IN TOP | Semifinala Burlacul, lider absolut de audienţã (vezi cifre si foto) - RADAR DE MEDIA
Connect with us

AUDIENȚE TV

IN TOP | Semifinala Burlacul, lider absolut de audienţã (vezi cifre si foto)

Published

on

Telespectatorii au condus ieri postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã atât la nivelul întregii zile, cât şi în prime time. Semifinala Burlacul, Observator 13, Observator 16, Mireasã pentru fiul meu, precum şi Next Top Model (redifuzare) au surclasat competiţia la nivelul targetului comercial, 18-49 urban.

Antena 1 a cucerit ieri clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile, pe targetul comercial, 18-49 urban, postul din Bãneasa înregistrând pe Whole Day un rating mediu de 2.3% şi 15.1% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. Şi în Prime Time, Antena 1 şi-a adjudecat prima poziţie  în clasamentul de audienţã, la nivelul targetului all urban, peste 525 000 de români urmãrind asearã programul Antenei 1.

18-49 Urban
Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
Whole Day Antena 1 2.3 15.1 130
Pro TV 2.2 14.1 122

 

Aventurile burlacului din semifinala show-ului cu acelaşi nume i-au cucerit pe telespectatori de la primul, la ultimul minut, emisiunea situându-se în fruntea clasamentului de audienţã, la nivelul tuturor categoriilor relevante de public. Astfel, pe targetul comercial, 18-49 urban, Burlacul a înregistrat un rating mediu de 5.9% şi 16.5% cotã de piaţã, in vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de Pro TV cu doar 4.7% rating şi 13.2% share.

18-49 Urban
Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
Burlacul (20:28-23:15) Antena 1 5.9 16.5 328
Pro TV 4.7 13.2 263

 

Peste 1 673 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau asearã, în minutul de aur, 23:08, alegerile burlacului,  mult peste dublu faţã de cei care în acelaşi interval orar urmãreau programul oferit de Pro Tv.

Minut de aur National Antena 1 Pro TV
Timebands Rtg% Share Rtg(000) Rtg% Share Rtg(000)
23:08 8.8 25.5 1673 3.9 11.4 746

 

Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, emisiunea înregistrând ieri o cotã de piaţã de 20.4% şi un rating mediu de 2.8% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 6.7% şi un rating mediu de 0.8 procente.

Advertisement
18-49 Urban
Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
Mireasa DA (14:00-16:00) Antena 1 2.8 20.4 158
Pro TV 0.9 6.7 52

 

Pe primul loc în preferinţele românilor din mediul urban au rămas şi jurnalele de ştiri de peste zi, Observator 13 şi Observator 16 aducând în faţa micilor ecrane cei mai mulţi telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban. Astfel, jurnalul orei 13 prezentat de Mihaela Cãlin a înregistrat un rating mediu de 2.2% şi o cotã de piaţã de 16.6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, locul secund fiind ocupat de Pro TV cu 1.7% rating şi 13% cotã de piaţã.

18-49 Urban
Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
Observator (13:00-13:54) Antena 1 2.2 16.6 122
Pro TV 1.7 13 96

 

18-49 Urban
Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
Observator 16 (16:00-17:00) Antena 1 3.6 21 198
Pro TV 1.3 7.7 73

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 22 august 2013

 

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending