Connect with us

INTERVIU

Interviu cu Dr. Jona Yousif și Ibrahim Bahbahani, fondatorii House of Beauty Clinic

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

House of Beauty Clinic este un business care într-un timp foarte scurt a reușit să devină unul dintre cei mai importanți jucători din domeniul stomatologic pe plan local, în București. Ce se află în spatele afacerii de succes, dar și ce provocări au fost de-a lungul timpului, ce i-a motivat pe cei doi fondatori House of Beauty Clinic, Dr. Jona Yousif și Ibrahim Bahbahani, citește în interviul de mai jos.

 

1. Povestiți-ne un pic despre voi. Cu ce vă ocupați fiecare in managementul clinicii ? Care este experiența voastră ?

Dr. Jona Yousif: Eu sunt medicul coordonator în clinică, am grija de pacienți și de actul medical de la A la Z. Coordonez echipa de medici și de asistente în interiorul clinicii.

Ibrahim Bahbahani: Punctual, ca și acțiuni, mă ocup de partea din spatele clinicii ca să zic asa, adică tot ce înseamnă gestiuni, comenzi, facturi, marketing, angajari. Eu și partenerul meu Jona, incercam sa ne facem treaba fiecare pe ce este bun. Unul pe medical, iar celălalt pe business.

 

2. Cum a apărut ideea de House of Beauty Clinic ?

Ibrahim Bahbahani: Ca să răspund corect la această întrebare, House of Beauty Clinic nu a fost o idee, ci un vis. De când eram mici, ne-am dorit să creăm un brand de calitate. Ne-am întâlnit după mulți ani și ne-am povestit fiecare ideile pe care le avea până în momentul respectiv, iar din acel moment am combinat arta medicală cu un business corect, pus la punct în detaliu.

3. De ce ați decis să dezvoltați un business în această industrie ?

Dr. Jona Yousif: Domeniul medical este un domeniul super bogat în idei. Stomatologia modernă în România este prezentă de 10-15 ani și acest lucru este un avantaj mare pentru noi, deoarece putem veni cu tehnici noi, aparate noi și mai ales, putem pune România pe harta medicală în domeniul de stomatologie din Europa.

 

4. Cum a fost să comunicați cu potențialii clienți, ce ați învățat din comunicarea cu clienții ?

Dr. Jona Yousif: Comunicarea e cheia succesului, pacientul trebuie neapărat sa știe absolut tot despre sănătatea lui, iar în cazul nostru, despre sănătatea danturii și de cele mai multe ori, adevărul este foarte dureros. Pacientul trebuie sa știe mecanismul dinților, structura lor biologică, dar și funcționalitatea lor corectă. Iar din acest punct de vedere, pot să spun că avem o comunicare foarte bună cu clienții ce ne calcă pragul clinicii.

5. Cum a evoluat House of Beauty Clinic de la început și până astăzi ?

Ibrahim Bahbahani: House of Beauty Clinic a evoluat conform prestărilor noastre de servicii. Mereu am ales calitate și siguranța pacienților. Ca să pot spune așa. O clinică medicală sau stomatologică, cum e și cazul nostru, nu e definită de design, de mărime sau de poziție. O clinică este bazată foarte mult pe echipa de medici, dar și pe personalul existent, de la femeia care face curățenie și până la recepție. Curățenia, informația corectă și execuția impecabilă a lucrării contează mai mult decât orice. Noi încercăm ca în momentul în care ne-a intrat pacientul în clinică, să devenim prieteni, să vina la noi de drag. Din acest punct de vedere, suntem de părere că la noi vin oameni frumoși, însă pleacă și mai frumoși.

 

6. De ce provocări v-ați lovit în acest business ?

Dr. Jona Yousif: Mereu am vrut de la mine și de la echipa mea o variantă și mai bună. Eu și partenerul meu Ibrahim, niciodată nu acceptăm greșelile, sau daca există, încercăm să le reparăm imediat, ne place sa învățăm în fiecare zi, iar din acest motiv punem accent mare pe educație și cursuri. Asta e provocarea noastră zilnică și în felul acesta, pacientul nostru pleacă și mai fericit.

7. Care e cel mai valoros sfat primit până acum ?

Dr. Jona Yousif: „Asculta și apoi vorbește.” De multe ori, ca medic, trebuie să ascult inima pacientului și visul pacientului. Apoi încep să vorbesc.

Ibrahim Bahbahani: „Un om deștept învață din greșelile lui, dar un om și mai deștept învață din greșelile altora.”

 

8. Care sunt planurile de viitor House of Beauty Clinic ?

Ibrahim Bahbahani: Planurile pentru House of Beauty Clinic sunt pe zi ce trece mai mari. Ne dorim să avem cât mai mulți pacienți cu zâmbetul pe buze, datorită curajului lor, pentru că au vrut sa facă o schimbare în viață și datorită medicilor House of Beauty Clinic, care vor sa faca oamenii să zâmbească până la infinit. Cu voia lui Dumnezeu, avem în plan ca în 2021 să ia naștere a doua clinică House Of Beauty Clinic. Mai multe vă pot spune in timp.

 

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV. Alex Mihaila, Finance & Online Director Kanal D: “Dorim sa ne apropriem de publicul nostru cat mai mult prin ceea ce transmitem zi de zi atat in mediul online cat si in TV”

Am reusit performanta de a creste un canal de youtube (WOWnews) la peste 100.000 de surscriberi in decurs de un an, cu un continut original, independent de productiile TV, dar corelat cu cele mai de succes emisii ale statiei. Veniturile din continut video au crescut cu 40% fata de anul precent.

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Alexandru  Mihaila, Finance & Online Director Kanal D,  ne-a vorbit in exclusivitate pentru RADAR DE MEDIA despre provocarile din domeniul online-ului in perioada pandemiei, despre strategii de succes intr-un mediu extrem de dinamic si concurential, cum este cel media.

Portofoliul digital Kanal D, statia TV Kanal D si Radio Impuls fac parte din grupul Dogan Media International.

  1. In martie s-au implinit 14 ani de Kanal D! ati implinit o varsta frumoasa, la care statia se afla in top 3 televiziuni generaliste. In acelasi timp, Kanal D e un trust de presa acum, care are in  componenta, TV, online ai Radio. Cat conteaza divizia online in obtinerea succesului? ewwtnn

E adevarat, au trecut 14 ani de cand Kanal D intra pe piata media din Romania, la acea vreme exista doar televiziunea Kanal D, nu un trust de presa cum este astazi, cu divizie de Digital si Radio in componenta, pe langa TV.  Divizia de Digital contine acum 5 website-uri importante in media din Romania (wowbiz.ro, kanald.ro, stirilekanald.ro, Kfetele.ro si radioimpuls.ro), toate aceste proprietati sunt extrem de importante in succesul Kanal D, pentru ca acestea reusesc sa genereze e o coeziune intre publicul activ din online si cel consumator de TV. Aceste publicuri nu se exclud, dimpotriva, exista un continut complementar, pe cele doua medii de comunicare, astfel incat cei interesati de show-urile si vedetele statiei pot accesa o varietate tot mai mare de informatie si entertainment. In social media s-au creat adevarate comunitati de fani care reactioneaza rapid, schimba impresii si se implica activ chiar in economia show-urilor, un exemplu concret in acest sens este „Survivor Romania”. Prin canalele de social media (Youtube, Facebook, Instagram) ale trustului Kanal D am dezvoltat adevarate comunitati in jurul brandurilor Kanal D – pe langa productiile TV accesibile integral sau partial pe canalele noastre de YouTube, le oferim in permanenta continut aditional, productii video exclusive sau backstage moments, ii implicam activ in productii – de exemplu, in Survivor, fanii din Social Media au posibilitatea de a alege recompense pentru echipele castigatoare.

Dorim sa ne apropriem de publicul nostru cat mai mult prin ceea ce transmitem zi de zi atat in mediul online cat si in TV, iar acest lucru il facem oferind aceasta interconectivitate intre medii: TV, online si radio (prin Radio Impuls, statie care a intrat in portofoliul Dogan Media International in urma cu doi ani).

 

  1. Care este specificul fiecarei componente online Kanal D, ce publicuri tinta vizati?

Avem un continut variat cu care reusim sa atragem  mai multe categorii de public specific fiecarui canal de comunicare. Core target-ul este cel din online, cu precadere cei cu varstele cuprinse intre 18-44 de ani din mediul urban. Fiecare site Kanal D are o anumita adresabilitate: kanald.ro – site-ul de brand unde se regasesc cu precadere informatii despre vedetele si emisiile postului; stirilekanald.ro –  site-ul grupajelor informative Kanal D, locul unde sunt informatii din Stirile Kanal D, dar si continut complementar acestora; kfetele.ro – site dedicat femeilor, cu continut de life & style, sfaturi ale specialistilor in nutritie, sport, viata sanatoasa, interviuri in exclusivitate pe diverse teme de interes general; wowbiz.ro – site unde cititorii gasesc stiri de actualitate, din varii domenii, social, showbiz; radioimpuls.ro este un site legat ombilical de statia Radio Impuls, unde sunt informatii despre emisiile postului, continutul acestora, muzica, artisti din tara si strainanate, tot ceea ce ar putea interesa un public consumator de infotainment si muzica.In acelasi timp, ne dezvoltam tot mai mult continutul video exclusiv, pentru ca oamenii sunt tot mai interesati de acest aspect.

Am reusit performanta de a creste un canal de youtube (WOWnews) la peste 100.000 de surscriberi in decurs de un an, cu un continut original, independent de productiile TV, dar corelat cu cele mai de succes emisii ale statiei. Veniturile din continut video au crescut cu 40% fata de anul precent.
Avem emisii zilnice, in regim de live, difuzate pe paginile de Facebook adiacente website-urilor din portofoliul Dogan Media si incarcate ulterior pe canalele de youtube. Iata cateva din emisiile permanente ale Departamentului Video Online: Stafeta Mixta cu Alex si Cornelia – emisiune dedicata Survivor Romania, in care sunt dezbatute cele mai interesante faze din indragita competitie. Tot aici sunt invitati concurentii care parasesc competitia din Republica Dominicana ori rude ale concurentilor care inca evolueaza pe trasee; Totul despre Puterea Dragostei by Cornelia Ionescu – emisiune corelata cu show-ul fenomen de pe TV – Puterea Dragostei; Barbati vs Femei cu Bianca si Mihai – emisiune dedicate tinerilor, trending-urilor, social media, youtube etc;  Totul despre zodii cu Bianca  Comanici, Cornelia Ionescu si Ana Maria Ticea – astrologul nostru; Jurnalul saptamanii cu Alex Mihai si Cornelia Ionescu – sunt prezentate cele mai arzatoare subiecte ale momentului; Horoscopul Saptamanii cu Ana Maria Ticea; Do or Drink cu Mihai Hinda – emisiune – provocare pentru canalul de Youtube Radio Impuls.

 

  1. Care au fost provocarile in online in 2020 si in anul in curs? Cum v-ati regandit strategiile? Se poate spune ca a putut fi identificata o oportunitate in aceasta criza?

Desi anul 2020 a inceput foarte bine, in aprilie, odata cu restrictiile venite pe fundalul pandemiei, a avut loc o scadere destul de mare in special in volumul de reclame video.

In perioada imediat declansarii pandemiei, interesul pentru stirile legate de criza sanitara a fost unul urias, era vizibil ca oamenii incearca sa se documenteze, sa inteleaga, era o nevoie acerba de informare in acest sens, iar noi ne-am adaptat rapid acestor noi obiceiuri de consum. Cu timpul, contentul s-a reechilibrat, orientandu-se si spre alte subiecte de interes.

Continutul video este foarte important pentru publisherii locali, iar aici reusim sa ne diferentiem printr-o librarie bogata in continut. Daca initial consumul de video a avut de suferit, pe la jumatatea lui 2020 a inceput sa-si revina, ba chiar sa creasca peste nivelul anului anterior.

 

  1. Cum si-au regandit adevertiserii campaniile dupa declansarea pandemiei? Si cu ce ati venit in intampinarea lor? (un exemplu?)

Daca ne referim la momentul din primavara anului trecut, advertiserii si-au inghetat campaniile sau si-au redus drastic bugetele. Am venit in intampinarea partenerilor nostri cu solutii flexibile, tehnologii noi si un continut variat, care sa le permita o paleta larga de solutii, folosindu-ne de specificul fiecarei platforme in parte, coroborat cu continutul emisiilor, reflectat in toate proprietatile Kanal D.

 

  1. Cum se foloseste Kanal D de acest tool important al online-ului, ca prelungire sau comunicare complementara cu cea de pe TV si Radio?

Kanal D acorda o atentie deosebita componentei online din dorinta de oferi o experienta completa utilizatorului indiferent de mediul in care doreste sa consume continutul. Consideram ca acest tool vine ca o completare a succesului din TV oferind mobilitate si vizibilitate a contentului, indiferent de locatia utilizatorului.

Facebook, Youtube, Instagram, TikTok sunt medii foarte vaste in care s-au creat adevarate comunitati ale fanilor emisiunilor si vedetelor statiei. Exista o permanenta circulatie a publicurilor pe culoarele diferitelor medii – daca in social media comenteaza, impartasesc impresii, pe site-urile Kanal D cauta informatie la care sa se raporteze; de asemenea, continutul show-urilor se afla in stransa corelatie cu toata efervescenta din online.

Aceste platforme  sunt complementare, si se potenteaza reciproc in permenenta, iar cresterea este una organica, in primul rand, si are legatura cu continutul pe toate palierele de comunicare.

Insa, producem si continut exclusiv online, proprietatile noastre cuprind informatii de interes general, adaptate specificului fiecarui site; nu toate informatiile sunt dezvoltate in jurul televiziunii, acestea sunt site-uri indepedete, cu informatie proprie, competitori puternici in piata de publishing din Romania.

 

  1. Ce va propuneti in urmatoarea perioada, pe ce va veti axa in mod special?

In urmatoarea perioada ne propunem sa oferim o experienta cat mai placuta utilizatorului prin informatii relevante si content video exclusiv online. Investim in continuare in toate proprietatile online ale Kanal D si ne dorim sa venim cu un continut cat mai diversificat, corespunzator preocuparilor variate ale consumatorilor nostri si exigentelor acestora.

 

Comentarii

comments

Continue Reading

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV cu artistul Paul Surugiu – Fuego: „Am încercat mereu să mă reinventez, să aduc noutăți, să surprind”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

            Surprizele primăverii continuă cu un nou interviu pentru artistul Paul Surugiu – Fuego. În vremuri deloc uşoare pentru toate domeniile, unde nici cultura şi arta nu fac excepţie, îndrăgitul artist continuă să vină cu proiecte noi, deosebite şi asta nu doar în plan muzical. Alături de muzică, pictură şi implicarea în emisiuni TV sau radio, Paul Surugiu – Fuego pregăteşte şi apariţii editoriale de excepţie, din drag de poezie, cuvânt, limbă română şi valoare artistică. Despre cea mai recentă expoziţie, volumul lansat cu această ocazie, emisiuni noi sau concerte aflaţi în continuare, într-un interviu special.

 

Interviu realizat de Bianca Bujor pentru RADAR DE MEDIA

 

1.Aş dori să începem cu detalii despre cea mai recentă expoziţie de pictură pe care aţi organizat-o în luna februarie, cu o tematică aparte, „Recurs la memorie”. Cu ce este diferită faţă de celelalte expoziţii de până acum ?

