Radio
„In sync with the world”, campania de lansare Virgin Radio România produsă de agenţiile agențiile Rusu+Borțun

Virgin Radio Romania este cel mai nou radio din familia Virgin Radio International, grup de radiouri deținut de Virgin Group și cu vechime de 24 de ani pe piața internațională, prezent în 10 țări. Începând cu 9 ianuarie, Virgin Radio Romania a început să emită pentru generația tânără, cu cele mai cool tendințe internaționale și un sunet modern și pozitiv.
Campania de lansare a fost dezvoltată de agenția de strategie și manifestare creativa de brand Rusu+Borțun Brand Growers și pune în evidență faptul că Virgin Radio Romania își sincronizează ascultătorii cu restul lumii, recunoscând că noua generație se simte mult mai conectată cu lumea întreagă decât cu originile native.
Tinerii interacționează zilnic cu trenduri universale și aparțin unei comunități globale, de unde accesează conținut și fac conexiuni cu tot restul lumii, astfel că și campania de outdoor și digital a adus în prim-plan elemente cool din afara țării – un Cadillac roșu care se plimbă pe Calea Victoriei sau un wingsuit care planează deasupra Bucegilor – totul într-o serie de două vizualuri în care promisiunea brand-ului față de tinerii ascultători e scurtă și la obiect: “It’s here”.
Campania a rulat între începutul lunii ianuarie și inceputul lunii martie și a inclus acoperire media națională – OOH, tranzit, digital. Tot în această perioadă au fost lansate, alături de Rusu+Borțun Cyber Growers, site-ul www.virginradio.ro și aplicațiile native de mobil Virgin Radio România pentru o experiență completă a radio-ului în mediul digital.
„Losing my virginity e cartea care m-a făcut să-mi doresc să ajung antreprenor. Să lansezi primul brand Virgin în România alături de-o echipă globală a fost o provocare specială. Am avut șansa să fim alături de echipa Lagardère încă din 2016 când un audit de brand făcut împreună a validat strategic ceea urma să se lanseze în ianuarie. Ne bucurăm să lucrăm integrat pentru Virgin Radio Romania, atât strategie și creație, cât și digital. Brandul și campania de lansare vorbesc despre sincronizare culturală, nu despre import. Ce e cool afară ajunge în Romania, dar și ce e cool în România ajunge în toată lumea. Spiritul global al brandului s-a simțit și în modul de lucru care a trebuit să armonizeze ora Londrei cu ora Bucureștiului și cu ora din Singapore„, povestește Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & CEO, Rusu+Borțun.
- ADVERTORIALE2 săptămâni ago
PUBLICĂM ADVERTORIALE SEO ADAPTATE BUGETULUI TĂU!
- Vedete2 săptămâni ago
Nu se mai ascund! Denise Rifai impreună cu un bărbat celebru pe litoral
- Monden3 săptămâni ago
Fosta prezentatoare TV, Mona Nicoloci scoate la iveală informații despre rivalitatea cu Andreea Esca
- Reality Show2 săptămâni ago
Cutremur la ANTENA 1! Şoc imens la Mireasa! Celebrul post de televiziune în mijlocul unui scandal de zile mari
- Horoscop2 săptămâni ago
Cele 4 zodii care primesc puteri nebănuite de la echinocțiul de toamnă. Renasc din propria cenușă
- Horoscop2 săptămâni ago
Singurele zodii pentru care se schimbă totul până la finalul lunii septembrie. Vești bune pentru Berbeci, Lei și Fecioare
- Vedete2 săptămâni ago
Vedeta Neatza de la Antena 1, la un pas de moarte după un accident cumplit! Teo Trandafir a intervenit imediat
- Emisiuni2 săptămâni ago
Incredibil emisiunea Starea Nației prezentată de Dragoș Pătraru revine intr-un alt mod!
- Reality Showo săptămână ago
Ce a decis ANTENA 1 cu privire la reality-show-ul pe care îl aşteaptă toată țara
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 11 – 17 septembrie 2023
- Horoscop2 săptămâni ago
Zodiile protejate de Dumnezeu la început de octombrie 2023. Le va merge bine pe toate planurile
- TV Divertisment Show3 săptămâni ago
KANALD dă lovitura de grație ANTENEI 1 şi PRO TV-ului! Duelul audiențelor va fi crâncen! CREIERELE vs VIDEOCHATISTELE! “Parteneriatul nostru cu publicul isteț de televiziune continuă!”
- Vedete5 zile ago
Drama care l-a marcat pe Andrei Ștefănescu. Artistul a fost trădat de oamenii în care avea cea mai mare încredere: „Chinuitor”
- Program TVo săptămână ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 18 – 24 septembrie 2023
- Vedete2 săptămâni ago
Cum a reacționat Gina Pistol după ce a văzut-o pe Irina Fodor în locul ei la Chefi la Cuțite?
- Grila de programe2 săptămâni ago
GRILA DE TOAMNĂ PRO TV 2013. Când încep emisunile șu seralele preferate Toate detaiile aici!