Connect with us

DIGITAL

În 2021 peste 4 milioane roboți vor lucra cot la cot cu oamenii

Published

on

 

Peste doar câțiva ani ‚inteligenţa artificială’ va fi un subiect lipsit de senzațional, căci binomul om-mașină va fi cea mai lucrativă formă de colaborare, întâlnită la tot pasul.

Astăzi, un exemplu de succes pe piața românească este compania UiPath care a dezvoltat alături de Google o soluție bazată pe inteligență artificială: Contact Center AI poate înlocui sistemul telefonic de preluare și redirecționare a apelurilor clienților către operatorii corespunzători problemelor semnalate.

Artificial Intelligence (AI) înseamnă abilitatea unei maşini de a efectua funcții cognitive pe care, până mai ieri, le asociam strict minții umane: percepția, raționamentul, învățarea, interactivitatea, rezolvarea problemelor și creativitatea. Scopul AI este de a face computerele la fel sau poate chiar mai deștepte decât oamenii. Astfel că deep learning-ul, care se bazează pe tehnici de învățare digitală (care imită creierului uman în procesarea datelor și luarea deciziilor), câștigă tot mai mult teren, fiind un un must-have și în advertising.

Perfectând constant tehnologia, inteligența superinteligentă poate contribui la eradicarea bolilor și războaielor însă puțin probabil să fie capabilă să înțeleagă, accepte și exprime emoțiile umane. Și de aici factorul de risc existent…Însă un lucru este cert: inteligența umană a creat-o pe cea artificială. Dar urmează și întrebarea: „Ce fel de inteligență va crea inteligența artificială?” Momentan hai să ne bucurăm de dictonul latin „Carpe diem”… căci nu peste mult timp vom afla răspunsul.

Iulian Ghişoiu, General Manager TargetWeb – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Inteligența artificiala a devenit parte din viața noastră, a tuturor, fie că vrem, fie că nu vrem. Mulți dintre noi avem un ‚asistent personal’ în mașină, în telefon sau acasă, iar tendința este de perfecționare a mașinăriilor pentru a ne face viața mai ușoară prin intermediul Inteligenței Artificiale. Până în 2022 peste 50 % dintre căutările pe mobile la nivel mondial vor fi realizate prin căutare vocală, care este o formă de Inteligență Artificială. Deja generațiile tinere folosesc frecvent această tehnologie. Adaptarea business-urilor online pentru aceste schimbări este vitală pentru că am trecut din epoca mobile-first direct în epoca AI-first.”

Cristian Ignat, Chief Canopyst Canopy – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Cred că în următorii 2-3 ani orice companie va avea un asistent digital care să ajute cu task-urile simple, repetitive. Acești asistenți digitali, numiți și roboți software, cresc entuziasmul și productivitatea colegilor deoarece se vor putea concentra pe analiza și interpretarea datelor, strategie, creativitate, relația cu clienții. Imaginează-ți că de mâine muți către acești roboți toate task-urile plictisitoare și care nu aduc valoare unei persoane (deoarece de multe ori e doar copy / paste, mutat date dintr-o parte în alta). Acești roboți pot ajuta în marketing, contabilitate, financiar precum și în alte domenii în care avem task-uri de rutină.”

 

Raluca Ghilea, CEO & Fondator Perceptum – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Marketingul este cea mai eficientă formă de brand empowerment și implică ideea de evoluție continuă și adaptare. Brandul nu poate fi smuls din context, iar contextul e întotdeauna al consumatorului. Ce ne spune prezentul? Că inovația tehnologică devine parte integrantă din stilul nostru de viață. Generația Y, milenialii și generația Z, post-milenialii, cei pentru care inteligența artificială e un partener important în dezvoltarea personală, sunt consumatorii ideali, atâta timp cât îi cunoști cu adevărat: au entuziasm, deschidere către nou, dorința de a împărtăși experiențe, apartenența la comunitate. Pentru ei s-au născut conceptele de Intelligent Marketing și Marketing Intelligence. Rețeta e simplă: ultra tehnologizare + ultra personalizare. Modul de preparare, însă, e extrem de complex și cere ingredientul secret: emoția care generează, dincolo de entuziasm, atașamentul față de brand.”

 

Alexandru Jijian, SAP Customer Experience Solution Engineering, SAP Central and Eastern Europe – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „După 15 ani de proiecte digitale, atât cu clienți foarte mari cât și cu start-up-uri, atât în România cât și în alte părți ale regiunii, văd acum mai mult ca oricând, mai ales că suntem înainte de îmbarcare pe valul inovativ AI, că oamenii rămân și vor rămâne mult timp, esențiali în strategia noastră de a oferi servicii customer-centric, omni-channel. Cheia succesului este în a menține echilibrul între viziune, strategie și agilitate în execuţie… într-o piață care află că vrea ceva nou aproape în fiecare zi.” 

 

Ioana Frincu, Chief Operations Officer la Under Development Office – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Lucrând încă din facultate în domeniul Big Data și Machine Learning în cadrul a 2 companii am văzut o trecere naturală către Blockchain, lucru care a dus la următorul nivel dragostea pe care o am pentru date și felul în care acestea evoluează. Cred că așa am găsit și cel mai bun loc în care să evoluez și să ajut companii să își construiască concepte și soluții folosind informațiile pe care le au, împreună cu tehnologii inovative.”

Conferinţa „Marketing în Direct”, ajunsă la ediţia a 10a, dezbate tema “Inteligenţa Artificială în Marketing” pe 27 Sept, la Clubul Diplomatic Bucureşti, prin vocile specialiştilor: Alexandru Jijian (SAP Customer Experience Solution Engineering, SAP Central and Eastern Europe), Andreea Moisa (Managing Director & Fondator Beans United), Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Doina Vîlceanu (Business Development Manager Content Speed), Dragoş Smeu (General Manager și Trainer Mavericks), Horia Neagu (Owner & Digital Marketing Consultant Napoleon.Digital), Ioana Frîncu (Chief Operations Officer Under Development Office), Iulian Ghişoiu (General Manager TargetWeb), Oana Raluca Ghilea (Co-Owner Perceptum), Patricia Bertea (Managing Partner & Co-fondator Brandweb şi CozoApp), Mihai Vînătoru (Managing Partner & Head of SEO @ DWF).

Moderator este jurnalistul şi trainerul Luana Ibacka. Iar invitații speciali ai cocktail-ului, care închide ediția, sunt cântăreața Jezebel si pianistul Alexandru Burca.

Parteneri: Profi, Seroussi, SAP Romania, Brandweb, Trendy Sound, Sanovita, Meantime, Benvenuti, Solina, Angels Distributions, Green Sugar, Heidi Chocolate, Boromir, Aqua Carpatica, Domeniile Samburesti, Pegas, Piramida, Nissa, Diamond by Adesgo, Flormar, Touch Antibacterial, SANA, Zarea, RoStar, Papioane.ro, Sprinter Promotion, ProfiPrint, ListaFirme.ro, ClausWeb, Nikon, SEOMark, Marveii888, Claus Web, Marketing Romania, Millenium Tour, Giotto, Agerpres, Romania Libera, Capital, Forbes, Revista BIZ, NewsWeek, Sapte Seri, Curierul National, Rol.ro, ManagerExpress.ro, Ziare.com, Business24.ro, Finzoom.ro, RadardeMedia.ro, Imedia, Eva.ro, Cariereonline.ro, National FM, JurnaluldeAfaceri.ro, Portal Management, PRCafe, Chic-Elite.ro, PRWave, Mediawrite, BlitzTV, ARIES, Contentpedia, TechCafe, CalendarEvenimente.ro, SmartFinancial.ro, Romania Pozitiva, OrdineaZilei.ro, Rabbit Media.

Mai multe detalii pe www.marketingindirect.ro

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Ai un business online si vrei sa apelezi la servicii SEO? Iata cum poti obtine cele mai bune rezultate!  

Published

on

 

Daca ai o afacere si vrei sa o promovezi eficient in mediul online, este important sa stii ca fara servicii SEO este foarte dificil sa obtii succesul pe care ti-l doresti. Este adevarat ca serviciile SEO de calitate nu sunt deloc ieftine, mai ales daca tintesti primele pozitii din motoarele de cautare, insa rata de recuperare a investitiei este una mult mai mare decat a altor instrumente de marketing online.

ROI (return on investment), sau rata de recuperare a investitiei este un indicator pe care orice antreprenor online doreste sa il maximizeze. Daca vrei sa investesti in servicii SEO, obtinerea unui ROI cat mai bun va fi o provocare la fel de mare ca succesul in social media sau construirea de brand awareness. Mai exact, indiferent cat de atent este targetata audienta si cat de sus se pozitioneaza site-ul nostru in topul pozitiilor din Google, vom atrage, in mod inevitabil, si trafic netargetat.

Cu toate ca traficul pe care un site il atrage reprezinta un factor pe care Google il ia considerare in listarea acestuia, acest lucru nu implica neaparat si o crestere a ratei de conversie, din simplul motiv ca nu toti vizitatorii vor lua decizia de a cumpara produsele si/sau serviciile pe care site-ul respectiv le promoveaza. Asadar, daca vrei sa investesti in servicii SEO, este important sa tii cont de anumite recomandari care te vor ajuta sa obtii cele mai bune rezultate. Iata care sunt acestea:

 

Tine cont de obiectivele tale de business atunci cand alegi o agentie care ofera servicii SEO

Inainte de a incepe colaborarea cu o agentie specializata in servicii SEO, stabileste scopul si obiectivele tale de business in ceea ce priveste conversiile, vanzarile si strategia generala de marketing. O strategie de optimizare SEO trebuie sa fie intotdeauna corelata cu obiectivele de business, in asa fel incat sa maximizeze rezultatele obtinute.

Totul depinde de nivelul la care se afla afacerea ta la momentul respectiv. De exemplu, daca beneficiezi deja de un trafic stabil pe site, apeland la servicii SEO vei reusi sa obtii si mai mult trafic care sa iti aduca si o crestere a numarului de conversii.

Pe de alta parte, daca obiectivul tau este sa obtii mai mult brand awareness, apeland la servicii SEO vei reusi sa targetezi publicul tinta cu mai mare acuratete, cu ajutorul cuvintelor cheie de tip long-tail.

 

Apeleaza la o agentie care ofera servicii SEO ce includ si optimizarea ratei de conversie

Este important ca serviciile SEO de care beneficiezi sa te ajute sa fructifici potentialul site-ului de a oferi vizitatorilor cea mai placuta experienta de navigare posibila, acest lucru realizandu-se cu ajutorul tehnicilor de optimizare a ratei de conversie, cunoscute generic sub numele de CRO (Conversion Rate Optimization). Acest ansamblu de tehnici si strategii asigura utilizatorilor cel mai scurt si mai placut drum spre finalizarea unei comenzi, crescand semnificativ sansele ca acestia sa ia decizia de a achizitiona produsele sau serviciile tale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ioana Zamfir, directorul de creație Centrade | Cheil, jurat la Eurobest 2018

Published

on

 

Agenția de publicitate Centrade | Cheil anunță selectarea Ioanei Zamfir în juriul Eurobest 2018, unul dintre cele mai prestigioase festivaluri europene dedicate excelenței în creativitate.

„Sunt extrem de onorată să reprezint România și echipa Centrade | Cheil în cadrul unui festival ce reunește elita creativității europene”, spune Ioana Zamfir. „Mă aştept să văd nominalizări ce ridică standardul categoriei Brand Experience Activation & Direct, și să am o experiență extraordinară în jury room, alături de profesioniști din toată lumea, pe care îi respect enorm”.

Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South-East Europe, adaugă: „Participarea Ioanei confirmă încă o dată experienţa şi contribuţia sa personală la procesul continuu de profesionalizare a industriei. În ceea ce ne priveşte, încurajăm şi susţinem participarea colegilor noştri în juriile marilor festivaluri dedicate industriei. Pe de o parte, o astfel de oportunitate validează profilul profesional al oamenilor din echipă. Totodată, îi aduce în mijlocul celor mai talentați și mai experimentați colegi din industrie, și îi conectează la cele mai recente tendințe și cele mai creative idei. Cu siguranță, este o experiență de care beneficiază atât ei, ca jurați, echipa agenției per ansamblu și, nu în ultimul rând, clienții noștri”.

Eurobest – Festivalul European de Creativitate este un eveniment anual ce premiază excelența în comunicarea creativă, publicitate și domeniile adiacente din Europa. Lansat în 1988, Eurobest se situează în topul premiilor acordate industriei de publicitate din Europa, numărând 14 categorii: PR, Film, Print, Outdoor, Direct, Promo & Activation, Media, Interactive, Mobile, Radio, Design, Craft, Integrated and Branded Content & Entertainment.
În fiecare an, campaniile înscrise sunt analizate de un juriu format din experţi de calibru şi cu reputaţie deosebită în industria de profil. Juraţii decid lista scurtă iniţială şi campaniile care trebuie să câştige trofeele Grand Prix, Gold, Silver şi Bronze. Câştigătorii sunt anunţaţi în cadrul Eurobest Awards Ceremony, la finalul Festivalului.

Ioana Zamfir și-a început cariera în publicitate în anul 2010. S-a alăturat echipei Centrade | Cheil România în luna mai a acestui an, ca director de creație. Anterior, a ocupat poziția de Group Creative Director la Mccann București.
Recunoașterea pentru munca ei în creație a venit în forma celor mai importante premii, în festivaluri prestigioase din industrie precum Cannes Lions, Clio Awards, LIA Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum, Effie sau Fibra.
Una dintre campaniile ei recente – „Bihor Couture” – a câștigat aur, argint și bronz atât la Cannes, cât și la Clio.
În timpul anilor ei de copywriting, a fost recunoscută drept Copywriterul Anului în România de către juriul internațional de la Fibra Awards. A fost ea însăși parte a Marelui Juriu la New York Festivals.

Centrade | Cheil are o echipă de creație formată din 20 de specialiști cu competențe în campanii de brand, implementare pe toate canalele, conținut digital, UX și design. Portofoliul recent de clienți include branduri de prestigiu precum Samsung, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, Procter & Gamble, Point PickUp.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Rețele de socializare

Ce presupune Social Media Marketing raportat la afacerea ta?

Published

on

 

Cand vorbim de marketing vorbim intotdeauna de segmente de piata, de potentiali clienti, de clienti fideli, de promotori ai brandului, etc.

Traseul pe care o persoana fizica sau juridica il parcurge din momentul in care nu s-a auzit niciodata de brandul sau, de produsele si serviciile sale, la momentul in care dispune de clienti fericiti, multumiti si care il recomanda este un drum destul de lung, cu multe etape.

Social Media Marketing (SMM) reprezinta utilizarea retelelor social media (Fcebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Reddit, etc), in primul rand ca brand, pentru a comunica si interactiona cu potentialii clienti – indiferent de scopul urmarit prin aceasta interactiune.

SMM este o metoda eficienta de marketing digital pe care o poti folosi cu succes pentru a creste vizibilitatea afacerii tale. Indiferent ce canale de comunicare in social media alegi, cel mai important este sa stabilesti o strategie – ce iti doresti sa obtii, cum faci sa obtii rezultatele de care ai nevoie. In acest sens, se recomanda sa apelezi la un expert in social media marketing si sa incepi sa o pui in aplicare. Rezultatele nu vor intarzia sa apara.

SMM este o metoda eficienta de marketing digital pe care o poti folosi cu succes pentru a creste vizibilitatea afacerii tale. Tot ceea ce ai de facut este sa ii determini pe oameni sa discute despre tine, produsul sau afacerea ta.

Contribuie la sporirea traficului pe site-ul tau si, astfel, la sporirea sanselor ca afacerea ta sa fie prezentata si unor categorii diferite de consumatori, catre care nu ti-ai indreptat atentia pana acum. Postarile in social media sunt o modalitate excelenta de a crea continut care sa atraga consumatorii catre site-ul tau. Sa ai un site in ziua de astazi este necesar, dar in niciun caz nu mai este suficient. Trebuie sa mentii viu interesul celor care te urmaresc prin postarile tale, ceea ce inseamna ca trebuie sa anticipezi intr-o oarecare masura dorintele acestora.

Marketing-ul in retelele sociale presupune sa folosesti postarile sub forma de text si/sau imagine pentru a atrage noi potentiali clienti, pentru a starni discutii si, in final, pentru a crea followeri pentru brandul tau. Acesta poate contribui la o clasare mai buna in motoarele de cautare dar acest lucru se intampla numai daca continutul pe care il postezi este de calitate, primeste multe aprecieri si este distribuit masiv. Folosirea unor cuvinte cheie potrivite si postarile care, intr-un cuvant, atrag atentia unor factori cheie in domeniu, ar putea de asemenea sa te ajute prin faptul ca s-ar putea oferi sa scrie articole despre tine si ar contribui la o crestere a vizibilitatii afacerii tale.

 

Retelele sociale sunt platforme de networking si comunicare

Abordarea fiecarui client in parte si rezolvarea problemelor pe care acestia le-ar putea ridica in cadrul acestor retele de socializare creeaza o oportunitate in plus de a interactiona direct cu consumatorul, de a-i oferi o solutie personalizata si de a demonstra interesul fata de client, lucruri pe care le face un Expert Social Media.

Cand interactionezi direct cu clientii in cadrul retelelor sociale, acestia devin mai loiali brandului pe care il reprezinti. Clientii loiali au tendinta de a cumpara mai multe produse apartinand brandului respectiv. De aceea ese necesar sa le aduci la cunostinta clientilor tai ultimele noutati, sa-i mentii viu interesul pentru produsele si serviciile tale si sa ii asiguri asistenta post-vanzare corespunzatoare, iar retelele sociale reprezinta cel mai potrivit mod de a realiza aceasta interactiune.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending