Connect with us

BAZAR

Incep audițiile pentru Mastering the Music Business

Avatar

Published

on

Ediția din acest an a Mastering the Music Business – conferința dedicată industriei muzicale din România – aduce încă o noutate: sesiunile de audiții.

În timpul acestora, câțiva dintre producătorii muzicali invitați (autohtoni și internaționali) le vor oferi feedback în timp real, față în față, celor care se înscriu.

Practic, juriul format din specialiști: Dan Byron (România), Serban Cazan (România), Alex Cotoi (România), Matt Lawrence (Grammy Award winner – UK), James Lewis (UK), Alex Mihulin – Versus (România), Victor Panfilov (România) va audia piesele și, pentru fiecare compozitor și/ sau artist în parte, va oferi sfaturi în acord cu expertiza fiecărui profesionist.

 

Cum te poți înscrie la audiții?

Trimite o piesă (un link la YouTube sau Soundcloud – nu sunt acceptate piesele atașate mailului) pe adresa de mail: ask@masteringthemusicbusiness.ro , cu subiectul „Listening Sessions” până la data de 28 februarie 2018. În corpul mailului adaugă și numele persoanei care înscrie piesa și care va participa la audiții.

Pe 10 martie se vor anunța piesele care vor fi audiate. Programul sesiunilor de audiții în cadrul conferinței va fi anunțat odată cu programul detaliat al acesteia.

 

Condiții de participare la audiții:

Doar persoanele care au deja un bilet valid pentru conferință (cel puțin pentru zilele de 20 și 21 martie) pot înscrie piese pentru sesiunile de audiții.

 

Mastering the Music Business, prima conferință dedicată industriei muzicale din România, a ajuns la cea de-a treia ediție și se va desfășura în perioada 20 – 21 martie 2018, la București. Acest eveniment le aduce participanților numeroase oportunități de relaționare cu persoane-cheie care activează în industria muzicală și în industriile adiacente.

Comentarii

Evenimente

Iuliana Tudor anunță cât a strâns Crucea Roșie Română până acum. Campania continuă!  

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Ne bucură faptul că atât persoanele juridice cât și persoanele fizice au fost foarte receptive la campania inițiată de Crucea Roșie Română. Până în acest moment, donațiile în bani de la persoane juridice au  ajuns la 3.570.000 de euro.  

 

Informații noi din campania România salvează România:

– 1.704 pachete cu alimente de bază au fost distribuite la persoane izolate la domiciliu, afectate de Coronavirus/ un pachet are 12 kg și contine produse greu perisabile în valoare de 90 lei/pachet – alimentele au fost achiziționate de Crucea Roșie Română din fonduri proprii.

 

– 4.850 pachete cu produse de igienă de primă necesitate au fost distribuite la persoane izolate la domiciliu și centre de carantină din țară – valoarea unui pachet este de 60 lei/pachet – achiziționate de Crucea Roșie Română din fonduri proprii.

 

-61 957 de materiale de protecție distribuite unităților sanitare / direcțiilor de asistență socială/ vămi /

–  9 276 de produse de igienă, primite din sponsorizari în natură, su fost  distribuite la unități medicale

894 persoane aflate în izolare la domiciliu au fost monitorizate telefonic de voluntarii Crucii Roșii Române

– 14 500 kg produse din carne (mezeluri), 100800 de ouă, 10 000 kg de morcovi și 9456 litri apa îmbuteliată – primite de la organizația Prețuiește viata au fost distribuite de voluntarii Crucii Roșii la Direcțiile de Asistenta Sociala, Cămine de   de batrani, centre de plasamnet și familii izolate la domiciliu.

 

Fonduri din sms 14 781 * 2eur = 29 562 euro.

Campania continuă! Donații prin sms (2 euro/sms) se fac in continuare la 8827, iar donații online pe www.crucearosie.ro.

 

Comentarii

Continue Reading

Muzica

Mara Georgescu la doar 16 ani are succes internațional iar acum a lansat piesa “Uită-mă”

Avatar

Published

on

Puține tinere din showbizzul românesc ajung să aibă succes internațional încă de la prima piesă, însă este cazul Marei Georgescu, care anul trecut, în noiembrie, pe când avea 15 ani a lansat melodia “Gin Gin”, care a ajuns să fie difuzată în mai multe țări precum Turcia, Israel sau Azerbaidjan. Iar acum puştoiaca a lansat melodia “Uită-mă”, o piesă R&B care sigur va prinde printre cei care iubesc acest gen muzical.

Simpatica şi talentata Mara Georgescu, la doar 16 ani împliniți în ianuarie, revine în lumea muzicală și lansează cel de-al doilea single al său. Mesajul piesei “Uită-mă” e direct, caracteristic pentru artistă. “Lucrurile sunt spuse pe bune şi fără menajamente, pentru că azi, fetele valoroase ştiu să se impună şi pun punctul pe I. Iubitelor, nu uitaţi că voi sunteţi cele care alegeţi mereu, şi de ceva vreme ” the beauty” se impune în faţa lui “the beast”, spune tânăra. Solista cântă pentru cei din generaţia ei, iar melodia “Uită-mă” te va determina de la prima audiţie să fredonezi şi chiar să incluzi în obişnuinţele tale verbale zilnice, sintagma “Uu, Uu.. “, de câte ori vrei să dai flit sau o replică acidă. La Mara, siguranţa şi originalitatea se îmbină perfect cu trendul rebel şi modern, este pe deplin reprezentanta valului de teenageri cu fitză şi personalitate.

“Uită-mă ” vine după succesul înregistrat de “Gîn, Gîn”, piesa de debut, cu care artista este difuzată pe radiouri în multe ţări precum Turcia, Israel sau Azerbaidjan. „Când am aflat, nu mi-a venit să cred, mi s-a părut wow. A fost o mare surpriză şi nu mi-a venit să cred aşa ceva, mai ales că sunt la început de drum. Am avut încredere de la început în această piesă, în compozitorul ei, în proiect. „Gin Gin” mi-a plăcut de la început şi am sperat să am succes cu ea. Mă bucur că sunt susţinută de oameni importanţi şi cărora le place acest proiect. Să sperăm că vom începe să avem concerte peste hotare”, a spus tânăra solistă. Noul single este o producție Lanoy Records. Piesa e un R&B cu influențe trap și are un super flow care vă va crea sigur dependenţă. Așa că fiți cu ochii pe profilul de Youtube al tinerei și pe rețelele de socializare pentru a află nouati.

Comentarii

Continue Reading

BAZAR

Vlad Avarvari sare în ajutorul artiștilor din România

Avatar

Published

on

    Jurnalistul independent Vlad Avarvari, cunoscut ca fiind “băiatul care a revoluționat învățământul românesc” , a publicat ieri un mesaj de susținere pentru toți artiștii din România. De asemenea, Vlad este student la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din București, iar la doar 20 de ani a ajuns să fie PR-ul mai multor artiști cunoscuți de la noi, printre care artista AVA, vloggerița Miru și proiectul Shoeba, de mare succes în străinătate.

 

Totodată, tânărul jurnalist, are o experiență de mai bine de 2 ani în acest domeniu, colaborând în trecut și cu redații de mare renume de la noi, precum DigiFm, Evenimentul Zilei, Radio România Actualități și TVR.

 

Mesajul publicat de Vlad Avarvari a fost:

 

                         Cât de respectați sunt artiștii români în propria țară?

Artiștii români încep să resimtă nepăsarea instituțiilor publice de profil cu privire la situația prin care de altfel și industria muzicală din România trece.Lipsa de evenimente, concerte, lipsa de promovare a pieselor atât la radio, cât și la tv, le îngreunează și mai mult viața artiștilor noștri, care nu prea mai au venituri..

De asemenea, acești artiști români plătesc statului taxe uriașe de sănătate, pensii, impozite pe venit și multe altele.În aceast caz, statul știe doar să ia și nu știe să ocrotească, un fel de “INTER ARMA SILENT MUSAE”, așa cum este celebra expresie latină.

Asta se întâmplă și în cazul artiștilor și caselor mari de discuri, dar despre artiștii noi, la început de drum sau care nu au piese pe radio, cu ei ce se întâmplă?Iar despre casele mai mici de producție, despre producătorii muzicali, cu ei ce se va întâmpla în acestă perioadă?Cine îi sprijină, daca și până acum au făcut-o tot pe cont propriu sau din investițiile personale?

Acest coronavirus, nu a afectat doar câteva domenii, ci și industria muzicală!!

A fi actor, producător muzical, compozitor, interpret, poet, textier, inginer de sunet, sound designer, creator de conținut sunt meserii recunoscute de statul român, la fel cum sunt și alte meserii liberale, cum ar fi meseria de jurnalist independent, avocat, contabil și multe alte meserii independente care nu sunt luate în seamă și pentru care nu s-a comunicat nicio măsură concretă de sprijin, din partea Guvernului.

În timp ce o mulțime de organizații neguvernamentale din SUA și Europa, plus o serie de organisme de gestiune colectivă au luat măsuri pentru a susține artiștii cu măsuri clare și cu fonduri substanțiale, organismele de gestiune a drepturilor de autor din România, precum UCMR și Credidam nu anunță nimic.

Având în vedere că și sumele încasate de aceștia până acum erau derizorii, ne așteptăm ca de acum încolo să fie și mai greu.Mulți se vor reprofila, ceea ce nu este normal, într-o țară care face parte din U.E!

Muzica și arta sunt vitale pentru artiștii noștri, dar și pentru publicul larg.Haideți să-i susținem pe artiști cu un share la această postare, pentru ca mesajul să ajungă unde trebuie!!

Totodată, aș vrea să ne gândim împreună la următoarea întrebare:

Cum ar fi o singură zi în România fără să auzim nici o melodie?

 

P.S:Acest articol urmeaza sa fie postat si pe site-ul www.ideaman.ro cand acesta va fi disponibil.

 

Sursa: facebook.com/ideaman.ro

 

Imediat după publicarea articolul pe Facebook, Vlad a ținut să posteze o fotografie și pe contul de Instagram, lângă care a scris:”Am gândit și am scris acest articol pentru susținerea artiștilor din România”.

Reacțiile nu au încetat să apară, iar mai multe vedete i s-au alăturat, printre care: Claudia Pavel, Adrian Sînă, Anda Adam, Nicoleta Nuca, Amna, Oana Radu, Raluca Tănase de la Bambi, Giulia, Ioana Ignat și mulți alții.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0