Connect with us

Evenimente

Inima Transilvaniei va bate în ritmuri retro la Castelul Mikó – diMANSIONS

Avatar

Published

on

Punct cu punct, fiecare detaliu de la diMANSIONS Hit Music Festival ajunge la locul său și astfel, cu emoții și entuziasm ne pregătim să dăm startul celei mai mari petreceri retro din inima Transilvaniei, din 14  – 16 iunie. 

Provocarea cea mai mare, cortul Kayam cu o capacitate de 10.000 de persoane a fost ridicat, punctele TOP UP by Banca Transilvania sunt instalate, voluntarii sunt instruiți, unii dintre cei mai mari artiști ai lumii se pregătesc să plece către România (printre care Thomas Anders – Modern Talking, Inner Circle, The Dire Straits Experience, Dr. Alban, Turbo B (ex SNAP!), Lou Bega), iar programul este definitivat.

Schimbări importante în program

Iar pentru ca toate lucrurile să meargă ca unse, este important să le aducem în vedere participanților care așteaptă cu nerăbdare seara de vineri, că au intervenit schimbări în program.

Din motive ce depășesc puterea de control a organizatorilor, ora de începere a concertului gentlemanului muzicii, Thomas Anders (Modern Talking), capul de afiș al festivalului, a fost reprogramat vineri pentru ora 20:45. Spectacolul său va fi urmat de cel al trupei de petrecere olandeze Hermes House Band, împreună cu faimosul interpret al piesei „Mambo No.5”, Lou Bega.

 

Transportul asigurat, programul autobuzelor la diMANSIONS finalizat

Iubitorii muzicii anilor 80-90 și 2000 care își doresc să ajungă la festival în oricare dintre cele 3 zile, însă nu au la îndemână un transport, se pot orienta către unul dintre autobuzele diMANSIONS care circulă pe rutele Sfântu Gheorghe, Târgu Secuiesc, Brașov și Miercurea Ciuc (cu oprire în Băile Tușnad). Orarul acestora poate fi consultat aici, urmând ca orarul pentru ruta Miercurea Ciuc să fie adăugat până la sfârșitul zilei. Deși programul autobuzelor este stabilit în funcție de programul concertelor (ultimul terminându-se la ora 02:00), organizatorii informează publicul că aceste curse vor putea fi suplimentate dacă va fi nevoie.

Biletele se pot achiziționa și la fața locului în fiecare zi de festival

Fanii muzicii retro vor mai putea achiziționa bilete și abonamente online de pe iabilet.ro, bilete.ro sau myticket.ro până la sfârșitul acestei zile. De vineri, 14.06, acestea vor putea fi achiziționate exclusiv de pe site-ul festivalului, www.dimansions.ro sau de la locație. Tarifele biletelor și ale abonamentelor vor fi însă mai mari, astfel încât prețul la locație al unui abonament de 3 zile va fi 279 RON, cel al unui abonament VIP pe 3 zile 459 RON, un bilet de o zi va costa 139 RON, în timp ce varianta VIP a acestuia va costa 259 RON. Prețul final al acestor bilete va suporta o mică taxă în plus, percepută de vendorul Eventim.

Plata la diMANSIONS Hit Music Festival se va face exclusiv cu un card special de festival

Din ambiția de a aduce împreună elemente retro cu tehnologii de ultimă generație, organizatorii propun pentru prima ediție a festivalului de hituri diMANSIONS plata exclusiv cu un card special de festival, prin sistemul de plată oferit de Banca Transilvania. Cardul Festipay este un sistem confortabil și simplu, prin care se poate plăti atât pentru mâncare, cât și alte produse achiziționate în cadrul festivalului diMANSIONS.

Cardurile de festival vor putea fi solicitate și încărcate la intrarea în festival, la punctele „TOP UP by Banca Transilvania”. Acestea se emit gratuit și nu au taxe de comision bancar. Suma minimă pentru prima încărcare a cardului este de 30 RON, iar cea maximă este de 500 RON, încărcarea cardului fiind posibilă în orice moment în cadrul festivalului atât cu numerar, cât și cu cardul.

Participanții festivalului vor putea retrage sumele rămase pe card la orice stand „TOP UP by Banca Transilvania” din  festival, până cel târziu luni, 17 iunie, ora 12:00. De asemenea, de subliniat este că aceste carduri vor putea fi utilizate doar la diMANSIONS Hit Music Festival.

Primul festival de muzică din România care introduce comunicarea directă prin WhatsApp

Surprizele nu se opresc aici și vă spunem că un alt element inedit introdus de organizatorii primei ediții diMANSIONS este comunicarea directă cu participanții festivalului, prin intermediul aplicației WhatsApp.

Pentru a avea toate informațiile de ultimă oră la îndemână simplu și rapid, toți participanții sunt încurajați să se aboneze la sistemul de Whatsapp Newsletter urmând acești 2 pași simpli:

  1. Salvează numărul de telefon 0753 699 699 în agenda telefonului tău;
  2. Trimite către acest contact mesajul START pe WhatsApp.

Cei care aleg să se aboneze la acest sistem de informare rapidă trebuie să știe că se pot dezabona în orice moment, trimițând mesajul STOP, iar numărul de telefon va fi eliminat din baza de date diMANSIONS.

 

Activități pentru toate gusturile: Silent Disco

Pe lângă marile concerte de la scena principală Kayam, diMANSIONS va avea parte de o gamă largă de activități de care participanții se vor putea bucura pe toată durata festivalului.

Programul artistic din cadrul evenimentului include și câțiva DJ locali, precum Brny, Dome, Turbo G, Mate și mulți alții, care vor mixa și la scena Silent Disco – unde comunicarea se face prin dans. Aici fiecare participant va primi o pereche de căști pentru a-și selecta canalul de muzică preferat dintre cele puse la dispoziție de DJ.

 

Toate informațiile despre diMANSIONS Hit Music Festival sunt disponibile pe site-ul evenimentului, https://www.dimansions.ro, cât și pe pagina de Facebook a festivalului.

Comentarii

Evenimente

Spectacol de teatru oferit celor din prima linie în lupta împotriva Covid-19

Avatar

Published

on

            În cea de-a patra stagiune Teatru în TVR, organizată de Televiziunea Română, spectacolul „Sarmale cu dragoste” susţinut de Trupa Lui’s Art, este dedicat celor din „linia întâi”, care luptă impotriva pandemiei.

 

Sunt cadre medicale, polițiști, pompieri, militari, jandarmi, care de mai bine de patru luni, luptă contracronometru pentru a salva viețile oamenilor. Ca semn de prețuire, Televiziunea Română, în cadrul campaniei #RespectCelorDinLiniaÎntăi, le oferă o seară de relaxare la un spectacol de teatru în curtea TVR.

 

Duminică, 9 august 2020, de la ora 21.00, aceştia sunt aşteptaţi la spectacolul „Sarmale cu dragoste”, al autoarei Ivona Boitan. Reprezentaţia este parte a proiectului „Teatru în TVR” – cel mai important proiect al Televiziunii Române din acest an, organizat în aer liber, care aduce publicului 18 spectacole de teatru, susţinute de 11 trupe, în 55 de zile cu tot atâtea reprezentaţii.

„Este o invitaţie la o binemeritată clipă de relaxare pentru toţi cei care formează linia întâi în lupta împotriva COVID-19. Cei care cu devotament și spirit de sacrificiu, sunt prezenți zilnic la datorie, muncind în condiții dificile, asumându-și riscuri pe care puțini dintre noi ni le-am asuma”, a declarat Preşedintele-Director General al TVR, Doina Gradea.

Spectacolul va avea loc în aer liber, în grădina TVR, unde gradenele sunt plasate cu respectarea distanței şi a tuturor măsurilor de prevenire a răspândirii virusului.

 

Despre spectacolul  „Sarmale cu dragoste”

„Sarmale cu dragoste” este susţinut de Trupa Lui’s Art, textul şi regia fiind semnate de Ivona Boitan. Cu Victoria Dicu și Nicodim Ungureanu, „Sarmale cu dragoste” este o comedie spumoasă, romantică, un amestec de iubire, tandrețe și… picanterie. Un spectacol cu un el și o ea, trecuți de prima tinerețe, cei doi ajung să se cunoască în sala de așteptare a unui cardiolog. Pe lângă boala de inimă, îi unește pasiunea pentru fumat, cafea, dar, mai ales, pentru sarmale…

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

GoTech World, evenimentul de referință al profesioniștilor interesați de digitalizare se desfășoară exclusiv online pe 11-12 noiembrie

Avatar

Published

on

            GoTech World (denumit anterior Internet & Mobile World), un manifest al digitalizării adresat întregului ecosistem de business din Europa Centrală și de Est, are loc și anul acesta, însă online. Din cauza actualei pandemii, evenimentul de business al anului, GoTech World, este transpus în online pe 11 și 12 noiembrie. Pentru cea de-a noua ediție, organizatorii estimează peste 15.000 de participanți la toate cele 8 track-uri de conținut din cadrul evenimentului, peste 80 de speakeri internaționali și locali și peste 100 de parteneri în zona expozițională.

 

Agenda GoTech World 2020 – The New Reality vine cu schimbări anul acesta. Astfel că, pe lângă Main Stage, Digital Marketing, IT Ops, Security și Java, se adaugă noi track-uri de conținut: Retail & E-Commerce Stage, DevOps Stage și Demo Stage. Unul dintre obiectivele evenimentului cunoscut deja ca fiind „casa economiei digitale din Europa Centrală și de Est” este atragerea unei audiențe internaționale.

 

GoTech World 2020 are cea mai amplă expoziție virtuală din România, care este împărțită în funcție de zonele specifice de interes, precum: Business Software & Cloud, Infrastructure & Cybersecurity, Digital Marketing, E-commerce & Retail, DEV Area și Devices&IoT. Standurile sunt redate 3D, includ un chat interactiv și un sistem de întâlniri video prin intermediul căruia participanții pot interacționa pe tot parcursul evenimentului și pot crea noi legături de business.

 

Raj Samani, Chief Scientist la McAfee, Tim Mueller, Manager Business Development Worldwide la FedEx și Andy Peart, Chief Marketing & Strategy Officer la Artificial Solutions, sunt primii speakeri internaționali confirmați la GoTech World 2020.

 

,,În noiembrie, la GoTech World ne propunem să dezbatem subiectul anului: The New Reality – digitalizarea, care în contextul pandemiei, mai mult ca oricând, nu mai suportă amânare. La ediția precedentă, unul dintre obiectivele noastre a fost accelerarea strategică a digitalizării mediului de business prin resursele relevante pe care le aducem în cadrul evenimentului, iar acum ne aflăm într-un punct critic pentru orice business. Realitatea din prezent ne demonstrează că este absolut necesar ca mediul de business dar și cel public să-și regândească strategiile și să folosească tot mai mult soluții tech care să le permită continuarea activității remote și în condiții sigure. 

 

Formatul de anul acesta permite participarea unui număr mai mare de profesioniști, inclusiv din afara României. Noua scenă de demo-uri reprezintă unul dintre elementele care apar pentru prima dată la GoTech World. Aici toți participanții vor putea vedea live cum funcționează soluțiile tech B2B. Retail & E-Commerce Stage și DevOps Stage sunt și ele noutăți pentru eveniment. Alegerea scenei de Retail & E-Commerce a fost una naturală, având în vedere schimbările care au avut loc în această industrie din cauza pandemiei. DevOps este un fenomen care a luat amploare în mediul IT în ultimii ani, motiv pentru care am decis să ne îndreptăm atenția și în această direcție.” a declarat Alexandru Maxineanu, Project Manager, GoTech World.

 

Accesul la GoTech World 2020 – The New Reality se face prin înregistrarea pe www.online.gotech.world de unde persoanele interesate își pot achiziţiona bilete la eveniment.

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

„De ce ne rabdă Pământul ?”: o expoziție argument la Muzeul Antipa

Avatar

Published

on

            Începând de astăzi, expoziția „De ce ne rabdă Pământul?” propune vizitatorilor Muzeului Național de Istoria Naturală Grigore Antipa o întâlnire surprinzătoare cu ideile unor români de geniu, care și-au lăsat amprenta în știința, economia și arta universală: Grigore Antipa, Constantin Brâncuși și Nicolae Georgescu-Roegen. Expoziția recuperează, în mod inedit, concepte și viziuni originale dezvoltate de cei trei, a căror intuiție în ceea ce privește dezvoltarea durabilă, îi plasează (chiar și) astăzi, în avangardă.

 

Expoziția este deschisă în perioada 6 august – 30 septembrie 2020. Vizitatorii vor putea explora, cu sprijinul dioramelor artistice dedicate celor trei personalități, modul în care cultura tradițională informează și clădește noțiuni devenite astăzi indispensabile pentru dezvoltarea pe termen lung, într-un mod sustenabil.

Dioramele și lucrarea „Culegătorul”, amplasată pe peluza de la intrarea în muzeu, propun un argument multidisciplinar în susținerea afirmațieidezvoltarea unei lumi durabile este un act cultural”. Opera de o viață a celor trei a generat, în ultima sută de ani, valoroase puncte de plecare pentru noi priorități ale lumii actuale, de la economia ecologică sau economia circulară la preocuparea pentru epuizarea resurselor. Trecerea la un trai în armonie cu planeta, presupune înțelegerea și asumarea principiilor dezvoltării unei societăți durabile, iar schimbarea comportamentelor este facilitată de cultură.

„Alăturarea celor trei vizionari poate părea surprinzătoare, dar vrem să scoatem la lumină aspecte mai puțin cunoscute ale muncii lor. De exemplu, Antipa, biologul care a rafinat „diorama” și a fost un pionier în muzeologie, a fost și un experimentat antropolog practician și bioeconomist. Iar Nicolae Georgescu-Roegen, un mare matematician, statistician și economist, autorul teoriei bioeconomiei, este practic necunoscut publicului român din afara mediului universitar – științific, deși este considerat, astăzi, unul dintre părinții conceptului de dezvoltare durabilă la nivel global. De la Brâncuși ne-a interesat perspectiva tehnicii sale de „cioplire directă”, care îl pune într-un dialog creativ direct cu natura și materia.

Toți trei au acordat prioritate naturii și au analizat în mod original relația om-natură-societate, iar unghiul din care le privim opera, în această expoziție, este unul influențat de o întrebare extrem de actuală Cum vrem să ne dezvoltăm: mai mult sau mai înțelept ? explică Teodor Frolu, curator.

 

„Când spunem dezvoltare durabilă, automat ne gândim la viitor, ținte și obiective, Agenda 2030. Expoziția deschisă astăzi ne arată însă cum „dezvoltarea unei lumi durabile este și un act cultural” și cum trei mari personalități ale României, Grigore Antipa, Constantin Brâncuși și Nicolae Georgescu-Roegen, prin munca, creația și operele lor au pus bazele acestui concept, de dezvoltare durabilă. Folosesc acest prilej pentru a invita publicul larg să viziteze această expoziție, să cunoască și să îmbrățișeze principiile construirii unei societăți sustenabile, pentru realizarea schimbării pe care o dorim și de care avem nevoie, mai ales în contextul actual. Doar așa vom reuși să transformăm România și să asigurăm un viitor durabil generațiilor următoare” a spus László Borbély, consilier de stat, coordonatorul Departamentului pentru dezvoltare durabilă din cadrul Guvernului României, prezent la vernisaj.

La vernisaj au participat: Teodor Frolu, curatorul expoziției, Luis Ovidiu Popa, directorul general al Muzeului Naţional de Istorie Naturală Grigore Antipa, László Borbély, coordonatorul Departamentului de Dezvoltare Durabilă, Ivan Patzaichin, președintele Asociației Ivan Patzaichin – Mila 23, Doina Lemny, custode al Atelierului Brâncuși de la Paris, Giorgio Ficcarelli, șeful secției Cultură, Direcția Generală pentru Cooperare Internațională și Dezvoltare DEVCO, Comisia Europeană și Irina Cios, directorul AFCN.

 

Expoziția, aflată în Sala Multimedia de la parterul Muzeului, poate fi vizitată de marți până duminică, între orele 10:00 – 20:00 (ultimul vizitator va intra la ora 19:00). Expoziția este realizată de Teodor Frolu și Dan Vezentan și, sub titlul Building on a Sustainable World, a beneficiat de calitatea de invitat special la BOZAR, centrul cultural din Bruxelles, în 2019, la colocviul internațional Culture4Future, organizat de Comisia Europeană.

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0