Connect with us

BUSINESS

In siguranta, impotriva incendiilor !

Published

on

 

Orice companie din Romania si orice cladire nu poate sa functioneze fara un aviz si o autorizatie PSI impotriva incendiilor. Ce sunt acestea?

Un aviz PSI este acel document care se va emite pe baza unui proiect. Se aplica, de obicei, in cazul in care vorbim despre o constructie noua sau o modificare a unei constructii mei vechi. Este un document obligatoriu care va fi emis de Inspectoratul Judetean pentru Situatii de Urgenta al fiecarui judet in parte.

Autorizatia PSI este diferita de primul document. Acesta este un act administrativ emis tot de catre Inspectoratul Judetean pentru Situatii de Urgenta insa prin acesta se certifica faptul ca exista securitate la incendiu.

Aceste documentese vor obtine inainte de a fi incepute lucrarile unei cladiri sau de adaugarile, dezvoltarea, modernizarea sau schimbarea destinatiei acesteia.

Cum spuneam, aceste documente sunt obligatorii conform legislatiei normative in vigoare care este extrem de stufoasa. Mai mult, din cauza unor evenimente tragice, aceasta s-a inasprit in ultimii ani. Ceea ce trebuie sa intelegem este ca aceste avize sunt necesare pentru protectia noastra dar si a oamenilor care ne sunt anagajati sau locuiesc sau isi desfasoara activitatea in cladirea care trebuie sa obtina autorizatia. Procesul birocratic este unul complex, din pacate.

In ajutorul dumneavoastra insa, exista firme specializate care va vor ajuta in obtineti aceste documente. Printre cele mai bune astfel de firme ce ofera servicii optime in acest sens este protecons.ro.

Astfel, aceasta firma specializata in acest domeniu va va oferi urmatoarele servicii:

  1. Proiectarea si instalarea sistemelor de detectie si alarma impotriva incendiilor cum ar fi sisteme de stingere si sisteme de desfumare mecanic Toate acestea respecta standarde inalte de calitate in vederea obtinerii avizelor si autorizatiilor PSI.
  2. Veti avea parte de sfaturi avizate si de consultanta profesionista pentru evaluarea gradului de risc la incendiu. In plus, protecons.ro va ofera asistenta in alegerea echipamentelor potrivite.
  3. Avizarea PSI. Profesionistii de la protecons.ro va vor ajuta sa obtineti documentatia necesara pentru realizarea proiectului pe care il aveti. Totul este facut in conformitate cu legislatia in vigoare.
  4. Autorizarea PSI. Veti beneficia, prin serviciile acestei firme, de o analiza avizata a constructiei sau cladirilor dumnevoastra, precum si de intocmirea documentelor necesare. Acest lucru se va face in conformitate cu cerintele ISU, indiferent de specificul acesteia (restaurante, cladiri industriale, spatii de birouri sau orice alt tip de cladire).

Toate aceste servicii sunt destinate atat persoanelor juridice cat si persoanelor fizice. Pentru a va convinge de profesionalismul dar si notorietatea celor de la Protecons Consulting puteti vizita site-ul lor. Aici veti vedea, in sectiunea portofoliu, nume mari care au beneficiat de consultanta si serviciile lor precum: Hotel Intercontinetal, Titan Iris Shopping – Hypermarket si Mall, Openville – Timisoara,
Fabrica de bere Tuborg, OMW PETROM, Palatul Primaverii – fosta resedinta a familiei Ceausescu,
Beraria H, Romfarm, Hotel Basarab, Hotel Uranus, Complex Riviera Giurgiu, Complex turistic Club Snagov si foarte multi alti clienti importanti din tara noastra. Astfel, aceste argumente sunt mai mult decat suficiente pentru a va ajuta in alegerea acestei firme. Este un aspect pe care nu trebuie sa il neglijati si nu trebuie amanat.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Recomandările specialiștilor în amenajarea spațiului office și avantajele mobilei la comandă

Published

on

 

Atunci când intenția este de a amenaja un spațiu de birou, sugestiile luate în considerare trebuie să fie întotdeauna dintre cele care asigură un ambient adecvat, potrivit pentru o focusare optimă și o relaxare asemenea. Nu orice tip de mobilier este potrivit, iar specialiștii în domeniu cunosc acest aspect. 

Pentru a completa cu succes o astfel de etapă, cea de a defini personalitatea unei companii printr-o amenajare pe măsura a spațiilor de birou, este necesar a face alegerea inspirată a producătorului de mobilier. Numai într-un mediu prielnic, amenajat strategic, angajații pot să își exploateze la maximum potențialul profesional.

În întâmpinarea celor care doresc să realizeze o alegere inspirată, cu efect de durată, vin specialiștii  Prodesignart.ro. Aceștia oferă opțiuni variate vizavi de o asemenea misiune, cu posibilitatea de a opta și pentru mobilă la comandă în București.

  • Avantajele mobilierului la comandă

Este de preferat și o recomandare chiar a opta pentru mobila la comanda Bucuresti întrucât reprezintă o oportunitatea de a crea spații moderne și aerisite, care să dispună de o amenajare în conformitate cu necesitățile celor ce vor beneficia de aceasta.

Soluția vine cu avantajul că permite dimensionarea exactă după particularitățile spațiului, precum și o atenție deosebită la detalii. Este o manieră la îndemână de a realiza spații complet funcționale. Când mobilierul din dotare este unul optim, atunci și focusul angajaților va fi stimulat, mediul contribuind cu succes la creativitatea lor, la conturarea capacității de concetrare sporită, din care va rezulta apoi și o evoluție vizibilă pe toate planurile.

Cei interesați găsesc în rândurile următoare câteva sugestii și sfaturi din partea specialiștilor ProDesignArt vizavi de o amenajare inteligentă a spațiilor de lucru.

Axați-vă pe partea de funcționalitate

Este o cerință obligatorie, pe care trebuie să se plieze toți cei care doresc să realizeze o amenajare de succes. Contează numeroase aspecte, ca de exemplu numărul de angajați și spațiul disponibil. ProDesignArt vine cu soluții vizând partea de proiectare, astfel ca mobilierul să se plieze pe dimensiunile pe care le impune fiecare zonă, dar și pentru a maximiza, pe cât posibil, aranjarea mobilei.

Totodată, specialiștii atrag atenția asupra importanței pe care o are amenajarea prin raportare la atribuțiile fiecărui angajat. De asemenea, trebuie avut în vedere întrucât în cazul unora deplasările de la birou sunt necesare, deci trebuie să permită mobilitate.

Sunt două părți de bifat deci vizavi de asta – asigurarea unui design funcțional și a unui confort optim. Începând deci de la forma birourilor și până la numărul de sertare, de compartimente, înălțime, toate sunt criterii la care cei interesați trebuie să se raporteze. Nevoile personalului dictează aceste aspecte. Conteaază enorm și materialele pe care mobilierul le are la bază, preferabil fiind ca acestea să fie înalt calitative, rezistente, care să permită o curățare, igienizare și întreținere facilă.

Aveți în vedere mascarea cablurilor

Pentru ca munca angajaților să fie favorizată pe cât de mult posibil, de asemenea este de preferat a bifa un mobilier care permite mascarea eficientă și estetică a cablurilor diverse. Contează acest aspect pentru a evita amenajarea unui spațiu neorganizat, aglomerat, cu aspect neglijent. De altfel, trebuie avut în vedere și faptul că astfel se asigură și un spațiu mai sigur de lucru. Iese din calcul riscul de accidentare din cauza împiedicării în circuite și cabluri. Mobila la comandă este deci o soluție potrivită și de bifat în acest sens. Se poate avea în vedere această soluție și privind problema dezordinii, riscul de deteriorare a acestora, din cauza lichidelor.

Vizați și spații speciale pentru depozitare

Dacă doriți să realizați arhivarea dosarelor și a documentelor diverse într-o manieră cât mai productivă și organizată, atunci mergeți pe varianta mobilei la comandă. Solicitați specialiștilor proiectarea mobilierului cu dulapuri speciale, care să dispună de un design potrivit. Stocarea documentelor este în acest fel mai simplă, iar accesarea lor mai la îndemână. E mai mare plăcerea în a lucra într-un astfel de spațiu.

Desigur că optând pentru mobilă la comandă în București, respectiv pentru serviciile oferite de Prodesignart.ro și altele sunt avantajele publicului. Cei care doresc amenajarea unui spațiu office modern, asupra căruia să pună amprenta personalității, pot opta pentru un element definitoriu în fabricarea mobilierului, care să îl evidențieze.

Atenția trebuie acordată și altor aspecte precum nuanța sau combinațiile de culori ale materialelor lemnoase, tipul accesoriilor sau a celorlalte articole utilizate în finalizarea mobilierului și așa mai departe. Prodesignart.ro oferă publicului interesat posibilități inepuizabile privind atât mobilierul pentru birou, cât și cel pentru alte spații și încăperii, dedicate atât sectorului industrial, cât și celui comercial și rezidențial.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Top trei stiluri de canapea extensibila cu 3 locuri

Published

on

 

Gusturile nu se discuta, dar… se interpreteaza! Astfel, daca esti in cautarea unui model de canapea extensibila cu 3 locuri care sa te satisfaca pe toate planurile (design – functionalitate – ergonomie), insa nu ai gasit varianta perfecta, specialistii de la Alberta Casa te pot indruma spre decizia corecta, punandu-ti la dispozitie o gama variata de modele de canapea extensibila cu 3 locuri care, in functie de cerintele si preferintele tale, poti f ajustate ca dimensiune sau, de ce nu, pot fi realizate la comanda intru totul.

Iata cateva sugestii de modele canapea extensibila 3 locuri, raportate la trei dintre cele mai la moda stiluri in materie de Home & Deco. S-ar putea ca cel putin unul dintre modelele prezentate sa-ti castige simpatia sau sa te cucereasca iremediabil. Asadar, arunca o privire peste randurile de mai jos!

 

  1. Cauti o canapea extensibila 3 locuri in stil scandinav? Esti pasionat de forme geometrice si linii drepte, toate combinate intr-un design minimalist?

In acest caz, modelul Stockholm este ceea ce cauti, reprezentand stilul nordic la superlativ:

  • culoare canapea gri;
  • extensie de dormit ocazional (grosime de 14 cm), prin deplasarea sezutului si a spatarului sub somiera;

  • saltea pentru extensie inclusa in pretul canapelei;

  • sezut si spatar realizate din burete;

  • materiale de calitate superioara;

  • made in Italy.

 

  1. Cauti o canapea extensibila 3 locuri in stil modern? Esti adeptul bratelor ,,minimalizate’’, reduse ca inaltime, si al spatarelor cu perne?

Zis si facut! Iti recomandam cu toata increderea modelul Marbella:

  • culoare gri inchis/gri deschis;
  • suprafata de dormit (dimensiune extinsa) de 190 x 142 cm;

  • plasa de arcuri Bonell de tip relaxa pe intreaga suprafata a sezutului format din saltele de tip relaxa si spuma poliuretanica de densitate medie (valabil pentru majoritatea canapelelor de la Alberta Casa);

  • confort maxim atat pe timp de noapte, cat si pe timp de zi;

  • spatiu pentru depozitarea lenjeriei de pat, sub sezut;

  • optional, se pot comanda si fotolii (set).

  •  

    1. Cauti o canapea extensibila 3 locuri in stil clasic, pentru casa de vacanta de la tara? Iti plac culorile terne si motivele florale care sa dea o nota rustica locuintei tale?

    Asadar, tot ce-ti trebuie este o canapea Havana:

    • culoare bej cu motive florale pe fundal maro;
  • dimensiune utila de dormit 195 x 158 cm;

  • plasa de arcuri pe intreaga suprafata a sezutului format din saltele de tip relaxa si spuma poliuretanica de densitate medie;

  • sistem de extensie ingenios si silentios (deschidere printr-o miscare lina si cursiva, fara efort);

  • lada pentru depozitare, pozitionata sub sezut;

  • optional, fotolii extensibile Havana.

  •  

    Atentie! Toate modelele de canapea extensibila cu 3 locuri prezentate mai sus se livreaza in stare neasamblata, cu instructiuni de montare incluse (este posibil sa ai nevoie de o cheie franceza). Curatarea produselor se face fara solventi organici. Pentru mai multe detalii sau comenzi personalizate, acceseaza site-ul Alberta Casa si cere ajutorul specialistilor!

    Lasa un comentariu aici!

    Continue Reading

    BUSINESS

    AXEM 4.0 – Instrumentul multifuncțional ideal pentru orice aventurier!

    Published

    on

     

    Aventurile în natură atrag din ce în ce mai mulți români, fiindcă, nu degeaba se spune “codrul este frate cu românul”. Cu toate acestea, orice explorare poate deveni periculoasă, mai ales dacă te aventurezi iarna sau prin locuri sălbatice și încă neexplorate.

    Cu un kit de supraviețuire așa cum este AXEM 4.0 (pe găsești în premieră în România un astfel de instrument mulți-funcțional) nu o să îți mai fie teamă de acum înainte. Mai mult ca sigur că o să te simți prin codrii și pădurile țării în deplină siguranță!

    Instrumentul de supraviețuire mulți-funcțional care încape în orice tip de buzunar!

    “Esențele tari se tin în sticluțe mici”, așa sună o expresie din ce în ce mai populară, iar acest instrument cu multiple funcțiuni o ilustrează perfect. Pe lângă faptul că îți oferă cel puțin 12 moduri de transformare pentru variate situații în care te-ai putea afla în sălbăticie, acest kit prezintă niște caracteristici uimitoare.

    Grosimea este de 2,5 mm, în timp ce lungimea și lățimea sunt de 103 mm, respectiv 75 mm; adăugăm o greutate super ușoară, de numai 110 grame și avem imaginea unui instrument care poate fi “uitat” în orice buzunar.

    Materialul din care este confecționat este din oțel inoxidabil, prelucrat prin tăiere cu laserul. Designul kitului este unul care atrage privirile, în acest sens, liniile de finisaj sunt evidențiate de oțelul satinat.

    Cu ajutorul acestei unelte, care este disponibilă pe site-ul Airsoft.ro, o să poți să-ți pregătești lemne de foc, țepușe pentru vânat sau chiar o undiță de pescuit. Se transformă cu ușurință într-un vârf de suliță, pe care o poți folosi atât pentru protecție, cât și pentru a vâna.

    Atașându-i un lemn mai solid îl poți transforma într-o toporișcă, iar dacă ai nevoie de un desfăcător de cutii, acesta este instrumentul ideal pentru a realiza astfel de acțiuni cu maximă rapiditate.

    Ai ajuns într-un loc pustiu și ai nevoie să înșurubezi ceva la mașină ori ai nevoie să tai vreo bucată de sfoară? Poate nu ai un desfăcător de conserve la tine? Îți trebuie o șurubelniță foarte rapid pentru diverse operațiuni prin cabană, dar primul magazin este la mare depărtare și-n jurul tău vezi doar copaci?

    Atât timp cât ai asupra ta acest kit de supraviețuire, nimic nu va mai fi imposibil. Nici deschiderea cutiilor sau a sticlelor, nici înșurubatul sau deșurubatul și orice acțiune ți-ar veni în minte nu o să mai fie o problemă.

    Având dimensiuni reduse, o greutate mai mică decât a unui telefon mobil și multiple funcționalități, atunci când te vei afla în mijlocul naturii, siguranța și protecția ta îți vor fi garantate de acest kit de supraviețuire mulți-funcțional!

    Lasa un comentariu aici!

    Continue Reading
    Advertisement
    Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

    PREMIILE RADAR DE MEDIA

    Advertisement
    Advertisement
    Advertisement

    Trending