Connect with us

INTERVIU

Interviu cu Dr. Jona Yousif și Ibrahim Bahbahani, fondatorii House of Beauty Clinic

Avatar

Published

on

House of Beauty Clinic este un business care într-un timp foarte scurt a reușit să devină unul dintre cei mai importanți jucători din domeniul stomatologic pe plan local, în București. Ce se află în spatele afacerii de succes, dar și ce provocări au fost de-a lungul timpului, ce i-a motivat pe cei doi fondatori House of Beauty Clinic, Dr. Jona Yousif și Ibrahim Bahbahani, citește în interviul de mai jos.

 

1. Povestiți-ne un pic despre voi. Cu ce vă ocupați fiecare in managementul clinicii ? Care este experiența voastră ?

Dr. Jona Yousif: Eu sunt medicul coordonator în clinică, am grija de pacienți și de actul medical de la A la Z. Coordonez echipa de medici și de asistente în interiorul clinicii.

Ibrahim Bahbahani: Punctual, ca și acțiuni, mă ocup de partea din spatele clinicii ca să zic asa, adică tot ce înseamnă gestiuni, comenzi, facturi, marketing, angajari. Eu și partenerul meu Jona, incercam sa ne facem treaba fiecare pe ce este bun. Unul pe medical, iar celălalt pe business.

 

2. Cum a apărut ideea de House of Beauty Clinic ?

Ibrahim Bahbahani: Ca să răspund corect la această întrebare, House of Beauty Clinic nu a fost o idee, ci un vis. De când eram mici, ne-am dorit să creăm un brand de calitate. Ne-am întâlnit după mulți ani și ne-am povestit fiecare ideile pe care le avea până în momentul respectiv, iar din acel moment am combinat arta medicală cu un business corect, pus la punct în detaliu.

3. De ce ați decis să dezvoltați un business în această industrie ?

Dr. Jona Yousif: Domeniul medical este un domeniul super bogat în idei. Stomatologia modernă în România este prezentă de 10-15 ani și acest lucru este un avantaj mare pentru noi, deoarece putem veni cu tehnici noi, aparate noi și mai ales, putem pune România pe harta medicală în domeniul de stomatologie din Europa.

 

4. Cum a fost să comunicați cu potențialii clienți, ce ați învățat din comunicarea cu clienții ?

Dr. Jona Yousif: Comunicarea e cheia succesului, pacientul trebuie neapărat sa știe absolut tot despre sănătatea lui, iar în cazul nostru, despre sănătatea danturii și de cele mai multe ori, adevărul este foarte dureros. Pacientul trebuie sa știe mecanismul dinților, structura lor biologică, dar și funcționalitatea lor corectă. Iar din acest punct de vedere, pot să spun că avem o comunicare foarte bună cu clienții ce ne calcă pragul clinicii.

5. Cum a evoluat House of Beauty Clinic de la început și până astăzi ?

Ibrahim Bahbahani: House of Beauty Clinic a evoluat conform prestărilor noastre de servicii. Mereu am ales calitate și siguranța pacienților. Ca să pot spune așa. O clinică medicală sau stomatologică, cum e și cazul nostru, nu e definită de design, de mărime sau de poziție. O clinică este bazată foarte mult pe echipa de medici, dar și pe personalul existent, de la femeia care face curățenie și până la recepție. Curățenia, informația corectă și execuția impecabilă a lucrării contează mai mult decât orice. Noi încercăm ca în momentul în care ne-a intrat pacientul în clinică, să devenim prieteni, să vina la noi de drag. Din acest punct de vedere, suntem de părere că la noi vin oameni frumoși, însă pleacă și mai frumoși.

 

6. De ce provocări v-ați lovit în acest business ?

Dr. Jona Yousif: Mereu am vrut de la mine și de la echipa mea o variantă și mai bună. Eu și partenerul meu Ibrahim, niciodată nu acceptăm greșelile, sau daca există, încercăm să le reparăm imediat, ne place sa învățăm în fiecare zi, iar din acest motiv punem accent mare pe educație și cursuri. Asta e provocarea noastră zilnică și în felul acesta, pacientul nostru pleacă și mai fericit.

7. Care e cel mai valoros sfat primit până acum ?

Dr. Jona Yousif: „Asculta și apoi vorbește.” De multe ori, ca medic, trebuie să ascult inima pacientului și visul pacientului. Apoi încep să vorbesc.

Ibrahim Bahbahani: „Un om deștept învață din greșelile lui, dar un om și mai deștept învață din greșelile altora.”

 

8. Care sunt planurile de viitor House of Beauty Clinic ?

Ibrahim Bahbahani: Planurile pentru House of Beauty Clinic sunt pe zi ce trece mai mari. Ne dorim să avem cât mai mulți pacienți cu zâmbetul pe buze, datorită curajului lor, pentru că au vrut sa facă o schimbare în viață și datorită medicilor House of Beauty Clinic, care vor sa faca oamenii să zâmbească până la infinit. Cu voia lui Dumnezeu, avem în plan ca în 2021 să ia naștere a doua clinică House Of Beauty Clinic. Mai multe vă pot spune in timp.

 

Comentarii

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV cu Andreea Marin: „Putem zbura prin viaţă, dacă avem destulă voință şi încredere în noi”

Avatar

Published

on

             Ne-a făcut serile de sâmbătă mai frumoase cu Surprize pline de emoţii, ne îndeamnă să Preţuim Viaţa, iar acum, la fel de optimistă, ne spune cu încredere că „Nu există nu se poate”. Cu o carieră bogată, nenumărate proiecte şi campanii umanitare, Andreea Marin a revenit de curând acasă, cum îi place să spună, la TVR, unde prezintă o nouă emisiune, cu un mesaj de care avem cu toţii nevoie, mai ales acum. Despre proiectul #NuExistăNuSePoate, poveştile impresionante pe care le-a descoperit, dar şi cum a trecut peste perioada de izolare, ne-a relatat chiar îndrăgita vedetă.

 

Un interviu original realizat de Bianca Bujor pentru RADAR DE MEDIA.

 

1.Pentru început, v-aş ruga să ne spuneţi mai multe despre conceptul noii emisiuni. Care este esenţa formatului #NuExistăNuSePoate, de la TVR 2 ?

E simplu: sunt vremuri tulburi, dar oamenii ce au claritate în fapte și-n gândire vor merge mai departe cu fruntea sus. Sunt oamenii cu o atitudine mereu constructivă faţă de viaţă. Cei care prețuiesc faptul că au șansa de a vedea lumina zilei și înzestrează fiecare clipă a vieții dăruind ce au mai bun în ei: sunt pozitivi, creativi, nu se lasă descurajați când ceilalți spun că una sau alta… nu se poate! Pe românii care reușesc să făurească un trai frumos și demn, plin de speranță, inspirându-i și pe cei din jur, tocmai pentru că pentru ei nu există nu se poate, pe ei îi caut și interviurile lor sunt cele mai prețioase mărturii!

 

2. Decorul este un alt aspect interesant al noului program de la TVR. Care este povestea design-ului scenic din platoul #NuExistăNuSePoate ?

Mi-am dorit un contrast puternic, între întunericul vieții și soarele din noi. Aceasta este metafora decorului nostru, iar piesele de design multipremiat la nivel internațional, de pildă candelabrul în zbor în braţele unei siluete superbe de acrobată, sugerează faptul că putem zbura prin viaţă, dacă avem destulă voință, determinare, încredere în noi. E un decor în care futurismul se îmbină armonios cu clasicul, căci diverse opere de artă minunate devin personaje în emisiunea noastră, dăruim astfel minutele de frumos celor de acasă, într-un limbaj accesibil, care-ți atinge inima, dincolo de ceea ce vezi și-ți încântă privirile.

3. Noul proiect a însemnat reîntoarcerea acasă, la Televiziunea Română. Care este cea mai frumoasă amintire legată de televiziunea publică ?

Sunt atâtea de spus… Primii pași la TVR Iași, ca proaspăt învățăcel… Prima emisiune creată de mine, în care eram deliciul copiilor, Andreea – Piticot… Pașii spre București, anii de știri, corespondenţele de la premiile Oscar, apoi Surprizele frumoase ale vieții, cu care am poposit în sufletele atâtor oameni… Galele UNICEF… Atâtea evenimente mari prezentate… E o bucurie revenirea acasă, într-adevăr!

 

4. Cum aţi trecut peste perioada izolării şi cum aţi valorificat timpul petrecut acasă ?

În primul rând, a fost o muncă mult mai complicată decât înainte: campania „Preţuieşte Viaţa” a fost un efort uriaș, dar a meritat. Peste un milion de euro ajutoarele adunate ce au ajuns în toate județele ţării și în aproximativ 40 de spitale. Familia a fost umăr lângă umăr cu mine și cu voluntarii. Nu am cuvinte să le mulțumesc! Iar oamenii ce au răspuns apelului, jos pălăria! Pentru fiecare donație, nu are importanţă valoarea ei, mai mică, mai mare, mulţumesc cu tot sufletul, iar sentimentul solidarității la greu e tare prețios!

 

5. Cu toţii traversăm o perioadă complicată şi totuşi, trebuie să avem speranţă. Ce sfat sau îndemn le-aţi adresa celor mai puţin optimişti, care se află în diferite situaţii dificile ?

Să urmărească emisiunea „Nu există nu se poate”, chiar nu glumesc! Scopul ei e tocmai acela de a ne oferi motivația de a merge mai departe! Și reușește, puzderie de mesaje care îmi confirmă asta vin zilnic spre noi!

6. Dacă vorbim despre sfaturi, cum ar trebui să-i explice un părinte copilului situaţia actuală, fără a-l speria sau stresa, dar informându-l pentru a se proteja în pandemie ?

Ca Ambasador UNICEF, chiar am făcut un material video dedicat acestei teme în pandemie, căci uneori nici părinții nu știu cum să-i facă faţă. Cred că a explica unui copil cu seninătate, fără cuvinte cu o gravitate exagerată, folosindu-ne uneori de poveşti sau jocuri, înseamnă mare lucru! Apoi, să-i dai încrederea ca ești acolo pentru el și că te poate întreba orice. Să-i explici importanţa igienei, dar într-un mod cât mai atractiv. Și să-l asiguri că totul va trece, dar depinde şi de noi, bineînțeles.

 

7. Pe parcursul campaniilor umanitare desfăşurate, aflaţi diverse poveşti de viaţă. Care v-a impresionat cel mai mult dintre toate ?

Nu pot alege, dar iată, chiar azi, în a 4-a zi de emisiune, am intervievat o tânără care, la 14 ani, în urma unui accident, a rămas în imposibilitatea de a-și mișca, practic, corpul de la gât în jos. A trecut prin greu, de neînchipuit câtă forță interioară are, iar azi e studentă la psihologie și a scris prima carte, ajută oamenii, e un izvor de pozitivitate și înțelepciune. Îți arată că… nu există nu se poate!

 

8. #NuExistăNuSePoate a debutat recent, însă ce alte planuri profesionale aveţi în continuare ?

Lucrez la noi proiecte în paralel, dar ce-ar fi să vă surprind ? Mai așteptăm puțin! Sănătoși să fim, că ies apoi toate!

 

Un gând bun! Andreea

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV cu Andra Gogan „Un influencer trebuie să aibă calităţi precum pozitivism, perseverenţă, dar şi modestie şi naturaleţe.”

Avatar

Published

on

            Cântă de la vârsta de doar trei ani, a şi intrat în Cartea Recordurilor pentru „Cel mai lung concert live susținut de un copil”, a dat viaţă îndrăgitelor personaje Disney, prinţesa Sofia şi Doctoriţa Pluşica, iar în prezent este un influencer de succes. Cu siguranţă aţi ghicit despre cine este vorba: Andra Gogan ne-a povestit ce a mai făcut în acest timp, despre proiectele sale, cum este să fii printre nominalizaţi la E! People’s Choice Awards, dar şi ce calităţi trebuie să aibă un influencer de succes.

 

Un interviu original redactat de Bianca Bujor pentru RADAR DE MEDIA.

 

1.Andra, povesteşte-ne ce ai făcut pe timp de izolare şi cum ţi-a influenţat toată această perioadă activitatea ca realizator de conţinut în online ?

In timpul carantinei am stat acasa cu familia, dar pe tot acest parcurs am pus la punct niste idei pentru noi proiecte si am filmat proiecte pe care le puteam filma in casa. Deci, pe acest plan nu am simtit ca m-as fi oprit catusi de putin.

In schimb, am simtit blocare in alte planuri ale mele: o afacere proprie de cursuri de dans pentru copii (care s-a blocat partial intrucat am facut cursuri online cu 30 % dintre ei) si concertele constante pe care le aveam in Bucuresti si in tara au fost puse total pe stop.

 

2. Eşti cel mai urmărit influencer din România. Te felicit şi te întreb care sunt, în opinia ta, calităţile unui influencer de succes ?

Va multumesc mult! Ma bucur ca am ajuns aici. Eu cred ca un influencer trebuie sa aiba calitati precum: pozitivism pe care sa il transmita cat de mult urmaritorilor, perseverenta care sa il tina pe calea cea buna indiferent de obstacolele intalnite si de asemenea, sa transmita publicului ca prin perseverenta si munca sustinuta pot ajunge absolut unde vor, dar si modestie si naturalete, sa nu uite niciodata ca un influencer este un om ca toti ceilalti si succesul asa cum a venit poata si sa dispara.

In plus, cei care sunt urmariti atat de adolescenti cat si de copii, trebuie sa aiba o atentie deosebita la limbaj, la valorile transmise pentru ca, chiar daca nu vor sa recunoasca, ei influenteaza extrem de mult educatia noii generatii.

 

3. Ai atins pragul de 1 milion de abonaţi pe YouTube, peste 5,5 milioane de urmăritori de TikTok şi alte recorduri pe reţelele sociale. Cum a fost când ai aflat că eşti printre nominalizaţii de la E! People’s Choice Awards, categoria Romanian Social Media Star of 2020 ?

Nominalizarea a fost o mare bucurie pentru mine deoarece am simtit ca imi este recunoscuta munca pe care am depus-o pentru a crea continut pentru toti urmaritorii mei.

4. Ai venit mereu în faţa publicului cu o activitate bogată. Ce ne poţi spune despre live-ul pe care îl realizezi pentru emisiunea Masked Singer România ?

Live-ul pentru emisiunea Masked Singer România, care se numeste Mai mult live cu Andra Gogan, a fost de asemenea o mare bucurie, deoarece simt ca mi se potriveste ca o manusa sa iau interviuri persoanelor implicate in acest frumos proiect. Este mediul in care ma simt in elementul meu si ma bucur de fiecare data cand aflu noi indicii pentru emisiune… ma simt ca un detectiv.

 

5. Cine o inspiră pe Andra Gogan ? Pe cine urmăreşti în mediul online ?

Pe mine ma inspira in general persoane la fel de vesele ca mine, copilaroase si pozitive: Ariana Grande, Taylor Swift (cantarete), Brent Rivera (vlogger), etc.

 

6. Care sunt activităţile tale preferate offline ? Ce hobby-uri ai ?

In offline ma pasioneaza calatoritul, dansul, cantatul si chitara.

 

7. Spre final, te rog să le transmiţi fanilor tăi şi cititorilor noştri un mesaj.

As vrea sa transmit cititorilor vostri pozitivismul meu, ideea ca nimic nu e de neindeplinit si siguranta ca perseverenta si munca ii va ajuta sa ajunga exact acolo unde isi doresc. Muuult succes!

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV cu Denise Rifai: „Jurnalismul este o profesie de sacrificiu.”

Avatar

Published

on

Din seria interviurilor exclusive din această toamnă, nu putea lipsi tocmai o jurnalistă carismatică, total dedicată profesiei. A acumulat experienţă lucrând în radio, ca reporter, dar şi ca prezentatoare de ştiri sau realizator de talk-show. De-a lungul carierei sale, a pus întrebări la obiect celor mai importante figuri publice. Desigur, este vorba despre Denise Rifai care revine pe micile ecrane cu o emisiune ce contează. 40 de întrebari cu Denise Rifai” debutează astăzi, începând cu ora 23:00. Dar mai multe despre noul format de la Kanal D, secretul unui interviu reuşit sau cum defineşte profesia de jurnalist, ne va spune chiar Denise Rifai.

 

1. Denise, ce ne poti spune despre noua emisiune pe care o prezenţi la Kanal D, „40 de intrebari cu Denise Rifai” ?

Mi-a placut din primul moment ideea acestui format, a provocat jurnalistul din mine. Misiunea ziaristului este sa scoata adevarul la lumina, iar eu asta voi face pe parcursul emisiunii, intr-o intrevedere 1 la 1, plina cu 40 de intrebari, unele foarte incomode, referitoare la o serie de aspecte ale vietii personale si profesionale a invitatului din fiecare editie a emisiunii. Vom ravasi si trecutul si prezentul, in spatele acestei emisiuni e un efort de echipa incredibil. Documentarea este extrem de importanta in economia emisiunii, pentru ca vom cauta acele momente cruciale, experiente care au starnit valuri, care au surprins sau care, la un moment dat, au dus la o schimbare de traseu profesional sau la nivel personal.

Invitatii mei vor avea la dispozitie doua minute pentru a raspunde la o intrebare, dar eu voi putea prelungi termenul acesta daca simt ca este cazul sa o fac. Vom descoperi lucruri nespuse pana acum, multe fatete si perspective in urma carora vom putea trage concluzii. Ii invit pe telespectatori sa urmareasca, incepand din aceasta seara, in fiecare marti, de la ora 23:00, la Kanal D, un produs media de exceptie: „40 de intrebari cu Denise Rifai”.

 

2. Te-aş ruga să „dai un pic din casă” şi să ne spui câteva cuvinte despre invitaţii tăi.  Cine a acceptat provocarea de a răspunde celor „40 de întrebări cu Denise Rifai” ?

Primul invitat este Elena Udrea, a fost cea mai puternica femeie din Romania, a trecut prin perioade de detentie, este detinatoarea unor secrete care tulbura inca. Cum va raspunde aceasta intrebarilor adresate de mine, veti afla urmarind emisiunea. Elena Udrea m-a uimit,  stia la cine vine in emisiune, intrebarile sunt foarte dure, din toate zonele ei de activitate.
Veti urmari si in editiile care vor urma invitati din toate domeniile, oameni care au ceva de spus, care au trecut prin tot felul de situatii si carora nu le este teama sa vina in fata publicului si sa raspunda la intrebari, chiar incomode.

3. Evident, jurnalistul este cel care pune întrebările, dar dacă s-ar transforma în invitat? Ai participa la o emisiune asemănătoare şi cum te-ai pregăti pentru interviu ?

Ma las intervievata de oricine, oricum, oricand, nu exista intrebare la care sa nu raspund. Ma pregatesc daca mi se da o tema de dezbatut, daca trebuie sa vorbesc pe un anumit subiect concret 🙂 Sa vina intrebarile !

 

4. Ce înseamnă un interviu reuşit ? Întrebări bune, invitaţi buni, replici de senzaţie sau să fie vorba de o chimie între invitat, jurnalist şi public ? Care sunt modelele tale in materie de intervievatori de succes ?

Un interviu reusit este un interviu cu emotie, in care omul se deschide, povesteste. Un interviu reusit este acela care te „tine”, nu te lasa sa schimbi canalul TV sau radio.  Pot fi cele mai banale intrebari,  dar daca el curge, e fluid, are continut, este un interviu reusit. Ion Cristoiu este un jurnalist pe care eu il admir si de la care am invatat mult in ceea ce priveste tehnica interviului. Un alt jurnalist pe care il admir foarte mult este Eugenia Voda care realizeaza „Profesionistii”. Eu nu m-am plictisit niciodata urmarindu-le interviurile, indiferent cine a fost invitatul.

 

5. Îţi mai aminteşti experienţa primului interviu pe care l-ai luat ? Ai avut emoţii sau ţi-ai păstrat atitudinea sigură ? Şi ce ai învăţat cu această ocazie ?

Eram la Adevarul Holding, lucram la departamentul  TV online, nu realizam interviuri, dar acolo aveam ocazia sa-i urmaresc pe cei mai importanti oameni politici din Romania.

Nu eram eu realizatorul, dar asistam la emisie si eram incremenita de emotie si, totodata, onorata, aveam nici douazeci si trei de ani.  Privind inapoi, sunt mandra de mine ca am capacitatea sa fac interviuri altfel cu oamenii acestia pe care i-am vazut atunci. Am invatat foarte mult de atunci, am muncit, nu am ars etape, asa am ajuns omul care sunt astazi.

6. Te-aş ruga să le dai un sfat, din experienţa ta, celor care vor să aleagă această meserie de jurnalist / om de media.

Sa faca aceasta profesie doar daca realmente o iubesc si isi inteleg misiunea, pentru ca este o profesie de sacrificiu. Nu exista alta viata in afara vietii de jurnalist. Presa nu este ceva cu orar fix,  este o profesie 24 de ore din 24, oriunde ai fi. Nu poti pleca acasa si sa nu mai raspunzi la telefon. Sa faca profesia asta doar daca sunt dispusi sa traiasca prin ea si pentru ea.

 

Un interviu original redactat de Bianca Bujor pentru RADAR DE MEDIA.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending