Connect with us

Digital

Industria europeană de publicitate are așteptări moderat-pozitive cu privire la dezvoltarea pieței în perioada următoare

Acestea sunt concluziile raportului dat publicității, în România, de către Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) și Asociația Europeană a Agențiilor de Comunicare (EACA). Reducerea nivelului de încredere este compensată, însă, de așteptările moderat pozitive, pe termen scurt, privitoare la cererea de servicii și la evoluția resurselor umane. Acest optimism moderat pare totuși nepotrivit, câtă vreme cererea de servicii și ocuparea forței de muncă scade sau înregistrează o stagnare în ambele cazuri.

Avatar

Published

on

Grafice: UAPR

Așteptările industriei europene de publicitate privitoare la dezvoltarea pieței în perioada următoare sunt moderat pozitive. Încrederea pe care o au oamenii de afaceri din marketing și publicitate în sectorul lor de activitate a înregistrat o ușoară scădere în primul trimestru al lui 2016, față de trimestrul patru din 2015.

Acestea sunt concluziile raportului dat publicității, în România, de către Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) și Asociația Europeană a Agențiilor de Comunicare (EACA). Reducerea nivelului de încredere este compensată, însă, de așteptările moderat pozitive, pe termen scurt, privitoare la cererea de servicii și la evoluția resurselor umane. Acest optimism moderat pare totuși nepotrivit, câtă vreme cererea de servicii și ocuparea  forței de muncă scade sau înregistrează o stagnare în ambele cazuri.

Indexul european care analizează climatul de business în advertising, realizat pe baza datelor colectate lunar de la companii de cercetare în domeniu din întreaga Europă pentru Comisia Europeană, semnalează o reducere a încrederii la nivelul sectorului de marketing și publicitate, coeficientul de încredere scăzând, în medie, pe plan european, de la +11 la +8 (din ianuarie în aprilie).

Indexul include pentru prima dată, coeficienți de încredere din cele mai avansate și cele mai mari piețe din Europa. Industriile de publicitate din Franța (+6), Suedia (+19) și Italia (+24) înregistrează o creștere constantă, pentru al doilea trimestru consecutiv. Pe de altă parte, în Germania (+22) și Polonia (+3) companiile sunt mai puțin încrezătoare decât în cele două trimestre precedente, dar dar coeficientul de încredere rămâne pozitiv. În cazul pieței britanice, coeficientul de încredere a fost foarte volatil, fluctuând de la -10, în octombrie 2015, la +9, în ianuarie 2016, pentru a se prăbuși apoi la -15, în aprilie 2016. Această evoluție este cauzată, aproape sigur, de incertitudinea ce marchează mediul de afaceri pe fondul referendumului privitor la calitatea Marii Britanii de membru al Uniunii Europene.

În acest context, România este una dintre piețele cu cel mai ridicat nivel de încredere în cadrul industriei de publicitate. La consolidarea încrederii în industrie, UAPR contribuie decisiv prin proiectele de cercetare și studiile puse la dispoziția membrilor și prin dialogul constant cu autoritățile, asigurând astfel o bună reprezentare a obiectivelor de dezvoltare a pieței în cadrul procesului legislativ.

Revenind la raportul european, cererea de sevicii de publicitate a rămas constantă (+8), la fel și estimările pentru această variabilă. (+12). Cu toate acestea, ocuparea forței de muncă în industria de publicitate are o tendință moderată de scădere în primul trimestru, reducându-se de la +10 la +7. În același timp, estimările privitoare la ocuparea forței de muncă în industrie au crescut de la +5, în primul trimestru din 2016, la +8, în al doilea trimestru.

Companiile din Europa de Vest își mențin așteptările privitoare la cererea pentru serviciile lor la cel mai scăzut nivel (+11), spre deosebire de nordici (+23), de țările central-europene (+12) și de Europa Mediteraneană (+15).

Când sunt întrebați cum se așteaptă să fluctueze resursele umane în următoarele trei luni, companiile din Europa de Nord și de Vest sunt mai optimiste: estimările lor au crescut de la +7 și +10 în ianuarie 2016, la +9 și, respectiv, +13 în aprilie 2016. Europa Mediteraneană, Centrală și de Est, în schimb, este mai puțin optimistă în aprilie, decât în ianuarie (scăzând de la +6 și +7 la +3 și 0.

Raportul EACA este atașat acestui mesaj sau se poate descărca de aici.

grafic evolutie publicitate 2016 europa UAPR

 

Comentarii

Business

AttoSoft sustine performanta si ofera soft pentru service-uri auto

AllProWeb.ro

Published

on

AttoSoft.ro

AttoSoft.ro este o companie a carei activitate are in prim plan evolutia clientilor sai si performanta business-urilor, oferind de la soft pentru service-uri auto, la programe de gestiune pentru retail, programe de salarizare bugetari si pana la software pentru invatamant.

Incepand cu anul 1995, compania ofera solutii software competitive, materializate in programe si servicii smart. In momentul in care echipa AttoSoft a inceput sa creeze software ERP, singurii competitori din tara erau firmele care traduceau si adaptau cerintelor antreprenoriale software-uri din tari precum Franta sau Italia. Azi, se poate vorbi despre ani de experienta, produse si servicii diferite, despre performanta.

Luand in considerare necesitatile antreprenorilor cu afaceri auto, AttoSoft.ro a creat aplicatii care sa raspunda pozitiv solicitarilor acestora. In mod cert, utilizarea unui program de gestiune piese auto este net superior oricarei alte abordari.

MyManager, primul soft romanesc pentru service-uri auto

La 5 ani de la infiintare, AttoSoft a lansat a doua generatie de software, profitand de experienta anterioara. Cu un concept nou in ceea ce priveste bazele de date si cu o interfata mult pe plus, aplicatiile create reusesc sa convinga peste 600 de antreprenori. MyManager, de exemplu, era in 2001 singura aplicatie romaneasca dedicata afacerilor cu piese auto, o aplicatie cu un succes notabil la Salonul Auto Bucuresti din acelasi an.

MyManager este in prezent aplicatia optim de utilizat de catre cei care se regasesc in urmatoarele situatii:

  • detin un service auto si pun accent pe calitatea serviciilor pe care le ofera;

  • pun accent pe productivitatea activitatilor si isi doresc sa gaseasca solutii pentru a inlocui intocmirea documentelor manual;

  • urmaresc sa identifice o sursa care sa ofere informatii corecte si relevante, in functie de care sa ia cele mai bune decizii.

Potrivit reprezentantilor AttoSoft, “Implementarea solutiei software MyManager® reprezinta serviciul prin care sistemul informatic este configurat pentru a elimina neajunsurile activitatii dumneavoastra (…) Rolul firmei noastre este de a realiza configurarile tehnice ale software-ului si ale hardware-ului, dar mai ales de a organiza procesele de analiza a activitatii, inventariere, modificare a procedurilor de lucru, instruire teoretica si practica a operatorilor etc.”

Avantajele utilizarii MyManager

MyManager ofera o serie de avantaje, indiferent de versiunea pe care proprietarul service-ului decide sa o achizitioneze. Cele mai importante, le includ pe urmatoarele:

  • optimizarea tuturor activitatilor desfasurate in service si programarea eficienta a clientilor, prin programarea posturilor de lucru;
  • obtinerea automata a documentelor de gestiune primara, in speta, devize (oferta, comanda, final de lucrari), procese verbale si note de comanda;
  • consultarea automata a stocurilor;
  • transmiterea comenzilor pentru piese auto catre furnizori;
  • receptia pieselor auto.

Toate aceste avantaje cumulate, au ca rezultat reducerea numarului de angajati, fluidizarea activitatilor si, in consecinta, performanta business-ului. Managementul operational va fi eficient si controlul sporit va permite o gandire strategica eficienta pentru viitor.

AttoSoft sustine dezvoltarea companiilor pe care le detin clientii, prin implementarea unor solutii inteligente care sustin calitatea si performanta. Nu exista business care sa nu functioneze optim atunci cand se fac eforturi, iar service-ul auto nu face abatere de la aceasta regula.

Continue Reading

Tehnologie

Oferte de calculatoare si inchirieri sisteme IT de nerefuzat

AllProWeb.ro

Published

on

Calculator-ieftin.ro

Magazinul online Calculator-ieftin.ro se adreseaza in aceeasi masura clientilor persoane fizice si persoane juridice cu oferte de calculatoare imposibil de trecut cu vederea. Din stocul magazinului online nu lipsesc laptopurile, monitoarele, imprimantele, multifunctionalele, copiatoarele, plotterele, sistemele POS, videoproiectoarele, serverele si retelistica si incarcatoare de diverse tipuri si conectica. De astfel, activitatea magazinului online este definita de vanzarea de produse IT si refurbished si asigurarea de servicii dedicate acestei nise.

Avantajele achizitiilor realizate in magazin sunt numeroase, insa accentul este pus pe calitatea produselor si a serviciilor.

Magazinul online are oferte la calculatoare

Diversitatea calculatoarelor expuse la vanzare determina in mod cert satisfactia clientilor care, indiferent de necesitati, vor putea gasi produsul dorit. Aceste calculatoare refurbished si SH sunt importate din Franta, Anglia, Germania si Olanda, facand parte din stocuri care nu au fost vandute sau au fost putin utilizate in companii mari.

Din magazin pot fi cumparate sisteme complete de calculatoare – desktop, monitor LCD/TFT, tastatura si mouse, inclusiv componente sau elemente de conectica. Calculatoarele sunt produse de branduri cunoscute, precum: HP, IBM, Lenovo, Sony, Dell, Toshiba, Acer, Asus, Packard Bell, Lexmark, Fujitsu Siemens, Belinea, Samsung, LG. Acestea pot fi configurate dupa cum isi doreste clientul, care poate sa aleaga intre Pentium 4, DualCore, Core2Duo sau Core2Quad.

Monitoarele aferente pot fi LCD sau TFT, iar dimensiunile se pot alege intre 15″, 17″, 19″ sau 23″. Pot fi normale sau wide. De asemenea, si monitoarele provin de la branduri foarte cunoscute, situate in topul industriei IT. Atat monitoarele, cat si calculatoarele sunt testate si aduse intr-o stare de functionare impecabila, daca este cazul, inainte de a fi incluse in oferta de vanzare. Livrarea calculatoarelor si monitoarelor comandate nu doar ca este rapida, ci este insotita de toate accesoriile necesare.

Magazinul online Calculator-Ieftin inchiriaza avantajos sisteme IT

Mangementul companiei care gestioneaza magazinul online vine in intampinarea clientilor sai persoane fizice cu o oferta de inchiriere care sa ii ajute sa evite pe cat se poate unele investitii mari. Este greu de crezut ca mai exista un IMM care sa functioneze eficient fara sa aiba la dispozitie imprimante, multifunctionale sau copiatoare. Aceste dispozitive au insa un cost si acesta nu este mic. Pentru a nu-si bloca resursele de capital antreprenorii pot decide sa inchirieze echipamentul necesar, motiv pentru care vor trebui sa faca un abonament.

O astfel de solutie ofera numeroase avantaje, inclusiv pentru faptul ca in contract se stipuleaza ca toate posibilele defectiuni ulterioare inchirierii intra in sarcina companiei IT care va trebui sa le rezolve.

Pretul unui abonament este accesibil, indiferent de tipul acestuia. In acest pret intra si transportul echipamentului acolo unde este solicitat (sediu sau punct de lucru), instalarea acestuia, instruirea angajatilor care il vor utiliza, suport tehnic si multe alte elemente in legatura cu care clientul va fi informat in cadrul discutiilor cu specialistii companiei IT.

Continue Reading

Digital

Adsem – pentru rezultate mai bune!

Avatar

Published

on

Cele mai bune rezultate in comertul online se obtin, doar daca proprietarii busines-urilor aplica tehnici de optimizare SEO sau campanii active pe diverse retele de socializare. Adsem este o agentie promovare online, foarte eficienta care adopta concepte noi de marketing, destinate sa aduca 100% succes in cadrul oricarei firme care apleaza la serviciile lor.

Metoda de promovare social media a devenit un  instrument comun, folosit in toata lumea, deoarece informatia pe internet circula rapid, mai ales daca este plasata in cadrul unei retele de socializare precum Facebook sau Instagram, unde publicul este receptiv la orice informatie postata.

De asemenea, unealta cea mai folosita in acest tip de marketing este procesul de optimizare SEO. SEO reprezinta strategiile sau procesul prin care websiteul sau anumite pagini devin vizibile gratuit in lista rezultatelor pe care le ofera motorul de cautare. SEO inseamna Optimizare pentru Motoarele de Cautare. Acronimul SEO provine din expresia Search Engine Optimization.

Avand in vedere ca acum Google este cel mai folosit motor de cautare, optimizarea pentru motoarele de cautare inseamna sa aplici tehnici si strategii, astfel incat website-ul tau sa fie listat in Google pe o pozitie cat mai buna. Pentru acest trafic nu trebuie sa platesti. Daca vrei sa atragi trafic pe website-ul tau, folosind tehnici de optimizare SEO, iti recomad aceasta firma specializata in optimizare SEO,  ce iti pot oferi sfaturi si solutii rapide si eficiente depre optimizarea website-ului.

Pentru asta, trebuie folosita o structura cat mai buna a cuvintelor cheie. Este bine sa se foloseasca cuvinte cheie in descriere, in numele domeniului, in blog, in titlurile paginilor, etc. Aceasta utilizare trebuie sa fie cat mai naturala posibil. Firma Adsem poate sa implementeze tehnici SEO, avand la dispozitie o echipa de specialisti care stiu cum sa procedeze in acest domeniu. Adsem ramane o investitie de viitor pentru toti cei care vor sa se remarce online!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0