează să ne depășim limitelele constant.                                                                               E multă muncă în spatele acestor performanțe și sunt foarte mândru de echipa extraordinară pe care o avem“ declară Cătălin Dobre, Regional Creative Director for McCann CEE si Creative Director McCann Worldgroup Romania.

 

Campaniile câștigătoare la Golden Drum în 2018 sunt:

  • Campania “Bihor Couture” dezvoltată pentru revista Beau Monde: 2 Grand Prix, The Best of WHAT, Golden Drum în categoria Local Spirit și 2 Silver Drums pentru Brand Building/Brand Introduction și Entertainment/Online&Mobile.
  • Campania “Race a Nation”, dezvoltată pentru clientul Vodafone: 3 Silver Drums în categoriile Digital& Mobile/ Games; Activation; Entertainment/Live Experience.
  • Campania “Real Life Tests” dezvoltată pentru clientul Vodafone: un Golden Drum în categoria Brand Building/Brand Vitality

Campania “The Festival Bottle” dezvoltată pentru clientul Coca-Cola România a fost premiată cu 2 Silver Drums în categoriile Activation și Functional Efficiency.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Trei români au intrat în cea mai mare rețea de inovatori sociali din lume

Published

on

 
  • Paul Radu, Dorica Dan și Florin Stoican sunt primii români care au intrat în rețeaua de peste 3600 de Ashoka Fellows din 93 de țări.
  • Cei 3 români activează în jurnalism, sănătate și protecția mediului și vor fi susținuți financiar și non-financiar de către Ashoka pentru a-și implementa ideile de dezvoltare socio-economică.
  • Procesul de selecție a durat peste 14 luni, zeci de ore de interviuri și a inclus analiza Board-ului Global Ashoka, care i-a ales pe cei 3 inovatori sociali din România în august, la Washington, D.C.

 

Ashoka a anunțat primii trei români incluși în cea mai mare rețea globală de antreprenori sociali, care îi va susține să dezvolte soluțiile inovatoare în România și în întreaga lume.

 „Fiecare Ashoka Fellow ajută în medie 230.000 de oameni pe an la nivel global, iar Board-ul Ashoka a văzut în Paul, Dorica și Florin acest potențial de a transforma sisteme complexe în domeniile lor de activitate. Astăzi sărbătorim realizările unor oameni care au dat dovadă de creativitate, spirit antreprenorial și fibră etică pe măsura ideilor care revoluționează jurnalismul de investigație, serviciile adresate persoanelor cu boli rare și protecția mediului din România.” Corina Murafa, Country Director, Ashoka Romania.

 

Cine sunt cei trei români?

  1. Paul Radu este un pionier al jurnalismului de investigație la nivel internațional. A călătorit în întreaga lume pe urmele corupției și a crimei organizate, pregătind în același timp o comunitate descentralizată de peste 400 de jurnaliști. Din 2009, investigațiile realizate de organizație au condus, printre altele, la confiscarea de către guverne a unor bunuri în valoare totală de peste 5,7 miliarde dolari, lansarea a zeci de anchete penale, 147 de mandate de arestare aflate în derulare, 20 de demisii majore, inclusiv un președinte, un prim-ministru, directori executivi ai marilor corporații internaționale și peste 1.400 de închideri ale unor companii, inculpări și hotărâri judecătorești.

 

Crima organizată nu are inamic natural și atunci cei rămași să lupte cu ea sunt jurnaliștii de investigație. Poliția, serviciile secrete, toate instituțiile statelor care ar trebui să se ocupe de combaterea crimei organizate se opresc la granițele țării și din nou rețelele de jurnalism de investigație sunt singurele care pot sa investigheze peste frontiere și să urmărească banii acolo unde sunt ascunși ei de către criminali, politicieni corupți și alții”.  Paul Radu, Director Executiv, Organized Crime and Corruption Reporting (OCCRP) și Rise Project.

 

  1. Dorica Dan revoluționează domeniul bolilor rare, creând o formă de suport integrată pentru pacienții cu astfel de afecțiuni, îmbinând serviciile medicale cu cele sociale. Mai mult, a perfecționat rolul de manager de caz al asistenților sociali, rol ce are drept scop identificarea posibililor pacienți și orientarea acestora către serviciile și specialiștii de care au nevoie. Din aproximativ 1 milion de cetățeni români care pot suferi de boli rare, mai puțin de 1% sunt diagnosticați. În 2014, Dorica a reușit să convingă guvernul să înființeze un consiliu consultativ pentru bolile rare și să crească cu 46% bugetul național alocat acestora. Dorica este fondator și Președinte al Alianței Naționale pentru Boli Rare, membru al consiliului de conducere al celei mai mari organizații europene dedicate domeniului și consilier pentru diferite guverne din Europa.

 

”Reprezint cei peste 1 milion de pacienți cu boli rare din România. Cel mai important proiect al nostru de până acum este deschiderea la Zalău a centrului NoRo acreditat ca centru de expertiză pentru boli rare, membru în rețele europene de referință, singurul astfel de centru din Europa coordonat de o asociație de pacienți. Datorită luptei noastre au fost acreditate centre de expertiză în boli rare în România, dar este important ca acestea să colaboreze între ele și împreună să depună eforturi pentru a îmbunătăți rata de diagnosticare a pacienților cu boli rare.” Dorica Dan, Președinte, Centrul NoRo, Alianța Națională pentru Boli Rare, Asociația Prader Willi România.

 

  1. Florin Stoican capacitează o mișcare de cetățeni activi care creează sisteme funcționale în jurul ariilor protejate din România. A înființat cu succes Parcul Național Buila-Vânturarița și Parcul Natural Văcărești, ambele la inițiativă cetățenească, un efort în premieră în România. Mai mult, cu ajutorul comunității formate de el la Buila a creat un impact economic local de 30 milioane euro, protejând în același timp valorile culturale și naturale. Numărul de turiști din Buila a crescut în câțiva ani de la câteva sute la peste 25.000 pe an. Din Parcul Natural Văcărești, Florin vrea să facă principala atracție turistică a Bucureștiului, unde se vor amenaja spații pentru promovarea tuturor ariilor naturale protejate din România.

 

”Acum 15 ani am înființat primul parc național din România întemeiat de o organizație non-guvernamentală. Am realizat însă că nu se poate face conservarea naturii fără să ținem cont de comunitățile locale și ne-am transformat proiectul într-unul de dezvoltare a zonei Oltenia de sub munte. Am adus astfel 300.000 euro în comunitate care au adus valoare locală de zeci de milioane de euro. În Parcul Natural Văcărești am replicat proiectul și am înființat primul parc natural urban din România unde vrem sa dezvoltăm o ambasadă a ariilor protejate și un centru educațional național de mediu”. Florin Stoican, Președinte, Asociația Kogayon; Fondator, Parcul Național Văcărești și Parcul Naţional Buila-Vânturariţa.

 

În ce va consta sprijinul Ashoka

  • O bursă individuală în primii 3 ani de fellowship, adaptată în funcție de necesități pentru a le permite să se concentreze pe ideile de inovare socială;
  • Interacțiunea cu alți antreprenori sociali din rețeaua de peste 3.600 de Ashoka Fellows;
  • Accesul la oprtunități de dezvoltare adresate specific comunității de Ashoka Fellows (ex: Globalizer);
  • Accesul la oportunități de finanțare, parteneri și consultanți pro bono;
  • Fellowshipul Ashoka înseamnă comunitate și sprijin pe viață. Organizația se va asigura că fiecare fellow beneficiază de cea mai bună pregătire, coaching personalizat și consultanța de care are nevoie pentru a-și atinge potențialul soluțiilor și a rezolva în mod strategic provocările identificate.

Antreprenorii sociali sunt persoane cu soluții inovatoare și sistemice la cele mai mari provocări ale societății: sociale, culturale, economice sau de mediu. Ashoka este organizația care a pionierat conceptul, construind rețeaua de antreprenori sociali încă din 1980.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending