Connect with us

Campanie TV

INNA se alătură Cartoon Network şi îi îndeamnă pe copii să spună stop fenomenului bullying

Published

on

 

 

Celebra cântăreaţă de muzică pop, Inna, s-a alăturat celei de a doua ediţii a campaniei „CN Clubul Prieteniei”, derulată de televiziunea pentru copii Cartoon Network împreună cu Asociația Telefonul Copilului. Inițiativa îşi propune să încurajeze în continuare copiii şi tinerii din România să spună stop fenomenului bullying şi se desfăşoară sub sloganul „Fii prietenos, nu răutăcios!”.

Fenomenul bullying înseamnă să fii jignit, lovit, rănit, exclus sau umilit. Se poate întâmpla oricui, la orice vârstă şi în orice loc: la școală, în parc, în timpul antrenamentului, pe stradă şi chiar on-line.

Deoarece fenomenul bullying afectează copiii din întreaga ţară, Cartoon Network colaborează cu Asociația Telefonul Copilului, unul dintre cele mai importante ONG-uri din România, care abordează problemele acestora. Asocierea are scopul de a informa despre bullying şi de a oferi consiliere şi ajutor celor care au nevoie. Bullying-ul rămâne una dintre cele mai importante probleme în rândul copiilor cu vârste cuprise între doisprezece și șaptesprezece ani, iar numărul cazurilor de bullying semnalate de băieți în 2015 la Telefonul Copilului a crescut de 20 de ori comparativ cu 2014, de la 25 de cazuri în anul 2014 la 534 de cazuri în anul 2015.

Zeci de mii de copii contactează anual Asociația Telefonul Copilului pentru a semnala cazuri de agresări fizice sau verbale. Analizele Asociației Telefonul Copilului arată că aproape jumătate dintre copiii României – 46% – au fost la un moment dat victime ale bullying-ului, în timp ce doar o treime dintre victime cer ajutorul părinților.

Inna apare în spotul campaniei Cartoon Network. Acţiunea mai include şi o serie de clipuri animate care se adresează atât copiilor care sunt afectați de fenomenul bullying, cât și celor care sunt agresivi sau celor care sunt simpli observatori. Copiii afectaţi direct sau indirect de fenomenul bullying beneficiază de consiliere din partea unor persoane cu experienţă în abordarea acestor probleme pe website-ul www.CartoonNetwork.ro/clubulprieteniei.

„M-am alăturat inițiativei Cartoon Network și Asociația Telefonul Copilului pentru că toți știm ce înseamă să fii agresat. Te trezești dimineața și nu mai vrei să mergi la școală pentru că știi ce te așteaptă.  Este o problemă reală cu care se confruntă copiii din România. Sfatul meu pentru cei mici: dacă sunt agresați, sau dacă știu pe cineva care este, trebuie să își amintească faptul că nu este vina lor și că nu sunt singuri. Agresiunea nu este acceptată sub nicio formă și nu este nicio rușine să vorbească despre asta sau să ceară ajutorul unei persoane de încredere”, a declarat cântăreața de muzică pop și ambasadoarea campaniei Clubul Prieteniei Cartoon Network, Inna.

INNA_Turner_Cartoon Network

Cătălina Florea, Director Executiv, Asociația „Telefonul Copilului” spune: „Campania demarată anul trecut alături de Cartoon Network ne-a oferit oportunitatea de a aduna mai multe informații cu privire la un fenomen grav: în România, bullying-ul între copii începe încă de la grădiniță. Poate pare greu, mai ales pentru un părinte, să își imagineze vocea și durerea unui copil de grădiniță sunând la Telefonului Copilului și cerând ajutor împotriva unor situații pe care nu le înțelege. Însă, din păcate, înregistrăm astfel de cazuri din ce în ce mai des. Alături de autorități și, mai ales, de părinți, trebuie să acționăm acum. Niciun copil nu trebuie să își petreacă acești ani, despre care mulți adulți își amintesc cu drag, altfel decât jucându-se și învățând”.

Prima ediţie a acestei campanii a fost lansată anul trecut, avându-l ca ambasador pe cunoscutul cântăreţ Alex Velea. Pe parcursul acestui an, Cartoon Network desfăşoară campania “CN CLUBUL PRIETENIEI” şi în alte ţări din EMEA. Copiii pot afla detalii despre fenomenul bullying și hărțuire pe website-ul www.CartoonNetwork.ro/clubulprieteniei. Tot aici, ei pot viziona videoclipuri animate și mesajul Innei.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Vedetele Antena Stars, reunite într-o locație exclusivistă pentru lansarea noii colecții: “Toamna asta se poartã Stars!”

Published

on

Foto Credit: ANTENA STARS
 

În această toamnã, vedetele Antena Stars au lãsat deoparte gândurile de vacanţă şi s-au reunit pe platourile de filmare, de data aceasta o locaţie exclusivistã – un club extravagant din nordul Capitalei, unde au înregistrat noul promo al staţiei. Odatã cu sloganul “Toamna asta se poartã Stars”, noua grilă de toamnă a staţiei a fost marcată şi de schimbãri importante la nivelul graficii, ce au fost integrate şi în noul promo, dar şi de modificãri importante de decor.

Pe durata unei nopţi întregi, pentru cã pe timpul zilei transmit live în casele telespectatorilor, vedetele staţiei au rãspuns prezent în faţa camerelor de filmare şi au defilat pe podium, în lumina reflectoarelor, prezentându-şi cele mai noi “colecţii”. “Rãi da’ buni”, “Agenţia VIP”, “Te iubesc de nu te vezi”, “Star Chef”, “Refresh by Oana Turcu”, “Stãpânii vedetelor” şi “Dosarele VIP” au lansat sezoane noi în aceastã toamnã, în vreme ce “Star Matinal”, “Star News” si “Star Magazine” şi-au continuat promisiunea de a le aduce telespectatorilor zi de zi, mixul perfect de ştiri şi divertisment.

Cum programul foarte încărcat din timpul anului abia le permite să se vadă câteva minute pe holurile studiourilor, vedetele au profitat de ocazie şi s-au distrat pe cinste la aceste filmări. “Noroc cu filmãrile de promo, cã reuşim şi noi sã mai bem o cafea împreunã, chiar şi în creierii nopţi, cum s-a întâmplat de data asta!”, a glumit Mihai Morar, amfitrionul emisiunii “Rãi da’ buni”, de la Antena Stars. Din aceastã toamnã, Mihai îşi învitã telespectatorii sã-i treacã pragul noii sale “case” : “E mult loc mai cald, mai aproape de intimitatea unei sufragerii, un loc în care invitaţii se simt mult mai confortabil. Îl simt ca pe un spatiu de conversaţii între prieteni, nu de interviuri!”, mãrturiseşte vedeta Antena Stars.

Cristi Brancu, moderatorul emisiunii ”Agenția VIP”, și noua sa colegă Majda Aboulumosha, cei care fac și desfac în mondenul autohton, promit să aducă cea mai completă perspectivă asupra celor mai importante știri din lumea vedetelor: ”Agenția VIP are haine noi pentru această toamnă, de la studio, imagine, personaje și până la gazde, dar rămânem aceeași oameni care trăiesc prin și pentru telespectatori. Stelele aleg Antena Stars, pentru că suntem fresh și suntem glamour, chiar și atunci când spunem cele mai mici indiscreții! Dragi prieteni, alegeți să trăiți toamna în stil stars, ca să fiți la înălțime!”, este îndemnul lui Cristi Brancu.

Antena Stars a pornit în forță în toamna asta cu achiziții noi de vedete, cu un refresh general, iar pentru noul promo a fost lansată o linie originală de bijuterii pornind chiar de la logo-ul stației, pe care vedetele le-au purtat, pe podium,  în timpul filmărilor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Focus prezintă o campanie despre agricultura deșteaptă

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV
 

Știrile Focus prezintă, începând de miercuri, 10 octombrie, ora 18.00, o nouă campanie pornind de la situația dificilă din agricultura românească.

Reporterii știrilor Focus au găsit culturi ciudate pe terenurile din România și au descoperit mulți români care au abandonat cultura tradițională de grâu, mere, cartofi sau porumb. Reporterii Focus au străbătut țara în lung și lat pentru a aduce povești despre cum se face în țara noastră agricultura profitabilă. Telespectatorii vor urmări aceste reportaje la Prima TV, timp de o săptămână, până pe 17 octombrie. De la Constanța până în Bistrița și din Oradea până în Vrancea, Focus a descoperit cât costă și cât poți câștiga daca vei cultiva goji, lavandă, aronia, trufe sau dacă vei crește păuni, cerbi, căprioare și vaci angus.

De miercuri în cadrul știrilor Focus 18 telespectatorii pot urmări români care au înțeles cum se face agricultura deșteaptă și care au avut rezultate uimitoare și pot fi un exemplu pentru alți producători.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Paramount Channel lansează noua campanie de marketing „Filme. Magie”

Published

on

 

Detaliile contează enorm – e ceva ce auzim frecvent în ziua de astăzi și se aplică, fără excepție, și în industria cinematografică. Detaliile creează magia filmului; ceea ce noi vedem pe marele sau micul ecran este rezultatul muncii unei întregi echipe.

Pe 1 octombrie 2018, Paramount Channel dă startul unei noi campanii de marketing, care va sublinia detaliile ce compun magia filmului, de la decorațiuni, efecte speciale până la recuzită, sunet și cel mai important, cum acestea influențează percepția telespectatorului asupra unei pelicule. Cum spunea și celebrul Martin Scorsese: Cinemaul se definește prin ceea ce e în interiorul cadrului și prin ce rămâne în afara lui”. Efectele speciale pot oferi o imagine distorsionată a realității, astfel încât aceste detalii sunt luate prea în serios de public, creându-se un contrast între procesul de producție a filmului și rezultatul final.

„Am vrut să continuăm tradiția în care ne concentrăm asupra procesului creativ, permițându-le telespectatorilor accesul în culise. O scenă spectaculoasă nu este doar o scenă spectaculoasă, ci reprezintă mai mult de atât, nu se termină unde se termină ecranul televizorului, ci are propria ei poveste. Am încercat prin această campanie să arătăm într-un mod amuzant cum se întâlnesc cele două lumi: a realității și a ficțiunii. Sperăm ca și această campanie să aibă un succes similar cu cel de anul trecut, «Filme care ne plac așa cum sunt», premiată cu Promax la nivel european și mondial”, a spus András Martsa, Senior Promo Producer, Paramount Channel.

Campania, producție maghiară a Viacom, în colaborare cu casa de producție Malvin, este una dintre cele mai importante ale canalului de până acum și se va desfășura în trei țări din Europa: România, Ungaria și Polonia. Prin intermediul a trei spoturi care arată imagini din making-of-ul lungmetrajelor romantice, western și de acțiune, Paramount Channel dorește să ilustreze cum arată în realitate o filmare și ce se vede pe ecran în urma adăugării efectelor speciale.

„Este ceva foarte bizar, dar și amuzant, dacă ne gândim că cele mai emoționante, intime sau înfricoșătoare scene, pe care le privim cu deplină empatie la televizor, s-au născut în cele mai nefirești moduri. În această campanie, elementul asupra căruia ne-am concentrat a fost conexiunea ciudată dintre film și realitate”, a spus Daniel Kabai, Creative Director, Paramount Channel.

Campania poate fi văzută în luna octombrie pe panourile publicitare din mediul urban, în cel online și pe micile ecrane, în spoturi dedicate pe Paramount Channel, dar și difuzate de posturile Digi 24, TLC, National Geographic, Animal Planet și National Geographic Wild.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending