Connect with us

Radio

“In sync with the world”, campania de lansare Virgin Radio România produsă de agenţiile agențiile Rusu+Borțun

Published

on

 

Virgin Radio Romania este cel mai nou radio din familia Virgin Radio International, grup de radiouri deținut de Virgin Group și cu vechime de 24 de ani pe piața internațională, prezent în 10 țări. Începând cu 9 ianuarie, Virgin Radio Romania a început să emită pentru generația tânără, cu cele mai cool tendințe internaționale și un sunet modern și pozitiv.

 

Campania de lansare a fost dezvoltată de agenția de strategie și manifestare creativa de brand Rusu+Borțun Brand Growers și pune în evidență faptul că Virgin Radio Romania își sincronizează ascultătorii cu restul lumii, recunoscând că noua generație se simte mult mai conectată cu lumea întreagă decât cu originile native.

 

Tinerii interacționează zilnic cu trenduri universale și aparțin unei comunități globale, de unde accesează conținut și fac conexiuni cu tot restul lumii, astfel că și campania de outdoor și digital a adus în prim-plan elemente cool din afara țării – un Cadillac roșu care se plimbă pe Calea Victoriei sau un wingsuit care planează deasupra Bucegilor – totul într-o serie de două vizualuri în care promisiunea brand-ului față de tinerii ascultători e scurtă și la obiect: “It’s here”.

 

Campania a rulat între începutul lunii ianuarie și inceputul lunii martie și a inclus acoperire media națională – OOH, tranzit, digital. Tot în această perioadă au fost lansate, alături de Rusu+Borțun Cyber Growers, site-ul www.virginradio.ro și aplicațiile native de mobil Virgin Radio România pentru o experiență completă a radio-ului în mediul digital.

 

Losing my virginity e cartea care m-a făcut să-mi doresc ajung antreprenor. lansezi primul brand Virgin în România alături de-o echipă globală a fost o provocare specială. Am avut șansa fim alături de echipa Lagardère încă din 2016 când un audit de brand făcut împreună a validat strategic ceea urma se lanseze în ianuarie. Ne bucurăm lucrăm integrat pentru Virgin Radio Romania, atât strategie și creație, cât și digital. Brandul și campania de lansare vorbesc despre sincronizare culturală, nu despre import. Ce e cool afară ajunge în Romania, dar și ce e cool în România ajunge în toată lumea. Spiritul global al brandului s-a simțit și în modul de lucru care a trebuit armonizeze ora Londrei cu ora Bucureștiului și cu ora din Singapore“, povestește Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & CEO, Rusu+Borțun. 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Postul de radio Digi FM a aniversat 3 ani de existenta!

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

Ca în fiecare an, de la prima emisie și până acum, echipa matinalului Digi FM, adică Bogdan Miu, Cătălin Striblea, Beatrice Ghiciov și Bogdan Ciuclaru a primit, la aniversarea a 3 ani, vizită binecunoscutului artist: SMILEY.

Păstrând obiceiul, acesta a adus un tort după chipul și asemănarea radioului cu cea mai mare acoperire privată din România, promițând din nou, că o să vină și la aniversarea de 4 ani.

Baloane, artificii, știri cu vești aniversare, cadouri pentru ascultători, super prăjituri și muzică, așa cum numai la Digi FM se poate auzi. Într-o atmosfera de petrecere, întreaga echipă, alături de toți colegii din trust, s-a bucurat de cadourile primite și de prezența lui Smiley, care s-a simțit fix ca „Acasă”. Mai mult decât atât, după ce au ieșit din matinal, Cătălin Striblea și Andrei Maria aka Smiley, au realizat împreună încă o ediție de succes a emisiunii „Oameni de Colecție”.

La 3 ani de la lansare, Digi FM își propune să păstreze tonul prietenos pe care l-a menținut în toată această perioada, să nu întârzie niciodată cu știrile din 30 în 30 de minute și să fie mereu acolo unde contează pentru „Ca să știi.”

Mulțumim tare, Smiley și LA MULȚI ANI, DIGI FM!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Un nou post de radio din portofoliul Digi: Chill FM

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

Grupul Digi | RCS&RDS lansează, la 1 noiembrie 2018, Chill FM 103.8, cea mai relaxantă frecvență din radio-ul românesc. Chill FM oferă ascultătorilor un playlist alternativ celor existente astăzi în FM. Chill FM e dedicat deconectării de la ritmul galopant al orașului și va difuza non-stop muzică chill out.

“Într-o capitală agitată precum Bucureștiul, câteodată avem nevoie și de o pauză, și de ce nu, de o supapă de relaxare, care să ne încarce cu energie atunci când simțim că aglomerația și stresul ne depășesc, și în trafic și acasă. Chill FM a apărut ca răspuns la această nevoie a bucureștenilor și ce pot eu să promit este că, acum că s-a dovedit științific că meloterapia reîncarcă sufletul și mintea, cu siguranță Chill FM își va face excelent treaba. Tot ce trebuie să facă cei care vor și altceva decât ce se aude standard la radio este să caute 103.8 pe FM și să se lase în voia muzicii“, a declarat directorul stației, Dragoș Vulgaris, unul dintre cei mai apreciați specialiști în muzica de radio de pe piața românească.

Chill FM se adresează bucureștenilor tineri și activi, care prețuiesc momentele de relaxare și caută un spațiu de confort în care grijile, neliniștile și graba sunt atenuate prin simpla comutare a butonului radioului pe 103.8 FM.

Logo-ul Chill FM vorbește despre reîntoarcerea la echilibru prin utilizarea formelor organice, naturale și integrând simultan simboluri grafice ale sunetelor, după cum explică senior graphic art-ul Ciprian Olaru.

Chill FM va emite momentan doar în București, dar poate fi ascultat de oriunde din țară și din străinătate pe platforma online www.chillfm.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Radioul public aniverseaza 90 de ani de existenta!

Published

on

 

Radio România împlineşte azi 90 de ani de când s-au auzit primele cuvinte transmise în eter Alo, alo, aici Radio Bucureşti…, la 1 noiembrie, 1928.

Profesorul Dragomir Hurmuzescu, primul preşedinte al Consiliului de Administraţie al nou înfiinţatei Societăţi de Difuziune Radiotelefonică din România spunea atunci: „Radiofonia este de o mare importanţă socială (…) pentru răspândirea culturii şi pentru unificarea sufletelor, căci se poate adresa la o lume întreagă. În curând va deveni criteriu de judecată a gradului de dezvoltare a unui popor”. Aşa a început povestea radioului în România şi aşa a început povestea noastră. Şi tot atunci, în 1928, dirijorul Mihail Jora înfiinţa Orchestra Radio.

Din acel moment, Radioul public şi-a asumat o misiune publică extrem de importantă, a intrat in istoria României şi a făcut istorie. Sunt 90 de ani de când acest serviciu public serveşte cu demnitate şi dăruire poporul român. Timp de 90 ani, pe timp de pace sau de război, în vremuri de criză sau în vremuri bune, de-a lungul tuturor regimurilor politice, Radioul public a rămas un reper de stabilitate şi credibilitate, mereu în slujba dumneavoastră. Cred că cel mai important lucru pe care l-a făcut Societatea Româna de Radiodifuziune în cei 90 de ani de existenţă a fost câştigarea încrederii a milioane de ascultători.

Sunt peste 4,5 milioane de oameni care aleg zilnic posturile Radio România, pentru toate lucrurile bune pe care le găsesc aici: ştiri, reportaje, informaţii, cultură, sport, muzică, divertisment, timp liber. Există câteva trăsături de identitate care impun atenţiei Radioul Public şi care fac ca acesta să treacă proba timpului: onestitatea, seriozitatea şi exigenţa profesională. Sunt trăsături comune tuturor posturilor corporaţiei: Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Antena Satelor, studiourile regionale, Radio România Internaţional, Radio 3 Net, Radio România Chişinău şi, în egală măsură, agenţiei de monitorizare a presei RADOR.

Talentul, profesionalismul şi prestanţa membrilor Orchestrelor şi Corurilor Radio România fac săli pline, încărcate de emoţie, la fiecare concert pe care-l susţin la Sala Radio şi oriunde în lume.

Dumneavoastră, ascultătorilor noştri, publicului nostru, vă datorăm cei 90 de ani pe care-i împlinim azi. Fără încrederea cu care ne-aţi creditat, nu am fi existat.

La Mulţi Ani, Radio România!

Georgică Severin

Preşedinte Director General

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending