Connect with us

Digital

Internet of Things de la Samsung prinde viață la IFA 2015

Avatar

Published

on

Samsung Electronics Co., Ltd. a prezentat, la IFA Berlin, strategia Internet of Things și felul în care IoT va fi implementat, interconectând o serie de dispozitive și servicii. Cele mai noi contribuții Samsung adresate ecosistemului IoT, aflat într-o continuă dezvoltare, sunt puternic înrădăcinate în filosofia de bază a companiei pentru IoT: deschidere, colaborare între industrii și nevoia de inovații relevante pentru oameni.

„Pentru Samsung, IFA 2015 este despre Internet of Things. Suntem convinși că IoT va revoluționa industria electronicelor de larg consum, iar aceasta este oportunitatea noastră de a le prezenta utilizatorilor evoluțiile tehnologice din ultimul an. În fiecare an, Samsung vinde peste 300 de milioane de produse pe piața europeană. Astăzi, produsele noastre sunt folosite de 85 de milioane de europeni, atât acasă, cât și la locurile lor de muncă. Nicio organizație nu se îndoiește de faptul că dezvoltarea se bazează nu pe tehnologie, ci pe așteptările oamenilor. Viziunea noastră este aceea a unui IoT care se sincronizează cu viețile noastre, un IoT al nostru,” a declarat Dr W.P. Hong, Chief Marketing Officer, Samsung Electronics.

Pentru a arunca o privire asupra infinitelor posibilități IoT, vizitați zona Samsung IoT la standul Samsung, CityCube, Messe Berlin. Zona a fost creată în colaborare cu renumitul arhitect Feruccio Laviani.

Samsung SmartThings Hub cu soluția „Smart Home Monitor”

Samsung SmartThings a lansat o nouă serie de dispozitive IoT, mai puternice și mai ușor de folosit, care vor fi disponibile la nivel global.

Alex Hawkinson, fondator și CEO SmartThings, a declarat că, pentru ca Internet of Things să aibă succes, dispozitivele IoT trebuie să fie foarte intuitive și ușor de folosit și, în același timp, să le ofere utilizatorilor posibilitatea de a-și personaliza și de a accesa instrumente, funcții și aplicații care să le ofere siguranță și încredere atunci când nu sunt acasă. Noul hub Samsung SmartThings, senzorii și versiunea actualizată a aplicației au fost lansate astăzi în SUA, în săptămâna ce urmează vor fi lansate în Marea Britanie, iar în 2016 în Europa.

Noul hub Samsung SmartThings are un procesor mai puternic, care permite monitorizarea video și include și o baterie de rezervă cu durată de viață de până la 10 ore, în caz de întrerupere a curentului electric. Îmbinând nevoia de intimitate cu cea de securitate, capacitatea de monitorizare video le permite utilizatorilor să acceseze oricând, prin livestream, ceea ce se întâmplă în casele lor, însă înregistrează și salvează videoclipurile doar atunci când este detectată o mișcare neobișnuită.

SmartThings introduce și o nouă soluție numită „Smart Home Monitor”, care oferă acces și control în cazuri de intrare nedorită sau în cazuri de urgență, precum incendii sau fum, inundații sau scurgeri de gaze și alte situații casnice similare, trimițând notificări în timp real și videoclipuri de pe mai multe camere video, prin aplicația SmartThings.

Samsung SleepSense

Calitatea somnului este unul dintre cei mai importanți factori pentru un stil de viață sănătos, iar Samsung SleepSense ajută utilizatorii să își înțeleagă mai bine și să își monitorizeze somnul. Senzorul este un dispozitiv plat, iar simpla așezare a lui sub salteaua patului permite monitorizarea permanentă a pulsului și a ritmului respirator, precum și a mișcărilor din timpul somnului.

SleepSense este un dispozitiv care ajută la crearea unui mediu propice pentru adormire și menținerea somnului. Se conectează cu dispozitivele Samsung și cu dispozitive terțe IoT, iar atunci când utilizatorul adoarme, aplicația va ști să închidă automat televizorul sau să regleze nivelul temperaturii din cameră, pentru un mediu ideal de somn.

Datorită informațiilor și rapoartelor zilnice despre calitatea somnului, ce pot fi verificate pe smartphone, aplicația oferă sfaturi și recomandări bazate pe profilul și metabolismul fiecărei persoane. Acest lucru a fost posibil în urma unei colaborări cu dr. Christos Mantzoros de la Harvard Medical School. SleepSense are o precizie de până la 97%.

Dezvoltarea ecosistemului UHD prin conținut și parteneriate cheie

Samsung își propune să dezvolte ecosistemul UHD prin parteneriate cu companii precum Amazon, Netflix, Wuaki, Chili, Strefa VoD, Videoland și Videoload, precum și prin parteneri de difuziune din Europa, inclusiv Canal Plus, British Telecom (BT) și HD+, care sunt vitali pentru crearea și livrarea de conținut UHD la nivel global.

Prin parteneriate cu lideri globali din domeniul UHD, Samsung introduce transmisia UHD, pentru ca telespectatorii să se poată bucura de emisiunile și programele preferate la cea mai bună calitate a imaginii.

În plus, Samsung a încheiat un parteneriat cu Gamefly pentru a lansa Gamefly Streaming, un serviciu bazat pe abonament, care aduce jocurile preferate în casele utilizatorilor, fără ca aceștia să aibă nevoie de console, cabluri sau discuri. Gamefly funcționează prin streaming pe internet, oferind jocuri precum Batman: Arkham Origins, Lego Batman 3, GRID 2 și HITMAN Absolution, toate disponibile direct pe Smart TV-urile Samsung.

Experiență de vizualizare superioară

Cel mai important angajament al Samsung este acela de a le aduce utilizatorilor televizoare ce oferă cea mai bună experiență de vizionare. Televizoarele Samsung SUHD integrează tehnologia High Dynamic Range (HDR) pentru imagini de cea mai bună calitate, cu un contrast puternic, culori vibrante și detalii captivante. Astfel, imaginea este și mai intensă decât în prezent.

Utilizatorii televizoarelor Samsung se pot bucura cu faptul că acestea sunt primele de pe piață care suportă standardul HDMI 2.0a, ce permite transmiterea datelor HDR către surse externe compatibile. Actualizarea de software le oferă utilizatorilor imagini ce par desprinse din realitate, la cea mai bună calitate disponibilă pe piață. Această actualizare de firmware va extinde spectrul de conținut HDR disponibil, stabilind în aceași timp un nou standard pentru industria TV și de divertisment.

Mai mult, utilizatorii se pot bucura de imagini de o calitate superioară pe televizoarele curbate Samsung, ce oferă o experiență de vizionare impresionantă și un design elegant care se potrivește în orice decor. Utilizatorii pot alege între cele 28 de modele de televizoare SUHD curbate, cu diagonale între 48 și 105 inci.

Pentru a le oferi utilizatorilor și mai multe opțiuni prin care să se bucure de conținutul UHD preferat, Samsung lanseaza noul Ultra HD Blu-ray Player, care poate reda discurile UHD Blu-ray. Acesta redă conținut la o rezoluțe de patru ori mai mare și până la de 64 de ori mai multe culori față de standardul Blu-ray, având capacitatea de upscaling a conținutului, pentru o rezoluție UHD. În plus, sunt disponibile și servicii de streaming de conținut 4K. Noul Ultra HD Blu-ray Player dispune de un design elegant și curbat, care se potrivește perfect cu cel al televizoarelor Samsung Curved SUHD.

Samsung AddWash – mașina de spălat inteligentă

Samsung WW8500 AddWash este prima mașină de spălat din lume care le permite utilizatorilor să adauge rufe în orice moment al ciclului de spălare, datorită ușii inovatoare „Add Door”. O simplă apăsare a butonului de pauză oprește rotirea cuvei și permite adăugarea hainelor, fie că este vorba despre echipamentul de fotbal care trebuie să fie pregătit pentru ziua următoare sau haine pe care ai uitat să le pui de la început. Totodată, AddWash oferă un nou nivel de protecție țesăturilor fine pentru care este recomandată spălarea manuală. Acestea pot fi adăugate în mașina de spălat chiar înainte de ciclul de clătire.

Mașina de spălat WW850 este compatibilă cu sistemele de operare Android și iOS, astfel încât utilizatorii o pot monitoriza și controla de la distanță și pot primi o serie de notificări direct pe smartphone-urile lor. Noua mașină de spălat WW8500 AddWash ajută utilizatorii să obțină rezultate mai bune și mai rapide, datorită ciclului SuperSpeed, care poate spăla o încărcătură normală de haine în mai puțin de o oră. De asemenea, funcția SuperSpray folosește un sistem de jeturi de apă pentru o clătire mai eficientă. Tehnologia revoluționară Eco Bubble™ de la Samsung amestecă detergentul cu aer și apă înainte de începerea ciclului de spălare, generând bule de spumă care pătrund în țesături mai rapid decât detergentul concentrat. Spălarea rufelor este la fel de eficientă în apă rece ca și în apă caldă, economisind energie.

Colaborare cu BMW și Volkswagen

Pentru Samsung, mașinile sunt o parte importantă a ecosistemului IoT, aflat în curs de dezvoltare, și în momentul de față lucrează cu mai mulți producători de mașini pentru a inova piața automobilelor.

În curând, Samsung va face posibilă afișarea notificărilor din cadrul aplicației SmartThings Hub direct pe tabloul de bord al mașinilor BMW. Tot cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot verifica starea tehnică a mașinii sau o pot bloca și debloca de la distanță.

Samsung a anunțat detalii despre parteneriatul cu Volkswagen, care le va oferi utilizatorilor posibilitatea de a-și conecta telefoanele Galaxy cu mașina, prin aplicația Car Mode. Aplicația aduce un plus experienței auto prin intermediul funcției MirrorLinkTM, un standard pentru conexiunile auto. Aceasta poate fi controlată atât prin comenzi de pe butoane, cât și prin comenzi vocale, prin S Voice. Car Mode le permite utilizatorilor să preia apeluri vocale în siguranță, să asculte playlist-ul lor preferat sau să primească direcții către destinația dorită. Mai mult, aplicația poate reda prin voce mesajele text primite. Utilizatorii se pot bucura de toate aceste funcții ale aplicației chiar și într-o mașină fără funcții de mirroring.

În urma parteneriatului cu Volkswagen a rezultat și aplicația Volkswagen Car-Net e-Remote App. Aplicația va fi lansată în Europa luna viitoare și permite conectarea noului Samsung Gear S2 cu o serie de mașini Volkswagen. Mai mult, aplicația ajută la localizarea mașinii în parcare, la pornirea aerului condiționat și la verificarea nivelului bateriei electrice a mașinii Volkswagen. Colaborarea dintre Samsung și Volkswagen introduce un nou standard în industria auto și în cea a accesoriilor smart.

„Inovațiile Samsung din domeniul IoT presupun cercetarea și observarea obiceiurilor utilizatorilor pe un termen lung și descoperirea modalităților inovatoare de îmbunătățire a stilurilor lor de viață, transformând experiențe obișnuite în momente memorabile. Această filosofie nu se va schimba, Samsung este deschizător de drumuri, oferind un viitor mai inteligent, mai conectat și mai uman,” a declarat Dr. W.P. Hong.

Samsung este prezent la IFA 2015 între 4 și 9 septembrie 2015, la CityCube , Messe Berlin.

Comentarii

Industria de Comunicare

Ai absolvit o şcoală! Acum, încotro ? Începe cu brandingul de carieră

Avatar

Published

on

            De regulă, absolvirea unei şcoli este prima condiţie pentru a obţine un loc pe piaţa muncii, alături de mult ceruta experienţă. Însă dacă îţi doreşti mai mult decât un job şi vrei să ai o carieră, nu strică să-ţi construieşti o imagine. Astăzi, competiţia este una serioasă, indiferent de domeniul de activitate. Munca, seriozitatea, inteligenţa sau creativitatea sunt calităţi importante, însă pentru a avea succes trebuie să te promovezi, să devii un brand. Orele de consiliere sau orientare profesională din şcoală, au acum o altă formă. În continuare sunt doar câteva sfaturi despre cum să-ţi construieşti un plan de carieră, din perspectiva brandingului profesional.

 

Eşti gata să-ţi schimbi viitorul ? Fiecare dintre noi avem câte o părere despre carieră, succes sau cum să ne găsim „calea în viaţă”. Uneori alegerea este influenţată destul de mult de familie sau şcoală, dar contează în primul rând ce ne place nouă, ce abilităţi avem şi dacă suntem capabili să facem o anumită meserie pe mai departe. Trebuie să ştim de la început ce vrem, să fim motivaţi şi să gândim pozitiv.

Te-ai întrebat vreodată cine eşti ? Fără a deveni filosofi, este bine să ştim ce anume vrem să transmitem profesional despre noi. Psihologii spun că tindem să cumpărăm un produs, să votăm o persoană sau să facem afaceri cu cineva familiar, în locul unei persoane anonime. A fi cunoscut într-o manieră pozitivă reprezintă un aport pentru imaginea noastră. Crearea brandului personal se bazează pe adevăruri şi realităţi. Cel mai bun exemplu este CV-ul care trebuie să reflecte abilităţile noastre reale.

Despre „self-marketing” în construcţia brandului personal. În cartea lui despre Self Marketing, Jeff Beals crede că The key to self marketing is to promote yourself while making it look as if you’re not trying.” În limba de origine, sfatul îşi păstrează esenţa. Cu alte cuvinte, este bine să fim cât mai naturali, atunci când ne promovăm. Brandul personal are nevoie şi de etichetă, dar nu în adevăratul sens al cuvântului, ci de maniere şi educaţie. În plus, este importantă implicarea în diverse activităţi (voluntariat, practică, internship, etc.) care să ne sporească vizibilitatea pe piaţă ca şi brand.

Care este visul tău ? Într-o piaţă în care trebuie să fim realişti, „a visa este cea mai importantă şi înaltă poziţie în cadrul procesului de planificare strategică”. Totul începe cu un vis şi de ce nu, cu simpla întrebare din copilărie Ce vrei să te faci când o să devii mare ? Imediat după ce ţi-ai conturat visul, este necesar să te gândeşti cum vei ajunge acolo. Uneori, o simplă dorinţă poate fi o motivaţie destul de puternică pentru a reuşi.

Specialiştii în comunicare ne oferă o serie de sfaturi, scurte şi la obiect, despre cum să ne planificăm mai bine cariera şi timpul. Încearcă mereu să adaptezi sfaturile primite la propria situaţie şi adaugă un strop de creativitate în toate proiectele pe care le desfăşori.

  • Nu-ţi planifica doar cariera, organizează-ţi şi viaţa: un stil de viaţă dezordonat se va răsfrânge şi asupra vieţii profesionale.
  • Stabilirea priorităţilor determină creşterea nivelului de eficienţă în muncă.
  • Chiar dacă dai tot ce este mai bun, uneori se poate ca diversele proiectele să nu-ţi iasă perfecte din prima. Perfecţionismul este o capcană şi consumă multe resurse.
  • Continuă să-ţi planifici timpul, începe chiar cu ziua de mâine.
  • Atunci când lucrezi, lasă-i pe toţi să ştie: „Do not disturb!” Dar şi pauzele sunt la fel de importante pentru succes.
  • Reuşita în afaceri se măsoară în rezultate, nu după numărul de şedinţe la care participi.
  • Nu încerca să cari mai mult decât poţi duce. Fii realist cu timpul şi capacitatea ta de a soluţiona un număr rezonabil de sarcini pe zi.
  • Uneori este mai bine să spui „nu!

  • Când faci ceva, concentrează-te doar asupra acelui lucru.
  • Fă-ţi timp şi pentru tine! Timpul liber nu este timp pierdut, atâta vreme cât îl petreci frumos.
  • Nu te suprasolicita cu prea multe responsabilităţi, distribuie-le!
  • Preia controlul atunci când vine vorba de timpul tău.
  • Astăzi nu mai este suficient să ne impresionăm doar superiorii, respectul din partea colegilor este necesar pentru cariera noastră.
  • Brandul personal poate atrage un număr important de investitori, parteneri de afaceri, dar şi clienţi.
  • Pune-ţi amprenta asupra a tot ceea ce faci. Cu cât eşti mai original şi creativ, cu atât vei ieşi mai mult în evidenţă. Gândeşte-te când ai făcut ceva asemănător ultima dată.

Comentarii

Continue Reading

Industria online

Marketingul afiliat câștigă tot mai mult teren. Tehnologia care te ajută să-ţi rotunjeşti veniturile

Avatar

Published

on

            Marketingul afiliat reprezintă unul dintre domeniile care nu au fost afectate de criza generată de pandemie și odată cu accelerarea eCommerce-ului, creșterile înregistrate pe acest segment au fost considerabile. Analiza companiei 2Performant în cadrul propriei platforme de marketing afiliat, arată o dublare a comerțului online în luna aprilie. Echipa 2Performant a observat o creștere a numărului de persoane care au început să facă marketing afiliat în cadrul platformei companiei.

 

În perioada martie – mai 2020, 2.734 de conturi noi de afiliați au fost înregistrate în cadrul platformei 2Performant. Totodată, în aceeași perioadă și comisioanele încasate de către afiliați au crescut considerabil față de anii trecuți, ca urmare a accelerării comerțului online, dar și a interesului crescut al brandurilor pentru astfel de campanii. Dintre cele 2.734 de conturi noi înregistrate în această perioadă, 383 au și încasat primii lor bani din afiliere. Deși nu este o modalitate ușoară de „a face bani de acasă”, pentru că sunt necesare cunoștințe de marketing și vânzări online, interesul sporit pentru acest domeniu este un semnal pozitiv pe o piață unde rata șomajului a ajuns la 4,8% în luna aprilie 2020.

 

Compania 2Performant oferă afiliaților tehnologia prin care aceștia pot face bani, în mod transparent și automatizat, dar și consiliere. Grupul de Facebook Primii Pași în Afiliere este comunitatea de afiliați la început de drum, care numără 1.227 de membri, pe care echipa 2Performant îi susține cu sfaturi utile. În plus, Dorin Boerescu, CEO-ul companiei a lansat cursul „Cum să câștigi bani ca afiliat 2Performant” pe udemy.com, un curs de 3 ore dedicat oricărui marketer sau creator de conținut, la care s-au înscris 1.020 de persoane în perioada martie – mai 2020.

            „Asistăm la o creștere a interesului pentru marketingul afiliat nu numai de partea brandurilor, ci și de partea celor care, prin afiliere, trimit trafic către aceste companii, câștigând bani pe măsura vânzărilor generate. Pandemia a adus cu sine o accelerare a online-ului, dar și o reactivare a domeniului freelancing, influențat atât de fenomenul work-from-home, cât și de schimbările de pe piața muncii. Previziunile pe plan internațional sunt că până în 2027, freelancerii vor reprezenta 50% din forța de muncă americană, așadar, în contextul existent, cred că și în România acest tip de muncă va lua amploare. Mai mult, sunt studii care arată că tehnologia este cea care i-a ajutat pe cei mai mulți freelanceri să câștige bani, iar marketingul afiliat se înscrie în această linie. Marketingul afiliat pune tot mai mult accent pe performanță, pentru că în acest domeniu câștigi pe măsura vânzărilor generate…, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

 

Interes crescut pentru afiliere – cum funcționează tehnologia?

Marketingul afiliat a fost introdus pentru prima oară pe piața din România de către 2Performant (la vremea aceea 2Parale), companie care a generat în cei 12 ani de activitate peste 201 milioane de euro vânzări pentru magazinele online din platformă și peste 14 milioane de euro sub formă de comisioane plătite către afiliații săi. Înțeles ca publicitate plătită la cost pe vânzare, marketingul afiliat este marketingul viitorului și crește odată cu accelerarea eCommerce-ului. Acesta reprezintă modalitatea transparentă de colaborare dintre un magazin online și cei care pot trimite potențiali clienți către magazin, prin diferite forme de reclamă online, primind în schimb un comision pentru vânzările generate.

Astăzi, peste 1.000 de branduri fac afiliere activ în România, 600 doar prin platforma companiei 2Performant, care a dezvoltat și operează propria tehnologie în acest domeniu. Două importante studii de caz realizate în cadrul platformei arată că în ultimul an brandul Vivre, unul dintre cei mai importanți parteneri 2Performant, a înregistrat vânzări de peste 1 milion de euro prin afiliere, în vreme ce NeaKaisa, magazin online de produse pentru casă și grădină, are vânzări cu 20 de procente mai mari prin colaborarea cu afiliați.

Creșterile înregistrate în cadrul platformei arată un interes sporit pentru această tehnologie. Numărul record de afiliați noi înregistrați în platforma 2Performant în ultimele trei luni subliniază schimbările care au loc pe piața muncii. De exemplu, numai în perioada stării de urgență, numărul afiliaților a crescut cu 12,1%, aceștia înregistrând împreună în luna aprilie venituri de peste 10.000 euro/zi în medie.

Afiliații sunt diverşi, de la site-uri de conținut generalist sau comercial (publishing, blogging, proiecte), la specialiști PayPerClick (Google & Facebook ads), publisheri (ziare, televiziuni, publicații online), firme de email marketing, comparatoare de prețuri, comunități de shopping pe Facebook, etc. Aceştia funcționează ca o echipă extinsă de marketing care contribuie la vânzările companiilor din platformă. Pentru mulți dintre afiliați, acest tip de lucru devine chiar un stil de viață, pentru că o conexiune bună la internet, inspirație și implicare, le aduc acestora venituri câștigate flexibil.

 

2Performant este o companie românească de tehnologie ce dezvoltă și operează www.2Performant.com, platformă integrată de marketing afiliat și influencer marketing. Conform datelor companiei, 2Performant este cea mai mare sursă locală de trafic pentru magazinele online din România. Cu o activitate de 12 ani, compania este cea care a lansat în România prima rețea de marketing afiliat. Trei ani mai târziu a urmat intrarea în piața din Bulgaria. Compania se implică activ în zona de educație și este unul dintre inițiatorii proiectului AjutorSpitale.

 

Comentarii

Continue Reading

Industria de Publicitate

Roxana Niţă, singurul creativ din Europa de Est care participă la programul Cannes Lions See It Be It, 2020 – 2021

Avatar

Published

on

            Roxana Niţă (Group Creative Director la Cheil Centrade România) este una dintre cele 15 femei selectate în programul Cannes Lions See It Be It (SIBI) din 2020-2021. Roxana a fost aleasă din peste 800 de candidate la nivel global. În plus, tânăra creativă este una dintre cele două participante ale Uniunii Europene din acest program. Inițiativa urmăreşte combaterea reprezentării inegale dintre femei și bărbați în industria publicității, fiind menită să ajute la promovarea viitoarelor talente creative feminine.

 

SIBI este un program dedicat femeilor din întreaga lume, selectând candidate care au potențial să devină lideri creativi în companiile lor. Iniţial, programul a fost dedicat femeilor din cadrul agențiilor de creație, dar în ultimii ani s-a extins și la rolurile de creaţie din alte domenii. Participantele urmează să devină la rândul lor, mentori pentru alte femei, construind în timp o rețea globală de suport educaţional la nivelul întregii industrii, cu impact asupra carierei femeilor. (https://www.canneslions.com/learn/seeitbeit)

Roxana a primit recunoaștere pentru numeroasele campanii premiate din cariera sa, dar mai ales pentru cele din sfera cauzelor sociale. Campania „Unquiet Voices” pentru Asociaţia ANAIS, este una dintre ele. Un proiect multiplu premiat şi selectat la Festivalul de Film de la Cannes, care expune ororile violenței domestice prin implicarea mai multor victime care îşi spun poveștile. Vocile lor sunt suprapuse peste imagini cu scene de abuz preluate din filme mute vechi de zeci de ani.

Aflat la a 7-a ediție, See It Be It este un program de învățare ce include sesiuni exclusive de mentorat, întâlniri cu cele mai influente persoane din business, într-o comunitate internațională de femei care aspiră la poziții de lider în domeniul creației. Experiența VIP include acces gratuit la festival, cazare și transport, o serie de oportunități post-eveniment, precum și șansa de consolidare a profilului profesional și sprijin pentru a deveni ambasador See It Be It.

http://www.roxananita.com/

 

            „Este incredibil să fiu inclusă în inițiativa See It Be It, mai ales când mă uit la profilele celor cu care voi împărtăși această experiență în următorii doi ani”, spune Roxana. „Este o oportunitate fantastică și o onoare pentru mine să fiu îndrumată de unele dintre cele mai talentate femei din industrie. Îmi doresc să aplic cât mai repede tot ceea ce învăț la SIBI în activitatea de zi cu zi și să am șansa să îi pot îndruma și pe alții, la rândul meu”, a mai adăugat ea.

            Mihai Gongu, ECD în cadrul Cheil, precizează că „Roxana nu este doar unul dintre cei mai talentați creativi pe care îi oferă regiunea, ci și un mentor neobosit. Cred că viitorii oameni de creaţie din România pe care îi va susţine în calitate de absolventă SIBI, vor beneficia enorm de pe urma acestei experienţe unice”.

 

Roxana a absolvit Art Directors Club România și după ce a câștigat competiția locală Cannes Young Lions în 2012, a fost selectată în 2015 pentru a reprezenta România la programul ADC Europe Creative Express, absolvind și Eurobest Young Digital Academy. Şi-a continuat activitatea de creație publicitară în ultimii nouă ani și este câştigătoarea a zeci de premii locale și internaționale precum Cannes Lions, LIA Awards, Golden Drum sau One Show.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0