 

Este inedită prin tematica ei. Am realizat-o dintr-o joacă și mi se pare că e cu adevărat specială. Colecția de pictură „RECURS LA MEMORIE” reprezintă reverența făcută de mine în fața imensității culturii noastre. Aceasta zugrăvește casele memoriale, părintești ale marilor noștri scriitori, în semn de omagiu pentru genialitatea lor. Colecția spune o poveste în culori despre cei care definesc imensitatea sufletului românesc, dându-i nuanțele de seamă în literatură sau în muzică.

 

Cele 10 opere poartă oamenii în locuri de neuitat ale României, chiar acolo unde a luat naștere inspirația și bucuria de a zidi prin cuvânt și prin nuanțe o lume o frumosului! I-am strâns laolaltă pe o parte dintre cei mai importanți autori, simboluri incontestabile, într-un omagiu, o viziune proprie a caselor în care lumina lor a prins glas și formă. Autorii ale căror case memoriale le-am pictat sunt: Mihai Eminescu, Ștefan Luchian, Ion Creangă, Grigore Vieru, Tudor Arghezi, Adrian Păunescu, Nicolae Iorga, Nicolae Labiș, Nichita Stănescu și George Enescu!

2. Tot în cadrul aceluiaşi eveniment deosebit aţi mai pregătit o premieră, volumul „Învăţând sublimul…”. Vă rog să ne povestiţi mai multe şi să ne spuneţi de unde poate fi achiziţionat ?

 

Vreau să cred că fiecare proiect al meu este o responsabilitate. Sunt tare fericit că am putut scoate acest volum special, realizat împreună cu Asociația Culturală REGAL D’ART și doamna Lili Bobu! Cartea e spectaculoasă, într-o realizare editorială de excepție! Practic, este un interviu cu mine, în care eu răspund cu versuri din cei mai mari poeți români, ca într-o rugăciune, o confesiune a sufletului meu! Proiectul și-a avut startul la începutul pandemiei, din drag de poezie. De asemenea, volumul este despre năzuințele mele pe pânză.

 

Un interviu inedit, pe-o o filă de poem, despre condiția artistului, într-un volum care ar putea fi privit din unghiuri diferite: un album de artă cu modestele mele lucrări, o antologie de poezie românească sau un jurnal de pandemie, pentru că surprinde stările și trăirile din perioada debutului stării de urgență care ne-a bulversat pe toți! Este un volum de colecție, care se va regăsi în bibliotecile din țară, cuprinzând poeme, versuri și reflecţii din peste 100 de mari poeți români!

 

3. Am înţeles că surprizele nu se vor opri aici şi că intenţionaţi să lansaţi un alt volum de colecţie cu editorialele dvs. Ce ne puteţi spune despre acest proiect aşteptat de public ? 

 

Într-adevăr, anul acesta intenționez să scot un volum special, o carte de suflet cu toate gândurile și trăirile mele, mare parte din ele adunate în editorialele săptămânale pe care le scriu de vreo doi ani în revista „TAIFASURI”, fie cu gânduri și opinii, fie cu articole despre marile personalități ale României. V-am mai spus eu că nu sunt scriitor. V-am spus de asemenea și că nu mă cred un star anume. Nu consider că oamenii trebuie să-mi urmeze pașii și vorbele ca literă de lege. În schimb, consider că e de datoria mea, ca artist, să vin cu mesaje. În fond, nu sunt un păpușar fără opinii și experiențe. Faptul că am ales să le scriu e o responsabilitate și mai mare.

 

Cuvintele sunt cele care zugrăvesc, dincolo de sens și însemnătate, profilul unei anumite persoane și mie-mi place să cred că în scris chiar sunt un altul, putând să-mi dau frâu liber ideilor, iar ele să curgă, ca într-o frumoasă înșiruire a unei vieți pe care o trăiesc, fără menajamente, la prima clasă, pentru că știu sigur că nu vor exista prea multe stații și că la un moment dat se va rupe lanțul strălucirilor.

 

Am o prietenă care-mi spune să mă feresc să fac analize alambicate și să vin eu cu soluții. Știu că nu sunt o instanță morală, dar sunt un artist care e de 30 de ani în lumina scenei, care a adunat atâtea și atâtea trăiri, dezamăgiri și nedreptăți. Un artist care face multe și care a crescut, care a citit, s-a informat, a stat în preajma celor mai mari nume ale culturii noastre, a muncit, a trudit, a luat de la viață ce-i mai bun și a observat, din umbră cumva, deși mereu în față, cum sunt oamenii și cum arată lumea aceasta complicată în care trăim. Și atunci apar și gândurile mele așternute pentru oameni!

4. Primăvara va veni cu siguranţă, cel puţin pe unde radio, cu noi ediţii ale  Gramofonului, la Naţional FM. Ce ne-aţi pregătit cu această ocazie ?

 

Gramofonul va reveni în luna aprilie, spre mijlocul ei, într-o nouă formă și prezentare, cu mult mai multe surprize inedite. Radioul este o relaxare pentru mine. Gramofonul meu este ceva relaxat, o lume a calității, a liniștii, a vorbelor frumoase. Un loc din care ai câte ceva de învățat sau dacă nu, măcar auzi o noutate sau asculți ceva ce poate nu ai auzit până azi.

 

Diversitatea va fi, ca prin toate proiectele mele, cuvânt de bază, asta pentru că am și poezie, am mai multe genuri muzicale, am rubrici diverse, lucruri diferite de spus, povești și perioade diferite, de la muzica de altădată, la cea ușoară, melodioasă, până la muzica de azi, fără separatisme de vreun fel. Gramofonul meu este o trecere prin mai multe capitole, un loc în care toată lumea are loc, fără vreun fel de excepție, primând desigur, așa cum îmi place mie, calitatea. 

5. Se apropie şi premiera noului sezon Drag de România Mea. Ce noutăţi vor descoperi telespectatorii TVR 2 ?

 

Vom intra în casele oamenilor cu sezonul al șaselea începând cu data de 4 aprilie, în fiecare duminică, de la ora 15.00, la TVR 2. Dincolo de orice, sunt fericit că proiectul acesta, care marșează pe decență, pe bun simț și pe un divertisment clasic, de calitate, are succes, are continuitate și face audiențe foarte bune. Cred cumva că publicul are nevoie de o astfel de alternativă și ne place să facem zilele de duminică mai plăcute, cu eroi ai țării, oameni care au făcut și fac ceva pentru țara aceasta. Noul sezon va fi fresh, mult mai relaxat și mai dinamic. Avem noutăți în rândul invitaților, exclusivități, reuniri inedite, duete inedite, omagii, un discurs mai lejer, dar și noi rubrici, despre România și despre invitați.

 

Baletul va avea o nouă componență, iar platoul va suferi și el câteva modificări de imagine. Vom face câteva gale tematice, celebrând câteva mari personalități ale țării, dar și o gală dedicată Basarabiei. Vom avea o nouă identitate vizuală și încercăm să fim cât mai buni cu putință! Publicul de acasă va fi alături de noi la fiecare gală, online! Nu vreau neapărat să fac reclamă, dar creu eu că se merită să ne urmăriți, pentru că suntem altfel, pentru că ne pasă, pentru că vrem ca România să strălucească prin arta ei, prin muzică și prin oamenii remarcabili care au făcut ceva!

6. Dar până atunci, tot la început de primăvară, o parte a publicului vă poate revedea în mini-turneul „Trăiesc”. Care sunt oraşele anunţate până acum ?

 

E mult spus turneu. Sunt câteva spectacole și mărturisesc că am avut curaj să le fac, dar mi-am spus că viața trebuie să meargă mai departe și că oamenii au nevoie de căldura unui spectacol. Și mie mi-e dor de scenă și mi-e dor de admiratori, de bucuria de a transmite și de emoția unui concert! Deși e complicat, iată că la începutul lui martie, voi vesti primăvara într-un concert de suflet, într-o formulă restrânsă, în câteva orașe.

 

Am pregătit și cântece noi, melodii care să aline, dar și parte din cele mai cunoscute piese! Pandemia nu ne dă voie să avem prea multe locuri în sală, respectând prevederile, dar vom încerca să ne comportăm firesc și să ne lăsăm purtați de puterea muzicii! Ajung pe 6 martie la Focșani, pe 7 și 8 martie sunt la Slănic Moldova și Târgu Ocna, pe 9 martie la Iași, pe 10 martie la Bacău și pe 11 martie la Buzău!

 

7. Pregătiţi şi piese noi pentru fanii dvs. ?

Nu obosesc niciodată să-mi surprind fanii. Cred că asta e cumva și rețeta longevității mele – faptul că nu am stat niciodată, am încercat să mă reinventez, să aduc noutăți, să surprind și să creez muzica sufletului meu, pe mai multe genuri și planuri. Da, în primăvara aceasta am câteva clipuri noi pregătite, pe care le voi lansa pe canalul meu oficial de Youtube – FUEGO – PAUL SURUGIU, la care vă invit să vă abonați. Am melodii ritmate, moderne, noi, dar și un cântec popular de toată frumusețea, potrivit pentru perioada prin care trecem.

 

Totodată, pregătesc și câteva melodii care se vor lansa în cadrul emisiunii de la TVR 2, precum și o piesă manifest cu privire la situația prin care trece țara noastră, aflată deseori în situații critice. Dincolo de toate acestea, mai am în plan lucruri interesante. Sper să pot juca concertul pop-simfonic din mai de la Sala Palatului, de pe 21 mai. Dacă nu ne permit restricțiile, vom reprograma pentru luna noiembrie, atunci când, sper eu, să ne fie mai bine!

8. În curând vom sărbători Ziua Mamei, de aceea spre final, v-aş ruga să încheiem cu o urare, cu un vers dacă doriţi, dedicat celei mai speciale fiinţe, mama.

E greu să găsești doar câteva cuvinte potrivite. Grigore Vieru spunea că mama este patria noastră! Cred cumva că dragostea unei mame poate muta munți, poate învinge bătălii și poate aduce mai multă seninătate pe chipuri. Ea, suprema tăcere, este cea mai frumoasă declarație de dragoste pe care divinitatea a făcut-o lumii. Și nu vorbesc doar la modul ideal, ci ca o realitate pe care toți, dar absolut toți o înțelegem cu sufletul. Poate că ar trebui să ne bucurăm mai mult de ele și să le prețuim mai des.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV cu actriţa Ebru Şahin, în rolul tinerei Reyyan din serialul „Hercai”, difuzat la Kanal D

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

            În luna mărţişorului, Radar de Media vă aduce în dar un interviu cu frumoasa actriţă Ebru Şahin din serialul de succes „Hercai”. Îndrăgita actriţă interpretează rolul tinerei Reyyan din influenta familie Șadoglu, casă care nu i-a adus însă fericirea şi liniştea. Viaţa ei se schimbă odată ce îl întâlneşte pe Miran şi amândoi vor lupta pentru iubirea lor. Despre experienţa de pe platourile de filmare, pasiuni, planuri de viitor sau cum reuşeşte să depăşească emoţiile în faţa camerelor ne va povesti chiar Ebru Şahin. Serialul „Hercai” poate fi urmărit de luni până miercuri, de la ora 20:00, la Kanal D și se bucură de succes uriaș în rândul publicului.

 

 

Interviu realizat de Bianca Bujor pentru RADAR DE MEDIA

 

 

1.Pentru început, te rog să ne povestești mai multe despre personajul tău din serialul Hercai. Cum ai descrie experienţa de a interpreta rolul tinerei Reyyan ?

Experiența Reyyan este una extraordinară pentru că așa este și personajul meu, extraordinar de-a dreptul. Am îndrăgit-o pe Reyyan Șadoglu de la început, iar emoția pe care am simțit-o la debutul proiectului „Hercai” o simt și acum… Când am primit propunerea de a interpreta rolul principal feminin, Reyyan Șadoglu, din fascinanta producție „Hercai”, am fost extrem de fericită pentru că nu doar scenariul mi s-a părut fascinant, dar Reyyan reprezintă, pentru mine, și interpretarea primului meu rol principal. Mai mult, Reyyan mi-a „oferit” primul meu premiu important, acela de Cea mai bună actriță, distincție primită în cadrul Festivalului Fluturele de Aur, desfășurat anul trecut, în Iran.

2. Ne poţi împărtăşi câteva întâmplări din culise, situaţii amuzante sau neaşteptate apărute în timpul filmărilor ?

Sigur că am avut întâmplări neașteptate și situații amuzante în timpul filmărilor, iar ele au „condimentat” întreaga perioadă de filmare. Țin minte că, încă dinaintea începerii filmărilor, cu puțin timp înainte, am aflat că voi avea scene în care voi călări, iar eu nu știam să fac acest lucru… Timp de o săptămână, am luat lecții de echitație, optând pentru un curs rapid, prin care mi-am căpătat deprinderile necesare. Amuzant cred că a fost, cel puțin pentru colegii mei, că „Albăstrel”, prietenul meu cabalin din serial, era cam nărăvaș și mi-a dat ceva de „furcă”…  Amuzante erau și momentele când ajungeam acasă, iar ai mei, după ce urmăreau un episod în care aveam și scene în care plângeam, că așa era scenariul, îmi spuneau: „Gata, ajunge cât ai plâns pentru astăzi!”

 

3. Cine sunt modele tale din punct de vedere profesional ? Ce actori / artişti admiri cel mai mult ?

Admir foarte mulți dintre colegii mei de scenă și, în special, pe cei alături de care am jucat, și în „Hercai”, dar și în producțiile anterioare, pentru că de la fiecare am avut câte ceva de învățat. Mi se pare incredibilă această profesie, iar oamenii sunt de-a dreptul uluitori. N-aș dori să menționez doar o parte dintre aceștia pentru că nu îmi doresc să se supere nimeni sau să omit, fără intenție, pe cineva. Însă vă spun drept, oamenii alături de care am lucrat și cei alături de care îmi doresc să lucrez în viitor, nume de frunte ale cinematografiei turcești, sunt minunați de-a dreptul.

4. Ești o actriţă talentată, dar şi o fire sportivă. Cum ai luat decizia ca în cele din urmă să urmezi o carieră în actorie ? Obişnuieşti să practici sporturi şi acum ?

Da, este adevărat că îmi place foarte mult mișcarea, sportul în general. Eu mi-am dorit de copil să devin actriță însă, până la un moment dat, viața m-a călăuzit către alt domeniu. Dar nu m-am lăsat și, după absolvirea Facultății de Științe Sportive a Universității din Istanbul, mi-am spus că, dacă nu voi încerca să-mi îndeplinesc visul meu cel mai mare, cu siguranță voi regreta mai târziu. Nu mi-a fost teamă să încerc și… am reușit! Pe lângă sport, călătorii, călărie, îmi place să cânt. Nu cânt la nivel profesionist, dar îmi doresc ca, pe viitor, să-mi dezvolt această latură care mă va ajuta și în carieră, cred eu.

 

 

5. Ce alte pasiuni ai ? Ce îţi place să faci atunci când nu ești pe scenă, mai ales acum când cu toţii am stat mai mult acasă ?

Așa cum vă spuneam, îmi place să fac sport, să citesc, să călătoresc, să cânt și da, perioada aceasta a pandemiei, care ne-a afectat pe toți, într-o mai mare sau mai mică măsură, mi-a „permis” să-mi dedic mai mult timp mie. Au fost și neajunsuri, din cauza pandemiei, cele impuse de restricții, însă mergem mai departe, cu fruntea sus și curaj, dar și cu speranța că totul va fi bine!

6. Ai emoţii atunci când interpretezi şi cum reușești să treci peste ele ? 

Da, am foarte mari emoții pentru că pun tot sufletul atunci când interpretez un rol și în special în ceea ce privește personajul Reyyan, pentru că ea este o fire sensibilă, dar și puternică în același timp, temătoare de suferință, dar îndârjită să o depășească și să-și clădească viață așa cum și-o dorește și, cel mai important, crede în iubire, că dragostea este salvarea ei, calea spre o viață frumoasă… ceea ce este de admirat, apreciat și … luptat pentru un astfel de „scop”. Nu știu dacă reușesc să-mi depășesc emoțiile de fiecare dată, dar cred că pot să „le ascund” ca să-mi pot face cât mai bine treaba.

7. Ce planuri de viitor ai, în special din punct de vedere al carierei ?

Din fericire, producția „Hercai” este foarte îndrăgită și peste hotare și mă bucură nespus acest aspect. Îmi doresc să fiu implicată în tot mai multe proiecte interesante și să mă ridic la înălțimea așteptărilor publicului și ale colegilor. În același timp, nu stau să aștept pur și simplu, ci învăț zilnic, din cărți, de la colegii actori, astfel încât să mă perfecționez, să fiu într-o continuă evoluție, în ceea ce privește cariera și, implicit, viața.

8. Serialul „Hercai se bucură de un real succes în România şi a fost de mai multe ori lider de audienţă. Spre finalul interviului, te-aş ruga să le transmiţi un mesaj fanilor tăi de aici.  

Vă mulțumesc din toată inima că urmăriți serialul meu de suflet, „Hercai”, care este absolut fabulos. Întreaga echipă, colegii actori, locația de filmare, toate acestea sunt minunate, și vă invit să ne fiți alături până la final, pentru a afla ce se va întâmpla cu minunatul cuplu, dar și greu încercat, Reyyan – Miran, pentru că vă spun, vor mai fi multe obstacole pe care cei doi tineri îndrăgostiți vor trebui să le treacă… Dacă vor reuși Reyyan și Miran să rămână împreună, așa cum își doresc, dar mai ales, cum vor lupta ei împotriva destinului neprielnic, rămâne să aflați urmărind „Hercai” aici, la Kanal D.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

INTERVIU

Interviu cu actorul Brian Tee, Dr. Ethan Choi din serialul „Camera de gardă”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: DIVA

Brian Tee dă viață personajului Dr. Ethan Choi și în noul sezon din „Camera de gardă”. Prezent încă de la începuturile producției, Brian a povestit puțin despre noutățile cu care vine personajul său în sezonul cu numărul şase.

 

 

Cum vor interacționa personajele în acest sezon ?

Este vizibilă energia aceea care ne unește și camaraderia pe parcursul sezonului, e ceva ce nu poți scrie sau mima. Este un sentiment care se manifestă. Noile relații dintre personaje sunt mai puternice, cazurile medicale mai importante, cu mai mult impact, este o parte din realitatea din jurul nostru.

Eu sunt entuziasmat de noile relații dintre personaje și de dinamica grupului de medici. Unul o să fie promovat, iar asta va declanșa o ruptură pe care o veți vedea în timpul sezonului.

 

Cum tratează noul sezon subiectul pandemiei ?

Tipic pentru Dick Wolf (scenaristul) și pentru acest serial, subiectul COVID-19 este în prim plan și este tratat de la începutul sezonului. Vrem să arătăm publicului ce se întâmplă în mod real în această situație. Sezonul debutează chiar în plină pandemie, nu înainte, nu după.

Care este partea ta preferată din acest sezon ?

Sunt foarte încântat de sezonul 6. Acest sezon prezintă cât se poate de bine munca în echipă depusă de întreaga distribuție și personalul auxiliar și demonstrează că în munca în echipă, fiecare este responsabil de el și de colegii lui. Noi am lucrat în condiții de maximă siguranță sanitară pe platou, dar trebuie să înțelegem că și în viața reală suntem responsabili unii pentru alții.

 

Cum ai primit vestea întreruperii filmărilor ?

Zilele premergătoare pauzei de filmare au fost foarte nesigure, primeam multe informații din exterior și despre toate evenimentele din lume. Filmam pentru episodul 20 si nu știam dacă le vom mai filma pe ultimele trei. Au existat zvonuri și am fost informați într-o joi, că vineri o să fie ultima zi de filmare. Nu am știut cât va dura, care sunt consecințele, era totul o mare necunoscută, toată țara era în situația asta.

Cum a fost pentru tine pauza de filmare ? 

Cel mai mult mi-au lipsit colegii, oamenii. Izolarea este grea și îi afectează diferit pe oameni. Pentru majoritatea oamenilor este dificil să se depărteze de comunitate, le e dor de oamenii dragi. După perioada izolării, când am avut o pauză de la filmări, mai lungă decât ne așteptam, a fost minunat să revin și să văd oameni dragi, cu care îmi face plăcere să stau.

 

Ai un mesaj pentru luptătorii din prima linie ?

Am extrem de mult respect și apreciere pentru cadrele medicale. În acest sezon și cele ce vor urma vor fi reflectate responsabilitatea, recunoștința și aprecierea pentru faptele lor. Eu voi încerca să redau asta cât mai bine.

 

 

Camera de gardă, premiera noului sezon duminică, 7 martie, de la 20:00, la DIVA!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

INTERVIU

Interviu cu Laura Galea: “Muzica este parte din viața mea și nu aș putea trăi fără ea.”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

La 24 de ani, Laura Galea și-a făcut debutul pe piața muzicală cu piesa „Nu e”, care a fost foarte bine primită de public și apreciată. Acum se pregătește pentru următoarea lansare și spune că prin muzica ei vrea să transmită oamenilor emoție pură. Despre cum e să debutezi în muzică în pandemie, despre studii la Londra și profesori care au lucrat cu Tina Turner sau Rihanna și care este artistul său favorit, aflăm din următorul interviu cu Laura Galea. 

 

 

1.Ai lansat la finele anului trecut prima ta piesă, „Nu e”, cu videoclip. Cum a fost acest debut pentru tine ?

Lansarea primului clip a fost ca un vis devenit realitate. Am muncit tot anul trecut pentru acest proiect și pentru piesele pe care urmează să le lansez. Deși pandemia ne-a dat planurile peste cap, eu având intenția să fac această lansare mult mai repede, cred că lucrurile se întâmplă atunci când trebuie și nu neapărat când vrem noi. Debutul meu muzical este primul pas în ceea ce mi-am propus să fac pe termen lung: să creez emoție celor care îmi ascultă muzica. După 11 ani de canto, după studiile pe care le-am absolvit la University of Westminster – Commercial Music Performance din Londra, simt că parcursul meu capătă sens. Piesa a fost foarte bine primită, iar emoțiile mele pe măsură, mai ales atunci când am mers în diverse emisiuni TV pentru a cânta.

2. Ce ți s-a părut cel mai greu la pregătirea clipului?

Cred că primul take de la filmare. Fiind o premieră pentru mine, nu știam la ce să mă aștept, dar după ce mi-au arătat cadrul filmat și am înțeles că totul e fenomenal, m-am liniștit. Inedit a fost pentru mine și durata, să stau la o filmare 13 ore. Am început cu pregătirile în jurul orei 13 și am terminat la 1:30 dimineața.

 

3. Ce urmează ?

Am filmat deja pentru următorul videoclip și abia aștept să vă pot spune mai multe despre el. Vom avea mai multe lansări pe parcursul anului, mai ales că piesele sunt deja compuse. Anul trecut eu și echipa mea ne-am închis într-o cabană la munte și nu am făcut altceva decât să compunem, să creăm, să cântăm.

 

4. De ce ai ales muzica, nu ți se pare o industrie în care succesul vine greu ?

Știu că e nevoie de răbdare, de oameni buni în jurul tău, de multă muncă. Și sunt pregătită să merg pe drumul acesta cu pași mărunți, dar siguri, dacă este nevoie. Nu caut succesul peste noapte, știu că este nevoie de timp. Însă am ales să fac asta pentru că muzica este parte din viața mea și nu aș putea trăi fără ea, nu știu să fiu fără muzică. E o pasiune care mi-a fost insuflată de mică, mama mea iubea muzica și cânta la pian. Chiar dacă nu a făcut din asta o profesie, acasă cânta mult, iar eu o ascultam fascinată. Muzica este și legătura mea cu mama.

5. Care sunt cele mai prețioase sfaturi primite la școală la Londra ?

Am avut profesori absolut minunați, cu povești de viață extraordinare, oameni care puteau să-ți vorbească acum despre muzica românească a anilor 2000, iar imediat după să treacă la muzica tradițională din Peru și apoi să-ți explice cum să produci muzică pe diverse software-uri. De la toți am învățat enorm. Unul dintre profesorii din anul al treilea ne-a povestit ceva ce m-a impresionat. Primul său job a fost să meargă în turneu cu nimeni alta decât Tina Turner, el avea rolul de a cânta notele înalte ca backing vocalist. De la același profesor am aflat nivelul industriei de acolo când ne-a explicat cum a avut noroc că Rihanna a selectat o piesă la care contribuise și el. „Un hit mondial și mi-am luat o casă imensă în centru Londrei. Work smart!”, asta e ce ne-a spus el. O altă profesoară fusese parte importantă a Mișcării Punk în anii ‘70 și ea ne-a îndemnat să gândim dincolo de limitele societății și să fim perseverenți, chiar dacă lumea este uneori rea sau critică.

6. Cu cine ți-ar plăcea să faci un duet ?

Dintre numele internaționale, cu Adele, care este artista mea favorită. Iar de la noi cu Liviu Teodorescu.

 

7. Ce pasiuni ai în afară de muzică ? 

Îmi place moda, să călătoresc, să joc tenis, să petrec timp în natură, să dansez.

 

8. Dacă ar fi să alegi o piesă care te caracterizează, care ar fi ?

Lana del Rey – Lucky Ones

 

9. Și dacă n-ai fi urmat actuala carieră, ce meserie ai fi avut ?

Cred că aș fi fost doctor. Din dorința mea imensă de a ajuta oamenii și văzând asta la părinții mei, am realizat ce frumoasă poate fi această menire.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end