Connect with us

DIGITAL

Internet of Things de la Samsung prinde viață la IFA 2015

Published

on

 

Samsung Electronics Co., Ltd. a prezentat, la IFA Berlin, strategia Internet of Things și felul în care IoT va fi implementat, interconectând o serie de dispozitive și servicii. Cele mai noi contribuții Samsung adresate ecosistemului IoT, aflat într-o continuă dezvoltare, sunt puternic înrădăcinate în filosofia de bază a companiei pentru IoT: deschidere, colaborare între industrii și nevoia de inovații relevante pentru oameni.

„Pentru Samsung, IFA 2015 este despre Internet of Things. Suntem convinși că IoT va revoluționa industria electronicelor de larg consum, iar aceasta este oportunitatea noastră de a le prezenta utilizatorilor evoluțiile tehnologice din ultimul an. În fiecare an, Samsung vinde peste 300 de milioane de produse pe piața europeană. Astăzi, produsele noastre sunt folosite de 85 de milioane de europeni, atât acasă, cât și la locurile lor de muncă. Nicio organizație nu se îndoiește de faptul că dezvoltarea se bazează nu pe tehnologie, ci pe așteptările oamenilor. Viziunea noastră este aceea a unui IoT care se sincronizează cu viețile noastre, un IoT al nostru,” a declarat Dr W.P. Hong, Chief Marketing Officer, Samsung Electronics.

Pentru a arunca o privire asupra infinitelor posibilități IoT, vizitați zona Samsung IoT la standul Samsung, CityCube, Messe Berlin. Zona a fost creată în colaborare cu renumitul arhitect Feruccio Laviani.

Samsung SmartThings Hub cu soluția „Smart Home Monitor”

Samsung SmartThings a lansat o nouă serie de dispozitive IoT, mai puternice și mai ușor de folosit, care vor fi disponibile la nivel global.

Alex Hawkinson, fondator și CEO SmartThings, a declarat că, pentru ca Internet of Things să aibă succes, dispozitivele IoT trebuie să fie foarte intuitive și ușor de folosit și, în același timp, să le ofere utilizatorilor posibilitatea de a-și personaliza și de a accesa instrumente, funcții și aplicații care să le ofere siguranță și încredere atunci când nu sunt acasă. Noul hub Samsung SmartThings, senzorii și versiunea actualizată a aplicației au fost lansate astăzi în SUA, în săptămâna ce urmează vor fi lansate în Marea Britanie, iar în 2016 în Europa.

Noul hub Samsung SmartThings are un procesor mai puternic, care permite monitorizarea video și include și o baterie de rezervă cu durată de viață de până la 10 ore, în caz de întrerupere a curentului electric. Îmbinând nevoia de intimitate cu cea de securitate, capacitatea de monitorizare video le permite utilizatorilor să acceseze oricând, prin livestream, ceea ce se întâmplă în casele lor, însă înregistrează și salvează videoclipurile doar atunci când este detectată o mișcare neobișnuită.

SmartThings introduce și o nouă soluție numită „Smart Home Monitor”, care oferă acces și control în cazuri de intrare nedorită sau în cazuri de urgență, precum incendii sau fum, inundații sau scurgeri de gaze și alte situații casnice similare, trimițând notificări în timp real și videoclipuri de pe mai multe camere video, prin aplicația SmartThings.

Samsung SleepSense

Calitatea somnului este unul dintre cei mai importanți factori pentru un stil de viață sănătos, iar Samsung SleepSense ajută utilizatorii să își înțeleagă mai bine și să își monitorizeze somnul. Senzorul este un dispozitiv plat, iar simpla așezare a lui sub salteaua patului permite monitorizarea permanentă a pulsului și a ritmului respirator, precum și a mișcărilor din timpul somnului.

SleepSense este un dispozitiv care ajută la crearea unui mediu propice pentru adormire și menținerea somnului. Se conectează cu dispozitivele Samsung și cu dispozitive terțe IoT, iar atunci când utilizatorul adoarme, aplicația va ști să închidă automat televizorul sau să regleze nivelul temperaturii din cameră, pentru un mediu ideal de somn.

Datorită informațiilor și rapoartelor zilnice despre calitatea somnului, ce pot fi verificate pe smartphone, aplicația oferă sfaturi și recomandări bazate pe profilul și metabolismul fiecărei persoane. Acest lucru a fost posibil în urma unei colaborări cu dr. Christos Mantzoros de la Harvard Medical School. SleepSense are o precizie de până la 97%.

Dezvoltarea ecosistemului UHD prin conținut și parteneriate cheie

Samsung își propune să dezvolte ecosistemul UHD prin parteneriate cu companii precum Amazon, Netflix, Wuaki, Chili, Strefa VoD, Videoland și Videoload, precum și prin parteneri de difuziune din Europa, inclusiv Canal Plus, British Telecom (BT) și HD+, care sunt vitali pentru crearea și livrarea de conținut UHD la nivel global.

Prin parteneriate cu lideri globali din domeniul UHD, Samsung introduce transmisia UHD, pentru ca telespectatorii să se poată bucura de emisiunile și programele preferate la cea mai bună calitate a imaginii.

În plus, Samsung a încheiat un parteneriat cu Gamefly pentru a lansa Gamefly Streaming, un serviciu bazat pe abonament, care aduce jocurile preferate în casele utilizatorilor, fără ca aceștia să aibă nevoie de console, cabluri sau discuri. Gamefly funcționează prin streaming pe internet, oferind jocuri precum Batman: Arkham Origins, Lego Batman 3, GRID 2 și HITMAN Absolution, toate disponibile direct pe Smart TV-urile Samsung.

Experiență de vizualizare superioară

Cel mai important angajament al Samsung este acela de a le aduce utilizatorilor televizoare ce oferă cea mai bună experiență de vizionare. Televizoarele Samsung SUHD integrează tehnologia High Dynamic Range (HDR) pentru imagini de cea mai bună calitate, cu un contrast puternic, culori vibrante și detalii captivante. Astfel, imaginea este și mai intensă decât în prezent.

Utilizatorii televizoarelor Samsung se pot bucura cu faptul că acestea sunt primele de pe piață care suportă standardul HDMI 2.0a, ce permite transmiterea datelor HDR către surse externe compatibile. Actualizarea de software le oferă utilizatorilor imagini ce par desprinse din realitate, la cea mai bună calitate disponibilă pe piață. Această actualizare de firmware va extinde spectrul de conținut HDR disponibil, stabilind în aceași timp un nou standard pentru industria TV și de divertisment.

Mai mult, utilizatorii se pot bucura de imagini de o calitate superioară pe televizoarele curbate Samsung, ce oferă o experiență de vizionare impresionantă și un design elegant care se potrivește în orice decor. Utilizatorii pot alege între cele 28 de modele de televizoare SUHD curbate, cu diagonale între 48 și 105 inci.

Pentru a le oferi utilizatorilor și mai multe opțiuni prin care să se bucure de conținutul UHD preferat, Samsung lanseaza noul Ultra HD Blu-ray Player, care poate reda discurile UHD Blu-ray. Acesta redă conținut la o rezoluțe de patru ori mai mare și până la de 64 de ori mai multe culori față de standardul Blu-ray, având capacitatea de upscaling a conținutului, pentru o rezoluție UHD. În plus, sunt disponibile și servicii de streaming de conținut 4K. Noul Ultra HD Blu-ray Player dispune de un design elegant și curbat, care se potrivește perfect cu cel al televizoarelor Samsung Curved SUHD.

Samsung AddWash – mașina de spălat inteligentă

Samsung WW8500 AddWash este prima mașină de spălat din lume care le permite utilizatorilor să adauge rufe în orice moment al ciclului de spălare, datorită ușii inovatoare „Add Door”. O simplă apăsare a butonului de pauză oprește rotirea cuvei și permite adăugarea hainelor, fie că este vorba despre echipamentul de fotbal care trebuie să fie pregătit pentru ziua următoare sau haine pe care ai uitat să le pui de la început. Totodată, AddWash oferă un nou nivel de protecție țesăturilor fine pentru care este recomandată spălarea manuală. Acestea pot fi adăugate în mașina de spălat chiar înainte de ciclul de clătire.

Mașina de spălat WW850 este compatibilă cu sistemele de operare Android și iOS, astfel încât utilizatorii o pot monitoriza și controla de la distanță și pot primi o serie de notificări direct pe smartphone-urile lor. Noua mașină de spălat WW8500 AddWash ajută utilizatorii să obțină rezultate mai bune și mai rapide, datorită ciclului SuperSpeed, care poate spăla o încărcătură normală de haine în mai puțin de o oră. De asemenea, funcția SuperSpray folosește un sistem de jeturi de apă pentru o clătire mai eficientă. Tehnologia revoluționară Eco Bubble™ de la Samsung amestecă detergentul cu aer și apă înainte de începerea ciclului de spălare, generând bule de spumă care pătrund în țesături mai rapid decât detergentul concentrat. Spălarea rufelor este la fel de eficientă în apă rece ca și în apă caldă, economisind energie.

Colaborare cu BMW și Volkswagen

Pentru Samsung, mașinile sunt o parte importantă a ecosistemului IoT, aflat în curs de dezvoltare, și în momentul de față lucrează cu mai mulți producători de mașini pentru a inova piața automobilelor.

În curând, Samsung va face posibilă afișarea notificărilor din cadrul aplicației SmartThings Hub direct pe tabloul de bord al mașinilor BMW. Tot cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot verifica starea tehnică a mașinii sau o pot bloca și debloca de la distanță.

Samsung a anunțat detalii despre parteneriatul cu Volkswagen, care le va oferi utilizatorilor posibilitatea de a-și conecta telefoanele Galaxy cu mașina, prin aplicația Car Mode. Aplicația aduce un plus experienței auto prin intermediul funcției MirrorLinkTM, un standard pentru conexiunile auto. Aceasta poate fi controlată atât prin comenzi de pe butoane, cât și prin comenzi vocale, prin S Voice. Car Mode le permite utilizatorilor să preia apeluri vocale în siguranță, să asculte playlist-ul lor preferat sau să primească direcții către destinația dorită. Mai mult, aplicația poate reda prin voce mesajele text primite. Utilizatorii se pot bucura de toate aceste funcții ale aplicației chiar și într-o mașină fără funcții de mirroring.

În urma parteneriatului cu Volkswagen a rezultat și aplicația Volkswagen Car-Net e-Remote App. Aplicația va fi lansată în Europa luna viitoare și permite conectarea noului Samsung Gear S2 cu o serie de mașini Volkswagen. Mai mult, aplicația ajută la localizarea mașinii în parcare, la pornirea aerului condiționat și la verificarea nivelului bateriei electrice a mașinii Volkswagen. Colaborarea dintre Samsung și Volkswagen introduce un nou standard în industria auto și în cea a accesoriilor smart.

„Inovațiile Samsung din domeniul IoT presupun cercetarea și observarea obiceiurilor utilizatorilor pe un termen lung și descoperirea modalităților inovatoare de îmbunătățire a stilurilor lor de viață, transformând experiențe obișnuite în momente memorabile. Această filosofie nu se va schimba, Samsung este deschizător de drumuri, oferind un viitor mai inteligent, mai conectat și mai uman,” a declarat Dr. W.P. Hong.

Samsung este prezent la IFA 2015 între 4 și 9 septembrie 2015, la CityCube , Messe Berlin.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Tehnologie

Viitorul industriei de gaming – 5 trenduri pentru 2019

Published

on

 

Industria gaming-ului a crescut exponențial și datorită adopției pe scară largă a celor mai noi tehnologii, experiența utilizatorului a fost redefinită. În cadrul articolului de azi vorbim despre cele mai importante 5 trenduri pentru anul 2019 și ce înseamnă acestea pentru întreagă comunitate.

Aceste trenduri se aplică la absolut fiecare aspect al divertismentului online, inclusiv al jocurilor de cazinou, care vor suporta îmbunătățiri majore odată cu implementarea realității virtuale. Aveți șansa de a primi informații despre acel bonus cazino mult visat, chiar din confortul casei dumneavoastră, în timp ce o lume virtuală este proiectată în jurul dumneavoastră, pentru a vă crea o experiență unică.

 

Aveți șansa de a primi informații despre acel bonus de cazinou visat, chiar din confortul casei dvs., în timp ce o lume virtuală este proiectată în jurul dvs. pentru a crea o experiență unică.

Oculus Rift și Microsoft IllumniRoom sunt două concepte extraordinare, mai ales pentru că ochelarii de realitate virtuală revin la modă, dar și pentru că Microsoft a implementat proiecția digitală chiar în sufrageria dumneavoastră. Propria cameră vă va deveni un câmp de luptă sau pistă de curse. Jocul dumneavoastră nu va mai fi niciodată întrerupt, dar veți putea interacționa cu acesta prin intermediul altor ecrane și terminale și aici nu ne referim la joystick-uri, ci chiar și la telefonul mobil sau tabletă. Veți putea “muta” televizorul pe alte ecrane, lăsând jocul să se desfășoare fără interferențe. Dacă aveți nevoie să vă deplasați și trebuie să terminați nivelul, îl puteți lua direct pe telefon – fără a pierde absolut nimic. Din categoria acestora enumerăm Sony Cross-Play, SmartGlass sau Wii U.

Computerele modulare se vor bucura de o popularitate fără precendent, întrucât utilizatorii nu vor mai avea nevoie de cunostiinte avansate pentru a-și construi PC-ul mult visat. Razer și Origin PC au promovat carcase extrem de versatile, ce suportă module customizabile într-o varietate destul de generoasă: memorie Ram, plăci video, procesoare, plăci de bază. Produsul final este o cutie metalică de dimensiuni reduse, perfect portabila, ce poate avea o întreagă suita de roluri. Jocurile open-source vor avea de beneficiat atât din partea gamerilor, întrucât aceștia știu ce își doresc, cât și din partea celor care au abilitățile de a construit nivele și de a structură jocul așa cum și-l doresc. Yoyo Games și Flying Monkey sunt companii care pun la dispoziție kit-uri pentru realizarea jocurilor open source, având consumatorul în centrul atenției.

“Realitatea augmentată este noua realitate virtuala” – cel puțin așa spun experții în domeniu, care pot pune personaje desprinse din Jurassic Park sau The Walking Dead în lumea înconjurătoare, pentru a împinge limitele divertismentului. Gândiți-vă cum ar fi că în drum spre supermarketul pe care îl știți de 10 ani să vă întâlniți cu un Triceratops sau mai rau…un monstru desprins din filmele de groază. Ar fi extrem de .. fun! Dar gamerii de azi au și o latură nostalgică, așa că apar din nou în trend consolele antice și acele arcade-uri vechi care ne-au fermecat copilăria. Gândiți-vă că peste 40% dintre actuala generație de gameri are vârste cuprinse între 35 și 60 de ani – da, ați citit bine! Mulți dintre noi, sau ar trebui să zic cei mai norocoși, au crescut cu Duck Hunter și Super Mario, iar astăzi, în 2019, trebuie să recunoaștem că au fost cele mai frumoase clipe petrecute în față unui ecran. Nimeni nu i-a dat o șansa lui Luigi!

Jocurile de multiplayer au căpătat noi valențe, grație faptului că acum jucătorii pot colabora..dar în realitatea virtuală. Este cu siguranță cel mai amuzant lucru pe care l-ați văzut, dar pavează drumul către un nou trend. Telefoanele au devenit extrem de performante, perfect adevărat, dar apariția unor telefoane de gaming a revoluționat piața jocurilor pe mobil. Să luăm exemplul telefonului Honor Play, care personal mi se pare o bijuterie și un Moba de genul Mobile Legends și vă doresc succes în a vă mai găsi timp liber. Se observă încă un trend ce prinde amploare și anume faptul că jocurile pe mobil va ofera posibilitatea de a urmări streamerii preferați, de a participa la campionate Esports și de a promova canalul propriu în fața unei comunități de gameri! Viitorul industriei de gaming este plin de surprize!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Initiative este noua agenţie de media a brandului Fortuna Rendez-Vous

Published

on

 

Agenţia Initiative a fost desemnată să coordoneze campaniile media pentru Fortuna Rendez-Vous, brand produs de peste 25 de ani de producătorul local Cafea Fortuna, în urma câștigării unui pitch. Astfel, Initiative va dezvolta strategia de media și va gestiona implementarea tuturor campaniilor media pentru promovarea brandului Fortuna Rendez-Vous. Campaniile media se vor derula pe toate canalele (TV, print, OOH, radio, online).

„Din dorința continuă de a le oferi consumatorilor de toate vârstele și profesiile un binemeritat moment de relaxare, întotdeauna acordăm o atenție deosebită calității cafelei și venim constant cu noutăți. Astfel, aveam nevoie de un partener media alături de care să ne continuăm povestea cafelei începută în urmă cu peste 25 de ani. Datorită experienței și a soluțiilor propuse, avem încredere că prin colaborarea cu agenția Initiative ne vom atinge obiectivele propuse pentru 2019”, afirmă Cristi Scarlat, General Manager – Cafea Fortuna.

„Ne-am dorit foarte mult să câștigăm acest pitch și încă de la primirea briefului ne-am implicat 100% în dezvoltarea unei strategii care să rezoneze cu toate categoriile de consumatori. Suntem permanent pe fugă, avem nenumărate lucruri de rezolvat, iar 24 de ore nu par suficiente. De aceea, constant avem nevoie de surse de energie. Și, ce poate concura cu o călătorie a simțurilor prin lumea cafelei Fortuna, care ne ajută să ne revitalizăm și să ne continuăm proiectele? Ne bucură faptul că alături de Fortuna Rendez-Vous, vom duce mai departe povestea cafelei, printr-un mix de campanii adaptate fiecărui target”, adaugă Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative.

Echipa de comunicare & marketing a Fortuna Rendez-Vous este formată din: Cristi Scarlat – General Manager, Ana Moroianu – Marketing Specialist.

Echipa Initiative implicată în câștigarea pitch-ului și în campaniile pentru Cafea Fortuna: Alexandra Olteanu (Managing Director), Dana Marinescu (Client Service Director), Ruxandra Ștefan (Strategy & Planning Director), Anca Ionescu (Account Director), Ruxandra Stan (Market Intelligence Manager), Mirela Vasiloiu (Buying Director), Cosmin Oțel (Digital Strategy Director), Lavinia Mitran (Senior Digital Planner), Valentin Deleanu (Senior PPC Specialist), Alexandru Miu (Senior OOH Manager), Cătălina Ghiță (Media Buyer), Cristina Chinde (Research Manager).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ai un business online si vrei sa apelezi la servicii SEO? Iata cum poti obtine cele mai bune rezultate!  

Published

on

 

Daca ai o afacere si vrei sa o promovezi eficient in mediul online, este important sa stii ca fara servicii SEO este foarte dificil sa obtii succesul pe care ti-l doresti. Este adevarat ca serviciile SEO de calitate nu sunt deloc ieftine, mai ales daca tintesti primele pozitii din motoarele de cautare, insa rata de recuperare a investitiei este una mult mai mare decat a altor instrumente de marketing online.

ROI (return on investment), sau rata de recuperare a investitiei este un indicator pe care orice antreprenor online doreste sa il maximizeze. Daca vrei sa investesti in servicii SEO, obtinerea unui ROI cat mai bun va fi o provocare la fel de mare ca succesul in social media sau construirea de brand awareness. Mai exact, indiferent cat de atent este targetata audienta si cat de sus se pozitioneaza site-ul nostru in topul pozitiilor din Google, vom atrage, in mod inevitabil, si trafic netargetat.

Cu toate ca traficul pe care un site il atrage reprezinta un factor pe care Google il ia considerare in listarea acestuia, acest lucru nu implica neaparat si o crestere a ratei de conversie, din simplul motiv ca nu toti vizitatorii vor lua decizia de a cumpara produsele si/sau serviciile pe care site-ul respectiv le promoveaza. Asadar, daca vrei sa investesti in servicii SEO, este important sa tii cont de anumite recomandari care te vor ajuta sa obtii cele mai bune rezultate. Iata care sunt acestea:

 

Tine cont de obiectivele tale de business atunci cand alegi o agentie care ofera servicii SEO

Inainte de a incepe colaborarea cu o agentie specializata in servicii SEO, stabileste scopul si obiectivele tale de business in ceea ce priveste conversiile, vanzarile si strategia generala de marketing. O strategie de optimizare SEO trebuie sa fie intotdeauna corelata cu obiectivele de business, in asa fel incat sa maximizeze rezultatele obtinute.

Totul depinde de nivelul la care se afla afacerea ta la momentul respectiv. De exemplu, daca beneficiezi deja de un trafic stabil pe site, apeland la servicii SEO vei reusi sa obtii si mai mult trafic care sa iti aduca si o crestere a numarului de conversii.

Pe de alta parte, daca obiectivul tau este sa obtii mai mult brand awareness, apeland la servicii SEO vei reusi sa targetezi publicul tinta cu mai mare acuratete, cu ajutorul cuvintelor cheie de tip long-tail.

 

Apeleaza la o agentie care ofera servicii SEO ce includ si optimizarea ratei de conversie

Este important ca serviciile SEO de care beneficiezi sa te ajute sa fructifici potentialul site-ului de a oferi vizitatorilor cea mai placuta experienta de navigare posibila, acest lucru realizandu-se cu ajutorul tehnicilor de optimizare a ratei de conversie, cunoscute generic sub numele de CRO (Conversion Rate Optimization). Acest ansamblu de tehnici si strategii asigura utilizatorilor cel mai scurt si mai placut drum spre finalizarea unei comenzi, crescand semnificativ sansele ca acestia sa ia decizia de a achizitiona produsele sau serviciile tale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending