Connect with us

ALL MEDIA

Interviu cu Eva Kiss, care vrea să revină definitiv în ţară şi două filme româneşti, pe TVR 3

Published

on

 

Hotărârea cântăreţei de a reveni în România a fost făcută public în emisiunea “Din arhiva TVR”, moderatoarei Irninis Miricioiu.  Sâmbătă, 7 august, ora 15.30, puteţi urmări pe TVR 3 interviul cu artista Eva Kiss (foto).

Este prima declaraţie publică a vedetei legată de dorinţa de a se întoarce în România, după cei 20 de ani trăiţi în Danemarca.

Eva Kiss a debutat în 1967, în emisiunea televizata „Dialog la distanţă” prezentată de Ion Besoiu. În 1975 s-a angajat la Teatrul satiric muzical Constantin Tănase, cum se numea pe vremea aceea. În 1981, solista pleaca în turneu cu orchestra RC’Band condusa de Radu Constantin, care ulterior, îi devine sot. Dupã Revolutie, emigrează în Danemarca, unde trãieşte şi în prezent alaturi de familie. Cântă în faţa Reginei Danemarcei de două ori.

Eva Kiss a venit în emisiunea Din Arhiva TVR împreună cu soţul său, Radu Constantin, fost basist în orchestra Romanticii condusă de Mircea Drăgan şi orchestra proprie RC’Band. Soţul artistei, Radu Constantin, şi-a făcut debutul artistic la Teatru „I. Vasilescu”. De aici a plecat în Finlanda cu orchestra „Roşu şi negru”. La întoarcerea din Finlanda, trupa se sparge şi Radu Constantin se alătură orchestrei conduse de Micky Popescu, cu care are o colaborare de nouă ani, având turnee în toată Germania Federală.

Tot pe TVR 3, sâmbătă, 7 august, de la ora 23,30, se va difuza filmul românesc Mere roşii (România, 1976). Regia: Alexandru Tatos. Cu: Mircea Diaconu, Ion Cojar, Mitică Popescu.

Dramă. Un tânăr medic chirurg ( pasionat consumator de mere roşii ), excelent profesionist şi inflexibil în privinţa respectării normelor morale, se află într-o luptă permanentă cu indiferenţa şi ignoranţa semenilor săi, cu micimea lor sufletească, cu obtuzitatea şi carierismul directorului spitalului.  Bine intenţionat şi lucid, gata de sacrificii personale, el consideră că are pe lume un singur duşman real: moartea, pe care, din păcate, nu reuşeşte întotdeauna s-o înfrângă.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending