Connect with us

Campanie TV

În debutul noului sezon, “La Măruță” lansează campania “Amintiri din copilărie, nu din sclavie”

Published

on

 

Sezonul acesta La Măruță, povestea este vedeta! Poveștile de viață care merită atenția societății și cazuri impresionante vor fi prezentate în cel de-al nouălea sezon al emisiunii.

În satele sărace, pline de familii nevoiașe, care de multe ori nu au ce pune pe masă, copiii cresc fără niciun viitor. În loc de mersul la școală și studiu zilnic, cei mici ajung sclavi la muncă și sunt “închiriați” cu ziua sau cu luna.

Emisiunea La Măruță va începe luni, 7 septembrie, o amplă campanie denumită “Amintiri din copilărie, nu din sclavie”, care își propune să tragă un semnal de alarmă asupra acestei realități ce necesită o schimbare radicală cât mai repede posibil.

Corespondenții La Măruță au demarat o anchetă în sate și comune sărace din România și au aflat cum se “vând” și se “cumpără” copii de diferite vârste, de la 7 până la 15 ani. Aceștia sunt trimiși de părinți la muncă, sunt ținuți de multe ori în condiții inumane, fără hrana potrivită la ore adecvate, fără protecție și fără dragostea familiei.

“Am descoperit în multe sate românești o realitate dureroasă. Copiii sunt chinuiți de mici și puși la treburi care îi depășesc până și pe mulți adulți. Și, pentru că merg la muncă, nu se duc la școală. În fața acestei realități, am considerat că e important să demarăm campania Amintiri din copilărie, nu din sclavie, pentru că cineva trebuie să tragă un semnal de alarmă. Și, sincer, îmi doresc să se schimbe lucrurile. În paralel, mă implic și în programul Asociației OvidiuRo, Fiecare copil în grădiniță, care vrea să convingă părinții să își trimită copiii la grădiniță și mai apoi la școală. Acolo e viitorul celor mici, nu în sclavie, la munci nepotrivite vârstei lor.”, a declarat Cătălin Măruță.

Catalin Maruta PRO TV

Catalin Maruta
PRO TV

Corespondenții emisiunii au descoperit cum se negociază la sânge banii primiți pentru transformarea copiilor în sclavi. Au aflat povești emoționante și totodată revoltătoare ale unor copii care suferă cumplit după ce au devenit robi. Mulți dintre ei au fost găsiți la muncă, trudind chiar mai mult decât adulții. Au cunoscut oameni care devin în sat “vânzători de copii” – persoane care câștigă bani negociind pentru cât mai mulți minori. Acești indivizi s-au autoproclamat lideri ai copiilor transformați în sclavi și, ori de câte ori apare o ofertă de lucru, îi “scot la vânzare” și primesc un procent din câștigurile lor.

În România statisticile arată că aproximativ o jumătate de milion dintre copiii cu vârste cuprinse între 3 și 17 ani nu sunt înscriși în nicio formă de învățământ, iar un copil transformat în rob nu își va depăși niciodată condiția ca adult. În acest context, echipa La Măruță își propune să prezinte telespectatorilor aceste povești impresionante, în cadrul campaniei “Amintiri din copilărie, nu din sclavie”.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Jurnaliștii Focus – Prima Tv se alătură protestului #șîeu

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV
 

Jurnaliștii Focus – Prima Tv se alătură protestului #șîeu. Mâine, 15 martie, la Focus 15, timp de un sfert de oră, pe ecran va fi difuzat un spot în care vor fi prezentate date despre situația dezastruoasă a infrastructurii rutiere din România.

Întreaga redacție a jurnalelor Focus, difuzate de Prima Tv la orele 15.00, 18.00 și 23.30, consideră protestul #șîeu un act de atenționare a autorităților prezente și viitoare, indiferent de culoarea politică, privind imobilismul, incompetența și lipsa de viziune în domeniul infrastructurii în ultimii 30 de ani.

Astfel, jurnaliștii Focus consideră că realizarea unei rețele complete de autostrăzi ar duce la îmbunătățirea climatului economic în România, la dezvoltarea turismului și la diminuarea drastică a numărului de accidente rutiere.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Despre România, cu bune și cu rele, în campaniile anului 2019 la Digi24

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

De luni până vineri, regăsiţi în Jurnalele de Ştiri Digi24 o radiografie a tot ceea ce se întâmplă în societatea românească. Teme importante pentru toată lumea precum sănătatea, educaţia, problemele mediului de afaceri, interacţiunea dintre cetăţean şi autorităţi au propriile lor rubrici.

În fiecare luni, campania Pacient în România ia pulsul sistemului de sănătate. Te duci la spital să te faci bine sau rişti să pleci de-acolo mai bolnav decât erai la internare? Dacă sistemul de sănătate e pacientul, are el şanse de vindecare? Carla Tănasie caută răspunsurile. Ştiri echilibrate. Adevăruri dure, livrate fără anestezie.  Arătăm, fără menajamente, bolile sănătăţii româneşti. Pentru asta, însă, e nevoie de curaj și din partea pacienţilor, şi din partea celor care lucrează în sistem.

Dacă nu recunoaştem problemele şi nu vorbim despre neajunsuri, înseamnă că ele nu există şi atunci nimeni nu le va rezolva. Discutăm despre drame, obstacole şi acuzaţii. Dar nu uităm nici reuşitele oamenilor în halate albe.
Marţi scoatem România la raport, cu bune şi cu rele. Întâlnim primari gospodari, dar și localităţi lăsate să moară. Trecem prin orăşele cochete şi sate-odinioară mândre, de care s-a ales praful. Reportajele campaniei Raport de Ţară ne poartă în cele mai îndepărtate colţuri ale ţării. Cătălin Firoiu spune povestea oamenilor și locurilor pe care le vizitează. Aflăm care sunt soluţiile posibile la problemele comunităţii şi le reamintim autorităţilor de ce au primit votul și încrederea românilor.

Miercuri, aflăm că se poate. România Fast Forward e despre oamenii care au ştiut să transforme fiecare greşeală într-o învăţătură. Şi după ce şi-au făcut foarte bine temele, au reuşit să guste succesul. Poveştile unora dintre cei mai curajoși antreprenori români, oameni care au îndrăznit să iasă din tipare şi acum culeg roadele perseverenței lor, sunt aduse în Jurnalele Digi 24 de Sergiu Voicu.

“Fără educaţie moare orice naţie!” strigă profesorii când ies în stradă să îşi ceară drepturile. Digi 24 vorbește despre sistemul de învăţământ în fiecare joi, în campania Old school – New School. Reuşeşte şcoala românească să treacă clasa? Avem programe învechite, toalete în curte, manuale cu greşeli, ”fondul clasei”, subfinanțare, abandon şcolar, analfabetism funcţional. Dar avem şi copii geniali, care cuceresc laurii olimpiadelor internaţionale. Cum ne dorim să arate şcoala, ştiind că elevii sunt viitorul acestei ţări, ne spune Andreea Braşovean.

Cum se poziționează România față de ”suratele” din Uniunea Europeană o știm cu toții. Deși statisticile arată că avem un nivel de trai sub media celorlalte state europene, fondurile comunitare rămân nefolosite. De-acasă, vedem iarba mai verde de dincolo de graniţă. De cele mai multe ori, însă, schimbarea ar trebui să înceapă cu noi. Iar implicarea ar putea rezolva multe dintre problemele societăţii. În fiecare vineri, la emisiunea Plan Detaliu, Teodora Ghenciu încearcă să afle ce nu funcţionează în societatea românească și îndeamnă românii să se implice, să nu mai aștepte ca alții să acționeze, în locul lor.

Jurnalele de Ştiri Digi24 vă aduc şi transmisiuni în direct de la Bruxelles sau Strasbourg. Proiectul “Președinția României la Consiliul Uniunii Europene” vorbeşte despre responsabilităţile României la cârma blocului comunitar și vă familiarizează cu instituțiile europene și rolul lor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

RCS & RDS și Salvați Copiii România au readus în atenția publică dificultățile copiilor cu părinții plecați la muncă în străinătate

Published

on

 

În cadrul campaniei „Mov Crăciun dăruiește un viitor”, Digi | RCS & RDS și Salvați Copiii au prezentat, în perioada 10-24 decembrie 2018, o serie de cazuri ale unor copii care se află în grija rudelor sau care cresc în familii mono-parentale, deoarece unul sau ambii părinți au fost nevoiți să își caute de muncă în străinătate.

Cei 12 copii, cu vârste cuprinse între 5 și 12 ani, sunt beneficiari ai proiectului „Copii singuri acasă” coordonat de Salvați Copiii România, iar astăzi ei se bucură de susținere și îndrumare spre îndeplinirea visurilor, grație implicării asociației și a comunității de proximitate.

Pentru că este necesar ca societatea în ansamblu să se implice tot mai mult în susținerea copiilor care cresc fără a avea alături părinții, câțiva angajați ai companiei s-au oferit să le fie mentori micuților pe care i-au întâlnit cu ocazia evenimentului de final de an.

Ana Maria Ionescu (Departament Comunicații), Antonia Nidelcu (Departament Financiar), Adriana Gioadă (Departament Juridic), Mihaela Alecsovici (Departament Instalări), Camelia Maria (Departament Resurse Umane), Alessandra Mustăreață (Departament Contabilitate), Florin Ion (Digi Sport), Beatrice Ghiciov (Digi FM), Adriana Biea (Departament Marketing), Alice Iacobescu (Digi24), Adriana Pescaru (Pro FM) și Valentin Popoviciu (Vicepreședinte Digi | RCS & RDS) au îmbrățișat campania și au vrut să îi cunoască mai bine pe micuți, arătându-le că pot găsi sprijin în jurul lor. Astfel, în premieră, în Ajunul Crăciunului, micuții prezentați în campanie au venit la evenimentul de final de an pentru copiii angajaților Digi | RCS & RDS unde au avut ocazia să primească de la Moș Crăciun ceea ce și-au dorit – jucării, cărți, echipamente sportive, articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, dulciuri. Înainte de distracție, ei au vizitat platourile Digi24 și studiourile Digi FM și Pro FM unde au întâlnit o parte din prezentatorii și realizatorii emisiunilor difuzate de posturile de radio și televiziune ale grupului.

În cele câteva ore petrecute împreună, copiii au avut ocazia să socializeze cu angajații grupului, s-au întâlnit cu doi vloggerii cunoscuți – Andra Gogan și Bianca Adam (Tequila), și-au testat talentul de DJ alături de Marius Onuc (Dance FM) și Mircea Ivan (Digi24), au pătruns în culisele muncii de televiziune și de radio. Toate experiențele trăite pe parcursul acestei zile au fost surprinse în ediția finală a campaniei, difuzată la Digi24 pe 24 decembrie, în Ajunul Crăciunului.

 

Parteneriatul Digi – Salvați copiii

Digi | RCS & RDS este partener în cadrul proiectului Copii singuri acasă încă din 2015 și oferă organizației servicii de telefonie mobilă și fixă, printre care o linie telefonică de suport pentru copiii ai căror părinți sunt plecați la muncă în străinătate.

Serviciul de consiliere, Help Line-ul 0800.070.040 și platforma www.copiisinguriacasa.ro oferă consiliere psiho-socială și juridică, în mod gratuit, pentru părinți, persoanele în grija cărora rămân copiii și copii, dar și pentru alte persoane sau instituții interesate sau implicate direct în protecția acestei categorii vulnerabile de copii.

De la înființarea programului, peste 7.200 de copii și 5.000 de persoane în grija cărora au rămas (rude, părinți) au beneficiat de ajutor și îndrumare specializată. Mai mult, demersurile susținute de lobby și advocacy ale organizației au dus la modificarea Legii 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului prin introducerea unei secțiuni separate pentru protecția copiilor cu părinții plecați la muncă în străinătate.

Potrivit ultimelor date colectate de Ministerul Educației de la Inspectoratele Școlare Județene, aproape 160.000 de copii cresc fără părinți, însă numărul lor este mai mare, deoarece la această cifră se adaugă și cei care nu au ajuns la vârsta integrării în sistemul de educație sau cei care au abandonat studiile ori nu au fost niciodată la școală sau grădiniță.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending