Connect with us

INTERVIU

Henning Roch (NBCU): „Suntem încântați să clădim pe această relaţie fantastică pe care o avem cu fanii noștri”

Published

on

Sursa foto © NBCUniversal
 

Henning Roch este directorul de marketing al NBCUniversal International Networks pentru Europa Centrală și de Est. El este responsabil de activitățile de marketing pentru brandurile TV din portofoliul NBCUniversal International Networks din Europa Centrală și de Est și în regiunea Benelux (Belgia, Olanda şi Luxemburg), un portofoliu complex care include binecunoscutele staţii tv DIVA şi E! Entertainment, dar şi canalele de nişă 13th Street, SYFY și UNIVERSAL TV, alături de serviciile de streaming online foarte populare în Germania şi Austria, SYFY Horror şi Studio Universal Classics.

Henning Roch s-a alăturat companiei NBCUniversal la München în 2010 și este membru al echipei de conducere din 2014. El coordonează o echipă internațională care generează campanii de marketing complete. Cu o diplomă de master în studii de comunicare și mai mult de 12 ani de experiență de marketing în industria mass-media, Henning Roch este un om de marketing cu abilități puternice de leadership. Înainte de a se alătura echipei NBCUniversal, a lucrat ca Marketing Manager pentru Axel Springer Mediahouse, precum și pentru compania Vision Media din München.

Cu o vastă experienţă în televiziune, Henning Roch cunoaște deja foarte multe despre specificul pieței românești de televiziune şi a acceptat cu multă amabilitate un interviu în exclusivitate pentru Radar de media.

Numiţi trei lucruri care credeți că s-au schimbat în cei peste 10 ani de activitate în industria de marketing și televiziune?

În primul rând, social media ne permite să interacționăm cu telespectatorii noștri într-un mod pe care nu l-am fi putut face niciodată acum zece ani, iar asta aduce nenumărate schimbări. Între timp, noile instrumente de marketing digital cum ar fi bannerele de anunțuri pre-roll (anunţurile care se difuzează înaintea conţinutului ales de către utilizator n.r.) sau mobile, oferă multiple oportunități de a fi în legătură cu audiența noastră. Instrumentele noi pe care le avem acum ne permit să amplificăm impactul filmelor şi serialelor noastre, putând astfel inspira spectatorii actuali și potențiali, în special prin programele de înaltă calitate pe care le avem în portofoliul nostru de canale. Şi când spun asta mă gândesc atâta la serile de film de pe DIVA de la Shrek la King Kong pentru seria „Eroi neobișnuiți” sau seriale extrem de populare precum Castle, Bibliotecarii, Anatomia lui Grey  and Hawaii 5.0 Pe canalul nostru de cultură pop E! publicul se poate întâlni cu Keeping Up with the Kardashians și noul nostru show Very Cavallari cu Kristin Cavallari.

Ce apreciați în emisiunile TV?

Pentru mine, vizionarea emisiunilor TV este modalitatea perfectă de a mă relaxa după o zi la birou. Personal prefer showurile care sunt distractive și amuzante, dar și palpitante, cu multe răsturnări de situaţie – mereu surprinzătoare. M-aş putea uita la seriale cu medici, cum ar fi Camera de gardă sau cu criminalişti, cum este Hawaii 5.0, toată noaptea, dacă aş putea.

În ce fel schimbarea de comportament de consum a publicului a schimbat piața de divertisment TV?

Publicul are astăzi multe multe opțiuni ca oricând pentru a accesa conținut TV. În România de exemplu a existat o schimbare clară a preferinţei de la filme la seriale dramatice americane. Aşa cum e normal, este important să ne adaptăm strategia pentru a răspunde noilor tendințe, fără a neglija pasiunea fanilor pentru programele consacrate. Continuăm astfel să investim în conținut premium pentru brandurile noastre tematice: DIVA ca staţie de divertisment cu cu design feminin – care oferă atât seriale dramatice din SUA, cât și filme excelente – și E! Entertainment ca brand dedicat exclusiv culturii pop din ziua de azi.

Aici, canalele cele mai populare sunt DIVA și E! Entertainment. Ce alte staţii v-aţi dori să fie cunoscute în țara noastră?

Ne mândrim de cota puternică de piaţă obţinută în 2018 de DIVA care şi-a păstrat poziţia de lider în rândul statiilor internaţionale de divertisment și suntem încântați de creșterea cotei de piaţă de care se bucura E! Prioritatea noastră în România este continuarea consolidării DIVA și E!, prin creșterea audienţei. O altă marcă din portofoliul NBCUniversal International Networks (NBCUIN), care ar atrage spectatorii români, este Telemundo – canalul de telenovele. Acest canal se adresează întregii familii oferind o paletă largă de genuri: de la poveştile clasice de dragoste, mister, acțiune și aventură la telenovelele bazate pe evenimente din viața reală, foarte bine produse și având în distribuţie actori de top din industrie.

Ce ne puteți spune despre noile programe DIVA din acest sezon? Dar despre E! Entertainment?

Suntem foarte mulțumiți de performanţa DIVA și sunt convins că amestecul de seriale de acţiune inteligente şi seducătoare, cum ar fi Detaliul, Castle și Monk, precum și o selecție excelentă de filme din prime time şi din după-amiezile de weekend au contribuit la succesul său. E! este staţia noastră dedicată pentru tot ce e relevant astăzi ca şi cultura pop. Alături de noile seriale Model Squad și Ashlee + Evan care au premiera programată acum în septembrie, ne mândrim că E! este “casa” Kardashians. E! a lansat showul în 2007 iar astăzi sezonul 15 din Keeping Up with the Kardashians, a avut premiera în România în această vară în exclusivitate la E! Entertainment.

Care sunt principalele provocări de marketing pentru NBCU în România?

La fel ca in toate teritoriile noastre internaționale, pentru a avea succes, este necesar să ne concentrăm asupra particularităţilor pieței respective și să explorăm idei inovatoare de marketing. Am derulat în vară campania “Vacanța de vară a lui Moș Crăciun” pe DIVA și l-am trimis „Moş Crăciun“ la Parcul Herăstrău din Bucureşti pentru a promova seria de programe speciale, care s-au dovedit foarte bine primite de către public.

Care credeţi ca ar fi diferențele esențiale dintre telespectatorii români și cei din Germania sau Austria, de exemplu?

Evident, fiecare țară are propria cultură și este foarte important să fi conştient de unicitatea fiecărei piețe pentru a oferi o programare adaptată la aceasta și campanii de marketing personalizate. Canalele de social-media DIVA și E! din România au depășit cu mult așteptările noastre. Suntem încântați să clădim pe această relaţie fantastică pe care o avem cu fanii noștri. Este nemaipomenit.

Care sunt cele mai performante medii pentru campaniile de marketing din ziua de azi?

Nu este niciodată un singur vehicul media, este întotdeauna mixtul potrivit de digital, reţele sociale, PR, billboarduri și publicitate on-air. Cu o abordare de 360 de grade, putem spune aceeași poveste puternică și consistentă in mai multe feluri, pentru a ajunge la audiența noastră pe mai multe căi.

Care vor fi principalele provocări pentru dvs. în acest an?

Provocarea noastră este întotdeauna să ne facem auziţi într-o piață competitivă pentru a ne asigura că spectatorii noștri români sunt la curent cu marea varietate de programe disponibile. În cazul DIVA aceasta a inclus seria de filme de Crăciun din cursul acestui an, Hawaii 5.0 și Misterele scrisorilor pierdute precum și Profesorul T. La E! aceasta include Keeping Up with the Kardashians, Model Squad, Ashlee + Evan și Live from the Red Carpet: The 2018 Prime Time Emmy Awards.

Munca și responsabilitățile dvs. au nevoie cu siguranță de o modalitate de relaxare. În afară de televiziune, care sunt modalitățile preferate de a vă petrece timpul?

Cu siguranță timpul petrecut cu familia și prietenii mei. Și dacă mai rămâne ceva timp, îmi place să joc fotbal în echipă locală, concentrându-mă pe minge timp de 90 de minute și uitând totul în jurul meu.

În sfârșit, dar nu în ultimul rând, vă rugăm să trimiteți un mesaj cititorilor noștri “Radar de media” care urmăresc cu mare interes schimbările rapide ale pieței mass-media din România.

Fiți mereu curioşi și deschişi pentru noile tendințe ale pieţei. Și fiţi curajoşi, uneori este mai bine să faci o greșeală și să tragi concluziile în loc să dai înapoi.

Vă mulţumim.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. Roxana

    13 septembrie 2018 at 15:07

    Foarte tare interviul, multumesc pentru postare.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

INTERVIU

DAN NEGRU, explica cum reuseste de ani de zile sa obtina cele mai marti audiente tv din Romania! INTERVIU EXCLUSIV

Unul dintre cei mai experimentaţi oameni de televiziune din România, Dan Negru cel care de 16 ani aduce telespectatorilor programul Revelionul Starurilor la Antena 1 a stat de vorbă în ultimele zile ale lui 2016 cu RADAR DE MEDIA.

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 
Prev1 of 2

INTERVIU EXCLUSIV, DAN NEGRU, despre Revelionul Starurilor şi producţiile sale de la Antena 1: “Știu și haterii care spun că acu’ e ușor, pentru că Pro-ul nu mai are un program puternic de Revelion”

 

Unul dintre cei mai experimentaţi oameni de televiziune din România, Dan Negru cel care de 16 ani aduce telespectatorilor programul Revelionul Starurilor la Antena 1 a stat de vorbă în ultimele zile ale lui 2016 cu RADAR DE MEDIA. În interviul acordat, Dan Negru a vorbit despre show-urile consacrate, în care el este gazda, Next Star şi Te pui Blondele, dar şi despre marea producţie dintre ani, care va fi difuzată la Antena 1.

 

Dragi cititori, vă invităm să citiţi interviul acordat în exclusivitate publicaţiei noastre de către Dan Negru, cel care noi îl numim şi un analist media desăvârşit!

 

 

S-a terminat un alt sezon Next Star. Cum a fost anul acesta? Schimbarea juriului a adus avantaje?

 

 Când am început NexT Star”, nimeni nu-i dădea nicio șansă! Un show cu copii, în prime-time, părea aiureală. Nimeni n-o făcea! Am început în primele sezoane cu poveștile copiilor talentați, apoi am început să punem accentul doar pe talent, fără povești, și am reconstruit juriul, adică am căutat diferite variante ca să punem lumina pe copii. Culmea, singurul show de prime-time cu copii l-am prezentat tot eu, prin 2002, acu’ 14 ani. Se numea “Echipa Fantastică”, era a lui Titus Munteanu și căuta copii talentați prin orfelinatele din România. Iaca o idee de reluat, ha,ha. Oricum, Next Star” nu a fost “pomul lăudat” la începuturi. E un format românesc 100%. 

 

În ceea ce priveşte audienţele înregistrat de Next Star – ce ne poţi spune? Au fost ediţii care au fost lider de audienţă, iar altele cifre mai modeste. Care ar fi motivul fluctuaţiei de telespectatori?

 

A depins de concurență, asta e valabil pentru orice show tv. Piața tv din România însă e atipică din punctul ăsta de vedere, pentru că de luni până joi în competiție sunt trei televiziuni, Pro, Antena și Kanal D, aceasta din urmă cu telenovelele turcești, în vreme ce în weekend, Kanal D nu există în audiențe și rămân doar doi competitori, Pro și Antena. Joia, ziua de Next Star” e cu atât mai complicată, cu cât Pro a avut Steaua în Europa League tot sezonul de toamnă, la pachet cu “Las Fierbinți”, un produs tv puternic, probabil cel mai puternic produs de umor de pe piața tv de la noi. Deci concurența a adus fluctuația. La pachet, netam-nesam, a intrat și Digi, care a avut Steaua-Dinamo, tot joia.. așa, ca exemplu.

