Connect with us

Business

Internetul a schimbat complet mediul antreprenorial

Avatar

Published

on

Dacă înainte aveai nevoie de cel puțin câteva mii/zeci de mii de euro ca să îți deschizi o afacere, acum poți porni cu un laptop și o conexiune la Internet.

Astăazi vom vedea câteva exemple clare de idei de afaceri care deja există și sunt foarte profitabile. Vei descoperi atât idei de afaceri care se pot porni cu câteva sute de lei și o conexiune la internet, cât și afaceri care au nevoie de o investiție mai mare.

Să-i dăm drumul.

 

1. Organizator de evenimente

Ești o persoană care poate să coordoneze oameni foarte ușor? Un business de organizare de evenimente se poate porni cu câteva sute de lei.

Practic, ca investiție, tot ce ai nevoie este o formă legală și un sediu social. Nu ai nevoie de stocuri, nu ai nevoie de echipament performant și la început, nici de angajați.

 

Câteva sfaturi înainte de a porni la drum:

  • Învață meseria bine, de la cei care au deja succes
  • Nu începe business-ul fără o imagine solidă
  • Creează un plan de marketing realist
  • Fă un curs de comunicare și marketing
  • Atrage primii clienți ajutând oamenii în mod gratuit.

Ulterior, poți investi în crearea unei platforme speciale pentru organizarea de evenimente. Aici poți atrage toți colaboratorii de care ai nevoie, iar oamenii pot găsi tot ce au nevoie pentru organizarea unui eveniment într-un singur loc.

 

2. Magazin online de articole sportive

Practicarea unui sport este unul dintre trendurile în creștere, peste tot în lume. Oamenii devin din ce în ce mai conștienți de importanța sănătății și implicit de importanța sportului.

Tocmai de aceea și un magazin online de articole sportive este o idee de afacere profitabilă.

Totuși, un astfel de business nu se poate deschide cu doar câteva sute de lei investiție. Ai nevoie de un stoc destul de mare pentru a porni, altfel vei pierde foarte mulți clienți pentru că oamenii vor să aibă de unde să aleagă.

De asemenea, este foarte important să nu investești tot bugetul în stoc sau în crearea unui site. Ai nevoie și ca oamenii să găsească acel magazin online, ceea ce înseamnă că va trebui să investești o bună parte din bugetul alocat și în marketing.

 

Principalele canale la care ar trebui să te gândești sunt:

  • Reclamele Google Ads (pe termen scurt, sunt cea mai rapidă modalitate de a avea vânzări)
  • SEO (optimizarea pentru motoarele de căutare) – durează până să apară rezultate
  • Facebook Ads – la fel ca Google Ads, sunt o modalitate rapidă de a atrage clienți

 

3. Traducător autorizat

Oamenii mereu vor avea nevoie de traducerea, autorizarea și legalizarea actelor. Prin urmare și aceasta e o idee de afacere care va fi mereu profitabilă.

Avantajul în această industrie este faptul că nu ai nevoie de o investiție inițială foarte mare. Tot ce ai nevoie este o formă legală și un sediu frumos amenajat (de preferat într-o locație ușor accesibilă).

Bineînțeles, la fel ca în orice alt business, nu uita să aloci o bună parte din buget marketing-ului. Până vei avea o bază inițială de clienți care să te recomande, vei avea nevoie de un buget pentru a ajunge la potențialii clienți.

Și aici internetul îți oferă posibilitatea de a scala afacerea. Poți crea ușor o platformă de traduceri online ce îți permite astfel să ajungi și la clienții din alte orașe.

 

4. Agenție de turism

Turismul este una dintre acele industrii care mereu va avea clienți. Ne place să călătorim și ne place să o facem din ce în ce mai des.

Studiile arată că 1 din 4 români are în plan să călătorească mai des. Iar mediul economic ne și permite acest lucru.

Și în acest caz, nu ai nevoie de o investiție enormă pentru că nu ai nevoie de un echipament costisitor sau de investiția într-un stoc mare de marfă.

Pe lângă o formă legală de funcționare, mai ai nevoie de un punct de lucru (de preferat cât mai central), de o investiție în marketing și de colegi dornici de a face treabă bună.

Atenție însă, competiția în această industrie este foarte mare și există deja jucători vechi pe piață, mai ales dacă vrei să pornești o agenție de turism online.

Ce poți face la început este fie să îți găsești o nișă nu foarte aglomerată, fie să investești foarte mult într-un singur canal de marketing. Încearcă să nu dispersezi bugetul de promovare în toate direcțiile posibile pentru că îți vei diminua șansele de a avea rezultate pozitive.

 

Înainte de a începe

Orice afacere ai dori să începi, ține cont de aceste elemente:

  • Ai grijă ca business-ul tău să rezolve o nevoie destul de mare
  • Asigură-te că începi cu o strategie, cu un plan de marketing
  • Asigură-te că ai alocat un buget de marketing suficient de mare

 

Comentarii

Business

Comerțul nu este afectat de coronavirus – magazinele de bricolaj online au un avantaj

Avatar

Published

on

Într-o perioadă de criză unii nu se pot gândi decât la necesitățile de întreținere. Totuși cine stă la casă, are gospodărie în întreținere mai ales în perioada în care primește recomandare de a sta cât mai mult timp acasă, își caută preocupare. Așa se face că, pe lângă magazinele alimentare sau farmacii, magazinele de bricolaj sunt în continuare în atenția publicului.

Desigur, în această perioadă în mod special au întâietate variantele online. Bricolaj Market este un exemplu în acest sens.

Activitatea restrânsă îndreaptă atenția către întreținerea spațiului personal

Pe măsură ce se impun reguli mai stricte în decursul perioadei de pandemie, oamenii își îndreaptă mai mult atenția spre timpul petrecut acasă. Aici sunt încă multe de făcut și suprapunându-se cu perioada de primăvară, întreținerea spațiilor verzi sau mici reparații ii vor ține ocupați pe mulți.

Sunt căutate în mod special echipamentele pentru grădină, pentru tăiat iarbă, tuns gazon, dar și tipuri diverse de aparat de sudura, printre altele. Sunt preferate variantele de echipamente de performanță, însă din clasa celor hobby. Prețurile sunt mai rentabile și se disting printr-o capacitate suficient de mare pentru a face față cerințelor gospodărești. Au, din fericire, varietatea necesară dintre care cei interesați pot alege.

Atenție la acest capitol! Bugetul clienților se va îndrepta strict către produsele necesare numaidecât în gospodărie. Pentru a fi o investiție rentabilă este recomandată consilierea. Spre exemplu un inverter de sudură ales poate fi mai scump ca achiziție, însă pe termen lung, la folosire, are capacitate mare cu un consum redus de energie electrică. Pentru utilizatorul casnic va conta de asemenea să fie un echipament compact, ușor de manevrat și de mutat.

Mulți trec munca în online și au de câștigat

Pentru un magazin precum Bricolaj Market activitatea extinsă și în mediul online nu este ceva nou. Acum însă mai mult ca oricând publicul adoptă această variantă ca fiind mai sigură. Ce trebuie să știe publicul este că eshop-urile sunt pregătite să facă față cerințelor. Astfel, ca și până acum, poate fi solicitată asistența tehnică, la preluarea comenzii, consiliere profesională în cazul în care clientul nu distinge opțiunea perfectă pentru nevoile sale.

Produsele cumpărate din magazinele online beneficiază desigur de garanție, așa cum o  oferă producătorul.  La unele tipuri de produse variază, la altele este aceeași pentru toată gama – aparatele de sudură au garanții de până la 2 ani spre exemplu.

De asemenea, comanda poate fi făcută simplu și rapid, fără a fi neapărat necesară înregistrarea unui cont. Și din acest punct de vedere clienții sunt îndrumați astfel încât să bifeze toți pașii în timp scurt.

Stocuri există, curieratul însă funcționează foarte bine, iar pentru grija publicului trebuie menționat că această metodă de cumpărare implică mai puțin contact față în față, limitând așadar riscurile, în contextul pandemiei actuale.

Notă!

Produsele care vin din țări europene unde sunt înregistrate cazuri de coronavirus nu reprezintă un pericol. Multe dintre acestea sunt stocuri pe care retailerii le dețineau și înainte de declanșarea epidemiei. Nu prezintă risc, iar comercianții își asumă toate normele de igienă și dezinfectare.

Comentarii

Continue Reading

Business

Pentru transport profesional chemaţi un specialist – cum sunt onorate astfel de cereri

Avatar

Published

on

transport marfa si mobila

Pentru orice serviciu există un nivel al amatorului și unul al profesionistului. Înțelegem pe deplin că așa cum mergem la specialist pentru orice problemă, atunci când vine vorba de nevoia ce ține de relocare, transport marfă sau alte bunuri vorbim despre recomandarea de a apela la firme specializate.

Serviciile pe această nișă s-au dezvoltat simțitor de mult în ultima vreme, ca drept dovadă a dezvoltării pe sectoare diverse. Deschiderea unui nou sediu, mutarea unei firme sau chiar mutarea în casă nouă sunt cazuri care impun necesitatea unui transport special.

Firmă cu experiență, care poate asigura transportul

Dacă vă întrebați ce poate merge rău atunci când alegeți pe oricine deține o mașină mai încăpătoare, să transporte anumite bunuri să ne gândim la scenarii: marfă sau bunuri deteriorate atunci când ajung la destinație, costuri mai mari, întrucât vor fi necesare mai multe rute, repetate tur-retur. Așadar, dacă punem în balanță practic nu merită.

Există firme de transport marfa ce pot onora comenzi în ceea ce privește necesitatea de a muta mobilă, bunuri de mare volum sau de a ajuta la relocarea unei societăți, cu tot ce înseamnă mutarea echipamentelor. O astfel de colaborare are la bază un contract, astfel că timpul în care se va desfășura întreaga operațiune este cel stabilit conform termenilor din contract.

Avantajele de a lucra cu o firma serioasă de transport marfă

Siguranță – o firmă de transport marfă și mobilă în București precum sunt serviciile pe care le regăsim la www.transport-marfa-mobila.ro poate asigura transportul. Astfel, la destinație nu există surprize, deteriorări.

Eficienţă și promptitudine – practic publicul își asigură un timp optimizat în care realizează mutările necesare.

Costuri rentabile – dacă ne gândim la soluții alternative, sunt necesare autovehicule încăpătoare și șoferi, există și factorul de efort fizic, așadar per total costurile sunt mai avantajoase atunci când alegerea este cea a unei firme care să realizeze transportul necesar. Vorbim spre exemplu inclusiv de șoferi cu experiență care vor contribui la efectuarea unui transport eficient.

Când apelăm la astfel de servicii

În principiu tot ce înseamnă o mutare complexă, cu bunuri de mare volum va impune nevoia de autovehicule mari pentru a fi transportate. Există însă tot felul de cazuri. Cei de la transport-marfă-mobilă.ro spre exemplu se adresează publicului bucureștean, indiferent de sector. Echipa este mereu pregătită pentru a răspunde solicitărilor privind transportul intern sau internațional. Pot fi soluția ideală pentru a transporta marfă, mobilă, electrocasnice și nu numai.

Serviciile profesionale de transport vor include și încărcarea, descărcarea, manipularea bunurilor. În plus, pentru rutele mai lungi, la transport internațional spre exemplu, sunt doi șoferi ce se vor asigura că transportul este efectuat în timp util, fără a compromite condițiile optime, inclusiv timpul de odihnă.

În ceea ce privește costurile lucrurile sunt relative și variază de la caz la caz. În mod cert însă, avantajele primează astfel pentru că sunt servicii rentabile. Detalii în acest sens pot fi solicitate și din cadrul paginii online mai sus menționată.

Comentarii

Continue Reading

Business

Avantajele de a avea un seif in casa sau la birou

Avatar

Published

on

Multi oameni sunt de parere ca inchirierea unei casete de valori la banca este cea mai buna modalitate de a-si pastra obiectele importante in siguranta. Dar daca este vorba de documente si articole la care ai nevoie de acces rapid? In acest caz, cea mai buna optiune este de a achizitiona un seif pentru casa sau birou. Iata care sunt beneficiile pe care ti le ofera un seif in propria casa sau birou:

Ai acces instant la documente

Exista documente de care ai nevoie imediat: din pacate, bancile nu sunt disponibile 24/7. Ce se intampla daca ai nevoie de un document in perioada in care bancile sunt inchise, in weekend sau in timpul sarbatorilor legale? Prin instalarea unui seif acasa sau la birou, poti avea acces rapid la documente precum pasaport, certificat de nastere, titluri, investitii, plan de asigurare si dosare importante, oricand doresti.

Protectie

Solicitand unui profesionist sa instaleze un seif acasa sau la birou, poti fi sigur ca obiectele tale valoroase sunt protejate in permanenta, iar seiful nu va putea fi mutat cu usurinta din loc. Pentru birou, este necesar sa alegi un seif de dimensiuni mari, de preferat cu fanta, pentru ca accesul la depunere sa fie permis oricui, insa la continut sa poata ajunge doar persoanele autorizate. Pentru protectie maxima, in special in cazul documentelor importante, poti alege seifuri cu dubla certificare, ceea ce inseamna ca vei fi protejat si impotriva efractiei dar si importiva incendiilor.

Un alt beneficiu al seifului, este faptul ca tii intr-un singur loc obiectele de care ai nevoie si astfel nu mai exista riscul sa le pierzi. Chiar daca nu sunt valoroase, sunt importante, iar documentele precum buletinul, pasaportul si alte acte, pot duce la un proces de recuperare stresant, obositor si durabil daca sunt pierdute sau ratacite.

Pastrezi armele de foc departe de raza copiilor

Prin achizitionarea unui seif, ai garantia ca pistolul sau munitia ta nu va ajunge pe maini gresite. Seiful pentru arme poate fi instalat intr-o zona mai putin accesibila, departe de ochii copiilor sau al persoanelor care iti calca pragul. Astfel, ai garantia ca accesul la arma iti este permis doar tie sau persoanelor autorizate.

Un seif nu numai ca iti ofera acces usor la documente si obiectele de valoare, dar ti le pastreaza in siguranta in orice moment al zilei. Asadar, nu-ti expune obiectele de valoare la riscuri inutile si pur si simplu achizitioneaza un seif pentru a beneficia de toate avantajele enumerate mai sus. Exista foarte multe modele de seifuri disponibile pe piata, in dimensiuni variate si cu utilitati diverse. Este important sa te documentezi si sa alegi produsul potrivit nevoilor tale, fie pentru birou sau casa. Seifurile pot fi instalate pe podea, in perete sau asezate in interiorul mobilei. Ia in considerare caracteristicile si achizitioneaza un seif pentru pastrarea in siguranta a obiectelor valoroase.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0