Connect with us

Evenimente

INNA, Irina Rimes şi The Motans vă dau întâlnire pe 20 iunie la THE CONCERT drive-in

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

            Vinerea viitoare începe THE CONCERT drive-in, cel mai mare concert drive-in din România. Artiștii își așteaptă fanii la Romexpo, pentru trei seri memorabile. INNA, Irina Rimes și The Motans vor face scena să vibreze cu muzica lor pe 20 iunie și promit show-uri pe care fanii nu le vor uita prea curând.

 

Pe lângă show-urile pe care artiştii le pregătesc în detaliu pentru mult așteptata revedere, publicul va avea parte de o experiență unică și de foarte multe surprize. Parcarea principală de la Romexpo se va transforma într-un loc în care visurile se îndeplinesc și magia prinde contur, iar muzica va fi cea care va da strălucire acestui eveniment unic. După câteva luni în care au stat departe de fani, artiștii sunt nerăbdători să urce pe scenă, sunt plini de energie, entuziasm și sunt gata să-și salute publicul, din nou live.

Mi-a fost foarte dor să fiu pe scenă, așa că ne vedem pe 20 iunie cu super multă energie și muzică bună, la THE CONCERT drive-in, la Romexpo”, a spus INNA.

 

Dacă există ceva de care mi-a fost dor în perioada izolării sunt concertele. În sfârșit, am marea plăcere să-mi invit publicul la un concert inedit, care promite sa ne aducă înapoi energia de care aveam nevoie atât noi, cât și voi. Pregătim mare rockăreală și sper să rămână un concert de referință, mai ales că pentru noi e și primul de acest fel”, a declarat Irina Rimes.

Suntem nerăbdători să ieșim pe scenă și curioși să experimentăm un concert drive-in alături de fanii noștri. 20.06.2020, Romexpo, save the date!”, ne transmit The Motans.

            Ia-ți familia și prietenii și vino la THE CONCERT drive-in, pe 19, 20 și 21 iunie, la Romexpo. Mai sunt foarte puține bilete, iar atmosfera se anunță extraordinară, în cadrul unui eveniment special. Accesul în parcarea principală de la Romexpo se va face în fiecare dintre cele trei seri începând cu ora 19:00. Biletele pot fi cumpărate de aici:

https://www.iabilet.ro/bilete-the-concert-drive-in-56011/

 

 

Comentarii

comments

Evenimente

Open Call for Artists – Fusion Arts by Noblesse Group caută artiști

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Începând cu luna februarie, Fusion Arts Agency – unul dintre brandurile Noblesse Group – a demarat un Open Call în care invită artiștii să se înscrie cu portofoliile proprii, pentru a face parte din comunitatea de artă și platforma Fusion Arts.  

 

No reviews found for the selected templates.

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Artiștii din domenii precum pictură, sculptură, fotografie, ceramică, textile, sticlă, sau orice altă formă de artă, sunt încurajați să se inscrie completând formularul existent pe site: https://fusionarts.ro/visit-us/. Portofoliile pot fi trimise până la sfârşitul lunii aprilie. În cadrul acestui Open Call, Fusion Arts doreşte să ofere artiştilor oportunităţi precum expunerea în rândul publicului consumator de artă, dar şi implicarea în diverse proiecte de design interior şi arhitectură.

 

Fusion Arts este Agenția de Artă creată de Noblesse Group pentru a reuni artiștii a căror activitate se exprimă prin opere din vaste domenii, în stiluri și forme diverse. Toate aceste activități se regăsesc în cadrul agenției și sunt integrate cu profesionalism și pasiune de către echipa Noblesse în diverse proiecte, de la design interior, arhitectură, la spectacole, târguri de artă, expoziții, evenimente speciale, etc.

 

Agenția Fusion Arts by Noblesse Group organizează evenimente dedicate artei și promovează opere autentice pentru publicul interesat de frumos, de unicitatea și ineditul pieselor create de artiști români. Fie că vorbim despre integrarea în proiecte de design interior pentru case, apartamente, birouri sau proiecte de arhitectură, operele de artă oferă publicului autenticitate estetică și reprezintă investiții de valoare.

 

Echipa de designeri şi arhitecţi Noblesse Group răspunde cu profesionalism provocării de a oferi consultanţă şi de a-şi lăsa amprenta în cadrul proiectelor unde designul interior, arhitectura şi arta împart acelaşi teren. Astfel, arta poate schimba perspectiva unei amenajări interioare sau poate oferi noi orizonturi iubitorilor de frumos. De aceea, echipa Noblesse Group integrează diferite forme de artă în proiectele pe care le creează cu pasiune.

 

Despre Noblesse Group

Din 2007, brandul Noblesse Group aduce plus valoare în viața clienților prin design interior, conceput cu pasiune şi profesionalism. Echipa de arhitecți și designeri oferă servicii la cele mai înalte standarde, recunoscute atât pe piața autohtonă, cât și cea internațională.

 

Proiectele de design interior ale echipei Noblesse Group au primit, de-a lungul anilor, numeroase premii, precum Boutique Award, în cadrul „The Most Office” pentru proiectul birouri Noblesse Group. În 2019, Noblesse Group a fost desemnat “Best Interior Design Studio in Romania” în cadrul Architecture Awards, competiție organizată de Build Magazine, iar pentru rezultatele excepționale obținute în inovație prin design interior, Noblesse Group a primit Premiul pentru excelență în inovație în design interior”, în cadrul Designer Awards, organizat de publicația LUXlife MAGAZINE din Marea Britanie.

 

Membru al Asociației Internationale de Design Interior din Marea Britanie, Noblesse Group are o experiență vastă și un portofoliu generos cu proiecte diverse, în care se regăsesc restaurări ale clădirilor de patrimoniu, amenajări interioare hoteluri, restaurante, spații publice, apartamente, vile, sedii de companie și office.

 

Sediul Noblesse Group este Palatul Noblesse, o adevărată bijuterie arhitecturală și culturală a Bucureștiului, datând din 1881 și construită de arhitectul Alexandru Săvulescu. După un proces complex de consolidare, restaurare cu mare responsabilitate a elementelor originale, amenajare interioară și exterioară, clădirea devine, începând cu 2015, ceea ce este astăzi: unul dintre cele mai importante centre de design și artă, evenimente și cultură din Europa.

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Evenimente

TEATRUL MUZICAL AMBASADORII reia spectacolele în sală

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Ca urmare a măsurilor de ușoară relaxare, adoptate recent la nivelul Capitalei, care permit reluarea activității în sălile de spectacole, pentru început cu doar 30% din capacitate, TEATRUL MUZICAL AMBASADORII (TMA) își redeschide cu entuziasm porțile, oferindu-le spectatorilor săi un spectacol despre iubire. Alegerea acestui titlu nu este întâmplătoare, ci reprezintă o declarație de dragoste adusă de TMA publicului său.

 

 

NEW Publicam si scriem advertoriale pentru tine!

 

În ultimul weekend al lunii februarie, în zilele de sâmbătă, 27 februarie, de la ora 18:00 și duminică, 28 februarie, de la ora 11:00, la Sala Mică a Palatului Național al Copiilor vor avea loc două reprezentații ale baletului „Frumoasa și Bestia”, adaptare după Gabrielle-Suzanne Barbot de Villeneuve, în regia și coregrafia lui Valentin Stoica și scenografia semnată de Viorica Petrovici. Coloana sonoră cuprinde fragmente din creațiile compozitorilor Hector Berlioz, Paul Dukas și Cesar Franck. Pe scenă dansează balerinii: Alis Gheorghe (Frumoasa), Daniel Goliță (Bestia), Doru Farmazon (Gaston), Ana Mihai (Cățelul, Bețivul), Alexandru Mălăeru (Ceasul), Octavian Iuga (Sfeșnicul), Claudia Iagăr (Ceainicul, Cârciumăreasa), Monica Andreea Cosma (Pămătuful), Constantin Chița (Dulapul), Carmen Mărgărit (Cuierul), Silvia Ionașcu (Ceșcuța), Remus Tegzeș (Țăranul), acompaniați de Grupul Vocal Ludovic Spiess, compus din soliștii: Octavian Ene, Natalia Dragomir, Bogdan Șerban, Silviu Alexandru Mihăilă, Camelia Cuzub, Sergiu Neamțu, Ioana Iordănescu, Jennifer Dumitrașcu.

 

„Frumoasa și Bestia” este una dintre poveștile nemuritoare ale iubirii, care de-a lungul timpului a fost sursa de inspirație a unui număr impresionant de creații artistice, adaptări notabile pentru scenă, film, proză și televiziune. Foarte popular în tradiția multor țări, cu variante în Franța, Anglia, Italia, Spania, Portugalia, Belgia, Germania, în Scandinavia, în zona mediteraneeană și chiar în estul Asiei sau America, textul a fost cules și publicat pentru prima oară în 1740 de autoarea franceză Gabrielle-Suzanne Barbot de Villeneuve, ca o scriere de salon, pentru un public adult.

16 ani mai târziu este prescurtat, rescris și adaptat de Jeanne-Marie Leprince de Beaumont, ca o poveste cu valoare didactică pentru copii. Creația acesteia a fost preluată în 1886 de Andrew Lang, în celebra sa Fairy Book series, dedicată basmelor. De atunci titlul a devenit din ce în ce mai atractiv pentru diferite zone artistice, transformându-se în scurte povestiri, scenarii, adaptări literare sau chiar în structura dramatică a unor romane.

 

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

Cosuri-europubele.ro este solutia ideala pentru nevoile dumneavoastra!

Avatar

Published

on

By

Reciclarea reprezinta un subiect foarte delicat si important si care este extrem de discutat la nivel mondial. Exista nevoia reciclarii ca fiind o nevoie esentiala pentru diminuarea poluarii pentru salvarea materiilor prime care la urma urmei sunt finite, precum si pentru a scadea nivelul poluarii. Tocmai de aceea este foarte important sa ne educam astfel incat atat acasa cat si la serviciu, sa ne obisnui sa sortam gunoaiele iar in momentul in care avem ceva de aruncat sa o facem prin intermediul unor cosuri gunoi colectare selectiva, astfel incat sa poata fi preluate de o firma de reciclare iar mai apoi acestia sa isi faca treaba lor, iar acele gunoaie, sa nu mai ajunga toate in intr-un singur loc, la groapa de gunoi. Daca este vorba despre acele cosuri de gunoi amplasate in sediul unei firme sau companii, acestea nu trebuie sa lipseasca din nici o incapere si este indicat ca acestea sa fie pozitionate astfel incat sa fie accesibile pentru toti cei care lucreaza intr- o incapere.

In cazul in care va numarati printre cei care va doriti ca reciclarea sa ia amploare si sa contribuiti la acest fenomen si aveti nevoie de astfel de cosuri gunoi care sa va ajute in sortarea resturilor. Tot ce trebuie sa faceti este sa accesati magazinul online Cosuri-europubele.ro, unde veti avea posibilitatea de a va alege produsul dorit in functie de nevoile pe care le aveti, dintr-o gama foarte variata de astfel de produse de calitate, ideale atat pentru uzul casnic, cat si pentru utilizarea in incintele firmelor sau companiilor.

Gama de produse pe care acestia o comercializeaza este extrem de variata si cuprinde cosuri de gunoi din inox, cosuri metalice, cosuri de gunoi din plastic, cosuri de gunoi cu scrumiera dar si cosuri de gunoi pentru colectare selectiva. Toate acestea sunt produse profesionale si de cea mai buna calitate, realizate din materiale de calitate, ce se combina perfect cu un design curat si elegant. Dupa cum v-ati putut da seama, ca si materiale din care sunt confectionate cosurile de gunoi, pe Cosuri-europubele.ro veti gasi cosuri de gunoi atat din plastic cat si metalice sau din inox, toate fiind realizate din materiale de inalta calitate, fiind ideale atat pentru exterior cat si pentru interior si in plus preturile sunt printre cele mai avantajoase in special pentru calitatea mult superioara pe care o au aceste produse.

Daca si dumneavoastra sunteti in cautarea celor mai bune si eficiente solutii in materie de cosuri inox de gunoi si nu numai, recomandarea mea este sa apelati la cei de la Cosuri-europubele.ro si cu siguranta nu veti regreta. Aceasta recomandare o fac din proprie experienta, deoarece am lucrat cu produsele celor de la Cosuri-europubele.ro si am ramas placut impresionat de calitatea acestora, precum si de seriozitatea si vigilenta echipei Cosuri-europubele.ro.

Nimic nu este mai simplu, avand tot ceea ce aveti nevoie, pus la dispozitie la numai un simplu click distanta, numai pe Cosuri-europubele.ro. Accesati acum site-ul si veti putea descoperii gama de produse.

Comentarii

comments

Continue Reading

Evenimente

ZU TV lansează campania LOVE FESTIVAL!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

În luna dedicată iubirii, ZU TV lansează campania LOVE FESTIVAL şi îşi invită telespectatorii la un concurs inedit. Spre deosebire de alte concursuri clasice, cei care doresc să se înscrie la LOVE FESTIVAL trebuie să “vâneze” un QR Code ce se va afişa periodic pe ecran, de-a lungul zilei.

 

 

OFERTA ADVERTORIALE PREMIUM PE RADAR DE MEDIA

 

Odată afişat acest cod, telespectatorii trebuie doar să îl scaneze cu telefonul mobil şi vor fi direcţionaţi automat către formularul de concurs. Fiecare cod scanat le oferă participanţilor o nouă şansă în concurs. Perioada de desfăşurare a campaniei, premiile oferite, dar şi întregul regulament pot fi consultate aici: http://love-festival.zutv.ro/castigatori.

Încã de la debut, ZU TV a adus o nouã dimensiune platformei ZU care cuprinde radio, online, evenimente, oferindu-le românilor o experienţă completă pe o platformă multimedia 360. Brandul ZU s-a impus în ultimii ani ca principalul motor de promovare al artiştilor tineri şi al muzicii bune, reuşind să strângă un număr record de public la evenimentele sale şi milioane de fani pe platformele sociale.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Evenimente

Corul Madrigal și Cantus Mundi lansează o nouă ediție a Cursurilor online de Educație muzicală și dirijat coral

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Corul Național de Cameră „Madrigal – Marin Constantin”, alături de Programul Național Cantus Mundi anunță lansarea, pe 5 februarie, a Cursurilor online de instruire în domeniul Educației muzicale și a dirijatului coral – Ediția 2021. 

 

 

OFERTA ADVERTORIALE PREMIUM PE RADAR DE MEDIA

 

Proiectul se adresează cadrelor didactice (educatori, învățători, profesori), coordonatorilor și dirijorilor de coruri și ansambluri instrumentale, dar și celor care doresc să descopere sau să aprofundeze noțiuni de notație muzicală, tehnică dirijorală, interacțiune pedagogică cu copiii, managementul corurilor, precum și diferite abordări educaționale alternative.

 

Cursurile sunt organizate sub forma unor sesiuni săptămânale, coordonate de specialiștii Corului Național de Cameră „Madrigal – Marin Constantin” și ai Programului Național Cantus Mundi, profesioniști cu o vastă experiență în domeniul muzical, precum și al educației culturale sau managementului coral.

 

Fiecare sesiune are o structură modulară, formată din 3 cursuri distincte, a câte 50 de minute și se desfășoară în fiecare vineri, între orele 18.00 și 21.00, pe platforma ZOOM.

Noua ediție a Cursurilor online de Educație muzicală și dirijat coral vine în continuarea celor peste 70 de cursuri offline pe care trainerii Corului Madrigal și Cantus Mundi le-au susținut în ultimii ani în toată țara, precum și a celor nu mai puțin de 95 de webinarii desfășurate live online în perioada iulie – decembrie 2020. Ediția 2020 a proiectului de pregătire organizat de Corul Madrigal și Cantus Mundi s-a bucurat de un real interes în comunitățile educaționale și artistice din țară sau internaționale, însumând aproape 10.000 de înscrieri la întâlnirile săptămânale organizate în cele șase luni.

 

Atât cei peste 3.200 de dirijori înscriși în rețeaua națională Cantus Mundi, cât și persoanele care doresc să se perfecționeze în domeniul educației muzicale și al dirijatului coral pot accesa gratuit aceste cursuri online, în limita locurilor disponibile. Cursurile au o abordare interactivă, cu o componentă practică însemnată, astfel că numărul participanților online pe platforma ZOOM este limitat. 

 

Înscrierile se fac prin completarea formularului online publicat la adresa https://cantusmundi.ro/ateliere.

 

Mai multe detalii despre tematicile cursurilor, traineri și program sunt disponibile pe site-ul Cantus Mundi, secțiunea Ateliere.

Corul Național de Cameră „Madrigal – Marin Constantin” este o emblemă a vieții muzicale românești și universale. Din momentul înființării sale, în 1963, de către dirijorul Marin Constantin (1925–2011), Corul Madrigal a susținut peste 4.500 de concerte aplaudate în toată lumea, impunându-se astfel ca un adevărat „brand de țară”. Este unul dintre etaloanele mondiale ale muzicii corale camerale, cu un repertoriu îndreptat către Renașterea europeană, muzica bizantină și creația contemporană românească și universală.

 

În noiembrie 2016, Corul Naţional de Cameră „Madrigal – Marin Constantin” a fost recunoscut oficial ca Ambasador al Libertăţii, Speranţei şi Păcii, primind premiul „Jean Nussbaum and Eleanor Roosevelt” la Palatul Naţiunilor Unite din Geneva, în cadrul Summit-ului Global de Religie, Pace şi Securitate. Anul acesta, Madrigal împlinește 58 de ani de activitate neîntreruptă, fiind unul dintre cele mai longevive ansambluri corale.

 

Programul Național Cantus Mundi este cel mai mare program de integrare socială prin muzică din România, inițiat de reputatul dirijor Ion Marin și derulat cu implicarea membrilor Corului Național de Cameră „Madrigal – Marin Constantin”.

 

Cu peste 9 ani de activitate, Programul reunește sub umbrela sa peste 1.600 de coruri. Aproape 60.000 de copii și tineri, alături de dirijorii lor, participă la promovarea cântului coral pe întreg cuprinsul țării, depășind barierele legate de etnie, condiție socială și capacități fizice sau psihice, construind astfel nuclee culturale complexe, atât de necesare pentru revitalizarea societății noastre.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Evenimente

Ce ai putea păți într-o zi fără conexiune digitală ?

Avatar

Published

on

Când ai încercat ultima oară să te debranșezi de la rețea, măcar și pentru o zi ? Chiar dacă ai făcut-o ai trăit tot timpul cu ideea că vei putea reveni a doua zi și să te reconectezi cu lumea. Ce ar fi dacă de mâine toate astea ar dispărea ? Stilul de viață, moda, sănătatea, spălatul rufelor, distracțiile, toate sunt conturate din ce in ce mai mult de tehnologie. Aceasta ne oferă sprijin în tot ceea ce ne dorim să facem, iar viteza cu care aceasta s-a dezvoltat în ultimii 50 de ani ne poate lua prin surprindere. Se spune în multe articole cum că fără curent am intra rapid in colaps și arată dependeța de rețeaua electrică, însă cum ar fi viața noastră fără acces la tehnologie ? 

 

 

Orice alegere am lua în viață trebuie să contrabalansăm cu alte decizii pentru a putea menține un echilibru. Cu alte cuvinte ce câștigi pe o parte, pierzi pe alta! Fără tehnologie ne-am întoarce cu sute de ani în trecut, iar utilizarea de prea multă tehnologie ne poate afecta sănătatea atât fizică cât și psihică.

 

Ce ține de noi să menținem acest balans corect ? Unde tragem linie dispozitivelor digitale în viața noastră, cât de mult le permitem accesul copiilor ? Ce efecte pot avea asupra noastră pe termen lung ? Cum ne ferim de efectele potențial nocive și cum integrăm beneficiile lor ?

Toate aceste întrebări vor fi scoase la suprafață de Ela Crăciun, Tily Niculae și Ana Maria Ivan într-un nou tip de matinal online N Vision, sâmbătă pe 30 ianuarie ora 10:00. Puteți descoperi toate detaliile și cum a fost impactată viața celor trei doamne alturi de invitatele lor Dr. Andreea Ciubotaru și Dr. Danilea Cioplean, înregistrându-vă gratuit la acest eveniment. Iulia Ionescu va scoate în dezbatere toate statisticile, iar Chef Foa va balansa apetitul pentru gusturile bune și bunul gust într-o sesiune de cooking pentru toată familia. Vă puteți înregistra accesând linkul: https://bit.ly/NVisionEvent

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Evenimente

Care sunt efectele colaterale ale statului acasă ?

Avatar

Published

on

Avem aproape un an de când suntem afectați de pandemie și am stat mai mult acasă pentru a ne proteja pe noi cât și pe cei din jurul nostru de efectele imediate și rapide ale virusului. Asta a adus multe beneficii relațiilor familiale pentru că am petrecut mai mult timp cu ceilalți membri și mai ales cu copiii… sau nu ? Tehnic am petrecut mai mult timp în sânul familiei, însă în realitate fiecare dintre noi a fost prins în alte activități profesionale care ne-au permis de cele mai multe ori să fim în același loc și mai puțin împreună. 

 

 

Părinții au fost captivi în nenumăratele ședințe și conferințe online, copiii au fost ocupați cu școala online, în orice caz statisticile arată niște cifre îngrijorătoare cu privire la consumul întregii familii de ecrane și dispozitive digitale. În mod cert chiar și după ce se termină această pandemie și viața va redeveni așa cum o știam, consumul de digital va rămâne crescut.

 

Întrebarea care se pune nu este dacă și cum vom reduce expunerea la digital, ci cum facem astfel încât să ne putem adapta stilul de viață la tehnologie și mai ales cum ne protejăm sănătatea pe termen lung, a noastră și a copiilor noștri.

Ana Maria Ivan, Ela Căciun și Tily Niculae vor expune atât experiența personală, dar mai ale cea a experților în domeniu într-un matinal, cum altfel decât digital, sâmbătă, 30 ianuarie, ora 10:00.

 

Înscrierea pentru N Vision este gratuită și poate fi realizată la acest link: https://bit.ly/NVisionEvent.

 

Alături de ele, Iulia Ionescu își va exprima punctul de vede în ceea ce privește consumul de digital, iar Chef Foa ne va încânta cu rețete care pot fi gătite cu ușurință pentru toată familia, dintr-un foc. Ceva complex merită și o opinie medicală, desigur pastrăm surpriza pentru cei care participă!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Evenimente

Încep preselecţiile pentru sezonul 6 „Vedeta populara”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: TVR

Din 2 februarie, Iuliana Tudor îi aşteaptă pe românii talentaţi, iubitori de folclor şi pasionaţi de tradiţiile neamului românesc, la castingurile organizate în Craiova, Caransebeş, Sibiu, Bistriţa, Piatra Neamţ şi Bucureşti.

 

 

Iuliana Tudor şi echipa emisiunii pornesc din nou în căutarea celor mai buni interpreţi de muzică populară. Craiova, Caransebeş, Sibiu, Bistriţa, Piatra Neamţ şi Bucureşti sunt oraşele în care Iuliana şi echipa sa organizează, începând cu 2 februarie, preselecţii pentru sezonul al şaselea al talent show-ului de folclor de la TVR 1.

„Ne pregătim de un nou sezon Vedeta populară, după ce am difuzat sezonul 5, realizat în pandemie şi care a avut un succes extraordinar şi neaşteptat, având în vedere condiţiile în care am realizat filmările. Ne dorim ca tot mai mulţi pretendenţi la titlul de Vedeta populară să vină la casting fără teamă şi cu încredere că pot reuşi. Ca echipă, ne bucură întâlnirea cu oameni talentaţi şi am dovedit deja că, indiferent de rezultatul lor din concurs, îi vom ţine aproape pe cei mai buni şi le vom susţine carierele, în buna tradiţie a Televiziunii Române, care creează, iată, şi astăzi, generaţii noi de artişti, promotorii de mâine ai culturii tradiţionale româneşti. Succes tuturor şi abia aştept să ne cunoaştem!”, îi încurajează Iuliana Tudor pe toţi cei care doresc să îşi croiască un drum în folclorul românesc.

 

Şi pentru a participa la sezonul şase, concurenţii trebuie să demonstreze că ştiu folclor, că au voce şi dorinţa de a face publicul să se emoţioneze la muzica lor. Pe lângă titlul de Vedeta populară, câştigătorul concursului va intra şi în posesia marelui premiu de 100.000 lei. Chiar dacă sunt începători sau au deja experienţa scenei, concurenţii pot veni la preselecţiile pentru sezonul al şaselea Vedeta populară după următorul program:

 

2 februarie 2021, orele 10.00-18.00 – Preselecţie CRAIOVA (Sediul TVR)

 

4 februarie 2021, orele 10.00-18.00 – Preselecţie CARANSEBEŞ (Casa de Cultură „George Suru”)

 

6 februarie 2021, orele 10.00-18.00 – Preselecţie SIBIU (Centrul Judeţean „Cindrelul-Junii” Sibiu)

 

8 februarie 2021, orele 10.00-18.00 – Preselecţie BISTRIŢA (Centrul Cultural Dacia)

 

10 februarie 2021, orele 10.00-18.00 – Preselecţie PIATRA NEAMŢ (Sala Calistrat Hogaş a Centrului pentru Cultură şi Arte „Carmen Saeculare”)

 

12 februarie 2021, orele 10.00-18.00 – Preselecţie BUCUREŞTI (Sediul TVR)

 

13 februarie 2021, orele 10.00-18.00 – Preselecţie BUCUREŞTI (Sediul TVR)

 

În fiecare dintre locaţiile amintite se vor respecta cu stricteţe regulile impuse de autorităţi, pentru desfăşurarea în condiţii de siguranţă a preselecţiei. Regulamentul concursului poate fi accesat pe www.tvr.ro, la pagina emisiunii Vedeta populară.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Evenimente

Bucharest Playhouse, O Şcoală Ca Afară– Educaţie teatrală la un alt nivel

Avatar

Published

on

După o carieră de succes în lumea actoriei la nivel național cu roluri în filme și seriale de succes, precum “Pariu cu Viața”, “Arestat la domiciliu”, “Palatul Pionierilor”, 8 ani ca actor în teatrul românesc, Costin Cambir a urmat calea străinătății, studiind în SUA (unde a urmat cursurile Ivanei Chubbuck) și Londra ( actor al Identity School of Acting).

Actorul cu experienţă internaţională la activ a revenit recent în România, unde va deschide, în curând, o școală inspirată de metodele internaționale de învățare care i-au pregătit pe Halle Berry, Charlize Theron, Brad Pitt, Benedict Cumberbatch, John Boyega, și adunate într-un curriculum complex, cu elemente formale și non-formale, de dezvoltare artistică și personală continue.

Bucharest Playhouse – O Şcoală Ca Afară, așa cum îi place fondatorului ei, Costin Cambir, să o denumească – va fi spațiul unde toate abilitățile necesare în actorie vor fi duse la un alt nivel și ce reprezintă un plus valoare pe piața de profil.

 

Bucharest Playhouse își dorește să fie o școală profesionistă part-time de actorie din România, a cărei catedră este formată exclusiv din actori educați peste hotare. Ne propunem să predăm un curriculum inspirat din marile centre educaționale din vest, Londra și Los Angeles, care să se adreseze oricui își dorește să învețe tainele acestei fascinante meserii.  Studenții pot aplica la audiții indiferent de pregătire, experiență sau vârstă.
Cursanții admiși vor fi bine antrenați fizic, preciși mental și ghidați în a-și cultiva curiozitatea în toate domeniile cunoașterii naturii umane. Modul după modul aceștia vor fi întâmpinați de diverse metode predate în Occident, pentru a li se permite să își aleagă și descopere singuri un stil propriu și personal, cu care să fie capabili să construiască un rol fermecător și credibil, indiferent de mediul interpretării. Bucharest Playhouse va organiza anual un showcase de vară și un filmcase de iarnă, într-unul din teatrele, respectiv cinematografele din București, unde vor fi implicați 100% cursanții BPH.“ declară Costin Cambir, fondatorul Bucharest Playhouse – Bucureşti.

 

Primele audiții vor avea loc în luna martie pentru primele două grupe a câte 12 studenți. 

Pentru mai multe info și pentru înscrieri, vizitează site-ul www.bucharestplayhouse.ro şi pagina oficială de Facebook – https://www.facebook.com/bucharestplayhouse.

Grăbește-te să prinzi un loc între primii cursanţi ai inovatoarei școli de actorie din România, Bucharest Playhouse!

…………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Costin Cambir este fondatorul școlii și organizației culturale Bucharest Playhouse. A studiat actoria în București, Los Angeles și Londra. Are douã licențe în Arta Actorului, absolvind în 2008 Universitatea Spiru Haret la clasa Sanda Manu, apoi în 2009 UNATC București la clasa Doru Ana, urmând cele două facultăți în paralel. A jucat în peste 200 de episoade în seriale românești, inclusiv în producțiile de succes Pariu cu Viața și Arestat la Domiciliu. Timp de 8 ani a fost actor angajat permanent al Teatrului din Târgovişte, unde a urcat pe scenã în zeci de spectacole. În 2015 a reprezentat România în calitate de actor în rol principal la Festivalul Internațional de Film  „Sundance” din SUA. După această experiență americană, a plecat la studii în Los Angeles, la studioul Ivanei Chubbuck, celebra profesoară de actorie care le-a fost mentor lui Brad Pitt, Jim Carrey, Charlize Theron, Halle Berry, Sylverster Stallone și mulți alții. Mai târziu, a fost admis în Londra la Identity School of Acting, cea mai prestigioasă școală de actorie part-time a Regatului Unit, unde a petrecut doi ani sub îndrumarea unor profesori de top din lumea teatrului englezesc.

Comentarii

comments

Continue Reading

Evenimente

Corul Madrigal sărbătorește românește Ziua Culturii

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Vineri, 15 ianuarie 2021, Corul Național de Cameră „Madrigal-Marin Constantin” sărbătorește românește Ziua Culturii și invită publicul la un intermezzo coral dedicat creației naționale, care va fi transmis LIVE pe canalele de social media ale ansamblului.

 

 

Promotor al valorilor culturale autentice de 58 de ani, Corul Madrigal deschide anul concertistic 2021 și revine pe scenă cu un omagiu dedicat unora dintre cei mai talentați și apreciați compozitori români, precum și promovării artei corale din România. Repertoriul ales de dirijorul principal al ansamblului, Anna Ungureanu, va include lucrări clasice și de inspirație folclorică. Evenimentul va fi întregit de scenografia și costumele special concepute, ce conțin elemente stilizate din filonul tradițional autohton.

 

De asemenea, începând de vineri, 15 ianuarie, în zi de sărbătoare, Corul Madrigal, dirijat de Anna Ungureanu va oferi publicului gratuit spre vizionare și înregistrarea spectacolului „Hora Staccato – Concert folcloric” în aplicația online Madrigal App – https://app.madrigal.ro/ .

„Hora Staccato – Concert folcloric” reprezintă primul eveniment dintre cele cinci ale Stagiunii estivale Madrigal 2020, desfășurată pe scena Centrului Cultural „Mihai Eminescu” din București în perioada 21 iulie – 16 august 2020, parte a seriei de proiecte naționale ale Ministerului Culturii: SAMER – Stagiunea Artistică Muzicală Estivală a României.

 

Programul special ales, vestimentația artiștilor, invitații prezenți în concert, proiecțiile de lumini, precum și regia deosebită fac din „Hora Staccato” un spectacol complex, plin de culoare și dinamism, atât sonor, cât și ca mișcare scenică.

 

Madrigal App, aplicația online a Corului Madrigal, a fost lansată în luna decembrie 2020 cu ocazia sărbătorilor și conține celebrele Concerte Extraordinare de Crăciun susținute în ultimii trei ani de prestigiosul ansamblu, acum disponibile gratuit pentru public. Astfel, nou lansată platformă digitală a înregistrat peste 12.000 de vizionări la doar trei zile de la lansare.

Corul Național de Cameră „Madrigal – Marin Constantin” este o emblemă a vieții muzicale românești și universale. Din momentul înființării sale, în 1963, de către dirijorul Marin Constantin (1925–2011), Corul Madrigal a susținut peste 4.500 de concerte aplaudate în întreaga lume, impunându-se astfel ca un adevărat „brand de țară”. Este unul dintre etaloanele mondiale ale muzicii corale camerale, cu un repertoriu îndreptat către Renașterea europeană, muzica bizantină și creația contemporană românească și universală.

 

În noiembrie 2016, Corul Naţional de Cameră „Madrigal – Marin Constantin” a fost recunoscut oficial ca Ambasador al Libertăţii, Speranţei şi Păcii, primind premiul „Jean Nussbaum and Eleanor Roosevelt” la Palatul Naţiunilor Unite din Geneva, în cadrul Summit-ului Global de Religie, Pace şi Securitate. Anul acesta, Madrigal împlinește 58 de ani de activitate neîntreruptă, fiind unul dintre cele mai longevive ansambluri corale.

 

După Concertul aniversar din luna martie 2020 și producția „Florilegiul bizantin” lansată de Paște, Corul Madrigal a desfășurat Stagiunea estivală, cu cinci concerte cu tematici și repertorii diferite: „Hora staccato”, „Madrigal cântă copiilor”, „Muzica Renașterii”, „Bijuterii corale” și „Ave Maria”. La cererea publicului, ansamblul coral, dirijat de Anna Ungureanu, a susținut în luna octombrie încă o reprezentație a concertului „Ave Maria”.

 

În luna noiembrie 2020, Corul Madrigal, în parteneriat cu Roton Music, a lansat o serie de noi albume ce conțin unele dintre cele mai apreciate lucrări dedicate sărbătorii Crăciunului, înregistrate live din concertele de Crăciun susținute în anii 2017, 2018 și 2019, serie pentru care Corul Madrigal a fost premiat cu „Discul de Aur”.

 

Din 23 decembrie 2020, Corul Madrigal a oferit gratuit și înregistrarea noului Concert Extraordinar de Crăciun, dirijat de Anna Ungureanu pe aplicație online Madrigal App – https://app.madrigal.ro/, ce poate fi descărcată pe orice dispozitiv electronic pentru vizionare.

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending