Connect with us

ALL MEDIA

Initiative Media: Prognoza media la nivel global pentru anul 2014

Published

on

 

Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, punctează cele mai relevante concluzii pentru piața media a anului 2013 și realizează o prognoză pentru anul 2014, pe baza informațiilor din cel mai recent studiu referitor la piața globală de media realizat de MAGNA GLOBAL.

La nivel internațional, se poate observa o evoluție pozitivă a economiei, care se reflectă și în evoluția volumului cheltuielilor de media, realizându-se o creștere cu 3,2% în 2013, comparativ cu 2012. Pentru anul 2014 în plan mondial se așteaptă o continuare a tendinței ascendente, ceea ce se va concretiza într-o creștere de 6,5%, ajungându-se astfel la un volum global de cheltuieli de media de 521,6 miliarde de dolari, cea mai importantă creștere anuală din ultimii 4 ani.

„Situația Europei Centrale și de Est (CEE) este similară cu cea globală”, spune Alexandra Olteanu (foto), Managing Director, Initiative Media. “Anul trecut CEE a înregistrat o creștere considerabilă, de  7,9%, principalul motor de creștere fiind constituit de Rusia și Turcia. În 2014 ne așteptăm ca volumele de cheltuieli de media din CEE să crească cu un procent similar. În acest context, România se află într-o evoluție flat în ultimii 2 ani, cu menținerea acestei evoluții și pentru 2014. Sperăm ca trendul pozitiv să atingă și România în anul 2015.”

Din punct de vedere al evoluțiilor, zona digitală deține supremația la nivel mondial. În anul 2013  s-a marcat o creștere a volumelor de 16%, atingându-se o cotă de piață de 24%. Rețelele sociale au generat mai mult de 9 miliarde de dolari, crescând astfel cu 58%. Social media a fost unul dintre susținătorii evoluției către veniturile din mobile advertising care aproape s-au dublat  (+85%) ajungând la 16 miliarde de dolari.

„Unul dintre cele mai importante trenduri în digital la nivel mondial anul viitor va fi creșterea considerabilă a bugetelor investite în Programmatic Buying – model de buying care cuprinde real time bidding și alte platforme automate de trading pentru video și display. Conform studiului MAGNA GLOBAL, volumul de cheltuieli pe acest segment va atinge anul acesta 12 miliarde de dolari la nivel global. Iar investițiile în această zonă vor continua să crească până vor atinge 32 miliarde de dolari în 2017. Și în România orientarea clienților către performance digital media creează premisele creșterii volumelor investite în modelul Programatic Buying, Initiative fiind prin oferta sa în avangarda acestui trend”, concluzionează Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative Media România.

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Schimbare in Managementul Kanal D Romania

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Ugur Yesil, General Manager Kanal D din anul 2011, preia pozitia de CEO si Executive Board Member Kanal D (Dogan Media International S.A. ), dupa ce aceasta functie a fost ocupata de Haluk Kurcer.

Ugur Yesil este primul angajat al Kanal D si cel care a pus bazele echipei in 2006 cand Kanal D intra pe piata media din Romania. In perioada 2006-2011 a fost CFO Kanal D, iar din aprilie 2011 si pana in prezent a indeplinit functia de General Manager al postului de televiziune.

Impreuna cu Haluk Kurcer, Ugur Yesil a dezvoltat de-a lungul timpului o strategie bine articulata,  a avut viziunea si curajul de a face schimbari radicale si inspirate care au consolidat pozitia de trendsetter a  Kanal D pe piata media din Romania.

De-a lungul celor 10 ani in care Haluk Kurcer a fost Presedintele statiei, Kanal D a gasit echilibrul perfect intre investitii si rezultate, traversand perioada dificila a crizei economice si ajungand pe profit in 2015, la doar opt ani de la lansarea acestei televiziuni. Abordarea unei strategii de programe care a oferit publicului diversitate si unicitate a generat atat cresterea cotei de piata, cat si a veniturilor.  An de an, Kanal D si-a consolidat pozitia pe piata TV, devenind astazi una dintre statiile din top 3 televiziuni generaliste din Romania; Kanal D se afla adesea pe primul si al doilea loc in topul audientelor, prin programele de succes difuzate pe diferite intervale orare.

Foarte atasat de echipa, vizionar si curajos decizional, Haluk Kurcer si-a pus in valoare vasta experienta manageriala in slujba acestei televiziuni. II multumim pentru implicare, leadership si contributia sa in ceea ce a devenit Kanal D astazi.

Pana la finalul lunii decembrie, Ugur Yesil va prelua atributiile manageriale de la Haluk Kurcer, care va ramane membru al Board-ului, cu atributii diferite.

Kanal D este subsidiara Dogan Sirketler Grubu Holding AS si a emis pentru prima data pe 18 februarie 2007.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Alex Dima, la DigiFM: „Preoții nu ar trebui să umble împăiați și foarte răi, acri”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Alex Dima a fost invitatul lui Cătălin Striblea la emisiunea “Oameni de Colecție”, emisiune de interviuri unice, difuzate LIVE pe pagina de facebook DigiFMRadio și în fiecare duminică, on air, la DigiFM.

Jurnalistul a vorbit despre dorința sa din copilărie de a deveni preot.

„Ani de zile mi-am dorit să fiu preot. În ultimii ani de facultate, când am venit aici în București, am ajuns să nu mai simt că vreau să fac lucrul ăsta. Credeam și cred în continuare că e un lucru foarte fain să fii preot. Dar simțeam că nu sunt eu omul care să se îmbrace în veșminte și să slujească, așa cum cred eu că ar trebui să slujești, cu credință. Când ești în fața sfintei mese și ești în altar și lucrezi cu harul lui Dumnezeu, prezența lui Dumnezeu trebuie să fie acolo, să îl simți pe Dumnezeu și după ce ai ieșit din biserică. Eu nu m-am simțit că pot să păstrez relația asta vie și permanentă.”

Alex a criticat preoții care consideră că ceea ce fac este doar un job.

„Cine consideră că preoția este o profesie, este greșit. Cu atât mai mult să fii preot și să zici că te duci la job. Atunci ești un actor nefericit care te îmbraci în niște veșminte și din păcate joci aceeași piesă toată viața.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle de la Alex Dima cum vede el Biserica.

„Depinde cum vrei sa vezi biserica. Tu trebuie să găsești un preot care este doctorul sufletului tau, cu care să te conectezi. Ar trebuie să îți cauți un preot care să îți fie duhovnic. Dacă deschizi Facebook-ul, se vede un pic cam nasol. Eu vorbesc și din interior, după 9 ani de Teologie. Foarte mulți preoți sunt farisei care l-au confiscat pe Dumnezeu. Mulți dintre ei sunt niște actori. Dumnezeu e bun, e iubire. Nu ne pedepsește, nu ne dă cu biciul în cap. Cum zice părintele Necula, dacă Iisus ar veni acum, s-ar îmbrăca în blugi și ar sta de vorbă cu tinerii în fața blocului. Eu am mai zis asta, ar trebui să ia exemplul Papei, care oprește mașina, se dă jos și stă de vorbă cu oamenii. Avem foarte mulți episcopi care fac lucrul ăsta. Nu ar trebui să umble împăiați și foarte răi, acri. De câte ori l-ai văzut pe Patriarh zâmbind?”

Deși este un om credincios, nu a fost la referendumul pentru redefinirea familiei. Și a explicat și de ce a ales asta.

„Nu am fost la referendum. O să mi-o iau după interviul ăsta. Eu cred în căsătoria dintre un bărbat și o femeie. Ce fac alți oameni pe lângă, e treaba lor. Nu am fost la referendum pentru că mi s-a părut că am inventat o temă, pe care s-au tocat o grămadă de bani. Tema asta, dacă o aveam, dacă eram preocupați de familia tradițională, pregăteam asta. A fost o comunicare foarte proastă care a venit din partea Bisericii, cum ar fi că dacă nu votezi nu crezi în Dumnezeu. Coaliția pentru Familie a comunicat foarte prost. Dacă vin niște tradiționali, un bărbat și o femeie, să îți ia copiii din casă, nu ai nici o problemă? Ai o problemă doar dacă vin doi bărbați?”

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Nono Semen va prezenta matinalul de weekend la DIGI FM

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Binecunoscutul DJ de radio, realizator de programe și unul dintre cei mai iubiți MC de la noi, Nono Semen, se întoarce la microfon pe frecvențele DigiFM. El va fi amfitrionul morning show-ului de weekend, începând din 20 octombrie, sâmbăta de la 08.00 la 11.00 și duminica de la 8.00 la 12.00.

„Diminețile de weekend sunt mult mai animate decat par. Cei mai mulți oameni pe care-i cunosc sunt ca tine și ca mine, adică la fel de activi ca în oricare altă zi, doar că sâmbăta și duminica fac lucruri diferite față de restul săptămânii. De obicei, acestea sunt și mult mai plăcute. Sau ar trebui să fie… Aici intervin eu, încă de la prima oră. Îți completez starea de bine sau îți dau o mână de ajutor s-o găsești. Mă arunc și cu sugestii și îți reamintesc că, deși uneori norii par atât de negri, dincolo de ei te așteaptă mereu un soare cald și prietenos. Ca să știi”, promite Nono Semen și așteaptă toate urechile ciulite la DigiFM, în diminețile de sâmbătă și duminică .

O noapte lungă? Nono are remediul. Vrei să pleci la drum? Știe Nono de ce ai nevoie, pe unde s-o iei, sau pe unde să n-o iei. Nu știi unde să ieși în zilele libere? Afli tot ce vrei să știi doar ascultându-l pe Nono la DigiFM.

Pasionat de mașini, avioane, astronomie și fotbal, Nono Semen a debutat în ‘95 la Radio Târgu Jiu. Când un coleg DJ s-a îmbolnăvit, Nono a avut șansa să fie invitat să preia microfonul, de care nu s-a mai despărțit niciodată. Este și acum recunoscător pentru încrederea care i s-a acordat.

Morning show de weekend cu Nono Semen se ascultă la DigiFM dis-de-dimineață cu cea mai bună muzică și știrile de care ai nevoie pentru un weekend așa cum ai așteptat toată săptămâna.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending