Connect with us

Business

Infiintare firme Bucuresti cat mai facil cu putinta !

Redactia Radar de Media

Published

on

Am auzit multi oameni ca si-ar dori sa lucreze pentru ei insisi, fiindca multi patroni nu stiu sa aprecieze eforturile angajatilor. Cand stai in firma peste program 4-5 ore si stii ca beneficiile sunt ale tale si tu dispui de fondurile rezultate din munca ta in plus, situatia se schimba.

Dar ce faci, cand in fiecare zi esti retinut peste program 2-3 ore nefiind retribuit pentru ele? Ti se ia din timpul tau de odihna si din orele pe care ai putea sa le petreci in compania celui mic, jucandu-te cu el sau spunandu-i povesti, fara sa ti se dea altceva in schimb.

Cand stii pentru ce muncesti, nimic nu ti se mai pare greu. Ai curaj si solicita servicii infiintare firme Bucuresti si mai ales nu repeta cu angajatii tai greselile pe care le-au facut fostii tai angajatori cu tine!

Romanii nu se mai tem de birocratie, cand doresc sa isi faca o firma, un ONG sau un PFS, fiindca Adisaf.ro se ocupa de tot.

Singur iti este greu sa obtii toate informatiile necesare si poti face mai multe drumuri inutile, fiindca iti poate lipsi o hartie importanta de la dosar, dar cu ajutorul celor de la firma prezentata mai sus, obtii aprobarile intr-un timp cu 50-60 % mai scurt.

Experienta isi spune cuvantul in cazul acestor profesionisti, de aceea nu apela la altcineva si nu incerca sa bati la usi singur. Datorita lor, functioneaza cu succes in Bucuresti: cabinet mari de avocatura, firme de transporturi internationale si internationale, companii puternice ce asigura servicii de curierat, firme de constructii, saloane de infrumusetarea si clinici medicale renumite.

Portofoliul acesta bogat, care contine oameni de afaceri ce ocupa primele locuri in topul celor mai bogati din tara demonstreaza calitatea premium a serviciilor firmei Adisaf.ro care s-a ocupat nu numai de infiintare, ci si de:

-consiliere la inceput, cand esti debusolat, nu stii cum sa faci un plan de afaceri si sa rezolvi o serie de probleme marunte de care depinde succesul afacerii tale. In spatele atator firme de succes din Bucuresti stau planurile de afaceri excelent intocmite de salariatii firmei Adisaf.ro.

-gasirea unui sediu social sau alegerea celui mai bun pentru buna desfasurare a afacerii. De multe ori, un sediu periferic este sinonim cu falimentul. Oricat de buni ar fi avocatii, daca isi desfasoara activitatea intr-un cabinet situat la marginea orasului si nu isi fac un site pe internet, sa poata fi contactati cu usurinta, slaba nedejde sa fie angajati! Ai nevoie sa iti aranjezi parul urgent, fiindca te duci la o intalnire de afaceri in Centrul Vechi. Spune-mi, te rog, te mai duci la salonul de infrumusetare din Baneasa, cand fiecare minut conteaza?

Unde ai asigurat vadul comercial, in centru sau la marginea orasului?

Pai, poti observa singur, la inceput, numarand oamenii care trec la orele de varf si intr-o zona si in alta!

Este posibil ca in febra entuziasmului, sa nu te mai gandesti la aceste aspecte esentiale. Ei, bine firma care te ajuta sa iti infiintezi legal firma, te va preveni asupra acestui fapt. Profesionistii ei nu te lasa sa incepi ceva sub amenintarea iminenta a esecului, fiindca este in joc orgoliul firmei respective.

Este la fel ca in cazul profesorilor care nu mai primesc la meditatii elevi care nu invata, iar prin rezultatele slabe la examene le-ar stirbi prestanta de profesori foarte buni.

Consultanta de specialitate face diferenta intre o firma care obtine  profit si una care da faliment rapid.

Nu poti sa spui: ”Sunt banii mei si imi este indiferent, daca ii pierd!” fiindca raspunzi de angajati si de familiile lor. Ei lucreaza pentru tine asteptand in schimb stabilitate financiara si respect.

Gandeste-te ca, daca nu soliciti si nu asculti recomandarile firmei prezentate pe larg in acest articol, vei fi nevoit sa iti privesti muncitorul credincios in ochi si sa il anunti ca va fi concediat, fiindca firma ta este in pragul falimentului!

Ai trecut vreodata prin asta? Nu ti-as dori! Oamenii ajung in pragul depresiei, mai ales daca au credite in banci si nu au alte surse de venit.

Atat pentru solicitarea serviciilor de infiintare firma, cat si pentru consultanta sau desfiintarea firmelor care nu sunt profitabile nu trebuie sa te deplasezi de la domiciliu, fiindca poti comunica online cu ei sau la telefon. In acest mod iti ramane timp si pentru pasiunile tale si pentru familie si nu cheltuiesti bani inutil pe drumuri.

Ai curaj sa deschizi o afacere de familie, care sa va uneasca in jurul unei pasiuni comune: pictura, bucataria, comertul, designul vestimentar sau turismul!

Vei vedea cat de frumos va fi sa plecati toti in acelasi timp de-acasa, sa faceti zid in fata greutatilor si sa va bucurati de reusite, impartind in mod egal roadele.

Esti la un click distanta de indeplinirea visului de a lucra pentru tine si ai tai, asa ca urmeaza-ti drumul!

Tot ceea ce te rog este ca in momentele in care te vei simti mare si tare, sa nu il zdrobesti cu vorbe, nedreptati sau sarcini mult prea grele pe cel care muceste pentru tine.

Existenta unei firme care sa se ocupe de infiintarea firmei tale si care sa te consilieze iti netezeste calea catre succes.

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Business

Descoperiți oferta completă de instalații de la Mancaro

Avatar

Published

on

centrale etrmice

În momentul în care urmează să facem renovări în locuință, totul stă în alegeri – alegerea firmei prestatoare de servicii, alegerea produselor potrivite care să se plieze pe necesitățile noastre și a magazinului din care le achiziționăm.

Ce înseamnă de fapt renovarea? Este un upgrade pe care îl facem la ceea ce avem deja în locuință. Și aici ne referim la pereți, tâmplărie, uși, mobilier, obiecte de decor, dar și la instalații termice, electrice și sanitare – în funcție de ceea ce dorim să schimbăm.

Instalații termice, electrice și sanitare? Mancaro este soluția!

Când vine vorba de instalații în general, atunci când dorim produse de calitate la prețuri ce pot face oricând competiție celorlalte magazine de profil, o recomandare o reprezintă Mancaro – Magazin de instalatii si centrale termice.

Vorbim de un magazin care, încă din anul 1998, a ocupat un loc fruntaș pe piața din România în domeniul instalațiilor termice, sanitare și electrice. Mancaro este o societate care de-a lungul timpului s-a axat pe mai multe categorii de produse. Dintre acestea menționăm: panourile solare, radiatoare, centrale, cazane, hidrofoare și pompe submersibile, produse pentru realizarea încălzirii prin pardoseală, diverse accesorii potrivite pentru grădină, scule și unelte, elemente de fixare, feronerie, produse destinate grădinăritului, produse pentru uz casnic, vopsele și adezivi.

De ce să alegem Mancaro?

Așadar, Mancaro este în primul rând axat pe diversitate, reușind să acopere toate nevoile ce survin în momentul realizării unei renovări, venind mereu în atenția clienților săi cu produse înalt calitative, rezistente în timp și la prețuri accesibile.

Mancaro este un magazin ce se adresează atât societăților de execuție, cât și tuturor persoanelor fizice care doresc să își îmbunătățească condițiile de trai și confortul din locuință.

Echipa Mancaro este compusă din persoane care au o mare experiență în domeniul instalațiilor, așadar sunt în măsură să ofere sfaturile și indicațiile necesare oricărui client care nu este hotărât ce să aleagă în funcție de nevoile pe care le are. Aspecte precum promptitudinea, seriozitatea și profesionalismul sunt cele ce definesc personalul ce activează în cadrul magazinelor Mancaro.

Cât despre magazinele Mancaro, precizăm faptul că există două magazine fizice situate în Suceava. Însă, pentru cei ce nu locuiesc în Suceava sau în apropierea orașului, Mancaro vine cu soluția perfectă – magazinul online de unde oricine poate comanda produsele necesare, urmând a fi livrate în orice colț al țării.

Mancaro nu înseamnă doar produse de calitate, ci și servicii pliate pe necesitățile fiecărui client. Iar când spunem servicii ne referim la consultanță, preluare comenzi, livrarea acestora dar și la vânzarea propriu-zisă din cadrul magazinelor fizice din Suceava. Până la urmă, omul sfințește locul, așa se spune. Așadar, profesionalismul echipei Mancaro este cel care face diferența de celelalte magazine de profil.

Stocurile magazinelor sunt actualizate în mod constant, astfel încât livrarea sau achiziția directă să se poată face în timp redus la minim.

De asemenea, noi și noi produse sunt puse la dispoziția clienților, pe măsură ce apar pe piața în domeniu.

Optați pentru calitatea produselor și serviciilor oferite de Mancaro și începeți să faceți cumpărături inteligente din magazine cu experiență pe piața instalațiilor.

Descoperiți toate produsele disponibile accesând site-ul oficial magazinulinstalatiilor.ro.

Comentarii

Continue Reading

Studiu

Digi24 este în topul celor mai de încredere branduri conform Institutului Reuters

Avatar

Published

on

            Digi24 se menține pentru al patrulea an consecutiv, în topul celor mai de încredere branduri, conform Digital News Report realizat de Institutul Reuters. În plus, Digi24.ro se situează printre cele mai urmărite și credibile surse de informare din online.

 

Conform raportului Digital News Report, lansat de Institutul Reuters şi Universitatea Oxford, 71% dintre respondenți consideră că Digi24 reprezintă un brand media de încredere și rămâne, pentru al patrulea an consecutiv, în topul celor mai urmărite instituții de presă din țară.

Postul de știri Digi24 se menține în topul realizat de Institutul Reuters, al doilea cel mai de încredere și urmărit post de televiziune din România, dar și primul post de știri din acest clasament. Astfel, 44% dintre telespectatori aleg săptămânal platforma TV a Digi24.

Platforma Online este de asemenea, în topul celor mai urmărite surse de informaţie, ocupând poziția a treia, cu 30% dintre utilizatori care se informează de pe site-ul sau aplicația digi24.ro.

Raportul se bazează pe o cercetare realizată în 40 de ţări şi la care au participat peste 80.000 de consumatori de ştiri. În România, sondajul a fost făcut în perioada ianuarie-februarie 2020, pe un eșantion de 2.017 persoane, cu o distribuție mai mult urbană, având o marjă de eroare +/-2,18%.

            „Digital News Report de la Reuters Institute, din acest an confirmă un trend general către o lume a știrilor mai digitalizată, dominată de platforme, având în centru dispozitivele mobile; în plus, există dovezi că unii editori de materiale deosebite, premium, se bucură de o creștere a abonamentelor. (…)

Încrederea în mass-media crește timid în 2020, față de 2019, România fiind pe locul 19, din 40 de piețe de media, cu 38 la sută din audiențele digitale care declară că au încredere în presă, în general. Digital News Report demonstrează că încrederea în presă este influențată de evoluțiile sociale și de gradul de divizare al unei societăți, iar în România, anul 2019, în comparație cu alte țări, a fost un an fără evenimente politice, economice sau sociale deosebite…, se mai arată în secţiunea pentru România a raportului.

Comentarii

Continue Reading

Business

Comerțul nu este afectat de coronavirus – magazinele de bricolaj online au un avantaj

Avatar

Published

on

Într-o perioadă de criză unii nu se pot gândi decât la necesitățile de întreținere. Totuși cine stă la casă, are gospodărie în întreținere mai ales în perioada în care primește recomandare de a sta cât mai mult timp acasă, își caută preocupare. Așa se face că, pe lângă magazinele alimentare sau farmacii, magazinele de bricolaj sunt în continuare în atenția publicului.

Desigur, în această perioadă în mod special au întâietate variantele online. Bricolaj Market este un exemplu în acest sens.

Activitatea restrânsă îndreaptă atenția către întreținerea spațiului personal

Pe măsură ce se impun reguli mai stricte în decursul perioadei de pandemie, oamenii își îndreaptă mai mult atenția spre timpul petrecut acasă. Aici sunt încă multe de făcut și suprapunându-se cu perioada de primăvară, întreținerea spațiilor verzi sau mici reparații ii vor ține ocupați pe mulți.

Sunt căutate în mod special echipamentele pentru grădină, pentru tăiat iarbă, tuns gazon, dar și tipuri diverse de aparat de sudura, printre altele. Sunt preferate variantele de echipamente de performanță, însă din clasa celor hobby. Prețurile sunt mai rentabile și se disting printr-o capacitate suficient de mare pentru a face față cerințelor gospodărești. Au, din fericire, varietatea necesară dintre care cei interesați pot alege.

Atenție la acest capitol! Bugetul clienților se va îndrepta strict către produsele necesare numaidecât în gospodărie. Pentru a fi o investiție rentabilă este recomandată consilierea. Spre exemplu un inverter de sudură ales poate fi mai scump ca achiziție, însă pe termen lung, la folosire, are capacitate mare cu un consum redus de energie electrică. Pentru utilizatorul casnic va conta de asemenea să fie un echipament compact, ușor de manevrat și de mutat.

Mulți trec munca în online și au de câștigat

Pentru un magazin precum Bricolaj Market activitatea extinsă și în mediul online nu este ceva nou. Acum însă mai mult ca oricând publicul adoptă această variantă ca fiind mai sigură. Ce trebuie să știe publicul este că eshop-urile sunt pregătite să facă față cerințelor. Astfel, ca și până acum, poate fi solicitată asistența tehnică, la preluarea comenzii, consiliere profesională în cazul în care clientul nu distinge opțiunea perfectă pentru nevoile sale.

Produsele cumpărate din magazinele online beneficiază desigur de garanție, așa cum o  oferă producătorul.  La unele tipuri de produse variază, la altele este aceeași pentru toată gama – aparatele de sudură au garanții de până la 2 ani spre exemplu.

De asemenea, comanda poate fi făcută simplu și rapid, fără a fi neapărat necesară înregistrarea unui cont. Și din acest punct de vedere clienții sunt îndrumați astfel încât să bifeze toți pașii în timp scurt.

Stocuri există, curieratul însă funcționează foarte bine, iar pentru grija publicului trebuie menționat că această metodă de cumpărare implică mai puțin contact față în față, limitând așadar riscurile, în contextul pandemiei actuale.

Notă!

Produsele care vin din țări europene unde sunt înregistrate cazuri de coronavirus nu reprezintă un pericol. Multe dintre acestea sunt stocuri pe care retailerii le dețineau și înainte de declanșarea epidemiei. Nu prezintă risc, iar comercianții își asumă toate normele de igienă și dezinfectare.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0