Connect with us

ALL MEDIA

In aceasta toamna, la Prima TV divertismentul are personalitate (galerie foto)

Published

on

 

La Prima TV divertismentul are personalitate si iese la apel. Pentru ca ne place sa facem spectacol in felul nostru, curajos, creativ si fara compromisuri, fata de 2009, Prima TV mai urca o pozitie in topul televiziunilor din Romania. Daca anul trecut se clasa pe locul 4, in 2010, Prima TV ocupa pozitia a treia, in topul celor mai urmarite statii TV.

Si in aceasta toamna, show-urile consacrate continua sa faca valuri!

Cea mai longeviva emisiune de divertisment din Romania continua sa fie un reper pe piata media autohtona. Din 15 septembrie, la “Cronica Carcotasilor” urmariti “Marele Circ de Stat”, pentru ca Huidu, Gainusa si intreaga echipa revin pe baricade la Prima TV si taxeaza cu ironie circoteca din Romania, in fiecare miercuri seara, de la ora 19:30.

Cand replica te atrage, cand poanta e de-a dreptul incitanta, cand gluma iti face cu ochiul, e semn ca urmeaza un nou sezon de “Trasnitii”. Din 6 septembrie, in fiecare seara de luni pana joi, de la ora 22:15, comedia este mai sexy, mai provocatoare.

Din 2 septembrie, Horia Virlan le coace din nou vedetelor comentarii piperate, iar vedetele se perpelesc de grija invitatilor, la „Cireasa de pe tort”, cea mai gustata delicatesa a ultimilor ani, de luni pana duminica, de la ora 19:30.

Pentru ca sunt enervant de buni si suparator de comici, din septembrie  “Mondenii” vor fi si ei pe micile ecrane, gata sa faca ce stiu cel mai bine, COMEDIE, marind portia saptamanala de umor.

„Schimb de mame”, cel mai sincer reality-show din Romania, revine pe micile ecrane cu un nou sezon. Din 5 septembrie emisiunea promite cele mai inedite si amuzante intamplari, avandu-le ca protagoniste pe sotiile-mame, in fiecare duminica, de la ora 20:30.

“Levintza prezinta”, cea mai longeviva emisiune de fashion din peisajul media autohton, implineste in acesta toamna zece ani de existenta. La ceas aniversar, celebra creatoare Doina Levintza a pregatit telespectatorilor multe surprize. Despre ce este vorba, aflati din 5 septembrie, in fiecare duminica.

Din 6 septembrie, pregateste-te, recapituleaza, imbogateste-ti cunostinte, pentru ca invatatura este mama castigului. Dan Fintescu va reutileaza casa si va premiaza, in fiecare luni seara, de la ora 19:30, la “Cine stie… castiga!”. La finalul noului sezon, concurentii care au pierdut vor avea sansa sa recastige, in locul produselelor pierdute unele noi. Acestia vor fi selectati printr-un mecanism de votare pe site-ul www.primatv.ro. Asadar, pregateste-te, recapituleaza, imbogateste-ti cunostinte, pentru ca invatatura este mama castigurlui.

Din octombrie, Prima TV cultiva iarasi dragostea intr-un nou sezon „Fermier. Caut nevasta!”. 10 barbati legati de glie isi cauta sotie… s-o tie toata viata. Luana Ibacka este din nou petitoare pentru fermieri, in fiecare luni seara.

Corect si echilibrat, “Focus”, principalul buletinul informativ de la Prima TV continua sa va ofere cele mai actuale si impartiale stiri ale zilei si spune “Stop indiferentei!” fata de problemele societatii in care traim. Iar Andreea Freid si Dan Cluceru iau in colimator vedetele din show-bizz-ul romanesc, la “Focus Monden”, in fiecare marti si joi seara, de la 21:30.

Inarmati cu tone de buna-dispozitie atacam plictiseala si cu o serie de show-uri noi-noute si filme de top.

Si cum toamna se numara… fetele frumoase, din 10 septembrie, Prima TV va prezinta o mandrete de show, “Miss, fata de la tara”. Sase vedete cutreiera satele patriei in cautarea a sase fete frumoase. Gina Pistol, Dana Savuica, Dan Bordeianu, Marcel Pavel, Mihai Mitoseru si Smiley le aleg si le culeg, iar Andreea Raicu va arata cum o fata simpla de la sat se poate transforma intr-o Diva, in fiecare vineri seara, de la ora 20:30.

Din 14 septembrie, “Incognito” opreste legea faradelegii, la Prima TV. Dan Turturica va prezinta imagini surprinse cu camera ascunsa, dar si interviuri si filmari realizate de un reporter care se comporta ca un client obisnuit. Astfel, vor iesi la iveala coruptia celor care trebuie sa ne protejeze de coruptie, nepasarea autoritatilor, defectele unui sistem bolnav. “Incognito” dezvaluie cele ascunse de ochii legii, in fiecare marti, de la ora 20:30.

“Imblanzirea scopriei” nu e atat de simpla precum pare. Cand nevasta este o adevarata scorpie, iar sotul este de-a dreptul terorizat de ea, specialistul de la „Imblanzirea scorpiei” rezolva problema! Din 9 septembrie, urmariti in fiecare joi seara, de la ora 20:30, un reality-show plin de savoare si umor.

Filmele intregesc in aceasta toamna spectacolul oferit de Prima TV. Actori de 5 stele sunt gata sa va ofere dragoste, aventura, actiune si comedie, in cele mai tari productii ale momentului. In plus, productiile din Minunata Lume Disney vor face deliciul tuturor, indiferent de varsta.

“Cronicile din Narnia”, “Frumusica”, ” Neinfricata Mulan”, “Scary Movie 4”, “In cautarea lui Nemo”, “Clopotica  si comoara pierduta”, „Fantasia”, “Da-te mare si tare” sau “Shaolin Cow-boy” va vor face serile mai frumoase.

WE LOVE TO ENTERTAIN YOU!

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending