Connect with us

Muzica

INNA, un nou record pe YouTube: 3 miliarde de vizualizări pe YouTube pe propriul canal și peste 5 milioane de abonați

Avatar

Published

on

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR

INNA a atins un nou record pe YouTube: are 3 miliarde de vizualizări pe propriul canal de YouTube și peste 5 milioane de abonați. De asemenea, la nivelul întregii platforme YouTube, INNA are peste 4 miliarde de vizualizări, poziționându-se pe locul 91. Artista devansează nume mari precum Justin Timberlake, Thalia, Jessie J, Avril Lavigne, Lana del Rey, Red Hot Chili Peppers, Kygo, Sean Paul sau Kanye West.

„Sunt onorată și mă bucur de susținerea fanilor mei în toți acești ani. Peste 5 milioane de abonați înseamnă enorm, nu visam să ajung aici. Iar 3 miliarde de vizualizări… este incredibil. Dar stați aproape, urmează lansarea albumului „YO”, adică și mai multă muzică”, a spus INNA.

INNA a lansat până acum 4 piese de pe albumul „YO”: „RA”, „Iguana”, „Sin Ti” și „Tu Manera”. Albumul „YO” este în limba spaniolă, este compus integral de artistă, produs de David Ciente și se va lansa cu ROC Nation, labelul lui Jay-Z, care reprezintă artiști de top precum Rihanna, Shakira, Mariah Carey, Damien Marley, Miguel, Willow Smith.

 

INNA – Tu Manera

https://www.youtube.com/watch?v=jLS_Oz_ZffA&feature=em

Tot anul acesta, INNA a lansat „Sin Ti”, o piesă sinceră de dragoste, o declarație directă și emoționantă, care are peste 5 milioane de vizualizări.

INNA – Sin Ti

https://www.youtube.com/watch?v=Q1B-v67_5uI

 

Anul trecut, INNA a lansat „RA” (cu aproape 10 milioane de vizualizări) și „Iguana” (peste 15 milioane de vizualizări), două piese cu un sound complet nou față de cel cu care erau obișnuiți fanii artistei, care vor fi incluse pe albumul „YO”.

INNA – RA

INNA – Iguana

 

„YO” include 11 piese, fiecare spune povestea unui alt personaj, a unei alte stări pe care INNA simte că le-a trait în altă viață. Piesele se numesc „RA”, „Contigo”, „Iguana”, „Si, Mama”, „Sin Ti”, „Locura”, „Fuego”, „Tu Manera”, „La Vida”, „Gitana”, „Te Vas”. Pentru fiecare dintre ele, artista a filmat câte un videoclip cu NGM Creative (Bogdan Păun – regizor și Alex Mureșan – DoP), producție video Loops Production.

INNA – YO (trailer)

INNA a susținut peste 800 de concerte, are peste 11 milioane de fani pe Facebook, 1,5 milioane de fani pe Twitter și 2,6 milioane de fani pe Instagram.

Comentarii

Muzica

Global Records prezintă DOMINO, un proiect nou cu un sound vibrant

Avatar

Published

on

            Dacă vă e dor de vară, soare şi vreţi să lăsaţi grijile la o parte, atunci trebuie să ascultaţi noua piesă Shake it girl” de la DOMINO, cu un sound fresh, la care cu siguranţă veţi da replay. Proiectul este cea mai nouă lansare marca Global Records, iar artistul responsabil de beat-ul molipsitor este un adevărat cameleon atunci când își exprimă personalitatea efervescentă prin muzică, fiind producător, compozitor, dar şi pianist.

 

            Primul single de la DOMINO, „Shake it girl” este compus și produs chiar de artist şi combină diverse ritmuri care creează dependenţă încă de la prima ascultare. Ritmurile amețitoare se simt în fiecare beat și duc cu gândul la o petrecere care pare că nu se termină niciodată. Despre noul său proiect, DOMINO ne spune că „este o piesă foarte funny, care mă ajută să mă relaxez și să uit de orice griji sau probleme. Mă duce cu gândul direct la o petrecere pe plajă. Până o sa ajungem şi noi acolo, ascultăm „Shake it girl”, cu un videoclip plin de culoare.

Artistul din spatele proiectului DOMINO nu este la prima întâlnire cu domeniul muzicii. De-a lungul timpului, a experimentat o gamă largă de stiluri muzicale, de la jazz la rock, dance sau reggaeton şi a semnat hituri internaționale pentru mai mulți artiști. Muzica lui este ascultată peste tot în lume, la radiouri și în cluburi din Europa, Rusia, ajungând până în Statele Unite ale Americii și Orientul Mijlociu. Piesele sale reprezintă o joacă printre diverse genuri și sunt un mix excelent de electro dance, pop house, reggaeton, R&B și soul.

Comentarii

Continue Reading

Muzica

Randi surprinde cu o lansare specială „Femeia care m-a învins”

Avatar

Published

on

            Anul acesta, Randi şi-a sărbătorit ziua de naştere într-un mod special, lansând o nouă piesă. Artistul Famous Production a împlinit pe 23 mai, vârsta de 37 ani şi chiar sărbătoritul le-a făcut cadou fanilor single-ul „Femeia care m-a învins”. Videoclipul a fost filmat la Chișinău, în colaborare cu Spoială Brothers, înainte de restricțiile de circulație.

 

Atât versurile, cât şi muzica îi aparţin integral lui Randi. Pe scurt, piesa este despre acea femeie care „reușește să-mi înțeleagă esența, nu doar aparența, să îmi dea jos măștile”, după cum descrie însuşi artistul. Totuşi, el a mai adăugat că melodia nu își găsește încă inspirația în realitate. Filmările au avut loc la începutul lunii martie, nu cu mult timp înainte de perioada de izolare, iar videoclipul este o colaborare în premieră cu frații Spoială Brothers. Lor le aparține și scenariul clipului, pe care îl puteţi urmări chiar aici. Videoclipul este deja în trending, momentan pe locul #22.

 

 

Randi ne împărtăşeşte detalii şi din culise, precizând că decorul a fost construit de la zero, special pentru această filmare, iar povestea vine nu ca o completare, ci ca o exprimare opusă a piesei. „Mi-am dorit ca videoclipul să fie diferit, mai dinamic și cinematografic și, mai ales, să vină ca o antiteză a poveștii despre iubire profundă și emoții. Astfel, videoclipul vorbește despre o luptă fizică, deloc ușoară, în care ea mă învinge”.

Pe lângă lansarea noii melodii, Randi şi-a petrecut ziua de naştere în familie, alături de părinţi şi de fratele său. Artistul şi-ar fi dorit să-i aibă şi pe prieteni aproape, dar momentan pandemia, care vine la pachet cu distanţarea socială, împiedică acest lucru. „Sperăm în iunie să plecăm la Dubova, un loc foarte frumos de la Dunăre, la granița cu Serbia. Desigur, dacă vom putea călători., a mai spus el. Până atunci, ne bucurăm de o piesă specială, în stilul Randi şi îi urăm La Mulţi Ani şi la mai multe proiecte frumoase !

Comentarii

Continue Reading

Muzica

Roxen, reprezentanta României la Eurovision, a ajuns rapid în atenția mass media internațională

Avatar

Published

on

Roxen își continuă drumul în muzică și înregistrează succes după succes atât în țară, cât și înstrăinătate. Artista a participat pe 16 mai la evenimentul special organizat de Eurovision, Shine a light, unde a transmis un mesaj de solidaritate și unitate în această perioadă delicată, dar a și cântat împreună cu reprezentanții tuturor celorlalte țări piesa care a dat și titlul ediției atipice din acest an.

 

Chiar dacă Eurovision nu va mai avea loc în 2020, Roxen va rămâne reprezentanta României anul viitor, însă până atunci, așa cum a promis, continuă să promoveze piesele pe care le-a cântat anul acesta în Selecția Națională și, cu precădere, Alcohol You, melodia aleasă de public și juriu. Piesa este extrem de apreciată în străinătate, iar în acest moment are rezultate foarte bune în Suedia, Norvegia și Olanda, unde este în Viral 50 pe Spotify. De asemenea, și reprezentanți media din țări precum Spania, Croația, Bulgaria, Grecia, Polonia, Turcia, Australia și Columbia  au fost interesați să o cunoasă mai bine pe Roxen și să promoveze piesa Alcohol You.

 

“Sunt copleșită de toată atenția și îmi doresc să le mulțumesc din suflet tuturor celor care îmi ascultă muzica. Faptul că rezonează cu melodiile mele, ca ele reușesc să le dea o anumită stare, mă bucură teribil. Este tot ce îmi doresc. Am foarte multă energie și privesc cu optimism către viitor. Abia aștept următoarele lansări și începerea pregătirilor pentru Eurovision 2021”, a declarat Roxen.

 

În urmă cu o săptămână, reprezentanta României la Eurovision a lansat piesa Spune-mi, care a depășit rapid 1 milion de vizualizări pe YouTube și este în acest moment pe primele locuri în trending, iar zilele aceasta a fost lansat și remix-ul acesteia, semnat de Adrian Funk și Olix.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0