Connect with us

Evenimente

Innoieste-ti garderoba de vara la editia estivala a Pop-Up Store-ului Cloud no 9!

Published

on

 

 

Invitatele speciale ale editiei vor fi Carmen Negoita si Doinita Oancea care vor fi prezente la pop-up store-ul Cloud No 9 cu noile lor creatii si cu “piesele de rezistenta” din colectiile recente

 

Cloud no 9 anunta editia de vara a traditionalului pop-up store care va avea loc pe 10 si 11 iunie, la The Ark, in Bucuresti, unde peste 60 de designeri romani vor fi prezenti cu noile colectii estivale, cu cele mai cool tinute pentru zilele insorite urbane si de la malul marii.

 

Doinita Oancea va veni cu cateva piese in editie limitata, pe care le recomanda pentru vara lui 2017: “Sursele mele de inspiratie pentru colectia de vara sunt razele soarelui si caldura la care am visat in cele cateva luni friguroase, plaja pustie pe care am vizitat-o anul trecut, culorile vii, puternice si prezente pe care le ador si materialele fluide care ne mangaie trupurile in fiecare vara”, spune Doinita.

 

“De-abia astept sa ne revedem la o noua editie a Pop Up Store-ului Cloud no 9, unde voi fi prezenta ca de fiecare data cu modele de genti pentru toate tipurile de tinute. Nuante pastel pentru zilele de vara carora le-am dus dorul sau neutre pentru cei carora le este frica sa combine culorile. Si ca noutate, va voi prezenta si vedeta acestui sezon, geanta galeata, un model mai avangardist, dar in acelasi timp practic, foarte incapator si de efect. Ne vedem pe 10-11 iunie la The Ark”, spune Carmen Negoita.

 

Despre ce se poarta vara aceasta si ce vor putea gasi iubitorii de fashion la Cloud no 9 pe 10 si 11 iunie, vorbeste Raluca Rapeanu, organizatoarea pop-up store-ului: “După câteva sezoane de nuanţe temperate si tendinte cromatice cat mai neutre, vara 2017 aduce o explozie de culoare. Rozul, de la nuantele de fucsia si roz neon, pana la roz pal reprezinta must-have ul acestui sezon. In acest sezon revin atat tinutele de aceeasi culoare, cum ar fi cele de tip all-pink sau all-red, cat si cele color-block, o tendinta pe care am regasit-o rar in ultima perioada. Raman de asemenea in tendinte rochiile maxi din materiale vaporoase, cu imprimeuri atat florale, cat si geometrice. Pot fi accesorizate cu coliere statement, dar și lanțuri delicate, iar curelele pentru talie sunt un must have. Piesele vestimentare din denim de la camasile clasice si pantaloni, pana la jachete, rochii sau chiar corsete, raman in tendintele acestui sezon. O alta tendinta a acestui sezon sunt jachetele si sacourile cu umeri supradimensionati, fustele mini combinate cu cizme inalte si tricouri largi sau camasi boy-friend.”

 

Printre expozantii editiei din 10 – 11 iunie, de la The Ark se numara Csilla Tulogdy, Lure Studio, Shukar Bijoux, Atelierul de Portelan, Whiskers and Tales, Alexandra Irinciuc, Half of Me, Monica Ivanovici, JBJ, Ioana Preda, Kramsocks, Atelier Faiblesse, Donna Kyros, Cristina Barascu, Pulse, Urban Division, Cristina Lepadatu- Colors of Love, Parvulescu Ana- Leena G, Monica Ivanovici, Shakara, Yosi Naor, Gato Hand Made, Arcaba Concept by Cristina B, Concept Trois.

 

Cloud No 9 Pop-Up Store este un proiect lansat în 2012 din dorinţa de a descoperi tineri creatori români şi de a contribui la transfomarea poveştilor de dragoste pentru design în poveşti de succes. Cloud No 9 Pop-Up Store este locul care concentrează creativitatea celor mai talentaţi designeri români şi comorile care le poartă numele, amprenta, personalitatea.

Editia de vara va avea loc pe 10 – 11 iunie, la The Ark, iar mai multe detalii se pot gasi pe pagina oficiala de Facebook https://www.facebook.com/cloud9magazine/?fref=ts.

 

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Chef Scărlătescu organizează ediția de toamnă a Festivalului Scoicilor

Published

on

 

Toamna aceasta, chef Cătălin Scărlătescu își va relua locul la masa jurizării pentru cel mai nou sezon Chefi la cuțite, însă, până atunci, juratul are în plan să transforme ultimele zile de vară într-un adevărat ospăț culinar. Festivalul Scoicilor își redeschide porțile pentru a doua oară anul acesta, cu o ediție specială, de toamnă, iar gurmanzii sunt așteptați între 29 august și 1 septembrie în Piața Ovidiu din Constanța, la un nou festin gastronomic, sub marca consacrată a iubitului jurat.
”Festivalul Scoicilor rămâne cel mai drag eveniment pe care l-am făcut! Tocmai de aceea vreau să aduc din nou oamenii împreună, la final de vară, și sper ca toți constănțenii, dar și cei care au venit din cele mai îndepărtate colțuri ale țării la malul mării, să ne treacă pragul pentru un spectacol în bucate cu și despre scoici. Va fi o ediție extraordinară!”, a mărturisit chef Cătălin Scărlătescu.
Toți cei care nu pot rezista în fața midiilor pane, a tocănițelor din fructe de mare, a scoicilor sotate cu vin sau cu sos de roșii și pătrunjel, sunt așteptați în Piața Ovidiu, din centrul vechi al Constanței, acolo unde îl pot întâlni și pe chef Cătălin Scărlătescu, prezent în toate cele patru zile de festival.
Tot în această toamnă, juratul revine și la Chefi la cuțite, alături de bunii său colegi- Sorin Bontea și Florin Dumitrescu. Cel mai nou sezon al show-ului culinar de la Antena 1 va înteți competiția gustului atât între jurați, cât și între bucătarii aspiranți la cel de-al șaptelea titlu al show-ului culinar.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Mihai Constandache, pe scena LIVE MUSIC SHOW by RADAR DE MEDIA

Published

on

 

Mihai Constandache: Vine din zona Munteniei mai precis orașul Brăila. A început să cânte chiar din clasele primare. Azi are propriul lui repertoriu și încântă lumea oriunde este chemat, tv, spectacole, etc. Pe lângă dragostea de a cânta mai are o altă pasiune (patiseria).

Din seria evenimentelor Radar de Media – 10 ani va prezentam un nou concept: LIVE MUSIC SHOW.

Un spectacol in adevaratul sens al cuvantului cu trupe si artisti, care vor canta live.

Evenimentul va avea loc, in data de 28 august, ora 17, la Ambasad’Or Events din Otopeni.

 

APASA AICI PENTRU A PARTICIPA:

https://www.facebook.com/events/1686951221449616/

 

Iata ce artisti au confirmat prezenta in show!

  • BEDDA BAND – LIVE SHOW

  • MIHAI COSTANDACHE

  • SILVIA DUMITRESCU

  • FLORIN BURESCU

  • BIANCA RUS

  • CAMELIA FLORESCU & BAND – trupa live, muzica usoara romaneasca

  • FLORIN BURESCU & BIANCA RUS

  • MIHAI COSTANDACHE

  • BRANDUSA DRAGHICI SHOW & BAND

  • DRAGOS CICU – POP OPERA SHOW

  • ARIS NEGOITA SHOW

  • TRUPA FETNO

si lista continua, revenim cu detalii!

 

SPONSORI: AMBASAD’OR EVENTS

PARTENERI: ANVERGURA

FOTOGRAF OFICIAL: MIHAI MITREA 

Un eveniment orginal produs de RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Trupa Metallica donează 250.000 de euro pentru inițiativa #NoiFacemUnSpital

Published

on

 

 

  • Contribuția este inspirată de viziunea Mastercard, de a crea un viitor mai bun, în România
  • Anunțul a fost făcut pe 14 august, în ziua concertului desfășurat pe Arena Națională din București

 

Fundația All Within My Hands, fondată de Metallica, a anunțat o donație de 250.000 de euro pentru inițiativa Asociației Dăruiește Viață, #NoiFacemUnSpital. Alături de propria contribuție în valoare de 50.000 de euro, legendara trupă americană de heavy metal a direcționat suma de 200.000 de euro, contravaloarea pachetului de Sponsor Principal al concertului din București, asigurată de Mastercard și BCR.

Anunțul a fost făcut în ziua concertului Metallica, desfășurat pe Arena Națională din București, parte din turneul trupei în Europa din acest an, WorldWired Tour 2019. Inspirată de donația Mastercard, de 1.000.000 euro pentru proiectul Dăruiește Viață, din cursul acestui an, contribuția trupei se va adăuga la fondurile destinate dotării primului Spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România cu cele mai noi tehnologii și echipamente medicale.

„Donația membrilor trupei Metallica are o semnificație specială pentru proiectul nostru. Pe de-o parte, muzica lor reușește să inspire milioane de români și, în același timp, foarte mulți dintre aceștia sunt inspirați să contribuie la înființarea primului spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România, pentru a le oferi copiilor bolnavi de cancer o șansă la viață. Pe de altă parte, donația din partea Mastercard, care a oferit un milion de euro pentru inițiativa #NoiFacemUnSpital, a motivat Metallica să adere la cauza noastră. Suntem recunoscători tuturor celor care fac posibil acest proiect”, a spus Carmen Uscatu, Președinte Asociația Dăruiește Viață.

„În urmă cu câteva luni, am anunțat că Mastercard devine partenerul de inovație al Primului Spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România, facilitând dotarea acestuia cu aparatură medicală și tehnologii de ultimă generație, prin activitățile, campaniile și parteneriatele desfășurate. Astăzi, Metallica, o trupă care inspiră miliarde de oameni din toată lumea, s-a alăturat demersului nostru și a început ceva de neprețuit. Pentru mine, astăzi este despre a crede, din nou, că poți reuși să realizezi ce îți propui și că nu există visuri imposibile. Și despre a-ți uni forțele cu cei care cred, la rândul lor, într-o cauză precum aceasta. În rest, <<Nothing else matters>>”, a spus Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România, sponsor al concertului oferit de Metallica.

„Metallica este starea de spirit a mai multor generații care au decis sa fie ele însele: încrezătoare să se exprime libere, deschise către lume, gata să învingă orice limite. Generațiile Metallica și-au văzut acum idolii dintotdeauna dăruind înapoi încrederea și speranță. Și nu oricum, ci către oamenii minunați din Asociația Dăruiește Viața, adevărate modele de stăruință, reziliență în a depăși, asemenea lor, orice bariere. Pe toți ne inspiră să gândim dincolo de aparențe, să lucrăm împreună și să credem mereu în puterea comunității de a găsi resurse pentru binele comun. Este o onoare să le fim alături”, a spus Sergiu Manea, CEO BCR, sponsor, alături de Mastercard, al concertului Metallica din București.

Cu aproape 40 de ani de existență, Metallica este una dintre cele mai de succes trupe comerciale din toate timpurile, cu 9 Trofee Grammy în palmares dint-un total de 23 de nominalizări. Formația de heavy metal s-a implicat constant în susținerea unor cauze sociale majore, precum lupta împotriva foametei sau educația forței de muncă, iar noaptea trecută, Metallica și-a continuat misiunea prin sprijinul acordat șansei la viață și pentru un viitor mai bun, de această dată, în Romania.

 

Despre Mastercard

Mastercard, www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: participați la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: