Spread the love

Prima ediție a emisiunii „Acces direct” s-a situat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor din toate categoriile de public, în timp ce „Un show păcătos” a fost preferata publicului din mediul urban cu vârste cuprinde între 18-49 de ani.

Emisiunea „Acces direct” difuzată între 16.57-18.58 a fost lider de audiență pe toate targeturile (national, urban si comercial 18-49).

La nivelul întregului public din mediul urban, Antena 1 s-a situat pe poziția fruntașă cu o medie de 4,4 puncte de rating și 16,6% cotă de piață, în timp ce ProTV s-a situat pe locul al doilea cu 3,7 puncte de rating și 13,9% cotă de piață.

Acces direct rămâne lider și la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, precum și la nivelul întregului public din România.

Un show pacatos – lider pe publicul comercial

Audiențele înregistrate de „Un show păcătos” arată că telespectatorii din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani au așteptat întoarcerea emisiunii din vacanță. Așa se face că pe acest segment de public, emisiunea difuzată între 23.29-00.57 a fost lider de audiență cu o medie de 3,3 puncte de rating și 14,6% cotă de piață, în timp ce Pro Tv s-a clasat pe locul al treilea, după Kanal D cu 1,8 puncte de rating și 8,1% cotă de piață

Antena 1 a fost cel mai urmărit post Tv pe parcursul întregii zile, astfel că media de audiență pe înreaga zi a fost pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani de 2,6 puncte de rating și 17% cotă de piață, în timp ce media ProTv a fost de 2,3 puncte de rating și 15,1% cotă de piață.

Antena 1 este lider la nivelul întregii zile și pe întreg publicul din mediul urban, dar și la nivelul întregului public din România.


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.