 

La anul va fi un nou sezon Next Star?

Da, revenim din februarie. 

 

DAN NEGRU, NEXT STAR

DAN NEGRU, NEXT STAR

 

Acum pe sfârşit de an toată lumea aşteaptă noapte dintre ani să urmărească la Antena 1 celebrul Revelion al Starurilor. Cum va fi în acest an? Ne poţi dezvălui câteva detalii?

 

Sunt 17 ani de când prezint Revelionul la Antena 1. Eu nu cred că longevitatea e o performanță, cred că poziția de lider în acești 17 ani e performanța. Întâlnesc mulți oameni mirați că am rezistat 17 ani să prezint Revelioane. Suntem încă o piață imatură de televiziune care-și caută identitatea. În lumea civilizată, longevitatea în televiziune nu e o mirare. La noi, adeseori, neputința producătorilor sau eșecul lor sunt puse în cârca vedetei și, atunci, vedeta e prima sacrificată. Lumea tv de la noi e ticsită de astfel de exemple. E ca în fotbal, schimbi antrenorul care nu are o tactică bună, nu schimbi jucătorul. La noi se schimbă jucătorul și așa identitatea televiziunii se pierde, pentru că vezi mereu alți “jucători”.  De asta longevitatea a ajuns să ne mire! 

 

Ce aşteptări ai cu ediţia din acest an a Revelionului?

 

Sper să fie un succes ca ultimele 16. Știu și haterii care spun că acu’ e ușor, pentru că Pro-ul nu mai are un program puternic de Revelion. Totuși, vreo 15 ani, Pro a avut super-programe de Revelion și tot eu le făceam și pe atunci pe astea de la Antenă. Așa, ca un secret, un competitor periculos de revelioane nu era Pro, ci TVR. E trist că Televiziunea Română a abdicat de la programele care au consacrat-o, cele de divertisment. E hilar să te lauzi cu Alexandru Bocăneț, dar tu să nu mai ai divertismesnt pe stație. Revelioanele TVR, în vremurile bune, erau un pericol. Îmi amintesc că cel mai greu Revelion a fost unul în care TVR a adunat o mulțime de vedete într-un platou gigant și PRO i-a adus pe Vacanța Mare, regii tv în anii ăia! Atunci a fost cel mai greu an, dar l-am câștigat! La noi au fost Traian Băsescu, Mihaela Rădulescu, Florin Piersic.

 

DAN NEGRU, REVELIONUL STARURILOR

DAN NEGRU, REVELIONUL STARURILOR

 

Am văzut că eşti activ pe Facebook, însă nu postezi lucruri din viaţa ta personală. Cum poţi rezuma activitatea ta din Social Media.

 

Nu vreau să-mi arat familia la tv, copiii, cățelul, casa. E opțiunea mea, cred că e mai civilizat pentru noi, ca familie, să fie așa. Știu că sunt împotriva curentului, dar e o opțiune. Uneori, din an în Paște, postez poze cu copiii sau cu ciobănescul meu mioritic. Pozele alea adună mii de like-uri, pe când, atunci când postez lucruri interesante, inedite, când dau audiențe tv de prin Statele Unite sau Europa, nimeni nu e curios. Asta spune multe și despre FB. Dar prefer discreția și pe FB. O fac și în rest. Refuz orice altă apariție TV, în afara show-urilor mele. Nu mă duc niciodată la nicio emisiune și nu calc pe la petreceri mondene. N-am nicio ancoră în lumea mondenă. Când am venit în București, acu’ vreo 17 ani, un director tv mi-a spus că n-o să pot face performanță dacă nu încep să socializez cu vedetele, cu lumea mondenă. Iaca, n-am făcut-o și, totuși, am reușit. 

 

Mulţi romani nu ştiu că tu prezenţi de câţiva ani buni şi în Republica Moldova un show tv care este lider de audienţă! Cum este acolo ?

 

Fac “Deal or nor deal” în Republica Moldova, un format Endemol care se difuzează sâmbătă seara. L-am început în 2010. E mai greu să faci televiziune în Moldova, pentru că publicul e vorbitor de două limbi, rusa și româna, și poate să aleagă între televiziunile rusești, românești sau moldovenești. Și rușii fac televiziune la nivel de America, cu bugete și formate mult peste tot ce se face în Europa. “Da sau Nu”, show-ul meu din Moldova, e lider detașat de piață sâmbătă seara la Prime TV. 

 

DAN NEGRU, REPUBLICA MOLDOVA, (DA SAU NU - PRIME TV)

DAN NEGRU, REPUBLICA MOLDOVA, (DA SAU NU – PRIME TV)

 

Game show-ul Te pui cu Blondele va reveni de la anul?

 

Da! L-am început în 2008 și a fost singurul quizz care a rezistat în prime-time. Suntem singura țară europeană fără quizz la televizor. “Blondele” au rezistat, dar mi-a luat ceva vreme până să-i conving pe unii ca Ilie Năstase sau Florin Piersic că show-ul e despre cultură generală și că pot să vină liniștiți ca invitați. Ideea de blonde sperie o parte din public, dar atrage o alta. Cel mai greu e să-i găsești echilibrul. 

 

TE PUI CU BLONDELE, ANTENA 1

TE PUI CU BLONDELE, ANTENA 1

 

Făcând o retrospective acum la sfârşit de ani, cum a fost piaţa de divertisment în 2016? S-a mai îmbunătăţit? În condiţiile în care au fost multe emisiuni/formate noi în grilele de programe, o previziune a breslei pentru 2017?

 

Suntem dependenți de piața internațională tv, nu avem forța italienilor sau a spaniolilor să construim televiziune, noi o cumpărăm. Totuși, și așa, suntem defazați. De exemplu, piața de divertisment mondială se întoarce la formatele vechi, la Varietățile clasice, fără vreo miză anume. Va trece ceva timp până le vom prinde și noi. E greu să faci previziuni, chiar și pe piața mondială de divertisment, e greu și pentru ei. Marile formate s-au cam stins, o să vină o perioadă de acalmie… Nimeni nu te lua în seamă dacă spuneai acu’ câțiva ani că breasla bucătarilor va conta în tv. Sunt etape, mode. Am învățat de la Paolo Bonolis, un mare moderator italian, că e bine ca un moderator să nu fie la modă, să fie clasic, asta e șansa lui, să fie longeviv și nu trecător. Eu am prins Revelioane și cu Dan Spataru, dar și cu Alex Velea. Mi-am păstrat poziția de moderator. Încerc să fiu moderatorul clasic, nu cel la modă. 

 

Ce face Dan Negru în 2017? Proiecte noi? Idei noi? Schimbări?

 

Probabil că da. Mi-e greu să spun de pe acu’ ,dar sunt deja mulți ani de când construiesc aceleași formate. E adevărat, ele funcționează și e o prostie să sari din trenul care merge. Lazarov, îl pomenesc adeseori, mă sfătuia întodeauna să nu fiu prizonierul unui singur tip de format tv, așa că le-am încercat pe toate, de la game-show-uri (Ciao Darwin”, „Academia Vedetelor”) la emoție (“O seară de vis”), de la quizz (“Te pui cu blondele?”) la adventure-reality-show („Șerifi de România”). 

 

Continuarea pe urmatoarea pagina!

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

Ce parere are Andreea Esca despre Știrile PRO TV! Interviu Exclusiv!

Published

on

 
Prev1 of 2

Andreea Esca este cea mai longevivă prezentatoare de știri din peisajul media autohton, este realizator-prezentator în cadrul Știrilor PRO TV, director editorial al revistei „ALIST” și unul din cei mai apreciați oameni de televiziune din România.

Frumoasa prezentatoare a urmat programe de pregătire profesională în cadrul Centrului pentru Jurnalism Independent, la Praga, CNN Atlanta, SUA și Atena, Grecia. Munca de jurnalist presupune foarte  multă muncă și cercetare de teren, dar și verificarea corectitudinii informațiilor, lucru pe care ”Știrea României” îl subliniază în  a doua parte a interviului acordat în exclusivitate, pentru RADAR DE MEDIA.

 

Vartan Arachelian, Marilena Rotaru, Adrian Sârbu sunt doar câteva nume care au avut încredere în jurnalistul Andreea Esca. Mai multe detalii despre importanța rețelelor de socializare, dar și despre valoarea școlii PRO TV, aflați în rândurile de mai jos.

 

Care este părerea ta vizavi de presa online?

Presa online este un setup normal care trebuia să vină în felul în care se organizează și se reorganizează media. Cred că are, ca și alt tip de presă, avantaje și dezavantaje.

Consider că avantajul foarte mare al presei este atunci când are jurnaliști buni și informații corecte, verificate din trei surse, independente, așa cum am învățat la școală, în care oamenii sunt respectați, lucrurile nu sunt reinterpretate și nu sunt scoase din context și, în care jurnalistul îl respectă pe cel intervievat și intervievatul pe jurnalist.

Cred că online-ul are avantajul de a fi mult mai rapid, spre deosebire de presa scrisă unde trebuie să aștepți să apară printul, sau chiar de televiziune, unde ai nevoie să montezi niște imagini.

Bineînțeles, vorbim și de alte investiții. Investiția în online este mult mai mică față de investiția în alt tip de media. Pe de altă parte, și veniturile sunt deocamdată mult mai mici decât în alt tip de media.

Cred că la baza oricărui tip de media, dacă ea vrea să fie o media de valoare, se prezintă valoarea jurnaliștilor care lucrează acolo, și jurnalismul, cred că, indiferent de unde îl faci, trebuie să se facă la fel de bine.

În presa online există această presiune a oamenilor care te accesează, există această nebunie și viteză în care foarte mulți nu mai reușesc să dea un produs de calitate.

Desigur, dacă ai niște ore la dispoziție, reușești să închegi un material poate mult mai bine, mult mai valoros din punct de vedere calitativ, dar eu nu cred că este o regulă. Cred că sunt materiale online foarte bune calitativ.

Cred că e alegerea jurnalistului dacă vrea să facă un material bun sau prost, indiferent că-l dă la online sau la offline. Depinde cât de mult te respecți tu pe tine.

 

Rețelele sociale au jucat un rol hotărâtor în mediatizarea fenomenului ”Primăvara arabă”. La noi a existat un subiect de amploare care a coborât din online în offline?

Nu știu dacă putem vorbi de un subiect anume. Cred că rețelele de socializare își au rostul lor. Toate vin cu plusuri și cu minusuri. Cred că e în regulă pentru că poți să comunici mult mai ușor o mulțime de lucruri valoroase și să obții un feedback rapid și adevărat.

Foarte mulți oameni nu au curaj și atunci pentru ei este așa, un fel de struț care își bagă capul  în nisip, și le convine să vorbească acolo pentru că nu îi vede nimeni și spun, poate de multe ori exact ceea ce trăiesc.

Dezavantajul este că sunt și foarte mulți oameni care scriu o mulțime de mizerii și de frustrări personale, care n-au nicio legătură cu subiectul. Lipsa de asumare aduce și bune și rele.

Așa cum un model bun de pe online poate să fie bun pentru că poate aduna oamenii pentru o cauză bună, așa pot fi și tot felul de nebuni care pot să adune oameni la fel ca ei pentru niște lucruri negative.

 

Ești foarte activă pe facebook. Cât contează networking-ul?

Mi-am făcut destul de târziu cont pe facebook. Credeam că nu o să am timp să mă ocup și sunt destul de perfecționistă și de serioasă. Când fac ceva, nu-mi place să dau rateuri și atunci mă gândeam că dacă nu sunt în stare să fac ca lumea, nu are sens să o fac. Atunci când m-am apucat, am zis că vreau să o fac așa cum trebuie.

Asta nu înseamnă că mi-am programat ca în fiecare zi să pun ceva pe facebook. Și acum sunt unele lucruri care mă deranjează, dar consider că nu trebuie luate neapărat în seamă.

 

Te gândești înainte de a pune o poză pe facebook?

Da, mă mai gândesc, dar nu vreau să-mi trăiesc viața în funcție de tot felul de oameni care se hrănesc făcând rău gratuit altora. Fiecare pe limba lui piere. Chiar cred că există așa ceva.

 

Ai spus că e foarte important ca și alții să aibă încredere în tine. Cine a avut încredere în jurnalistul Andreea Esca?

Cel mai important este ca de la bun început, părinții să aibă încredere. Cred că de mic pornește încrederea în tine. Se întâmplă și mai târziu, dar mult mai greu. Un copil care pleacă cu multă încredere în el va reuși să depășească etapele în viață mult mai ușor.

Ca jurnalist, cred că a avut încredere în mine Vartan Arachelian, un om extraordinar de apreciat de mine și de foarte mulți alții; Marilena Rotaru, care este un om de televiziune extrem de valoros, un om de cultură, în general, extrem de valoros.

A avut încredere Adrian Sârbu, care a hotărât să mă ia de la SOTI să facem PRO TV-ul. Sper să nu-i fi dezamăgit, și să fie și ei într-un fel mândri că au avut mână bună.

Pentru mine, este foarte important că au încredere în mine colegii mei alături de care lucrez în fiecare zi.

Alea sunt momente esențiale care te pun oarecum pe o rută, dar pe urmă, lucrez zi de zi cu niște oameni pe care mă bazez și pe care îi apreciez foarte mult.

Speranța este ca și ei să aibă aceeași încredere în mine și apreciere pentru că numai așa poți să lucrezi în media.

 

Ai realizat de-a lungul anilor diverse materiale. Care rămâne totuși, materialul tău de suflet?

Of, nu știu să zic care rămâne materialul meu de suflet. Am lucrat foarte mult la un documentar despre sistemul educațional din Statele Unite, rețeaua publică și privată.

Am făcut un documentar pe care l-am dat noi la începutul PRO TV-ului, și mi-a rămas în suflet, pentru că eram și foarte tânără și am muncit și foarte mult la el.

Am stat, cred, aproape o lună în America ca să-l fac. Am văzut 1000 de școli, au fost milioane de ore de vizionare, mulți copii, am făcut și multe interviuri, și mi-a plăcut foarte mult.

A mai fost o perioadă a intrării țării noastre în Uniunea Europeană,  și tot așa am avut o serie de reportaje de peste tot și corespondenți plecați și multe materiale făcute. A fost o perioadă foarte încărcată pentru noi, dar care mi-a rămas la suflet.

Lucrurile pe care le faci cu greutate și cu sudoare ca să zic așa, pe alea le ții minte. Alea pe care le faci ușor și totul iese ok de la început, alea îți ies cel mai ușor din minte.

 

Cum vezi situația actuală de la PRO TV?

Mie mi se pare că e o falsă problemă, mi se pare totul foarte exagerat. Din punctul meu de vedere, în cazul departamentului de știri n-am simțit nicio modificare, suntem aceeași oameni care fac aceleași lucruri de 20 de ani.

 

Crezi că migrarea vedetelor către postul concurent va defavoriza cumva stația?

Nu cred. Multe dintre aceste nume sunt găsite și formate de PRO TV, pentru a deveni adevărate vedete de televiziune.

Facem asta și în continuare, cu alți oameni. Deci, nu cred că va fi o problemă. Oricum, PRO TV, a fost întotdeauna o fabrică de vedete, peste gardul căreia s-a uitat mereu cu jind concurența.

Iar faptul că acum unii se laudă cu vedetele create de PRO TV este măgulitor pentru noi, și este recunoașterea clară a valorii pe care o are școala PRO.

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

Interviu, Tony Adam: Un astfel de proiect implica toate ingredientele artistice – actorie, muzica live, coregrafie speciala

Published

on

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR
 

Tony Adam îl interpretează pe Harry, prietenul lui Alfred Doolittle în My Fair Lady, musical care se va juca în șase spectacole, pe scena sălii Epika de la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, pe 21 martie de la ora 20:00, pe 22 martie de la ora 20:00 și pe 23 și 24 martie, de la ora 15:00 și 20:30, în câte două reprezentații pe zi.

 

  1. Musicalul „My Fair Lady”. Ce înseamnă acest proiect pentru tine? În ce moment al vieții tale a venit spre tine propunerea?

Sunt sigur ca nimic nu este intamplator. „Coincidentele” sunt doar niste semnale care iti arata ce sa faci J In facultate am jucat in aceasta piesa, in rolul lui Pickering. Apoi, cu doar cateva luni inainte de anuntarea castingului pentru aceasta productie, ma intorsesem din Spania, unde ajutasem la montarea textului My Fair Lady, in limba engleza, la o celebra deja scoala de teatru – „ACT&PLAY”. Pot spune, intr-un fel, ca textul m-a urmarit J

 

  1. Ce îți aduce nou, din punct de vedere profesional, „My Fair Lady”? Cu ce se diferențiază de toate celelalte proiecte pe care le-ai avut acum până acum?

Este primul musical in care joc. Un astfel de proiect implica toate ingredientele artistice – actorie, muzica live, coregrafie speciala, etc. Este diferit de un spectacol de teatru obisnuit. Pentru mine este o experienta unica si minunata.

 

  1. Cand ai vazut prima data filmul My Fair Lady? Te-ai fi gandit atunci ca vei juca in poveste, in varianta musical?

Cred ca am vazut pentru prima data filmul la inceputul anilor 90 si nu, nu m-am gandit ca voi juca vreodata intr-un musical. J

 

  1. De ce ai invita spectatorii sa vina la My Fair Lady, la spectacolele care vor incepe din 21 martie?

E foarte simplu. In Romania musical-ul e inca la inceput. Nu avem o traditie pe acest segment. Faptul ca avem regizori care sunt in stare sa aduca in fata publicului romanesc astfel de productii, nu poate fi decat laudabil si publicul ar trebui sa incurajeze asemenea initiative. In plus, vor avea ocazia sa se bucure de un decor impresionant, de muzica live, de coregrafii  originale si, nu in ultimul rand, de niste interpretari actoricesti speciale.

 

  1. Ce îți place cel mai mult la profesia de actor? Cum ai ales-o?

Sa traiesti cu adevarat in circumstante imaginare! Cred ca asta este esenta profesiei de actor. Asta inseamna pentru mine a trai mai multe vieti intr-una singura. Cred ca, intuitiv, am inteles asta pe la 17-18 ani. Atunci am hotarat ca asta vreau sa fac – sa traiesc mai multe vieti intr-una singura.

 

  1. Ce îți doreai să devii, în copilărie?

Inca de mic, de la 4-5 ani, am stiut ca vreau sa devin cantaret. Am urmat toata copilaria cursuri de muzica, iar pe la 20 de ani ma pregateam pentru Festivalul Mamaia. Intre timp, pasiunea pentru teatru pusese deja stapanire pe mine si n-am mai avut „ochi” pentru muzica.

 

  1. Ce altă profesie ți-ai alege acum? Ce ți-ar plăcea să faci?

In urma cu 3 ani am regizat pentru prima data un spectacol de teatru si de atunci incerc sa ma perfectionez in arta regiei J De atfel, peste cateva luni am sa si absolv Universitatea de Arta Teatrala si Cinematografica I.L Caragiale din Bucuresti- sectia Regie Teatru.

 

  1. Ce alte talente ai, mai puțin cunoscute celor din jur?

Am rabdare. J

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: